Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

System zarobkowy - zasiłki i payday


Cocain

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą, Papux napisał:

Tym tokiem rozumowania powinno się wprowadzić skrypt otwierania okna w domu żebym mógł IC papierosa na zewnątrz strzepać. Palenie papierosa jest dla mnie rozrywką w grze - rozbudujemy jego skrypt, na pewno przyda się dla całej społeczności. Kurwa szanujmy się - RP opiera się głównie na wyobraźni, więc istotniejsze jest wspieranie ciekawych biznesów graczy niż dodawanie pierdół.

Twoim tokiem myślenia powinno się wyjebać system przedmiotów, /stats i salony samochodowe, bo pierwotnie ludzie grając RP bawili się bez tego mając dostęp jedynie do /me i /do. A mimo wszystko z jakiegoś powodu z roku na rok serwery starają się rozwijać skrypty oferując najmniejsze pierdółki, by gracz mógł lepiej wczuć się w postać odgrywając RP. Skrypt mocno ułatwia granie RP, nie wszystko uda się fajnie odegrać na /me i /do, dałem ci wręcz idealny przykład najzwyklejszej jazdy na diabelskim młynie. Tymczasem ty masz do mnie problem, że zamiast zbędnych do grania podatków zaproponowałem możliwość zagrania z kimś w tenisa co zdecydowanie bardziej zwiększy ludziom zabawę, bo przecież chyba po to są gry - żeby bawić, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem. Dla mnie jedyna forma podatków to za nieruchomości ale tylko dlatego, żeby po prostu nie brakowało ich dla reszty. Same podatki powinny bardziej uderzać w bogaczy niż średnią klasę. 

Piszę to na szybko więc sorry jak niezrozumiałe.

Przykładowo ubezpieczenia (którego nie będzie trzeba płacić, to już gliniarze czy inne rzeczy by od tego skutecznie odciągały) które są wartością procentową ceny wozu. Jak ktoś gra middleclass to niech sobie gra - spoko. To właśnie postacie grające milionerów powinny bardziej obrywać taxem. (ale nadal nie tak dużym, żeby ograniczało im grę - ew. Grę bogacza.)

Lub podatek od nieruchomości, mieszkania czy małe domy byłyby nisko wyceniane, wille czy wielkie domy już bardziej. I to już personalna opinia, mnie po prostu drażni widok mallrata, który jeździ sportową furą, mieszka na vinewood z bratem/siostrą/kimkolwiek i razem jeżdżą bić duty jako barman w 2 biznesach. To by albo pokazało im, że lepiej skupić się na grze i nie ponosić kosztów, albo zacząć robić coś wyjątkowego za co będą mogli się utrzymać. 

 

To bardzo luźna myśl, może totalnie nie powinno tak wyglądać i idea totalnej swobody jest lepsza, ale myślę, że kreatywni gracze lub tacy, którzy to dobrze wykorzystują nie ucierpią. To po prostu mój pogląd na podatki jeśli miałby wejść. 

6oUdCNv.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu tego tematu powierzchownie stwierdzam iż grono gamemasterow na tym serwisie to wyborcy nowej lewicy lub pisu

Zabrac bogatym dać biednym a przy okazji się nachapać...

 

Podatki na serwerze to trochę lipny pomysł że względu iż nie każdy gra, chyba, że liczyloby się to od przegranych godzin w danym dniu, ale zabieranie 9k przy majątku 500k to sporo, bo nie możemy sobie już luźno dalej grać bogacza (odgrywając inwestycje czy coś) tylko trzeba farmic hajs dalej.

Z drugiej strony dając payday 5k to dziennie dostaniemy ponad 10k z biznesu dla aktywnych wiec 500k to nie będzie duzo, ceny domów wyjebia w kosmos jak inflacja w polsce bo będą wykupione wszystkie bo każdy będzie chciał mieć chate, wiec może ten podatek od nieruchomości (i tylko taki) to nie taki głupi pomysł. Tylko jak rozwiązać problem omijania takich podatków jak przypisanie budynków pod grupę? Hajs będzie pobierany z konta grupy, a jak braknie usuwanie drzwi? 

Edytowane przez riger
onimane i WujekEddy lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Morfeusz napisał:

Zarobki

Siema. Jak ostatnio zauważyliście serwer przechodzi spore zmiany, głównie w stosunku rozgrywki i dostępnych narzędzie do kreacji wątków oraz fabuły waszych postaci. Ceny wszystkiego co na serwerze można zdobyć powoli idą w dół, stopniowo doprowadzamy wszystko do ładu i składu, dlatego przyszedł czas do rozmowy o systemie zarobkowym. W gronie gamemasterów rozpoczęły się rozmowy na ten temat, jednak chcemy też poznać wasze zdanie. Obecnie Payday w biznesie wynosi tyle co zasiłek przy maksymalnym happy hours. Moim zdaniem potrzebna jest zmiana, przestawiam propozycję.

1. Każda postać do czasu przegrania pierwszych 50h dostaje $4.000 zasiłku (przy 50h to daje $200.000)
2. Po 50h zasiłek zmniejsza się do $300-$600 (w tych granicach) i to x2 w przypadku happy hours.
3. Payday zostaje zwiększony do $3.000-$5.000 w grupach biznesowych i frakcyjnych.

Taki system nie jest krzywdzący dla graczy nowych, w szybkim czasie mogą uskładać na rzeczy potrzebne mu do startu rozgrywki, takie jak auto, mieszkanie itp. Zasiłek nadal otrzymują jako takie kieszonkowe do wydawania typowo na jakieś pierdoły. Gracz nie jest w tym przypadku pokrzywdzony, za swoją pracę (w grupach) dostaje duże wynagrodzenie, inni gracze są zadowoleni, mogą odwiedzać biznes bo jest tam gracz - biznes funkcjonuje.

Podatki i zamknięty obieg pieniądza

Oprócz tego, kolejna kwestia to kolejne zmiany w kierunku zamkniętego obiegu pieniądza i były by to podatki. Podatek jako tax który pobierany jest na podstawie wartości całego twojego majątku. Pobierany jest on raz w tygodniu, automatycznie przez system. Procenty są oczywiście do ustalenia. Co nam to daje? Klasa niska (davis) i klasa średnia odżywają, ceny poszły w dół, są dodane nowe pojazdy do użytku dla wszystkich, ludzie już nie myślą o willach i drogich samochodach bo nie będzie ich stać żeby to utrzymać, jeżeli ktoś naprawdę dobrze kombinuje albo ma łeb do interesu, wtedy stać go żeby to mieć bo stać go na opłatę podatku. Oczywiście kasa ta trafia na konto gov, które wpompowuje ją znowu do obiegu, przez co tak naprawdę pieniądze które płacicie na podatki, wszystko za co płacicie w salonach, sklepach etc. wraca do was z czasem.

Zapraszamy do dyskusji i wypowiedzi na ten temat.

Moim zdaniem. Pomysł dobry tylko tak. Pkt 1.- Znizył bym kwote do $2.500-3.000 bo jak ktoś nie przeczytał by tematu czy coś to wykupi a potem bedzie narzekał, ów kwota do 10-15 godzin była by bez podatku by gracz mógł sobie odstawić pieniadze. Dalsza sprawa 2. Absolutnie się zgodze, $300 jezeli ponizej 100 graczy, $600 powyżej 100 graczy, powyżej 150 graczy $1000 jako Happy Hours. 3 podpunkt Payday, Payday zalezny od tego czy biznes jest nowy i musiał by sobie zasłużyć. Co tutaj wnosze? Początkowy biznes dostał by dotacje $1.500 max jako początek, po miesiacu dobrego sprawowania podwyzka do $3.000, po 3 miesiacach do $5.000. Ale, jezeli biznes by słabo funkcjonował i tylko siedził na Paydayu, zniwelowanie po 2 tygodniach.

 

Sprawa Podatków. Więc tak. Podatki były by rostawione tak by żaden gracz nie odczuł drastycznego spadku pieniadzy. Jak podatek miał by być co godzine, to moim zdaniem musiał by być ogarnięty tak. 1% góra 2% wartości na godzine. Dlaczego? To tak. Skoro ktoś dostaje uznajmy $2.000 na godzine, albo wyrabia $10.000 na dzien, to dla niego $1.000 starczy na 10 godzin, a $2.000 na 5 godzin. Nie oszukujmy się, chyba że. Zrobione było by to tak jak mandaty. Wiec tak.

Kwestia lepsza czyli działanie jak mandaty. Moim zdaniem by gracze sie dobrze przyjeli do tych podatków. Było by okno "Podatki" i raz dziennie albo na 3 dni podliczało by nam wiekszy procent kwoty. Nawet 5-10% wartości, Wartość $100.000 płacisz co 3 dni $10.000 podatku. Dlaczego co 3 dni? Albowiem tak, uznajmy masz $100.000 i wydasz $10.000 i odbijesz przez te pare godzin do $110.000 i bedziesz musiał zapłacić $11.000. A tak gracze lepiej by sie przystosowali, masz $100.000 po opłaceniu podatku $10.000 i po 3 dniach ogarniesz te $150.000 i płacisz uznajmy $15.000 to gracz poczuje ze przynajmniej coś zarobił a nie jak by był na minusie albo zastawał.

 

Moim zdaniem najlepiej wprowadzić to na Beta Testy albo przygotować na to graczy dość długi czas, tak aby sie przystosowali.

Mieszkam w UK. Nie zawsze korzystam z poprawnej Polskiej pisowni. Zbyt często gadam na zmianę po Angielsku i Polsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Vesior napisał:

Moim zdaniem. Pomysł dobry tylko tak. Pkt 1.- Znizył bym kwote do $2.500-3.000 bo jak ktoś nie przeczytał by tematu czy coś to wykupi a potem bedzie narzekał, ów kwota do 10-15 godzin była by bez podatku by gracz mógł sobie odstawić pieniadze. Dalsza sprawa 2. Absolutnie się zgodze, $300 jezeli ponizej 100 graczy, $600 powyżej 100 graczy, powyżej 150 graczy $1000 jako Happy Hours. 3 podpunkt Payday, Payday zalezny od tego czy biznes jest nowy i musiał by sobie zasłużyć. Co tutaj wnosze? Początkowy biznes dostał by dotacje $1.500 max jako początek, po miesiacu dobrego sprawowania podwyzka do $3.000, po 3 miesiacach do $5.000. Ale, jezeli biznes by słabo funkcjonował i tylko siedził na Paydayu, zniwelowanie po 2 tygodniach.

 

Sprawa Podatków. Więc tak. Podatki były by rostawione tak by żaden gracz nie odczuł drastycznego spadku pieniadzy. Jak podatek miał by być co godzine, to moim zdaniem musiał by być ogarnięty tak. 1% góra 2% wartości na godzine. Dlaczego? To tak. Skoro ktoś dostaje uznajmy $2.000 na godzine, albo wyrabia $10.000 na dzien, to dla niego $1.000 starczy na 10 godzin, a $2.000 na 5 godzin. Nie oszukujmy się, chyba że. Zrobione było by to tak jak mandaty. Wiec tak.

Kwestia lepsza czyli działanie jak mandaty. Moim zdaniem by gracze sie dobrze przyjeli do tych podatków. Było by okno "Podatki" i raz dziennie albo na 3 dni podliczało by nam wiekszy procent kwoty. Nawet 5-10% wartości, Wartość $100.000 płacisz co 3 dni $10.000 podatku. Dlaczego co 3 dni? Albowiem tak, uznajmy masz $100.000 i wydasz $10.000 i odbijesz przez te pare godzin do $110.000 i bedziesz musiał zapłacić $11.000. A tak gracze lepiej by sie przystosowali, masz $100.000 po opłaceniu podatku $10.000 i po 3 dniach ogarniesz te $150.000 i płacisz uznajmy $15.000 to gracz poczuje ze przynajmniej coś zarobił a nie jak by był na minusie albo zastawał.

 

Moim zdaniem najlepiej wprowadzić to na Beta Testy albo przygotować na to graczy dość długi czas, tak aby sie przystosowali.

xD nie wiem jak inaczej moge to podsumowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, riger napisał:

Po przeczytaniu tego tematu powierzchownie stwierdzam iż grono gamemasterow na tym serwisie to wyborcy nowej lewicy lub pisu

Zabrac bogatym dać biednym a przy okazji się nachapać...

 

Podatki na serwerze to trochę lipny pomysł że względu iż nie każdy gra, chyba, że liczyloby się to od przegranych godzin w danym dniu, ale zabieranie 9k przy majątku 500k to sporo, bo nie możemy sobie już luźno dalej grać bogacza (odgrywając inwestycje czy coś) tylko trzeba farmic hajs dalej.

Z drugiej strony dając payday 5k to dziennie dostaniemy ponad 10k z biznesu dla aktywnych wiec 500k to nie będzie duzo, ceny domów wyjebia w kosmos jak inflacja w polsce bo będą wykupione wszystkie bo każdy będzie chciał mieć chate, wiec może ten podatek od nieruchomości (i tylko taki) to nie taki głupi pomysł. Tylko jak rozwiązać problem omijania takich podatków jak przypisanie budynków pod grupę? Hajs będzie pobierany z konta grupy, a jak braknie usuwanie drzwi? 

xDDDD

koles, huj kogo jaka ekipa ma poglady ooc ale na 200% nie sa one powodem decyzji na serwerze ROLEPLAY, tu podatki nie maja wejsc by dojebac bogatych tyllko by dojebac statsow stojacych w 3 biznesach dziennie na /duty i na sile unormalnic gre niektorych bo duzo osob nie ma zadnej granicy ani smaku tylko np maja 100k na koncie jako uliczny diler to se kupia fure za 100k i huj ich to xd

goldonmywrist i Spectre lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KaVVaski napisał:

tymczasem biznesy w których gościu stoi 90 minut na omijaku i ma 10k na nowym systemie XD

nie oszukujmy się, robienie cornerów to katorga, bo trzeba stać elegancko przy kółeczku i czekać na boty, jak się go robi w dwie osoby to jeszcze można coś pograć, ale inaczej no to sorki - stoisz i czekasz, żeby wcisnąć dwa przyciski, żeby zarobić nawet na to ammo do broni, bo przy wojnie schodzi jak pojebane, a też swoje kosztuje xd

edit - a i jak dla ciebie pierwszy lepszy barman czy fryzjer ma zarabiać więcej niż gościu co rzuca towarem, który de facto nie kosztuje mało to xd

to nie siedz na cornerach tylko rusz pizde aby lapac interakcje z ludzmi, nakrecisz sobie gierke i nie bedziesz zamulal pizdy w twoim KOLECZKU - nauczcie sie grac pozdro.
jak twoim jedynym zarobkiem jest corner i nie widzisz nic innego to w to nie graj bo jestes na to za glupi.

zarobki w przestepczych sa odpowiednie, da sie wyklepac taka kase co na bentrumie nigdy tego nie osiagniesz, wystarczy ruszyc glowa.
nie wiem jak to teraz wyglada ale jak stalo mongrel to tam sie obracaly kwoty bliskie miliona, w ciagu tygodnia gdzie zarabialy to 3(?)/4 osoby.

..

raz korzystalem z cornera i w ciagu 30min? jakos tak wyciagnalem 14tys - tak narzekasz jakby ci nie starczalo na hamburgera za $50

pierdolnijcie sie w leb i zacznijcie grac ze smakiem a nie wiecznie narzekac ze wam brak gotowki

Edytowane przez uwuewue
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, druggy napisał:

xDDDD

koles, huj kogo jaka ekipa ma poglady ooc ale na 200% nie sa one powodem decyzji na serwerze ROLEPLAY, tu podatki nie maja wejsc by dojebac bogatych tyllko by dojebac statsow stojacych w 3 biznesach dziennie na /duty i na sile unormalnic gre niektorych bo duzo osob nie ma zadnej granicy ani smaku tylko np maja 100k na koncie jako uliczny diler to se kupia fure za 100k i huj ich to xd

Ten co na powaznie wziął ja jebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł jak najbardziej na +, ale w takim razie powinien powrócić wybór czy chce się miec zarejestrowany pojazd czy nie, bo przykładowo moja postać jako ścigant ma samochód który nie jest używany na codzień, a tylko w wyścigach ulicznych, więc po co ma być zarejestrowany i mam za niego płacić podatek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bolączka na zachodzie jest to, że ludzie mając nadmiar majątku postanawiają wykupować wszystkie nieruchomości jakie się tylko da, dlatego ludzie biją tam pianę, żeby dojebać property tax, po to by koleś, który zarządza kilkoma lokalami, nieruchomościami faktycznie był w stanie być rentownym i utrzymać status wyższej klasy, jeśli już obierasz drogę gry bogacza to musisz się liczyć z tym, że będziesz w stanie utrzymać to co sobie zafundujesz. W zależnosci od punktu patrzenia, czy jesteś zwolennikiem loose rp czy realizmu, ten koncept jest chyba czymś pośrednim, uwzględniając to, że z zasiłków będzie Cię stać na kupienie lokalu lub pojazdu. Bo z tym trzeba będzie się zmierzyć, szczerze w to wierzę, że ten moment nadejdzie, gdy proponowane $200k będzie przeznaczane na nieruchomości i pojazd, korek się zatka i BYĆ MOŻE będziemy mierzyć się z tym samym co pewien serwer z zachodu. Tam jest podatek w wysokości 0.0035% od wszystkich assetów, który jest pobierany co godzine, jest to tak mały procent, że nie ma tak naprawdę wpływu na średnią osobę. (przynajmniej był taki jak grałem rok temu), w pewien sposób spełnia to swoją rolę. Tak naprawdę kto do chuja dba o to czy masz 2 miliony w banku i nie używasz tego do roleplayu? bo to, że masz 2 miliony w banku nikomu nie szkodzi, teoretycznie niech sobie będzie zaaplikowany ten 0,0035% tax dla wszystkich, problemem jest to gdy posiadając hipotetycznie x nieruchomości, x biznesów osoba może w pewien sposób szkodzić w przyszłości, gdy większość assetów tego typu będzie zajęta, ale to interpretujcie raczej luzno. Forsa nie jest po to żeby ktoś mógł pojezdzić sobie autkiem czy kupić wille, forsa jest po to żebyś mógł grać postać, która może takim autkiem sobie pojezdzić, czy taką willę kupić. Sporo jak nie wszystko zależy od naszego mindsetu, a to jest temat na dłuższe kontemplacje...

Zwolennik loose rp by powiedział, skoro jest dowolność rozgrywki to dajcie mi 10 milionów, ale chwila chwila, czy każdy jest w stanie grać bogacza? - tutaj wolna interpretacja. Wszystko spoko, jestem jak najbardziej za minimalizacją grindu na rzech char devu, tak jak wspominałem wyżej, to jest najzdrowsze podejście imo, ale grajmy REALISTYCZNE postacie.

Zwolennik realizmu by powiedział, opodatkujmy wszystko co się da, a ci którzy faktycznie potrafią zarabiać w świecie gry sami zostaną bogaczami, krok po kroczku.

Mając te potencjalne $200k na start + sensowne zarobki z biznesów i HH daje Ci to wszystko w granicach rozsądku, by móc grać to co chcesz, z niewielkim lub praktycznie żadnym grindem włączonym w ten proces. Nikt nie chce by gospodarka sprawiała to, że będziesz zmuszony harować kosztem character developmentu, gospodarka powinna działać dobrze dla przeciętnej osoby. Tak naprawdę jestem skłonny powiedzieć, że w tej sytuacji grindować tak naprawdę nie potrzebujesz poza chęcią sprawienia sobie ultra drogich aut, drogich nieruchomości, zakupu biznesu, itp. W sumie jest to spoko droga pośrednia, bo daje możliwość grania większej ilości rzeczy bez potrzeby ingerencji ekipy w potencjalne tickety czy inne requesty o assety, które pozwolą kreować Ci postać.

Generalnie fajnie jakby gracz na starcie mógł sam zdecydować o swoim statusie socjalnym, dając $200k na start sami decydujemy za niego, a tak nie powinno być. Może na zasadach stopni, każdy w dół -$25k? I tak aż do $0, gdzie $200k to ten domyślny i maksymalny.

kwestię mindsetu, traktowania assetow ic czy ooc, traktowania przestepstw jako hobby poświęce na następny post i powiązanie systemu statusu socjalnego z kwestią assetów IC/OOC.

pozdro nie dajmy się zwariować, nie chodzi tu o odwzorowanie gospodarki 1:1 z realnego zycia, bo to stworzyłoby spiralę grindu i mus traktowania gry jak drugiego życia, a nikomu raczej nie jest potrzebna druga depresja w wirtualnym świecie.

pakil, Cocain, kačalov i 9 innych lubią to
 
Odpłatnie oferuje porady, wskazówki i wszystko co związane "jak zmienić płeć" "co zrobić aby terapia hormonalna odniosła sukces" oczywiście nie będę tworzył za ciebie zaimków lub myślał za Ciebie w wielu kwestiach (edytowane)
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, drose napisał:

bolączka na zachodzie jest to, że ludzie mając nadmiar majątku postanawiają wykupować wszystkie nieruchomości jakie się tylko da, dlatego ludzie biją tam pianę, żeby dojebać property tax, po to by koleś, który zarządza kilkoma lokalami, nieruchomościami faktycznie był w stanie być rentownym i utrzymać status wyższej klasy, jeśli już obierasz drogę gry bogacza to musisz się liczyć z tym, że będziesz w stanie utrzymać to co sobie zafundujesz. W zależnosci od punktu patrzenia, czy jesteś zwolennikiem loose rp czy realizmu, ten koncept jest chyba czymś pośrednim, uwzględniając to, że z zasiłków będzie Cię stać na kupienie lokalu lub pojazdu. Bo z tym trzeba będzie się zmierzyć, szczerze w to wierzę, że ten moment nadejdzie, gdy proponowane $200k będzie przeznaczane na nieruchomości i pojazd, korek się zatka i BYĆ MOŻE będziemy mierzyć się z tym samym co pewien serwer z zachodu. Tam jest podatek w wysokości 0.0035% od wszystkich assetów, który jest pobierany co godzine, jest to tak mały procent, że nie ma tak naprawdę wpływu na średnią osobę. (przynajmniej był taki jak grałem rok temu), w pewien sposób spełnia to swoją rolę. Tak naprawdę kto do chuja dba o to czy masz 2 miliony w banku i nie używasz tego do roleplayu? bo to, że masz 2 miliony w banku nikomu nie szkodzi, teoretycznie niech sobie będzie zaaplikowany ten 0,0035% tax dla wszystkich, problemem jest to gdy posiadając hipotetycznie x nieruchomości, x biznesów osoba może w pewien sposób szkodzić w przyszłości, gdy większość assetów tego typu będzie zajęta, ale to interpretujcie raczej luzno. Forsa nie jest po to żeby ktoś mógł pojezdzić sobie autkiem czy kupić wille, forsa jest po to żebyś mógł grać postać, która może takim autkiem sobie pojezdzić, czy taką willę kupić. Sporo jak nie wszystko zależy od naszego mindsetu, a to jest temat na dłuższe kontemplacje...

Zwolennik loose rp by powiedział, skoro jest dowolność rozgrywki to dajcie mi 10 milionów, ale chwila chwila, czy każdy jest w stanie grać bogacza? - tutaj wolna interpretacja. Wszystko spoko, jestem jak najbardziej za minimalizacją grindu na rzech char devu, tak jak wspominałem wyżej, to jest najzdrowsze podejście imo, ale grajmy REALISTYCZNE postacie.

Zwolennik realizmu by powiedział, opodatkujmy wszystko co się da, a ci którzy faktycznie potrafią zarabiać w świecie gry sami zostaną bogaczami, krok po kroczku.

Mając te potencjalne $200k na start + sensowne zarobki z biznesów i HH daje Ci to wszystko w granicach rozsądku, by móc grać to co chcesz, z niewielkim lub praktycznie żadnym grindem włączonym w ten proces. Nikt nie chce by gospodarka sprawiała to, że będziesz zmuszony harować kosztem character developmentu, gospodarka powinna działać dobrze dla przeciętnej osoby. Tak naprawdę jestem skłonny powiedzieć, że w tej sytuacji grindować tak naprawdę nie potrzebujesz poza chęcią sprawienia sobie ultra drogich aut, drogich nieruchomości, zakupu biznesu, itp. W sumie jest to spoko droga pośrednia, bo daje możliwość grania większej ilości rzeczy bez potrzeby ingerencji ekipy w potencjalne tickety czy inne requesty o assety, które pozwolą kreować Ci postać.

Generalnie fajnie jakby gracz na starcie mógł sam zdecydować o swoim statusie socjalnym, dając $200k na start sami decydujemy za niego, a tak nie powinno być. Może na zasadach stopni, każdy w dół -$25k? I tak aż do $0, gdzie $200k to ten domyślny i maksymalny.

kwestię mindsetu, traktowania assetow ic czy ooc, traktowania przestepstw jako hobby poświęce na następny post i powiązanie systemu statusu socjalnego z kwestią assetów IC/OOC.

pozdro nie dajmy się zwariować, nie chodzi tu o odwzorowanie gospodarki 1:1 z realnego zycia, bo to stworzyłoby spiralę grindu i mus traktowania gry jak drugiego życia, a nikomu raczej nie jest potrzebna druga depresja w wirtualnym świecie.

No powiem szczerze. Mnie osobiście nie przeszkadza tak bardzo fakt próby wprowadzenia podatku. najbardziej wkurwia wizja tego, że opodatkowany zostanie majątek, który zarobiłem od innych graczy własną pracą na przestrzeni KILKUSET godzin. Opodatkowanie takiego e-hajsu boli bardziej niż takiego, który został zespawnowany przez administracje dla branży czy innego przedsiębiorstwa opierającego się tylko na narracji na forum. Takiego, który nigdy nie był wcześniej w obiegu.

Axonis lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin