Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[03.04] New World; Livestream Format | Nunzia De Mattia


ThugParadise

Rekomendowane odpowiedzi

 THE SPECTACLE BEGINS!

** Dnia trzeciego marca został podpisany kontrakt między prestiżową producentką muzyczną Nunzia De Mattia a topową marką Schmidt&Priss, która góruje jako lider na rynku sprzętów elektronicznych. Kontrakt stanowił jasne warunki współpracy, gdzie obowiązywały cztery, cykliczne wydarzenia w formie live stream. Cały przebieg podpisania kontraktu był na bieżąco konsultowany z osobistą menadżerką włoskiej producentki muzycznej, Maddy Cardoso. Miłośnicy młodej DJ’ki długo nie musieli czekać na pierwszy rozdział muzycznego spektaklu inspirowanego przez dziewczynę, NEW WORLD I – cudowne brzmienia muzyczne w stylu Techno oraz Trance porwały dziesiątki tysięcy widzów podczas sobotniego wydarzenia LIVE. Co więcej, swoistym dopełnieniem eventu był wieżowiec, na którym odbyło się całe przedstawienie. **

 

 

 

JOURNEY THROUGH MUSIC WITH NUNZIA DE MATTIA!

FEEL THE HARMONY WITH YOUR SOUL...

** Kolejny rozdział spektaklu muzycznego został poczęty w obecności przepięknych widoków natury. WATERFALL OFF LIMITS został udostępniony na popularnej platformie V-TUBE w formie LIVE, dnia dwudziestego marca. Nunzia De Mattia w swoim secie przedefiniowuje brzmienia techno, nadając im świeży oddech oraz poczucie perfekcyjnych nut muzycznych ujednolica wszystko w idealnej symetrii. Gra efektów świetlnych zapewnionych przez zespół techniczny nadaje niepowtarzalny klimat całemu przedsięwzięciu. Po korzystnej współpracy przy pierwszym live stream z CKLS – Celine Kensington, menadżerka producentki muzycznej Maddy Cardoso podjęła się rozmów o drugą produkcję, wynikiem czego powstał teaser promujący wydarzenie. **

 

 

 

YOU CAME, YOU LOVED, YOU RAVED!

** Dwudziestego siódmego marca ścisłe centrum Los Santos zalała fala bilbordów reklamowych promujących live stream NEW WORLD II inspirowany przez DJ’ke Nunzia De Mattia w kolaboracji z Schmidt&Priss. Całość wydarzenia została zaprezentowana w dniu dwudziestego ósmego marca o godzinie dwudziestej drugiej na V-TUBE. Tonacja muzyczna w formie muzyki Techno w połączeniu z progresującymi nutami House, są swego rodzaju nowością w twórczości młodej producentki muzycznej. Menadżerka włoskiej królowej Techno, Maddy Cardoso była osobą odpowiedzialną za cały marketing, sukcesywnie popycha za każdym razem produkcje włoszki na wyższy poziom. **

 

 

Instagram Live (na dwa dni przed ostatnim wydarzeniem)

** Na Instagram włoskiej producentki muzycznej został opublikowany live, na którym Nunzia De Mattia widnieje wraz ze swoją menadżerką Maddy Cardoso. Kobiety rozmawiają głównie o nadchodzącym live streamie NEW WORLD III, który swoje miejsce będzie miał 2 kwietnia o godzinie 21:00. Co więcej została poruszona kwestia nadchodzącego, nowego merchu Nunzia De Mattia. Merch ujrzy światło dzienne kilka dni po ostatnim live streamingu, obie kobiety informują również o konkursie związanym z nową kolekcją ubrań. W swoich słowach ujmują podziękowania za pozytywny feedback w ich kierunku za wykonywaną pracę. Prócz tego wspólnie zachęcają wszystkich fanów do biernego śledzenia swoich prywatnych social media. Z komunikacji interpersonalnej między obiema kobietami fani łatwo mogą wychwycić, iż nie kryją się one ze swoim związkiem, w pełni otwarcie ukazują swoją bliską więź. Podczas trwającego live możliwość komentowania została wyłączona. **

 

 

LIFE IS A DANCEFLOOR, LOVE IS THE RYTHM, YOU ARE THE MUSIC!

** Ostatni rozdział magicznego spektaklu noszący nazwę NEW WORLD III był jednym z największych wyzwań marketingowych dla Suga Management, której głównym działaczem była młoda Brazylijka Maddy Cardoso w formie menadżerki. Poczynając od specjalnie oklejonych taksówek w folie prezentujące wydarzenie, a kończąc na turystycznych autokarach poruszających się po zaludnionych strefach miasta Los Santos również z banerami przedstawiający event. W podobny sposób podziemne stacje metro zostały oprawione w podświetlane gabloty z wizerunkowymi plakatami, na których widnieje utalentowana producentka muzyczna Nunzia De Mattia. Po wcześniejszych rozmowach, na dziesięć minut przed planowanym live eventem w niebo wzbiła się awionetka z ogromnym transparentem ukazującym reklamę streama, który swoje miejsce miał drugiego kwietnia w niedzielę o godzinie dwudziestej pierwszej. Sam przebieg całego wydarzenia odbył się we współpracy z firmą Los Santos Air, dzięki której został wykorzystany luksusowy śmigłowiec. Na dodatkowy plus w celu urozmaicenia scenerii zostały zaproszone osoby odpowiedzialne za grupę od wizualizacji tanecznych, w której w skład wchodziły Panam Mitchell, Stella Villalobos i Skylar Maison. W końcowej fazie live streama zostały ujęte słowa podziękowania za niesamowite wsparcie i rozpowszechnianie miłości do świata muzyki ze strony sympatyków włoskiej producentki muzycznej, zostali oni ujęci jako ludzie jutra. **

 

„Wonderful people of Tomorrow, thank you for celebrating music and life. Writing this magnificent chapter together in the language of love and friendship, for your smiles and support. Sending our gratitude to all people all over the world for spreading the love with music and spread your positive emotions.

LIVE TODAY, LOVE TOMORROW, UNITE FOREVER!”

 

Marketing, aktywność przez okres trwania projektu.

  • Zachowanie wysokiej częstotliwości publikacji postów na lifeinvader, promowanie każdego wydarzenia w socialmediach, włącznie z teaserami. (Źródło, Źródło2, Źródło3, Źródło4, Źródło5)
  • Wykupione miejsca reklamowe w najbardziej zatłoczonych miejsach na terenie całego miasta. (Źródło, Źródło2, Źródło3)
  •  Portal plotkarski West Wild Reporter szczegółowo opisał aktualną pozycję artystki na rynku muzycznym,  udostępnił trailer zapowiadający wydarzenie. (Źródło)
  • Afera owiana tajemnicą, związana z narkotykami,  napędzana strice przez portal Mask Off z udziałem największych gwiazd podczas pierwszego wydarzenia. (Źródło, Źródło2, Źródło3)
Cytat

14.03

Nunzia De Mattia spotkała się z falą hejtu z racji na jej hipokryzję działania odnośnie fundacji anty-narkotykowej. Dla ludzi których nie interesują się kampanią Nunzii, live-event okazał się sukcesem. Fani oczarowani jej muzyką a nie osobą są wniebowzięci i followują social media artystki. "Moje kontakty mówią że impreza była zamknięta. Na zamkniętej imprezie ćpali. Powiedz mi jakim cudem na Twojej imprezie, prowadząc kampanie narkotykowej koks przesypywał się kilogramami? I ja to cenię!" - Rick Sierra, Los Santos Vinewood Radio.

27.03

Livestreamy Nunzii De Mattia pozytywnie wpływają na jej rozgłos na szerszą skalę. Na szczęście, teraz obyło się bez narkotykowych kontrowersji, które wcześniej DJ'ka dość sprawnie wyjaśniła mydląc ludziom skutecznie oczy o wpłatach na fundację HOPE. Do wpłat dołączyli się Johnny Petard i Diego Conslotto.

(Źródło)

Credits;

@Edwin

@Sofia

Produkcja zajęła około tygodnia roboczego.

 

 

Imię i nazwisko postaci: Nunzia Mattia

Numer konta postaci: 3796487966

Przynależność : SUGA

Imię i nazwisko menadżera : Maddy Cardoso

Numer konta menadżera: 9118607658

Kontrakt zawarty z menadżerem : 30% na rzecz agencji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin