Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] EcoStyle


Lukrownik

Rekomendowane odpowiedzi

**W dniu 29/09/2021 roku zarząd spółki EcoStyle w składzie Rosalie i Laury Hetfield udał się na umówione spotkanie z urzędnikiem, w celu zastrzeżenia znaku towarowego EcoStyle w postaci loga i nazwy spółki. Mimo dość długiego spotkania, kobiety wyszły z niego zadowolone. Po przedstawieniu swoich planów i działań spółki mogły przejść do wypełnienia formalności związanych z zastrzeżeniem znaku towarowego, a na koniec dokonały płatności za cały proces zastrzeżenia.**
 

Spoiler

wyciete.png

datek.png?width=443&height=497

urzad.png

 

**Z dniem 29/09/2021 roku zabronione jest używanie znaku towarowego EcoStyle (logo, nazwa spółki) w celach komercyjnych. Użycie zastrzeżonego znaku towarowego będzie skutkowało nałożeniem kary finansowej na dany podmiot bądź przedsiębiorstwo. Do ewentualnego użycia jest wymagana zgoda zarządu spółki EcoStyle.**


Inwestycje spółki:

Spoiler

• Zastrzeżenie znaku towarowego (5k)

 

Edytowane przez Lukree
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**EcoStyle we współpracy z firmą projektową stworzyło pudełko klasy exclusive, do którego produkcji użyto papieru pochodzącego z recyklingu. Pudełka zostały laminowane matowym olejem roślinnym dla zapewnienia niepowtarzalnego wyglądu. Produkt jest w pełni biodegradowalny, a jego wykończenie zostało zaprojektowane w taki sposób, żeby zapewniać niepowtarzalny wygląd. Pudełka są dostępne tylko i wyłącznie na specjalne zamówienia, gdzie istnieje możliwość umieszczenia własnego nadruku na wierzchu pudełka przy użyciu techniki zwanej eco-drukiem, dobrania indywidualnego rozmiaru. Produkt nie ma konkretnego przeznaczenia i może być używany do przechowywania różnych rzeczy. Pierwsze pudełka zostały dostarczone marce Rose’s Diet, w których zostają dostarczane zestawy cateringu dietetycznego dla klientów klasy premium, do których zaliczają się wysoko postawieni politycy, celebryci, biznesmeni oraz członkowie rodzin królewskich. Reklamę dotyczącą pudełka zamieszczono na stronie internetowej spółki, która jest widoczna w ruchomej reklamie. Pudełko znalazło się między innymi w poście celebrytki Maddy Cardoso w związku z reklamą cateringu Rose’s Diet. Na stronie internetowej w zakładce products powstała specjalna sekcja, w której znajduje się opis pudełka oraz możliwość zakupu. Na froncie strony widnieje modelka Ayumi Amaya trzymająca pudełko w obliczu natury, by podkreślić naturalność oraz biodegradowalność produktu, oraz fakt, że jest przyjazny dla środowiska.**

Spoiler

ecostronkapudelko.png

Wydatek związany z projektem pudełka oraz sesją fotograficzną:

unknown.png

***

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.png

***

unknown.png

Post celebrytki Maddy Cardoso, na którym znalazło się pudełko wyprodukowane przez EcoStyle

**CEO EcoStyle w składzie Rosalie i Laury Hetfield zaprosiły na spotkanie jednego z CEO spółki Stronzo. Spotkanie odbyło się w przyjacielskiej atmosferze w domu kobiet. Głównym tematem biznesowym był temat ostatniego festiwalu utworzonego przez spółkę Stronzo. Kobiety tym sposobem próbowały rozeznać się w czekających ich kosztach do przygotowywanego przez nie festiwalu, o którym może zrobić się głośno już niebawem. Kolejną rzeczą były wspólne rady i decyzje, jeśli chodzi o prowadzenie swoich spółek, ewidentnie widać współprace na linii EcoStyle - Stronzo.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

**Dnia 05/10/2021 roku doszło do spotkania CEO EcoStyle z przedstawicielem miasta Los Santos. Spotkanie odbyło się w urzędzie miasta, na które właścicielki spółki EcoStyle zostały zaproszone kilka dni wcześniej. Przedstawiciel miasta był wręcz zachwycony poczynaniami spółki EcoStyle, która stara się ciągle eliminować szkodliwe dla środowiska różne tworzywa. Tym samym spółce EcoStyle została zaproponowana pomoc ze strony miasta oraz propozycja stworzenia kampanii promującej ochronę środowiska we współpracy z miastem, żeby ukazać je w dobrym świetle w odniesieniu do ekologii. Rosalie i Laura wykorzystując sytuacje, poprosiły o kilka istotnych rzeczy, w których miasto jest w stanie im pomóc. Cała otoczka spotkania zwiastuje niedługo wielkie boom na rynku, co może odbić się wielkim rozgłosem spółki EcoStyle nie tylko w mieście Los Santos.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

((niektóre fragmenty zostały celowo wycięte i będą ukazywane dopiero w przyszłych ruchach))

**Rozpoczęto we współpracy z miastem Los Santos wielką kampanię dotyczącą promocji ochrony środowiska. Opracowano szczegółowy plan oraz taktykę na najbliższe tygodnie mające rozgłośnić całą akcję do tego stopnia, żeby trafiła do każdego z mieszkańców miasta, jak i hrabstwa. W stanie San Andreas rozmieszczono łącznie 20 bilbordów informujących o akcji. Bilbordy pojawiły się w różnych dzielnicach miasta jak i w hrabstwie, między innymi w Sandy Shores, Paleto Bay oraz Grapeseed. Na bilbordach widnieje napis tytułowy opisujący tło, na którym widnieje modelka Ayumi Amaya spacerująca po "czystym" lesie. Na bilbordzie zamieszczono również napis zachęcający odbiorców do udziału w kampanii, jak również odnośnik do strony internetowej, na której co jakiś czas zamieszczane zostają instruktaże dające wskazówki, w jaki sposób dbać o środowisko. Zamieszczono również logotyp miasta Los Santos oraz EcoStyle. Odbiorca po ujrzeniu bilbordu i wejściu na stronę internetową trafia na zakładkę Campaigns/Environmental Campaign, gdzie jest zapraszany do wzięcia udziału w programie ochrony środowiska. Na stronie zamieszczono informację, że powstanie kilka sekcji dotyczących całego programu. Aktualnie zostały zamieszczone wskazówki dotyczące ekologicznej pracy w biurze. W bliskim odstępie czasu można spodziewać się kolejnych postów w tej sekcji, a akcja dopiero się rozpoczęła, więc z pewnością pojawi się więcej ciekawych smaczków promocyjnych, które CEO EcoStyle mają już przygotowane i oczekują z nimi na wdrożenie. Sam proces ma być długofalowy, żeby zachęcić jak największą ilość osób oraz zmienić ich tok myślenia na ten bardziej ekologiczny, co jest z pewnością korzystne dla marki, ponieważ może zachęcić odbiorców do zakupu produktów znajdujących się na stronie EcoStyle w zakładce Products.**

Spoiler

**Na mediach społecznościowych EcoStyle na bieżąco pojawiają się nowe posty dotyczące przedstawienia środowiska oraz ekosystemu. Zamieszczane tam informacje mają charakter edukacyjny i jest to proces, w którym odbiorca zapoznawany jest z naturą oraz całym środowiskowym systemem. Przedstawiono kilka ekosystemów, do których można zaliczyć ekosystem linii brzegowej oceanu, wybrzeża słodkowodnego, ujścia rzeki, wydm, namorzynowy. Opisano również składniki abiotyczne, biotyczne oraz łąki, rośliny, bezkręgowce, tundrę i tajgę.**

**W restauracji Marlowe Restaurant doszło do spotkania pomiędzy przedstawicielami EcoStyle oraz Marlowe Wine Company & Marlowe Restaurant, gdzie omówiono wszystkie szczegóły dotyczące ewentualnej współpracy polegającej na zakupie biodegradowalnych produktów pochodzących od eco firmy. Podczas rozmowy została przedstawiona pełna oferta dotycząca produktów przeznaczonych do użytku w restauracji oraz udzielono w profesjonalny sposób odpowiedzi na wszystkie pytania kierowane w stronę CEO EcoStyle od zainteresowanych ofertą person. Finalnie obie strony doszły do porozumienia i EcoStyle dostarczyło restauracji pojemniki, sztućce oraz słomki, natomiast dla winiarni zostały wyprodukowane etykiety pochodzące z papieru uzyskanego z recyklingu, na których zamieszczono nadruki wybrane przez spółkę Marlowe, za pomocą techniki eko wydruku. Udzielono pewnych porad i wskazówek dotyczących eco rozwiązań, w których zamieszczono między innymi montaż fotowoltaiki, domowych turbinek wiatrowych oraz systemu oferowanego przez Digibyte w postaci ograniczenia zużycia energii, jak i wody. W najbliższym czasie spółka EcoStyle na rzecz Marlowe Restaurant podejmie działania dotyczące wyprodukowania ekologicznego papieru do pieczenia.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* Holding: CROWN Holdings
* Kapitał Spółki: $1 000 000

 

* Spółka dalej trzyma się w topowym rankingu ekologicznych firm. Mimo wszystko, nie może ona zostać na swoich laurach. Współpraca z miastem wytworzyła dwie grupy obserwatorów poczynań spółki, jedni to Ci, którzy myślą, że spółka chce działać jako przykrywka dla przekrętów politycznych, druga grupa (uznawana za znacznie większą) sądzi, że jest to przyszłość kraju pod względami ekologicznymi. Kampania znacząco wpłynęła na wysoki stan rozpoznawalności spółki. Rzecz jasna, dyskusja na temat współpracy z miastem była prowadzona aż do momentu rozpoczęciu przez eco style takowej kolaboracji. Reklamy Maddy Cardoso przyczyniły się do wzrostu sprzedaż. Mimo samych dobroci, które mają miejsce na ostatniej drodze spółki i jej zarządu, pojawia się coraz więcej krytyków spółki. Osoby zajmujące się z profesji oceną produktów różnych firm stworzyły filmy, które połowicznie krytykują rzeczy produkowane przez spółkę. Materiały promujące ekologiczny styl życia ze spółką ECO STYLE dalej pozostają najwyżej w rankingu.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $325 000 tygodniowo przez najbliższe trzy tygodnie. (32,5% wielkości swojego kapitału).

* (Format wycen - 3 tygodnie)

- Narracja do pojutrze (Najpewniej jutro)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**W mediach Daily Globe, a właściwie w ich artykule z dnia 13.10 dotyczącym programu whatinbusiness pojawił się fragment tekstu dotyczący wielkiej kampanii EcoStyle współtworzonej we współpracy z miastem Los Santos. W artykule przedstawiono historię marki oraz jej zarys przedstawiając ją jako giganta ekologicznego w Los Santos. Zamieszczono również informację o jej krytykach, na co CEO EcoStyle umiejętnie zareagowały przyłączając się do kampanii charytatywnych i wpłacając na nie dość spore kwoty pieniędzy. **

**W drugim artykule programu whatinbusiness z dnia 22.10 pojawił się kolejny fragment tekstu dotyczący Eco-Smart domów, a właściwie trzeciej edycji konkursu we współpracy z Digibyte. Opisano zarys projektu i podkreślono, że takie rozwiązania to strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o marketing. Wspomniano również o fali inwestorów, którzy chętnie zainwestowaliby w taki projekt. CEO spółki na pewno nie osiądą na laurach i projekt nadal będzie kontynuowany oraz rozwijany o kolejne przedsięwzięcia. **

**W głównych artykułach informacyjnych od Daily Globe, dnia 13 października pojawił się atykuł poświęcony tylko i wyłącznie ekologii w Los Santos oraz spółce EcoStyle. Zadano sobie pytanie czy mieszkańcy są gotowi na zmiany. Przedstawiono między innymi "słynny" #EcoStyle, czy też sumienną i systematyczną pracę na profilu Lifeinvander. Wspomniano również o trwającej kampanii z miastem Los Santos, w którym trwa akcja promująca ekologiczny tryb życia. Zamieszczono również informację statystyczną, w których zanieczyszczenie środowiska zmniejszyło się o 80%, co odzwierciedliło wkład EcoStyle w działania dotyczące ochrony środowiska.**

**W trzech sekcjach - Daily Globe, programach autorskich (whatinbusiness) oraz Celebrity Preview pojawił się baner reklamowy EcoStyle, który mógł zauważyć odbiorca zainteresowany tematami odpowiedniego dla siebie sektora, co w rzeczywistości mogło, ale równie dobrze nie musiało wpłynąć na zasięgi.**

**EcoStyle zostało sponsorem wydarzenia charytatywnego World Restart A Heart Day organizowanego przez Eugenics Foundation. CEO EcoStyle - Laura Hetfield wzięła udział w wydarzeniu i wpłaciła jedną z największych kwot w postaci $150.000 okazując wsparcie tejże fundacji. Organizatorka imprezy odniosła się w pozytywnym znaczeniu do ochrony środowiska oraz przedstawiła okoliczność wydarzenia, finalnie dziękując sponsorom, gdzie EcoStyle zostało wymienione wśród trzech pierwszych sponsorów, zaraz po Stronzo oraz Rubert Racing. Przedstawicielka EcoStyle brała udział od początku do końca wydarzenia, a finalnie znalazła się na wspólnym zdjęciu, które znalazło się w wydarzeniu założonym na LI.**

Spoiler

unknown.png
sngine_e35d7b990c4415e15e95842eff8ea2b6.

Post na LI

Darowizna:
unknown.png

**Na stronie kampanii pojawiły się kolejne dwie grafiki dotyczące wskazówek związanych z ochroną środowiska i oszczędzaniem energii. Pierwsza grafika została poświęcona sposobom oszczędzania energii w domu. Druga z kolei grafika dotyczy serii pięciu sposobów do bycia bardziej przyjaznym środowisku. Aktualnie zamieszczono część pierwszą serii, która będzie kontynuowana o następne posty w ramach kampanii.**

**Ponownie zakupiono LI Pro na socialmediach w celu promocji konkursu związanego z Eco-Smart House jak i samej kampanii, której działania również prowadzone są na socialmediach takich jak między innymi Lifeinvander.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

**Od czasu do czasu w spocie reklamowych ligi hokejowej - Universal Major Hockey League ukazuje się reklamą EcoStyle dotycząca kampanii ochrony środowiska, natomiast na mniejszym ekranie  co jakiś czas przewija się baner reklamowy spółki. Reklamy pojawiły się podczas trzech kolejek ligowych, natomiast na oficjalnym profilu ligi znalazł się udostępniony post konkursowy na dom Eco Smart w formie zachęty do wzięcia udziału w tym wydarzeniu. Na tablicach przedstawiających wyniki znajduje się baner EcoStyle jak również #EcoStyle wyeksponowany w dolnym prawym rogu.**

**Mieszkańcy miasta Los Santos oraz czytelnicy i słuchacze Daily Globe, jak również internauci z pewnością mogli dostrzec kampanię reklamową EcoStyle dotyczącą trzeciej edycji konkursu na dom Eco Smart stworzony z pomocą Digibyte. Na plakatach oraz bilbordzie widnieją informacje o konkursie ze stroną internetową EcoStyle oraz logo, pod którym zamieszczony jest link oraz kod QR zawierający odnośnik do posta z konkursem na Lifeinvanderze. Zamieszczono również informację o dacie zakończenia konkursu, tj. 27.10.2021 oraz o fakcie, że plakaty zostały wykonane z papieru pochodzącego z recyklingu. Konkurs został przeprowadzony na platformie Lifeinvander, w której uczestnik musiał polubić post, polubić profil EcoStyle oraz udostępnić post z #EcoStyle. Konkurs wygrał Walden Cortez, któremu następnego dnia zostały przekazane klucze do jego nowego domostwa. Zwycięzca został oprowadzony po mieszkaniu i zostały mu przedstawione wszystkie zalety oraz funkcje Eco Smart domu.**

Spoiler

2plak2.png

***

2plak1.png

***

2plak3.png

***

2plak4.png

Temat w dziale IC


unknown.png

Post konkursowy

unknown.png

Post z ogłoszeniem zwycięzcy

unknown.png

***

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png


Wydatki:

Kupno budynku
unknown.png

Kupno bilbordu + 3 plakatów
unknown.png

Opłacenie firmy modernizującej dom i materiałów budowlanych pochodzących z recyklingu
unknown.png

**CEO Ecostyle zauważyła reklamę zlotu charytatywnego odbywającego się w Paleto Bay, podczas którego miała odbyć się zbiórka na schroniska dla psów znajdujące się w hrabstwie. Postanowiła wziąć udział w wydarzeniu i wesprzeć szczytny cel kwotą $50.000, która była najwyższa w całym wydarzeniu. Była to kolejna zbiórka wsparta przez EcoStyle, które swoim ruchem miało pokazać przeciwnikom, że działają dla sprawy, a nie dla polityki co finalnie miało przynieść lekkie ocieplenie wizerunku po stronie przeciwników owej spółki. Organizator wydarzenia publicznie przekazał pieniądze na rzecz schroniska w Paleto oraz Sandy Shores, natomiast na sociaImediach związanych z wydarzeniem zamieścił podziękowania dla CEO EcoStyle za "naprawdę dużą wpłatę na rzecz schroniska!".**

Spoiler

unknown.png

Post na LI

Darowizna:
unknown.png
unknown.png

((Powyżej wycinek z logów i screen z powótki streama, ponieważ nie zdążyłem zrobić screenka wpłaty podczas gry))

**W mediach społecznościowych EcoStyle na bieżąco pojawiają się nowe posty dotyczące przedstawienia środowiska oraz ekosystemu. Zamieszczane tam informacje mają charakter edukacyjny i jest to proces, w którym odbiorca zapoznawany jest z naturą oraz całym środowiskowym systemem. Przedstawiono kilka tematów, do których można zaliczyć lasy deszczowe, rafy koralowe, czerwone i zielone algi, trawy morskie, lasy namorzynowe, ekosystemy linii brzegowej, tematy związane z Alaską i panującym tam ekosystemem, tematy związane z osadami i zmianami klimatycznymi.**

**EcoStyle małymi krokami zaczyna się przygotowywać do finału kampanii dotyczącej ochrony środowiska we współpracy z miastem Los Santos. Finałem kampanii ma być jednodniowy festiwal o nazwie Sing For Earth, który ma się odbyć 19 listopada w Vinewood Bowl. Przygotowano specjalną stronę internetową sfelossantos.com, gdzie będą publikowane posty związane z wydarzeniem jak również przedstawiani artyści biorący w nim udział. Na Lifeinvadnerze stworzono profil użytkownika o nazwie Sing For Earth, na którym zostają publikowane posty dotyczące wydarzenia. Stworzono "nowe wydarzenie" na LI, na który dołączają coraz to kolejne osoby mogące pochwalić się wzięciem udziału w Festiwalu. Na głównym planie plakatu widnieje wizerunek modelki Ayumi Amaya kroczącej przez naturę, takie przedstawienie plakatu było koncepcją jednej z CEO spółki. Zaprojektowano również specjalne logo wydarzenia. Wstęp na festiwal jest darmowy, a sponsorami całego wydarzenia jest organizator EcoStyle oraz miasto Los Santos i Coil. Bardzo możliwe, że obsada sponsorska w najbliższym czasie powiększy się o kolejnych sponsorów przyczyniających się w jakiś sposób do organizacji wydarzenia. **

**W mieście pojawiły się wielkie bilbordy, na których widnieje data wydarzenia, informacja o wstępie wolnym oraz loga sponsorów. Na dole bilbordów widnieje adres strony internetowej wydarzenia, jak również jego nazwa na Lifeinvanderze. Na dole baneru zostały zamieszczone małym drukiem informacje, że bilbordy zostały wykonane z papieru pochodzącego z recyklingu.**

**W międzyczasie przeprowadzono pierwsze negocjacje kontraktowe z lokalnymi gwiazdami, które zakończyły się porozumieniem oraz podpisaniem kontraktów. Umowy zostały własnoręcznie przygotowane oraz napisane przez prawnika spółki. Na chwilę obecną obsada artystów pozostaje anonimowa, ponieważ zostaną oficjalnie zaprezentowani wraz ze zbliżającą się datą festiwalu. W kuluarach mówi się, że w wydarzeniu ma wystąpić pięć artystów/zespołów muzycznych.**

Spoiler

plakatsfe.png


unknown.png

***

unknown.png

***

unknown.png

((Wyrywkowe screeny w celu potwierdzenia działań))


Profil SFE na LI

Oficjalna strona wydarzenia sfelossantos.com

Wydarzenie na Lifeinvanderze


bilkon2.png

***

bilkon6.png

***

bilkon5.png

Post z rozmieszczeniem bilbordów

Aktualne wydatki związane z bilbordem

unknown.png

Edytowane przez Mitsu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Do obsady sponsorskiej wydarzenia Sing For Earth w ostatnim czasie dołączył CROWN Holdings oraz Daily Globe, który obejmie patronat medialny całego wydarzenia, jak również promocję w mediach. W sieci pojawiła się informacja, że obsada sponsorska została aktualnie zamknięta, pomimo napływających ofert z innych firm i przedsiębiorstw. Jednakże istnieje możliwość rozłożenia swojego stanowiska gastronomicznego na terenie wydarzenia, po wcześniejszych uzgodnieniach z organizatorami oraz po odpowiednim podpisaniu umowy**

Spoiler

unknown.png

**Z biegiem czasu akcje EcoStyle poszybowały w górę, co odzwierciedla rangking sporządzony dla miasta Los Santos. Spółka uplasowała się na pierwszej pozycji w zestawieniu tygodnia, natomiast w rankingu ogólnym zajmuje miejsce na podium, znajdując się na trzeciej pozycji. Zespół EcoStyle jest bardzo zadowolony z osiągniętych rezultatów, co dało pozytywną mobilizację do kolejnych działań związanych z marką.**

Edytowane przez Mitsu
aktualizacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

• EcoStyle


1. Pojawienie się w artykułach pisanych przez Daily Globe + napisanie w artykule o konkursie prowadzonym przez EcoStyle + osobny artykuł o ekologii i EcoStyle
2.  Wpłacenie datku charytatywnego na World Restart A Heart Day organizowanego przez Eugenics Foundation w kwocie $150.000, wspomniane to zostało na koniec wydarzenia i EcoStyle zostało wyróżnione.
3. Zakupienie LI PRO na social mediach, które są regularnie prowadzone.
4. Wystartowanie 3 edycji konkursu, gdzie dla zwycięzcy został przekazany zmodernizowany przez DigiByte dom.
5. Wpłacenie datku charytatywnego na organizowanym zlocie w Paleto na rzecz schroniska w wysokości $50.000
6. Przygotowania do wielkiego wydarzenia organizowanego przez EcoStyle, zakontraktowanie dwóch pierwszych artystów, dogadywanie miejsca i przygotowania sceny. W dodatku billboardy i plakaty na których znajduje się zakontraktowana modelka Ayumi Amaya.
7.  Akcje EcoStyle poszybowały w góre co przedstawia ranking, gdzie EcoStyle plasuje się w ciągu miesiąca na pierwszym miejscu i na trzecim miejscu w ogólnodostępnym rankingu TOP 3 spółek Los Santos.

* Spółka widoczna dla innych graczy.


* Kapitał spółki: $1 000 000 (Holding: CROWN Holdings)

* Akcje spółki utrzymują się od jakiegoś czasu na podobnym poziomie. Eco Style zasłużyło na swoje pewne miano, ludzie wtłoczyli ją do życia, przez to coraz więcej grup społecznych ma do niej zaufanie. Im więcej reklamy, tym więcej stałych klientów. Wpłacanie datków i prowadzenie podobnych konkursów nie zawsze będzie dla nich dobrym wyjściem względem finansowym. Mimo wszystko pozwoliło to zbudować im stały, zarazem wyjątkowy PR na tle innych. Obserwatorzy liczą na jakieś poważniejsze ruchy ze strony liderów spółki kapitałowej. Wysoka pozycja EcoStyle zezwala na wolniejsze działanie, ludzie nie lubią nadwyżki rzeczy oferowanej przez daną firmę, ponieważ wtedy występuje zmniejszenie popytu na ich przedmioty.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $325,000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.
* (W formule wycen do trzy tygodnie)

Mitsu i arson lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Artykuł o EcoStyle pojawił się na stronie Daily Globe, zamieszczona tam została również reklama kampanii w postaci baneru.**

**W mediach Daily Globe, a właściwie w ich artykule z dnia 03.11 dotyczącym programu whatinbusiness pojawił się fragment tekstu dotyczący wydarzenia RC Race Series organizowanego we współpracy z Digibyte. Niestety wydarzenie nie doszło do skutku z powodu problemów technicznych związanych z dostawą prądu. Organizatorzy zapowiedzieli przełożenie terminu wydarzenia.**

**W dwóch sekcjach - Daily Globe, oraz w krótkich newsach pojawił się baner reklamowy EcoStyle, który mógł zauważyć odbiorca przeglądający wiadomości.**

**Zorganizowano niezbędne narzędzia i zmodernizowano obiekt do przeprowadzenia festiwalu Sing For Earth, podczas którego udział wzięła duża liczba artystów. Łącznie zaangażowanych było ośmiu artystów oraz jeden zespół, w tym siedmiu z nich jest uczestnikami projektu Flaire Force, który stworzył raper Quentin Little, artysta który w ciągu ostatnich miesięcy uplasowuje się w topce music chartsów. Organizacja całego wydarzenia była finałem kampanii środowiskowej we współpracy z miastem Los Santos. Podczas wydarzenia został wydany samochód marki Coil, który przygotował warsztat J&S Garage. Szczęśliwym zwycięzcą samochodu okazał się Nicolas Smith. Wydarzenie pomimo problemów technicznych zostało dociągnięte do końca. Sponsorem wydarzenia było miasto Los Santos, marka samochodów elektrycznych Coil oraz CROWN Holdings, natomiast Daily Globe zapewniło pomoc medialną. Uczestnicy wydarzenia mogli natomiast skorzystać ze stoisk gastronomicznych Lighthouse Coffee & Bar oraz Marlowe Wine, jak również obejrzeć stoisko przygotowane przez J&S Garage.**

Spoiler

Lista wykonanych rzeczy wedle przygotowań w przeciągu trzech tygodni

1. Zakontraktowano 6 artystów (S3VEN, Carmella B, Niksy, DXE, Memphis6, Little) oraz DJ Danni odpowiadającą za audio, podkłady muzyczne oraz nagłośnienie.
2.
Zmodernizowano obiekt przygotowując scenę, strefę gastronomiczną liczącą trzy stoiska oraz jedno przygotowane dla J&S Garage, backstage liczący garaż dla artystów, cztery garderoby oraz strefę VIP z barem.
3. Zorganizowano obsługę stoisk współpracując z Lighthouse Cafe & Bar oraz Marlowe Wine.
4. We współpracy z Daily Globe zorganizowano i opłacono prowadzącą - Rosemary Ponds
5. Zakontraktowano i opłacono firmę ochroniarską - ReDo Security
6. Wykonano grafiki plakat ogólny, lokalizację, plan wydarzenia.
7. We współpracy z J&S Garage przygotowano samochód marki Coil Raiden dla zwycięzcy losowania. Samochód kilka dni wcześniej został przetransportowany przez J&S Garage do ich warsztatu, a następnie dostarczony przez nich na miejsce wydarzenia.

8. Stworzono specjalną stronę internetową oraz profil na Lifeinvanderze.

 

Lista wydatków została udostępniona opiekunom.

***

Screeny z gry:

Negocjacje kontraktowe

unknown.png
unknown.pngunknown.pngunknown.png

...

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png
 

Stoisko
unknown.png
unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

 

Ochrona
unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

 

Patronat Daily Globe

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

***

unknown.png
unknown.png

**Laura Hetfield, jedna z CEO EcoStyle wzięła udział w wywiadzie Daily Globe na temat środowiska oraz sytuacji klimatycznej w hrabstwie oraz na świecie. Dziennikarz przeprowadzający wywiad określił ją jako jedną z cieplejszych osób, jakie kiedykolwiek poznał oraz docenił ją, że nie nabrała się na pytania pułapki. Laura sprytnie przekierowała pytania obrazując całą działalność EcoStyle oraz reklamując promowane rzeczy oraz wypuszczane kampanie, robiąc to w taki sposób, by odpowiadać na dany temat.**

**Podjęto współpracę z warsztatem J&S Garage, który w ostatnim czasie przeniósł swoją siedzibę do Rockford Hills. Współpraca obejmowała przygotowanie pojazdu do losowania podczas wydarzenia Sing For Earth oraz stoiska na wydarzeniu. W przyszłości EcoStyle ma podjąć się promocji działalności warsztatu, jak również zorganizować z nimi wspólny konkurs w celu zwiększenia ich zasięgów i poprawy pozycji na rynku promując ekologiczne rozwiązania.**

Spoiler

Pierwsze spotkanie
unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

 

Zabranie samochodu przez ekipę J&S Garage

unknown.png

unknown.png

unknown.pngunknown.png

Rozmowa podczas SFE

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.png

**W mediach społecznościowych EcoStyle na bieżąco pojawiają się nowe posty dotyczące przedstawienia środowiska oraz ekosystemu. Ponadto ponownie zakupiono LI PRO dla kontynuacji swojej misji poszerzania zasięgów.**

**Od czasu do czasu w spocie reklamowych ligi hokejowej - Universal Major Hockey League ukazała się reklamą EcoStyle dotycząca kampanii ochrony środowiska, natomiast na mniejszym ekranie poniżej co jakiś czas przewijał się baner reklamowy spółki. Reklamy pojawiły się podczas sześciu kolejek ligowych. Na tablicach przedstawiających wyniki znajduje się baner EcoStyle jak również #EcoStyle wyeksponowany w dolnym prawym rogu. **

**Spotkano się z przedstawicielem organizacji pozarządowej, który docenił działania EcoStyle oraz zaproponował kolejną kampanię dotyczącą zanieczyszczeń oceanów oraz promocją biodegradowalnych zamienników plastiku. CEO EcoStyle przystała na propozycję i w najbliższym czasie zostanie zorganizowana kolejna kampania.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

**Nawiązano współpracę z producentem ubrań sportowych, marką Eris. Współpraca dotyczy produkcji ekologicznych pudełek do produktów tej marki. Pudełka zostały wykonane z poddanego recyklingowi papieru oraz bawełny organicznej, która została wyścielona wewnątrz opakowania, chroniąc odpowiednio obuwie przed uszkodzeniami podczas transportu. Produkt jest w 100 % biodegradowalny oraz w pełni nadaje się do recyklingu. Druk został wykonany za pomocą techniki zwanej ekowydrukiem pozwalającej nadrukować grafiki na recyklingowym papierze. Każde pudełko zostało laminowane matowym olejem roślinnym w celu zapewnienia nieszablonowego wyglądu. Eris zamówiło cały nakład pudełek, wypuszczając w nich swoją najnowszą kolekcję butów.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**EcoStyle razem z Crown, Maze Bank oraz Digibyte przygotowują się do stworzenia niespotkanego do tej pory projektu. Jego ideą jest stworzenie apartamentowca, który będzie posiadać wszystkie nowoczesne i ekologiczne techniki wykorzystane w smart-domach konstruowanych podczas ich współpracy z Digibyte. Ponadto Digibyte wzbogaci ten system rozwijając go, by odpowiadał potrzebom apartamentowca, jak również odpowiednio go zabezpieczył przed wszelkimi próbami cyberataków. Informacja o wspólnym projekcie pojawiła się na oficjalnym profilu EcoStyle na Lifeinvanderze. Zapowiedziano, że informacje na temat projektu będą co jakiś czas zamieszczane na profilach Crown, Digibyte oraz EcoStyle.**

Spoiler
Edytowane przez Mitsu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EcoStyle



1. Artykuł o EcoStyle na stronie Daily Globe, wraz z informacją o organizacji wydarzenia RC Race Series przez EcoStyle i DigiByte. Wydarzenie zostało przesunięte na inny termin. Pojawianie się banerów EcoStyle w artykułach Daily
2. Organizacja festiwalu Sing for Earth w którym wzięło udział 8 artystów i 1 zespół, został zorganizowany konkurs na pojazd elektryczny marki Coil Raiden, do tego pojawiły się stanowiska Lighthouse Cafe & Bar, Marlowe Restaurant oraz J&S Garage. 
3. Podjęcie współpracy z J&S Garage, które zmodernizowało pojazd do konkursu i wystawiło swoje stanowisko na festiwalu Sing for Earth
4. Wywiad w Daily Globe z jedną CEO EcoStyle Laurą Hetfield.
5.  Aktywnie prowadzone media, gdzie ciągle pojawiają się posty związane ekosystemem i przedstawieniem sytuacji środowiska.
6. Pojawiająca się reklama EcoStyle w lidze hokejowej.
7. Spotkanie z przedstawicielem organizacji pozarządowej z którą EcoStyle ma w planach rozpoczęcie kolejnej kampanii.
8. Rozpoczęcie współpracy ze spółką ERIS na produkcje ekologicznych pudełek do produktów marki ERIS.
9. Poinformowanie o rozpoczęciu prac nad nowym projektem w które zaangażowane jest m. in. DigiByte, CROWN czy Maze Bank.

• Spółka widoczna w grze
• Inwestycje spółki.



* Kapitał spółki: $1 000 000 (Holding: CROWN Holdings)

* EcoStyle zachowuje się godnie jak na tak wysoko postawioną spółkę. Zaangazowanie w tylu rzeczach z jej strony jest samym pozytywem. Akcje są na zadowalającym poziomie, a spółka zyskuje coraz więcej pozytywnych odbiorców.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 350 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.
* (W formule wycen co trzy tygod
nie)


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**W środę 24 listopada na profilu EcoStyle udostępniono post o nadchodzącym projekcie Eco-Smart będącym przełomem na rynku apartamentowym. Projekt obejmuje współpracę pięciu marek do których należą Maze Bank, Crown Development, EcoStyle, Saint & Associates Architecture oraz DigiByte. Hasłem projektu jest "Live at the Center of Modern Conveniences & Entertainment in harmony with nature" oznaczające mieszkanie w centrum nowoczesnych udogodnień i rozgrywki w zgodzie z naturą, co ma być główną wyróżniającą się cechą od pozostałych projektów istniejących na rynku. W publikowanych postach opisano historię budynku oraz jego wysokość wynoszącą 1050 stóp, co czyni go najwyższym w stanie San Andreas. Zamieszczono informację na temat Saint & Associates Architecture, którzy są odpowiedzialni za projektowanie wnętrza budynku oraz zarządzaniem procesem budowy z zastosowaniem ekologicznych oraz energooszczędnych standardów budowlanych przygotowując miejsce dla nowoczesnych technologii stosowanych w Eco Smart domach. Projekt jest rozwinięciem projektu EcoStyle we współpracy z Digibyte, które wkroczył na następnym poziom oraz zaangażował kolejne marki promując ekologię w mieście Los Santos. W niedzielę 5-tego grudnia zamieszczono post zawierający zdjęcia z mini centrum handlowego Maze Mall, na których przedstawiona jest modelka Ayumi Amaya korzystająca z jego udogodnień. W Maze Mall można spotkać sklepy takich marek jak Maze Bank, iFruit Store, 24-Seven, Ponsonbys, SubUrban, Bean Machine oraz Maze & CROWN Merch Sho. Pomieszczenie jest otoczone jest balkonami, na których znajdują się windy kierujące do innych pomieszczeń, które zostaną opublikowane w kolejnych postach. Pośrodku Maze Mall znajduje się wielka fontanna, której pompę filtrującą będą zasilać panele fotowoltaiczne zamieszczone na budynku. Mieszkaniec najwyższego w Los Santos wieżowca będzie mógł z łatwością skorzystać ze wszystkich udogodnień, zjeżdżając na sam parter pilnie strzeżonego budynku, przy którego wejściu znajdują się bramki do wykrywania metalu. Poranne zakupy, świeża kawa, oddział Maze Bank, sklep iFruit, a także sklepy odzieżowe będą dosłownie pod ręką. Zamieszczono informację, że Maze Bank Tower poszukuje chętne marki do stworzenia kolejnych, prestiżowych punktów dystrybucji w formie lokali na przed ostatnich piętrach, które zostaną oddane w zupełności dla nich jako wielkie powierzchniowo spersonalizowane dla nich punkty sprzedażowe swoich usług. Osoby obserwujące projekt mogą wywnioskować, że twarzą całego przedsięwzięcia ma być modelka Ayumi Amaya, która pojawiła się na pierwszych zdjęciach związanych z przedsięwzięciem. Na profilu Crown Development poinformowano o powstaniu sekcji rekreacyjnej, w której znajduje się kino, kręgielnia, siłownia, basen z saunami i punktem masażu. Na jednym z wyższych pięter znalazł się park z widokiem na całe Los Santos. Wszystkie atrakcje zostały skonstruowane z wytycznymi przedstawionymi przez EcoStyle tworząc Maze Bank Tower pierwszych obiektem w Los Santos, który będzie przyjazne dla ekologii robiąc kolejny krok do polepszenia obecnej sytuacji na świecie i stanie San Andreas. Standardowo na zdjęciach pojawiła się modelka Ayumi Amaya. Przedstawicielka EcoStyle brała udział w negocjacjach z Saint & Associates Architecture dotyczących zatrudnienia ich do zrealizowania wykonania projektu Maze Bank Tower.**

Spoiler

Posty EcoStyle

Post 1

Post 2

Post 3


Posty Crown Development
Post 1

Post 2

Spotkanie z przedstawicielem Saint & Associates Architecture

unknown.png

unknown.png

***

unknown.png

***

unknown.png

((Screeny zostały specjalnie okrojone))

Bilbordy

mazeblbord1.png
mazeblbord2.png
mazeblbord3.png

Temat z bilbordami

Opłata bilbordów

unknown.png

Baner

CTtq88Dh.jpg

 

**EcoStyle rozpoczęło kampanię przeprowadzaną na zlecenie międzynarodowej organizacji pozarządowej posiadającej oddział w Stanach Zjednoczonych.. W tym celu utworzono specjalną stronę internetową w sekcji campaigns/ProtectTheOceans, gdzie zamieszczono pierwsze posty dotyczące kampanii, w której celem przewodnim jest ochrona oceanów oraz zmniejszenie użycia plastikowych przyrządów użytku codziennego i zastępowania ich biodegradowalnymi zamiennikami. Na stronie znalazła się grafika, gdzie przedstawiono okres rozkładu różnych plastikowych elementów codziennego użytku, zamieszczonych graficznie na plaży w Los Santos. Grafika również znalazła się na profilu LI, gdzie została wypromowana, by trafiła do szerszej społeczności. W drugim poście podano wskazówki zawierające redukcję użycia plastiku w życiu codziennym. Gdzie zalecono, by używać alternatyw w przypadku plastikowych produktów jednorazowego użytku, zabieraniu materiałowej torby do sklepu, wrzucania gum do żucia do specjalnych pojemników, kupowania hurtowego produktów, zamieniania plastikowych pojemników na inne odpowiedniki. Zastąpienia plastikowych kołków na pranie tymi drewnianymi, dawania dobrego przykładu innym, podejmowania recyklingu oraz ponownego używania plastikowych butelek. **

**Przekazano do zrobienia samochód marki Coil Taranis, który zostanie w przyszłości przekazany z ramienia EcoStyle. Prawdpodobnie zostanie przekazany dla Govu, jednak nie podjęto w tym kroku żadnych działań prócz rozmowy z przedstawicielem Partii Demokratycznej. Samochód aktualnie jest w trakcie przygotowań. Ponadto J&S Garage otrzymało do naprawy pojazd L.Hetfield, który został uszkodzony podczas kolizji drogowej, w której jej samochód został potrącony przez kierowcę samochodu offroadowego, gdzie po całym wypadku trafiła do szpitala.**

Spoiler

Coil Taranis

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Pfister Neon

unknown.png

unknown.png

((zorganizowanie gry dla warsztatu z elektrykami))

**Spotkano się z przedstawicielem Partii Demokratycznej, który przedstawił Laurze swoją inicjatywę przy organizacji wydarzenia, na które otrzymał słowo pomocy finansowej oraz organizacyjnej. Omówiono z nim przyszłościowe pomysły ekologiczne, które myślą przedstawicielki EcoStyle powinny zostać wdrożone w stanie San Andreas.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.png

***

unknown.pngunknown.pngunknown.png

***

unknown.png

***

unknown.png

***

unknown.png

((screeny zostały specjalnie okrojone))

**Od czasu do czasu w spocie reklamowych ligi hokejowej - Universal Major Hockey League ukazała się reklamą EcoStyle dotycząca kampanii ochrony środowiska, natomiast na mniejszym ekranie poniżej co jakiś czas przewijał się baner reklamowy spółki. Reklamy pojawiły się podczas trzech kolejek ligowych. Na tablicach przedstawiających wyniki znajduje się baner EcoStyle jak również #EcoStyle wyeksponowany w dolnym prawym rogu.**

**W mediach społecznościowych EcoStyle na bieżąco pojawiają się nowe posty dotyczące przedstawienia środowiska oraz ekosystemu. W ostatnim czasie upubliczniono informacje na temat bioróżnorodności (gatunkowej, genetycznej, ekosystemów, fukncjonalnej), czynników (abiotycznych, edaficznych), stabilności środowiskowej, burz, organizmów żywych, obecności drapieżników, posty o Arktyce, oraz zimnych i gorących temperaturach.**

**W mediach Daily Globe, a właściwie w ich artykule z dnia 08.12 dotyczącym programu whatinbusiness pojawił się fragment tekstu dotyczącego ekologicznego wieżowca Maze Bank Tower, w którym zamieszczono szczegóły dotyczące budynku, współpracy oraz Maze Mallu. Ponadto zamieszczono baner Maze Bank-u, które zostały przygotowane przez dział PR EcoStyle.**

**W poście z Coil Raidenem z dnia 25 listopada, w programie Talks With Ponds z dnia 26 listopada, Artykule o skoku na sklep jubilerski zamieszczono baner EcoStyle**

**Zgłoszono się do Jie Recycling z propozycją współpracy dotyczącej pozyskiwania oraz zwracania materiałów nadających się do recyklingu. Według CEO EcoStyle jest to korzystny zabieg, co spowoduje zmniejszenie kosztu transportu, który musieli włożyć przy korzystaniu z usług firmy pochodzącej z sąsiedniego stanu. Zaproponowano Jie Recycling wsparcie medialne oraz przedstawiono potencjalnych kandydatów do współprac, jak również zaoferowano pomoc z ramienia EcoStyle, co odzwierciedliło się ze strony liderów Jie Recycling ciepłym przyjęciem. Przedstawiciele obu spółek liczą na owocną współpracę w celu promowania ekologii w całym stanie San Andreas. Zaproszono L.Hetfield na zwiedzenie fabryki, co finalnie dokonała z przedstawicielką Jie Recycling. Przeprowadzono małą wymianę poglądów na temat ekologii i kilku wspólnych przyszłościowych pomysłów do realizacji. Laura uczestniczyła również w spotkaniu między Crown Development, a Jie Recycling, gdzie była pośrednikiem w rozmowach. Finalnie spotkanie zakończyło się nawiązaniem współpracy na okres 2 tygodni, gdzie spółka Jie Recycyling będzie odpowiedzialna za dostarczenie kontenerów na obszar budowy, jak również ich transport do fabryki, a następnie poddanie ich recyclingowi. Wstawiono post promujący recycling na mediach społecznościowych EcoStyle, gdzie znalazł się załącznik do profilu Jie Recycling.**

Spoiler

Spotkanie w siedzibie Jie Recycling

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

 

Pośredniczenie w rozmowach między Crown Development, a Jie Recycling

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

**Włączono się do akcji charytatywnej Fuzzy wpłacając $25.000 na zbiórkę dotyczącej Świąt dla dzieci z Domu Dziecka.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

**EcoStyle otrzymało nominacje w Daily Globe Business Awards 2021, gdzie EcoStyle zostało nominowane do najlepszego połączenia sił oraz debiutu inwestycyjnego. Natomiast jedna z CEO Laura Hetfield została nominowana do kategorii przyszłej gwiazdy na Star Street.**

Edytowane przez Mitsu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • EcoStyle

1. Współpraca z CROWN Development i Digibyte przy Maze Bank Tower.
2. Kampania mająca na celu chronienie oceanów przed plastikiem.
3. Edukowanie społeczności na temat szkodliwości plastiku.
4. Zlecenie wyprodukowania samochodu firmie Coil Taranis.
5. Promocja spółki na meczach ligi hokejowej.
6. Wzmianka o spółce w artykule What In Business.
7. Nawiązanie współpracy z Jie Recycling.
8. Otrzymanie nominacji w Daily Globe Business Awards 2021.


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Spółka ma aktualnie mocną pozycję na rynku, jej działania są zawsze pozytywnie odbierane przez ludzi. Współpraca z CROWN przy tworzeniu Maze Bank Tower przynosi wielki wzrost akcji spółki, dla wielu inwestorów jest to spora okazja. Posty edukujące społeczność na temat ekologii spotykają się z dobrym odbiorem przez co sama spółka z każdym dniem zyskuje większe grono pozytywnych odbiorców.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $370,000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

arson i Mitsu lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

**EcoStyle kontynuuje kampanię przeprowadzaną na zlecenie międzynarodowej organizacji pozarządowej posiadającej oddział w Stanach Zjednoczonych. Akcja prowadzona jest na socialmediach oraz stronie internetowej spółki w sekcji campaigns/ProtectTheOceans. Cel kampanii pozostaje niezmienny, ochrona oceanów oraz zmniejszenie użycia plastikowych przyrządów użytku codziennego i zastępowania ich biodegradowalnymi zamiennikami. Na stronie znalazły się dwie grafiki dotyczące 5 sposobów na uratowanie oceanów, w których znalazły się między innymi techniki ograniczające pozostawianie śladu węglowego, ochrona zagrożonych gatunków, wpływ na lokalnych reprezentantów. W kuluarach planowany jest finisz kampanii, do którego ma zostać dołączona spółka Jie Recycling, z którą omawiane są poszczególne plany dotyczące finału. W Daily Globe WiB pojawił się artykuł informujący o kampanii.**

**Nawiązano współpracę z Jie Recycling dotyczącą rozpoczęcia badań nad nowym typem akumulatora litowo-żelazowo-jonowej, która sama w sobie ma nie posiadać kobaltu, który jest stosowany w aktualnych bateriach, a jego wydobycie jest szkodliwe dla środowiska. Podczas spotkania poruszono temat i wspólnie ustalono, że przedstawiciele Jie Recycling nawiążą kontakt z chińską firmą oraz korporacją CTAL. Ich zastosowanie ma mieć użytek w kilku zastosowaniach, do których należą samochody elektryczne, akumulatory w eco-smart domach lub apartamentach, jak również w samochodach, które zastąpić mają kanistry pozwalając na ładowanie samochodu nawet w momencie, gdy w pobliżu nie ma stacji ładującej. Podczas spotkania omówiono wszelkie szczegóły dotyczące pomysłu. Przy następnym spotkaniu spotkano się z przedstawicielem chińskiego CTAL, który osobiście pojawił się w Los Santos. Ustalono, że EcoStyle opłaci badania nad akumulatorami, Jie Recycling zajmie się recyklingiem, natomiast CTAL produkcją baterii. Przyjęto, że podział zysków ze sprzedaży akumulatorów będzie wynosić 50% - CTAL, 25% - EcoStyle, 25% - Jie Recycling. Zastosowanie nowych technologii w bateriach całkowicie zredukują szkodliwość produkcji, która będzie znacznie niższa w porównaniu do produkcji silnika spalinowego. O nawiązaniu współpracy poinformowano na socialach każdej marki.**

Spoiler

 ***

Post o współpracy - EcoStyle

Post o współpracy - Jie Recycling

 

Screeny z gry:

Spotkanie 1

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Spotkanie 2

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

 

Wydatki związane z badaniami - $100.000

unknown.png

**Stopniowo zbliża się finalizacja wspólnego projektu Maze Bank Tower na linii Crown Maze Bank, Crown Development, EcoStyle, Saint & Associates Architecture oraz DigiByte. Ze strony EcoStyle skontaktowano się z przedstawicielami World Ecology Building Council, którzy przeprowadzili inspekcję każdego pomieszczenia pod względem standardów dotyczących zielonego budownictwa. Po dokładnych oględzinach z uznaniem przyznano najlepszą ocenę wystawiając przy tym certyfikat, którego ważność kończy się w 2032 roku. Inspekcji dokonał Christopher Jones. Finalnie o całym projekcie pojawił się specjalny artykuł w What Is Business, w którym opisano całe przedsięwzięcie, podano szacowane kwoty oraz przedstawiono szczegółowo budynek, któremu pozostawiono same pozytywne opinie.**

**Podczas anomalii pogodowej, która nawiedziła miasto Los Santos, przedstawicielka EcoStyle – Laura Hetfield wsparła senator Astrid Nillson, w akcji znajdującej się przy urzędzie miasta. Rozdawano potrzebującym ciepłą odzież, gorące pożywienie oraz gorące napoje. Zlecono produkcję koców wyprodukowanych z poliestru, które dostarczono na miejsce akcji. Pomoc ze strony EcoStyle została doceniona przez samą senator, która podziękowała na swoim profilu oznaczając hasztag związany ze spółką. Następnego dnia CEO EcoStyle razem z Lucille Ferreirą spotkała się z przedstawicielem miasta Benjaminem Swansonem. Zadeklarowano produkcję ciepłej odzieży wykonanej z poliestru jak również koców, które finalnie zostały dostarczone w ręce wolonatriuszy. Wzmianka o pomocy EcoStyle pojawiła się na profilu Lucille Ferreiry.**

Spoiler

Pomoc organizowana przez senator pod urzędem

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.png

Wydatki związane ze wsparciem pod urzędem - $40.000

unknown.png

Post senator Astrid Nillson

unknown.png

Link do postu

unknown.png

Link do postu


***

Spotkanie z przedstawicielem miasta

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Wydatki związane z pomocą - $200.000

unknown.png

Post Lucille Ferreiry

 

**W związku z anomalią pogodową skontaktowano się z przedstawicielem San Andreas State Parks, gdzie wpłacono kwotę 50 tysięcy, która została przeznaczona na ochronę gatunków, które nie poradziłyby sobie z samodzielnym przetrwaniem śnieżycy. Za tą kwotę miały zostać zbudowane schrony dla zwierząt. Podczas rozmowy z przedstawicielem SASP poznano ich sytuację oraz potrzeby. Z powodu polepszenia sytuacji nie podjęto dalszych kroków, ponieważ udało się uratować praktycznie wszystkie gatunki żyjące w rezerwatach, jednak nie wykluczone są kolejne akcje związane z rezerwatem.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.png
unknown.png
unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Wydatki związane ze wsparciem - $50.000

unknown.png

**Zamieszczono dwa posty dotyczące anomalii pogodowej, w których napisano dlaczego tak się stało, jak również wyjaśniono co miało na to wpływ. W artykule Daily Globe – WIB pojawiła się sekcja związana z tym postem, który finalnie zacytowano.**

**EcoStyle wygrało plebiscyt na Najlepszy debiut inwestycyjny w Daily Globe Business Awards 2021. Podczas gali rozdań, na którą skierowanych było bardzo dużo kamer Laura Hetfield złożyła podziękowania wszystkim osobom pracującym w EcoStyle, jak również współpracującym markom. Nie obyło się również od podziękowań dla spółek biorących udział w zestawieniu. Finalnie przytoczono sytuację anomalii pogodowej, gdzie zadeklarowano przekazanie nagrody pieniężnej w ręce organizacji zajmującej się pomocą poszkodowanym w ostatnich wydarzeniach związanych z nagłymi opadami śniegu. Finalnie nagroda została przekazana i wpłynęła na konto organizacji niosącej pomoc mieszkańcom hrabstwa. Z myślą CEO EcoStyle posunięcie to miało wpłynąć na medialność oraz ukazać bezinteresowne działania marki EcoStyle.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

Przekazanie nagrody na cele charytatywne - $70.000

unknown.png

 

**W ostatnim czasie EcoStyle postanowiło poszerzyć swoją działalność o kolejny sektor – Zieloną Chemię, który znacznie ułatwi dotychczasową pracę związaną z ochroną środowiska. Zainwestowano w laboratorium, w którym doktor chemii oraz ekolog – Joseph Chester został zatrudniony przez EcoStyle i będzie zajmować się analizą próbek oraz materiałów związanych z biodegradowalnością, jak również analizą gleby i wód. Ponadto laboratorium będzie służyć również do produkcji składników materiałów związanych z między innymi włókiennictwem oraz budownictwem. Laboratorium wyposażono w najnowocześniejszy sprzęt i zespół EcoStyle odpowiedzialny za ten sektor przygotowuje się do działania, który w najbliższym czasie rozpocznie kampanię promującą zieloną chemię. Pierwotnie poruszono temat z Jie Recycling, którzy dostarczą część potrzebnych materiałów, na których zostaną przeprowadzone pierwsze badania. O rozpoczęciu działalności poinformowano na socialmediach.**

Spoiler

unknown.png

Post na LI - Zielona Chemia

Wydatki związane z zaopatrzeniem laboratorium - $50.000 + zakup budynku

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

**W ostatnim czasie wystąpił wyciek ropy do zbiornika wodnego, gdzie EcoStyle momentalnie zainteresowano się sprawą i skontaktowano z senator Astrid Nillson, która razem z partią Demokratyczną przeprowadziła zebranie, na które została zaproszona CEO EcoStyle wraz doktorem chemii i ekologiem Josephem Chester. Podczas spotkania ustalono pewne kwestie, które miały być poruszone na ławach senatu. Finalnie przedstawicielka EcoStyle skontaktowała się z senator, w celu informacji na temat przebiegu posiedzenia, gdzie podjęto decyzję o inspekcji oraz ewentualnej modernizacji rurociągu, w celu przyszłemu uniemożliwieniu wypływu ropy do zbiorników wodnych.**

Spoiler

unknown.png

Post na LI

Konwersacja na LI

unknown.pngunknown.pngunknown.png

Spotkanie z połączeniem wideo

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

unknown.png

**W mediach społecznościowych EcoStyle na bieżąco pojawiają się nowe posty dotyczące przedstawienia środowiska oraz ekosystemu. W ostatnim czasie upubliczniono informacje na temat komórek, drapieżnikach, skutkach ludzkości, ekosystemach słodkowodnych, zmianach klimatycznych, zasobach naturalnych, ekosystemach morskich.**

**Przedstawicielka EcoStyle wzięła udział w pierwszym zebraniu przedsiębiorców, które miało miejsce w urzędzie miasta. Podczas spotkania zabrała głos z mównicy, z której opowiedziała o problemie związanym z zanieczyszczaniem środowiska oraz o biznesach, które przyczyniają się do poprawy sytuacji poprzez stosowanie zamienników plastiku, jak również segregację odpadów, a nie są w żaden sposób doceniane. Podano propozycję, by zrobić listę przedsiębiorstw przyczyniających się do ochrony środowiska i dbających o ekologię.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.png

**W ostatnim czasie EcoStyle na swoich socialmediach doceniło inicjatywę ligi hokejowej związaną z przelewem pieniędzy na cele charytatywne, jak również akcje związane z ratowaniem i czyszczeniem oceanów. **

Spoiler

**W rankingu sporządzonym dla miasta Los Santos – EcoStyle uplasowało się na pierwszej pozycji w zestawieniu dwóch miesięcy (listopad, grudzień) oraz zajęło pierwsze miejsce w rankingu ogólnym stając się gigantem na rynku Los Santos. Zespół EcoStyle jest bardzo zadowolony z osiągniętych rezultatów i podejmuje wszelkie kroki, w celu utrzymania tej znakomitej pozycji oraz dalszemu rozwojowi marki.**

Edytowane przez Mitsu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • EcoStyle

1. Prowadzenie kampanii na rzecz międzynarodowej organizacji pozarządowej. Pojawienie się dwóch nowych grafik, artykuł w WIB.

2. Współpraca z Jie Recycling i chińską korporacją CATL, dotyczący stworzenia nowego typu akumulatorów litowo-żelazowo-jonowych. finansowanie badań. - wydatek $100.000.

3. Finalizacja projektu Maze Bank Tower, wydanie certyfikatu przez World Ecology Building Council, artykuł w WIB.

4. Pomoc podczas anomalii pogodowej mieszkańcom Los Santos. - wydatek: $240.000 

5. Pomoc podczas anomalii pogodowej dla rezerwatów przyrody w hrabstwie. - wydatek: $50.000.

6. Posty dotyczące anomalii pogodowej + artykuł w WIB

7. Wygrana w kategorii Najlepszy debiut inwestycyjny w Daily Globe Business Awards 2021, przekazanie nagrody na cele charytatywne związane z anomalią pogodową - wydatek: $70.000

8. Poszerzenie działalności o kolejny sektor, zakup laboratorium i sprzętu do badań. - wydatek: $50.000

9. Zatrudnienie personelu do laboratorium

10. Podjęcie interwencji związanej z wyciekiem ropy, uczestnictwo w obradach dotyczących podjęcia kroków zapobiegawczych.

11. Edukowanie społeczności na Lifeinvanderze i bardzo aktywnie prowadzone socialmedia.

12. Zabranie głosu podczas zebraniu przedsiębiorców organizowanego przez GOV i złożenie propozycji.

13. Pierwsze miejsce w rankingu najlepszych spółek, ranking miesięczny i ogólny.


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

Pozycja EcoStyle na rynku jest na tyle stabilna, że ciężko o coś złego. Jej akcje z każdym dniem są coraz większe, wydaje się jakby każdy krok podjęty przez nią był dobrym krokiem. Aktywne edukowanie społeczności na temat ekologii są odbierane w pozytywny sposób, socialmedia spółki z każdym dniem mają spore przyrosty.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $370,000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Mitsu i arson lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**W artykule WhatInBusiness oraz podczas audycji radiowej została zaprezentowana spółka EcoStyle oraz Jie Recycling, którą dołączono na specjalne zaproszenie wyżej wymienionej spółki. Zabieg ten ma poszerzyć promocję recyklingu w mieście Los Santos poprzez promocję spółki i pomoc w rozwoju marketingowym. W artykule poruszono tematy związane z ekologią i opisano EcoStyle, które działa na wielu gałęziach gospodarki. Podczas artykułu przeprowadzono wywiad, w którym udzielono szczegółowe odpowiedzi na pytania, w których tematem były priorytety spółek dbających o ekologię, o tym co jest największym mankamentem zanieczyszczeń w Los Santos oraz o sposobie przyczynienia się do pomocy ochrony środowiska przez obywateli miasta.**

**Doszło do spotkania Laury Hetfield oraz dziekana University of San Andres, Los Santos gdzie poruszono temat najbliższej inwestycji EcoStyle we współpracy z Crown Development, dotyczącej modernizacji basenu umiejscowionego w Training Center. Z rozmowy wynikło, że była to bardzo ważna inwestycja dla samego kampusu, co da studentom nowoczesne miejsce do rozwijania swoich sportowych pasji, jak również spędzania wolnego czasu. W obiekcie ma znajdować się kryty basen olimpijski, przebieralnie, szatnie, prysznice i trybunę dla obserwatorów zawodów. Zgodnie z założeniami działu marketingowego jest to dopiero początek współpracy co ma się odzwierciedlić kolejnymi działaniami w kierunku edukacji i pozyskania potencjalnych pracowników wśród zainteresowanych ekologią studentów. Za wykonanie projektu basenu jest odpowiedzialne Onani Interior Design, które wykonywało już zlecenia dla Crown Development. O inwestycji poinformowano na socialmediach EcoStyle, gdzie w poście zamieszczono hasztagi EcoStyle i Crown Development oraz popularny slang Sco Brus używany na terenie kampusu. Zwiastuje on działania wyżej wymienionych marek związane z modernizacją obiektu sportowo rekreacyjnego. **

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.png

***

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

***

unknown.png

 

https://li.v-rp.pl/posts/54775

***

Bieżące wydatki związane z materiałami budowlanymi

unknown.png

**W EcoStyle Green Chemistry na okrągło trwają prace związane z nowymi zastosowaniami w różnych dziedzinach przemysłowych. Wyprodukowano egalizator do barwienia surowców i materiałów wełnianych oraz poliamidowych. Produkt ten przyjmie nazwę Equa034 pochodzący od nazwiska głównego chemika zajmującego się badaniami. Szykowana jest współpraca z markami zajmującymi się włókiennictwem, jak również produkcją barwników. Postępy prac zostały ogłoszone na socialmediach co mogło przyciągnąć potencjalnych ludzi zainteresowanych tematem. **

**EcoStyle kontynuuje kampanię przeprowadzaną na zlecenie międzynarodowej organizacji pozarządowej posiadającej oddział w Stanach Zjednoczonych. Akcja prowadzona jest na socialmediach oraz stronie internetowej spółki w sekcji campaigns/ProtectTheOceans. Cel kampanii pozostaje niezmienny, ochrona oceanów oraz zmniejszenie użycia plastikowych przyrządów użytku codziennego i zastępowania ich biodegradowalnymi zamiennikami. Na stronie znajduje się grafika przedstawiająca 7 rzeczy, które można zrobić dzisiaj w odniesieniu do ochrony oceanów. W mieście pojawiło się kilka bilbordów dotyczących kampanii. Ponadto pojawiły się bilbordy promującą kampanię środowiskową stworzoną we współpracy EcoStyle z międzynarodową organizacją pozarządową posiadającą oddział w Stanach Zjednoczonych. Na bilbordach pojawiły się grafiki przedstawiające ekosystem oceaniczny z hasłem zachęcającym do pomocy w utrzymaniu czystości oceanów. Pojawia się również na nich odnośnik do strony internetowej. **

Spoiler

unknown.png

***

waystosaveocean52-1.pngwaystosaveocean52-2.png

Link do postu

ecoocean1.png

Link do tematu

Wydatek związany z bilbordami

unknown.png

**W mediach społecznościowych EcoStyle na bieżąco pojawiają się nowe posty dotyczące przedstawienia środowiska oraz ekosystemu. W ostatnim czasie upubliczniono informacje na temat ekosystemu leśnego, jego funkcjach, łańcuchów żywnościowych, konsumentach pierwotnych, łańcuchach żywnościowych i czynnikach biotycznych.**

**Na socialmediach ligi hokejowej - Universal Major Hockey League ukazała się reklamą EcoStyle dotycząca kampanii ochrony środowiska, natomiast na mniejszym ekranie poniżej co jakiś czas przewijał się baner reklamowy spółki. Reklamy pojawiły się podczas trzech kolejek ligowych podczas wszystkich meczy. Na tablicach przedstawiających wyniki znajduje się baner EcoStyle. Na socialmediach ligi hokejowej pojawiają się hasztagi EcoStyle. Ponadto w Daily Globe pojawiają się banery reklamowe wyżej wymienionej spółki pod kilkoma artykułami.**

Spoiler

Kolejka 1

Kolejka 2

Kolejka 3

 

Posty na LI

Post 1

Post 2

Post 3

Post 4

 

Banery w artykułach

Artykuł 1

Artykuł 2

**Podczas trwających badań prowadzonych przez firmę CALT, które zostały sfinansowane przez EcoStyle, spółka ta wraz z Jie Recycling pracuje nad kampanią informacyjną i promocyjną dany produkt. Doszło do spotkania podczas którego podzielono się obowiązkami. EcoStyle wyznaczyło Jie Recycling prace oraz testy nad recyclingiem danych akumulatorów oraz jego sposobów, natomiast samo zaczęło kampanię informacyjną zamieszczając post na swoich socialmediach dotyczący szkodliwości kobaltu. **

**Fesitwal Sing For Earth, którego organizatorem było EcoStyle zostało nominowane w Celebrity Awards 2021 organizowanej przez Daily Globe. Nominacja dotyczy wydarzenia roku i konkuruje z dwoma innymi festiwalami muzycznymi. Cała nominacja uzyskała osobny mini artykuł poświęcony tylko i wyłącznie nominowanym oraz dostało wzmiankę podczas audycji.**

**Projekt skonstruowany przy pomocy wielu podmiotów jak między innymi EcoStyle i Crown Development odnosi wielkie sukcesy sprzedażowe, ponieważ apartamenty klasy Exclusive rozeszły się w kilka minut, a praktycznie cały nakład apartamentów został wyprzedany co potwierdzają statystyki zamieszczone na stronie internetowej Crown. W kuluarach mówi się o otwarciu kolejnego piętra, co tylko potwierdzają samochody budowlane stojące przed budynkiem. EcoStyle bacznie nadzoruje modernizację, by wszystko spełniało standardy zielonego budownictwa.**

Spoiler

unknown.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin