Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[ZAAKCEPTOWANE]must be dla policji/szeryfa


krystofer

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, pufiaczyna napisał:

Nie chce mi się wierzyć, że mając możliwość /ulecz będziesz wpadał do knajpki na gierkę.

??????????????????????? 
może na polskiej scenie to jest coś niespotykanego, ale tak - ludzie grają w roleplay dla samego roleplayu i interakcji, bo z resztą już robię nawet bez potrzeby odnowienia wirtualnego paska naładowania akumulatorków
nie wiem z którego serwera przyszło to spaczenie, ale podejście na zasadzie nie zrobię tego/nie zagram tego, bo nie daje mi bezpośredniej skryptowej korzyści jest po prostu głupie

 

8 godzin temu, pufiaczyna napisał:

darmową wyżerkę, nie napędzasz gospodarki serwera,

przypomnę jeszcze raz, to jest serwer roleplay, nie rpg o zarabnianiu e-dolarów
zachęcanie graczy do interakcji z innymi chociażby poprzez zmianę systemu duty na active roleplay time robiłby to świetnie, bo biznesy faktycznie zaczęły by być żywymi lokalami, a nie wylęgarnią zombie odgrzewaczy zapiekanek albo podawaczy zamówienia na kuchnię, a sami właściciele staraliby się wykreować wokół nich aurę miejsca przyjaznego do gry,, co jeszcze bardziej nakręcałoby roleplay - ale to działa tylko w momencie, gdy ta hehe ekonomia serwera nie polega na odgrywaniu dziada menela, który nawet nie wyda dolara na nic, bo braknie mu do cometa z fulltune, ale gdy gracz ma zapas gotówki na krecję postaci
 

 

8 godzin temu, pufiaczyna napisał:

Dodatkowo obrywając serie z broni ostrej, czy dostając w zwyczaju po pysku odgrywasz rehabilitację w szpitalu, lub zwolnienie, a nie wcinasz marsjanka i lecisz na wojnę.

tak - po postrzale jesteś transportowany do szpitala, nie do mc drive po podwójnego burgera - a nie wiem czy kiedykolwiek grałeś w lea, ale nikt nie będzie kończył swojej gry po 20 minutach  nas serwerze, bo akurat wtedy zostanie postrzelony - stąd właśnie jest zapotrzebowanie na taki system

uwierz mi, że gracze lea są weryfikowani, a co więcej - gra lea polega na interakcjach, dlatego w wypadku braku jej podczas gierki patrolowej gracz taki sam będzie sobie szukał opcji do gry, a jedną z nich właśnie jest pójście do biznesu zagrać sobie wypicie kawy - ale to działa tylko w momencie, gdzie gra w biznesie jest faktycznie ciekawa, a nie sprowadza się do /me wydaje zamówienie

  

8 godzin temu, pufiaczyna napisał:

Dla mnie też liczą się interakcje, a wiem jak działa obecna mentalność graczy roleplay.


nie zauważyłem tego na początku  - tak, i właśnie z tą mentalnością staramy się chyba wszyscy walczyć - interakcja jest podstawą, ale nie jest czymś do czego masz być zmuszony - ma być rzeczą dobrowolną, bo tylko wtedy obie strony się angażują i dobrze bawią - ktoś zmuszony do interakcji zawsze zrobi ją jak najszybciej, na odpierdol i byle by była, a wtedy właśnie wyparowuje tzw klimat i resztki poziomu

Edytowane przez wojtek
Kril, vinsu, Arekk i 2 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, wojtek napisał:

może na polskiej scenie to jest coś niespotykanego, ale tak - ludzie grają w roleplay dla samego roleplayu i interakcji, bo z resztą już robię nawet bez potrzeby odnowienia wirtualnego paska naładowania akumulatorków

+10000

Co do samego /ulecz jestem jak najbardziej za. Miałem kilka ciekawych interakcji z sd i myśle, że pomimo takiej opcji chłopaki dalej wpadaliby do barów, klubów dla samych akcji RP a nie tylko żeby na szybko odegrać kupno burgerka coby im hp podskoczyło. 

insxft, nashi i wojtek lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Romain Grosjean napisał:

Ale po co? Czym to się różni od pójścia na służbie do knajpki po pączka i użyciu przedmiotu kamizelka z szafki? Tylko nakładacie roboty skrypterom.

ale po co przeczytać całość, jak można tylko pierwszą linijkę? czym to się różni od zrozumienia tekstu? 

vinsu i Smugglercb lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wojtekCały czas mam wrażenie, że przez to co napisałeś ani razu nie grałeś w biznesie na tym serwerze, a jeśli grasz w SO to jeszcze nikogo nie widziałem, aby zatrzymał się na chociaż głupią kawę, czy kanapkę dla zwykłej gry - nie mówimy o 24/7. Nikt nie odgrywa Ci tygodniowej zapiekanki. Mówisz mi o napędzaniu e-dolarków, gdzie sam sobie zaprzeczasz co drugie słowo - nie wydając tych pieniędzy masowo je gromadzisz, a kupując głupie żarcie, czy cokolwiek innego - wydajesz je, prosta matematyka. Mówiąc o aurze w biznesach to nie jest wina tego, czy TY sobie kupisz kiełbaske BBQ, czy nie, bo to wszystko zależy i wyłącznie od samego właściciela. Wiem jak wygląda LEA, więc nie musisz mi też mówić jak wygląda tego gra i wmawiać mi swoje ideologie na punkcie dostania bw podczas srogiej strzelaniny, czy wypadku. Osób jest na tyle w tej frakcji, że samo podejście do RolePlay powinno dać CI do zrozumienia, że lepiej to odegrać i dać sobie spokój chociaż na te 2 godziny gry, bo skoro to jest dla Ciebie dziwne to nie wiem o jakim roleplay my mówimy.

Evit i Garrett lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pufiaczyna napisał:

jeśli grasz w SO to jeszcze nikogo nie widziałem, aby zatrzymał się na chociaż głupią kawę, czy kanapkę dla zwykłej gry

nie gram w SO to po pierwsze
a po drugie - bo za każdym razem jak próbowaliśmy z kims z hp znaleźć lokal do gry, to pomijając, że w żadnym nikogo nie było, to w tym mieście są same puby i bary (nie, w  usa w barze nic nie zjesz poza słonymi przekaskami pokroju orzeszków - to są lokale nastawione na sprzedaż alkoholu)

also ty chyba nadal myślisz, że roleplay polega na jakimś wiernym odwzorowaniu i symulatorze ameryki, a nie po prostu bawieniem się konwencją w danych ramach uniwersum - dla takich jak ty powinni chyba dodać skrypt kondycji i bujania ekranu przy strzelaniu, żebyś poczuł się jak w 2012 na daj4złote i byłoby świetnie. przez to ile lat bawię się w rozgrywkę roleplay przewinąłem się przez wiele serwerów, platform, a nawet samych settingów, czy systemów (dla mniej kumatych - roleplay jest rzeczą dużo starszą niż samp, a nawet starszą niż jego deweloperzy) - to polega na grze wyobraźni, a nie skryptowych ograniczeniach rzeczy X, żeby jakiś gracz przyzwyczajony do RPG musiał to zrobić inaczej - jeżeli ktoś na tyle nie czuje vibe (xD), że odgrywa robota, który nigdy nie potrzebuje jeść, pić. spać ani nie ma uczuć, to może faktycznie powinien przejść na serwisy z G zamiast być czynnikiem wymuszającym jakieś zmiany ograniczające normalnych graczy

nashi i Smugglercb lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

/v sign można śmiało zastąpić /v opis. Zdaje sobie sprawę, że to mniej widoczna opcja jednak działa i sam z niej korzystam.

 

/odholuj bardzo się przyda - ciągle mijam porzucone, lub źle zaparkowane pojazdy, które utrudniają ruch. Zdarzyło się nawet, że jeden pojazd był zdachowany i trzeba było wzywać supportera, bo inaczej nie dało się tego ruszyć, nawet z pomocą holownika z warsztatu.

 

/ulecz jak najbardziej, zwłaszcza pod kątem kamizelek, których tworzenie jako przedmioty dla LEA nie ma sensu - za dużo byłoby tego wszystkiego. Gdyby system głodu był zaimplementowany może wyraziłbym nieco inną opinię, ale przy tym co jest teraz i tak do knajp chodzą tylko Ci, którzy chcą. Mi na przykład jedzenie nie dodaje HP, a alkohol nie zwiększa ilości promili, dlatego jadam i pijam wyłącznie dla klimatu.

wojtek lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle ile osób, tyle opinii. Gram na scenie Role Play od 2012 roku, przeszedłem przez kilka serwerów, spotkałem się z najróżniejszymi podejściami i rozwiązaniami omawianych w.w. problemów. Problem w tym, że żadne z rozwiązań nie może być nazwane idealnym.

 

Nie mniej jednak nie będę rozwodził się nad moimi prywatnymi odczuciami, a po prostu ocenię propozycję Krzyśka.

 

Cytat

/ulecz w markerze na stacji czy cos - uzupełnia na full hp i kamizelke

 

Absolutnie na nie. Taki ruch sprawi, że serwer stanie się jeszcze większym Cops & Robbers niż już jest. Można tłumaczyć się tym, że sztuczne odgrywanie głodu co 30 minut ma mało wspólnego z Role Playem, ale mimo wszystko uważam, że 2 minutowa przerwa w DMie, podbiegnięcie do markera, wpisanie komendy i DMienie dalej jest jeszcze bardziej non-rp. Propozycja chyba jedna z gorszych jakie widziałem kiedykolwiek. Role Play polega na odgrywaniu, jak sama nazwa wskazuje. Jeżeli ktoś nie potrafi uszanować zdrowia i co chwilę je traci, to niech chociaż odegra ranę czy coś. Miałem styczność z Game Masterami na tym serwisie. Nie byłoby żadnego problemu, żeby jeden z nich po dobrym odegraniu ran przez funkcjonariusza i szybkim opatrunku, po prostu go uleczył. Taki marker jest jedną z dróg do typowego shot-out serwera.

 

Cytat

/g 1 duty dla grupy typu LEA dodaje z automatu cały ekwipunek(pistolet, taser, latarka, baton, karabin, etc.) i jednoczesnie zabiera podczas zejscia z duty.

 

Na tak, ale i na nie. Co to znaczy? Sam pomysł z ekwipunkiem otrzymywanym podczas duty jest w porządku, nie mniej jednak. Co jeżeli funkcjonariusz będzie poza służbą? Przecież takie coś uniemożliwi granie osoby skorumpowanej czy chociażby znacznie utrudni samoobronę funkcjonariuszowi poza służbą. Nie patrzę na to płytko, w sposób, że jest to darmowe eq - w porządku. W Stanach też to departament zapewnia wyposażenie. Ale przez wyżej wymienione argumenty bardziej jestem na "nie" niż na tak. Chyba, że funkcjonariusz poza służbą mógłby mieć jeszcze swoją broń, osobistą.

 

Cytat

/prowadz [id] - mozliwosc bezposredniego prowadzenia osoby zakutej w kajdanki

/zabierzbronie /zabierznarkotyki - usuwa z ekwipunku osoby na której się używa daną komene w/w rzeczy

GPS na mapie pokazujacy wszystkie aktywne radiowozy(jeśli oficer z właczonym duty siedzi w środku radiowozu to na mapie świeci sie ikonka)

dodanie /v sign czyli lewitujacego białego 3d textu w tym miejscu: 

jakieś oznaczenie ulic na wzór: https://www.gta5-mods.com/scripts/player-location-display-v3-50

 

Na tak, sensowne, dobrze rozpisane propozycje. Z tym że myślę, że bronie i narkotyki powinny być przechowywane, dla rozwoju skorumpowanych postaci.

 

Cytat

dodanie do zgłoszeń 911 nick postaci zgłaszajacej oraz lokalizacje z której dana osoba dzwoni, lokalizacja(ulica+dystrykt/miasto/hrabstwo) była by czytana z mapy gta v

 

Pierwsza część na nie, reszta na tak. Nick postaci byłby czystym MG. Nie jestem zwolennikiem odgrywania czegoś takiego, że pracuje sobie widmo centrala, która odbiera wszelkie zgłoszenia. Jeżeli już ma być - niech odgrywają ją funkcjonariusze. Sam numer telefonu w zupełności wystarczy, tym bardziej, że po przyjeździe na miejsce zdarzenia można zadzwonić pod ten numer i dowiedzieć się, kto taki wzywał LEA.

 

Cytat

przebudowanie systemu mandatów, z tym że powinno byc to zrobione na zasadzie takiej ze gdy ktoś otrzyma mandat to nie jest on spłacany z automatu przy wpisaniu komendy, tylko taki mandat sie na taka osoba nakłada i musi on zostać spłacony w terminie 7 dni w markerze który byłby w lobby interioru szeryfa/highway patrol, w przypadku gdyby taka osoba przekroczyła termin daje to mozliwosc zatrzymania takiej osoby, czyli raz ze nakreca interakcje miedzy graczami, a dwa ze jest zgodne z realiami. Kazdy gracz mógłby sprawdzic swoje mandaty pod komenda /mandaty, gdzie te niezapłacone ale nieprzeterminowane byłby zazaczone na zółto, a niezapłacone przeterminowane na czerwono. W dodatku, osoba ktora otrzymała mandat powinna dostac komunikat na chacie o tresci "Opłac mandat na najbliższej stacji policji lub szeryfa w 7 dni".

 

Zajebiste, na tak.

 

Cytat

zmiana terminologii z prawa jazdy/prawka na licencja kierowcy oraz z dowodu osobistego na ID Card.

 

Na tak, ale to już wprowadzone.

 

Cytat

dodanie komendy /odholuj ktora unspawnowałaby samochod przy ktorym jest ta komenda używana, z dodatkwoa adnotacja na /do o treści "Auto zostało zabrane przez serwis holowniczy".

 

Na nie. Ponownie ograniczy to możliwości dla funkcjonariuszy. GTA V oferuje w pełni sprawny holownik, dlaczego by z niego nie korzystać? Wysługiwanie się skryptem owszem, jest prostsze - ale przy tym jest rozwiązaniem odbiegającym od tytułowego odgrywania roli.

 

Cytat

przebudowanie systemu radia na zasadzie:

posiadajac przedmiot radia ktory mozna kupic w sklepie gracz bedzie mial mozliwosc ustawienia dowolnego kanału dla radia bazujac na 10 dostepnych slotach, czyli:

dodac do tego komende /ustawkanał [slot] [numer kanału], przy czym slot to nasz wybrany slot ktory bedzie objasniony potem, a numer kanału to dowolna cyfra odpowiadajaca czestotliwosci. Na przykładzie agencji policyjnych, oficer ustawi sobie /ustawkanal 1 911 i to bedzie działało jako wewnetrzne radio dla danej grupy, /ustawkanal 2 912 ktore bedzie dzialalo jako czestotliwosc dla indywidualnych incydentów, /ustawkanal 3 913 etc. 

i teraz żeby pisać na danym slocie to gracz będzie mógł korzystać ze skrotow /r, /r2, /r3, /r4 etc. dla danego zdefiniowanego slotu.

Pierwszy slot powinien mieć żółty kolor czatu dla wyróżnienia sie, a pozostałe sloty ciemno złote ponieważ maja mniejszy priorytet. Dodatkowo zakres czestotliwosci od 900 do 999 powinien byc zarezerwowany tylko dla osób z grupa typu LEA(policja).

 

Świetne, na tak.

 

Podsumowując. Kilka propozycji z którymi się nie zgadzam, kilka, na które sam (grając w LEA) bym liczył. Spędziłem we frakcjach sporo czasu, wiem jak wygląda gra i podejście do niej. Czasem lepiej coś odegrać i dać możliwość rozwoju gospodarce serwera czy poszczególnym postaciom, aniżeli wysługiwać się skryptem. Tyle ode mnie. Nie liczę na żadną kłótnię, ale z chęcią uargumentuję szerzej moją opinię. Miłego!

pufiaczyna i grtrd lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba pamiętać że SO mimo bycia wizytówką serwera nie powinna być all-in-onem
komenda na uleczenie w moim odczuciu odpada, są inne, bardziej roleplayowe sposoby na odzyskanie hp.
Uzupełnienie ekwipunku przy wejściu na duty jest zero jedynkowe, projektując skrypt wolimy czasami lekko "utrudnić" rozrywkę w zamian za skalowalność rozwiązania, jeszcze wam czas pokaże jak takie przedmioty będziecie potrzebować poza duty albo w sytuacjach nietypowych.

 

Prowadzenie postaci akceptuje, nie obiecuje jeszcze konkretnego terminu ale zostanie to wprowadzone.

Zabieranie przedmiotu zostanie i tak przerobione

GPS na mapie miał być już na starcie ale niestety są sprawy ważne i ważniejsze, też zostanie to wprowadzone

Co do zgłoszeń na 911 to kwestia do omówienia z GM'ami

Mandaty bardzo chętnie przebuduje

Co do odholowania zainwestujcie w holownik i posyłajcie kadeciaków 😄 (Żartuje oczywiście ale jednak interakcja z mechanikami lub zakup własnego holownika to lepsza opcja)

(a może nawet jakaś umowa między frakcją a biznesem mechanika?)

Krótkofalówka znajduje się na serwerze, nie jest jeszcze oskryptowana do końca więc to kwestia czasu.

czekan, pufiaczyna i Evit lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, gram na scenie Role Play od 2012 roku, przez cały czas grałem generalnie na ls-rp.net, teraz na ls-rp.com, cały ten czas we frakcjach typu LEA, spotkałem się z najróżniejszymi podejściami i rozwiązaniami omawianych w.w. problemów. Problem w tym, że nie masz pojecia o czym piszesz i zaraz ci wyjaśnie dlaczego.

 

37 minut temu, Evit napisał:

 

Absolutnie na nie. Taki ruch sprawi, że serwer stanie się jeszcze większym Cops & Robbers niż już jest. Można tłumaczyć się tym, że sztuczne odgrywanie głodu co 30 minut ma mało wspólnego z Role Playem, ale mimo wszystko uważam, że 2 minutowa przerwa w DMie, podbiegnięcie do markera, wpisanie komendy i DMienie dalej jest jeszcze bardziej non-rp. Propozycja chyba jedna z gorszych jakie widziałem kiedykolwiek. Role Play polega na odgrywaniu, jak sama nazwa wskazuje. Jeżeli ktoś nie potrafi uszanować zdrowia i co chwilę je traci, to niech chociaż odegra ranę czy coś. Miałem styczność z Game Masterami na tym serwisie. Nie byłoby żadnego problemu, żeby jeden z nich po dobrym odegraniu ran przez funkcjonariusza i szybkim opatrunku, po prostu go uleczył. Taki marker jest jedną z dróg do typowego shot-out serwera.

Nie wiem  czy grałes kiedykolwiek w organizacji typu LEA, jesli tak to wiesz jak wyglada specyfika gry takich frakcji. Nie wiem czemu piszesz o jakims DM, przerwie, powrocie do DM, jakby ułatwienie skyrptowe miało definiowac poziom rozgrywki frakcji. To bardzo ciekawe, ze najlepsza frakcja ktora jest generalnie prekursorem w polepszania poziomu swiadomosci swojej rozgrywki, czyli LSPD z ls-rp.com, ma dokładnie taki system który opisałem, a reprezentuja o wiele wiekszy poziom rozgrywki niz jakies polskie twory tego typu frakcji bez tego systemu. Role play opeira sie na interakcji, ale nie, interakcja nie powinna byc uzależniona od kwestii skryptowych, bo wtedy powoduje że jest słaba, sztuczna i na siłe, dlaczego? bo nikomu sie nie chce czegos takiego grać.

 

37 minut temu, Evit napisał:

Na tak, ale i na nie. Co to znaczy? Sam pomysł z ekwipunkiem otrzymywanym podczas duty jest w porządku, nie mniej jednak. Co jeżeli funkcjonariusz będzie poza służbą? Przecież takie coś uniemożliwi granie osoby skorumpowanej czy chociażby znacznie utrudni samoobronę funkcjonariuszowi poza służbą. Nie patrzę na to płytko, w sposób, że jest to darmowe eq - w porządku. W Stanach też to departament zapewnia wyposażenie. Ale przez wyżej wymienione argumenty bardziej jestem na "nie" niż na tak. Chyba, że funkcjonariusz poza służbą mógłby mieć jeszcze swoją broń, osobistą.

Jak napisałem wcześniej, ale chyba nie czytałeś - można to rozwiazac za pomoca przedmiotów broni do ekwipunku na obecnej zasadzie działania, bo nikt nie chce tutaj zabierac broni poza słuzba dla policjantów.

 

37 minut temu, Evit napisał:

Na tak, sensowne, dobrze rozpisane propozycje. Z tym że myślę, że bronie i narkotyki powinny być przechowywane, dla rozwoju skorumpowanych postaci.

Problem w tym ze obecny system w odwrotnej sytuacji jest problematyczny dla tak swobodnej manipulacji swoim ekwipunkiem. Nie grasz w organizcaji porzadowej wiec jaka ci to robi osobiscie roznice szczerze mowiac xD?

 

juz pomijajac to co napisałeś to zawsze jest opcja podania przedmiotu xD tu chodzi o to zeby eq nie było zasmiecane takimi rzeczami i potem zeby składowane w jakis cieżarówkach na stacji szeryfa

 

37 minut temu, Evit napisał:

Pierwsza część na nie, reszta na tak. Nick postaci byłby czystym MG. Nie jestem zwolennikiem odgrywania czegoś takiego, że pracuje sobie widmo centrala, która odbiera wszelkie zgłoszenia. Jeżeli już ma być - niech odgrywają ją funkcjonariusze. Sam numer telefonu w zupełności wystarczy, tym bardziej, że po przyjeździe na miejsce zdarzenia można zadzwonić pod ten numer i dowiedzieć się, kto taki wzywał LEA.

Nie no straszne MG 

Wystarczy dodac adnotacje ze zgłoszenie anonimowe w jakis gwiazdkach czy cos. Problemem 911 jest spam jakis gowno zgłoszeń ktore potem są trudne do zlokalizowania, a taki nick ułatwia sciaganie odwalaczy. 

 

37 minut temu, Evit napisał:

 

Na nie. Ponownie ograniczy to możliwości dla funkcjonariuszy. GTA V oferuje w pełni sprawny holownik, dlaczego by z niego nie korzystać? Wysługiwanie się skryptem owszem, jest prostsze - ale przy tym jest rozwiązaniem odbiegającym od tytułowego odgrywania roli.

Tutaj wychodzi twój brak wiedzy o funkcjonowaniu agencji policyjnych w usa, policja nie zajmuje sie holowaniem aut jak to sie przyjeło na polskim RP, od tego sa specjalne firmy które są na kontraktach z danymi agencjami. Takie cos mozna spróbować przeneiśc do gry, nawet na zasadzie pracy dorywczej, czy tam firmy towing service, cokolwiek. Problemem jest to ze nie zawsze tacy gracze beda, jak w przypadku FD czy wszystkiego innego, a potem auta walaja sie po mapie bo nei ma zadnej realnej mozliwosci ich zabrania poza truciem dupy adminom.

 

Gospodarka serwera, jak to słyszse w kontekscie obrotu pieniadza niczym na zasadzie prawdziwej gospodarki kraju to robie fikoła xD Pieniadze na role play powinny byc jedynie środkiem do gry a nie celem, środkiem który pozwala na kreowanie postaci. To tylko gra w której nie ma żadnej możliwosci odwzorowania zasad funkcjonowania realnego swiata 1:1, dlatego wielu rzeczy sie nie gra, wiele rzeczy gra sie umownie, ze sa ale nie robi sie tego bezpośrednio w grze. Czymś takim jest własnie pieniadz.

 

 

 

53 minuty temu, Wiesiu napisał:

/v sign można śmiało zastąpić /v opis. Zdaje sobie sprawę, że to mniej widoczna opcja jednak działa i sam z niej korzystam.

Można, ale po co? Obecna forma /v opis jest mało czytelna.

 

 

26 minut temu, Matrzak napisał:

komenda na uleczenie w moim odczuciu odpada, są inne, bardziej roleplayowe sposoby na odzyskanie hp.

Nie rozumiesz idei tego pomysłu, zostało to opisane w późniejszych w postach.

 

26 minut temu, Matrzak napisał:

Uzupełnienie ekwipunku przy wejściu na duty jest zero jedynkowe, projektując skrypt wolimy czasami lekko "utrudnić" rozrywkę w zamian za skalowalność rozwiązania, jeszcze wam czas pokaże jak takie przedmioty będziecie potrzebować poza duty albo w sytuacjach nietypowych.

Napisałem w pierwszym poście że ten system szedłby razem z dodaniem możliwosci personalizacji elementów tego ekwipunku w markerze na stacji sd/pd, przeczytaj dokładnie. Tutaj nikt nie chce zabierać broni dla off duty policjantów, to sie da rozwiazac w innej formie, pisałem o tym wyzej odpowiadajac na cytat.

 

26 minut temu, Matrzak napisał:

Zabieranie przedmiotu zostanie i tak przerobione

Super, ale najlepiej zrobcie to tak jak zostało to opisane, bo to praktyczny system.

 

26 minut temu, Matrzak napisał:

Co do odholowania zainwestujcie w holownik i posyłajcie kadeciaków 😄 (Żartuje oczywiście ale jednak interakcja z mechanikami lub zakup własnego holownika to lepsza opcja)

tak jak opsisałem wyzej: w usa, policja nie zajmuje sie holowaniem aut jak to sie przyjeło na polskim RP, od tego sa specjalne firmy które są na kontraktach z danymi agencjami. Takie cos mozna spróbować przeneiśc do gry, nawet na zasadzie pracy dorywczej, czy tam firmy towing services, cokolwiek. Problemem jest to ze nie zawsze tacy gracze beda, jak w przypadku FD czy wszystkiego innego, a potem auta walaja sie po mapie bo nei ma zadnej realnej mozliwosci ich zabrania poza truciem dupy adminom.

 

 

 

Edytowane przez krystofer
insxft, nashi, Trevlo i 2 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, krystofer napisał:

 

Boże swiety, nie tak wyglada funkcjonowanie policji w USA

 

W USA nie mają też magicznych znaczników albo komend to odspawnowania pojazdu, przestańcie tak natarczywie patrzeć na to że wszystko musi być odwzorowane 1:1 bo zaraz będziemy musieli sobie wizy załatwiać przed wejściem na serwer.

Też gram nie mało lat w RP i widziałem nie raz normalnie holowanie pojazdów przez organy ścigania nie ważne czy jest to robione w życiu realnym czy nie, nie psuje to jakoś bardzo a nawet bym powiedział wcale podejścia roleplayowego.
To tylko moja propozycja, napisałem przecież że jeżeli nie pasuje wam sami jeździć to umowa z mechanikami i tyle, koniec końców to GM'i zatwierdzą jak ma być i tak będzie.

 

 

2 minuty temu, Matrzak napisał:

tak jak opsisałem wyzej: w usa, policja nie zajmuje sie holowaniem aut jak to sie przyjeło na polskim RP, od tego sa specjalne firmy które są na kontraktach z danymi agencjami. Takie cos mozna spróbować przeneiśc do gry, nawet na zasadzie pracy dorywczej, czy tam firmy towing services, cokolwiek. Problemem jest to ze nie zawsze tacy gracze beda, jak w przypadku FD czy wszystkiego innego, a potem auta walaja sie po mapie bo nei ma zadnej realnej mozliwosci ich zabrania poza truciem dupy adminom.

 

Edytowałeś komentarz więc dopisze, okej w takiej sytuacji komenda na odspawnowanie pojazdu może i ma jakiś byt, ale jednak lepiej rozwijać kontakt IC niż wszędzie wrzucać komendy

Wiesiu i Evit lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Matrzak napisał:

W USA nie mają też magicznych znaczników albo komend to odspawnowania pojazdu, przestańcie tak natarczywie patrzeć na to że wszystko musi być odwzorowane 1:1 bo zaraz będziemy musieli sobie wizy załatwiać przed wejściem na serwer.

Też gram nie mało lat w RP i widziałem nie raz normalnie holowanie pojazdów przez organy ścigania nie ważne czy jest to robione w życiu realnym czy nie, nie psuje to jakoś bardzo a nawet bym powiedział wcale podejścia roleplayowego.
To tylko moja propozycja, napisałem przecież że jeżeli nie pasuje wam sami jeździć to umowa z mechanikami i tyle, koniec końców to GM'i zatwierdzą jak ma być i tak będzie.

 

Co ty własnie napisałeś xD jesli dla ciebie polepszanie poziomu rozgrywki nie ma znaczenia, a jednoczesne oczekujesz ze serwer bedzie serwerm role play z wysokiem poziomem, to jest to czysta hipokryzja. Skoro gramy uniwersum z wyimaginowanym stanem który znajduje sie w USA, na wzór kaliforni i lokacji z nia zwiazanymi, kluczem powinno byc jak najwierniejsze odwzorowania realiów tego miejsca. Idac tym tokiem myślenia moglibysmy grac policje i straż miejska zamiast biura szeryfa, bo jakie to ma znaczenie, nie wszystko musi byc jak w usa, wazne ze role play sie kreci - to jest twoja logika

Edytowane przez krystofer
Trevlo, wojtek i Arekk lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin