Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Dom Mody] Mandez & Lezard Creations


Mitsu

Rekomendowane odpowiedzi

** Nancy Lezard wśród wspólniczek firmy aktualnie przoduje popularnością za sprawą swoich felietonów w Weazel News i dzięki częstemu pokazywaniu się na mieście przez co często jest kąskiem dla paparazzi. Odniosła przez to symboliczny boost pieniężny.

Mitsu i noteker lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze a więc niestety po wielu próbach dogadania się, próby nakierowania was nie trawiliście tych wiadomości unosząc się HONOREM i uznając, że każdy gamemaseter ma zły poziom rozgrywki RP a Wy za to macie dobry. Przygotowałem dla was parę punktów, które powinniście brać do siebie zaś w odwrocie sytuacji po prostu kończyliście dyskusję kwitując to "XD".

1. Prowadziliście narracje ME oraz DO niepoprawnie, przykład: *Patrzy na pracowników life invader, którzy pracują 24/7 za miskę ryżu*. To już nam pokazuje poziom, którego nie chcemy promować na tym serwerze.

2. Graliście dystrybucje tylko i wyłącznie w Las Venturas oraz Los Santos gdzie na tych dwóch miastach "DOROBILIŚCIE" się ogromnej siedziby. Niestety, realia są inne i prawdziwy Character Development nakierowałby was, że w posiadaniu dwóch sklepów nie staniecie się ogromną firmą z niewiadomo jakimi zyskami.

3. Na samym początku wrzucaliście screeny szwalni, okej. Szkoda tylko, że nie graliście promocji materiałów a ILOŚĆ GOTÓWKI przelewaliście tylko i wyłącznie na trud poświęcony w tworzeniu tekstur. PS. Braliście modele z rockstara i je przerabialiście.

4. Mimo wielu wskazówek dalej nie tworzycie gry pod materiały do wyceny. Nie daliście nawet notki IC gdzie można kupić, jak można kupić. Ceny około $400  na tak małą firmę nigdy by nie były korzystne dla początków i by się po prostu nie sprzedało. Porównując IC Pro Laps nawet kosztuje max $300. A jeżeli chcecie porównanie to Northface kosztuje max $300 za kurtkę.

5. Wchodzicie we współpracę z LSRL (to akurat propsik) by zaraz pracować z nową, gangsterską wytwórnią która jest bez wyświetleń - nie ma to żadnego odwzorowania i na pewno nie działa wam na prestiż marki.

6. Chcecie wejść we współpracę z klubem freud i robić koszulki niczym ENERGY 2000, nie dziwcie się więc, że wasza marka nie działa poza lokalnymi sprawami w narracji.

7. Enerv - Postać Abigail wcale się nie promuje IC dlatego jej nazwisko nie jest znane. W większości gra Enerva opiera się na "POJAWIŁA SIĘ Z TYM I Z TYM" to nie jest promocja jeżeli nikt wg narracji nie daje o to jakiejkolwiek atencji.

8. Agencja ABM nie ma żadnego prowadzenia IC aktualnie wasza gra polega na PRZYJDĘ NA BASEN, JACUZZI.

9. Nie wspomnę o graniu inwestycji bo ani razu nie napisaliście do opiekunów, że chcecie w cokolwiek inwestować. Wszystko macie i mieliście od początku. Nie na tym polega Char Development.

10. Wasza gra opierała się na granie w waszym gronie jak sami przyznaliście "GRALIŚMY TYLKO ZE ZNAJOMYMI". Gra w branży nie polega na tworzeniu kręgów adoracji tylko na kolaboracji. 

11. ABM miało casting na modelkę, okej. To jest spoko ale nie rozumiem dlaczego IC było wywyższanie się modelkami skoro są wzięte z przysłowiowej ulicy - nijaczenie.

12. Narracje którą dostawaliście miała wam dać różne wskazówki byście mogli rozpocząć w końcu dobry roleplay branżowy, nie pomaga i nie da się z wami dogadać bo robicie cały czas niepoprawności, które są podstawowymi błędami.

13. Ostatnim flopem było wrzucanie reklamy baru jako "PRESTIŻOWE MODELKI", no tak nikt nie robi.

 

Całość była trawiona przez team managera oraz czerwonego. Decyzja jaka padła była konsultowana z chociażby Karasiem i jest nam przykro, że nie braliście naszych rad do serca.

Oliwą do ognia było oskarżanie ekipę i pomówienia odnośnie "wykorzystania bugów".

 

** Firma z uwagi na niepoprawne rozłożenie środków, brak planu marketingowego odniosła bankructwo.

anti, Shantie, xDDD i 11 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin