Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Projekty IC - informacje


Edek

Rekomendowane odpowiedzi

Informacje ogólne - projekty IC.


  1. Projekty IC przede wszystkim są nastawione na kreowanie gry in character sobie oraz innym, zainteresowanym graczom. 
     
  2. Grupa będąca projektem IC nie może być organizacją przestępczą ani podchodzić pod już istniejący rodzaj
    biznesu - Wyjątkiem od tej reguły są studia tuningowe oraz wrappingowe.
     
  3. Każdy projekt IC posiada swojego lidera, który jest odpowiedzialny za wszystkich członków projektu.
     
  4. Każdy projekt powinien posiadać konkretne założenia i je skrupulatnie realizować - poziom projektów będzie regularnie sprawdzany, a każdy projekt który wyłamuje się ze swoich założeń bądź nie będzie prezentował akceptowalnego poziomu, zostanie usunięty.
     
  5. Projekt IC może zostać przekazany osobie trzeciej po wcześniejszym przedyskutowaniem tematu z opiekunem projektów IC.
     
  6. Lider w przypadku dłuższej nieaktywności powinien wyznaczyć osobę, która pełnić będzie tymczasowo rolę lidera grupy, a także poinformować opiekunów o niej.
     
  7. Wszystko to co otrzyma grupa (tj. budynki, pojazdy i pozostałe podmioty) zostaje własnością grupy, a w przypadku usunięcia projektu wszystkie rzeczy zostaną usunięte wraz z grupą. 

Składanie aplikacji o projekt IC.


  1. Aplikacja powinna być wystawiona przez potencjalnego lidera projektu w odpowiednim do tego miejscu (dzał aplikacji) - niezastosowanie się do tego będzie skutkowało natychmiastowym wrzuceniem projektu do archiwum, a aplikujący będzie musiał odczekać dwa tygodnie aby móc ponownie aplikować.
     
  2. Tytuł tematu powinien zawierać najważniejsze informacje (nazwa + rodzaj projektu) np: [Szkoła Wieczorowa] Davis Educational, [Firma Tranzytowa] Morph Logistics
     
  3. Temat aplikacji powinien być schludny, estetyczny i zawierać wszelkie informacje na temat projektu, jego założeń i sposobu realizacji.
     
  4. Opiekunowie zastrzegają sobie prawo do odrzucenia aplikacji bez podania przyczyny.
     
  5. Na samym końcu aplikacji powinna znajdować się lista rzeczy potrzebna projektowi do prowadzenia rozgrywki według wcześniej ustalonych założeń.
     
  6. Opiekunowie nie są zobowiązani do przyznania wszystkich ww. rzeczy danej grupie.
     
  7. Po odrzuceniu aplikacji przez opiekuna, należy odczekać minimum dwa tygodnie przed ponownym aplikowaniem o projekt.

Zaangażowanie grupy oraz jej aktywność.


  1. Opiekunowie mają prawo do kontrolowania projektów IC pod kątem ich aktywności, a co za tym idzie, mogą nagradzać wybrane projekty bądź je karać za brak takowej.
     
  2. Lider projektu IC jest zobowiązany do systematycznej dokumentacji gry projektu w postaci screenów bądź filmów w swoim temacie. 
     
  3. W przypadku planowanej nieobecności: ( Patrz pkt. 1.6)
     
  4. W przypadku braku aktywności grupy przez okres 7 dni opiekun może usunąć grupę bez wcześniejszej konsultacji z jej liderem. 
     
  5. W przypadku braku aktywności grupy w temacie na forum przez okres 14 dni, opiekun może grupę usunąć bez wcześniejszej konsultacji z jej liderem. 
     
  6. Projekty wykazujące się aktywnością i kreatywnym prowadzeniem rozgrywki mogą liczyć na nadanie paydayu jeżeli odpowiada to profilowi grupy - szczegóły ustalane są w PW z opiekunami Projektów.

Postanowienia ogólne.


  1. Nieznajomość regulaminu nie oznacza możliwości jego nieprzestrzegania. 
     
  2. Opiekunowie zastrzegają sobie prawo do zmiany punktów w regulaminie kiedy tylko uznadzą to za stosowne.
     
  3. Lider projektu musi być obecny na specjalnym serwerze Discorda - Zaproszenie otrzyma on od wybranego opiekuna projektów, a nie stawienie się na nim w ciągu tygodnia skutkuje zamknięciem projektu.



 

westconnect, .kuba, Deeli i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Projekty zarobkowe - co dalej?
Odchodzimy od obecnego wyglądu projektów zarobkowych, jednak nie zamykamy samego zamysłu nagradzania projektów, które ciekawie przedstawiają swoją rozgrywkę, lub ich podłoże rozgrywki jest skierowane na generowanie przychodów. Dział projektów zarobkowych zniknie, uważam, że dodatkowy dział był jedynie zbędnym dodatkowym obowiązkiem na forum i przerzucaniem zawartości w postaci screenschotów na kolejne tematy, gdzie i tak wszystko można było organizować w temacie głównym danego projektu.

Każdy aktywny projekt ma prawo na wynagrodzenie w postaci wątku zarobkowego, zależnie od typu projektu i zaangażowania w niego wynagrodzenie może być inne. Jednak stawiamy na to, aby każdy wątek zarobkowy był przemyślany i ciekawy, stawiający głównie na organizacje sobie rozgrywki i innym, a nie korzyści, które może przynieść - zarobek ma być dobrowolnym wynagrodzeniem od nas, które ma zaowocować dalsze rozwijanie się projektu i zachętę do dalszej rozgrywki.

Na ten moment rozdzielamy kilka typów wątków zarobkowych, które mogą być sprecyzowane indywidualnie do danego projektu, m. in.
Począwszy od projektów o częstym możliwości organizacji nastawionych na ciekawej rozgrywce, krótkich epizodach, gdzie wynagradzamy małym kwotami projekt, bez własnego wkładu własnego, a jedynie o oparciu rozgrywki In Character. Wątki zarobkowe nastawione na dłuższe epizody poprzedzone dłuższym i ciekawym wątkiem fabularnym kreowane między projektem a opiekunem IC lub wyznaczoną osobą do tego. To, jak wykreuje się dany wątek, będzie zależał wynagrodzenie w uśrednionej kwocie. Projekty nastawione na wątki zarobkowe z wkładem własnym mogą liczyć na bardziej zorganizowane epizody i tym samym ciekawsze wynagrodzenie lub ich brak - w przypadku organizowaniu wątku, który może być postawieniem na va bank. Zależnie od pomysłu i ciekawego przedstawienia dany wątek może być lepiej wynagradzany, jeżeli złożoność danego wątku jest długoterminową rozgrywką w kierunku graczy przy współpracy z opiekunem IC.

Jak wziąć udział w wątkach zarobkowych IC? Wystarczy się zgłosić do opiekuna IC i przedstawić ewentualny pomysł na wątki zarobkowe dla swojego projektu, może być to jednorazowa inicjatywa, lub rozciągnięty okresowo wątek zarobkowy, czy też wątek fabularny zaowocuje w dalszym ciągu wątek nastawiony na wynagrodzenie. Projekty otrzymujący wątek zarobkowy jest zobligowany do przedstawiania go w temacie głównym i ewentualnym przedstawianiu popartymi faktami informacje związane z danym wątkiem zarobkowym projektu na bieżąco na PW opiekuna.
Jednak od razu zastrzegamy sobie prawo do negocjacji, zmian, czy odrzucenia zamysłu - chcemy, aby projekty były rzeczywistym wynagrodzeniem za rozgrywkę, a nie jedynie kolejną drogą na zarobienie pieniędzy za byle jaki sztuczny zamysł rozgrywki.

Wsparcie dla projektów IC, wątki fabularne
Każdy projekt, który aktywnie tworzy rozgrywkę dla graczy i przedstawia się w dobrym świetle, ma możliwość uzyskania wsparcia w realizacji i organizacji ciekawej gry dla projektu, czy chociażby wydarzenia od strony projektu IC dla graczy. Warto o tym pamiętać, zależność wsparcia jest indywidualne i zależne od uzgodnienia z opiekunem IC.
Dodatkowo będziemy się starali na tworzenie ciekawych wielowątkowych interakcji fabularnych dla projektów z własnej inicjatywy, które będą jednym z kilku wynagrodzeń kreatywnych i aktywnych projektów nastawionych na tworzenie rozgrywki dla graczy. Oczywiście w dalszym ciągu projekty potrzebujące pomoc w kreacji wątków fabularnych mogą liczyć na nas w sprawie wcielania się w postacie dla organizacji danego wątku projektu.

Payday - dlaczego nie?
Od początku Los Santos payday był drobiazgiem w wynagrodzeniu projektów lub w ogóle niewidocznym elementem. Zmieniamy to. Od teraz projekty, które wykażą się aktywnością i kreatywną rozgrywką mogą liczyć na wynagrodzenie w postaci payday dla swoich graczy, jednak jest pewien haczyk - sam zamysł paydaya będzie oddany jedynie dla projektów, które mają faktyczny background do otrzymania tego typu funkcji, takim projektem możemy uznać przykładowo winiarnie, czy chociażby korporację łowiecką, która de facto w rzeczywistości wynagradza swoich pracowników wypłatami. Dodatkowo projekty, które zostaną nagrodzone paydayem, muszą mieć na uwadze, że od teraz gracze mogą mieć jedynie jeden biznes i ewentualnie organizacje, projekt (bez PD)

Niebawem więcej zmian i informacji. 

Edek lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin