Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

#18 Vibe Update 1.5


Mario

Rekomendowane odpowiedzi

47 minut temu, Katsuru napisał:

 

Potężnie to wszystko krótkowzroczne.

Znów podam swój przykład. Prowadzę na mojej postaci Le Chat Blanc. Faktycznie zyski są pokaźne, jednakże lwia część dochodów idzie na premie dla pracowników/reklamy/zamawianie/haracz. Moim zdaniem dobrze wykorzystałem swój pomysł na grę i wypłaciło mi to możliwością kupienia sobie lepszego pojazdu dla mojej postaci. Dodatkowo, pieniądze zarobione stricte do kieszeni mojej postaci przeznaczam na inwestycje (nie, nie chodzi o kupienie następnego autka, czy domu).

Waszym zdaniem nikt oprócz celebrity project nie ma prawa się dorobić i powinien jeździć autkiem za max 100 tysięcy. Dajcie ludziom grać biznesmanów/inwestorów/cokolwiek innego, co pozwala na pełne wykorzystanie zgromadzonych środków. Przypomnę Wam, że w odróżnieniu od graczy z branży rozrywkowej my musimy potężnie ciułać, żeby zgromadzić większą ilość gotówki. Zarobki mojej postaci nie są zależne od tego jaką sobie ktoś narracje wymyśli, tylko od tego jak sobie swój biznes sam zareklamuje, czy ktokolwiek będzie chciał przyjść oraz najważniejsze, czy ktokolwiek będzie chciał w nim PRACOWAĆ. Zupełnie nie potraficie pojąć, że ktoś ze strefy cywilnej również może sobie pozwolić na dobra z wyższej półki bo miał pomysł i go zrealizował, nie prosząc opiekuna o kolejną wycenę tracku z przetłumaczonym 1:1 tekstem. Zlitujcie się, serio.

(Mówię tutaj oczywiście za osoby, które faktycznie opierają swoją grę na graniu biznesmanów. Jeżeli ktoś jest gangusem z ghetta i śmiga w Jesterze, czy innym supercarze to powinniście to jakoś skontrolować)

tldr: Ludziom z pomysłem chuj w dupe

Ale zaraz chwila, obecne zabezpieczenia aut naprawdę mocno chronią was przed kradzieżą (nadal będziemy karać murzynów którzy w wolnej chwili wybierają się na łowy na vespucci), zabezpieczenia pierwszych poziomów są wbudowane, ukraść auto wcale nie jest tak prosto. Owszem, zgadzam się z Tobą w stu procentach, bieznesy mają szanse powodzenia i mogą zarabiać duże kwoty za kreatywność, ale wiesz dlaczego? Bo takich ludzi jak Ty można zliczyć (w przeności oczywiście) na palcach jednej ręki. Ile mamy kreatywnych biznesów na serwerze? Ja znam (nie obrażając tu innych) tak naprawdę z 3/4 lokale które się wyróżniają i naprawdę TO WIDAĆ że są doceniane też przez innych. Wy nie potrzebujecie wycen ani narracji i za to wielki szacun i propsy dla was, dlatego właśnie @Revo zrobił temat narracyjny żeby was wynagradzać za coś takiego.

1 godzinę temu, Jaguar napisał:

Nadal myślę czemu lopez się nie wypowie bo chyba on się opiekuje sektorem cywilnym ale dobra. Wiemy jak to wcześniej było z tobą Morfi. Co do kupowania lepszych auta i domów przez cywili - to jest fakt. Jednak to co znów robisz jak i również inni to wrzucasz wszystkich do jednego wora. Nie zaprzeczam, że może ja też się zaliczam i mam za drogie pojazdy jak na grę w biznesie Diablicy i nie tylko. Jednak to nie jest powód abyś ty i inni bo na pewno to nie była decyzja jednej osoby aby wprowadzać takie systemy, które spowodują jeszcze większy grind. Nie każdy cywil siedzi od rana do wieczora zgarniając przy tym hajs z duty i HH. Nie każdy posiada kilkadziesiąt tysięcy (no szczerze RIP dla gości co kupili ten unikat na evencie XD) na koncie aby opłacić nagle wszystkie zabezpieczenia. Jak zostały wprowadzone takie systemy to pewnie część graczy się przestraszyła i skorzysta o ile będzie miała gotówke aby zabezpieczyć się przed tymi napadami. Oczywiście wspomniałeś, że to dobrowolne ale nie będzie to dobrowolne jeśli jednak ktoś stanie się ofiarą. Tyle, że znów wracam do kwesti takiej, że nikt nie jest jebaną wróżką ani nie spojrzał w kryształową kule aby zobaczyć, że musi zachomikować e dolce bo bedą dodane ubezpieczenia/zabezpieczenia. Ja teraz powiem wam przyszłość, że będzie źle bo jest to nie do uniknięcia, przez jakiś czas znów stanie się chaos i tutaj decyzje administracji będą ważne dla losów serwera. Na koniec dodam, że argument z happy hours jest kurwa inwalidą i nie powinien być używany. Pozdro.

Nie rozumiem argumentu co było ze mną. Wyjaśnię Ci teraz podstawową rzecz - ja nie pracowałem przy tym update ani nie wymyślałem nowych zabezpieczeń i ubezpieczeń autorem ich jest @Sebek więc jestem pewny że odpowie Ci na nurtujące Cie pytania. Odnoszę wrażenie że to wy, cywile chcecie być chronieni przez hermetycznie zamkniętą, zieloną strefę centrum będąc nie do ruszenia. Pamiętajcie że gra gangstera nie polega wcale na strzelaniu do siebie 24/7, organizacje przestępcze aż proszą się o interakcje z wami, a wy chcecie na siłe się odizolować. Co do samych skryptów tutaj mamy w chuj duży problem - już na samym początku mówiłem że fajne skrypty dla org. przestępczych które łączą się z wami, cywilami będą problematyczne - oni chcą jednego, wy czegoś zupełne innego i to się ze sobą gryzie. Jeżeli byśmy nie zrobili realnej straty w waszym przypadku jeżeli dojdzie do kradzieży/włamania, dochodziło by po prostu do takich sytuacji jak z pierwszym skryptem kradzieży aut - chłopaki ustawiali by się na kradzież i kradli auta ziomków. Posiadać auta/domu musi być stratny w przypadku udanej akcji - inaczej takie skrypty nie mają sensu. P.S skrypt jest tak dopasowany, że tak naprawdę najbardziej zagrożone są osoby z low/mid klasy bo najłatwiej obrabować właśnie domy tanie bądź z klasy średniej, to samo jest z pojazdami najbardziej opłacalne jest czajenie się na auta do 100 tysięcy bo zarobek jest proporcjonalny do ryzyka i szansy powodzenia. Tak jak realnie, w satanach praktycznie co minutę ginie samochód, ale statystycznie są to auta mid klasy i to najcześciej suvy, bo rynek tego potrzebuje chociażby na części. W europie jest to samo, latwiej podjebać i sprzedać BMW/Audi niż Lambo.

Wiki, Revo i Kizzy lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś chyba zapomniał, że przestępcy też mają samochody, też muszą na nie uważać i też muszą kupować ubezpieczenia. Podobnie domy. Organizacje przestępcze zasila około połowa wszystkich graczy serwera, więc to naturalne, że będziemy na nich zwracać szczególną uwagę przy aktualizacjach. Szczególnie w przypadku, gdy „zarobki” w tym sektorze były niższe niż w biznesach, co miejmy nadzieję teraz się wyrówna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>strefa cywilna dostaje sporego boosta

>Janusze biznesu sprzedają kawę za $150

>to tylko gra więc typowy wolny rynek i wybieranie tańszej opcji was omija więc jesteście przysłowiowymi pączkami w maśle

>CO JA MAM PLACIC ZA UBEZPIECZENIE?!?!?!?

 

Zastanówcie się mordy co Wy czasem piszecie tutaj. RP to nie robienie siebie w wersji bez wad, czy kreowanie idealnego charakteru, który nigdy nie przegrywa. Ubezpieczenia to super pomysł, który zmusi nietykalna dotąd strefę, by przemyślała do czego prowadzi grind.

 

 

 

 

uwe, Chrupek, Bayer i 8 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak tylko dopisze, że wraz z aktualizacją zmienione zostały również blipy biznesowe i będą one od teraz dynamiczne. To znaczy, że mapa bedzie wyczyszczona od zbednych, śmieciowych blipów, a blipy biznesowe sie beda pojawiac tylko wtedy kiedy dany biznes bedzie aktywny. Dzisiaj sie przelecimy i bedziemu ustawiać wszystkie blipy na nowo i robić czystke.

Podziękowania dla @Bart za skrypt pod to

Bart, Mith, murdok i 4 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Lopez napisał:

Ja tak tylko dopisze, że wraz z aktualizacją zmienione zostały również blipy biznesowe i będą one od teraz dynamiczne. To znaczy, że mapa bedzie wyczyszczona od zbednych, śmieciowych blipów, a blipy biznesowe sie beda pojawiac tylko wtedy kiedy dany biznes bedzie aktywny. Dzisiaj sie przelecimy i bedziemu ustawiać wszystkie blipy na nowo i robić czystke.

Podziękowania dla @Bart za skrypt pod to

spoko, ale naprawcie najpierw interiory, by biznesy mogły być aktywne

Kizzy i MakZuZ lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten system kradzieży aut jeszcze bardziej będzie motywował ludzi do tego, żeby uprawiać simsing po intkach zamiast otwierać się na nowe miejsca. Niedługo będzie jak na devgaming, że ludzie będą widywani poza intkami tylko na Vespucci, a pozostałą część mapy opanują przestępcy/policjanci. Zamiast dawać solidne usprawnienia regulaminowe do działu przestępstw zwiększacie zarobki przestępczym z cornerów i kradzieży aut. Pytanie tylko po co? Przecież i tak przeciętny gangus po 2h online i happy hours zarabia sobie bez żadnej gry na broń. Do tego osoby cywilne bijące duty obowiązkowo do każdego biznesu poza ścisłym Vespucci będą dojeżdzały taxi, bo będą więcej tracili za parkowanie auta niż zarobią z duty w samym biznesie XD. 

Edytowane przez trendsetter
Wiki, B-Rabbit, Katsuru i 5 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin