Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] Sessanta Nove


Ksunix

Rekomendowane odpowiedzi

  • Sessanta Nove

1. Organizacja dwóch przetargów

2. Promocja nowej letniej kolekcji odzieży

3. Banery reklamowe w mieście

4. Reklama nowej serii perfumów

5. Współpraca z Digibyte i Kojima Haulage


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją/zamówieniem:


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Społeczność wybierająca się na wakacje tego lata z niecierpliwością oczekuje nowinek związanych z letnią kolekcją odzieży wypuszczonej przez Sessanta Nove. Zastanawiają się jaką tematykę podejmie spółka. Czy będą to rajskie, kwieciste klimaty, czy standardowy monogramowy styl. Nowe perfumy Sessanta Nove trafiają zwykle w gusta nastoletnich kobiet, ponieważ mężowie nie są zbytnio zaintrygowani ofertą. Być może warto tą sytuację połączyć z jakimś wydarzeniem związanym z męską osobą, nowym ambasadorem? Podjęte współprace ze zorganizowanymi przetargami bardzo dobrze wpływają na wizerunek firmy.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 270 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

katae lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

unknown.png

**Na oficjalnym kanale na V-Tube oraz social mediach pojawił się film stworzony przez ekipę filmową, który ma na celu reklamę najnowszej kolekcji perfum domu mody inspirowaną modelką Ayumi Amayą. Pojawiło się na mieście również kilka billboardów związanych z perfumami. Na social mediach Sessanta Nove pojawiło się również kilka zdjęć związanych z letnią kolekcją.**

 

Spoiler

unknown.pngunknown.png

WYDATKI:

Spoiler

wynajęcie ekipy filmowej unknown.png

billboardy unknown.png

 

**Podpisano kontrakt ambasadorski ze znanym raperem Memphisem Tavares'em. Podjęto również z nim współpracę wyprodukowania merch'u dostępnych w kilku wariantach kolorystycznych do jego najnowszego albumu.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

untitled.png

unknown.png

WYDATKI:

Spoiler

wyprodukowanie dziesięciu tysięcy sztuk merch'u unknown.png

współpraca Memphis Tavaresunknown.png

 

**Dom mody Sessanta Nove podjął wstępne rozmowy na temat wypuszczenia dziesięciu sztuk szampana przy współpracy z Marlowe.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

U Can Try, Mitsu i katae lubią to
"bary — 02/08/2023 19:25
nie pinguj mnie tępa kurwo
czego nie rozumiecie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sessanta Nove

1. Stworzenie filmu nowej kolekcji perfum inspirowanych A.Amaya - $90.000 

2. Wypuszczenie leaku letniej kolekcji.

3. Podpisanie nowego kontraktu ambasadorskiego z Memphisem - $25.000

4. Wypuszczenie merchu we współpracy z artystą - $25.000

5. Aktywne promowanie marki przez artystę podczas festiwali.

6. Podjęcie współpracy z Marlowe dotyczącej limitowanego szampana

7. Bilbordy reklamujące markę w mieście.


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją/zamówieniem:


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Nowa kolekcja perfum została ciepło przyjęta przez fanów modelki oraz marki. Konsumenci wypatrują ruchów z nowymi damskimi twarzami. Zastanawiają się na kogo tym razem postawi marka. Zakontraktowanie sławnego rapera było strzałem w dziesiątkę, ponieważ aktywnie przyczynił się do wypromowania marki wśród swoich fanów co bardzo pozytywnie wpłynęło na notowania.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 280 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

katae lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

unknown.png

**Kierownik działu marketingowego odbył rozmowę ze znaną raperką Dalla Daji oraz jej menadżerką. Finalnie doszło do podpisania kontraktu ambasadorskiego. Na social mediach domu mody pojawił się post zapowiadający dołączenie raperki do domu mody.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

WYDATKI:

Spoiler

unknown.png

 

**Na stronie internetowej domu mody pojawiła się nowa aktualizacja reklamująca najnowszą kolekcję perfum od Sessanta Nove inspirowanych modelką Ayumi Amayą. Po kilku dniach strona wzbogaciła się o nową kolekcję nazwaną "Women's Summer 2022". Pojawiła się tam pierwsza część ubrań z najnowszej kolekcji. Na social mediach domu mody pojawiło się również zdjęcie z modelką ukazującą jeden ze strojów.**

Spoiler

unknown.png

WYDATKI:

Spoiler

unknown.png

 

**Dom mody zorganizował przetarg, który wygrała firma Digibyte mający na celu zabezpieczenie najwyższej klasy sprzętem takim jak drzwi antywłamaniowe, alarmy, kamery CCTV oraz systemy przeciwpożarowe w dwóch budynkach magazynu Sessanta Nove.**

Spoiler

Ksunix.png

Ksunix2.png

WYDATKI:

Spoiler

unknown.png

unknown.png

Lamaritos, Suro, katae i 3 innych lubią to
"bary — 02/08/2023 19:25
nie pinguj mnie tępa kurwo
czego nie rozumiecie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sessanta Nove

1. Zatrudnienie Dalla Daji na ambasadorkę spółki. - wydatek $55.000

2. Promocja współpracy za pomocą social mediów.

3. Aktualizacja strony internetowej o nową kolekcję perfum.

4. Wypuszczenie informacji o nowej kolekcji Women’s Summer 2022.

5. Leak stroju na social mediach.

6. Organizacja przetargu.

7. Montaż kamer, alarmów, drzwi antywłamaniowych oraz systemów przeciwpożarowych. - wydatek $260.000


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją/zamówieniem:


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Zatrudnienie Dalli jako nowej ambasadorki zwróciło uwagę fanów na działania marki. Kolekcja Women's Summer 2022 jest z wielką niecierpliwością oczekiwana przez kobiety mieszkające w Los Santos, które już szykują się do wielkich zakupów. Leak stroju tylko podjudził ich entuzjazm. Mężczyźni natomiast są lekko rozczarowani brakiem męskiej kolekcji i żyją w nadziei, że Sessanta Nove o nich nie zapomni.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 280 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

katae lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

unknown.png

 

**CEO Sessanta Nove - Ayumi Amaya-Ferreira spotkała się z Lexie Carter-Taveres by zaproponować jej wykupienie części udziałów domu mody zostając przy tym COO odpowiedzialną głównie za dział marketingowy. Zapowiedziano Lexie na mediach społecznościowych domu mody.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

 

**Ayumi Amaya-Ferreira wraz z Lexie Carter-Tavares zaprosiły na spotkanie rapera Quentina Little wraz z jego menadżerką by odnowić wcześniej przerwany kontrakt ambasadorski. Po podpisaniu kontraktu zlecono sesję zdjęciową z ambasadorem**

Spoiler

unknown.png

***

unknown.png

WYDATKI:

Spoiler

unknown.png

 

**Doszło do spotkania między CEO Sessanta Nove - Ayumi Amaya-Ferreira a CEO Jie Recycling oraz Green Dream - Jie Mao. Rozmowy na temat energii odnawialnej oraz papierowych torbach zdatnych do recyklingu. W późniejszym czasie Jie Mao zamówił elegancki garnitur z klasycznym monogramem.**

Spoiler

unknown.png

***

unknown.png

Uibxc4N.png

unknown.png

8wT69sg.png

WYDATKI:

Spoiler

unknown.png

 

**Ayumi Amaya-Ferreira wraz z Lexie Carter-Tavares zaprosiły na spotkanie modelkę Tzile Grossi by by zaproponować jej kontrakt modelingowy. Po podpisaniu kontraktu zlecono sesję zdjęciową z modelką.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

WYDATKI:

Spoiler

unknown.png

 

**COO Sessanta Nove - Lexie Carter-Tavares spotkała się z CEO BIRDY - creative agency - Sophie Bird by rozpocząć współprace z firmą świadczącą usługi graficzne. Po kilku dniach firma wykonała kilka zleconych przez dom mody usług takich jak stworzenie nowego logo Sessanta Nove czy wykonanie grafik billboardów.**

Spoiler

unknown.png

Screenshot_68.pngScreenshot_69.png

***

Obszar_roboczy_1_24x.png

***

 

WYDATKI:

Spoiler

unknown.png

unknown.png

umieszczenie billboardów w mieścieunknown.png

 

**Z inicjatywy właścicielek domu mody Sessanta Nove - Ayumi Amaya-Ferreira oraz Lexie Carter-Tavares powstał projekt o nazwie Art of Beauty. Zadaniem projektu jest utworzenie agencji modelek i modeli zajmującej się odkrywaniem nowych twarzy i tym samym wprowadzenia osób do rozwoju w branży modowej w świat "high fashion". Agencja modeleingowa działa pod patronatem i ścisłej współpracy z domem mody Sessanta Nove. Kilka dni później zakontraktowano pierwsze początkujące modelki.**

Spoiler

unknown.png

CHAT:

Spoiler

[31.07.2022 18:50]
* Lexie Carter-Tavares zgarnęła podpisane dokumenty i schowała je do teczki po czym zerknęła na dziewczyny z uśmiechem.
[31.07.2022 18:50]
* Mae Nidrooke widząc jak dziewczyna wykonała podpisy; wyłączyła swój telefon i obróciła wyświetlacz tyłem do uda przy tym zwaracając swoją uwagę na reszte osób.
[31.07.2022 18:49]
** Mae Nidrooke wyłącza telefon komórkowy.
[31.07.2022 18:49]
* Lila Evans przeczytała uważnie umowe i złożyła podpis wybranej rubryce staranny.

[31.07.2022 
18:44]            * Mae Nidrooke kiwając sobie głową na boki, wczytując się całą treść umowy; przytaknęła po skończonym czytaniu główką i zaraz wpisała się na dwóch umowach. Zostawiając przy tym jedną kopie dla siebie, a drugą podsunęła po stoliczku bliżej dla Lexie.
[31.07.2022 18:47]
** Kontrakt jest zawierany na miesiąc z możliwością przedłużenia. (( Lexie Carter-Tavares ))
[31.07.2022 18:47]
** Mae Nidrooke wysyła SMS.
[31.07.2022 18:47]
/do Umowa zawiera też kary umowe na przedwczesne zerwanie kontraktu, współpracę z innymi podmiotami bez wiedzy agencji czy zdradzanie tajemnic biznesowych osobom spoza agencji.
[31.07.2022 18:47]
** Umowa zawiera też kary umowe na przedwczesne zerwanie kontraktu, współpracę z innymi podmiotami bez wiedzy agencji czy zdradzanie tajemnic biznesowych osobom spoza agencji. (( Lexie Carter-Tavares ))
[31.07.2022 18:47]
/do Dokument to umowa agencyjna między modelką, a Art od Beauty. Umowa określa warunki współpracy, wyłączność modelki wobec agencji i poszanowanie materiałów stworzonych przez agencję dla modelki.
[31.07.2022 18:47]
** Dokument to umowa agencyjna między modelką, a Art od Beauty. Umowa określa warunki współpracy, wyłączność modelki wobec agencji i poszanowanie materiałów stworzonych przez agencję dla modelki. (( Lexie Carter-Tavares ))


[31.07.2022 18:34]
** Jessica Vance wyłącza telefon komórkowy.
[31.07.2022 18:30]
Jessica Vance mówi: Brak z mojej strony również.
[31.07.2022 18:30]
Mae Nidrooke mówi: Z mojej strony nie ma żadnych pytań.. W-wszystko zrozumiałam.
[31.07.2022 18:30]
Yumi Takahashi mówi: Dla mnie tak samo.
[31.07.2022 18:29]
Lila Evans mówi: Wszystko jasne.
[31.07.2022 18:29]
Lexie Carter-Tavares mówi: Czy na tę chwilę macie pytania?
[31.07.2022 18:29]
* Lila Evans kiwneła potwierdzająco głową, wygodniej opierając się o krzesełko.
[31.07.2022 18:29]
Lexie Carter-Tavares mówi: Każda z Was widziała już kontrakt i wstępnie zaakceptowała go mailowo. Umowa ma być zabezpieczeniem Waszej kariery i interesów agencji.
[31.07.2022 18:29]
** Mae Nidrooke wyłącza telefon komórkowy.
[31.07.2022 18:29]
* Mae Nidrooke [..] powrotem do kieszeni.
[31.07.2022 18:29]
* Mae Nidrooke przysłuchując się uważnie Lexie; przytakuje jej na słowa, aby w żaden sposób jej nie przeszkodzić. Słysząc powiadomienie o wiadomości na telefonie, zaczerwieniła się ze stresu i zaraz wyciągnęła telefon; aby go zgasić w pełni i schować z..
[31.07.2022 18:28]
Lexie Carter-Tavares mówi: Także wchodząc pod opiekę agencji będę wymagała od Was prowadzenia się na poziomie, zachowania tej klasy i stylu, a przede wszystkim zapominamy o reklamach czekolady czy frytek.
[31.07.2022 18:28]
* Otrzymano SMS. (( Mae Nidrooke ))
[31.07.2022 18:26]
Lexie Carter-Tavares mówi: Zamysł projektu to działanie głównie w high fashion. Pokazy mody, sesje i współpracę mają opierać się głównie o branżę beauty, zdrowy styl życia. Chcę, aby modelki mojej agencji były elitarne, kojarzyły się z klasą, stylem i luksusem.
[31.07.2022 18:25]
Lexie Carter-Tavares mówi: Dobrze, wracając. Poza Mae wiecie już nieco więcej o profilu i moim zamyśle działania agencji. Dlatego też pozwolę sobie przekazać jej nieco informacji.
[31.07.2022 18:22]
Postać Lexie Carter-Tavares utraciła status AFK
[31.07.2022 18:22]
Postać Lexie Carter-Tavares utraciła status AFK
[31.07.2022 18:22]
* Ayumi Amaya-Ferreira poprawiła okulary na nosie, wyciągnęła telefon z tylnej kieszeni spodni, sprawdzała maile co jakiś czas przyglądając się Lexie.
[31.07.2022 18:21]
* Lila Evans położyła ręce na kolana i spojrzała się po dziewczynach.

 

 

**CEO Ayumi Amaya-Ferreira odbyła spotkanie z CEO Grossi Architecture - Diana oraz Veronica Grossi by zlecić im pełne odnowienie wnętrza butiku oraz biura domu mody. Po przedstawionych propozycjach co do nowego wnętrza kobiety na następny dzień podpisały umowę.**

Spoiler

unknown.png

 

unknown.png

unknown.png

WYDATKI:

Spoiler

unknown.png

 

**CEO Ayumi Amaya-Ferreira spotkała się z właścicielem Paradise Island - Bradford van Leeuwen. Bradford zaproponował Sessanta Nove otworzenie butiku na wyspie. Mężczyzna zamówił również garnitur z klasycznym monogramem oraz marynarkę w alternatywnej wersji monogramowej.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

**Na social mediach domu mody pojawiły się posty reklamujące z udziałem Ayumi Amaya-Ferreira, Memphis Tavares, Quentin Little oraz Tzila Grossi oraz billboardy promujące torby, które dostępne będą już niedługo w sklepach.**

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

 

WYDATKI:

Spoiler

unknown.png

wydatki z innymi ambasadorami zawarte są przy podpisaniu kontraktu*

unknown.png

katae, overthinking i Mitsu lubią to
"bary — 02/08/2023 19:25
nie pinguj mnie tępa kurwo
czego nie rozumiecie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sessanta Nove

1. Zmiany w strukturach spółki.

2. Odnowienie kontraktu z Q.Little. - wydatek $35.000

3. Współpraca z Jie Recycling na temat energii odnawialnej oraz recyclingu. - wydatek $40.000

4. Zakontraktowanie modelki Tzilli Grossi. - wydatek $20.000

5. Współpraca z birdy - creative agency. - wydatek $105.000

6. Odświeżenie logotypu SN.

7. Promocja marki za pomocą billboardów reklamowych. - wydatek $25.000

8. Stworzenie projektu Art of Beauty.

9. Współpraca z Grossi Architecture: Odnowienie wnętrza butiku oraz domu mody. - wydatek $500.000

10. Współpraca z Paradise.


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją/zamówieniem:


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Narracja później.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 290 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

unknown.png

 

** Dom mody Sessanta Nove zakupił wieżowiec w stanie developerskim mieszczący się w dzielnicy Pillbox Hill z uwagi na zbyt mało miejsca w aktualnym budynku przez sporą ilość kadry pracowniczej.**

Spoiler

unknown.png

WYDATKI:

Spoiler

zakup budynkuunknown.png

 

**Dziennikarze zaczęli kontaktować się z działem PR & marketingu Sessanta Nove z zapytaniem o Kulture De Betances. Czy w jakikolwiek sposób współpracuje z marką. Odpowiedź domu mody pojawiła się w jednym z artykułów o kontrowersyjnej arystce Kulture De Betances, gdzie została również wspomniana sama CEO Ayumi Amaya-Ferreira.**

Spoiler

Wobec tych słów postanowiliśmy skontaktować się z działem marketingu & PR domu mody Sessanta Nove, pytając o ewentualne zakontraktowanie celebrytki. Otrzymaliśmy krótką odpowiedź:

- Nie zamierzamy kontraktować wokalistki Kulture De Betances z uwagi na jej kontrowersyjne zachowanie. Cała rada domu mody jest przeciw zachowaniu kobiety i sądzimy, że nie przyniesie nam to pozytywnego rozgłosu - stwierdził przedstawiciel słynnej marki. No cóż, Kulture, musisz obejść się smakiem. A tymczasem proponujemy Ci... zmianę wizerunku. Niedługo zaczniesz tracić więcej niż zyskujesz, a kontrowersja nie zawsze jest najlepszym sposobem na utrzymywanie sławy.

 

 

**Dom mody dołączył do zbiórki charytatywnej rozpoczętej przez piosenkarkę Asami Kiyoko o nazwie Do It For Yourself wpłacając symboliczną kwotę.**

Spoiler

unknown.png

 

**W studiu fotograficznym domu mody odbyła się sesja zdjęciowa z początkującymi modelkami Mae Nidrooke oraz Rosalie Carter. Jedna z kobiet pojawiła się na social mediach domu mody prezentując na sobie letni strój bikini.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

 

unknown.png

unknown.png

 

unknown.png

WYDATKI:

Spoiler

unknown.png

 

**Kontynuowano rozmowy w sprawie wytworzenia limitowanych szampanów Bianco oraz Noir wyprodukowanych przez Marlowe we współpracy z domem mody Sessanta Nove, które już niedługo trafić mają do sprzedaży.**

Spoiler

unknown.png

 

**Raper Memphis Tavaresm, który jest ambasadorem domu mody wypuścił na światło dzienne swój nowy album o nazwie THANKS GOD FOR THEM, BUT RAP SAVED ME. Jeden z utworów nazwany jest SESSANTA NOVE HOODIE, który nawiązuje po samej nazwie o domu mody.**

Spoiler

 

 

**W mediach społecznościowych po wcześniejszych zapowiedziach od strony ambasadorów marki odbyła się wielka przedpremierowa sprzedaż toreb oraz walizek dostępnych z grawerem. Kupującymi nowości domu mody była bogatsza część miasta. W głównej mierze byli to celebryci oraz bogaci przedstawiciele znanych spółek. Klienci mogli dostać produkt jeszcze tego samego dnia z uwagi na ekskluzywność przedmiotów. Według portalu NORM100 w sierpniu hashtag #SESSANTANOVE przyciągnął prawie 6% zainteresowanie w ciągu dnia dzięki uruchomionej sprzedaży. Dom mody został wspomniany podczas przerwy reklamowej telewizji LS QUIK, zostali również wspomnieni w w QUIK WEEKLY MAGAZINE.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

WYDATKI:

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

unknown.png

"bary — 02/08/2023 19:25
nie pinguj mnie tępa kurwo
czego nie rozumiecie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sessanta Nove

18 godzin temu, Ksunix napisał:

unknown.png

 

** Dom mody Sessanta Nove zakupił wieżowiec w stanie developerskim mieszczący się w dzielnicy Pillbox Hill z uwagi na zbyt mało miejsca w aktualnym budynku przez sporą ilość kadry pracowniczej.**

  Pokaż ukrytą zawartość

unknown.png

WYDATKI:

  Pokaż ukrytą zawartość

zakup budynkuunknown.png

 

**Dziennikarze zaczęli kontaktować się z działem PR & marketingu Sessanta Nove z zapytaniem o Kulture De Betances. Czy w jakikolwiek sposób współpracuje z marką. Odpowiedź domu mody pojawiła się w jednym z artykułów o kontrowersyjnej arystce Kulture De Betances, gdzie została również wspomniana sama CEO Ayumi Amaya-Ferreira.**

  Pokaż ukrytą zawartość

Wobec tych słów postanowiliśmy skontaktować się z działem marketingu & PR domu mody Sessanta Nove, pytając o ewentualne zakontraktowanie celebrytki. Otrzymaliśmy krótką odpowiedź:

- Nie zamierzamy kontraktować wokalistki Kulture De Betances z uwagi na jej kontrowersyjne zachowanie. Cała rada domu mody jest przeciw zachowaniu kobiety i sądzimy, że nie przyniesie nam to pozytywnego rozgłosu - stwierdził przedstawiciel słynnej marki. No cóż, Kulture, musisz obejść się smakiem. A tymczasem proponujemy Ci... zmianę wizerunku. Niedługo zaczniesz tracić więcej niż zyskujesz, a kontrowersja nie zawsze jest najlepszym sposobem na utrzymywanie sławy.

 

 

**Dom mody dołączył do zbiórki charytatywnej rozpoczętej przez piosenkarkę Asami Kiyoko o nazwie Do It For Yourself wpłacając symboliczną kwotę.**

  Pokaż ukrytą zawartość

unknown.png

 

**W studiu fotograficznym domu mody odbyła się sesja zdjęciowa z początkującymi modelkami Mae Nidrooke oraz Rosalie Carter. Jedna z kobiet pojawiła się na social mediach domu mody prezentując na sobie letni strój bikini.**

  Pokaż ukrytą zawartość

unknown.png

unknown.png

 

unknown.png

unknown.png

 

unknown.png

WYDATKI:

  Pokaż ukrytą zawartość

unknown.png

 

**Kontynuowano rozmowy w sprawie wytworzenia limitowanych szampanów Bianco oraz Noir wyprodukowanych przez Marlowe we współpracy z domem mody Sessanta Nove, które już niedługo trafić mają do sprzedaży.**

  Pokaż ukrytą zawartość

unknown.png

 

**Raper Memphis Tavaresm, który jest ambasadorem domu mody wypuścił na światło dzienne swój nowy album o nazwie THANKS GOD FOR THEM, BUT RAP SAVED ME. Jeden z utworów nazwany jest SESSANTA NOVE HOODIE, który nawiązuje po samej nazwie o domu mody.**

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

**W mediach społecznościowych po wcześniejszych zapowiedziach od strony ambasadorów marki odbyła się wielka przedpremierowa sprzedaż toreb oraz walizek dostępnych z grawerem. Kupującymi nowości domu mody była bogatsza część miasta. W głównej mierze byli to celebryci oraz bogaci przedstawiciele znanych spółek. Klienci mogli dostać produkt jeszcze tego samego dnia z uwagi na ekskluzywność przedmiotów. Według portalu NORM100 w sierpniu hashtag #SESSANTANOVE przyciągnął prawie 6% zainteresowanie w ciągu dnia dzięki uruchomionej sprzedaży. Dom mody został wspomniany podczas przerwy reklamowej telewizji LS QUIK, zostali również wspomnieni w w QUIK WEEKLY MAGAZINE.**

  Pokaż ukrytą zawartość

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

WYDATKI:

  Pokaż ukrytą zawartość

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

unknown.png

 


Wydatki: $870.000


Screeny z gry: ✅
Gra z biznesami/branżą: ✅
Dokumentacja wydatków: ✅
Opłaty związane z produkcją: ✅


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Staż: Długi)

*Spółka w ciągu ostatnich trzecb tygodni zaliczyła hit sprzedażowy dotyczący najnowszej kolekcji torebek oraz walizek. Kolejną bardzo dobrą dla marki okazją do poszerzenia zasięgów była promocja za pośrednictwem dropu rapera Memhpisa Tavaresa związanego z jego najnowszym albumem. Negatywnie natomiast został odebrany występ COO podczas festiwalu Heritage, gdzie tańczyła na scenie podczas występu Kulture de Betances co nie spodobało się niektórym klientom Sessanta Nove, którzy stwierdzili, że takie zachowanie nie przystoi wysoko postawionej personie poważnego domu mody.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 27 procent swojego kapitału, co daje 270 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Ksunix i katae lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

unknown.png

 

Podsumowanie spółki w ostatnim czasie:

  1. Udział Ayumi Amaya-Ferreira oraz Lexie Carter-Tavares w bankiecie Digibyte.
  2. Udzielenie wywiadu LS QUIK przez Ayumi Amaya-Ferreira podczas wywiadu Digibyte.
  3. Lexie wspomniana w artykule jako najlepiej ubrana kobieta na bankiecie, zauważając na niej dodatki Sessanta Nove.
  4. Koncert ambasadora ubranego w garnitur Sessanta Nove - Memphis Tavares.
  5. Sprzedaż kolejnych przedpremierowych toreb.
  6. Artykuł o Sessanta Nove w What In Business.
  7. Przedłużenie kontraktu z ambasadorem Memphis Tavares.
  8. Billboardy umieszczone na mieście reklamujące Sessanta Nove i Ayumi Amaya-Ferreira.
  9. Wypuszczenie leak'u nowej torby podczas wywiadu Ayumi Amaya-Ferreira.
  10. Opublikowanie zdjęcia promującego nowy strój na modelce.
  11. Post promujący na social mediach Marlowe szampana przy współpracy z Sessanta Nove.

 

Screeny i linki z rozgrywki:

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

unknown.png

unknown.png

 

Screenshot_13.png

unknown.png

Screenshot_15.png

 

 

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

WYDATKI:

Spoiler

2 billboardy starej ceny na 7 dni = $70000

2 billboardy nowej ceny na 7 dni $140000

unknown.png

unknown.png

 

unknown.png

"bary — 02/08/2023 19:25
nie pinguj mnie tępa kurwo
czego nie rozumiecie"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin