Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

#18 Vibe Update 1.5


Mario

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko super tylko znowu po wprowadzeniu update'a musimy czekać na jakieś hotfixy i inne gówno. Nie znam sie, ale nie lepiej postawic serwer testowy i zanim wprowadzi sie update to wprowadzic go na serwer testowy i przetestować? No chyba, że już istnieje coś takiego, a nie mam o tym wiedzy. Chyba chodzi o to żeby dać graczom w pełni działajaca aktualizacje, a nie milion hotfixów jak w Cyberpunku. Wprowadzacie coś nowego i to nowe psuje stare  - tak jest przy każdej aktualizacji. 

Kizzy i Spectre lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak skarpety napisał wyżej, zawsze gdy coś dodajecie nowego to psuje stare. Rozumiem, że to nie jest taka prosta sprawa i zawsze są problemy ale naprawdę chłopaki. Jeżeli wiecie że problemy będą (bo co update są) to nie wgrywajcie updatu w niedziele kiedy akurat są zaplanowane eventy i jest najwyższa liczba graczy ponieważ psuje to wielu graczom rozgrywkę.

skarpety, Kizzy i Spectre lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, skarpety napisał:

Wszystko super tylko znowu po wprowadzeniu update'a musimy czekać na jakieś hotfixy i inne gówno. Nie znam sie, ale nie lepiej postawic serwer testowy i zanim wprowadzi sie update to wprowadzic go na serwer testowy i przetestować? No chyba, że już istnieje coś takiego, a nie mam o tym wiedzy. Chyba chodzi o to żeby dać graczom w pełni działajaca aktualizacje, a nie milion hotfixów jak w Cyberpunku. Wprowadzacie coś nowego i to nowe psuje stare  - tak jest przy każdej aktualizacji. 

Mamy serwer testowy, a nawet dwa. Jeden do hotfixow, drugi do update. Mamy bardzo dużo developerów, niektórzy z nich się jeszcze uczą ułożenia kodu. Cała ekipa może poświadczyć, że na testowym serwerze nie było takich problemów. Największym problemem okazały się obiekty które wgrywamy - one w jakiś niezrozumiany sposób na testowym działają ok, a na produkcji dzieją sie dziwne rzeczy. Bugi sa normalne przy wprowadzaniu tak sporych aktualizacji jakie Wam serwujemy.

Pozatym mimo wszystko należy sie szacunek dla developerów, że w tak szybkim tempie uporali sie z błędami. 

0Saz, Revo, Kizzy i 4 innych lubią to

ZLp7ZjJ.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, krystofer napisał:

Dopiero kiedy ogarneliscie sie w temacie ekonomii, grindu, tego ze role play to nie symulator zycia, pracy, generalnie tego ze gotówka to tylko narzedzie a nie cel gry, to liczniki wystrzeliły i serwer odniósł sukces, ponowne dodawanie cegiełek do grindu nie jest niczym dobrym, nie niszczcie czegoś co idzie w dobrym kierunku.

święte słowa i mam nadzieję że weźmiecie je sobie do serca i niczego nie spierdolicie

Edytowane przez pbgzero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytałem o to na disordzie, lecz odpowiedzi nie dostałem, więc zapytam tutaj:

Ubezpieczam samochód o wartości salonowej $100 000. Płacę 20% za jeden kontrakt czyli $20 000, kupuję też drugi kontrakt bo jak mi zajebią furę to nią nie ruszę za kolejne $20 000. W sumie mamy już wydatek $40 000 za ubezpiecznie. Mam też drugą opcję - nie ubezpieczam fury wcale, w razie kradzieży płacę 40% czyli też $40 000. Jaki to ma sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie chuj w te ubezpieczenia dla postaci, ktore graja juz dlugo, ale czemu ja jako nowa postac musze ubezpieczac startowy pojazd za 7k? To predzej ja wyrzygam iles tam kola na postaci, na ktorej gram jakis czas niz na swiezej xD. Macie dziwne myslenie.

^Co do posta Lacazette.
Znow jest dyskusja o tym, ze gracze beda mieli malo forsy. Boli mnie, ze ludzie tak sa nastawieni, ale w sumie jak maja byc skoro administracja najpierw nastawia ludzi na rozgrywke bez grindu, latwa forsa i jest ona dodatkiem, a nie celem. Powinna byc rzecza, ktora pomaga Ci kreowac rozgrywke, inwestowac w projekty bez zmartwien, a teraz znow: nastawiamy sie na niepotrzebny grind, ktorym sie brzydze na trybie RP. Ja chce sie skupic na developmencie mojego chara, a Wy tego nie ulatawiacie w ogole.

Edytowane przez diamondsonmydick
pbgzero i Kizzy lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, diamondsonmydick napisał:

Ogolnie chuj w te ubezpieczenia dla postaci, ktore graja juz dlugo, ale czemu ja jako nowa postac musze ubezpieczac startowy pojazd za 7k? To predzej ja wyrzygam iles tam kola na postaci, na ktorej gram jakis czas niz na swiezej xD. Macie dziwne myslenie.

Jak tak dalej pójdzie, to zamiast grania RP każdy będzie statsił ile wlezie, żeby móc pograć w DOMKU albo POJEŹDZIĆ autem, kolejny update zamiana z RP na RPG, czy coś.

Kizzy, goldonmywrist i pbgzero lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Jaguar napisał:

No oczywiście, że się znajdą @Spectre. Dla mnie to była kwestia czasu, że w końcu będzie interwencja w postaci tak jak wyżej wyłączenia dostaw albo cokolwiek innego bo jakiś dzban postanowił sobie nadużyć tego skryptu.

Moim zdanie automatyzacja to zły pomysł w przypadku tego że no niby gracz cierpi a ktoś zapierdala do bota i ma z tego profit. Chyba lepiej by było jakby jednak była jakaś organizacja która by to brała bo no fakty są takie że upłynnić samochód to nie jest takie hopsiup, jednak to tylko moja opinia, pozdrawiam fanów

Kizzy lubi to

elo xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, diamondsonmydick napisał:

Ogolnie chuj w te ubezpieczenia dla postaci, ktore graja juz dlugo, ale czemu ja jako nowa postac musze ubezpieczac startowy pojazd za 7k? To predzej ja wyrzygam iles tam kola na postaci, na ktorej gram jakis czas niz na swiezej xD. Macie dziwne myslenie.

^Co do posta Lacazette.
Znow jest dyskusja o tym, ze gracze beda mieli malo forsy. Boli mnie, ze ludzie tak sa nastawieni, ale w sumie jak maja byc skoro administracja najpierw nastawia ludzi na rozgrywke bez grindu, latwa forsa i jest ona dodatkiem, a nie celem. Powinna byc rzecza, ktora pomaga Ci kreowac rozgrywke, inwestowac w projekty bez zmartwien, a teraz znow: nastawiamy sie na niepotrzebny grind, ktorym sie brzydze na trybie RP. Ja chce sie skupic na developmencie mojego chara, a Wy tego nie ulatawiacie w ogole.

Jeśli wartość pojazdu to 7k to koszt jego ubezpieczenia wynosi 1,4k. Kradzież tego auta jest w ogóle nieopłacalna finansowo, bo złodziej zarobi 1330, a na wytrych wyda 5000.

Szybki, Mjud i Kizzy lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Sebek napisał:

Jeśli wartość pojazdu to 7k to koszt jego ubezpieczenia wynosi 1,4k. Kradzież tego auta jest w ogóle nieopłacalna finansowo, bo złodziej zarobi 1330, a na wytrych wyda 5000.

dalej sie zastanawiam jak wyobrazacie sobie scenariusz kradziezy auta za +500k z elektrycznymi zamkami i odpalenia go (kablami przeciez takiej fury nie zapalisz xD)

Spectre, Doktorek, Kizzy i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin