Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Ranking

Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość w 31.10.2021 uwzględniając wszystkie działy

  1. **Strasznego, halloweenowego wieczoru 31.10.2021, jakoś około godziny 7PM, na różnorakich popularnych platformach streamingowych zaczął pojawiać się oficjalny zwiastun kolejnego utworu autorstwa lokalnej gwiazdy rocka, Raven Lockheart, w którym wystąpiła bliżej nieznana nikomu aktorka. Zarówno jakość wideo jak i audio, jak zwykle stoi na bardzo wysokim poziomie. Zapewne ze względu na święto w które materiał został opublikowany, nie trudno zauważyć, że w dość filmowy sposób stara się on budzić u odbiorcy grozę. Bardziej wtajemniczone osoby mogą bardzo dobrze znać melodię, która pojawia się w paru fragmentach materiału, a tytuł taki jak "BIG BAD WOLF", oczywiście w nawiązaniu do samej Raven, przynajmniej już raz w życiu obił się im o uszy. Wszystkie te rzeczy mogą kojarzyć się tylko i wyłącznie z występem rockmenki na festiwalu muzycznym Stronzo Fest, gdzie ta krótko wypowiedziała się o trapiącym społeczeństwo, aczkolwiek często kompletnie bagatelizowanym problemie przemocy domowej i zadedykowała mu dwa utwory, które następnie wraz ze swoim zespołem zagrała na scenie. Nie trudno zauważyć, że sam materiał wideo sugestywnie porusza właśnie ten problem, nawiązując przy okazji oczywiście do tytułu.** MATERIAŁ NIE PODLEGA WYCENIE
    20 polubień
  2. Środowiska Skinheads występują głównie na terenach zdominowanych przez rasę kaukaską (biała populacja Stanów Zjednoczonych). Obszary cierpiące na aktywność białej supremacji to m.in. Del Perro, Vespucci, Morningwood. Obecność ugrupowań o charakterze neonazistowskim we wcześniej wymienionych rejonach, jest skutkiem zapewnionego bezpieczeństwa społecznego (Lepsze warunki do życia, lepsza stopa finansowa, bezpieczniejsze ulice niż w porównaniu do Davis). Przestępcza działalność formacji związanych z białą supremacją, zaczęła się już w latach 70 wewnątrz więziennych murów, a w latach 80 przeniosło się na ulice południowego Los Santos i jest jest obecna do dziś. Stworzone przez was postacie muszą mieć jakiś punkt zaczepny, dzięki któremu będziecie mogli radykalizować poglądy swoich postaci przy pomocy starszych kumpli. Sugerujemy aby wasze postacie były powiązane z takimi środowiskami jak społeczność Skaterów lub Surferów co bardzo pasuje do odgrywanych przez nas realiów. Ważnym elementem całej rozgrywki w pierwszych etapach jej odgrywania jest scena Hardcore Punk. Uczestnictwo waszych postaci w agresywnych koncertach za pewne zbliży was do środowiska neonazi. Oczywiście nie są to wymagane ścieżki którymi wasze postacie koniecznie muszą podążać. Są to gotowe pomysły, które możecie wykorzystać do kreacji własnych wątków. Skinheads których odgrywamy potocznie nazywają sie Needle Nazi/Tweakers. Ze względu na łatwy dostęp do metamfetaminy i heroiny w rejonie występowania ugrupowań, są oni w pewnym sensie skazani na współżycie z tymi narkotykami. Zażywanie i handlowanie narkotykami to część gry jaką oferujemy w projekcie ale też kładziemy na nią największy nacisk. Bo to właśnie narkotyki zdecydują o naszych postaciach, czy umrą na ulicy lub spędzą resztę życia w więzieniu stanowym. Oprócz tego, lubują się w włamaniach, kradzieżach, napadów z użyciem broni, przestępstwach polegających na nielegalnym skopiowaniu zawartości paska magnetycznego karty płatniczej bez wiedzy jej posiadacza, podrabianiem ID i wiele innych. Skinbyrds które odgrywamy, pełnią bardzo ważną rolę w formacjach. Przejmują nie które zadania za swoich chłopaków, wykorzystując swoje czyste kartoteki. Dzięki temu mogą transportować narkotyki do klientów, nie narażając się na celowe zatrzymania przez agencje. Oprócz tego, nie afiszują się z stereotypowym wyglądem Skinheads aby nie zostać powiązaną z ich środowiskiem przez osoby postronne. Dziewczyny zatrudniają się w miejscach które przydadzą się dla gangu, DMV(podrabianie licencji kierowcy), Apteki (kradzież produktów do produkcji metamfetaminy). Idąc dalej tym tematem, wynajmują mieszkania na swoje nazwisko w celu ochrony lokalizacji członków gangu i dopuszczają się przestępstw finansowych, telemarketingowych i wiele winnych. CHARACTER GUIDE (Dokładna instrukcja na temat tworzenia postaci która pomoże wam jeszcze bardziej zrozumieć tematyke West Coast Skinheads & Peckerwoods) Więcej informacji udzielimy na naszym discordzie organizacji [b]Imię i nazwisko postaci:[/b] [b]Wiek postaci:[/b] [b]Discord:[/b]
    14 polubień
  3. ** Równo o północy na serwisach streamingowych pojawił się prezent z okazji święta halloween od Carmella B. Są to DWA utwory o mrocznej/satanistycznej tematyce. Opowiadają one historię o czarownicy z sabatu domu Perignon, które polowały na ofiarę, a finalnie spaliły ją na stosie i pożywiły się krwią. Okładka piosenek przedstawia Carmelle jako wspomnianą czarownicę z pająkiem na piersi, władającą mocą. 'The Gift: Trick or Treat' (a konkretnie Murder At Midnight & You Gonna Die) jest w fantastycznej jakości dźwiękowej i brzmieniowej, dzięki pomocy Frank Grotti, który stoi za sponsoringiem studia i ekipy montażowej. Naturalnie, na kanale vibeTube jest możliwość zostawienia ocen jak i komentarzy pod official audio. ** Imię i nazwisko postaci: Kulture De Becantes Przynależność (np. do wytwórni muzycznej): Numer konta postaci/wytwórni (w zależności od tego jak się rozliczacie według kontraktu): 3082986776 Imię i nazwisko menadżera (jeśli posiadasz): Numer konta menadżera: Kontrakt zawarty z menadżerem (dot. podziału zysków, np. 10% zysków trafia do menadżera): Link do profilu postaci: https://forum.v-rp.pl/topic/9756-kulture-carmella-b-de-becantes/ Promocja: 1. https://li.v-rp.pl/posts/42182 2. https://li.v-rp.pl/posts/41825 3. https://li.v-rp.pl/posts/41663
    12 polubień
  4. Hej, odkrywamy dla szerszego grona zestawienie rankingowe powstałe w wyniku oceny wszystkich przedsiębiorstw przez cały miesiąc Październik - 2021. Biorąc pod lupę przedsiębiorstwa, braliśmy wszystkie ewentualne od samej aktywności po poziom rozgrywany przez graczy danej grupy i nie tylko. Cały ranking jest stworzony i rozdzielony na dwa podsektory, rozdzielające na podsektor spółek i korporacji oraz podsektor biznesów. Podział został zrobiony ze względu na różniące się w wielu sprawach kryteria. Każdy podsektor działa na własnych zasadach mając inne możliwości, które mogą mieć wpływ na pozycje w rankingu. Chcemy uniknąć wszelkich niespójności i stworzyć dla was przyjazne zestawienie. 1. Spółki, korporacje Poza samym zestawieniem miesiąca w tym podsektorze najlepiej sprawujących się spółek i korporacji, uwzględniliśmy jako dodatkowy ranking - pozycje spółek na rynku, oczywiście jest to ruch, mający jasno określić pozycje pięciu najlepszych spółek, patrząc na całokształt działalności z całego istnienia spółki i fizycznej pozycji rynkowej, która jest i będzie narracyjnie co miesiąc twardą podstawą dla spółek i korporacji ukazaniem swojej pozycji w świecie gry In Character. Holdingi Zestawienie miesiąca Pozycja na rynku 1. CROWN Holdings 1. CROWN Holdings (Stabilna pozycja) Spółki, korporacje Zestawienie miesiąca Pozycja na rynku 1. EcoStyle 1. Pharaoh Cosmetics (Malejąco) 2. Daily Globe 2. Stronzo (Malejąco) 3. Rose's Diet 3. EcoStyle (Wzrastająco) 4. Fuzzy 4. Digibyte (Stabilna pozycja) 5. Pharaoh Cosmetics 5. 101 Incorporated (Wzrastająco) 2. Biznesy W przypadku biznesów postawiliśmy na samym zestawieniu miesiąca, ale w kilku wersjach - oczywiście ogólnym zestawieniu i według typu danego biznesu, tak, aby niszowe typy miały możliwość zagościć i zaprezentować się dobrze w swojej branży na dzisiejszym zestawieniach. Postanowiliśmy też, by nie było sztywnej piątki najlepszych biznesów, nie doprowadzając do sytuacji spornych w przypadku większej ilości dobrze prezentujących się biznesów. Ogólny ranking Zestawienie miesiąca 1. Chinese Noodle House/Huang House 2. Ink Inc. Tattoos 3. 101 Workshop 4. Exotic 80's Club 5. Hornbills 6. Singleston Ranking według typu biznesu Zestawienie miesiąca - Gastronomie Zestawienie miesiąca - Warsztaty 1. Chinese Noodle House/Huang House 1. 101workshop 2. Singleston 2. 101 Best Coast Customs 3. Birreria Davis, bar&pub 3. Kilnayā Workshop 5. PDM Pub 4. Santos Car Point 6. Marlowe Restaurant 4. Valkyrie Garage 7. Wigwam 8. Cow Burger's Zestawienie miesiąca - Kluby Zestawienie miesiąca - Studia Wrappingu 1. Exotic 80's Club 1. WrapZone 2. Hornbills 3. Amnesia Club Zestawienie miesiąca - Studia Tatuażu Zestawienie miesiąca - Salony Fryzjerskie 1. Ink Inc. Tattoos 1. Estetica - hairdressing studio & Barber 2. R. & S. Tattoo Studio (d. Seigler Tatto's) 3. Smokey Tattoo Zestawienie miesiąca - Coffe Shop Zestawienie miesiąca - Korporacji Taksówkarsksie 1. Brak klasyfikacji żadnego lokalu w tym miesiącu. 1. Brak klasyfikacji żadnego lokalu w tym miesiącu. Zestawienie miesiąca - Ochrony Zestawienie miesiąca - Niesprecyzowane 1. Maple SMCE 1. Dragna & Gallo Law Firm Podsumowanie Podsumowując jest to pierwsze i nie ostatnie zestawienie, które powstało - będziemy starali się wypuszczać co miesiąc kolejne zestawienia, ukazując najlepsze tego miesiąca przedsiębiorstwa, chcąc uhonorować wkład w rozwój tego sektora przedsiębiorstwa, jak i ich liderów. Cały raking powstał w oparciu o wiele kryterii m. in. aktywność, poziom rozgrywki, przedstawioną narracje liderów, działalność temacie i wiele innych aktywności, które wyklasowały dzisiejsze zestawienia. W przypadku nieścisłości, warto kontaktować się ze mną w celu pozyskania ewentualnie większych informacji nt. zestawień i tego, co zadecydowała o danej pozycji przedsiębiorstwa. Pozdrawiamy Opiekunowie organizacji prywatnych!
    11 polubień
  5. Po dłuższych rozmowach z liderami projektu doszliśmy do kompromisu - organizacja wraca do gry z ostatnią szansą po zrozumieniu swoich nielogicznych/abstrakcyjnych decyzji doprowadzających do błędnej gry i niesmaku u pozostałych graczy. Stwierdziliśmy też, że wina nie leży w całości po stronie 067 Dead Society, więc będziemy również monitorować pozostałe organizacje rywalizujące z nimi. Wszelkie przejawy uprzykrzania im gry w sposób nieregulaminowy będzie karane tym samym (archiwum). Oprócz tego przypominamy, że wszelakie skargi mają być rozwiązane na forum w odpowiednim dziale, a nie w innych tematach czy na discordach wybranych opiekunów.
    11 polubień
  6. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Downtown Cab Co. - Funkcjonuje na rynku od 1922 roku, firma swoje korzenia zapuściła w San Fierro początkowo oferując swoje przewozy na tamtejszym rynku, charakterystycznym sloganem przedsiębiorstwa stało się hasło: In Transit Since 1922 (w przewozie od 1922 roku). Z biegiem czasu biznes zaczął się rozwijać, otwierając kolejne oddziały w stanach dla osób chcących działać w spółce pod marką Downtown Cab Co. Na mapie całych stanów zaczęły powstawać nowe siedziby, jeden z nich został stworzony w 1992 roku w północnej części Los Santos na Mirror Park. Rozwój oddziału w LS nie przyniósł efektów za kadencji poprzedniego właściciela, przez którego placówka popadła w długi i nie wywiązała się z umów franczyzy. Obecny właściciel Flint Flintstone postanowił wykupić wszystkie udziały splajtowanej spółki, wstawiając na miejsce swoją flotę Vapid Stainerów. Teren po starych rupieciach na Mirror Park został uporządkowany, a do firmy zaczęto zatrudniać kierowców mających predyspozycje do pracy jako taksówkarz. Siedziba na Mirror Park w Los Santos to jedna z niewielu baz rozsianych po całej Ameryce, mimo swoich skromnych rozmiarów dobrze funkcjonuje wykonując kursy po mieście i pobliskim hrabstwie Blaine County. Zlecenia dla kierowców są wydawane przez spedytora obsługującego numer 444, pierwszym z kierowców stał się właściciel franczyzy niejaki Flint Flintstone który podpisał kontrakt z firmą Downtown Cab Co. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
    9 polubień
  7. Proponuje wgrać na serwer nowe warianty taksówek żeby urozmaicić ten typ biznesu, miło będzie zobaczyć zróżnicowane wersje taksówek zarówno po stronie konsumenckiej jak i taksiarzy, niestety jedyna taksówka w wersji Stainera jest nudna jak flaki z olejem i patrzeć ciągle na nią od daty premiery GTA V zbiera się z nudów na mdłości. Poniższa lista przedstawia jeden całkowicie nowy model Declasse Merita, którego możnaby wprowadzić do salonu a reszta aut poniżej zrobić jako wariant PaintJoba dla warsztatów, bądź wstawić te wszystkie auta z listy do jednego salonu w Sandy Shores tam gdzie ciężarówki. Model: Declasse Merit Link: https://libertycity.net/files/gta-5/116172-declasse-merit-classic-taxi-replace.html Model: Declasse Moonbeam Link: https://pl.gta5-mods.com/vehicles/ls-city-taxi-pack-add-on-replace Model: Vapid Radius Link: https://pl.gta5-mods.com/vehicles/ls-city-taxi-pack-add-on-replace Model: Mini van Link: https://pl.gta5-mods.com/vehicles/mini-van-taxi-cab
    9 polubień
  8. W ostatnim czasie zauważyliśmy zatrważającą ilość niepoprawnego użycia komendy /opis, dlatego wychodzimy do was z tą publikacją aby uregulować jej użycie i przedstawić na czym w ogóle polega zamysł tej komendy. Zapewne wiecie, że silnik GTA V jest bardzo rozbudowany i pozwala na dosyć elastyczną kreację postaci pod kątem wyglądu, jednak również ma swoje limity, których z przyczyn technicznych nie jesteśmy w stanie ominąć. To właśnie w ich wypadku z pomocą przychodzi nam komenda /opis która powinna służyć tylko i wyłącznie do opisywania elementów wyglądu zewnętrznego naszej postaci (np. blizny, tatuaże afiliujące, trwałe uszczerbki itd.) bądź istotnych dla niej cech (np. ślepota, kulawość, jąkanie itd.) które mają faktyczny wpływ na przebieg rozgrywki i interakcje z nią podjęte. Dlatego wraz z wejściem w życie tej publikacji zakazujemy używania komendy /opis w celach innych niż wymienionych powyżej, a niezastosowanie się do tego będzie wiązało się z ostrzeżeniami, bądź w przypadku nagminnego nadużycia - surowszymi karami. Poniżej zamieszczamy przykłady niepoprawnych opisów z których będziecie musieli zrezygnować: Opisy pokroju "młody biznesmen" albo "ikona rapu" - nie prezentują one w żaden sposób naszej postaci, a podejmując z nią interakcje nie mamy pojęcia czy jest biznesmenem, czy raperem. Opisy zawierające ksywki lub pseudonimy - podejmując interakcję z daną postacią zazwyczaj nie znamy jej pseudonimu, więc jest to dla nas informacja nieistotna, a samą ksywkę możemy poznać i zapamiętać drogą IC. Cały klub nie musi wiedzieć, że to akurat my jesteśmy xxYoungh00d. Opisy markowych ubrań - Ubrania w GTA są na tyle zróżnicowane, że nie trzeba opisywać czy ciuch jest markowy, czy nie, a posiadanie przez naszą postać takowych w żaden sposób nie wpływa na interakcje z nią podjęte (mowa tutaj konkretnie o opisach pokroju "ma na sobie ciuchy Gucci" czy "ubrany w to co widać"). Ekstensywne opisy dotyczące zapachu naszej postaci - Krótkie określenie czy nasza postać jest wyperfumowana bądź nie jest okej, podobnie z różnymi innymi zapachami np. potu. Natomiast ekstensywne opisy pokroju "pachnie perfumami pozyskanymi z futra kozy Himalajskiej" są już przesadą. Jeśli jest taka konieczność to o zapach perfumu zawsze można spytać drugiego gracza na /do, jeśli akurat jest nam potrzebny do wykonywanej akcji. Opisy pokroju "potężny murzyn" czy "groźny albańczyk" - są to opisy bardziej zakrawające o komedię niż faktyczne przedstawienie wyglądu naszej postaci. Opisanie budowy sylwetki w stylu "atletyczna budowa ciała" jest jednak okej. Opisy pokroju "dripping", "flexing" oraz wszystkich innych opisów, które są niepoprawne i nie stosują się do zasad powyższej publikacji
    7 polubień
  9. 30 października, około godziny osiemnastej z okolic Forum Drive wyjeżdża czarny Emperor o numerach L74B8X z trójka zamaskowanych napastników. Przestępcy kierują się w stronę otwartego studia HIRR VIKINK gdzie swoją zmianę kończy Isabella Alonso. Pojazd zostaje zaparkowany przed drzwiami a z niego wybiega dwóch zamaskowanych mężczyzn kierujących się do środka lokalu. Jeden z nich celuje do kobiety a drugi przeszukuje ją, w pewnym momencie do biznesu wchodzi druga kobieta Olivia Fox od razu jest skierowana pod ścianę przez jednego z napastników. Ofiary straciły swoje telefony oraz pieniądze, dodatkowo Olivia. F straciła kilka worków strunowych wypełnionych po brzegi marihuaną. Po całej akcji napastnicy wybiegli ze studia tatuażu udając się do odpalonego Emperora z kierowcą.
    7 polubień
  10. **Halloween, godzina 18:30, na kanał Hollyego wychodzi nowa piosenka a raczej odpowiedź na diss w jego stronę, w tekście można wyłapać dużo agresji, jednym z powodów może być to, że Beef ma również podłoże w życiu ulicznym między grupami Grape Street Crips a West Side Longos 13 z którymi utożsamiają się obydwaj raperzy**
    6 polubień
  11. 6 polubień
  12. @insanedzięki za gre ziomek !
    6 polubień
  13. **Kolejnym ruchem spółki ERIS było zatrudnienie Aidana Veidta - niszowego fotografa i grafika, będącego w sportowym segmencie tego biznesu na stanowisko Lead Graphic Designer oraz Lead Photographer. Młody artysta od dnia dzisiejszego zajmuje się oprawą graficzną spółki, tj. przygotowywanie grafik promocyjnych, billboardów, grafik na social media oraz sesji zdjęciowych z topowymi gwiazdami współpracującymi z tą marką odzieżową. Wraz z ciągle rozwijającym się teamem grafików spółki opracowuje nowy content dla ERIS. ** (JEDNA Z GRAFIK, UŻYTA DO PROMOCJI NOWEJ KOLEKCJI MARKI ERIS)
    5 polubień
  14. Klinika Eugenics w nowym wydaniu. Od paru dni oficjalnie działamy w nowym interiorze!
    5 polubień
  15. **W mediach Daily Globe, a właściwie w ich artykule z dnia 13.10 dotyczącym programu whatinbusiness pojawił się fragment tekstu dotyczący wielkiej kampanii EcoStyle współtworzonej we współpracy z miastem Los Santos. W artykule przedstawiono historię marki oraz jej zarys przedstawiając ją jako giganta ekologicznego w Los Santos. Zamieszczono również informację o jej krytykach, na co CEO EcoStyle umiejętnie zareagowały przyłączając się do kampanii charytatywnych i wpłacając na nie dość spore kwoty pieniędzy. ** **W drugim artykule programu whatinbusiness z dnia 22.10 pojawił się kolejny fragment tekstu dotyczący Eco-Smart domów, a właściwie trzeciej edycji konkursu we współpracy z Digibyte. Opisano zarys projektu i podkreślono, że takie rozwiązania to strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o marketing. Wspomniano również o fali inwestorów, którzy chętnie zainwestowaliby w taki projekt. CEO spółki na pewno nie osiądą na laurach i projekt nadal będzie kontynuowany oraz rozwijany o kolejne przedsięwzięcia. ** **W głównych artykułach informacyjnych od Daily Globe, dnia 13 października pojawił się atykuł poświęcony tylko i wyłącznie ekologii w Los Santos oraz spółce EcoStyle. Zadano sobie pytanie czy mieszkańcy są gotowi na zmiany. Przedstawiono między innymi "słynny" #EcoStyle, czy też sumienną i systematyczną pracę na profilu Lifeinvander. Wspomniano również o trwającej kampanii z miastem Los Santos, w którym trwa akcja promująca ekologiczny tryb życia. Zamieszczono również informację statystyczną, w których zanieczyszczenie środowiska zmniejszyło się o 80%, co odzwierciedliło wkład EcoStyle w działania dotyczące ochrony środowiska.** **W trzech sekcjach - Daily Globe, programach autorskich (whatinbusiness) oraz Celebrity Preview pojawił się baner reklamowy EcoStyle, który mógł zauważyć odbiorca zainteresowany tematami odpowiedniego dla siebie sektora, co w rzeczywistości mogło, ale równie dobrze nie musiało wpłynąć na zasięgi.** **EcoStyle zostało sponsorem wydarzenia charytatywnego World Restart A Heart Day organizowanego przez Eugenics Foundation. CEO EcoStyle - Laura Hetfield wzięła udział w wydarzeniu i wpłaciła jedną z największych kwot w postaci $150.000 okazując wsparcie tejże fundacji. Organizatorka imprezy odniosła się w pozytywnym znaczeniu do ochrony środowiska oraz przedstawiła okoliczność wydarzenia, finalnie dziękując sponsorom, gdzie EcoStyle zostało wymienione wśród trzech pierwszych sponsorów, zaraz po Stronzo oraz Rubert Racing. Przedstawicielka EcoStyle brała udział od początku do końca wydarzenia, a finalnie znalazła się na wspólnym zdjęciu, które znalazło się w wydarzeniu założonym na LI.** **Na stronie kampanii pojawiły się kolejne dwie grafiki dotyczące wskazówek związanych z ochroną środowiska i oszczędzaniem energii. Pierwsza grafika została poświęcona sposobom oszczędzania energii w domu. Druga z kolei grafika dotyczy serii pięciu sposobów do bycia bardziej przyjaznym środowisku. Aktualnie zamieszczono część pierwszą serii, która będzie kontynuowana o następne posty w ramach kampanii.** **Ponownie zakupiono LI Pro na socialmediach w celu promocji konkursu związanego z Eco-Smart House jak i samej kampanii, której działania również prowadzone są na socialmediach takich jak między innymi Lifeinvander.** **Od czasu do czasu w spocie reklamowych ligi hokejowej - Universal Major Hockey League ukazuje się reklamą EcoStyle dotycząca kampanii ochrony środowiska, natomiast na mniejszym ekranie co jakiś czas przewija się baner reklamowy spółki. Reklamy pojawiły się podczas trzech kolejek ligowych, natomiast na oficjalnym profilu ligi znalazł się udostępniony post konkursowy na dom Eco Smart w formie zachęty do wzięcia udziału w tym wydarzeniu. Na tablicach przedstawiających wyniki znajduje się baner EcoStyle jak również #EcoStyle wyeksponowany w dolnym prawym rogu.** **Mieszkańcy miasta Los Santos oraz czytelnicy i słuchacze Daily Globe, jak również internauci z pewnością mogli dostrzec kampanię reklamową EcoStyle dotyczącą trzeciej edycji konkursu na dom Eco Smart stworzony z pomocą Digibyte. Na plakatach oraz bilbordzie widnieją informacje o konkursie ze stroną internetową EcoStyle oraz logo, pod którym zamieszczony jest link oraz kod QR zawierający odnośnik do posta z konkursem na Lifeinvanderze. Zamieszczono również informację o dacie zakończenia konkursu, tj. 27.10.2021 oraz o fakcie, że plakaty zostały wykonane z papieru pochodzącego z recyklingu. Konkurs został przeprowadzony na platformie Lifeinvander, w której uczestnik musiał polubić post, polubić profil EcoStyle oraz udostępnić post z #EcoStyle. Konkurs wygrał Walden Cortez, któremu następnego dnia zostały przekazane klucze do jego nowego domostwa. Zwycięzca został oprowadzony po mieszkaniu i zostały mu przedstawione wszystkie zalety oraz funkcje Eco Smart domu.** **CEO Ecostyle zauważyła reklamę zlotu charytatywnego odbywającego się w Paleto Bay, podczas którego miała odbyć się zbiórka na schroniska dla psów znajdujące się w hrabstwie. Postanowiła wziąć udział w wydarzeniu i wesprzeć szczytny cel kwotą $50.000, która była najwyższa w całym wydarzeniu. Była to kolejna zbiórka wsparta przez EcoStyle, które swoim ruchem miało pokazać przeciwnikom, że działają dla sprawy, a nie dla polityki co finalnie miało przynieść lekkie ocieplenie wizerunku po stronie przeciwników owej spółki. Organizator wydarzenia publicznie przekazał pieniądze na rzecz schroniska w Paleto oraz Sandy Shores, natomiast na sociaImediach związanych z wydarzeniem zamieścił podziękowania dla CEO EcoStyle za "naprawdę dużą wpłatę na rzecz schroniska!".** **W mediach społecznościowych EcoStyle na bieżąco pojawiają się nowe posty dotyczące przedstawienia środowiska oraz ekosystemu. Zamieszczane tam informacje mają charakter edukacyjny i jest to proces, w którym odbiorca zapoznawany jest z naturą oraz całym środowiskowym systemem. Przedstawiono kilka tematów, do których można zaliczyć lasy deszczowe, rafy koralowe, czerwone i zielone algi, trawy morskie, lasy namorzynowe, ekosystemy linii brzegowej, tematy związane z Alaską i panującym tam ekosystemem, tematy związane z osadami i zmianami klimatycznymi.** **EcoStyle małymi krokami zaczyna się przygotowywać do finału kampanii dotyczącej ochrony środowiska we współpracy z miastem Los Santos. Finałem kampanii ma być jednodniowy festiwal o nazwie Sing For Earth, który ma się odbyć 19 listopada w Vinewood Bowl. Przygotowano specjalną stronę internetową sfelossantos.com, gdzie będą publikowane posty związane z wydarzeniem jak również przedstawiani artyści biorący w nim udział. Na Lifeinvadnerze stworzono profil użytkownika o nazwie Sing For Earth, na którym zostają publikowane posty dotyczące wydarzenia. Stworzono "nowe wydarzenie" na LI, na który dołączają coraz to kolejne osoby mogące pochwalić się wzięciem udziału w Festiwalu. Na głównym planie plakatu widnieje wizerunek modelki Ayumi Amaya kroczącej przez naturę, takie przedstawienie plakatu było koncepcją jednej z CEO spółki. Zaprojektowano również specjalne logo wydarzenia. Wstęp na festiwal jest darmowy, a sponsorami całego wydarzenia jest organizator EcoStyle oraz miasto Los Santos i Coil. Bardzo możliwe, że obsada sponsorska w najbliższym czasie powiększy się o kolejnych sponsorów przyczyniających się w jakiś sposób do organizacji wydarzenia. ** **W mieście pojawiły się wielkie bilbordy, na których widnieje data wydarzenia, informacja o wstępie wolnym oraz loga sponsorów. Na dole bilbordów widnieje adres strony internetowej wydarzenia, jak również jego nazwa na Lifeinvanderze. Na dole baneru zostały zamieszczone małym drukiem informacje, że bilbordy zostały wykonane z papieru pochodzącego z recyklingu.** **W międzyczasie przeprowadzono pierwsze negocjacje kontraktowe z lokalnymi gwiazdami, które zakończyły się porozumieniem oraz podpisaniem kontraktów. Umowy zostały własnoręcznie przygotowane oraz napisane przez prawnika spółki. Na chwilę obecną obsada artystów pozostaje anonimowa, ponieważ zostaną oficjalnie zaprezentowani wraz ze zbliżającą się datą festiwalu. W kuluarach mówi się, że w wydarzeniu ma wystąpić pięć artystów/zespołów muzycznych.**
    5 polubień
  16. 5 polubień
  17. **Dnia 28.10.2021 doszło do przekazania przez jednego z zawodników drużyny LSK, pieniędzy na zbiórkę dla schroniska, na którą przekazał on $10.000. Informując potajemnie organizatora, że przekaże zarówno pieniądze z zbliżających się meczy.** **W ciągu meczu pomiędzy San Fierro Seagulls, a Los Santos Knights, doszło do wygrania przez San Fierro Seagulls, jednym punktem, minute i dwanaście sekund przed końcem, mimo ciężkiej walki o punkt.** **Mimo przegranej zarówno w meczu Los Santos Demons vs Las Venturas Bandits, zawodnik Nyll z drużyny LS Demons, pokazał iż nie zapomniał jak się wykonuje zjawiskowy strzał, strzelając solo, przechodząc całe lodowisko.** **Potężny faul w trakcie meczu Vice City Vandals vs Liberty City Pelicans, zawodnik Zhuliabyn z drużyny LC Pelicans, potężnie wbił się z barka w zawodnika Baytona z drużyny VC Vandals. Ingerencja medyków, pozwoliła zejść mu z czasem z lodowiska, przez co Zhuliabyn spotkał się z 10 minutową karą.**
    4 polubienia
  18. Zachęcam i bardzo serdecznie zapraszam - osoby, które chcą pograć postacie zmotoryzowane i chcą to robić w sposób znacznie lepszy niż stereotypowy "ścigant" mają możliwość rozwinąć tutaj skrzydła, wpłynąć na swój character development czymś innym niż ciągłym kupowaniem nowych furecek.
    4 polubienia
  19. Zmieniam trochę koncepcje tego wszystkiego. Do Textile Dragons, jako do grupki znajomych ścigających się na azjatyckich plastikach może dołączyć każdy chętny, nie zależnie od rasy i afiliacji do danego sektoru gry. Wymagam jedynie kreatywnej, rozbudowanej gry i pomysłu na siebie w projekcie. Chcesz być ziomkiem od kiczowatego odpicowywania maszyn? Nie ma problemu. Chcesz być wanna be najszybszym w ekipe? Spoko. A może kolesiem od fajnych trików na motocyklach, ktorymi chwali się na zlotach? Pozwalamy dołączać istniejącym już postaciom.
    3 polubienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin