Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] EcoStyle


Lukrownik

Rekomendowane odpowiedzi

logo.png

 


• Czym jest EcoStyle

Pod presją nadmiernej konsumpcji, wzrostu populacji i używanych technologii środowisko biofizyczne ulega degradacji, która z biegiem czasu bywa również trwała. Po jakimś czasie zostało to dostrzeżone, a rządy zaczęły ograniczać działania, które powodują postępującą degradację środowiska. Powstało wiele firm podejmujących próby wdrażania ekologicznych zamienników do użytku codziennego. W ten sposób swoją działalność rozpoczęło EcoStyle, jest to przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją produktów codziennego użytku przyjaznych dla środowiska. Naszą misją jest wdrażanie coraz nowszych rozwiązań oraz ich promocja w celu ochrony planety i dołożenia cegiełki w zapobieganiu skutkom zmian klimatycznych. Do takich zabiegów promocyjnych z pewnością można zaliczyć program oszczędzania wody, energii, wprowadzanie plastikowych zamienników w elementach gastronomicznych jak również w przemysłowych. Nasze produkty są w pełni biodegradowalne, dzięki czemu przyczyniamy się do zmniejszenia zanieczyszczeń na naszej planecie.

• Krótka historia powstania

Jak powstało EcoStyle? Wszystko za sprawą dwóch kobiet, a dokładniej Laury Rose i Rosalie Hetfield. Laura od samego początku znajomości z Rosalie pokazywała że lubi dbać o środowisko i myśli o takich rzeczach jak, chociażby torby papierowe i drewniane sztućce, które podawała w swojej gastronomii zamiast plastikowych odpowiedników. Takie małe działania mogą bardzo dobrze wpłynąć na środowisko klimatyczne.
Tym sposobem powstał pomysł na przedsiębiorstwo, które z początku ma produkować opakowania biodegradowalne, a one powoli zaczną zastępować różne opakowania w większości przedsiębiorstw znajdujących się na terenie całego stanu San Andreas.

W dalszych planach mamy zamiar dążyć do wprowadzenia coraz nowszych rozwiązań, które będą sprzyjały naszej planecie.

• Dane Spółki:

Nazwa:
EcoStyle

Adres spółki:
Bluff Tower Office
Bay City Avenue / Marathon Avenue, Del Perro, Los Santos

Zarząd spółki:
Rosalie Hetfield - CEO
Laura Rose - CEO

Udziałowcy:
Rosalie Hetfield - 50%
Laura Rose - 50%

Kapitał początkowy: $400,000.00

Aktualny kapitał: $1,000,000.00 (Przynależność do CROWN Holding)

• Lokalizacja

Dodamy później.

 

Edytowane przez Lukree
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**W sieci pojawiła się oficjalna strona internetowa EcoStyle - ecostyle.com, na której znajduje się kilka interesujących zakładek. Klikając pierwszą zakładkę, użytkownik trafia do sklepu internetowego przedsiębiorstwa, gdzie znajdują się najnowsze produkty wydane przez EcoStyle. Należą do nich między innymi eklogiczne torby sygnowane jako ECO-BAGS, które zostały stworzone z biodegradowalnych materiałów oraz składników. Każdy z produktów dostępny jest w sześciu różnych kolorach oraz posiada szczegółowy opis dotyczący specyfikacji oraz przeznaczenia użytkowego, wraz z możliwością złożenia specjalnego zamówienia na niestandardowy nadruk. Tworząc konto na stronie internetowej EcoStyle można śledzić swoją przesyłkę oraz zapisać się do newslettera, gdzie wszelkie najnowsze produkty oraz informacje z blogu będą trafiać prosto na skrzynkę e-mail konsumenta. W zakładce Impact znajdują się informacje na temat całego procesu produkcji oraz użytych materiałów, ponadto zawarto tam również czynniki  oraz fakty dotyczące ochrony przed zanieczyszczeniem środowiska. W zakładce Blog znajduje się forum, gdzie użytkownicy mogą podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat ekologii oraz publikować swoje pomysły, przeżycia lub uwagi. Zakładka About posiada wszelkie informacje na temat działalności EcoStyle oraz kontakt do biura obsługi klienta, natomiast Lifeinvander przekieruje na media społecznościowe przedsiębiorstwa.**
 

ecostylestronka2.pngekostylecottontorba.pngekostylecottontorbadruga.pngekostylecottontorbatrzecia.pngekostylecottontorbaczwarta.pngekostylecottontorbapiata.png

 

**Po najechaniu na odpowiedni obrazek produktu pojawia się jego powiększony rozmiar. W momencie kliknięcia na dany kolor, produkt zmienia swoją barwę pojawiając się w wybranym przez klienta odcieniu. W momencie, gdy najedzie się na jedną z czterech grafik, wtedy wyświetla się okienko z opisem odpowiednim dla każdego obrazka.**
 

obraz.png.a00fff19dbddc03a9e3a255f36a45008.png 

Ten produkt pomaga promować zrównoważony styl życia. Niezależnie od tego, czy zachęca do ponownego użycia i odchodzenia od produktów jednorazowych, czy też promuje zrównoważone działania, takie jak recykling i kompostowanie. Ten produkt może Ci pomóc w zmniejszeniu Twojego negatywnego wpływu na środowisko.


obraz.png.9ef63168c696bebd274c3170f85c5a3c.png

Przy wytwarzaniu zrównoważonych produktów wspieramy bezpieczne i uczciwe praktyki pracy. EcoStyle dba o swoich pracowników, dbając o bezpieczne środowisko pracy oraz zapewniając godziwe i uczciwe wynagrodzenie.

 

obraz.png.25be4c20a1fd9a5c3a0f72e7aa537f99.png

Firmy mogą stosować wiele praktyk, aby farbować swoje tekstylia i produkty w sposób bardziej bezpieczny dla środowiska. Barwniki nisko udarowe zwykle nie zawierają toksyn, takich jak metale ciężkie, plastyfikatory, fluor węglowodory i formaldehydy. Zrównoważone barwniki mogą być również oparte na wodzie lub roślinach, ewentualnie używać mniej wody niż konwencjonalne metody barwienia.

 

obraz.png.cd908ba1f2e609e917f8129189caa2a8.png

Bawełna z recyklingu powstaje z dzikich resztek bawełny poprzemysłowej i po użytkowej. Skrawki są czyszczone, sortowane, rozbierane i rozdzielane na włókna przed ponownym przędzeniem. Ta przędza może być wykorzystana do produkcji nowych tkanin, unikając jednocześnie straty energii i zasobów potrzebnych do produkcji włókien pierwotnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Na oficjalnej stronie internetowej EcoStyle pojawiła się informacja o produktach przeznaczonych dla firm gastronomicznych. Powstała również specjalna zakładka, w której znajduje się lista produktów oraz wszelkie szczegółowe informacje na ich temat, w tym ich nazwy oraz numer kategorii. Dodatkowo produkty takie jak pudełka oraz reklamówki mają możliwość zamieszczenia własnego logotypu każdej firmy, która musi zadbać o przesłanie odpowiedniego rozmiaru swojego loga. Dzięki temu procederowi nie dochodzi do rozciągnięcia lub deformacji logotypów firmowych. Przy każdym produkcie została zamieszczona informacja o biodegradowalności oraz o odnawialnych surowcach, z których zostały wykonane produkty.**


**Po kliknięciu na zdjęcie sztućców wyświetli się okno, w którym został przedstawiony dokładny opis produktu. Sztućce zostały stworzone z pełni biodegradowalnego oraz kompostowalnego proszku bambusowego. Ponadto produkt jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych. **

sztuccebambusowe.png

 

**Podobnie jak w przypadku sztućców, wyskakuje okienko, w którym po lewej stronie wyświetlają się informacje na temat szczegółów produktu. Wszystko zostało zaprojektowane w taki sposób, żeby jednocześnie utrzymać atrakcyjny design oraz poręczność, a co najważniejsze zadbać przy tym o ekologię. Szczególnym aspektem tej torby jest odporność na rozdarcia oraz możliwość jej wielokrotnego użycia. Po prawej stronie zostały zamieszczone informacje na temat Polilaktydu, z którego wykonano torbę oraz cyklu pozyskiwania i biodegradacji tego polimeru. Konsument może się między innymi dowiedzieć, że jest on pozyskiwany z surowców naturalnych takich jak mączka kukurydziana. Zamieszczono informację o możliwości zamieszczenia swojego logotypu.**

siataprojekt.png

 

**Po otwarciu okna trzeciego produktu wyświetla się informacja na temat konstrukcji, użyteczności oraz specyfikacji biodegradowalnych pojemników EcoStyle. Podano informację o możliwości zamieszczenia swojego logotypu oraz o dostępności trzech wariantów kolorystycznych. Ważnym aspektem jest możliwość użyteczności produktu w kuchence mikrofalowej oraz jego odporności na wysokie i niskie temperatury. **

pudlaeco.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Na profilu społecznościowym EcoStyle pojawiła się reklama opowiadająca o urodziwej kobiecie będącej w związku. W poście został zamieszczony odnośnik do strony ecostyle.com, gdzie po wejściu na stronę w zakładce home wyświetlają się zdjęcia smutnych zwierząt będących ofiarami zanieczyszczenia środowiska. Z pewnością zdjęcia te mogą chwycić wrażliwe osoby za serce i zachęcić do kupna produktów, których reklama widnieje po prawej stronie strony.**

unknown.png

Post reklamowy



**Na bilbordach umiejscowionych przy zatłoczonych drogach biegnących przez Los Santos pojawiło się kilka reklam EcoStyle ukazujących dwie różne wizualizacje przyszłości. Na reklamie widnieje dobrze widoczne logo oraz hasło, które zawiera odnośnik do strony ecostyle.com**
 
Spoiler

bil2.png

bil1.png


**Na profilu społecznościowym Lifeinvander pojawiały się co jakiś czas posty z ciekawostkami dotyczącymi zanieczyszczenia środowiska, gdzie hasło #EcoStyle trafiło do trendingów portalu społecznościowego. Ponadto na profilu Laury Rose pojawił się post, w którym oznajmiła, że zamienia swojego Huntleya na elektrycznego Surge w trosce o środowisko, co spotkało się z dość ciepłym przyjęciem ze strony społeczności.**

unknown.png

Post Laury Rose

Profil EcoStyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Kapitał Spółki: $400 000

Zapotrzebowanie na produkty przyjazne środowisku w Los Santos jest całkiem duże, ale nikt nie postanowił się tknąć tej niszy - przynajmniej do niedawna.

EcoStyle wbiło się w rynek produktów ekologicznych bez chwili zastanowienia, wypuszczając całkiem sporą serię przyjaznych środowisku produktów, które zaliczyły całkiem ciepłe przyjęcie - jak widać zwolenników ekologii jest dużo.

Kto wie, może EcoStyle faktycznie coś odmieni w tym mieście?

Spółka może liczyć na wygenerowanie dochodu wynoszącego $120 000 (30% przychodu od kapitału) w tym i następnym tygodniu.

 

Mitsu i Kizzy lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**W ostatnim czasie inżynierowie EcoStyle ukończyli prace nad nowym prototypem biodegradowalnej butelki, w celu zastąpienia szklanych oraz plastikowych odpowiedników. Niewielka waga oraz poręczność zapewne byłaby o wiele lepszym rozwiązaniem dla osób spożywających trunki w plenerze, dzięki czemu butelki EcoStyle porzucane w ekosystemie mogą się poddać rozkładowi, tym samym ochraniając faunę przez ryzykiem pożarów, które w stanie San Andreas mogą często występować ze względu na panujące wysokie temperatury. Jest to jeden z pierwszych projektów na świecie, ponieważ podobne projekty zostały projektowane w Europie, jednak nie zostały jeszcze wprowadzone na rynek. Butelki zostały odpowiednio przebadane oraz testowane pod względem bezpieczeństwa i wytrzymałości. Stronzo jako pierwsza firma na świecie miałaby wprowadzić takie rozwiązanie na rynek w kolaboracji z EcoStyle dla której przygotowała specjalny cytrusowy smak piwa. Co najważniejsze sama butelka nie zmienia smaku napoju znajdującego się w środku. EcoStyle wprowadzając swój projekt na rynek ma zamiar wyparcia puszek pod względem poręczności oraz mobilności, dzięki czemu można butelkę odkręcać i zakręcać. W celu ograniczenia zużycia foliowych opakowań na puszki, wprowadzono ekologiczny pojemnik zastępujące plastikowe pierścienie. W wyniku rozmowy można śmiało stwierdzić, że EcoStyle idealnie wstrzeliło się w swoje rozwiązanie, ponieważ Stronzo myślało nad wprowadzeniem ekologicznego rozwiązania dotyczącego plastikowych butelek. Z rozmowy wynikło, że EcoStyle nie zamierza związać swoją misję z biodegradowalnymi butelkami tylko wyłącznie z sektorem piwowarskim. Przedstawiono dwa kolejne rozwiązania, które EcoStyle będzie chciało podjąć we współpracy z dwoma kolejnymi spółkami. Chodzi między innymi o sektor kosmetologiczny oraz związany z alkoholami wysokoprocentowymi. Pierwsze zakupione produkty trafiły do siedziby Stronzo, dzięki czemu spółka może je wprowadzać na rynek. Zarówno butelki jak i zamienniki ringów są sygnowane logiem EcoStyle, dzięki czemu konsument marki Stronzo, może w łatwy sposób sprawdzić od kogo pochodzi projekt danego produktu. Wszystkie wizualizacje projektów trafiły na stronę internetową EcoStyle do specjalnej zakładki.**

stronzowater.pngecoszczeciopak.pngstronzlas.pngunknown.png

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png


**Kolejny krokiem ze strony EcoStyle było podjęcie współpracy z marką OH ME, która zakupiła pudełka wykonane z papieru poddanego recyklingowi, a sam ich środek z bawełny organicznej. Produkt jest w pełni biodegradowalny, a jego wykończenie zostało zaprojektowane w taki sposób, żeby zapewniać niepowtarzalny wygląd. Idealnie dopasowany desing odpowiednio zabezpiecza produkt znajdujący się w środku przez niepożądanymi otwarciami lub zniszczeniami. Na pudełkach zostało nadrukowane bardzo dobrze widoczne logo OH ME oraz EcoStyle znajdujące się na spodzie tuby oraz z brzegu pudełka. Pierwsze partie zostały dostarczone do siedziby spółki, która może zacząć sprzedaż swoich produktów w nowych pudełkach.**

ecoohme.pngunknown.png

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.png


**Ponadto zostały podjęte rozmowy o zakupie biodegradowalnych zestawów przeznaczonych dla lokali gastronomicznych. Przedstawicielka Singleton's Bistro zamówiła uzgodnioną ilość produktu w postaci biodegradowalnych pudełek, siatek oraz sztućców z logiem EcoStyle, w których klienci lokalu będą mieć dostarczane zamówienia na wynos. **

Spoiler

unknown.pngunknown.png


**Na profilu społecznościowym EcoStyle na bieżąco każdego dnia publikowane są posty dotyczące promocji ochrony środowiska. Liczba obserwujących profil wzrasta, a #EcoStyle ciągle znajduje się na trendingach portalu Lifeinvander.**

unknown.png

unknown.png

Profil EcoStyle


**EcoStyle wysunęło propozycję w stronę DigiByte w celu podjęcia się dużego projektu dotyczącego modernizacji i odbudowy starego domu, którego odbudowa miałaby być wykonana tylko i wyłącznie przy użyciu materiałów poddanych recyklingowi, dzięki czemu koszty mogłyby być przeznaczone na inne rozwiązania. Eco-Smart House byłby w pełni samowystarczalny dzięki wbudowanym, a wcześniej zaprojektowanym systemom, inteligentny dom połączony z ekologicznymi rozwiązaniami. Projekt ma być czymś długotrwałym, dzięki czemu obie strony będą w długim odstępie czasowym promować projekt poprzez swoje social media. W planach ukończony dom ma być wystawiony na licytację dla ludzi obserwujących profile EcoStyle i DigiByte. Na chwilę obecną spółka EcoStyle oczekuje na zielone światło od przedstawicieli DigiByte.**

unknown.png

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Edytowane przez Mitsu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kapitał Spółki: $400 000

EcoStyle kontynuuje aktywne działania w dziedzinie promowania ekologicznego trybu życia, a same działania są dosyć ciepło przyjmowane przez środowiska pro-ekologiczne.
Nawiązanie przez spółkę licznych współprac z innymi podmiotami również wpływa owocnie na jej wizerunek, a produkowane przez nią opakowania zaczynają wspinać się z rangi produktu niszowego na nazwę która obija się o uszy osobom zaznajomionym z tematem ekologii. 

Spółka może liczyć na wygenerowanie dochodu wynoszącego $120 000 (30% przychodu od kapitału) w tym i następnym tygodniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**W mediach społecznościowych EcoStyle nieprzerwanie trwa akcja promująca ekologiczny tryb życia. Codziennie pojawiają się posty informacyjne oraz ciekawostki zachęcające osoby obserwujące profil do podejmowania inicjatywny związanej z użytkowaniem biodegradowalnych przedmiotów, oraz stosowaniem ekologicznych rozwiązań. Ponadto profil w ostatnim czasie uzyskał weryfikację na profilu Lifeinvader, która znacznie pomogła zwiększyć zasięgi profilu, związanych z tym portalem co może potwierdzić stała aktywność w trendingach oraz zwiększenie liczby obserwujących.**

unknown.png

Profil EcoStyle

**W ostatnim czasie popularny stał się #OhYeahChallenge, w którym wzięło udział wiele znanych osobistości. Laura Rose będąc nominowana do zabawy sprytnie wykorzystała sytuację i w swoim poście biorącym udział w wydarzeniu załączyła #EcoStyle, pod którym zamieściła post z elektrycznym samochodem Neon, który został przez nią pieszczotliwie nazwany Baby Neonem. Jest to kolejny ruch promocyjny ekologiczne rozwiązania z jej strony.**

unknown.png

Post Laury Rose

**EcoStyle podjęło współpracę z warsztatem First Fix Service, która ma na celu promocję elektrycznych oraz hybrydowych samochodów wśród mieszkańców Los Santos, korzystając do tego z Lifeinvandera. Od pewnego czasu pojawiają się posty związane z tematyką motoryzacyjną, które zostały przygotowane we współpracy z wyżej wymienionym warsztatem. Aktualnie zostały przedstawione dwa samochody marki Coil – Raiden, Voltic oraz Pfister – Neon. Seria jest w trakcie realizacji i w przeciągu 3-4 dni pojawia się regularnie nowy post dotyczący danego samochodu. Dodatkowo EcoStyle pokazuje, że nie zamyka się na lokalnych przedsiębiorców, którzy pragną w podobny sposób promować i stosować ekologiczne rozwiązania w mieście.**

unknown.png

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Raiden
Voltic
Neon


**W ostatnim czasie zostały podjęte rozmowy z DigiByte w celu podjęcia współpracy i docelowej modernizacji starego domu przekształcając go w nowoczesny eco-smart house. Finalnie współpraca została zawiązana i w ostatnim okresie przy pomocy zewnętrznej firmy budowlanej podjęto odpowiednie kroki przy użyciu materiałów pochodzących z recyklingu. Dobudowano potrzebne elementy i wykończono dom co pozwala na dalsze działania modernizacyjne. W obrębie domu zaczynają się pojawiać pierwsze tablice informujące o projekcie, a na mediach społecznościowych powoli wchodzi w życie akcja promocyjna.**


unknown.png

unknown.png

Post DigiByte


unknown.png

Post EcoStyle


unknown.png

Post DigiByte


**Poszerzono ofertę dla lokali gastronomicznych poprzez produkcję biodegradowalnych słomek oraz kubków. Co najważniejsze słomki nie zmieniają smaku napoju, proces ich wytwarzania jest wolny od chemikaliów, zawierają naturalne właściwości antybakteryjne, nie posiadają ostrych krawędzi, nadają się do wielokrotnego użytku oraz nie zawierają BPA, ftalanów, tworzyw petrochemicznych oraz żywicy melaminowej. Ich design pozwala na swobodny przepływ trunku, co w innych podobnych produktach spotykanych na rynku jest utrudnione. W przypadku kubków nadają się do wielokrotnego użytku, kubek nie odprowadza ciepła, dzięki czemu utrzymuje temperaturę nalanego napoju, jest lekki i łatwy do wyczyszczenia, proces wytwarzania jest wolny od chemikaliów oraz nie zawierają tak jak w przypadku słomek BPA, ftalanów, tworzyw petrochemicznych oraz żywicy melaminowej.**

**Podjęto współpracę z 518 Club oraz Amnesia Club na zakup i finalne dostawy biodegradowalnego asortymentu znajdującego się w ofercie EcoStyle przeznaczonej dla lokali gastronomicznych. **

kubekbambobio.pngslomki.png


**Spółka EcoStyle została wcielona pod holding CROWN, dołączając tym samym do elitarnego grona. Dzięki czemu sukcesywnie mogła poszerzyć swoje zasięgi o kolejnych odbiorców.**
ecocrown.png

**Przy autostradach i ruchliwych miejscach pojawiły się kolejne bilbordy poświęcone kampanii promującej ochronę lasów. Hasło zawiera odnośnik do strony ecostyle.com, na której znajdują się wszystkie potrzebne instrukcje. Ponadto w dobrze widocznym miejscu widnieje reklama dotycząca asortymentu oferowanego przez EcoStyle.**


bilblo1.png

Edytowane przez Mitsu
Lekka dopiska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**Mieszkańcy miasta oraz turyści zwiedzający miasto Los Santos z pewnością mogli dostrzec kampanię reklamową EcoStyle we współpracy z DigiByte dotyczącą konkursu, w którym do wygrania był dom Eco – Smart. W całym mieście zostały rozsiane plakaty informujące, w jaki sposób można wziąć udział w konkursie, data rozpoczęcia oraz zakończenia i szczegóły dotyczące projektu. Konkurs został przeprowadzony przez platformę Lifeinvander, w której uczestnik musiał polubić post, polubić profil EcoStyle i Digibyte oraz udostępnić post z #EcoStyle i #DIGIBYTE. Konkurs wygrała Melanie Rosenthal, której przekazano finalnie dom godzinę po zakończeniu konkursu i przedstawiono wszystkie informacje oraz funkcje znajdujące się w domu przez przedstawicieli zarówno Digibyte jak i EcoStyle. Dzięki przeprowadzonemu konkursowi zasięgi na profilach społecznościowych zaliczyły spory wzrost oraz ukazały się w czołówce trendingów na Lifeinvanderze. Sam projekt był prowadzony przez okres miesiąca, w który EcoStyle zainwestowało kilkadziesiąt tysięcy dolarów. W projekcie zawarto modernizację starego domu, przy której użyto materiałów budowlanych pochodzących z recyklingu, skonstruowano nowoczesne rozwiązania dla domu typu Smart oraz zastosowano nowoczesne technologie oparte o oszczędność oraz generowanie energii w sposób przyjazny dla środowiska. Na profilu EcoStyle pojawiły się dwa posty dotyczące użytych technologii do których można zaliczyć pompę ciepła oraz ogniwa fotowoltaiczne, które zostały zainstalowane w domu.**

**Nawiązano współpracę z zawodnikiem VFF Kingsleyem Lacazette, która dotyczyła produkcji merchu w postaci koszulek, do których produkcji został użyty materiał w postaci bawełny pochodzącej z recyklingu. Informacja o wypuszczeniu koszulek rozeszła się po całym Los Santos, a zainteresowanie samym wydarzeniem było bardzo duże, co może potwierdzić wyprzedanie całego nakładu koszulek. W tym przypadku EcoStyle zwróciło się ponownie do szwalni z którą współpracują i wznowiono tym samym produkcji. Opis koszulki został przygotowany przez EcoStyle, gdzie znajduje się informacja o pochodzeniu materiałów użytych do produkcji oraz o tym w jaki sposób przyczyniają się do polepszenia dbałości o środowisko. Promocja koszulek przez samego zawodnika obejmowała posty na Lifeinvanderze, dwa spoty reklamowe w postaci krótkiego filmu oraz konkurs, w którym można było wygrać koszulkę. Podczas konferencji zawodnik zwracał na swoją osobę uwagę publiczności co mogło się skończyć polepszeniem swoich zasięgów, a tym samym większą liczbą osób zwracających swój wzrok na wypuszczany przez niego produkt. Przy wejściu do hali znajdowało się stoisko przy którym każdy uczestnik mógł nabyć koszulki w sposób stacjonarny.**

**EcoStyle we współpracy z Rose’s Diet przygotowało specjalne biodegradowalne pudełka na żelki Premium oraz biodegradowalne opakowania do wersji standard, które między innymi znalazły się jako dodatek do koszulek Kingsleya Lacazette. Ponadto pudełka te zostały przygotowane z papieru pochodzącego z recyklingu, na którym został zastosowany druk przystosowany do takiego typu materiału. Pudełka są mocne oraz trwałe i nadają się w 100% do recyklingu. Każde pudełko zostało laminowane matowym olejem roślinnym dla zapewnienia niepowtarzalnego wyglądu. Pudełka i opakowania są również w 100% biodegradowalne.**

Spoiler

ecoopudlkae.png

iK0DAYD.jpg

**Podjęto wstępne rozmowy z CEO Digibyte Nicholasem Satterfieldem o kolejnych współpracach jakimi miałyby się zając obie spółki. Zostały przedyskutowane pewne kwestie oraz omówione wstępne plany dotyczące przyszłych rozwiązań, które miałyby się znaleźć na rynku Los Santos.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

**Podjęto współpracę z kawiarnią Star Coffee, która w ostatnim czasie zyskała na popularności i przewija się przez nią wiele znanych person w Los Santos. Współpraca ma polegać na zaopatrzeniu kawiarni w biodegradowalne produkty EcoStyle, które zostałyby dostarczane klienteli w postaci na wynos. Opakowania EcoStyle z produktami pojawiły się między innymi na spotkaniu Crown Holding.**

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

** Jedna z CEO EcoStyle zakupiła LI PRO w celu jeszcze większego poszerzenia zasięgów oraz promocji konkursu z Eco-Smart House. Na Lifeinvanderze strona znalazła się w gronie wielkich marek promowanych przez portal.**

Spoiler

unknown.png

**EcoStyle we współpracy z First Fix Service kontynuuje promocję samochodów przyjaznych dla środowiska zamieszczając posty reklamujące modele elektryczne oraz hybrydowe. W ostatnim czasie pojawiła się reklama Jestera, Cyclone oraz T20. Do jednej z CEO z EcoStyle napływają informacje od osób zainteresowanych tematem mówiące o tym, że zdecydowały się na wybranie przyjaznych dla środowiska samochodów promowanych między innymi na stronie profilowej LI.**

**Na profilu EcoStyle na bieżąco pojawiają się nowe posty dotyczące ochrony środowiska oraz informacji na temat ekosystemu. **

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Holding: CROWN Holdings
Kapitał Spółki: $1 000 000

EcoStyle zaszalało w ostatnich tygodniach, ekstensywnie promując swoją markę na każdym możliwym polu i z każdym możliwym medium.
Ludzie mówią, że strach otworzyć lodówkę bo wyskoczy z niej ekologia, 

 

Spółka może liczyć na wygenerowanie dochodu wynoszącego $450 000 (45% przychodu od kapitału) w tym i następnym tygodniu.

Kizzy, Jaguar, Mitsu i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**W zaciszu domowym właścicielek EcoStyle doszło do spotkania "zarządu", gdzie zostały omówiona plany przyszłościowe spółki. Z rozmowy można wywnioskować, że prowadzone są rozmowy z wielkim producentem samochodów elektrycznych - marką Coil. Po wstępnych rozmowach marka zgodziła się na partnerstwo przy większym  wydarzeniu organizowanym przez EcoStyle oferując między innymi zniżkę na Raidena w celach konkursowych. W międzyczasie został ustalony plan działania dotyczący promocji marki, poszerzenia zasięgów oraz uzyskania nowych klientów i zwolenników.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

**Pierwsze skojarzenie ekologii w LS? - EcoStyle. Społeczność zaczyna publikować posty dotyczącego trybu życia zostawiając przy tym #EcoStyle. Do takich osób można zaliczyć między innymi hokeistę Mathiasa Parsena. Ponadto w ostatnim czasie EcoStyle zostało wsparte przez ligę hokejową Universal Major Hockey League.**

**Doszło do spotkania między CEO EcoStyle oraz CEO Digibyte w celu omówienia dalszych ruchów dotyczących współpracy między dwoma spółkami. Spotkanie odbyło się w biurze EcoStyle. Została omówiona modernizacja kolejnych budynków wolnostojących przeznaczonych na konkurs. Omówiono plan wspólnej kooperacji na podłożu marketingowym oraz promocyjnym. Ustalono warunki, że w przypadku, gdy EcoStyle nawiąże współpracę z Coilem to wspomną o Digibyte oferując im tym samym pomoc partnerską.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

**Doszło do spotkania pomiędzy CEO Ecostyle - (Laurą Hetfield), a CEO nowo powstałej marki Fuzzy (Kate Rose i Quentinem Little) w celu nawiązania współpracy między obydwoma spółkami oraz Rose's Diet przy wypuszczeniu ich pierwszego produktu w postaci napoju gazowanego typu cola na rynek. EcoStyle ma odpowiadać za przygotowanie specjalnej, biodegradowalnej butelki.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

**EcoStyle zaprojektował dla Fuzzy biodegradowalne butelki, które mają na celu zastąpienie szklanych oraz plastikowych odpowiedników. Butelki zostały odpowiednio przebadane oraz testowane pod względem bezpieczeństwa i wytrzymałości. Atutem butelek jest długotrwałe utrzymywanie temperatury, dzięki czemu napój nie ulega nagłemu ociepleniu przy gorących temperaturach. Przygotowane produkty stworzono w czterech różnych wariantach, które zostały przeznaczone do różnych typów smakowych napoju. Ich design został zaprojektowany w taki sposób, żeby był prosty do transportu, a materiał z którego zostały przygotowane butelki może zostać śmiało poddany recyklingowi, gdzie została zapisana stosowna informacja na odwrocie butelki. Na butelce widnieje nazwa napoju, logo producenta, logo EcoStyle oraz Rose's Diet. Na jej odwrocie widnieje skład napoju oraz notki z informacjami o ochronie środowiska i trosce o planetę.**

Spoiler

fuzzycola.png

Wizualizacja butelki dla wersji Original
fuzzycolaoriginal.png

Wizualizacja butelki dla wersji Lime
fuzzycolalime.png

Wizualizacja butelki dla wersji Orange
fuzzycolaorange.png

Wizualizacja butelki dla wersji Cherry
fuzzycolacherry.png

**Mieszkańcy miasta oraz turyści zwiedzający miasto Los Santos z pewnością mogli dostrzec kampanię reklamową EcoStyle dotyczącą drugiej edycji konkursu na dom Eco Smart stworzony z pomocą Digibyte. Na plakatach oraz bilbordzie widnieją informacje o konkursie ze stroną internetową EcoStyle oraz logo pod którym zamieszczony jest link oraz kod QR zawierający odnośnik do posta z konkursem na Lifeinvanderze. Zamieszczono również informację o dacie zakończenia konkursu, tj. 26.09.2021 oraz o fakcie, że plakaty zostały wykonane z papieru pochodzącego z recyklingu. Konkurs został przeprowadzony na platformie Lifeinvander, w której uczestnik musiał polubić post, polubić profil EcoStyle oraz udostępnić post z #EcoStyle. Konkurs wygrał Felix Wolf, któremu tego samego dnia zostały przekazane klucze do jego nowego domostwa. Zwycięzca został oprowadzony po mieszkaniu i zostały mu przedstawione wszystkie zalety oraz funkcje Eco Smart domu.**

Spoiler

plak1.pngplak2.pngplak3.pngplak4.png

Post In Character z Los Santos

unknown.png

Post konkursowy

unknown.png

Post z ogłoszeniem zwycięzcy

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

((W konkursie udział wzięło 15 osób))




Wydatki:

Kupno budynku z garażem
unknown.png

Kupno bilbordu + 3 plakatów
unknown.png

Opłacenie firmy modernizującej dom i materiałów budowlanych pochodzących z recyklingu
unknown.png

**Profil EcoStyle przekroczył próg 100 polubień na Lifeinvanderze, gdzie na bieżąco pojawiają się posty dotyczące ekosystemu. Przedstawiony został ekosystem morski, jego klimat, ogólne pojęcia ekosystemów, selekcja, bioróżnorodność, przystosowanie zwierząt, post o bezkręgowcach, glonach oraz strefie oceanicznej i przybrzeżnej.**

**Podpisano umowę ze wschodzącą modelką Ayumi Amaya w celu wykorzystania jej wizerunku w reklamach oraz postach promujących ekologię. Współpraca ta jest oparta na taktyce opracowanej przez jedną z CEO EcoStyle. Umieszczenie modelki na reklamach promujących ekologiczny tryb życia oraz dbanie o środowisko pomoże zwrócić uwagę kierowców poruszających się po drogach w stanie San Andreas oraz zwykłym spacerowiczów na treści zamieszczone na plakacie bądź bilbordzie. Zainspirowani odbiorcy będą mogli dojść do wniosku, że piękno modelki znajdującej się na reklamie jest równoważne z pięknem przyrody. Zdecydowano się na współpracę z Ayumi Amayą z prostych powodów. Topowa modelka Tiara Chibanda jest obecnie na urlopie macierzyńskim, a ostatni niedobór na rynku modelek zwrócił uwagę na Ayumi, z którą dobre relacje ma jedna z CEO spółki. Postawienie na kogoś zaufanego jest według zarządu EcoStyle najlepszym rozwiązaniem, ponieważ mają pewność, że jej praca nie będzie oparta tylko i wyłącznie na pieniądzach, ale również wzajemnej, koleżeńskiej sympatii.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.png

**Misja EcoStyle w promocji samochodów elektrycznych odnosi pierwsze sukcesy. Na zakup dwóch pojazdów elektrycznych zdecydowała się spółka Fuzzy, natomiast w ostatnim czasie widywany w swoim nowym Neonie jest również Quentin Little, który otwarcie przyznał, że to dzięki misji EcoStyle. Do osób poruszających się Neonem można zaliczyć jeszcze zawodnika VFF - Kingsleya Lacazette, który również w ostatnim czasie zdecydował się na zakup tego samochodu.**

Spoiler

unknown.pngunknown.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* Holding: CROWN Holdings
* Kapitał Spółki: $1 000 000

 

* Spółka EcoStyle może nazwać się w Los Santos pretendentem do potęgi ekologicznej z Los Santos, ruchy w mieście klarują pozycje marki na wysokim szczeblu w rankingu branżowym. Cała popularność wychodzi na inne stany, stawiając EcoStyle jako jeden z ekologicznych nowości na rynku, które może być czymś "z czasem" - jest to kluczowy moment, by działać z marką na szerszą skale - jednak tam, gdzie przychodzi popularność, tam stajemy się potencjalnymi celami. Marka sama w sobie - jest w uznawana w różnych kręgach zniechęconych ekologią, która jest popularna w Stanach Zjednoczonych, by cała firma była przykrywką dla politycznych działań w mieście i przekonywań zmian 'na lewicowe' poglądy. Coraz częściej EcoStyle jest także na językach pro-eco polityków podcierając się marką, jako przykład "dobrych biznesów" w Los Santos - w kuluarach mówi się, by EcoStyle miałoby dostać w najbliższym czasie propozycje współpracy z miastem na tematy ekologiczne.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie dochodu wynoszącego $450 000 (45% przychodu od kapitału) w tym i następnym tygodniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin