Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[GRA/Boxidro] Wacha


Wacha

Rekomendowane odpowiedzi

Link do Twojego konta globalnego: Wacha
Rodzaj kary: Ban
Powód nałożenia kary: ,,Używanie niedozwolonych skryptów."
Członek ekipy nakładający karę: @Boxidro
Wyjaśnienie sytuacji: 

Spoiler

Zgodnie z pewnym punktem w tym temacie apelacji nie mogłem pisać w tradycyjny sposób na forum, z początku próbowałem skontaktować się z @Kubas przy pomocy discord dm, pozostawszy dobę bez odpowiedzi zdecydowałem się odezwać w prywatnej wiadomości na forum dodając na konwersacji innych członków zarządu, kilkudniową konwersacje prowadziłem z @Mario oraz @Toyer by finalnie zostać przekierowanym do tego działu - tak więc piszę.

Pozwolę sobie skopiować to co pisałem z administracją w prywatnej konwersacji i nieco zredagować swój tekst w celu zbicia treści w jedność, usunięcia niepotrzebnych fragmentów oraz zachowania pewnej składni i względnego ładu wypowiedzi.

Zdarzyła się ostatnio na serwerze nieprzyjemna sytuacja z przedstawicielami pewnej grupy zmotoryzowanej, w wyniku której zostałem oskarżony o korzystanie z zewnętrznego oprogramowania ułatwiającego jazdę pojazdem. Jest to oczywiście nie prawda. Nigdy nie modyfikowałem, nie modyfikuje i nie będę modyfikował handlingu jakiegokolwiek pojazdu znajdującego się na serwerze. Sprawą zajął się gamemaster Boxidro, w teorii banicja została mi nadana za korzystanie ze skryptów których nawet u mnie nie wykryto, w praktyce dostałem ją na podstawie testowej przejażdżki wykonanej przez administracje oraz gifa nagranego przez jednego z członków wyścigu na którym wyprzedzam rywali na booście uzyskanym jazdą po dziurach, zjeździe z górki oraz podbitkach na trasie, wyraźnie widać jak samochód podskakuje po drodze, wspomniana daje ogromną przewagę prędkości. Punktem kuluminacyjnym nagrania jest zakręt, w który mój samochód wszedł bez poślizgu i hamowania trzymając wciśnięty gaz (pozwalają na to statystyki pojazdu, dokładniej wartość handlingu 100%) a w który rywale albo musieli hamować, puścić gaz, albo wejść driftem, co również widać po dokładnym przyjrzeniu się sytuacji. Niektórzy po tym jak nagle odszedłem od stawki nabrali podejrzeń co do mojej jazdy, ale to normalne że zacząłem reszcie uciekać gdy oni zaczynali przyhamowywać by wejść w zakręt i się przy okazji nie rozbić. Na filmie  na którym stockowy Comet SR przy odpowiedniej jeździe potrafi wyhaczyć prędkość nawet 240km/h, gdyby autor nagrania dodatkowo wykonał double clutch i lepiej łapał dziury prędkość byłaby prawdopodobnie jeszcze większa. Na prędkość pojazdu również wpływa prędkość internetu oraz ilość FPS, jeżeli ktoś ma lepszy sprzęt to po prostu będzie jechał szybciej od osoby która ma drugi, taki sam, a nawet szybszy samochód, ale wolniejszego PC'ta, dlatego tyle osób wyłącza HUD klawiszem F3 na czas wyścigu - podbija to nieco FPS'y. 

Dodam że na serwerze udzielam się od samego startu, na postaci Logana Moreau gram od ponad roku a styczność z serwerami aktualnego zarządu mam już od czasów pierwszego LSVRP z 2017 gdy jeszcze grało się ped'ami zamiast modelami z GTA Online, oszukiwanie byłoby dla mnie strzałem w kolano i marnotrawstwem przede wszystkim zabawy, ale również czasu włożonego w serwer i kreacje swoich postaci, ponieważ potrafiłem siedzieć godzinami przy tworzeniu dla swojej postaci customowego contentu o którego wgranie nieudolnie wybłagiwałem odpowiednie osoby lub po prostu tworzyłem pod screeny.
W GTA V mam przegrane blisko 5000 godzin i uważam że to zdecydowanie wystarczająco dużo czasu na jak najlepszą naukę systemu jazdy w grze oraz mechaniki niektórych pojazdów, szczególnie takiego Cometa SR którego na swojej postaci posiadam od roku.

Podobną sytuacje miałem kilka lat temu gdy Vibe jeszcze powstawał. Na konkurencyjnym serwerze podczas eventu Dragrace, na którym zostałem oskarżony o korzystanie z Drift Mod'a, gdy w praktyce skorzystałem po prostu ze sztuczki z wheelie i double clutcha. Przez bana na forum dobijałem się przez tydzień do administracji na pw oblegając ich materiałami na moją niewinność, lecz bez odpowiedzi i co za tym idzie wybielenia swojej osoby i unbana. Od tamtej pory została mi niesłusznie nadana łatka cheatera, mam nadzieję, że ewentualny unban mógłby mi ją wreszcie ze mnie zerwać i wyjaśnić sprawę.

Według mnie warto również wspomnieć o sytuacji użytkownika @simpul, który zaraz przede mną również został zbanowany przez Boxidro za dokładnie ten sam powód co ja, jednak po konsultacji z nadającym karę zostało wyjaśnione, że gracz został zbanowany niesłusznie, nie używał żadnych wspomagaczy i koniec z końców dostał unbana. Banicja została mu nadana na dokładnie tej samej podstawie co mi. Różnica jedynie jest taka, że simpul otrzymał bana na 7 dni, a nie tak jak w moim przypadku - 27 lat.

Chciałbym rozwiązać sytuacje w jak najszybszym czasie szczerze licząc na unbana, rozpocząłem ostatnio rozgrywkę w nowym projekcie ligi Formuly 1, wszystko zapowiada się bardzo owocnie
, liczyłem na ciekawą, emocjonującą i klimatyczną grę z konkret drużyną oraz zajebistą rywalizację, jednak niestety banicja mi to uniemożliwia.

Jestem otwarty na wszelkie rozmowy oraz udowodnienie na moją niewinność, ban moim zdaniem jest wlepiony niesłusznie i bez odpowiednich podstaw.


Ewentualne screeny/świadkowie: 
Wszystkie materiały załączyłem w tekście powyżej, dodam je jeszcze w spoilerze na surowo.
Co do świadków to zapraszam do wypowiedzi powiązane osoby oraz tych, których kadencja w GTA trwa dłużej niż rok i faktycznie mają jakieś szersze pojęcie na temat mechaniki jazdy w GTA oraz możliwości niektórych pojazdów.

Spoiler

Gif nagrany przez uczestnika wyścigu: https://imgur.com/a/f4xtHkd

SmartSelect_20220108-232433_Discord.jpg

unknown.png

Nagranie pokazujące niepełne możliwości stockowego Cometa SR: https://streamable.com/2lwlmn

unknown.png

unknown.png

 

Edytowane przez Wacha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. 

Twoje nagrania trochę mijają się z prawdą. Nagranie z wyścigów oraz z jazdy testowej dają wyraźny przykład różnicy, jaki Ty zaprezentowałeś, a jaki my uzyskaliśmy.

To jest jeden przykład, zaś drugi sam pokazałeś. https://streamable.com/2lwlmn 

Na nagraniu, które zostało wrzucone na streamable jest pokazane, jak stockowy comet SR jedzie maksymalnie 240 km/h. Wszystko okej, ale ta trasa i samochód został sprawdzony dwukrotnie przeze mnie oraz innego supportera i więcej niż 220 km/h nie pojechał. Nie wiem, skąd taki rezultat prędkości, ale to nagranie oraz pozostałe widzieli administratorzy, było sprawdzane pod każdym kątem i nie udało się uzyskać takiego samego wyniku. Jest to bardzo podejrzane, że stockowym pojazdem wyprzedziłeś arianta, który ma jeden z największych v-maxów na serwerze, a on był zrobiony na full tuning. Dodatkowo sam wykonałem test tej trasy, którą jechałeś w tamtym dniu i to Twoim cometem, którego do siebie przywołałem i jakiś świetnych osiągów nie potrafił zrobić, by wyprzedzić niestandardowe samochody, które potrafią o wiele większą prędkość uzyskać + to są też długo grający gracze w tym środowisku i wszyscy doświadczyli tego, jak jechałeś. Co do ss'a z godzin, to nie wnosi nic do tego, bo jest przycięty i pokazuje tylko fakt, że to GTA 5 i ma prawie 5,000 godzin, ale nie widać, żeby to było Twoje konto. Także ten argument jest beznadziejny. Co do Simpula, którego wymieniłeś tutaj - tak, dostał bana na 7 dni po weryfikacji z osobą odpowiedzialną za strefę motoryzacyjną. Ban mu został ściągnięty po tym, jak inni gracze, którzy grają jako ściganci wyjaśnili całe zajście, było zweryfikowane i ten ban został mu ściągnięty. W Twoim przypadku nie możemy sobie pozwolić na takie zachowania ze względu na to, że masz brać udział w evencie ligii F1, a to by zepsuło cały feeling z rozgrywki. Dodatkowo już były wcześniej sygnały, że w dziwny sposób radziłeś sobie w innych wyścigach, gdzie zawsze przodowałeś + miałeś już epizod z podobną sprawą, jak ta. Nie wiem, w jaki sposób chcesz ukazać swoją niewinność, skoro wszelkie testy i próby są zupełnie inne niż te, które Ty uzyskałeś - jest wyraźna różnica w prędkościach i zwykły Comet SR nie jest w stanie osiągnąć prędkości takich, jakie są podane na nagraniach. Ode mnie tyle na chwilę obecną.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filmik który załączyłeś do odpowiedzi przedstawiający wykonany przez was test na serwerze jest nieadekwatny co do tego co się działo podczas wyścigu. Pierwszą rażącą różnicą jest całkowicie inna linia jazdy względem tej którą ja się poruszałem, podczas wyścigu rzadko kiedy używałem hamulca, gdy na filmie kierowca wszedł w jeden z kluczowych zakrętów totalnie po wewnętrznej linii, użył hamulca i zbił prędkość do około 170km/h, wspomniany fragment przy odpowiednim podejściu kompletnie nie wymaga używania hamulca. Kolejną rzeczą którą robiłem ja, a nie została wykonana na filmie jest odpowiednie najeżdżanie na krawężniki co również pomaga podbić prędkość samochodu, już nawet nie wspominam o fakcie, że przy starcie całkowicie został pominięty double clutch a dziury na drodze zostały najechane niepoprawnie, przez co momentami kompletnie nie dodawały Cometowi prędkości, nic dziwnego że nie osiągnęliście prędkości którą ja przedstawiłem. Skrótem mówiąc test wykonany po macoszemu.

Co do screena przedstawiającego GTA V z przegranym 4850h w mojej bibliotece gier faktycznie został przycięty nick, w celu weryfikacji po prostu załączę link do profilu ze screena. Dodatkowo jeżeli pojawią się wątpliwości czy to aby na pewno moje konto - na profilu na forum są dołączone namiary do mojego discorda, z którym połączyłem konto steam, można sobie to wygodnie sprawdzić.

przelot, Evit, Jaguar i 6 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że byłem jedną z osób uczestniczących w wyścigów i władnie od mojej osoby pochodzi nagranie z Imgura, udziele się krótko lecz wyraźnie.
 

Cytat

"Pierwszą rażącą różnicą jest całkowicie inna linia jazdy względem tej którą ja się poruszałem, podczas wyścigu rzadko kiedy używałem hamulca, gdy na filmie kierowca wszedł w jeden z kluczowych zakrętów totalnie po wewnętrznej linii, użył hamulca i zbił prędkość do około 170km/h"


Jeżeli mówisz o moim filmie wyjaśnie to króko, na tym zakręcie wtedy jeszcze Ubermacht Vorstand który miał tylko zrobiony cały body kit oraz zamontowaną turbosprężarke leci około 180-190 kilometrów na godzine, gdzie potem tak samo jak i ty na bumpach rozpędzał się do około 210 kilometrów na godzine, więc ciężko by było żebyś aż z takim odskokiem pojechał do przodu co na oko wygląda jak 220-230 kilometrów na godzine. Ani razu nie hamowałem na głównym zakręcie po zjeździe z wiaduktu co możesz śmiało zauważyć że światło które znajduje sie na bagażniku samochodu ani razu się nie zaświeciło.
Dopiero na zakręcie gdzie wyprzedziłeś ZR380 oraz Arianta zwolniłem bo zauważeniu że oba te samochody straciły lekko równowage po wyprzedzeniu.

Druga kwestia to to że wyprzedziłeś potem jak się dowiedzialem Ariant'a, który był zrobiony już maksymalnie jak sie dało, pojazd który na prostej drodze potrafi jechać od 220-230 klometrów na godzine, a uwaga na "bumpach" i do tego dołączając brake boosting potrafi jechać nawet 270 kilometrów na godzine. Gdzie na późniejszych odcinkach trasa która pod /wyscig nazywa się C4 ciągnie się głównie po prostych i spokojnych łukach autostrad oraz  drogi '68 na północ od Los Santos. Na prostej drodze bez bumpów Comet SR nie wyciąga nie wiadomo jakich prędkości żeby w ogóle uciec pojazdowi która osiąga aż tak zawrotne prędkości na prostej (Już nie mówiąc o tym że jak na podanym filmiku przez ciebie widać Comet SR bardzo szybko tą prędkość wytraca), a jest tam właśnie średniej długości odcinek na Harmony który nie ma praktycznie żadnych bumpów na drodze.

No i na koniec co do wspomnianego double clutcha, na stoku też nie daje on aż takiej dużej różnicy z pojazdami które wymieniłem wyżej, Ariant po prostu zjadłby cie na prostej zwłaszcza że tak jak i Comet SR jest on RWD. Bumpy na drodze a nawet brake boosting nie dały by ci aż takiej przewagi.

Tak i o to wyrażam swoje skromne zdanie na ten temat, prezentując też pare osób które jak i ja uważają że przejazd ten był jednak podejrzany. 



 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiem się i tutaj, bo pokazywałem @Boxidro jak to działa i na moim przykładzie (a gram w tą gre +- 5 razy krócej niż Wacha).  GTA V jest techniczne wbrew togo co average JDM Enjoyers (nie ubliżając nikomu oczywiście :)) ) mogą myśleć, liczy się dosłownie wszystko, a nie ile tuningu władowane masz w fure. Pokazywałem Boxidro jak działa podstawowy double clutch w wykonaniu nooba GTA V i daje on ogromną przewagę, a na przykładzie prywatnego Schlagena Boxidra, gdzie potrafiłem jedną spacją (double clutch) jadąc wręcz idealną linią boostowałem się o ponad 20 km/h. Boxidro widział również to nawet na przykładzie BR8 (bolidu F1) i potężnej krowy Gresley Hellhound to i w tym przypadku na krótkim odcinku, jadąc dobrą linią zyskiwałem ogromne przyśpieszenie i myślę, że nawet ja bym podołał ludziom w tych furach.  Ze stanowiska powiedzmy "zawodnika" esportowego gier simracingowych powiem, że tak jak w innych grach tak i tutaj (oczywiście nie aż immersyjnie) makro elementy wydające nieistotne się dla GTA V (bo jak to w serii GTA wogóle aerodynamika istnieje, docisk, przyspieszenie xd) tj. linia jazdy i umiejętności nabyte w grze, sztuczki i obeznanie robią ogromną różnicę i jak wyżej uważam, że Wacha byłby blisko tej grupy siedząc nawet w pordzewiałym Emperorze.  Btw. filmik pokazany mi z tego wyścigu nie posiadał ani widocznego licznika i wyglądało to też na lekkie desychnro, a każdy kto wie jak w/w double clutch działa w combo z dobrymi umiejętnościami raczej dałby sobie spokój. Na filmiku z resztą widać, że jazda zawodników tam wygląda jak: "full pizda w podloge do odciny" bez żadnych, ale to żadnych sprzyjających umiejętności i sztuczek z V, widoczne też jest, że Wacha ma lepszą trakcję i downforce co przekłada się na tą całość, gdzieniegdzie sprawne oko poklatkowo zobaczy, że jego auto na chwile zwalnia żeby dostać boosta - to ten niesławny "double clutch", który wbija auto w niższy bieg, mieli, a później wywala +20 km/h.

PS. Jak ktoś chce to chętnie 1 na 1 pokażę osobiście jak to działa, w razie jakiś niedowiarków w JDM fulltune :))

 

Edytowane przez streetfighter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, MartwyZ napisał:

Jeżeli mówisz o moim filmie wyjaśnie to króko, na tym zakręcie wtedy jeszcze Ubermacht Vorstand który miał tylko zrobiony cały body kit oraz zamontowaną turbosprężarke leci około 180-190 kilometrów na godzine, gdzie potem tak samo jak i ty na bumpach rozpędzał się do około 210 kilometrów na godzine, więc ciężko by było żebyś aż z takim odskokiem pojechał do przodu co na oko wygląda jak 220-230 kilometrów na godzine. Ani razu nie hamowałem na głównym zakręcie po zjeździe z wiaduktu co możesz śmiało zauważyć że światło które znajduje sie na bagażniku samochodu ani razu się nie zaświeciło.
Dopiero na zakręcie gdzie wyprzedziłeś ZR380 oraz Arianta zwolniłem bo zauważeniu że oba te samochody straciły lekko równowage po wyprzedzeniu.

Nie mówię o Twoim filmie z wyścigu, tylko o tym zatytuowanym "TEST", więc cały akapit do wywalenia.
Jedyne co mogę dodać w kwestii hamowania - jak czarne na białym widać na Twoim nagraniu, że fury nie tylko zatraciły równowagę ale i hamowały, nie widać tego co prawda po świecących się lampkach z tyłu, ale po dymie i śladach opon - podobna sytuacja występowała z Twoim Vorstandem - wspomniane ślady są widoczne dopiero po szczegółowym przyjrzeniu się nagraniu ze względu na jego kiepską jakość.

 

51 minut temu, MartwyZ napisał:

Druga kwestia to to że wyprzedziłeś potem jak się dowiedzialem Ariant'a, który był zrobiony już maksymalnie jak sie dało, pojazd który na prostej drodze potrafi jechać od 220-230 klometrów na godzine, a uwaga na "bumpach" i do tego dołączając brake boosting potrafi jechać nawet 270 kilometrów na godzine. Gdzie na późniejszych odcinkach trasa która pod /wyscig nazywa się C4 ciągnie się głównie po prostych i spokojnych łukach autostrad oraz  drogi '68 na północ od Los Santos. Na prostej drodze bez bumpów Comet SR nie wyciąga nie wiadomo jakich prędkości żeby w ogóle uciec pojazdowi która osiąga aż tak zawrotne prędkości na prostej (Już nie mówiąc o tym że jak na podanym filmiku przez ciebie widać Comet SR bardzo szybko tą prędkość wytraca), a jest tam właśnie średniej długości odcinek na Harmony który nie ma praktycznie żadnych bumpów na drodze.

Według tego co czytałem zarówno w prywatnej wiadomości z administracją i w pewnej odpowiedzi w tym temacie Cometem SR w swoich testach potrafiliście wyciągnąć (bez użytych przeze mnie sztuczek) 220km/h, które Ariant również osiąga jak wspomniałeś na prostej drodze. Przy wykorzystywaniu wszelkich glitchy, bugów i udogodnień mechaniki gry również może osiągnąć prędkość porównywalną z możliwościami Arianta. Równej prędkości dowodzi fakt, że podczas wyścigu większość czasu trzymałem z Ariantem w miarę równą odległość, dopiero zauważyłem że go zgubiłem w okolicy mostu przy Zancudo, na to jednak niestety filmu nie ma nagranego, co najwyżej ewentualni świadkowie

 

51 minut temu, MartwyZ napisał:

No i na koniec co do wspomnianego double clutcha, na stoku też nie daje on aż takiej dużej różnicy z pojazdami które wymieniłem wyżej, Ariant po prostu zjadłby cie na prostej zwłaszcza że tak jak i Comet SR jest on RWD. Bumpy na drodze a nawet brake boosting nie dały by ci aż takiej przewagi.

Dobrze wykonany double clutch potrafi dać ogromną przewagę, w moim 5000 godzinnym doświadczeniu zdarzały mi się przypadki, gdy ten dawał mi dodatkowe ~30km/h i pozwalał szybciej uzyskać prędkość maksymalną. Z resztą wymienionych sztuczek finalny rezultat jest kosmiczny, nie wiem jak w furkach którymi wy się poruszacie, bo ja nimi nigdy nie jeździłem, ale w Comecie SR na pewno, ponieważ ma troche zbugowane zawieszenie, stąd taka ogromna przewaga po wykorzystywaniu bugów i exploitów na trasie.

Edytowane przez Wacha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcialbym sie wstrzelic w obronie wachy

czasem sobie dupne double clutcha jak mi sie nudzi podczas jazdy i moge zaswiadczyc ze rzeczywiscie dawal te 20km/h wiecej lub nawet 30 

ejst to dosyc znana technika takze nwm czemu tak bol dupy ejst 

pozdrawiam 🙂

Evit, Flafi, kamil2289 i 7 innych lubią to

NIE WIEM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Boxidro napisał:

Na nagraniu, które zostało wrzucone na streamable jest pokazane, jak stockowy comet SR jedzie maksymalnie 240 km/h. Wszystko okej, ale ta trasa i samochód został sprawdzony dwukrotnie przeze mnie oraz innego supportera i więcej niż 220 km/h nie pojechał.

Po ponad 3 tysiącach godzin w GTA V i roku grania w "ścigantach", mogę powiedzieć że porównanie jazdy ThePilatora z jazdą Wachy jest kompletnie bez sensu. Linia Pilatora, który nie korzysta z mechanik z których korzysta Wacha (DoubleClutch, czy zwyczajnie jazda dobrą linią bez zbędnego tracenia prędkości, w momencie gdy reszta kierowców buja się na boki i widać jak tracą prędkość) jest zwyczajnie kiepska. Jednak nawet na filmie Pilatora widać jak Comet się boostuje, dodając do tego wysoką prędkość z którą zaczyna się boost nie ma co mówić o niczym specjalnym w gifie od Martwego. Tutaj moment o którym mówię

2 godziny temu, MartwyZ napisał:

Ariant po prostu zjadłby cie na prostej zwłaszcza że tak jak i Comet SR jest on RWD. Bumpy na drodze a nawet brake boosting nie dały by ci aż takiej przewagi.

Właśnie na RWD wszystkie sztuczki działają najlepiej, a co dopiero na Comecie SR, który ma strasznie dziwne zawieszenie i maksymalną statystyke prowadzenia. Do tego wszystkiego dochodzą wysokie statystyki z Single Player i auto samo się prowadzi.

 

Edytowane przez oicloB
cobra0505, Flafi, Wacha i 7 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że Wącha wspomniał o takiej samej, mojej sytuacji to pozwolę sobie przytoczyć swoją historię  z moim banem pod zarzutem skryptów (tj. handling) 

Każdy dobrze wie że mechanika jazdy w GTA 5 jest po prostu broken. Raz pojedziesz szybciej, raz pojedziesz wolniej - wszystko zależy od ilości klatek na sekundę, stałego łącza internetowego, oraz dobrego sprzętu. Myślę, że @Wacha ma aktualnie taką samą trudną sytuację jaką miałem ja. Jest to po prostu trudne do wytłumaczenia i udowodnienia że faktycznie na żadnym syfie nie gram, nie jeżdżę. 

Jak dla mnie ten ban to jest wielka jedna pomyłka którą teraz jest bardzo trudno wytłumaczyć, wszystko wydaje się być mega stinky.

Teraz kolejna sprawa związana z testami które wykonał Martwy z Pilatorem, tak na prawdę te testy nic nie wnoszą. Osiągnięcie takiej samej linii jazdy jest po prostu nie możliwe, druga sprawa to że Pilator nie użył żadnego buga/exploita (tj. Double Clutch, Brake Boost które działają najlepiej na pojazdy z napędem na tył)  który każdy może wykonać jeśli dana osoba potrafi.

 

Edytowane przez simpul

تبدو الخنفساء في القصب ، تبا لي أيتها العاهرة !!! تعال إلينا سرقة السيارات الكبرى 2023 rp!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karanie banicją gracza, który wygrał wyścig w teoretycznie słabszym pojeździe nie powinno mieć miejsca.

Traktowanie jako oszusta osobę, które sprawnie wykorzystuje przytoczone tutaj techniki/mechaniki/dziury/błędy występujące w silniku gry również mija się z celem. Ponieważ nie raz skorzysta się z tych powerupów nieświadomie. Mała hopka, niezamierzony uślizgi, w zasadzie cokolwiek może wywołać nagłe, często niezrozumiałe przyspieszenie pojazdu. Każdy kto jeździ na serwerze offroad dobrze zna sytuacje, gdzie po nawet niewielkim skoku, mimo wciśniętego hamulca, samochód samoistnie jeszcze bardziej przyspiesza. W przypadku wachy, zadziałało coś podobnego tyle, że na drodze.

przelot, Wacha, Jaguar i 7 innych lubią to

HywX2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daliście bana gościowi za to, że podejrzewaliście użycie wspomagaczy? Widzicie w ogóle jak to wygląda? Z tego co widziałem na filmiku, Wacha użył Double Clutcha i trzymał niemal idealną trakcję. GTA 5 to nie San Andreas sprzed 20 lat, w którym wystarczyło puścić W na zakrętach a poza nimi trzymać cały czas gaz.

Test wykonany przez Supportera, nikogo nie obrażając, jest śmiechu warty. Zero jakichkolwiek sztuczek czy prób zwiększania prędkości. Z całym szacunkiem, ale to wygląda dosłownie jak wyciągnięte nagranie z San Andreas czy gry o podobnym poziomie technologicznym, w której trzyma się W do odciny i "jakoś to będzie".

Lepiej stuningowany samochód nie gwarantuje od razu wygrania wyścigu, do tego potrzebne są umiejętności kierowcy. Banicja jest pomyłką i powinna zostać ściągnięta.

MatSok, Garrett, Wacha i 3 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się z apelującym Wachą ale muszę to napisać, bo szlag mnie trafia kiedy widzę kolesia siedzącego na banicji już któryś dzień, bo jest za dobry w grze komputerowej. Sam ścigałem się trochę na gta online i wiem jak to wygląda. Czy administracja naprawdę nie zdaje sobie sprawy z tego jak pobugowane są handlingi samochodów? Wystarczy wejść na Youtube, jest cała masa poradników jak wykorzystywać owe tricki. Banujecie kolesia, który robi coś więcej niż wciskanie W. Blokujecie mu rozgrywkę bezpodstawnie, bo zamiast go za to karać powinniście go NAGRODZIĆ IC za umiejętności jakie prezentuje.

Edytowane przez MatSok
oicloB, Goku, Kamikaze i 9 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po weryfikacji wypowiedzi samego apelującego, jak i innych graczy serwera ban został zdjęty i gracz może wrócić do rozgrywki. Wszelkie przedstawione informacje, dowody oraz wyjaśnienia były wystarczające, by w gronie ekipy, jak i moim zdaniem podjąć decyzję o zdjęciu banicji z konta Wachy. Apelacja zatem zostaje przyjęta i ode mnie tyle z tej strony. Miłej gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin