Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

#18 Vibe Update 1.5


Mario

Rekomendowane odpowiedzi

Większość zmian całkiem spoko, aczkolwiek narkotyki to jebana pomyłka. Już sam boost w postaci minimum 210 HP, przy aktualnym systemie walk jest ogromnie przesadzony. Dodatkowo dostajemy jeszcze jednorazowe leczenie oraz boost siły. Nie wiem kto na to wpadł, ale dojdzie do sytuacji gdzie na każdą bójkę gracze będą zmuszeni zabierać z sobą towar, bo zwyczajnie z przeciwnikiem, który będzie naćpany nie ma żadnych szans. Nie wyobrażam sobie jakby miał teraz funkcjonować projekt podziemnych walk, gdzie każdy będzie zmuszony do odgrywania narkomana. Oczywiście narkomana, który z powodu swojego uzależnienia nie odczuwa żadnych negatywnych skutków tego że ćpa na potęgę, a wręcz przeciwnie - zawsze czuje się błogo i jest w stanie załatwić każdego kto stanie mu na drodze.

Dodatkowo działania niektórych narkotyków jak przykładowo marichuany, która raczej luzuje mięśnie i obniża testosteren powinny być z goła odwrotne. 


Jeszcze chciałbym się odnieść do modelu telefonu w 3D. Fajny bajer, ale co on ma na celu i w jaki sposób wpływa na naszą rozgrywkę? Jest to kompletnie niepotrzebna zmiana, która pewnie ciągnie od groma zasobów. Zamiast skupiać się na takich "bajerach", które nic nie wnoszą i są niepotrzebne, lepiej byłoby się skupić na czymś innym.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, trendsetter napisał:

Ten system kradzieży aut jeszcze bardziej będzie motywował ludzi do tego, żeby uprawiać simsing po intkach zamiast otwierać się na nowe miejsca. Niedługo będzie jak na devgaming, że ludzie będą widywani poza intkami tylko na Vespucci, a pozostałą część mapy opanują przestępcy/policjanci. Zamiast dawać solidne usprawnienia regulaminowe do działu przestępstw zwiększacie zarobki przestępczym z cornerów i kradzieży aut. Pytanie tylko po co? Przecież i tak przeciętny gangus po 2h online i happy hours zarabia sobie bez żadnej gry na broń. Do tego osoby cywilne bijące duty obowiązkowo do każdego biznesu poza ścisłym Vespucci będą dojeżdzały taxi, bo będą więcej tracili za parkowanie auta niż zarobią z duty w samym biznesie XD. 

I przy okazji nie zarabial nic z glownego zrodla zarobku, np. narkotykow (w wiekszosci organizacji), bo wiecej kosztowala kanapka w biznesie niz jakikolwiek narkotyk xD, nawet ten najbardziej eksluzywny. Co bys nie zrobil i tak niestety mentalnosc jest taka, jaka jest i nic sie nie da chyba juz zrobic, bo ludzie beda srac, ze zamiast wyrzygac forse na nowa fure beda musieli kupic ubezpieczenie do owczesnej. Zacznijcie sie bawic ta gra i nie bojcie sie kreowac postaci w rozne sposoby, poniewaz kazdy tu chce byc idealny miec jak najwiecej i najlepiej. Mam wrazenie, ze wiekszosc zapominala na czym polega idea tej gry i jak wychodza przed chate to nie wiedza czy sa w moim miescie, czy na Vespucci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, trendsetter napisał:

Ten system kradzieży aut jeszcze bardziej będzie motywował ludzi do tego, żeby uprawiać simsing po intkach zamiast otwierać się na nowe miejsca. Niedługo będzie jak na devgaming, że ludzie będą widywani poza intkami tylko na Vespucci, a pozostałą część mapy opanują przestępcy/policjanci. Zamiast dawać solidne usprawnienia regulaminowe do działu przestępstw zwiększacie zarobki przestępczym z cornerów i kradzieży aut. Pytanie tylko po co? Przecież i tak przeciętny gangus po 2h online i happy hours zarabia sobie bez żadnej gry na broń. Do tego osoby cywilne bijące duty obowiązkowo do każdego biznesu poza ścisłym Vespucci będą dojeżdzały taxi, bo będą więcej tracili za parkowanie auta niż zarobią z duty w samym biznesie XD. 

Mając zabezpieczenia w wozie, przykładowo zamek Lv.5 złodziej ma tylko 30% szansy na otwarcie auta - o czym ty mówisz stary.

Kizzy i Nana lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Lacazette napisał:

Większość zmian całkiem spoko, aczkolwiek narkotyki to jebana pomyłka. Już sam boost w postaci minimum 210 HP, przy aktualnym systemie walk jest ogromnie przesadzony. Dodatkowo dostajemy jeszcze jednorazowe leczenie oraz boost siły. Nie wiem kto na to wpadł, ale dojdzie do sytuacji gdzie na każdą bójkę gracze będą zmuszeni zabierać z sobą towar, bo zwyczajnie z przeciwnikiem, który będzie naćpany nie ma żadnych szans. Nie wyobrażam sobie jakby miał teraz funkcjonować projekt podziemnych walk, gdzie każdy będzie zmuszony do odgrywania narkomana. Oczywiście narkomana, który z powodu swojego uzależnienia nie odczuwa żadnych negatywnych skutków tego że ćpa na potęgę, a wręcz przeciwnie - zawsze czuje się błogo i jest w stanie załatwić każdego kto stanie mu na drodze.

Dodatkowo działania niektórych narkotyków jak przykładowo marichuany, która raczej luzuje mięśnie i obniża testosteren powinny być z goła odwrotne. 


Jeszcze chciałbym się odnieść do modelu telefonu w 3D. Fajny bajer, ale co on ma na celu i w jaki sposób wpływa na naszą rozgrywkę? Jest to kompletnie niepotrzebna zmiana, która pewnie ciągnie od groma zasobów. Zamiast skupiać się na takich "bajerach", które nic nie wnoszą i są niepotrzebne, lepiej byłoby się skupić na czymś innym.

Ty to nie wiem, a doping IC nie powinien być zwalczany czy coś? xD To chyba normalne, że jak ktoś wpadnie na walke nafurany fetą to bedzie miał więcej energii od zwykłego gościa. System ten zachęci ludzi do ćpania i bardzo dobrze, że jest. Dodatkowo ja bym chciał dodać system uzależnienia, który by prowadził do negatywnych skutków dla postaci, która od dłuższego czasu zażywa narkotyki, ale to jest jeszcze do przedyskutowania z graczami czy tego chcą.

Chyba źle zrozumiałeś "210hp" i niedoczytales co tam jest napisane. W istocie 210 hp oznacza 110, bo 100hp = 200, 0hp = 100. Dodatkowe 10-30hp nie uwazam w zadnym wypadku za przesade.

Tbh z mojego punktu widzenia to też pozwoli zarobic kreatywniejszym dilerom większe sumy skoro gracze bedą wiecej ćpali. Pamiętajcie, że to że meta kosztuje mało na cornerze nie oznacza ze musicie ją po takiej samej cenie sprzedawac innym graczom co nie.

Eliteq i Kizzy lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Pawlik napisał:

Spokojnie, z walkami sobie poradzimy. Nie szukajcie problemów tam, gdzie ich nie ma. Akurat system dragów został przekminiony w sposób optymalny na warunki GTA, bo na branie dragów dla efektów wizualnych nie można było patrzeć.

Nafurane psy na walkach, czujesz to ziomuś?

Kizzy, Eliteq i Pawlik lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

45 minut temu, Lopez napisał:

Ty to nie wiem, a doping IC nie powinien być zwalczany czy coś? xD

W jaki sposób chcesz zwalczać doping na nielegalnych walkach do których odnosiłem się w poprzednim poście? Każdy przed udziałem ma nasikać do kubeczka, czy jak? Skoro narkotyki zapewniają taką przewagę, gracze zainteresowani udziałem w takich walkach po prostu zostaną zmuszeni do odgrywania narkomana, żeby mieć jakiekolwiek szanse.

 

45 minut temu, Lopez napisał:

To chyba normalne, że jak ktoś wpadnie na walke nafurany fetą to bedzie miał więcej energii od zwykłego gościa.

Jasne, natomiast regularne ćpanie raczej mocno odbija się na zdrowiu i wraz z czasem efekty są z goła odwrotne. 

 

45 minut temu, Lopez napisał:

System ten zachęci ludzi do ćpania i bardzo dobrze, że jest.

Może i zachęcicie tym sposobem ludzi do zażywania przedmiotu narkotyków, natomiast należy się zastanowić czy te osoby faktycznie będą odgrywać uzależnienie i narkotyki będą dla nich ciekawym wątkiem fabularnym, czy raczej będzie to tylko przedmiot, który należy zażyć przed wjazdem na inną organizację, żeby zbyt szybko nie paść podczas strzelaniny? Skoro do tej pory tak mała ilość graczy była skłonna do odgrywania ćpunów, można sobie szybko odpowiedzieć jaką funkcji będzie pełnił ten przedmiot. 
 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Lacazette napisał:

 

W jaki sposób chcesz zwalczać doping na nielegalnych walkach do których odnosiłem się w poprzednim poście? Każdy przed udziałem ma nasikać do kubeczka, czy jak? Skoro narkotyki zapewniają taką przewagę, gracze zainteresowani udziałem w takich walkach po prostu zostaną zmuszeni do odgrywania narkomana, żeby mieć jakiekolwiek szanse.

 

Jasne, natomiast regularne ćpanie raczej mocno odbija się na zdrowiu i wraz z czasem efekty są z goła odwrotne. 

 

Może i zachęcicie tym sposobem ludzi do zażywania przedmiotu narkotyków, natomiast należy się zastanowić czy te osoby faktycznie będą odgrywać uzależnienie i narkotyki będą dla nich ciekawym wątkiem fabularnym, czy raczej będzie to tylko przedmiot, który należy zażyć przed wjazdem na inną organizację, żeby zbyt szybko nie paść podczas strzelaniny? Skoro do tej pory tak mała ilość graczy była skłonna do odgrywania ćpunów, można sobie szybko odpowiedzieć jaką funkcji będzie pełnił ten przedmiot. 
 

W bardzo prosty sposób. Jak ktoś jest naćpany i szczęka lata mu jak meserszmity podczas drugiej wojny światowej, to możecie go po prostu nie dopuścić do walki jeżeli ma ona być uliczną na "zasadach sportowych" - rozwiązujcie takie sprawy w grze przez interakcje z drugim graczem. 
 

Co do reszty twoich argumentów, zmiany nie są aż tak inwazyjne że przyczynią się do tego co opisałeś - 10hp więcej nie robi Ci wielkiej różnicy podczas drive-by.

Kizzy i Pawlik lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Lacazette napisał:

Skoro narkotyki zapewniają taką przewagę, gracze zainteresowani udziałem w takich walkach po prostu zostaną zmuszeni do odgrywania narkomana, żeby mieć jakiekolwiek szanse.

Przecież to jest tylko +20hp do maksymalnego zdrowia o czym ty mówisz, raz że takie kwestie rozwiazuje sie IC a dwa ze to jest leciutki boost ktory moglby byc nawet dwukrotnie silniejszy xD

Kizzy lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin