Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Eddie Williams


Zeppek

Rekomendowane odpowiedzi

Eddie Williams

________________________________________________________________________________________________
Wczesne lata

________________________________________________________________________________________________
   Eddie Williams urodził się w Detroit w 1977 roku. Rodzina wywodziła się z amerykańskiej, białej klasy średniej. Jego ojciec, w latach 50' na fali rozwoju General Motors przeprowadził się z całą rodziną do Detroit. Tam poznał przyszłą matkę Harolda, Lizzy. Dzięki gospodarczemu prosperity miasta Bernard szybko spełnił swój amerykański sen i mógl pozwolić sobie na budowę własnego domu, niedługo po tym narodził się ich pierworodny syn, Harold, zaraz po nim Eddie.     , była to szanowana rodzina, sąsiedzi bardzo dobrze wypowiadali się o domu na ulicy Eisenhowera 6. Eddie i Harold wychowywali się w tradycyjnych, amerykańskich wartościach, mimo wszystko properity które napędzało miasto powoli zaczynało przeradzać się w sytuację skrajnie odwrotną, Detroit w skutek protestów czarnej ludności zaczęło podupadać wraz z fabrykami samochodów które rozkręcały tutejszą gospodarkę. Biała klasa średnia na skutek dorobienia się potężnych pieniędzy wyprowadzała się na przedmieścia, centrum miasta zaczęło być dominowane przez ludność czarną. Williamsowie z nieukrywaną nostalgią patrzyli w przyszłość i co chwila wracali myślami do dni w których powodziło im się najlepiej, Eddie oraz Harold przejęli pasję motoryzacyjną po ojcu, mimo swoich bardzo różnych charakterów lubili razem spędzać czas. Eddie dał się poznać raczej jako ekstrawertyk, głośny lubiący zabawę chłopak. Harold był spokojniejszy, bardziej skupiony na realizacji celów. Gdy oboje ukończyli 19 lat, opuścili miasto w poszukiwaniu wyższego wykształcenia i tak trafili do stanu Nowy Jork na uniwerystet Cornell.

 

Studia na Cornell
_________________________________________________________________________________________________
   Kierunek studiów który wybrał Eddie to ekonomia, był to ważny czas w jego życiu gdyż jeszcze na nich poznał swoją przyszłą żonę, Lanę. Intensywność zajęć połączona z ogólną energią do działania Eddiego powodowała że rzucał się na każdą ofertę zarobkową, był znany ze swojej pogody ducha ale i ekstremalnego imprezowania. W tamtym czasie również oddawał się swojej drugiej, po motoryzacji pasji: muzyce. Pełnił rolę wokalisty w undergorundowym, studenckim grunge'owym zespole The Kennedy's. Na jednym z koncertów poznał młodą studentkę lingwistyki angielskiej- Lane. W tym czasie ich związek balansował na granicy wytrzymałości, znane są przypadki zdrady przez obie strony do czego Eddie wielokrotnie przynawał się w późniejszych wywiadach twierdząc że to ciemna strona jego przeszłości która już dawno się zakończyła. Mimo burzliwego życia prywatnego Eddie na uczelni miał opinię szalonego acz błyskotliwego studenta, przeważnie zaliczał przedmioty przy pierwszych spotkaniach z wykładowcami. Pierwszym kierunkiem Eddiego w kierunku motoryzacyjnego biznesu był staż w gazecie New York Times, był tam jednym z dziennikarzy którzy przeprowadzali wywiady z gigantami branży motoryzacyjnej. Podczas jednego z eventów motoryzacyjnych dostał okazję przeprowadzenia wywiadu.
   Odbył się on z prezesem Toyota Motor Corporation, Akio Toyoda. Panowie przypadli sobie nawzajem do gustu, Eddie zapoznał się z przeszłością ważnej osobistości oraz dostał szansę sprawdzenia się w teamie WRC. Po osiągnięciu absolutorium na studiach, zrobił rok przerwy i wyjechał na rok do Japonii aby objąc stanowisko specjalisty ds łączności w teamie Toyota. Po tym przeżyciu Eddie jasno przemyślał swoją drogę życiową, postanowił ustabilizować się i w pełni oddać życie motorsportowi. Po obronie licencjatu wziął ślub z Laną. Razem stwierdzili że potrzebują zmiany klimatu na nieco cieplejszy, więc wybrali miasto aniołów, Los Santos.

 

Stabilizacja w Los Santos

_________________________________________________________________________________________________

   Po osiedleniu się w Los Santos Eddie zaczął powoli krystalizować plan na własną działalność. Dzięki znajomościom zdobytym na studiach podpisał kontrakt z teamem Gazoo Racing, miał odpowiadać za ich PR na terenie Stanów Zjednoczonych. Wykonywał swoje zadanie bez zarzutu jednak od początku wiedział że dzięki nabytej wiedzy jest w stanie zaaranżować własne, wielkie przedsięwzięcie. Dzięki sowitej wypłacie oraz solidnemu planowaniu udało mu się stworzyć zalążki pomysłu który potem wyewoluował w LSRL. Wcześniej jednak skontaktował się ze swoim bratem, Haroldem. Potrzebował on osoby o wiedzy techniczno-budowlanej która dałaby radę przepchnąc plany developerskie na radzie miasta. Przy okazji odnowiły się dobre relacje, nieco zaniedbane przez czasy studenckie. Obaj bracia skończyli rozpisywać biznes-plan w 2017 roku a na początku 2020r dostali pozwolenie na budowę toru pod całkiem innowacyjny jak na USA projekt ligi formuły pierwszej.   

 

Los Santos Race League
_________________________________________________________________________________________________
   Oficjalne ogłoszenie startu ligi nastąpiło we wrześniu 2020r. Bracia Williams błyskawicznie ogłosili nabór na kierowców, zaczęli również szukać sponsorów jak i wsparcia medialnego. Jeżeli chodzi o samą działalność Eddiego, skupił się on przede wszystkim na sferze PR'u, rozgłosie w mediach oraz na szukaniu sponsorów i nawiązywaniu wszelakich współprac z najróżniejszymi podmiotami. Sam Eddie był w posiadaniu niewielkiej gastronomii którą wykupił na początku 2020r jako zabeczpieczenie kapitału przed nadmiernym obciążeniem podatkowym oraz jako zabepieczenie w razie problemów finansowych, jednak nie przykładał on do niej zbytniej wagi. Oczkiem w głowie od zawsze była liga i wszystko co z nią związane. Godnym uwagi jest zainteresowanie reżysera, Solomona Richardsa. Który wyłożył na projekt naprawdę spore pieniądze. Godna uwagi była również współpraca nawiązana z ML Creations, która wypuściła na rynek kolekcje odzieżową ligi. Eddie nie krył zadowolenia z obrotu spraw, sam był wiernym fanem jego twórczości. Zaraz po tym wydarzeniu Eddie podpisał kontrakt z Weazel News na relacjonowanie oraz promowanie ligi. Eddie starał się nie informować opinii publicznej o jakichkolwiek wydatkach, przedstawiał jedynie ogólne sprawozdania finansowe bez uwzględniania poszczególnych operacji. Liga zyskiwała coraz większy rozgłos, uformowało się pięć zespołów które walczyły o tytuł pierwszego sezonu. 
   Szczególną sławę zdobył Logan Moreau, który również dzięki swojemu dobremu PR'owi zawsze był blisko włodarzy. Pierwszy wyścig który się odbył zwrócił również uwagę władz które wystosowały oficjalną dotację o której liga miała już obowiązek poinformować wszystkich, było to 100.000$, dzięki czemu obroty sięgnęły ponad 500.000$. Dobra kondycja finansowa oraz PR, tzn min linia ubraniowa, czy rozreklamowanie w Weazel News spowodowały że bracia Williams snuli coraz to ambitniejsze plany jeżeli chodzi o ligę. Tor został rozbudowany o dodatkową wieże i boxy serwisowe. Furorę w mieście zrobił również słynny warsztat Harolda, Pole Posistion Workshop który to obsługiwał zaplecze techniczne ligi, dzięki czemu prowadzili zaawansowane badania technologiczne które pozwalały na zbieranie coraz to większych dotacji związanych z napędami wodorowymi które służyły również ekologii.  Po paśmie sukcesów przyszedł jednak moment załamania. Od 2019r Eddie borykał się z depresją, której to atak nastąpił po śmierci jego żony. Po starcie samej ligi Williams przestał być aktywny w mediach społecznościowych, zniknął z salonów. Nie informując nikogo wybrał się na pół-roczną wyprawę do Skandynawii. Tam ładował baterie i szukał spokoju, wiedział że wróci, musiał jednak wszystko poukładać. 

San Andreas Motorsports League
_________________________________________________________________________________________________
   Eddie wraz z Haroldem wrócili po półrocznej nieobecności ogłaszając na przełomie czerwca i lipca przejęcie ligi z rąk dotychczasowego właściciela. Porozumienie które zostało zawarte przywróciło ligę w ręce Williamsów natomiast kontynuacja w takim formacie jak to miało miejsce była niemożliwa ze względów finansowych. Eddie oraz Harold wzięli w tym celu kredyt i postanowili że liga od teraz przejdzie na formułę motorcrossu. Jak się okazało, był to strzał w dziesiątkę. Ligę zasilił weteran, Logan Moreau, a dołączyło do niego dziesięciu nowych, głodnych rywalizacji zawodników. Jak do tej pory, liga odnotowuje strart finansowe które jednak mają przekuć się w zyski wraz z popularyzacją marki. Oprócz ligi, Harold rozwija projekt gokartów który ma stanowicz zaplecze personalne, a Eddie zainspirowany wycieczką po Europie wszedł w branżę rekreacyjną i założył centrum Lotus.  
 

Galeria:

Spoiler

JtsJTsB.png

Eddie oraz Harold Williams podczas budowy toru

zUAIIuf.png

Podczas podpisywania umowy z kancelarią prawną

N7ZEUAg.png

Odbiory toru F1

Kc13YIF.png

Rozmowy z Solomonem Richardsem

0pNy6ON.png

Z bratem Haroldem na wzgórzach nad torem.

 

Edytowane przez Zeppek
jjordan i MRozix lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin