Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Maddy Cardoso


gym enjoyer

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Brazylijka w ostatnim czasie nie próżnuje na tle zawodowym. Za sprawą Galaxy Agency podejmuje ważne współprace informując tym samym social media na nowej stronie agencji. Jej prawidłowe działania sukcesywnie pchają całe przedsiębiorstwo w górę co przekłada się na większe zainteresowanie ze strony artystów muzycznych, z którymi podpisuje kontrakty. Jest wychwytywana na ważnych wydarzeniach, na tle miasta. Chociażby bankiet Tiary Chibandy oraz Diego Conslotto, który odbył się 5 stycznia 2021 roku. CEO Galaxy CORP wręczyła czek pieniężny od strony całego przesiębiorstwa na rzecz fundacji charytatywnej Chibanda Foundation.

ohK9UP0.jpeg

Dziewczyna często pokazuje się na mieście w obecności producentki muzycznej Nunzi De Mattia co pokazuje prawdziwą więź biznesową między dwoma kobietami.

hO7PSqS.png

Portale plotkarskie również śledzą poczynania młodej dziewczyny nie tylko w świecie biznesowym ale też prywatnym. Popularne Mask OFF często wspomina Maddy w swoich postach za sprawą materiałów, które otrzymuje.

GPomFVP.png

8tEJQMP.png

DBSTtkm.png

4ygTqhf.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

O Maddy w ostatnim czasie nie było zbyt głośno ze względu na nagłe ucichnięcie tematu Galaxy. Fani wytwórni w dalszym ciągu nie otrzymali żadnej informacji na temat co było powodem zniknięcia Galaxy z rynku. W niedługim czasie w social mediach pojawiła się informacja dotycząca zakontraktowania kobiety z Suga Records - co jasno można określić o zakończeniu projektu Galaxy. W tym samym czasie również została zakontraktowana pod Suga Records, włoska producentka muzyczna Nunzia De Mattia, której menadżerem nadal zostaje Maddy Cardoso. Pierwsze owoce współpracy z nową wytwórnią pojawiły się dość szybko.

  • na profilu Nunzia De Mattia zostało ogłoszone cykliczne wydarzenie, które odbędzie się w formie live
  • czynne zaangażowanie Maddy w rozwój włoskiej producentki przekłada się na ogólny rozgłos całej wytwórni
  • czynne promowanie wydarzenia na lifeinvader

AHQ1UdW.png

j3SZXm3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W sferze ostatnich wydarzeń menadżerka spotkała się z prawnikiem biura Hetfield w obecności czynnie zbierającej sławę artystki Nunzia De Mattia. Rozmowa od samego początku była ukierunkowana w stronę zdjęć opublikowanych przez portal Mask Off z ubiegłego live eventu.

zQnbD5O.png

mJBr7mf.png

l3rXrH4.png

Menadżerka jest głównie odpowiedzialna za ogólny rozgłos włoskiej producentki muzycznej należącej do Suga Records. W sieci, w ostatnim czasie pojawią się materiały w postaci cyklicznych wydarzeń live.

 

 

 

 

 

 

Amer, Patixia, Ksunix i 9 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 JtqjVIu.png

Na przełomie ostatnich tygodni zainteresowanie rozpoznawalną menadżerką gruntownie wzrosło, głównie z racji wykupienia udziałów luksusowej marki kosmetycznej Pharaoh Cosmetics wraz ze swoją partnerką Nunzia De Mattia. Punktem zwrotnym na tle rozgłosu młodej dziewczyny okazał się gościnny wywiad dla popularnego magazynu mody Vain, gdzie zostały poruszone najistotniejsze kwestie na temat kolekcji Pillow Talk Secret, a także pojawiło się kilka indywidualnych pytań dotyczących prywatnego życia.

  • Wykupienie udziałów Pharaoh Cosmetics. (Źródło)
  • Udział w rozmowie dla magazynu mody Vain. (Źródło)
  • Otwarcie pierwszego, oficjalnego punktu Pharaoh Cosmetics. (Źródło)

xPwTLv2.png

Pojawia się już nie tylko na językach person w świecie branży menadżerskiej, jej nazwisko często jest wspominane w obiektywie tematyki kosmetycznej.

Cytat

23.04

  • Nunzia De Mattia i Maddy Cardoso rozwijają się w niesamowitym tempie. Livestreamy po przejściu do SUGA były strzałem w dziesiątkę, ludzie oczekują kolejnych, podobnych ruchów. Ich kariera zaczęła się również rozwijać w dobrym kierunku na płaszczyźnie biznesowej, mowa tutaj o wykupieniu udziałów w firmie Pharaoh Cosmetics. Kolekcja wyprzedaje się bardzo szybko, a wszystko za sprawą nastolatek, które wspierają swoje idolki jak tylko mogą, ich związek tylko podsyca popularność kobiet. (Źródło)

05.05

  • Maddy Cardoso, jedna z dwóch udziałowców marki Pharaoh Cosmetics odpowiedziała na kilka pytań dla prestiżowego magazynu modowego VAIN. Między innymi odniosła się do swoich początków w show-biznesie oraz związku z mainstreamową producent muzyki Nunzią De Mattia. Firma kosmetyczna otworzyła swój pierwszy stacjonarny punkt sprzedaży we wtorkowy wieczór 4 kwietnia. Wszystko przebiegło bezproblemowo. Pierwsze recenzje produktów są w większości pozytywne, a influencerzy modowi chwalą wysoką jakość wykonania kosmetyków. (Źródło)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 JcykEff.png

W jej stronę spływa fala krytyki w związku z incydentem na Vespucci Beach - 9 maja w obecności prywatnego ochroniarza oraz partnerki Nunzia De Mattia. Portale plotkarskie w tym Mask Off zarzucają kobietom oskarżenia, w kontekście złego dysponowania pieniędzy - (Źródło#1) W sieci pojawiło się oficjalne oświadczenie w imieniu dwóch celebrytek ze strony Delberta Harmona-  (Źródło#2), GBO Gino - również zajmuje stronę obydwu kobiet, wchodzący powoli w mainstream raper neguje bezpodstawne oskarżenia wystosowując krótki statement - (Źródło#3). 16 - letni DJ Hikaru Nakana mówi głośno o sytuacji, w wieczornej audycji pada nazwisko młodej kobiety.

Odnosząc się do licznych zarzutów i portalu Mask Off rzucającego pierwszy swoje oskarżenia, które są kierowane w ostatnim czasie w stosunku do mnie i Nunzia De Mattia są zaznaczam ~ bezpodstawne. Incydent na Vespucci Beach z dnia dziewiątego maja w żadnym wypadku nie był naszą decyzją. Działanie Delberta Harmona, który dbał tamtego wieczoru o nasze bezpieczeństwo jest uargumentowane tylko i wyłącznie kwestią zagrożenia życia co zostało potwierdzone podczas naszego przesłuchania. W imieniu swoim oraz mojej partnerki apelujemy o zaprzestanie szerzenia mowy nienawiści na nasz temat przez nierzetelne źródła plotkarskie, które budują wokół siebie sztuczną otoczkę medialną. Za wszystkie pozytywne wiadomości prywatne ~ dziękujemy, obie.
Dla poszkodowanej rodziny składamy najszczersze wyrazy współczucia.
#HopeForLove" - 
wystosowała kilka zdań wyjaśnień na swoim prywatnym profilu.

Pozycja Maddy na rynku kosmetycznym została szczegółowo ujęta w audycji Hikaru Nakana - staje się twarzą własnego brandu prowadzonego z N.D.M. W zatłoczonych miejscach Los Santos pojawiły się elektronicznie banery z jej wizerunkiem, sieć oblega materiał promocyjny najnowszej linii kosmetycznej Pharaoh Cosmetcis inspirowanej nazwiskiem kobiety. (Źródło#1) (Źródło#2)

Nieustannie działa w temacie swojej podopiecznej - Nunzia De Mattia, podejmuje współprace działające na korzyść utalentowanej producentki muzycznej. Sukcesywnie wchodzi wraz z nią na globalny rynek muzyczny. (Źródło#1 - klip GBO Duffy) (Źródło#2 - Desertfest)

Jej nazwisko zostało połowicznie wspomniane w popularnym magazynie plotkarskim, głównie za sprawą Pharaoh Cosmetics. Sama Nunzia jest ciekawą personą na naszej scenie. Zaczęła od występów w nieistniejącym już klubie Galaxy, a teraz robi potężny biznes pod pieczą Maddy Cardoso. Warto wspomnieć, że kobiety ostatnio zainwestowały w własną markę kosmetyczną." - (Źrodło - West Wild Reporter)

Biernie daje o sobie znać aktywnie figurując w mediach społecznościowych. Jej ostatnia obecność w towarzystwie partnerki Nunzia De Mattia podczas derbów Los Santos Panic - Los Santos Shrimps została wielokrotnie ujęta okiem kamery.

 

Cytat

21.05

Na Maddy Cardoso oraz Nunzia De Mattia spływa aktualnie fala hejtu w związku z sytuacją, z dnia 9 maja przy parkingu Vespucci Beach. Popularne portale plotkarskie oczerniają obie kobiety, zarzucając im lekkomyślność w dysponowaniu swoimi pieniędzmi za sprawą wynajętego ochroniarza Delberta Harmona, który stoi za postrzałem jednego z fanów producentki muzycznej co jak się później okazało - śmiertelnym. Na prywatnym profilu ochroniarza gwiazd pojawiło się oficjalne oświadczenie w sprawie całej sytuacji. Informacja na temat całego zajścia znalazła również swój rozgłos podczas wieczornej audycji 16-letniego Hikaru Nakana. Swoje zdanie w kontekście całego zajścia zabrał GBO Gino, wchodzący powoli w mainstream raper neguje bezpodstawne oskarżenia rzucane w kierunku kobiet.
Aktualnie obie milczą na swoich socialach, to normalne i ja to kupuję. Czas działa na ich korzyść w tym przypadku na rozgłos medialny, a w dodatku napastnik był seryjnym gwałcicielem. To chore ~ mówi Myrna Miller z Vinewood Boulevard Radio, podczas porannej audycji.” 
(Źródło)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 6UFofNV.png

Stała się przez swoją metodykę idolką dla wielu młodych kobiet w dziedzinie kosmetycznej. Jest chwalona i podziwiania za swoje zaangażowanie i wkład pracy. Własna linia kosmetyczna przeznaczona do pielęgnacji cery oraz sygnowana jej nazwiskiem okazała się być wielkim sukcesem głównie za sprawą wegańskich składników zawartych w każdym kosmetyku. Fraza nazwiska młodej kobiety od pierwszego dnia sprzedaży jest bardzo często ujmowana w wielu wynikach wyszukiwania. (Źródło)

Została ujęta przez portal plotkarski Celebrity Preview w kontekście swojej własnej marki kosmetycznej prowadzonej z życiową partnerką. Jest jej zarzucany źle prowadzony marketing swojej partykularnej linii kosmetycznej inspirowanej własnym nazwiskiem. Celebrytka przemilczała temat hejtu ze strony portalu. (Źródło)

Idąc za ciosem świetnie sprzedającej się nowej kolekcji wypuszcza równie wegański kosmetyk w formie mgiełki do twarzy, w kilku zapachach. (Źródło)

Ogrom hejtu z racji tragicznej sytuacji z dnia dziewiątego maja jaki spadł na Maddy oraz jej partnerkę ucichł gdy w ich obronie utworzył się ruch sympatyków LGBT oraz feministek, którzy stopniowo odpierali ataki w stronę obydwu kobiet. Cała sytuacja odbiła się również szerokim echem o wspólną markę kosmetyczną co zaowocowało znacznie większą sprzedażą kosmetyków ze względu na głośny szum mediów. Jedyne słowa wyjaśnień w sprawie incydentu zostały wytoczone na jej prywatnym profilu społecznościowym gdzie później się na tym zatrzymała pozostając w milczeniu.

Jako menadżerka sławnej producentki muzycznej Nunzia De Mattia systematycznie podejmuje kroki w kontekście dobrego marketingu młodej włoszki. Nieprzerwanie zapewnia jej topowe wydarzenia napędzające jej rozgłos. (Źródło - Los Santos Summer Festival)

Aktywnie uczestniczy w swoich social media poszerzając skalę sympatyków, trenduje własny brand oznaczjąc go niemalże
przy każdej aktywności na prywatnym profilu.
(Źródło#1)
(Źródło#2)
(Źródło#3)
(Źródło#4)

 

Cytat

28.05

  • Pharaoh Cosmetics zdążyło już sobie wyrobić dobre imię w świecie kosmetyków. Znana producentka muzyczna Nunzia De Mattia i Maddy Cardoso są wielokrotnie chwalone za dobrze prowadzony marketing i rozwój spółki. Ostatnimi czasy jedna z właścicielek spółki, Maddy Cardoso poinformowała na mediach społecznościowych o wydaniu nowej linii kosmetycznej sygnowanej jej nazwiskiem. Prócz samej informacji rzucił się też w oczy fakt, iż Cardoso stała się twarzą swojej marki co jeszcze bardziej podkręciło zainteresowanie młodych fanek. W sieci krąży coraz więcej filmików związanych z Pharaoh Cosmetics od niezależnych influencerek, które testują i chętnie się wypowiadają na temat aktualnej kolekcji Pillow Talk Secret.
  • Upadły emocje związane z potężną falą hejtu składającego się z masy spływających negatywnych komentarzy przepełnionymi przykrymi emocjami w stronę homoseksualnego związku Nunzi De Mattia i Maddy Cardoso za sprawą tragedii z dnia 9 maja przy parkingu Vespucci Beach, kiedy to sympatyk artystki zginął na miejscu na skutek postrzału z broni palnej przez prywatnego ochroniarza Delberta Harmona. Oficjalne stanowisko na lifeinvader opublikowane przez menadżerkę, szerzej znaną jako CEO marki Pharaoh Cosmetics, wzruszyło grupą sympatyków LGBT, a nawet ruchem feministek, które przejęły inicjatywę w odpieraniu ewentualnych ataków w stronę związku. “Cardoso wytoczyła słowa wyjaśnień w stronę mediów to powinno dać do zrozumienia, że cała ta sytuacja to cholerny przypadek. Mają wsparcie z różnych środowisk, nawet moje - jak dla mnie są wygrane i tak zostanie.” ~ mówi Myrna Miller z Vinewood Boulevard Radio, podczas audycji.

(Źródło)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Z ubiegłego miesiąca

fal2vRI.jpg

Celebrytka przez ostatni czas w pełni skupiła się na promowaniu swojej osoby oraz Pharaoh Cosmetics wraz z nową formuła kosmetyków. Poczynając od wizerunkowych bilbordów, a kończąc na cyklicznych postach w mediach społecznościowych. Premiera sprzedaży miała miejsce 1 sierpnia 2021 roku, której szum medialny odbił się szerokim echem w Los Santos. (Odnośnik)

  • Jej twarz została wiele razy ujęta w najpopularniejszych miejscach w mieście w postaci bilbordów. 
  • Została twarzą limitowanej edycji biżuterii od Vangelico. 

Maddy Cardoso prężnie rozwija Pharaoh, marka w ostatnim czasie zdecydowanie jest jedną z najlepiej promowanych. "Cardoso ostatnio zdecydowanie wie jak się robi biznes. Dodatkowo ta współpraca z Vangelico - widzieliście? Te błyskotki są całkiem niezłe."  ~ Malcolm Tence, Los Santos Radio (Odnośnik)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

H0ef1Cc.jpgCRRNrsM.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maddy Cardoso znajduje się na językach fanów od kilku tygodni. Influencerka dodawała pikanterii w postaci zdjęć oraz postów na Lifeinvader zapowiadając ogromny projekt. Punkt kulminacyjny odbył się w Pharaoh Cosmetics, któremu towarzyszyła oficjalna premiera ‘Pharaoh Magazine’. Śmietanka towarzyska z Los Santos, fani oraz lokalne media hucznie odwiedzają salon Cardoso i De Mattia, w celu zdobycia pierwszego wydania magazynu, jak i zakupić produktów lokalnej marki, której sprzedaż drastycznie wzrosła. Na językach nadal pozostaje kwestia przyszłości wspomnianej Maddy Cardoso – czy toruje ona drogę w kierunku modelingu? Fani spekulują, jakoby ta miała odejść od pozycji manager partnerki, aby zdobyć własny fanbase i budować solową karierę. (Źródło)

  • Pojawiła się w pierwszym oficjalnym wydaniu magazynu Pharaoh Cosmetics, który zaliczył znaczący sukces. (Źródło)
  • Idąc za ciosem premiery magazynu, nazwisko influencerki zostało szczegółowo ujęte w premierowym wydaniu West Wild Reporter Lifestyle #001(Źródło)
  • Wielokrotnie została wspomniana podczas audycji WWR Freshman.

Maddy Cardoso została zauważona kilka razy w tajemniczych miejscach - przyjazd pod biurowiec CROWN z wybranką, kolejno spotkania w biurowcu VANGELICO nasuwają wiele teorii na język. Czy celebrytki szykują ogromny projekt dla swoich fanów? Nikt nie ma wątpliwości. W kierunku branży kosmetycznej i salonu Pharaoh Cosmetics rośnie hype. Odwiedzający sklep nadal wykupują czasopismo, mimo dość dawnej premiery. Pracownicy sklepu coraz to częściej wypytywani są o kolejny numer, czy kolekcję kosmetyków. Obserwatorzy z Lifeinvader zadają sobie podstawowe pytanie - jeżeli Maddy Cardoso dodaje zdjęcia z podróży po Rockford Hills, gdzie zniknęła Nunzia De Mattia? Czy obie celebrytki szykują ekskluzywny projekt z CROWN lub VANGELICO? A może zapowiedź kolejnego livestream w wykonaniu znanej producentki muzycznej? (Źródło)

  • Media w żadnym wypadku nie próżnują śledząc możliwie każdy ruch influencerki. Jest na ustach wielu zależnych i niezależnych mediów, które na bieżąco wypełniają informacjami opinię publiczną.

________________________________________________

Świat społeczności LGBTQ+ oszalał na punkcie nowej kolekcji za sprawą promocji swojego makijażu na fotomodelu, jakby nie patrząc - Maddy Cardoso i Nunzia De Mattia mają najmocniejszy fanbase w tych kręgach, jest to dobry ukłon dla środowiska, które same tworzą. Sami fani wyczekują coraz więcej działań z strony swoich idolek, w mediach się pojawia coraz więcej recenzji produktów przez fanki i influencerów znanych z środowisk LGBT+, a wszystko to odbija się na zysku. (Źródło)

Pharaoh Cosmetics - marka kosmetyczna, której jest założycielką i pomysłodawczynią wraz ze swoją partnerką stworzyła limitowaną dwudziestocztero karatową kolekcję Gold Rain on Me, która przyjęła się bardzo ciepło. Głównie ze strony środowiska LGBT za sprawą wykorzystania wizerunku Precious Arceneau i samej siebie poprzez reprezentatywność swojego związku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

...z ubiegłych wydarzeń

EkZMJ59.png

Maddy została zakontraktowana pod skrzydła Quilve Model Agency, której reprezentatywną personą mody jest Lexie Quilve. Sympatycy celebrytki o jej przynależności do agencji zostali poinformowani na oficjalnym fanpage'u QMA jako wschodzący talent modelingowy. (Źródło) 

 

  • 59TmvWz.pngZa sprawą marki kosmetycznej Pharaoh Cosmetics jej nazwisko zostało wspomniane w pierwszym wydaniu The Top People Of Business #001. (Źródło)
  • Została również ujęta w premierowym artykule What in Business #001, który opisał ją oraz jej partnerkę życiową Nunzia De Mattia w wielu pozytywnych aspektach poprzez ich wspólny biznesowy sukces. (Źródło)
  • Zaprezentowała się w najnowszych kreacjach od projektanta EVART, który zebrał stosowne oklaski dzięki wykorzystaniu wizerunku celebrytki. (Źródło) (Źródło)
  • Pojawiła się w zestawieniu nazwisk opisanych w Pride Daily Globe. Jej angaż w środowisku LGBT jest coraz częściej doceniany w świecie mediów. (Źródło)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________________________________

Nikt nie ma wątpliwości, że Pharaoh Cosmetics zalicza swój najlepszy okres w ciągu całej działalności. Marka staje się gigantem w branży beauty i wyznacznikiem wszelkich, modowych trendów. Nazwisko Cardoso i De Mattia jest wspominane w wielu filmach od 'beauty guru' (tj. James Charles, Jeffree Star czy Nikki Tutorials). Dziewczyny spotykają się z ogromnym zachwytem, lecz z drugiej strony pojawia się negatywna strona medalu - czy cena jest adekwatna do jakości produktu? Najnowsza kolaboracja z aktywistom LGBTQ+, Precious Arceneau doprowadziła do pozytywnego szału wspomniane społeczeństwo. Założycielki Pharaoh Cosmetics zrobiły spory ukłon dla środowiska, do którego należą. Obserwatorzy i klienci marki oczekują kolejnych i częstszych dropów ze strony marki. Czym zaskoczą nas celebrytki w kolejnych tygodniach? (Źródło)

  • W poklasku pochwał z różnych medialnych źródeł Maddy nie daje zapomnieć swoim ulubieńcom o swojej obecności w środowisku, do którego sama należy. Nazwisko Cardoso często jest utożsamiane na tle tematów "beauty" - o czym świadczą materiały umieszczane w social mediach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 

Kolejny krok ze świata beauty. Kolaboracja Maddy X Ayumi!

„W ostatnich czasach świat otaczany głównie przez kobiety, tak zwany świat "beauty", odnosi wiele sukcesów, które jesteśmy w stanie zauważyć na działającym obecnie rynku. Głównie dzięki lokalnym modelkom, wpływowym osobom w tematycznym świecie, a także wszelakim korporacjom, które działają na bazie produkowania przykładowo kosmetyków, odzieży, a także obuwia. W tym przypadku bardziej przyjrzymy się kosmetykom, o których można rzec, że rozwijają się prężnie na naszym rynku. A nasze zainteresowanie szczególnie kieruje się w kosmetyki z ostatniej, nowej kolaboracji Maddy X Ayumi. Świat beauty zachwala sobie doskonałość w każdym detalu, nietuzinkowej premiery kolekcji sygnowanej wymienioną kolaboracją kobiet. Pozostaje ona cały czas, bez przerwy, w oklasku wśród osób zachwalających się tym tematem. Wydanie kosmetyków z kolaboracją dwóch znanych nam szerzej kobiecych twarzy okazało się być strzałem w dziesiątkę. Można zauważyć panujące obecnie zainteresowanie wokół produktu, a także jesteśmy w stanie stwierdzić, że w ciągu kilkunastu dni wzrośnie ono o kilkanaście, jak nie kilkaset procent! Ciągłe postępowanie ze strony spółki doprowadziło również do tego, że w samym sercu sławnego na całym świecie obiektu, Maze Bank Tower, powstała kolejna rzecz, która wywołała furorę w Los Santos. Luksusowa drogeria, o tym właśnie mowa. Brand kosmetyczny ogłosił to oficjalnie, że została otwarta druga już tego typu drogeria. Jest to także połączenie z ostatnią kolaboracją Ayumi Amaya wraz z Maddy Cardoso, gdzie obie twarze pojawiły się na opakowaniach kosmetyku, które są dostępne już w sprzedaży na półkach, a także online.

 

Sedina, teti, otf i 16 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin