Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] EcoStyle


Lukrownik

Rekomendowane odpowiedzi

  • EcoStyle

1. Artykuł WiB w Daily Globe w ramach wygranej w DGBA, udzielenie odpowiedzi na pytania w artykule dotyczących ekologii, zaproszenie ekologicznej spółki do udziału w wywiadzie i artykule.

2. Spotkanie z dziekanem ULSA, modernizacja basenu na ULSA we współpracy z Crown Development, zatrudnienie projektanta z Onani Interior Design. Zapowiedź projektu w social mediach. - inwestycja $225.000

3. Prace w Green Chemistry nad egalizatorem o nazwie Equa034. Ogłoszenie postępów prac na social mediach.

4. Kontynuacja kampanii ochrony oceanów. Pojawienie się nowej grafiki i billboardów w mieście. - inwestycja $25.000

5. Edukowanie społeczności na LI i aktywnie prowadzone social media.

6. Promocja spółki na meczach ligi hokejowej.

7. Banery w Daily Globe.

8. Kampania informacyjna i promocyjna w związku ze szkodliwością kobaltu w ramach projektu z Jie Recycling i chińską korporacją.

9. Nominacja Sing For Earth w Daily Globe Celebrity Awards 2021.

- Spółka inwestuje


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

Pozycja EcoStyle jest bardzo stabilna. Jej akcje z każdym dniem stopniowo rosną. Inwestycja w stronę szkolnictwa jest bardzo dobrym posunięciem do pozyskania nowych zwolenników i ukazuje markę w dobrym świetle. Obserwatorzy zarówno Ci pozytywni, jak i negatywni uważnie obserwują działania spółki. Edukowanie społeczności jest pozytywnie odbierane.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 360 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 **EcoStyle przyłączyło się do wsparcia zbiórki charytatywnej organizowanej przez modelkę Ayumi Amaya. Celem zbiórki jest zebranie jak największej kwoty pieniężnej, która zostanie przekazana na walkę z anoreksją. Według informacji podanych przez modelkę, kwota jaką zgromadzono była rekordowa, a wyniosła 1 milion dolarów. Modelka zapowiedziała zbiórkę podczas odebrania zwycięskiej statuetki podczas gali rozdania nagród Celebirty Awards. Ponadto na temat samej zbiórki pojawił się artykuł w Daily Globe, gdzie wspomniano EcoStyle jako spółkę biorącą udział w tym przedsięwzięciu. CEO EcoStyle razem z Ayumi Amayą spotkała się z jedną z pacjentek będącą pod fundacją.**

Spoiler

unknown.png

Post EcoStyle

 unknown.png

Artykuł w Daily Globe

***

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Wpłata na rzecz składki

unknown.png

 

**Basen mieszczący się na ULSA został zmodernizowany przy pomocy Onani Interior Design. Sam projekt modernizacji wywodzi się spod EcoStyle oraz Crown Development. W obiekcie znajduje się kryty basen olimpijski, przebieralnie, szatnie, prysznice i trybunę dla obserwatorów zawodów. O finalizacji projektu poinformowano na social mediach EcoStyle, natomiast wieść o zmodernizowanej placówce rozniosła się po całym kampusie.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

((Tu wstawić post na LI))

Opłata wykonawcy

unknown.png

**EcoStyle kontynuuje kampanię przeprowadzaną na zlecenie międzynarodowej organizacji pozarządowej posiadającej oddział w Stanach Zjednoczonych. Akcja prowadzona jest na social mediach oraz stronie internetowej spółki w sekcji campaigns/ProtectTheOceans. Cel kampanii pozostaje niezmienny, ochrona oceanów oraz zmniejszenie użycia plastikowych przyrządów użytku codziennego i zastępowania ich biodegradowalnymi zamiennikami. Na stronie pojawiła się grafika, w której zamieszczono pięć sposobów na uratowanie oceanów. Wszystko przygotowano w formie obrazkowej.**

Spoiler

waystosave.png

**Podczas trwających badań prowadzonych przez firmę CALT, które zostały sfinansowane przez EcoStyle, spółka ta wraz z Jie Recycling pracuje nad kampanią informacyjną i promocyjną dany produkt. EcoStyle opublikowało drugi z kolei post dotyczący promocji rozwiązania akumulatorów litowo-żelazowo-jonowych. Opisano materiały, stosunek do środowiska, wydajność, bezpieczeństwo oraz cechy szczególne.**

**Nawiązano współpracę z domem mody Sessanta Nove, w którym jej podmiotem będzie między innymi pośrednictwo w produkcji biodegradowalnych toreb na zakupy, w trzech wymiarach - małym, średnim i dużym. Torby wykonano z papieru poddanego recyklingowi. Produkt jest w pełni biodegradowalny, a jego wykończenie zostało zaprojektowane w taki sposób, żeby zapewniać niepowtarzalny wygląd. Idealnie dopasowany design odpowiednio zabezpiecza produkt znajdujący się w środku przez niepożądanymi otwarciami lub zniszczeniami. Na torbach zamieszczono nadruk monogramów Sessanta Nove wraz z logiem EcoStyle znajdującym się w lewym dolnym rogu torby. Nadruki wykonano z użyciem farb roślinnych i barwników. Pierwsze partie zostały dostarczone do siedziby spółki, która może zacząć sprzedaż swoich produktów w nowych torbach.**

Spoiler

torbysessanta.png

***

unknown.png

unknown.pngunknown.png

Koszta związane z produkcją

unknown.png

**Ukończono prace zespołu Green Chemistry prowadzonego przez Doktora Josepha Chestera nad egalizatorem o nazwie Equa034, o których poinformowano na stronie internetowej EcoStyle. Ponadto zamieszczono tam również informację o możliwości kupna tego tworu dla innych firm. Produkt został wcześniej przebadany oraz przetestowany, gdzie po spełnieniu wszystkich wymogów otrzymał licencję na eksport. Przetransportowano beczki z utworzoną z naturalnych i ekologicznych składników roślinnych substancją na lotnisko oraz do domu mody Sessanta Nove, który podpisał współpracę związaną z dostarczaniem tego barwnika.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

***

beczkadostawa.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Koszta związane z produkcją i transportem

unknown.png

**Na socialmediach ligi hokejowej - Universal Major Hockey League ukazała się reklamą EcoStyle. Reklamy pojawiły się podczas dwóch kolejek ligowych w trakcie wszystkich meczy. Na tablicach przedstawiających wyniki znajduje się baner EcoStyle. Na socialmediach ligi hokejowej pojawiają się hasztagi EcoStyle. Ponadto w Daily Globe pojawiają się banery reklamowe wyżej wymienionej spółki pod kilkoma artykułami.**

**W mediach społecznościowych EcoStyle na bieżąco pojawiają się nowe posty dotyczące przedstawienia środowiska oraz ekosystemu. W ostatnim czasie upubliczniono informacje na temat współczesnego rolnictwa, rozwoju miast, ekosystemów, łąk, muraw, bjornów, sawann, tundr oraz łąk.**

**W mediach Daily Globe pojawiło się kilka banerów reklamowych EcoStyle.**

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • EcoStyle

1. Przyłączenie się do wsparcia zbiórki charytatywnej A. Amaya dotyczącej walki z anoreksją, artykuł w Daily Globe, spotkanie z jedną z pacjentek. - wydatki $100.000

2. Ukończenie projektu modernizacji basenu na ULSA przy pomocy Onani Interior Design - wydatki $300.000

3. Kontynuacja kampanii ochrony oceanów.

4. Kampania informacyjna i promocyjna akumulatorów litowo-żelazowo-jonowych.

5. Współpraca z domem mody Sessanta Nove, biodegradowalne torby. - wydatki $20.000

6. Ukończono prace nad egalizatorem Equa034, wyeksportowano produkt do sąsiedniego stanu oraz Sessanta Nove. - wydatki $30.000

7. Promocja spółki w meczach ligi hokejowej.

8. Edukowanie społeczności na LI i aktywnie prowadzone social media.

9. Banery w Daily Globe.


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Działalność charytatywna zaczyna być coraz bardziej kojarzona z tą marką. Niektórzy naśmiewają się, że spółka zmieni nazwę na Eco Foundation, jednak nie krytykują ich działań. Studenci ULSA są zadowoleni z przeprowadzonej modernizacji, co pozytywnie wpłynęło na wizerunek spółki. Inwestorzy bacznie przyglądają się działaniom związanym z Green Chemistry. Edukacja społeczeństwa dobrze wpływa na wizerunek spółki.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 340 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**EcoStyle kontynuuje kampanię przeprowadzaną na zlecenie międzynarodowej organizacji pozarządowej posiadającej oddział w Stanach Zjednoczonych. Akcja prowadzona jest na social mediach oraz stronie internetowej spółki w sekcji campaigns/ProtectTheOceans. Cel kampanii pozostaje niezmienny, ochrona oceanów oraz zmniejszenie użycia plastikowych przyrządów użytku codziennego i zastępowania ich biodegradowalnymi zamiennikami. Na stronie pojawiła się grafika, w której zamieszczono proste przykłady sposobów sortowania śmieci. W najbliższych dniach szykowany jest finał kampanii środowiskowej.**

Spoiler

**Po sfinansowanych przez EcoStyle badaniach prowadzonych przez firmę CALT doszło do kolejnego spotkania między przedstawicielami każdych ze stron. Przedstawiono rezultaty badań, jak również pierwsze egzemplarze próbne. Podano informacje dotyczące pierwszych przeprowadzonych testów, które są kontynuowane w celu sprawdzenia kolejnych aspektów. Potwierdzono redukcję zanieczyszczeń powstającą w trakcie produkcji o siedemdziesiąt procent. Omówiono szczegóły dotyczące kampanii reklamowej, która ma wyjść na światło dziennie po ukończeniu testów.**

Spoiler

Screeny z gry:

unknown.png

unknown.pngunknown.png

Wydatki związane z testami:

unknown.png

**EcoStyle szykuje akcję sprzątania świata, która ma odbyć się jako projekt obywatelski. Przeprowadzono pierwsze rozmowy z udziałowcami dwóch spółek, a mianowicie Fuzzy oraz Sessanta Nove, które chętnie przyłączą się do akcji. Omówiono z nimi wstępne plany oraz metodyki w jaki sposób taka akcja miałaby powstać. W grę mają wchodzić skuteczne oraz innowacyjne metody, które pozwolą zakończyć akcję oczyszczania miasta ze śmieci. Organizator planuje zachęcać kolejne spółki do wzięcia udziału oraz poszerzyć akcję o kolejne miasta. Skontaktowano się z Senator Astrid Nillson w sprawie nadchodzącej akcji środowiskowej, która musi uzyskać pozwolenie od senatu. Zainteresowana strona uzyskała wszelkie informacje na temat najbliższych działań oraz kroków jakie należy podjąć do finalizacji zamierzeń.**

Spoiler

Screeny z gry:

Fuzzy

unknown.png

unknown.png

Sessanta Nove

unknown.png

**EcoStyle w laboratorium Green Chemistry zakupiło Biomasę do przeprowadzania badań, których reakcje miały wytworzyć Bioetanol, co zakończyło się sukcesem pozyskując po drodze jako produkt uboczny ksylitol wykorzystywany w profilaktyce próchnicy, infekcjach ucha lub jako substytut cukru u chorych na cukrzycę. Po przeprowadzonych badaniach wyciągnięto pewne wnioski, w których wyizolowano szczep ciepłolubny ze składowiska trzciny cukrowej, szczep scharakteryzowano jako drożdże Kluyveromyces sp. IIPE453. Szczep wykazywał wzrost oraz fermentacje na glukozie, mannozie, galaktozie, ksylozie, sacharozie, celobiozie i laktozie. **

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

Wydatki związane z kupnem biomasy do badań:

unknown.png

**Zainwestowano w szklarnię, w której posadzono kilka roślin. Komórki posadzonych roślin mają być użyte do przyszłych badań, które ma zamiar przeprowadzić spółka. Rośliny mają być użyte po części jako surowiec zapewniający źródło węgla zastępując węgiel pochodzący z paliw kopalnych do produkcji materiałów lub syntonów. **

Spoiler

unknown.png

Wydatki związane ze szklarnią:

unknown.png

**W mediach społecznościowych EcoStyle na bieżąco pojawiają się nowe posty dotyczące przedstawienia środowiska oraz ekosystemu. W ostatnim czasie upubliczniono informacje na temat temperatur na obszarach trawiastych i sawannach, pożarach, domem ssaków, brakiem wody dla życia roślinnego, presję eksploatacji i polowań, gatunkach inwazyjnych, roślin konkurujących o światło oraz przestrzeń i kategoriach ekosystemów.**

**W mediach Daily Globe oraz podczas meczu ligi hokejowej pojawiło się kilka banerów reklamowych EcoStyle.**

**Opublikowano post na światowy dzień recyclingu, w którym przypomniano o tym dniu oraz przypomniano jak ważny jest recycling. Zapowiedziano tym samym kolejne ruchy związane z segregacją co ma związek z planowaną akcją środowiskową.**

Spoiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • EcoStyle

1. Przygotowania do finalizacji kampanii ochrony oceanów.

2. Ukończenie finansowanych badań oraz rozpoczęcie testów. - wydatki $20.000

3. Przygotowania do akcji sprzątania świata, która ma rozpocząć się w Los Santos.

4. Konsultacja w sprawie pozwoleń na przeprowadzenie akcji.

5. Kupno biomasy do Green Chemistry, przeprowadzenie badań. - wydatki $20.000

6. Kupno szklarni do pozyskiwania komórek roślinnych w celach badawczych. - wydatki $35.000

7. Aktywne media społecznościowe.

8. Banery reklamowe Daily Globe oraz reklamy podczas meczy ligi hokejowej.

9. Światowy dzień recyklingu, zapowiedź akcji środowiskowej.


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Obserwatorzy uważają, że nadszedł najwyższy czas na zakończenie kampanii dotyczącej ochrony oceanów i spółka dobrze zrobiła, że chce ją sfinalizować. Wiele osób zastanawia się w jaki sposób się to odbędzie. Green Chemistry zaczyna się rozwijać w dobrym kierunku, jednak zainteresowane osoby oczekują na kolejne rezultaty badań. Aktywne media społecznościowe dobrze wpływają na wizerunek marki. Niektóre osoby zarzucają EcoStyle zmniejszenie aktywności i oczekują na konkretne działania związane z działalnością spółki. Na ratunek w tej sytuacji może przyjść dobrze zorganizowana akcja społeczna.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 320 tysięcy  tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Lamaritos lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

**Doszło do spotkania przedstawicielki EcoStyle z przedstawicielem urzędu, gdzie przedstawiono dwa nadchodzące plany spółki związane z akcjami środowiskowymi. Pierwsza akcja środowiskowa polega na wielkiej zbiórce śmieci.  Do całej akcji zrekrutowano wolontariuszy pochodzących z jednej ze szkół w Los Santos. Jako drugi plan opisano pomysł kupna portbinów, które produkuje norweska firma i umieszczenie ich w najbardziej zanieczyszczonych akwenach wodnych, które na bieżąco miałyby wyłapywać śmieci do specjalnych pojemników. Dzięki przeprowadzonemu spotkaniu uzyskano potrzebne wskazówki i pozwolenia.**

Spoiler

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

**Spółka na bieżąco przygotowuje się do akcji środowiskowej dopinając potrzebne umowy oraz zespoły. Skontaktowano się z przedstawicielką jednej ze szkół w Los Santos, gdzie zarezerwowano szkolnych wolontariuszy, którzy mają pomóc w całej akcji środowiskowej i odbierać śmieci, które będą sortowane do specjalnych pojemników. Ponadto szkoła otrzymała wsparcie finansowe dla nadchodzących projektów oraz inwestycji związanych ze ekologicznym szkolnictwem.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

Wydatki

unknown.png

**W laboratorium EcoStyle - Green Chemistry przeprowadzono reakcje utleniająco redukcyjne dla zielonej chemii uzyskają cukier glukozowy, który wytworzono w procesie podobnym do fotosyntezy. Z przeprowadzonych badań uzyskano dwutlenek węgla w postaci skoncentrowanej, który można wykorzystać do produkcji napojów gazowanych, nadkrytyczny rozpuszczalnik dwutlenku węgla oraz bogatą w białko biomasę, która stanowi dobry dodatek do pasz zwierzęcych. Cały proces został szczegółowo udokumentowany, a o rezultatach poinformowano na stronie internetowej w zakładce Green Chemistry.**

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

**EcoStyle wsparło zbiórkę charytatywną związaną z Charity Run.**

Spoiler

unknown.png

**W mediach społecznościowych EcoStyle pojawiają się nowe posty dotyczące ogólnych cech i funkcji fotosyntezy, terminu ekosystemu, życia morskiego, rafy koralowej, estuarium, terenach podmokłych, tropikalnych oraz subtropikalnych obszarów oraz producentów pierwotnych. **

**W artykułach Daily Globe pojawiło się kilka banerów reklamowych EcoStyle.**

Spoiler

 

**Green Chemistry wyprodukowało w laboratorium ekologiczne i w pełni naturalne mydła w płynie. Do badań zakupiono wszystkie potrzebne składniki i przeprowadzono proces z użyciem oleju palmowego, wodorotlenku sodu, soli kuchennej oraz ekstraktu z kwiatu wiśni. Po przeprowadzonych badaniach wysłano uzyskane mydło do testów, które zakończyły się pomyślnie. Uzyskano certyfikat, że mydło nadaje się do użytku publicznego, jak również ma zgodne pH ze skórą człowieka. Produkt ten wypuszczono pod patronatem sławnej modelki Ayumi Amaya, który nawiązuje do innych produktów o zapachu kwiatu wiśni. Uprzednio skonsultowano pomysł z modelką, która ucieszyła się z zaproponowanej oferty. Pojemniki na mydła są w pełni biodegradowalne. W mieście pojawiły się bilbordy reklamujące produkt. **

Spoiler

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.png

***

unknown.png

unknown.pngunknown.png

Koszta związane z produkcją mydła

unknown.png

Koszta związane z billboardami

unknown.png

**Zamówiono wszystkie potrzebne produkty, które zostały dostarczone do podwykonawcy odpowiedzialnego za stworzenie pudełek do mydła w płynie oraz suplementów diety. Pudełka uzyskały potrzebne certyfikaty świadczące o biodegradowalności, które znajdują się na spodzie opakowań. Opakowania są mocne oraz trwałe i zostały laminowane matowym olejem roślinnym dla zapewnienia niepowtarzalnego wyglądu, natomiast do nadruków graficznych użyto technik drukarskich przyjaznych dla środowiska. **

Spoiler

suplementy.png

mydlofota.png

Wydatki związane z produkcją pojemników

unknown.png

unknown.png

**Doktor Joseph Chester, który reprezentował EcoStyle spotkał się z reprezentantem norweskiej firmy WaterTech, gdzie poznano ofertę tej marki, jak również zdecydowano się na zakup pięciu PortBinów, które spółka ma zamiar ulokować w najbardziej zanieczyszczonych akwenach wodnych, natomiast przy zbiornikach zamontować stacje ładujące. Uzgodniono satysfakcjonujące dla obu stron warunki i podpisano umowy. **

Spoiler

unknown.png

unknown.png

Wydatki związane z kupnem portbinów

unknown.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • EcoStyle

1. Uzyskanie potrzebnych zgód do przeprowadzenia akcji środowiskowej.

2. Wsparcie datkiem projektów szkolnych, wzięcie wolontariatu do akcji. - wydatek $50.000

3. Przeprowadzenie reakcji w laboratorium uzyskując składniki, które przydadzą się do przyszłych produkcji.

4. Wsparcie akcji charytatywnej - wydatek $75.000

5. Banery w Daily Globe

6. Aktywne media społecznościowe

7. Produkcja mydła w płynie sygnowanego Ayumi Amaya. - wydatek $20.000

8. Produkcja pojemników do mydła oraz pudełek do suplementów. - wydatek $40.000

9. Kupno Portbinów od norweskiej firmy. - wydatek $100.000

10. Pojawiające się w mieście bilbordy promujące markę - wydatek $20.000


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* ((Narracja później))

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 320 tysięcy  tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Lamaritos lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin