Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Ranking

Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 10.10.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mathias Parsen będąc już w bardzo złej sytuacji jeszcze bardziej się pogrążył, gdy do Internetu wyciekła sprawa z hokeistą w roli głównej, który chciał ustawić akcję przeciwko portalowi plotkarskiemu Mask Off. Sportowiec ma aktualnie bardzo zszargany PR, jest określany częściej jako błazen, niż jako osoba związana w jakikolwiek sposób z sportem. Gdy Parsen ma wzrost followersów to wiadomo tylko jedno – więcej ludzi chce pooglądać tą chodzącą komedię i poprawić sobie humor. Wskutek swoich wszystkich wizerunkowych wtop hokeista został zawieszony w swojej drużynie Paleto Bay Hunters na czas nieokreślony. „Na początku myślałem, że Parsen wyprzedza nas wszystkich i jest nadczłowiekiem, bo cholera – wyobraź to sobie... Gość zachowywał się zawsze jakby żył w innej rzeczywistości i przeniósł się do nas z swojego tajemniczego wymiaru. Ale tego już jest za wiele. Po ostatniej akcji Parsen to synonim słowa „hipokryta”. Najpierw pieprzył o akcji fake info, a teraz sam chciał zacząć ustawiać takie fake akcje na niekorzyść swoich wrogów. Niech ten facet zrobi sobie przerwę od social mediów, bo ostro mu odpieprza i zaczynam martwić się o jego zdrowie psychiczne.” ~ Kurtis Blake, West Coast Talk Album „Children Of Hel” undergroundowego zespołu Helvegen zbiera dobre noty. Kapela z pewnością poprawiła sobie zasięgi swoimi działaniami jeszcze sprzed wydania krążka. Zadebiutowali na scenie w Genghis Khan supportując wtedy Dumpster Kids, a później zagrali jeszcze dwa koncerty w lokalu Valhalla, którego bywalcy są po prostu świetnym targetem dla zespołu, który w swojej twórczości odwołuje się do mitologii nordyckiej. Warto wspomnieć jeszcze o gitarowych występach na deptaku Vespucci. Helvegen płytą w podziemiu mocno zaznaczył swoją obecność i dał znać, że należy go brać pod uwagę. „Podoba mi się ten emocjonalny rollercoaster na tym krążku. Jeden kawałek się kończy, drugi się zaczyna i za cholerę nie wiesz czego masz się spodziewać, człowieku. Nie wiesz czy usłyszysz romantyczną balladę czy chore gówno o wyrywaniu żeber.” ~ Marcus Hikney, Underground Hard Music Diego Conslotto zaliczył dosyć udaną współpracę z Grotti, a zaangażowana w projekt Tzilla Grossi wreszcie dotarła do trochę większej publiczności, niż dotychczas. Fotograf nagłośnił galerię swoją zamkniętą imprezą, na której doszło do incydentu z Departamentem Policji, który zatrzymał DJ'kę Nemesię za próbę zabójstwa, o czym aktualnie jest dosyć głośno w lokalnych mediach. Przy okazji imprezy goście dowiedzieli się od autora wiele o jego pracach z opowieści, a podczas niej królował drink „Conslotto 80” nawiązujący do sesji z Turismo. Do patronatu medialnego współpracy dołączyła 101 inc, z którą Conslotto jest ściśle związany. No i sama 101 jest na językach ze względu na współpracę z bardzo kontrowersyjnym w ostatnim czasie MTM Ace. Krytycy zarzucają twórcom projektu hipokryzję mówiąc, że ci najpierw robią spot o bezpiecznej jeździe, a teraz przykładają rękę do rapowego kawałka, w którym jego autor nawija następująco: „szybkie życie, mamy kurwa dwieście na liczniku”. Sam zamysł według oceniających jest w porządku ale wraz z wcześniejszą akcją tworzy dziwny kontrast i chaos. Rapowa scena od ostatnich paru dni jest rozrywana przez kolejny beef MTM - tym razem z FLAIR. Słuchacze lubią takie pikantne wojenki, więc dociekliwie obserwują przebieg wydarzeń. Obie strony konfliktu zaliczają spory wzrost followersów w swoich socialach, a ich kawałki na platformach streamingowych zbierają nowe wyświetlenia. Beef jest gratką dla Memphisa, który jest najmniej popularny z wszystkich raperów w sporze – w ten sposób dociera do osób, którzy wcześniej o nim nie wiedzieli. Ulica logicznie bardziej wspiera kolektyw MTM, jednak świadomi słuchacze i redaktorzy portali hip-hopowych zadają sobie pytania po co komu ten spór i jaki jest jego powód, bo nie potrafią odnaleźć jego głębszego sensu. Wiele osób jest zdania, że MTM chce tylko wywołać wokół siebie trochę szumu przed najbliższymi, muzycznymi ruchami. „Stary, nieźle składają punche ale o co chodzi. Beef z GBO miał uzasadnienie ale najezdżanie randomowo na świeże Flair jest po prostu dziwne. Najbardziej jednak jara mnie to, że w konflikcie brało udział kilku freshmanów – chcę widzieć co będzie jak przyjdzie im z sobą współpracować.” - Moses Cameron z iFruit Radio OTP Saint wzbudził ostatnio w sieci niemałe kontrowersje. Słuchacze głębokiego undergroundu często zwracają się do niego na DM ze słowami otuchy. Strzelanina raczej nie wpłynęła zbytnio na przyrost nowych odbiorców, ale za to umocniła jego więź z dotychczasowymi fanami, którzy martwią się o rapera. Tak, czy tak nie zabrakło również komentarzy o tym, że Saint mógł sobie czymś na to zasłużyć. W końcu nikt do siebie za darmo nie powinien strzelać - prawda? Jego obserwatorzy liczą na szybki powrót do domu i dalsze wypuszczanie muzyki tak samo, jak na odsunięcie się rapera od przestępczego świata. Memphis6 bez żadnych wątpliwości może zaliczyć premierę swojego debiutanckiego albumu do udanych. Beef z MTM napędził mu sporych wyświetleń, a co w związku z tym - dużych zysków finansowych. Ludzie kupują zarówno jego merch, jak i fizyczne wersje EP'ki. Najlepsze wyświetlenia na serwisach streamingowych ma utwór Quintana na feacie z Little'em, o którym ostatnio jest również bardzo głośno. Mimo tego, że komentarze pod utworami dotyczą w 90% beefu z MTM, to są one w niemałej części pozytywne. Nikt nie ma wątpliwości, że Pharaoh Cosmetics zalicza swój najlepszy okres w ciągu całej działalności. Marka staje się gigantem w branży beauty i wyznacznikiem wszelkich, modowych trendów. Nazwisko Cardoso i De Mattia jest wspominane w wielu filmach od 'beauty guru' (tj. James Charles, Jeffree Star czy Nikki Tutorials). Dziewczyny spotykają się z ogromnym zachwytem, lecz z drugiej strony pojawia się negatywna strona medalu - czy cena jest adekwatna do jakości produktu? Najnowsza kolaboracja z aktywistom LGBTQ+, Precious Arceneau doprowadziła do pozytywnego szału wspomniane społeczeństwo. Założycielki Pharaoh Cosmetics zrobiły spory ukłon dla środowiska, do którego należą. Obserwatorzy i klienci marki oczekują kolejnych i częstszych dropów ze strony marki. Czym zaskoczą nas celebrytki w kolejnych tygodniach? Undergroundowy raper, uglydami zaskoczył odbiorców najnowszą produkcją - EP'ką 'SPEAK OF THE GOD'. Teksty w gangsterskim, dziarskim stylu zdecydowanie przypadły do gustu słuchaczom młodego pokolenia. Świeżości i przyzwoitości w materiale przynosi fakt dobrych featów, do których zostali zaproszeni REMEDY czy MEMPHIS6. Produkcja zdobyła spory rozgłos, a sama sprzedaż fizycznych kopii wyniosła dosyć dobre statystyki jak na świeżego gracza. Jest to głównie zasługa dobrej promocji, którą wykorzystał raper - liczne posty, koncerty czy wywiady, a także kontrowersje. Niestety, gorzej wypada uglydami w socialmediach, gdzie raper wypisuje wszystko, co mu ślina na język przyniesie. Jest to brak profesjonalizmu lecz poniekąd też pożywka dla jego followersów, którzy mają co śledzić i czasem uśmiechnąć się pod nosem. Kingsley Lacazette pomimo złych ruchów w postaci prowokacyjnego zdjęcia z “kawałkiem pasa mistrzowskiego VFF”, jak i podpisanego kontraktu z VFF wbrew woli federacji postawił na swoim. Wersja postawiona przez znajomych Tomasa Domino (Ariany S. Davis i Richarda Wyatta) jest dosyć niewiarygodna. Do tego fakt, że Tomas Domino nie postanowił oddać sprawy dla organów ścigania jest zastanawiający. Wpływa to tylko pozytywnie na linię obrony Kingsleya. Kingsley Lacazette przez wiele kontrowersyjnych wypowiedzi w internecie, jak i na konferencji VFF 6 zebrał trochę hejtu. Pomimo tego wszystkiego, trudno wybrać innego faworyta publiczności jak nie jego samego, skoro jako jedyny zawodnik wyprowadza w miarę logiczne argumenty w kierunku swoich przeciwników. Przy okazji wypowiedzi w jego wykonaniu potrafiły rozbawić widownię, która mogła jasno stwierdzić, że przez obecność Lacazette na konferencji VFF 6 istniało jakiekolwiek show. Wiele osób stara się bronić Kingsleya pomimo jego kontrowersyjnych wypowiedzi przez niesportowe zachowanie w wykonaniu innych zawodników, którzy dopuścili się do zaatakowania go na konferencji VFF. Główne bęcki za to otrzymuje Tomas Domino, który już trzeci raz pokazał, że nie potrafi zapanować nad swoimi nerwami. Wielu prawników skrytykowało publicznie VFF za uznanie umowy jako ważnej podpisanej “na złość” przez Kingsleya Lacazette. Swoboda wypowiedzi Kingsleya Lacazette podczas wywiadu z Noelem Neasem o szczegółach umowy z VFF i brak jakichkolwiek kroków prawnych poza rozwiązaniem jego kontraktu pokazało tylko, że federacja nie stoi na zbyt wysokim poziomie profesjonalizmu. To wszystko przez fakt, że w każdej, a to każdej możliwej federacji sztuk i sportów walki umowy poufności dotyczą wszystkich szczegółów umowy - bez wyjątku. Do tego spotkania, podczas których są przedstawiane warunki umowy są także objęte klauzulą poufności. W przypadku gdyby jakikolwiek zawodnik na świecie zdradził tyle szczegółów umowy co Kingsley Lacazette - spotkałby się ze sporymi karami finansowymi. Natomiast batalia zakończyłaby się w sądzie. Udostępnione przez Kingsleya Lacazette “brudy” na pozostałych zawodników VFF potwierdzają tylko to, że ludzie zakontraktowanie w VFF, jak i on sam do świętych nie należą. Brak informacji o konsekwencjach dla pozostałych zawodników za ich niesportowe zachowanie utwierdza ludzi w przekonaniu, że VFF uparło się tylko na Kingsleyu Lacazette. Oferowanie walki o pas mistrzowski zawodniczce w jej debiutanckiej walce tej federacji pokazało fanom, że nagrody w VFF nie mają większego znaczenia i może je zdobyć ktokolwiek mający doświadczenie w tym sporcie. Informacja podana przez Kingsleya Lacazette o tym, że jego walka o pas została przyspieszona dolała tylko oliwy do ognia w tym kierunku. Pozostali zawodnicy VFF nie wyróżniają się dosyć błyskotliwymi wypowiedziami, które wpłynęłyby na ich rozgłos medialny, przez co ich rozpoznawalność jest oparta tylko na wynikach sportowych. Można powiedzieć, że wybijają się głównie na dramie z Kingsleyem Lacazette. Ludzie do tej pory nie otrzymali jakiegokolwiek wyjaśnienia skąd wzięła się ta nienawiść w kierunku Kingsleya, przez co Kingsley sam w sobie jest traktowany jako ofiara tego sporu, która całkiem nieźle broni się przed resztą zawodników. Ronnie West mógł spotkać się z nieco negatywnym odbiorem. Jego punchline jest dosyć często oparty na słowie “dziwko” i nie zawiera logicznej argumentacji, ani sformułowań, które mogłyby faktycznie ośmieszyć Kingsleya Lacazette. Po oskarżeniach ze strony Kingsleya Lacazette w kierunku Ronniego Westa dotyczących kopiowania jego ruchów (które nie były dosyć wiarygodne), ludzie zaczęli doszukać się na siłę podobieństw pomiędzy zawodnikami, których finalnie nie znaleźli. Doprowadziło to jednak do znalezienia podobieństw pomiędzy Ronnie Westem i Nathanem Diazem, który słynie z podobnych określeń przy trash talku. Dochodzi do tego sprzedaż odmiany marihuany przez Ronniego Westa, gdzie w przypadku Nathana Diaza marihuana jest jego swego rodzaju cechą charakterystyczną. Ronnie West wciąż trzyma zasięgi przez spór z Kingsleyem Lacazette, jak i świetny wynik sportowy. Jednak fanom przydałoby się coś bardziej oryginalnego, za co mogliby go kochać. Pomimo tego wszystkiego - zawodnik dalej jest dosyć dobrze odbierany. Ludzie przestają powoli zwracać uwagę na wynik sportowy zawodników. Tak samo umniejszają wyróżnienie w postaci pasa mistrzowskiego. Zapowiedź na fanpage VFF brzmiąca “Konferencja prasowa VFF 6 na której w nietypowy dotąd sposób poznacie reprezentantów najnowszej edycji” wzbudziła w fanach nadzieję, że będzie to coś naprawdę wyjątkowego. Spotkali się jednak z rozczarowaniem, ponieważ konferencja była oparta głównie na sporze Kingsleya Lacazette i reszty zawodników. Ludzie są wyjątkowo zmartwieni faktem, że walka Kingsleya Lacazette może być jego ostatnią w tej federacji. Wielu fanów stwierdziło, że w przypadku braku w/w zawodnika na kolejnych galach będą zmuszeni do odpuszczenia sobie show i zainwestowania czasu w coś innego. Niektóre osoby mają powoli dość nieustannego sporu pomiędzy zawodnikami i liczą po prostu na ciekawe emocje sportowe zaprezentowane podczas gali. Wycofanie oferty dotyczącej odejścia z VFF po przegranej walce przez Tomasa Domino pokazała fanom, że rzekomo nieustraszony mistrz federacji zaczął czuć respekt w kierunku swojego przeciwnika. Wiele osób odebrało to jako przejaw tchórzostwa. Argumentacja Tomasa dotycząca tego, że Kingsley nie ma mu czego zaoferować, aby umowa stała się dla niego korzystna wydaje się dosyć absurdalna, ponieważ wcześniej ta oferta także nie oferowała niczego korzystnego dla Tomasa Domino poza eliminacją swojego “nemezis” z federacji. Na początku umowa ta wydawała się niezłym ruchem ze strony Tomasa, przez co nieco go ośmieszył. Jednak nagłe wycofanie się z tego wszystkiego w trakcie konferencji prasowej VFF 6 przyniosło odwrotny efekt. Po portalach plotkarskich lata wiele zdjęć z ostatniej konferencji VFF MMA. Jednakże, nie wszystkie dotyczą zawodników. Głośna jest także fotka małżeństwa Raven Lockheart i Azumi Zavala-Lockheart, które siedząc na widowni posyłają środkowe palce w kierunku fightera Jamesa Thomsona. Żeby tego było mało, mężczyzna po swoich ostatnich występkach został ogłoszony homofobem. Dla obserwatorów wszystko się łączy. Dla młodszej publiczności zdjęcie Raven i Azumi jest wręcz ikoniczne, dla osób o bardziej konserwatywnych poglądach jest to oznaka braku kultury i niewychowania - jednakże, czego się spodziewać po szalonej rockmance. Różne portale dodają jednak clickbaity i rzucają prowokacje z związku z sytuacją. Druga sytuacja z Raven dotyczy tego jak artystka zajęła miejsce jednej z zawodniczek podczas jej F2F. Wiele komentujących określiło to jako jej disrespect w stronę sportowców biorących udział w konferencji. "Raven, miło by Ci było gdyby ktoś zajął Ci miejsce na scenie?" ~ komentują internauci. James Thomson po oskarżeniach o homofobię dodał na LI posta o wpłacie pieniędzy na stowarzyszenie działające na rzecz środowisk LGBT. Hejterzy jednak oceniają to jako próbę wybielenia sobie wizerunku. Słuchacze audycji LS Sensations usłyszeli po raz pierwszy nazwisko Gaskarth. Judy wykorzystując chwilę wzrostu małej popularności zamieściła w swoich mediach zdjęcie z planu filmowego, jednocześnie informując o nadchodzącym projekcie CAR REVOLUTION. Aktualni obserwujący life-style kaskaderki oczekują wyraźnie na rozwój wydarzeń - zostawiając liczne zapytania. Ikoniczne nazwisko Quilve dotychczas znane głównie w stolicach Europy rozświetla obumarły świat modelingu od pewnego czasu również w Los Santos, gdzie oficjalnie znajduje się reprezentatywna siedziba agencji na terenie Stanów. Działalność Lexie Quilve jest nie tylko powiązana z wieloma sukcesami. W dwutysięcznym dziesiątym roku próba wejścia w rynek Stanów Zjednoczonych zakończyła się niepowodzeniem za przyczyną głośnej afery związanej z molestowaniem ówczesnych początkujących, dzisiaj supermodelek przez szefa agencji reprezentującego Quilve w Nowym Jorku. Czy agencja ma szansę na sukces przy trzymającej pieczę CEO, czy jednak powtórzy się scenariusz z przeszłości? ~ komentuje Susan Spears podczas rozmowy z gościem reprezentującym magazyn VAIN. Powstały różne plotki na temat powrotu Dumpster Kids przez rozpoznanie K. Bradforda w jednym Pubie w Sandy. Najpierw powstawały różne tematy na forach dla miłośników ostrzejszych brzmień poruszający nowy wygląd wokalisty DK i zmiany otoczenia. Jak na razie były to jedynie zwykłe przypuszczenia, nikt tak naprawdę nie był pewny. Zdania fanów były mocno podzielone, a temat był wałkowany przez tydzień. Wszystkie wątpliwości rozwiał plakat w każdym wolnym miejscu w Paleto Bay jak i najbardziej zaludnionych miejscach na Vespucci na temat najbliższego koncertu Dumpster Kids spod szyldu Riot Nation jak i posty na profilu Kiariego związane z nowymi artystami w jego własnej wytwórni. Mimo, że ludzie spodziewali się powrotu zespołu na scenę to w dalszym ciągu są w niemałym szoku. Nemesis zbiera coraz większe zasięgi dzięki swoim skandalom promowanym przez portal plotkarski Mask Off. Największe kontrowersje wywołał fakt, że DJ'ka została ostatnio zatrzymana za próbę morderstwa, fani w związku z tym czekają na jakiekolwiek wyjaśnienia, cieszy ich jednak to, że ich idolka została wypuszczona z aresztu, spekulują więc, że oskarżenia to pomyłka. Na forach muzycznych pojawiają się porównania Nemesis do początków DJ'a Dooma, który miał problemy z służbami porządkowymi, gdy na jego imprezie znaleziono wielkie ilości narkotyków. Kobieta powinna takie boom wokół siebie dobrze wykorzystać bombardując obserwatorów przemyślanymi ruchami.
    18 polubień
  2. **Dami podczas swojej odsiadki w więzieniu za posiadanie nielegalnej broni palnej dopilnował o wypuszczenie teledysku do sieci. Sam kawałek opowiada o tym, jaki był kiedyś. Pomimo tekstu, raczej każdy zorientowałby się, że szesnastolatek za grosz się nie zmienił i wciąż jest taki sam.** PROMOCJA: WYDATKI: DANE ETC.:
    13 polubień
  3. I was crucified as a fedayee For our sacred principles, Let the blood that I have shed Strengthen the Armenian soldier
    10 polubień
  4. Historia Rolą biznesmena jest ciągłe poszukiwanie nowych inwestycji i rezygnacja z takich, które są nieopłacalne. Biznesmen to nie tylko człowiek posiadający przedsiębiorstwo, którego kurczowo się trzyma, tylko osoba, która prowadzi rozległe interesy na każdej możliwej płaszczyźnie. W ten sposób w głowach braci Satterfield - Joela i Nicholasa zrodził się pomysł by utworzyć coś własnego, sygnowanego ich własnym nazwiskiem. W końcu patent na wypracowanie marki dla własnego nazwiska, mimo swojej starości, nadal utrzymuje się na dość popularnej pozycji. Proces tworzenia rodzinnej firmy przebiegał tygodniami - zamysł, struktura organizacyjna, budżet, początkowy kapitał są faktami, których nie da się przeskoczyć. Ponad to, bracia mieli przez całe życie przykład idealnego profilu biznesowego i zrównoważonego rozwoju, który krzewił ich własny ojciec. Dla wielu osób mało znany jest fakt, że Satterfieldowie to rodzina ranczerów mieszkających nieopodal Houston w Teksasie. Ojciec pokazał synom jak istotna jest potrzeba samorealizacji - zaznajomił ich z tajnikami nie tylko zarządzaniem gospodarstwem domowym ale również zarządzaniem przetwórnią mięsa wołowego. Iż byki towarzyszyły braciom Satterfield od poczęcia, nie było wątpliwości, że to właśnie symbol byka stanie się logotypem ich nowego tworu. Jednak sam logotyp i umiejętności zarządzania to nie wszystko - liczy się również branża, w której będzie się działać. Po wielu dywagacjach pomiędzy braćmi, mężczyźni doszli do wniosku, że przyszłość drzemie w nieruchomościach oraz designerstwie wnętrze. Pomysł ten wydawał się być strzałem w dziesiątkę - zwłaszcza, że jeden z braci Satterfield - Nicholas - od pewnego czasu zainteresował się komputerowym tworzeniem planów projektowych wnętrz. Na ten popyt odpowiedziały firmy zewnętrzne, dla których po pewnym czasie, Nicholas Satterfield rozpoczął pracę. Kilka większych zleceń pozwoliło zdobyć uznanie wśród lokalnych społeczności, które zamawiały u firmy zewnętrznej, w której pracował Satterfield coraz więcej prac do realizacji. Mimo dużych zysków z pracy, Nicholas postanowił, że lepiej posiadać całe sto procent ze zleceń niż tylko pewną część. To pozwoliło na decyzje by utworzyć prowadzone przez Satterfielda biuro architektoniczne - Satterfield Architecture, nad którym objął pieczę zarządzające. Odtąd, Nicholas Satterfield z szeregowego designera stał się prezesem biura architektonicznego, które z szeregiem designerów oraz ekipą remontową mogli sami przeprowadzać i zdobywać zlecenia. Mimo wszystko, rynek jest zmienny. By utrzymać stały przypływ gotówki i wprowadzić ją w obieg, Satterfieldowie wymyślili kolejny, innowacyjny plan. Pojawił się projekt inwestycyjny o nazwie "Satterfield Estate Agency". Utworzenie agencji nieruchomości, która sprzedawałaby budynki, tereny użytkowe oraz wszelkie przestrzenie dodatkowo zaprojektowane przez Satterfield Architecture nie tylko pozwoliłyby na odliczenie kosztów najęcia desginerów z zewnątrz ale pozwoliłyby pomimo inwestycji w nieruchomość na szybki powrót zainwestowanego budżetu z nawiązką. I właśnie w tym momencie, docieramy do meritum. Co zrobić by biuro architektoniczne i agencja nieruchomości korelowały ze sobą? Utworzyć korporacje, która pozwoli na połączenie obu systemów w jedno, sprawnie działające serce, które przede wszystkim - zaspokoi oba rynki oraz pozwoli na bogacenie się. W taki sposób, Joel i Nicholas Satterfieldowie utworzyli twór, który zwie się - Satterfield Corporation. Informacje ogólne Rodzina korporacja utworzona przez Nicholasa i Joela Satterfieldów. Korporacja ma na celu połączenie tworów jakimi są Satterfield Architecture i Satterfield Estate Agency w jeden system, który ma za zadanie wzajemnie się uzupełniać. Dzięki korporacji, wszelkie decyzje, które podejmie zarząd na najwyższym szczeblu będzie obejmować biuro architektoniczne jak i agencje nieruchomości. To również korporacja odpowiada za wszelkie zawiązywanie współprac pomiędzy Satterfield Corporation a innymi markami. Biuro architektoniczne założone przez Nicholasa Sattterfielda. Biuro ma za zadanie tworzenie projektów architektonicznych pod własny szyld oraz przyjmowanie stałych zleceń od firm zewnętrznych. Biuro zainteresowane jest również długofalowymi inwestycjami oraz nowatorskimi rozwiązaniami architektonicznymi by zadowolić klienta. Grono designerów oraz ekipy remontowe pod pieczą Nicholasa Satterfielda dbają o szybki oraz dokładny przebieg prac - wszystko w trosce o potrzeby kontrahentów. Agencja nieruchomościowa stworzona na potrzeby zasilania dodatkowymi środkami korporacji w przyszłych działaniach. Agencja wspierana jest przez architektów i desigenrów z Satterfield Architecture, którzy trzymają pieczę nad designem nowych budynków jak i remontem zakupionych. Agenci nieruchomości zaś dokładają wszelkich starań by dobrać dowolnemu kontrahentowi mieszkanie pod określone standardy klienta. Satterfield Motosport Organization to zreformowany twór po uprzednim Satterfield Benefactor F1 Team mający na celu wspieranie finansowe i sponsoring ekip w każdej dogodnej dziedzinie motosportu. SMO narzuca pewne wymagania w ramach swojego sponsoringu dzięki czemu może jeszcze bardziej rozsławić brand "Satterfield" w przestrzeni publicznej. Ten segment, to nic innego jak medialna tuba Satterfield Corporation w branży motoryzacyjnej, która zrzesza masy potencjalnych odbiorców marki Satterfield. Nowo powstała agencja menadżerska oraz modelingowa Timeless zapewnia opiekę nad karierą gwiazd, modelek i modeli. Zajmuje się szeroko pojętym wsparciem klientów w zakresie kreowania wizerunku, pozyskiwaniem talentów aktywnie działających i tych niedoświadczonych, przygotowaniem materiałów graficznych i zdjęć na potrzeby zewnętrznych firm. Agencja modelingowa świadczy usługi dla lokalnych klientów potrzebujących osób do zleceń z zakresu fotomodelingu, modelingu oraz hostess - kampanie reklamowe, imprezy, sesje na planie zdjęciowym lub nagraniowym na potrzeby branży muzycznej bądź filmowej. Informacje o korporacji Dane rejestracyjne korporacja: Nazwa: Satterfield Corporation Adres: - Członkowie zarządu - reprezentacja korporacja: CEO - Nicholas Satterfield CEO - Adelina Moretti Udziałowcy: Nicholas Satterfield- 50% Adelina Moretti - 50% Kapitał początkowy: Kwota: 100.000 USD Kapitał aktualny: Kwota: 1.000.000 USD Sposób reprezentacji korporacji: OOC Tekst: Garrett Grafika: Mitsu
    9 polubień
  5. * DAILY GLOBE weszło bardzo gwałtownie i dynamicznie na lokalny rynek zaledwie kilka dni temu inwestując w lokalny rynek kwotę zaledwie $500.000. Spółka kapitałowa, wykorzystując swoją przebiegłość oraz słabość głównego konkurenta jakim pozostaje działające na terenie Los Santos, nieprzerwanie od 2013 roku Weazel News, zdecydowała się na zawarcie umowy z aktualnym CEO co spowodowało fuzje, bezpośrednio z DAILY GLOBE i pozwoliło na wcielenie nowych twarzy spod szyld spółki kapitałowej finansowanej przez potężne na lokalnym rynku, CROWN. Nietypowa polityka prowadzona przez DAILY GLOBE pozostaje dość agresywna mając na celu jak najszybszy podbój rynku, pozwalający na dalszą ekspansje i produkcję wartościowego contentu. Razem z dokonaniem wchłonięcia w swoje szpony redakcji Weazel News, uzyskała prawa do m.in. prowadzonych w tamtejszej korporacji WCTR, blondedLS, Weazel News, Voss, czy Globetrotter. Firma pod swoje struktury wcieliła także InTheCage i LS Sensations. Nawiązano prywatne współpracę z rozpoznawalnymi osobami w branży rozrywkowej, m.in. z takimi twarzami jak Si Daoming. Nawiązano też stałą współpracę z działami prasowymi LSFD, LSPD czy LSSD polegającą na priorytetowej wymianie informacji między redakcją, a w/w podmiotami rządowymi. Przedstawiciele spółki tworzą masowe grunty, organizując współpracę dosłownie z każdą, nawet mniejszą ale perspektywiczną inwestycją. * Dosłownie nikt na dłuższą metę nie jest w stanie określić sposobu działania DAILY GLOBE ze względu brak oficjalnych działań, a raczej ich widoczność tylko i wyłącznie poprzez tzw. pocztę pantoflową. Dział HR zasypuje portale z ogłoszeniami o pracę dla grafików, dziennikarzy i tak dalej oferując atrakcyjne stawki wraz z benefitami takimi jak mieszkanie i pojazd służbowy, opieka zdrowotna, finansowanie edukacji na studiach. Kolejnym, zadziwiającym faktem pozostaje współpraca z Ada Grimes, CEO spółki, która wcześniej nie zajmowała tak wysokich stanowisk nagle wskakując do najlepszego holdingu CROWN. Dalsze, dogłębne działania ze strony spółki, wedle komunikatu zarządu, przewidywane są na okres najbliższych dni. Podsumowanie aktualnych czynności, a także nowości ze strony spółki do wglądu dla zainteresowanych: Weazel News, wcześniejszy projekt tego formatu, w wielu wypadkach uznawany przez graczy za martwy projekt wspierany przez branżę rozrywkową, przechodzi pod DAILY GLOBE. Wszystkie osoby, które grały w tamtym projekcie otrzymały propozycję gry u nas, a większość z nich zgodziła się. DAILY GLOBE otworzyło swój oficjalny profil na Lifeinvader, uzyskała go także sekcja odpowiedzialna za branżę rozrywkową znana jako CELEBRITY PREVIEW. Nawiązujemy współprace z MAPLE SMCE w świecie gry oferując dla członków naszej grupy dostęp do opcjonalnych, dodatkowych i epizodycznych usług wynikających ze współpracy z firmą ochroniarską. Nasi gracze mogą liczyć na wyceny z artykułów, wsparcie grafików i wszystkie niezbędne narzędzia. Przejmujemy narracje, projekty, reklamy, audycje i tak dalej, które wcześniej realizowało Weazel News. Format zostanie zmieniony, podamy go w momencie otrzymania działu DAILY GLOBE na forum. To moment w którym uzyskacie wszelkie informacje dotyczące zasad naszego działania. Przewidujemy wydawanie magazynu, aktywności w formie video ze względu na współpracę z osobami, które potrafią robić takie rzeczy. Mamy też wsparcie od ekipy serwera co dość mocno wspomoże wszelkie, tworzone przez nas i w głównym znaczeniu tego słowa, naszych graczy, inicjatywy. (( Nawiązaliśmy współpracę z liderami oficjalnych projektów serwerowych takich jak LSPD, LSFD i LSSD polegającą na łatwiejszej wymianie informacji tak aby mogło powstawać jeszcze więcej contentu wynikającego z gry tamtego sektora. Współpracujemy także od strony OOC z branżą rozrywkową. )) (( Tworzymy dodatkowo projekty będące w fazie wczesnego rozwoju, na ten moment m.in. CAR Revolutions, WIB. Wcieliliśmy pod swoje skrzydła też działające aktualnie InTheCage i LS Sensations, oficjalne projekty pomocników branży rozrywkowej. )) (( W wyniku decyzji Gamemaster będziemy wspierać również przedsiębiorstwa, tworząc dla nich odpowiednie narracje ze strony medialnej, wykresy i tym podobne. Przewidujemy też szerszą współpracę z branżą rozrywkową polegającą na tworzeniu takich rzeczy jak chartsy muzyczne. ))
    9 polubień
  6. Źródło: 101 inc. LifeInvader
    8 polubień
  7. The Way of the wiseguy - tytuł książki autorstwa Joseph’a Pistone, który to pod kryptonimem Donnie Brasco, zinfiltrował środowisko mafijne, a dokładnie rodzinę Bonnano. Uznałem, że taki tytuł będzie odpowiedni, ponieważ jako potencjalny associated, będziesz przechodził taką samą drogą, jak agent federalny Joe Pistone, poznając styl życia „Wiseguya”. Życie w mafii w dużym stopniu przypomina życie w kapitalistycznym społeczeństwie – to ile ktoś ma pieniędzy i jaki zawód wykonuje przekłada się na szacunek, który otrzymuje. Dlatego też Wysoko postawieni gangsterzy, mający trochę więcej oleju w głowię, zajmują się poważniejszymi przestępstwami, uważając na to, aby nie trafić za kratki. Oszustwa finansowe, budownictwo, wywóz opadów, ustawianie przetargów z miastem – to są najbardziej lukratywne działalności współczesnej Cosa Nostry. Należy również pamiętać, że nie każdy gangster, jest bogaczem, ponieważ wielu z nich to recydywiści, którzy większość swojego życia spędzają za kratkami. Istnieje wiele przypadków, kiedy to zaraz po zakończeniu wieloletniego wyroku, trafiali tam ponownie i to tego samego roku, za bezmyślne przestępstwa. Wiseguy, przede wszystkim ceni sobie szybki i łatwy zysk, nie w głowie mu przepracowanie całego życia w fabryce – tak właśnie działa mentalność typowego przestępcy. Wielu z nich, to ludzie, którzy starając się przeżyć z tego co ukradną, stawiają pieniądze u bukmacherów, w nadziei na powiększenie zysku, co często kończy się długami. Ważną rolę w grze, stanowi developping postaci. Każdy charakter powinien być zaprojektowany od podstaw , choć to zadanie z pozoru trudne, nie mniej jednak przemyślenie tego, co chcesz odgrywać w grze, pozwoli ci się z łatwością wczuć w klimat. Najważniejszymi punktami, to skupienie się na wyglądzie zewnętrznym, cechami charakteru, oraz wyborem branży zarobkowej. Pamiętajcie jednak, aby nie inspirować się za mocno hollywoodzkimi filmami, przy tworzeniu postaci. Nie odgrywajcie 25-letnich twardzieli, którzy nie mają żadnych słabości, żadnych problemów, w dodatku to mistrzowie mieszanych sztuk walk, o wyglądzie Giga Chada. Wyobrażenie sobie, jak wyglądasz IC to jeden z kluczowych elementów, to stworzenia unikalnej postaci. Pojawia się tutaj dużo ludzi z różnych serwerów, każdy z was ma inne przekonania, oraz doświadczenia w postrzeganiu organizacji włosko-amerykańskich. Spotkałem się już z nickami, wyjętymi żywcem z filmu Ojciec Chrzestny, oraz przekonaniami że amerykańska cosa nostra, działa tak jak fikcyjna rodzina Corleone z lat trzydziestych. Zważywszy na mój sędziwy wiek, postanowiłem przekazać swoją wiedzę, na temat współczesnej amerykańskiej mafii. W końcu, trzeba komuś przekazać tą wiedzę, najprawdopodobniej kariera w Role Play, po tym projekcie dobiegnie końca. Wyciągnięcie mojej pomocnej dłoni dla was, oznacza że trafienie na rangę wanna-be, jest tylko formalnością, bo traficie na nią zaraz po napisaniu krótkiej aplikacji. Nie-oznacza to jednak w żaden sposób, że proces wejścia na rangę Associated, będzie o wiele prostszy. Możliwe że niektórzy z was na tej randze przegrają sporo godzin, za nim awansują w strukturach grupy. Należy pamiętać, że ranga wanna-be, jest nadawana czysto Out Of Character , ponieważ w środowisku mafijnym, każdy kto współpracuje jakkolwiek z organizacją, jest postrzegany jako Associated – Współpracownik. Na naszym kanale znajdziecie kilka poradników, materiały na temat Naszej Sprawy, w postaci filmów dokumentalnych, artykułów dziennikarskich, itp Aplikacje wstawiacie w temacie.
    7 polubień
  8. Głównym założeniem tego tematu jest przekazanie wszystkim zainteresowanym grą w gangu Pacos Locos jak najwięcej przydatnych informacji, które będziecie mogli wykorzystać w przyszłości kreując postać powiązaną z w/w organizacją. Wszystko podzielone jest na kilka kroków, które będziesz musiał przejść aby zasilić szeregi gangu. Zachęcam do lektury. Podstawa Sureños - ogólne określenie wszystkich gangów ulicznych, których poszczególni członkowie podporządkują się i są zrzeszani pod La eMe (Mexican Mafia) podczas odsiadki i dalszych działań na wolności. Gangi nierzadko rywalizują ze sobą na wolności zaś wewnątrz więziennych murów współpracują. Symbolem potwierdzającym oddanie jest głównie liczba 13. Mexican Mafia (La eMe) - więzienna organizacja przestępcza, jeden z najbrutalniejszych i najsilniejszych gangów więziennych Kalifornijskiego systemu więziennictwa działający zarówno jak w jak i poza murami zakładów karnych. Zwierzchnik większości gangów południowego Cali. Tworzenie postaci Pierwszym krokiem do uczestnictwa w projekcie jest stworzenie postaci chicano- obywatela Stanów Zjednoczonych pochodzenia Meksykańskiego, który jest mocno, nawet nieświadomie powiązany z ruchem ukrytym pod terminem la raza. Co kryje się pod nim? Wyodrębniona kultura społeczności Mexican-American w południowym USA. Lowridery, hip hop, sztuka graffiti, rzeźby, poezja itp. Subkultury cholo, pachuco czy pinto. Niegdyś popularna muzyka oldies, która straciła na znaczeniu pośród młodych pokoleń wraz z erą hip hopu. Idealnym wzorem dla naśladowania dla Ciebie powinno być przepełnione kulturą chicano East Los Angeles. Dom wielu najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych gangów ulicznych, później zrzeszonych pod banderą surenos. Twoja postać powinna być w wieku 14-17 lat. Najniżej w hierarchii gangów zawsze jest młodzież oślepiona blaskiem idei zostania bogatym czy szanowanym. Wraz z rozwojem rozgrywki, wspinaniem się w hierarchii gangu, będziesz stopniowo tą postać postarzał. Masz dowolność czy chcesz nadać swojej postaci hiszpańskie czy angielskie imię- nawet pośród 4 czy 5 generacji emigrantów nadal istnieje moda na nadawanie hiszpańsko języcznych imion swoim dzieciom. Równocześnie nie powinieneś się krępować aby Twoja postać miała imię angielskie jeżeli tylko chcesz. Znajomość języka hiszpańskiego również jest dowolnością. Możesz być emigrantem piątej generacji w którego rodzinie istnieje silny nacisk na porozumiewanie się w domu po hiszpańsku a możesz być trzeciej generacji gdzie mówi się już tylko po angielsku a dziadka, który by w Tobie wymuszał znajomość rodzimego języka nie odwiedzasz. Nie przekłada się to w żadnym stopniu na przynależność do kultury chicano. Nazwisko standardowo hiszpańskie, które znajdziesz pod tym linkiem- https://forebears.io/mexico/surnames. Zalecam kreacje indywidualnych cech postaci w granicach rozsądku i dobrego smaku. Background postaci to jeden z najważniejszych elementów jakie musisz sobie przygotować zanim w ogóle zalogujesz się do gry. Twoja postać powinna być przede wszystkim z czegoś znana- może to być dar do sztuki, brawurowe zachowania czy bycie wiernym przyjacielem. Równocześnie możesz być początkującym złodziejem samochodowym czy pretendentem na enforcera. Tyle ile ludzi tyle pomysłów. Nie musisz być urodzonym przedsiębiorcą i najtwardszym gangbangerem na osiedlu aby Twoja postać była coś warta. Twoim zadaniem jest stworzenie nowego wątku w naszej sieci koneksji, zapełnienie luki i bycie kolejnym puzzlem w tej układance. Ubiór Nie wymagamy sztywnego dresscode cholo gangstera lat 80tych bo to nie ta era ale silnie zalecamy trzymanie się dobrego smaku. Ubierajcie się z modą towarzyszącą pokoleniu obecnej młodzieży, dodawajcie elementy popularne w środowisku chicano, które możecie znaleźć wszędzie w internecie. Przypominam, że gramy chicano z południowego cali a nie portorykańsko-polsko-murzyńskie latin kings z Chicago więc nie warto porównywać tej mody. Punkt startowy W momencie wejścia pod raz pierwszy na gangowy rewir jesteś chłopakiem z sąsiedztwa - bądź nowym dzieciakiem, który z jakiegoś powodu się tutaj przeprowadził. W małych ilościach dobry smak może również dodać świeży chłopak prosto zza przejścia San Diego-Tijuana. Dominujący na rewirze gangsterzy mogą być Twoją bliższą/dalszą rodziną a mogą być obcymi gościami, których nie znasz na tyle aby nazwać ich swoimi kumplami. Czujesz respekt, jeżeli chcesz dostać go w zamian. Jesteś kumplem kumpla gangstera. Na kanale discord napewno przygadasz się z kimś kto cię na start wkręci w nasz świat. Standardowo lubiłbyś palić trawę, imprezować i brać udział w codziennym życiu lokalnej młodzieży. Wszystkie inne kreatywne pomysły są bardzo mile widziane. Silnie sugeruje zaangażowanie się w swoją postać, prowadzenie osobistych wątków a gang potraktować jako uzupełnienie. I nie, nie musisz być bezpośrednio z terenu gangu tylko okolicznych osiedli, ulic. To w niczym nie przeszkadza i nie koliduje. Teren gangu to miejsce największej jego działalności a nie miejsce gdzie wszyscy gangsterzy mieszkają. Kariera w gangu Jako młody chłopak, który już zakręcił się pośród niżej postawionych lokalnych gangsterów, będziesz zapewne chciał silnie pokazać swoją przynależność do gangu pomimo, że w oczach wyżej postawionych nie jesteś nawet zwykłym pionkiem na szachowej planszy. Nie mniej jednak silnie zalecam tutaj utożsamianie się z gangiem. Masz zielone światło aby tatuować znaki gangowe, graffitować ściany, pozować na gangstera. Chcesz być zaklasyfikowany przez wszystkich do okoła łącznie z organami ścigania jako członek gangu. Wraz z czasem zaczniesz być wciągany co raz wyżej, zaczniesz aktywnie siedzieć z wyżej postawionymi gangsterami, uczestniczyć w ich działaniach czy nawet kiedyś staniesz się wspólasem. Hierarchia gangu jest na pierwszy rzut oka bardzo luźna, bez określania poszczególnych rang na papierze, polegająca w głownej mierze na szacunku, zasługach a wszystkie bardziej sprecyzowane funkcje są In Character. Pod tym linkiem znajdziecie szczegółowe informacje nt. hierarchii: https://lasd.org/pdfjs/web/mcj_GangStructure.pdf W tym wypadku najwyżej postawieni gangsterzy jakich poznasz IC to hardcore memberzy, którzy wraz z Tobą i innymi wchodzą w skład kliki. Kwestie finansowe Twoim głównym celem OOC powinien być prowadzony przez Ciebie wątek fabularny a nie zgromadzenie w jak najkrótszym czasie jak największych pokładów finansowych i jeżdżenie najdroższą furą na Vinewood. Graj hustlera adekwatnego do Twojego poziomu wtajemnicznia. Odgrywaj tą pogoń za pieniądzem, przewalanie go na narkotyki, broń z pomocą której znów zarobisz pieniądze na kolejne narkotyki. Ślizgasz się po gównianym podłożu. Nie mówię, że musisz jeździć równocześnie zardzewiałym samochodem znalezionym w zamkniętym od 20 lat garażu dziadka. Ale wszystko w granicach dobrego smaku. Twoja postać w wieku 17 lat nie stworzyła start upu, który przyniósł jej status milionera bo nie było by już jej z nami w meksykańskim ghettcie. Kiedy zarobisz pierwszą poważną kasę to Twoja postać obwiesi się złotem kupionym w lombardzie a resztę przećpie gdzieś ze swoimi ziomkami wrzucając filmiki na instastory. Twoja postać żyje szybko i pewnie umrze młodo przez życie jakie wybrała.. Pomimo popularnej w tych kręgach mody na lowridery, nie każdego na to stać i nie ma tutaj miejsca na 17 letniego wanna-be gangstera skaczącego w odpicowanym za $200k monte carlo. Aplikacja do udziału w projekcie: Nick postaci: Discord: Czy wyrażasz zgodę na FCK/FCJ Twojej postaci jeżeli lider organizacji uzna to za konieczność? Wszystkie osoby mające jakieś pytania bądź poszukujące więcej informacji nt w/w kultury i klimatu, który chcemy odwzorować odsyłam do mnie na discord Moldas#0432
    7 polubień
  9. Serwer wzowi działanie około godziny 21:00 🙂 W ramach rekompensaty każdy gracz otrzyma +100vP
    7 polubień
  10. **Spółka Fuzzy z racji na bardzo dobrą bazę pod promocję swoich produktów ruszyło w zaparte właśnie w te stronę, dlatego CEO spółki Kate Rose oraz Quentin Little pewnego dnia spotkali się z Shinsaku Tezuka czyli aktualnym CEO gali Violent Fighting Federation aby omówić szczegóły tejże współpracy. Po ustaleniach, dyskusji dogadano szczegóły, dlatego już na konferencji do gali VFF 6 zawodnicy dostali na stole po sztuce ekologicznej butelki napoju Fuzzy Cola Original, poza tym konferansjer (osoba prowadząca konferencje) wspomniała o spółce jako jednym z głównych sponsorów gali VFF6, a w internecie zagościło wiele plakatów promujących galę na których widnieje logo Fuzzy, wstawiono także osobny post opowiadający o produkcie.** ** Z początkiem października CEO’s spółki spotkali się z modelką Ayumi Amaya, po której doszło do stałej współpracy między spółką a Ayumi. Już kilka dni po dogadaniu szczegółów modelkę można było zauważyć na wielu bilbordach w najbardziej zagęszczonych częściach Los Santos, które nie dość że promują Fuzzy Cola Zero to jeszcze samą modelkę dążąc do tego aby persona stała się symbolem oraz twarzą marki Fuzzy.** **Fuzzy nawiązało współpracę ze spółką Digibyte tym samym dogadując szczegóły na rozmowie – mówi się o wypuszczeniu w kolaboracji między spółkami nowoczesnego automatu z napojami Fuzzy, który w założeniu powinien posiadać takie udogodnienia jak możliwość płatności kartą, możliwość płatności w USD a nawet BTC oraz panel dotykowy zamiast standardowych przycisków przyjętych dla bazowych automatów z napojami. Wstępne plany zostały omówione na rozmowie, kwestia kilku tygodni a automat zasili galę VFF 6 oraz większość zaludnionych placówek w Los Santos.** **Jako że Fuzzy posiada w swoich szeregach przedstawicieli marki – uaktywnili oni swoje działania i dzięki Veronice Peterson czy Madeline Cleverly napoje Fuzzy w końcu sprzedawane są w gastronomiach na terenie Los Santos. Różnych smaków produktów możemy uświadczyć w menu barowym w trzech klubach – jest to Amnesia Club, Number One Club oraz Killer Queen. Spółka dalej pozyskuje swoich sprzymierzeńców i otwiera się na wszelkie biznesy gastronomiczne. Poza tym produkty Fuzzy możemy także znaleźć w wielu sklepach wielobranżowych, stacjach paliw czy wszelkiego rodzaju sklepach spożywczych.** **Spółka szeroko otwiera się na promocję medialność na LifeInvader. Stąd sam CEO spółki Quentin Little – który jest dość rozpoznawalną osobą w branży muzycznej wykorzystał nieco swojego wizerunku dla promocji swoich produktów i zamieścił fotografię prezentującą produkty Fuzzy -warto dodać że wszelkie posty boostowane są dzięki LI PRO. Ponadto spółka zawiązała współpracę z Si Daoming, który w mediach społecznościowych jest znany z postów lifestyle’owych dogadał się ze spółką i zamieścił krótką recenzję na temat produktów Fuzzy oraz fotografie. Nie zabrakło także wcześniej wspominanej modelki Ayumi Amaya, która również zamieściła fotografie na tablice promującą produkty Fuzzy Zero – czyli napoju bez zawartości cukru.**
    7 polubień
  11. 7 polubień
  12. The Carson Restaurant & Bar to restauracja założona przez Davida McCarsona właściciela kasyna The Carson Casino oraz jego brata Christophera McCarsona. Christopher pochodzi z Anglii, urodzony 08.08.2000r, przyszedł na świat 4 lata później od Davida, w 2019 wyemigrowali z Anglii zaraz po osiągnięciu pełnoletności przez Christophera. Dwa lata później otworzyli oni wspólnie The Carson Casino i prowadzili je przez długi czas razem. Po jakimś czasie Ich przyrodnia matka Margareth zaczęła źle przechodzić chemio terapię, rak zajął część jej mózgu i lekarze oznajmili, że zostało jej parę miesięcy życia. Christopher musiał zjechać z powrotem do Anglii zająć się nią, po niespełna paru miesiącach David był zmuszony zawiesić działalność kasyna i wyjechał na pół roku pobyć z matką i pomóc bratu w opiece. Po sześciu miesiącach matka odeszła a sam David po odprawieniu pogrzebu wrócił do Los Santos, otworzył ponownie Kasyno oraz zajął się odkładaniem pieniędzy i inwestowaniem w różne nieruchomości, gdy znalazł okazję kupna lokalu pod restaurację, szybko chwycił za telefon i zadzwonił do Christophera, aby namówić go na powrót do Los Santos i zajęciem się jego przyszłą Restauracją. Rozmowa trwała dość długo, po namowach Christopher wreszcie się zgodził a sam David, umówił się z właścicielem i kupił lokal, który przemeblował tak, aby było tam ekskluzywnie. Restauracja w nowym położeniu znajduje się przy rogu ulic Aguja St. oraz Magellan Ave. Przed drzwiami wejściowymi miejsce swoje mają dodatkowe stoliki
    6 polubień
  13. Pomijając kwestię In Character której w zasadzie nie ma w tym projekcie, bo może ona dopiero powstać. Organizacja nie odbiega tematyką od pozostałych organizacji przestępczych o charakterze White Supremacy. Nie chcąc również tworzyć kolejnego płytkiego gangu który nie różni się niczym od pozostałych, wychodzę z inicjatywą utworzenia organizacji przestępczej w formacie /Community/. Co oznacza, że gracz ma całkowitą dowolność w tym co gra, pod warunkiem, że wie jak ta gra ma wyglądać. Wszystko sprowadzamy do wspólnych wątków, nagradzania się, regulowania postępów i porażek. Dowolność tego projektu jest na tyle duża, że mile widziana jest gra na kilku postaciach, dla przykładu jeśli ktoś ma zamiar na jednej ze swoich postaci pobawić się w leadership z pozycji membera Nazi Lowriders to nie ma żadnego problemu w tym, żeby zrobił sobie postać zwykłego peckerwooda do brudnej niesterylizowanej rozgrywki do której zwyczajnie szkoda mu pierwszej postaci. Idąc dalej tematem, forma rozgrywki projektu jest nastawiona na dużą śmiertelność i przywiązywanie uwagi na niekorzyść jego graczy. Gameplay ma przypominać bardziej "próbę" przeżycia w świecie gry w obliczu podkładania się takim frakcjom jak LSPD/LSSD/FIB i agresywną grę polityczną wobec innych organizacji przestępczych z nastawieniem bw = ck przy nieudanych próbach obrony czy ataku. Po zdecydowaniu się na grę, poinformuj mnie na pw w celu dogadania szczegółów. Ja postaram się przygotować wszystkie narzędzia potrzebne do gry dla ciebie, twoich kumpli w zależności z jakim pomysłem do nas przychodzisz. W razie pytań, kierujcie je na moją skrzynkę forum. Postaram się zawsze pomóc, dopowiedzieć coś, ewentualnie coś zmienić jeśli nie będzie pasowało mi do klimatu który osobiście sam wole. Postaram się stworzyć jakiś osobny temat w którym ktoś albo coś opisze za mnie dokładnie z czym sie je White Supremacy w Kalifornii i Arizonie, bo jest to ciężkie do opisania a zarazem też trubo głupie i proste. Na szczęście jest dużo świeżych materiałów w necie. Ekipa: Bozmer, Backedoo, 5element, Dziku, Dajdus, Laptok
    5 polubień
  14. **Dnia 10.10.2021r około godziny 15:30 na kanał DMF wleciał pierwszy track od założyciela kolektywu KiddaRoy, sama nuta nie była wczesniej zapowiadana na żadnych social mediach. Mix Master oraz Audio na wysokim poziomie** (NAPISY YT)
    5 polubień
  15. **Parę dni temu raper dostał maila od nieznajomej osoby, która zaprosiła go na rozmowę do jednego z klubów w Santos - rozmowa miała dotyczyć koncertu.** **Pojawiły się także plakaty na mieście promujące całe wydarzenie, które ma odbyć się już w tą sobotę (16.10) o 21:**
    5 polubień
  16. **Wnętrze GreenHouse przeszło diametralne zmiany, zostało lekko zmienione wnętrze, dostawiono dwie ściany i stworzono biuro kierownicze. Dodano kilka półek i nową kanapę. **
    5 polubień
  17. Przy okazji zapraszam do gry z nami, a przede wszystkim przy biznesie:
    5 polubień
  18. **Spółka Raven Slaughtergouse nawiązała współprace z kolejną renomowaną restauracja w mieście, mowa o knajpie serwującej tradycyjne chińskie potrawy Huang House. Umowa obejmuje regularne cykliczne dostawy wołowiny oraz drobiu. Zapis w umowie mówi o pełnej usłudze obejmującej między innym dostawy do restauracji. Na stronie internetowej zakładów mięsnych pojawiła się informacja o nowej współpracy. Po wejściu na stronę widnieje logo Huang House podpisane notką zachęcająca do korzystania z usług restauracji. **
    4 polubienia
  19. **EcoStyle we współpracy z firmą projektową stworzyło pudełko klasy exclusive, do którego produkcji użyto papieru pochodzącego z recyklingu. Pudełka zostały laminowane matowym olejem roślinnym dla zapewnienia niepowtarzalnego wyglądu. Produkt jest w pełni biodegradowalny, a jego wykończenie zostało zaprojektowane w taki sposób, żeby zapewniać niepowtarzalny wygląd. Pudełka są dostępne tylko i wyłącznie na specjalne zamówienia, gdzie istnieje możliwość umieszczenia własnego nadruku na wierzchu pudełka przy użyciu techniki zwanej eco-drukiem, dobrania indywidualnego rozmiaru. Produkt nie ma konkretnego przeznaczenia i może być używany do przechowywania różnych rzeczy. Pierwsze pudełka zostały dostarczone marce Rose’s Diet, w których zostają dostarczane zestawy cateringu dietetycznego dla klientów klasy premium, do których zaliczają się wysoko postawieni politycy, celebryci, biznesmeni oraz członkowie rodzin królewskich. Reklamę dotyczącą pudełka zamieszczono na stronie internetowej spółki, która jest widoczna w ruchomej reklamie. Pudełko znalazło się między innymi w poście celebrytki Maddy Cardoso w związku z reklamą cateringu Rose’s Diet. Na stronie internetowej w zakładce products powstała specjalna sekcja, w której znajduje się opis pudełka oraz możliwość zakupu. Na froncie strony widnieje modelka Ayumi Amaya trzymająca pudełko w obliczu natury, by podkreślić naturalność oraz biodegradowalność produktu, oraz fakt, że jest przyjazny dla środowiska.** **CEO EcoStyle w składzie Rosalie i Laury Hetfield zaprosiły na spotkanie jednego z CEO spółki Stronzo. Spotkanie odbyło się w przyjacielskiej atmosferze w domu kobiet. Głównym tematem biznesowym był temat ostatniego festiwalu utworzonego przez spółkę Stronzo. Kobiety tym sposobem próbowały rozeznać się w czekających ich kosztach do przygotowywanego przez nie festiwalu, o którym może zrobić się głośno już niebawem. Kolejną rzeczą były wspólne rady i decyzje, jeśli chodzi o prowadzenie swoich spółek, ewidentnie widać współprace na linii EcoStyle - Stronzo.** **Dnia 05/10/2021 roku doszło do spotkania CEO EcoStyle z przedstawicielem miasta Los Santos. Spotkanie odbyło się w urzędzie miasta, na które właścicielki spółki EcoStyle zostały zaproszone kilka dni wcześniej. Przedstawiciel miasta był wręcz zachwycony poczynaniami spółki EcoStyle, która stara się ciągle eliminować szkodliwe dla środowiska różne tworzywa. Tym samym spółce EcoStyle została zaproponowana pomoc ze strony miasta oraz propozycja stworzenia kampanii promującej ochronę środowiska we współpracy z miastem, żeby ukazać je w dobrym świetle w odniesieniu do ekologii. Rosalie i Laura wykorzystując sytuacje, poprosiły o kilka istotnych rzeczy, w których miasto jest w stanie im pomóc. Cała otoczka spotkania zwiastuje niedługo wielkie boom na rynku, co może odbić się wielkim rozgłosem spółki EcoStyle nie tylko w mieście Los Santos.** **Rozpoczęto we współpracy z miastem Los Santos wielką kampanię dotyczącą promocji ochrony środowiska. Opracowano szczegółowy plan oraz taktykę na najbliższe tygodnie mające rozgłośnić całą akcję do tego stopnia, żeby trafiła do każdego z mieszkańców miasta, jak i hrabstwa. W stanie San Andreas rozmieszczono łącznie 20 bilbordów informujących o akcji. Bilbordy pojawiły się w różnych dzielnicach miasta jak i w hrabstwie, między innymi w Sandy Shores, Paleto Bay oraz Grapeseed. Na bilbordach widnieje napis tytułowy opisujący tło, na którym widnieje modelka Ayumi Amaya spacerująca po "czystym" lesie. Na bilbordzie zamieszczono również napis zachęcający odbiorców do udziału w kampanii, jak również odnośnik do strony internetowej, na której co jakiś czas zamieszczane zostają instruktaże dające wskazówki, w jaki sposób dbać o środowisko. Zamieszczono również logotyp miasta Los Santos oraz EcoStyle. Odbiorca po ujrzeniu bilbordu i wejściu na stronę internetową trafia na zakładkę Campaigns/Environmental Campaign, gdzie jest zapraszany do wzięcia udziału w programie ochrony środowiska. Na stronie zamieszczono informację, że powstanie kilka sekcji dotyczących całego programu. Aktualnie zostały zamieszczone wskazówki dotyczące ekologicznej pracy w biurze. W bliskim odstępie czasu można spodziewać się kolejnych postów w tej sekcji, a akcja dopiero się rozpoczęła, więc z pewnością pojawi się więcej ciekawych smaczków promocyjnych, które CEO EcoStyle mają już przygotowane i oczekują z nimi na wdrożenie. Sam proces ma być długofalowy, żeby zachęcić jak największą ilość osób oraz zmienić ich tok myślenia na ten bardziej ekologiczny, co jest z pewnością korzystne dla marki, ponieważ może zachęcić odbiorców do zakupu produktów znajdujących się na stronie EcoStyle w zakładce Products.** **Na mediach społecznościowych EcoStyle na bieżąco pojawiają się nowe posty dotyczące przedstawienia środowiska oraz ekosystemu. Zamieszczane tam informacje mają charakter edukacyjny i jest to proces, w którym odbiorca zapoznawany jest z naturą oraz całym środowiskowym systemem. Przedstawiono kilka ekosystemów, do których można zaliczyć ekosystem linii brzegowej oceanu, wybrzeża słodkowodnego, ujścia rzeki, wydm, namorzynowy. Opisano również składniki abiotyczne, biotyczne oraz łąki, rośliny, bezkręgowce, tundrę i tajgę.** **W restauracji Marlowe Restaurant doszło do spotkania pomiędzy przedstawicielami EcoStyle oraz Marlowe Wine Company & Marlowe Restaurant, gdzie omówiono wszystkie szczegóły dotyczące ewentualnej współpracy polegającej na zakupie biodegradowalnych produktów pochodzących od eco firmy. Podczas rozmowy została przedstawiona pełna oferta dotycząca produktów przeznaczonych do użytku w restauracji oraz udzielono w profesjonalny sposób odpowiedzi na wszystkie pytania kierowane w stronę CEO EcoStyle od zainteresowanych ofertą person. Finalnie obie strony doszły do porozumienia i EcoStyle dostarczyło restauracji pojemniki, sztućce oraz słomki, natomiast dla winiarni zostały wyprodukowane etykiety pochodzące z papieru uzyskanego z recyklingu, na których zamieszczono nadruki wybrane przez spółkę Marlowe, za pomocą techniki eko wydruku. Udzielono pewnych porad i wskazówek dotyczących eco rozwiązań, w których zamieszczono między innymi montaż fotowoltaiki, domowych turbinek wiatrowych oraz systemu oferowanego przez Digibyte w postaci ograniczenia zużycia energii, jak i wody. W najbliższym czasie spółka EcoStyle na rzecz Marlowe Restaurant podejmie działania dotyczące wyprodukowania ekologicznego papieru do pieczenia.**
    4 polubienia
  20. **Dziś rano jeden z chłopaków zaszalał**
    4 polubienia
  21. ** Na platformie streamingowej iFruit Music pokazał się pierwszy owoc pracy freshmanów z WWR. Jest to oficjalna kolaboracja projektu z ową platformą. Każdy z uczestników stworzył swój nowy utwór mając w ten sposób szanse na dostanie się do szerszego grona publiczności. 1. MTM MUSTAFA - HIGH SPEED 2. T-LOC - WHERE THE CHECK? 3. LITTLE - NO LOVE 4. MEMPHIS6 - BOOMIN 5. SYNCHRO DTS - SAMMY 6. MTM ACE - DEAR FANS WYWIADY Z WSZYSTKIMI FRESHMANAMI: https://forum.v-rp.pl/forum/345-west-wild-reporter/
    4 polubienia
  22. 4 polubienia
  23. **W niedzielę (03.10.21) o godzinie 20:30 odbyła się konferencja VFF6, w której Jordan brał udział jako jeden z zawodników. Poniżej mała fotorelacja przedstawiająca jego obecność.** Źródło: galeria zdjęć z posta VFF na LifeInvader
    4 polubienia
  24. **Raven nieustannie podbija nowe horyzonty i poszerza swoją działalność. Przykładem tego jest sprowadzenie z Azji nowoczesnej linii produkcyjnej służącej do obróbki i automatycznego pakowania oraz porcjowania parówek, które już niedługo trafią na rynek. Kontrakt na zakup został podpisany z bezpośrednim producentem tego typu maszyn, a sprowadzeniem zajęła się lokalna firma działająca pod szyldem Portu Los Santos. Dnia 10 października bieżącego roku doszło do osobistego odbioru świeżo przybyłego zamówienia przez samego CEO Spółki - Thomasa Kerrigana. Cała procedura zajęła Raven Slaughterhouse ponad miesiąc i pochłonęła sporą ilość gotówki zważywszy na fakt wykupienia dodatkowej polisy transportowej, którą zajęła się firma Augury Insurance. Krążą słuchy, że nie jest to ostatnie zamówienie wykonane przez spółkę, a przedstawiciel firmy zajmującej się logistyką i koordynacją dostarczenia zamówień zza oceanu Jeffrey Hatcher otrzymał kolejne wytyczne do nadchodzącego zamówienia. ** **Maszyny do produkcji parówek zostały przeładowane z kontenera na magazyn i poddane odprawie celnej. Po sprawdzeniu stanu technicznego urządzeń towar został zatwierdzony do dalszego załadunku. Jedna z ciężarówek Raven korzystając z okienka czasowego pomiędzy dostawami do oddziału Paleto Bay została wykorzystana to usługi transportowej. Po załadowaniu maszyn w porcie towar został dostarczony do oddziału i rozładowany. Tym samym został ściągnięty techniczny, który wraz ze swoją ekipą wziął się tego samego dnia za podłączenie całe osprzętu w wyznaczonym i przystosowanym do tego wcześniej miejscu na hali produkcyjnej.** **Znajomy portowiec przekazał kontakt do swojego przyjaciela, który zajmuje się fermą drobiu. Ciągły dynamiczny rozwój spółki zmusza właściciela firmy do szukania coraz to nowszych dostawców żywca. Po umówionym wcześniej spotkaniu dwóch przedstawicieli Raven Slaughterhouse wybrało się na wycieczkę w okolice Sandy Shores, gdzie doszli do porozumienia z farmerem. Odpowiednio przystosowany przez firmowe weterynarza będzie trafiał prosto na ubojnie Raven, gdzie poddawany obrócę i paczkowany zagości na półkach sklepów w Los Santos oraz daniach wielu współpracujących z zakładem restauracjach. Wysoka jakość produktu jest narzucona z góry przez przetwórcę poprzez utrzymywanie specjalnej diety zwierząt oraz sposobu ich hodowli** **Ekspansja sklepów na całe miasto jest ciągle przygotowywana. Notujący ciągle ówczesny sklep zachęca zarząd spółki do prowadzenia sprzedaży detalicznej na własną ręką. Niedługo zostaną otworzone kolejne sklepy, nieoficjalnie mówi się również o tym że Raven Slaughterhouse chce wejść na rynek pokarmów dla zwierząt. Osoba odpowiedzialna za ów produkcje jest właśnie w drodze z drugiego końca kraju, by poprowadzić od podstaw ten proces. ** **Spółka nawiązała współprace z kolejną renomowaną restauracja w mieście, mowa o knajpie serwującej tradycyjne chińskie potrawy Huang House. Jest to dowodem na prężny rozwój spółki, która nieustannie poszerza swoją sieć klientów tym samym stając się coraz bardziej wpływowym dostawą. Umowa obejmuje regularne cykliczne dostawy wołowiny oraz drobiu. Zapis w umowie mówi o pełnej usłudze obejmującej między innym dostawy do restauracji. Na stronie internetowej zakładów mięsnych pojawiła się informacja o nowej współpracy. Po wejściu na stronę widnieje logo Huang House podpisane notką zachęcająca do korzystania z usług restauracji. **
    3 polubienia
  25. **Denirro przesłuchał kawałek, pokiwał głową propsując i wcisnął łapkę w górę.**
    3 polubienia
  26. giga spoko, a jajo to idealna barmanka jest umie szklany podawać : ))
    3 polubienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin