Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

San Andreas Formula Series


_michal

Rekomendowane odpowiedzi

SAFS1.png

Przeprowadzany regularnie (corocznie) cykl najbardziej prestiżowych wyścigów 
samochodowych odbywających się w stanie San Andreas, znany również jako wyścigi Grand Prix, a jednocześnie klasa biorących w nich udział jednomiejscowych samochodów wyścigowych o otwartym nadwoziu. Dyscyplina sportu zapoczątkowana w Europie, obecnie o zasięgu globalnym, organizowana w Europie, Ameryce Południowej, Ameryce Północnej, Azji i Australii. Podczas danego sezonu odbywa się od kilkunastu do dwudziestu kilku wyścigów, poszczególnych grand prix, na wydzielonych torach ulicznych i na specjalnie stworzonych do tego celu torach zamkniętych.
W serii SAFS startuje dziesięć zespołów liczących podstawowo dwóch kierowców (z możliwością występowania rezerwowych). Bolidy SAFS prodokuje wielu czołowych producentów samochodów na świecie. Bolidy osiągają prędkość do około 300 km/h (186 mph), są turbodoładowane i rozpędzają się do 14000 obrotów na minutę.
Zasady SAFS regulowane są przez Internationale Fédération de l’Automobile (IFA).

 

linia2.png

 

Założenia ligi OOC:

 

 

  • Teamy i ich prowadzenie - zakładanie teamów, ich dalsze prowadzenie i rozwój zostawiamy dla Was - graczy. Maksymalnie w rywalizacji będzie mogło brać udział dziesięć (10) drużyn.                                      Na serwerze obecnie dostępne są grube ryby i korporacje, które będą w stanie inwestować w drużyny tak jak dzieje się to w realnym życiu. Do założenia waszego teamu oraz prowadzenia go potrzebny będzie inwestor oraz sponsorzy, których to pieniądze będą grały kluczową rolę przy rozwoju drużyny.  Team principal (dyrektor drużyny) oraz minimum skład dwóch kierowców podstawowych z możliwością obsadzenia rezerwy etc. Dodatkowo w celu urozmaicenia gry będzie możecie poszukać ludzi odgrywających rolę inżynierów poza torem (w fabryce) jak i wyścigowych tak jak ma to miejsce w realnej formule. Dla smaczku i lepszej komunikacji zalecamy zaopatrzenie się w chociażby inżyniera wyścigowego. W razie braku chociażby inżyniera odpowiedzialnego za ulepszenia bolidów wszystko musi być dyktowane odpowiednią narracją IC.

 

  • Tory - jak wiadomo są kluczowe. Będą tworzone na osobnym virtual world w markerze na ulicach LS jak i w innych miastach, do tego głównie się ograniczymy. Oczywiście dodane będą bandy i tarki jak to jest na realnych torach.

 

  • Koszty zespołów i bolidów jak i przychody - zostanie niebawem dopuszczona do informacji publicznej po dogłębnym przegadaniu z administracją. Na ten moment możemy powiedzieć, że będziemy opierać się na bolidach BR8 z wszelakimi dostępnymi ulepszeniami.

 

  • Zasady na torze - tak jak jest to realnie, ustanawiane przez delegatów FIA (międzynarodowej organizacji która zajmuje się wszystkim co związane z motorsportem i obowiązującymi regulacjami) tak tutaj będzie oparte to na zasadach z realnego życia przez bardziej lorowy odpowiednik FIA - IFA. Rolę dyrektora wyścigowego będę pełnił ja, jako lider projektu doglądając każdego wyścigu i sytuacji na torze. Wszelakie regulaminy oraz zasady IC jak i OOC zostaną opublikowane w temacie osobnym temacie IFA.

 

  • Nagrody dla zawodników - przyznawane będą przychody zespołowe walutą in-game, ale będziemy w stanie zapewnić drobne co nieco OOC dla pierwszej trójki w końcowej klasyfikacji kierowców. Pizza, gierka na steam czy jakieś podarki pieniężne, giftcardy - kwestia preferencji graczy.

 

linia2.png

Ojcowie założyciele projektu;

streetfighter - lider projektu, odpowiedzialny za IFA, szerokopojęta opieka nad zespołami.

Soleki - v-lider, organizacja graczy i opieka nad nimi, szerokopojęta opieka nad teamami.

Soczek -  członek zarządu, odpowiedzialny za obsługę torów i personel.

 

Notatka odnośnie osób zainteresowanych graniem w lidze. Sprawy dotyczące zakładania w obecnym momencie teamów czy profili kierowców kierujcie do Soleki (discord: Oskiel#3684).
 

Edytowane przez marseille
Bolec, igvs, Mjud i 15 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SAFS1.png

Jesteśmy w stanie przedstawić wam koszty z jakimi będziecie mogli się liczyć.

By wystartować w naszej lidze musicie liczyć się ze sporymi kosztami na pierwszy rzut oka. Wyceniliśmy team na $1 000 000 - co zawiera licencję oraz dwa bolidy. Bez strachu dla mniejszych graczy na rynku - mistrzowie gry zaakceptowali nasz koncept by mogli sfinansować aż do 50% ceny bolidu. Całość pieniędzy będziecie musieli spłacić do nich po sezonie. By uzyskać dofinansowanie do bolidu zgłoście się do nas na kanale teamowym, my się dalej zajmiemy sprawą. Dodatkowo, do wydatków doliczamy również ceny modyfikacji bolidów, które dużo wnoszą na rynek. Całość ulepszeń - łącznie z skrzydłem przednim oraz tylnim wpływa znacząco na osiągi i siłę docisku bolidu. Zdecydowaliśmy się na takie ceny z powodu tego, że naprawdę daje to przewagę nad innymi. Ceny za modyfikacje są liczone na 1 bolid. Proces modyfikacji będzie przebiegał tak: decydujecie się na ulepszenia > dajecie nam kasę > macie czas na odegranie ładnej akcji, wszystko dokumentujecie w temacie > dostajecie ulepszenia... i tutaj się nie kończy. Nie możecie zamontować wszystkiego na raz, wszystko będzie regulowane. Modyfikacje w trakcie sezonu będą się wiązały z karami pól startowych. Wszystko zostanie opisane z zasadami i regulacjami w osobnym temacie.
Ponad milion to duża suma, która zaowocować może dużym zyskiem. Jak to jest IRL teamy zarabiają setki milionów dolarów, lecz mają też wielomilionowe wydatki. Postaraliśmy się dopracować to tak, by dobrze to odzwierciedlić w gospodarce serwerowej. Najlepiej funkcjonujące teamy będą mogły się liczyć z końcowymi kwotami z rzędu 4-6milionów - co po odjęciu kosztów bolidu, ulepszeń i kosztów dodatkowych (rozpisane dalej). Kwota ta również będzie miała się rozejść między wynagrodzenia zespołu, kierowców itp. Mniejsze teamy mogą się liczyć z ryzykiem iż zysk może być mały, bądź niemalże wyjść na minus.
Kosztami dodatkowymi mogą okazać się dla was sesje treningowe na prywatnie wynajętym torze, czy też zapłata za uszkodzenia jakie ponieśliście na wyścigu po wjechaniu twarzą w barierkę. Będziecie mogli również otrzymać kary pieniężne za poszczególne wykroczenia opisane w regulaminie, który opublikujemy dla was w przeciągu najbliższych dni. 

linia2.png

Cennik modyfikacji jest dostępnym na naszym discordzie, tam również jest z nami stały kontakt, możecie też tam szukać teamu, sponsora, czy też personelu do planowanego zespołu. Miejsca na teamy nadal są otwarte, więc zapraszamy wszystkich chętnych.

https://discord.gg/p77kqz7hfd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**Dnia wczorajszego tj. 05.01.2022 federacja motorsportowa IFA we wspolpracy z lokalnym departamentem zorganizowala przejazd oraz prezentacje bolidow ktore beda wykorzysytwane w sezonie 2022 przez miasto Los Santos, zatrzymujac sie na parkingu w centrum Vespucci, pozwolilo to zainteresowanym ludziom porozmawiac z bylymi mistrzami swiata formuly pierwszej oraz dyrektorem wyscigowym.**

unknown.pngunknown.pngunknown.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hej, jak wtajemniczeni wiedzą nasz sezon (niestety wyjątkowo krótki, z przyczyn technicznych o czym zaraz) zakończył się. Udało nam się na discordzie w peaku zgromadzić ponad 100 osób, z czego ponad połowa była zaangażowana w teamy. Czy jesteśmy zadowoleni? Po części, bo niestety projekt nie z naszej winy szybko podupadł. Kontynnując, udało nam się zoorganizować pięć grand prix, na pięciu zróżnicowanych torach. Pierwsze grand prix było mega przedsięwzięciem, duża ilość zainteresowanych, rozdaliśmy również małe podarunki i większy - Schafter'a V12. Myślę, że po porzednich tego typu projektach było to pozytywne rozczarowanie zważywszy na to jak dużo pracy i serducha włożyliśmy w ten projekt. Kilkadziesiąt godzin pracy przy samych torach, kilkanaście przy tematach, regulaminach i ogólnych założeniach projektu, kilka tygodni na zoorganizowanie ludzi chętnych do pracy i gry z nami. Organizacja tego potężnego wydarzenia w mniej niż 2 tygodnie. I co z tego wyszło? Całkiem owocny z początku projekt z wielkimi oczekiwaniami i aspiracjami, które jak szybko powstały tak szybko upadły. 

linia2.png

O tym dlaczego liga tak bardzo ucichła.

Jak wyżej wspomniałem, projekt mocno podupadł po pierwszym grand prix, gdzie z ok. 70 osób grających przy drużynach, masą kibiców i całego personelu zrobiło się niecałe 20 osób. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta, skrypt. Dziury w skrypcie wyścigu, który jak się dowiedzieliśmy nawet uprzednio nie był testowany pokrzyżowały cały sezon z którego zostały tylko marne time attacki, na podstawie których wyciągaliśmy najlepsze czasy i układaliśmy wyniki. Skrypt na pierwszym GP działał jak chciał - klonował pozycje, ustawiał ostatnich zawodników w top 3, ogólnie był niegrywalny. Mimo próśb oraz topornego kontaktu z administracją odpowiedzialną za skrypt nic nie wskóraliśmy w prawie 2 miesiące, no cóz mówi się trudno. Kilka słów ode mnie w tym temacie, wraz z zarządem ( @soleki@Soczek) zawiedliśmy graczy jak i ich oczekiwania. Wszystko wyszło jak gówno, ale do końca z dozą naszej zajawy i dobrej zabawy oraz wkładu drużyn, które się nie wykruszyły. Z tego miejsca wszystkich przepraszamy, ale mimo wielokrotnego kontaktu z ekipą nie mieliśmy na nic wpływu ani żadnego odzewu - "nie jesteśmy jedyni", to usłyszeliśmy. Zorganizowaliśmy coś dla dużej części community, bo nikt inny prócz graczy nie zainicjuje im miejsca do gry, a mogę śmiało powiedzieć, że wystrzeliłoby to globalnie z ponad 100 osobowym community, ale z takim stanem rzeczy było nam wstyd cokolwiek działać w ramach hypowania czy czegokolwiek innego, jak nawet nie wiemy do teraz na czym stoimy. Przepraszamy wszystkich raz jeszcze, staraliśmy się : )

linia2.png

Co dalej?

Ligę czeka mocny re-work, przede wszystkim skupimy się na hypowaniu i rozroście do organizacji, która będzie obejmowała parę klas wyścigowych, ale dopiero gdy będziemy mieli gwarancje skryptu, który nie psuje się, gdy udział w wyścigu bierze więcej niż 5 osób. Szyld SAFS znika, bo uznajemy to za klasę wyścigową i raczej po zaaktualizowaniu skryptu nie wrócimy do niej. Bolidy mają rożne specyfikacje, kolizje i zbugowane synchro, które psuje zabawę mocno. Informacji na temat utworzenia jakiejkolwiek innej ligi czy zawodów, eventów, etc. doglądajcie tutaj oraz na discordzie. Mogę powiedzieć tylko tyle, że nie będziemy odpuszczać i nie porzucimy tego, w najbliższych planach mamy ligę w klasie GT3. Stay tuned!

linia2.png

PODSUMOWANIE

Sezon kończymy z rozczarowaniem, ale jednocześnie z zadowoleniem. Mimo wielu przeszkód udało nam się ukończyć sezon z zadowoleniem graczy, którzy przy nas zostali. Niżej klasyfikacja końcowa kierowców.

seasonfinale.png?width=1192&height=670

Gratulacje przesyłamy dla mistrza @Marryngeoraz pozostałego podium @onimane@PRENDI

Gratulacje również dla zwycięskich konstruktorów CROWN Racing Team! 

Specjalne podziękowania dla ekipowiczów bez których nie uciągnelibyśmy teego oraz za bardzo duży wkład i pomoc w projekcie oraz zaangażowanie w niego dla:

Spoiler

Również dla pozostałych graczy:

I za wkład dniami i nocami oraz całym serduchem dla chłopaków z zarządu: @soleki@Soczek

Do zobaczenia, stay tuned!

linia2.png

"Wzloty są bardzo wysokie, a upadki bardzo bolesne" ~ Günther Steiner, HAAS F1 
 

Spoiler

 

afterek safs : )

 

 

Edytowane przez marseille
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin