Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

unforgettable

Gracz
  • Postów

    102
  • Rejestracja

Informacje dodatkowe

  • Discord
    polarsilber

Ostatnie wizyty

6 848 wyświetleń profilu

Osiągnięcia unforgettable

  1. **p.t. ma w to wylane. cieszy sie, że mógł brać udział w wydarzeniu**
  2. **Ada Manson ma w to wylane. Nigdy nie miała ze smithem głębszego dialogu, jednakże nie pochwala jego zachowania i nie wie co ma tym faktem zrobić.**
  3. W nawiasie sie do tego odniosłem... Jak widać - Wykłócać moglibyśmy się IC a nie OOC, to jest w ramach moich złości, które były chwilowe.
  4. Wow - chwile nie wchodziłem w dyskusję a tutaj taka burza... Oszałamiające; przechodząc do sedna, bo nie lubie sie rozpisywać i lać wodę bo to według mnie bez sensu... Rozumiem swoją winę lecz, co zrobiłem źle ale to chyba nie pod tym kontekstem. Zablokowano mi trzy postacie - wydaje mi się jednak, że to kara ZA WYSOKA (To moje osobiste zdanie). Ludzie, którzy robią gorsze rzeczy dla WIĘKSZEJ grupy odbiorców i dostają mniej surowe kary... W przypadku łączenia wątków w grze, jak chociażby posiadanie jednego spawna z dwoma postaciami, panel rodzinki itp ze strony skryptów, czy chociażby "przelewanie" numerów telefonu do kogoś, znanie sie od zaraz w pozytywnych relacjach "bo to nasz kolega na drugiej postaci", sprzedawanie samochodów po niższej cenie niż rynkowa dzielona przez trzy z drugiej postaci, na której ktoś nie gra. - całkiem to rozumiem i wtedy wydawałoby mi się, że nie byłoby od czego apelować. Chyba rozumiecie o czym mówię. Pisanie pod tym nieszczęsnym dla mnie postem było strzałem w kolano, wiem o tym teraz po przeczytaniu tego, co zawarliście u góry. Po prostu zdenerwowałem się, że pan Anti tak rżnął nasze pomysły i plany, które wraz z @Siarra sobie zaplanowaliśmy, chociażby widoczny niżej screen, na którym widać naszą zapowiedź - Anti zrobił dokładnie to samo, co planowaliśmy. Obrazki poniżej: Po prostu nie mogłem zdzierżyć tego, że od nas to zerżnął (Może specjalnie, może nie - NIE MI TO OCENIAĆ; KAŻDY MA PRAWO SIE WNERWIĆ NA COŚ, CO MU NIE WYCHODZI. ŚWIATA SIE NIE OSZUKA POD TYM WZGLĘDEM.) Tak samo telefony, akcesoria AGD i sprzęty elektroniczne, które TEŻ sobie zaplanowaliśmy - Tutaj niestety nie postawie żadnych zarzutów bo nigdzie tego nie publikowaliśmy, ale skoro jest wolność słowa to moge o tym chwile popłakać - Przechodząc dalej. Może gdyby nie to, że dostałem tę karę, to by nie poszło to na te złe tory - wystarczyło mi zwrócić uwagę i by się to NIGDY nie powtórzyło, serio - konflikt nadal trwałby IC a nie tak jak teraz, OOC - co jest według mnie totalnie zbędne; nawet nie wiedziałem, kim jest ww. Anti oprócz tego, że kiedyś był opiekunem i zawracałem mu głowę gdy miałem do niego jakąś sprawę. Jednakże na swoją obronę początkową obrałem słabe argumenty. Po prostu zawiniłem - nie ma co złego powiedzieć. Trzeba też wziąć pod uwagę, że każdy się uczy grać roleplay, by był na takim wysokim poziomie jak Antiego. Anti też swoje za uszami miał na serwisie z MTA San Andreas. Ten, który miał kropkę na początku - chyba część na pewno wie, o który mi chodzi. Przynajmniej Madeleine, która miała mnie pod swoimi skrzydłami w San News 🙂 . Anti też sie uczył grać i dostawał kary, też blokade postaci. Czy to wyciąganie starych brudów? Według mnie nie - pokazuje to, że jednak KAŻDY sie uczy RP, jedni dłużej, drudzy krócej. Personalnie do kolegi Antiego nic nie mam, po prostu chwilowo sie rozzłościłem; a co do tych komentarzy, to nie tylko ja je pisałem. Niżej przykładowe: Co do tego, co niżej - chciałem, by jakkolwiek to dobrze wyglądało. Paradoksalne jest to, że jak sie nie ma pięciogwiazdkowej celebrytki albo rozpustnicy, która wstawia półnagie fotki na portalu nie uzyska więcej niż 5 like'ów oraz przynajmniej jednego komentarza, niekoniecznie od napalonego czarnoskórego wojownika z Davis, który myśli, że może mieć każdą i z każdą się przespać należąc tylko do grupy Hot Meeting oraz Tinder - Lifeinvader. Co do tego niżej, dlaczego nazwałeś mnie przysłowiowym "ch*jem"? Czy zrobiłem Ci coś personalnie OOC, że tak mnie nazywasz nawet na forum publicznym, gdzie każdy może tutaj wejść i to przeczytać? Były członek administracji i tak nazywa graczy? Przysłowiowymi "ch*jami"? Nie wiem jaki masz stosunek do mnie, ale mój do Ciebie OOC jest NEUTRALNY. Co do konwersacji siarry i antiego sie nie odniose - nie wiem jak to ugryźć bo jak to czytam, najpierw skakaliście sobie do gardeł a później staliście sie neutralni... Podsumowując, Jednak troche mnie zabolało, że tak mnie potraktowano... Z punktu gracza może to wydawać się błahe, ze strony administracji może to wyglądać inaczej. Prosiłbym Jednak o zmianę kary na jakiegoś dłuższego jaila, czy cokolwiek innego - byleby odblokować moją postać Montez Price. Chciałbym chociaż kontynuować moje wątki, o które sie starałem dłuższy czas - z celebrytami, cywilami i ziutkami, z którymi piwko było pite. Chciałbym też dodać, że od końca wcześnia nie łapałem żadnych kar (oprócz kicka, po prostu nie miałem tekstur i mało FPSów, ale nie będę się nad tym rozwodził) - mój poziom gry od tamtej banicji naprawdę wzrósł i to potknięcie, gdyby zostało mi wybaczone serio bym przyjął do wiadomości i moja gra byłaby prawie idealna 😄 . Pozdrawiam wszystkich, którzy to czytają i chciałbym rzec, że do nikogo nic nie mam, spieprzyłem i tyle, przyjmuje to na klatę. Z fartem!
  5. Link do Twojego konta globalnego: https://forum.v-rp.pl/profile/3626-unforgettable/ Nazwa postaci na którą nałożono karę: Montez Price Rodzaj kary: blokada (AJ/blokada/ban, itp.) Powód nałożenia kary: Łączenie swoich trzech różnych postaci przy jednym wątku. Członek ekipy nakładający karę: madeleine Wyjaśnienie: celebrity preview na lifeinvader wyjęło brudy na firme, z którą moje przedsiębiorstwo ma „kose”. kara zostala nadana za komentowanie sobie postów z różnych postaci, co jest według mnie niesłuszne bo każdy IC może sobie wejść na fanpage i pisać cokolwiek zechce (rozumiem, że gdyby był to post jednej osoby i komentarze pojawiłyby się pod tym postem mimo, że nasze postacie nie mają z tą osobą nic wspólnego - wtedy to w pełni rozumiem ) Tutaj nawet w tym przypadku widać, że nie dotyczy ona bezpośrednio mojego przedsiębiorstwa tylko osoby, która udziela sie w tamtejszej dyskusji. Pomimo, że na postaci Montez Price w dyskusje sie nie wdałem, została ona zablokowana. Wiem, że nie powinienem tego uczynić aczkolwiek poniosło mnie i żałuję za to, co zrobiłem. Prosiłbym o zmiane kary na dłuższego jaila, byle odblokować ww. postać. madeleine wspomniała, że stworzyłem sobie armie obrońców - nie tylko ja byłem tego zdania co widać po komentarzach innych pod tym postem. Byli też broniący „pokrzywdzonego”. Prosilbym o drugą szanse, ponieważ na Montez mam wiele wątków do skończenia… Ewentualne screeny/świadkowie: @Siarra
  6. PODSUMOWANIE Przedsiębiorstwo po zmianie właściciela stanęło na lepsze tory, zdecydowanie lepsze. Po zaniedbaniach ze strony byłego CEO przedsiębiorstwo funkcjonowało mówiąc prościej - średnio. Nowy CEO zakontraktował wiele nowych twarzy, głównie to Stormi Breedlove oraz Zayuan Lights Out Monroe. Nowa kolekcja, która wystarowała nieco późno niż planowano została przyczyną pojawienia się nowych, wcześniej wspomnianych ambasadorów marki. Dom biżuteryjny, wywodzący się od Francuza działa - po prostu działa. Nie miesza się w konflikty, nie ubliża nikomu tak, jak inny biznes z innej części miasta 😉. - Zatrudnienie Katheryn Jeter, pomocniczki a jednocześnie asystentki, zdrowego rozsądku dla CEO, Montez Price. - Zrealizowanie około 20 zamówień prywatnych osób na grillz, naszyjniki, pierścionki zaręczynowe etc. - Wypuszczenie nowej kolekcji VERSEU. - Zakontraktowanie ambasadora Stormi Breedlove oraz Zayuan Lights Out Monroe. - Wyprzedaże niesprzedanej wcześniej biżuterii po promocyjnych cenach. - Le Lapidaire zostało oficjalnym sponsorem Los Santos Boxing Association (Odnośnik do Lifeinvadera, niżej Screenshoty) - Zakontraktowanie produkcji pucharów dla gali, która ma odbyć się 18.02.2024 - Organizacja sesji zdjęciowych dla modelek w celu promocji ww. kolekcji VERSEU. - Wynajem studia fotograficznego od Ecstasy Angels (Odnośnik do screenów) - Próba zgrania się w temacie umowy z Empire Management, nieudana. - Promocja przedsiębiorstwa poprzez plakaty promujące wydarzenie White Collar Tournament II ze strony Los Santos Boxing Association (Logo - Le Lapidaire jest sponsorem) - Wykup billboardów promujących nową kolekcję i przedsiębiorstwo ( Opłata trzech billboardów ( 1 ) ( 2 ) ( 3 ) ) - Zakup Lifeinvadera za $50.000 w celu promocji przedsiębiorstwa w sieci. - Prężne prowadzenie Lifeinvadera, na którym CEO przedsiębiorstwa relacjonuje to, co dzieje sie aktualnie wewnątrz przedsiębiorstwa - Le Lapidaire głównym tematem artykułu Daily Globe - Promowanie firmy przez hasztagi #VERSEU oraz #LELAPIDAIRE na Lifeinvader - Produkcja pucharów na White Collar Tournament II, który odbywa sie 18.02.2024. - Le Lapidaire pokrzywdzone przez konkurencje, odnośnik do Celebrity Preview! WYDATKI NA CHWILE OBECNĄ: - Kolekcja VERSEU, która pochłonęła ---> 180.050 - Sponsoring Los Santos Boxing Association ---> $25.000 - Produkcja biżuterii dla osób prywatnych ---> $115.800 ŁĄCZNIE: $320.850
  7. ** Marcus rozsyła artykuł do znajomych graciarzy, sam myśli nad budową busa, który będzie jego małym niepozornym kamperem. **
  8. **montez w gronie znajomych obgaduje ice planet. nie jest dobrego zdania o INNYM TYPIE biznesu niż le lapidaire, skoro avice wrzuca reklamy pod postami postami strony le lapidaire w komentarzach zachęcających do odwiedzenia jej strony i skorzystania z ich kodu promocyjnego. nie jest tez dobrego zdania o kradzieży pomysłów z football amerykańskim, który lapidaire opracowało już jakiś czas temu**
  9. ** Szóstego lutego bieżącego roku została oficjalnie wypuszczona nowa kolekcja z ramienia Le Lapidaire, zatytułowana 'VERSEU'. Biżuteria, głównie bransoletki dla mężczyzn i kobiet są dostępne w różnych rozmiarach. Na tę większą dłoń i na tę mniejszą dłoń. Materiałami, które dominują w tej kolekcji to: Białe złoto oraz kamienie szlachetne. Widać, że całe przedsięwzięcie zostało zaplanowane dobrze i poprzez przecieki, które zostały ogłoszone na Lifeinvaderze oraz na billboardach w całym Los Santos; śledzący poczynania przedsiębiorstwa mogli się domyśleć - był to celowy zabieg. ** ** Po godzinie siedemnastej została otworzona nowa zakładka na stronie internetowej nazwana VERSEU. Widoczna jest tam cała kolekcja oraz możliwość zakupu przez stronę internetową jak i stacjonarnie. Kolekcja dostosowana jest dla różnych rodzajów portfeli, przez widełki od $6.000 do nawet $40.000. ** (( Hej, by dostać skryptowo itemek należy otworzyć Ticket na naszym Discord, na kanale "Zamówienia". Każdy przedmiot posiada swój prop w grze, którego WIDAĆ. W przypadku zakupu przez internet, odgrywasz stosowną narrację i wchodzisz na Discorda tworząc Ticketa, w przypadku chęci zakupu stacjonarnego, zrób Ticket i napisz, że chcesz to odegrać razem z nami w naszym sklepie stacjonarnym. )) Wydatki: Promocja: Screeny z gry: Informacje dla opiekunów:
  10. Written by Marcus Richwell - Daily Globe 24/01/2024 Marzy Ci się sportscar z wielkimi osiągami, na który poleci każda miejska blachara? To nie ten artykuł, wybacz.... Tutaj właśnie opiszę odwrotność - miejski wóz ze zmienionym silnikiem od niemieckiego koncernu motoryzacyjnego. Poznajcie Wenny Issi, czyli kabriolet spotykany na naszych jezdniach użytkowany głównie przez kobiety i dojeżdżany do zera, kolejno złomowany bez żadnych skrupułów. Przecież to wierny pojazd a zapas części jest dostępny tak, że można je zakupić w każdym sklepie motoryzacyjnym. Prosta budowa i łatwa eksploatacja - co zawiodło? Jeśli mówimy o karoserii tego małego miejskiego pudełka, to jest ona zwyczajnie w świecie ładna. Proste linie bez kantów, okrągłe światełka z tyłu i owalne reflektory z przodu - no auto dla kobiety jak ta lala! Nasz egzemplarz ma zmodyfikowane poszycie progów, przedni zderzak wraz z tylnym, malowane w kolor dachu sierpy nadkoli, które genialnie komponują się z kołami i kolorystyką dachu. Felgi? Nieoryginalne ale za to jak się prezentują na tym obniżonym zawieszeniu - bajka! Kwestią sporną może być tutaj składany elektrycznie dach. Jego mechanizm zajmuje tyle miejsca w bagażniku, że większe zakupy będą kosztem niezabrania ze sobą pasażerów, którzy będą podróżowali na tylnej kanapie. Maska z wlotem powietrza, który nie jest atrapą na serio pomaga chłodzić ten uturbiony niemiecki silnik - zaufajcie mi na słowo. Wnętrze - co tutaj dużo mówić? Chyba największym jego plusem są cupholdery, dwa! Aż dwa! Brak jakiejkolwiek popielniczki we wnętrzu, radio i brak klimatyzacji, elektryczne szyby. Czego tutaj chcieć więcej? Niestety, ale tylna kanapa została zaprojektowana fatalnie. Wydaje mi się, że mogą tam podróżować albo małe dzieci, albo osoby bez nóg - lub po prostu nikt. Tapicerka, dość dobrej jakości jak na taki segment samochodu, bo kosztuje około pięciu tysięcy dolarów. Jedynym plusem tego wozu jest rozkładany dach. Gdyby nie to, to raczej ten wóz nie cieszyłby się aż tak wielką popularnością jak wersja wyżej pokazana. Przechodząc do najistotniejszej części tego samochodu - serduszko. Wyposażony jest w jednostkę z Obey S4, mianowicie uturbioną jednostkę o pojemności jednej i ośmiu dziesiątej litra, która generuje w serii sto sześćdziesiąt trzy konie mechaniczne. Oczywiście tutaj bez modyfikacji się nie obeszło. Zakuty silnik z ostrzejszym wałkiem rozrządu, większa turbina i zmodyfikowany całkiem dolot z układem wydechowym to tylko ułamek góry lodowej... Pojazd generuje teraz zawrotne 260 koni mechanicznych. W tak lekkiej budzie, która waży tysiąc sto kilogramów? To naprawdę się rozpędza i niejedno auto na światłach zaskoczy - jeszcze ten dźwięk silnika z tym przelotowym układem wydechowym? Bajka! 🤤. Dziękujemy Diego, że użyczyłeś nam swojego małego potworka. Życzymy Ci samych odebranych uśmiechów z ust kierowców Ubermachtów, Dinek, Annisów i innych samochodów, gdy zgarniesz ich samochody w garść przy ruszaniu na światłach w centrum miasta!
  11. Written by Markus Richwell - Daily Globe 23/01/2024 Samochodów spod szyldu Übermacht jeszcze w naszym magazynie nie było, aż do teraz! Spójrzcie na to cudo motoryzacji, które zmotoryzowało głównie młodych ludzi zaraz po zdaniu swojej wymarzonej od dziecka licencji kierowcy. Mówimy tutaj o po-liftingowej wersji Sentinela SG3 SE Coupe, którego nie-trudno nie zauważyć na naszych jezdniach. Co prawda, zazwyczaj widzimy je przy pojazdach oznakowanych Departamentu Policji, które przeprowadzają zatrzymania drogowe ale o tym w późniejszej części. Zagospodarujcie Sobie chwilę czasu i pozwólcie zabrać się w podróż wraz z Sentinelem SG3 SE Coupe... 🤫 Sylwetka jak na dzisiejsze czasy bardzo dobrze się zestarzała. Jak na wóz ponad dwudziestokilkuletni wygląda bardzo dobrze. Użyczony wóz do zdjęć nie został zmodyfikowany przez jakiekolwiek akcesoria dodatkowe, które zmieniają wizualnie wygląd samochodu. Prosta linia nadwozia sprawia, że samochód wygląda sympatycznie i prosto; niemiecki koncern motoryzacyjny wiedział jak chwycić za serca nie tylko swoich rodaków, ale również Amerykanów. Patrząc od przodu samochodu, widzimy polakierowany już fabrycznie zderzak w kolor nadwozia samochodu. Zespolone trzyczęściowe lampy oraz grill komponują się w dobrze zespojoną całość, która dobrze współgra ze sobą. Lepiej wyposażone wersje mogły mieć halogeny, lampy ksenonowe lub chociażby grill sygnowany wersją silnika, tą najmocniejszą z jasno-niebieską, niebieską oraz czerwoną literką M, która oznacza trzylitrowy silnik pod maską z mocą dwustu czterdziestu koni mechanicznych mocy. W tej budzie to nieźle się zbiera! Patrząc na tył samochodu, widzimy zespolony zderzak z pasem tylnym, który wybitnie wygląda w niezmodyfikowanej karoserii samochodu. Übermachty wyglądają dobrze jak opuszczają fabrykę, więc osobiście nie widzę potrzeby zmian w karoserii pojazdu. Lampy Hella w wersji tzw. "jarmark" prezentują się dobrze zwłaszcza z wyprofilowaną klapą bagażnika. Co trzeba przyznać Übermachtowi, że zawalił? Wstawił do amerykańskiej wersji europejską, niezmodyfikowaną pod ten rynek klapę bagażnika. Według mojej opinii, gdyby to zostało poprawione; samochód wyglądałby o wiele lepiej. Jak mawia europejskie przysłowie, "Niemcy to potrafią we wnętrza." 😂. Oczywiście, zgadzam się z tym w pełni. Spasowanie dobrej jakości plastików, na których widać, że nie oszczędzano serio jest zauważalne. Brak trzeszczących plastików, odpadających, wycierających się nawet po tych dwudziestu kilku latach jest zauważalne. Zwłaszcza, gdy samochód użytkowany jest jako "weekendowy" to po upływie tego czasu wygląda jakby niedawno opuścił linię taśmy produkcyjnej. Większość samochodów, na rynek amerykański była wyposażona w tak zwanym 'wypasie'. Pół-skórzane fotele, klimatyzacja automatyczna, radio na płyty CD, które w tamtych czasach nie było oczywiste, podgrzewane lusterka oraz tylna szyba. Auto niemalże jak sportowa limuzyna z brakującą iloścą drzwi! Kufer jest pojemności czterystu pięćdziesięciu litrów - to dużo? Myślę, że na taki samochód wystarczająco. Zakupy, torba na trening, mniejsze ładunki idealnie wystarczą. Niestety, lecz składana tylna kanapa w tym samochodzie to rzadkość, więc ze świecą takiej szukać - dłuższe ładunki odpadają. Prezentowany egzemplarz tego niemieckiego cuda techniki wyposażony jest w najmocniejszy silnik w podstawowej wersji samochodu, M52B28. Średnie spalanie na poziomie poniżej litrów na 100 km w cyklu mieszanym osiągane jest tylko dla tej jednostki. Motor generuje moc 193 koni mechanicznych i osiąga moment obrotowy w wysokości 280 Nm przy 3950 obr/min. Patrząc na to, że samochód waży troszeczkę powyżej tysiąca dwustu kilogramów to jest naprawdę czym depnąć na bezpiecznym odcinku autostrady 😊. W Europie bardzo popularne było montowanie instalacji mieszaniny propanu i butanu zmniejszają koszty eksploatacji tej jednostki nawet o 1/2 kosztów! Jednakże instalacja też kosztuje swoje i trzeba najpierw na nią troszeczkę wydać, ale spokojnie... Zwróci się w niedługim czasie. Słowem podsumowania, gdzie opisałem same plusy i zachwalanie samochodu - ma on też swoje wady. Przede wszystkim cena - jak na europejskie auto jest ona zdecydowanie za duża. Samochód za ponad trzydzieści tysięcy dolarów powinien mieć przynajmniej z dziesięć lat mniej. Drugą wadą, przede wszystkim jest community użytkowników tego modelu. Wyścigi w środku miasta, drifty, głośne silniki i niezbyt przyjazny dla oka tuning, problemy z wjazdami na krawężniki i rysujące się podwozia przez zbyt bardzo spatologowane zawieszenia to tylko ułamek góry lodowej, który opisuje posiadaczy tego pojazdu. Sam zastanawiałem się nad zakupem takowego modelu tylko w wersji sedan ale właśnie community kierowców mnie przeraża. Wzmożone kontrole lokalnej Stacji Departamentu na te samochody? Brak tablic w ramkach? Brak przestrzegania przepisów kodeksu drogi? Niestety, ale z tym nic nie da się zrobić i może zdecyduje się na zakup tego samochodu wtedy, gdy umrze on śmiercią naturalną z ulic naszych dróg - wtedy zakupię swojego już niemalże young-timera w fabrycznym, niezmodyfikowanym stanie. Bądźcie czujni i obserwujcie naszą stronę internetową - za niedługo nowy materiał! 🫡
  12. **E.L przeczytał artykuł, przesłał go do F.L dopowiadając, że od dawna szuka takiego wozu.**
  13. dziękuje @RaszkoVza nominacje nominuje: @3dziechaa, @kouzak, @El Fenomeno, @Tadzio., @Karoczeq pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin