Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] Marlowe Wine Company


Myrtox

Rekomendowane odpowiedzi

**W mediach społecznościowy dalej prowadzone jest kampania #poznajMarlowe oraz kampania #ZdroweWino, można zauważyć regularność w publikacji treści przez fanpage marki. Konsekwetnie prowadzone działania na platformach społecznościowych przyniosły skutek w postaci 3 krotnego zwiększenia się liczby polubień na profilu spółki, co za tym idzie zwiększenia zasięgów i rozpoznawalności firmy **
 

Spoiler

https://li.v-rp.pl/pages/www.marlowe.com?ref=qs aktywność do sprawdzenia w linku


**Spółka zainwestowała we współpracę ze wschodzącą gwiazdą Ava Velerez, piosenkarka opublikowała post nawiązujący do relaksu w restauracji należącej do marki**

Spoiler

Tr2gdXS.jpg


**Spółka wystawiła swoje stanowisko na wydarzeniu Sing For Earth gdzie serwowała wino na kieliszki i różne przekąski**
 

Spoiler

3fHteT5.jpg

 

**Zgodnie z zaleceniami analityków i ekspertów spółka postanowiła przenieść swoją restaurację do luksusowej dzielnicy Rockford, tam blisko domów sławnych i bogatych na jednym z dachów butikowej dzielnicy powstal tropikalny ogród na dachu, który w akompaniamencie wykwintnych specjałów kuchni włoskiej i win ze wzgórza Tongva błogo kołysze podniebienia przybyłych gości**

Edytowane przez lon3star
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

• Marlowe Wine Company



1.  Zatrudnienie specjalisty do zajmowania się social mediami. (Stelle Lautier)
2. Współpraca z hotelem VIceroy gdzie rozpocznie się sprzedaż produktów Marlowe.
3. Restauracja Marlowe podpięta pod spółkę przeszła gruntowny remont.
4. Rozpoczęcie współpracy z kancelarią prawną.
5. Dobrze prowadzone Social Media i kampanie które pozwalają na zwiększenie zasięgów.
6. Podjęcie współpracy z piosenkarką Ava Velerez, gdzie piosenkarka publikuje post zachęcający do odwiedzin restauracji.
7. Wystawienie swojego stanowiska na wydarzeniu Sing For Earth.
8. Przeniesienie restauracji w bardziej dogodne miejsce na Rockford Hills.

• Spółka i jej gra widoczna w grze.



* Kapitał spółki: $500 000

* Współpraca z Viceroy była świetną deyczją ze strony Marlowe. Rzuca to pozytywne światło o otwartości spółki na innych. Restauracja przeniesiona do miasta jest bardziej wydajna, niż ta, umieszczona nieopodal drogi stanowej. Współpraca z prawnikami wskazuje na wysoki poziom obrony spółki, co pozwala im na bezpieczniejsze i wydajniejsze współprace. Wskazuje się na to, że Marlowe powinno pokazać się od strony pozytywnej w świecie celebrytów.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 190 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.
* (W formule wycen co trzy tygodnie)


arson lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Spółka widząc prognozy pogody i nadchodzące załamanie pogody, czyli śnieg w Los Santos postanowiła przygotować partię Grzańca. Pierwsza partia tego sezonowego napoju trafiła do restauracji Marlowe na Rockford Hills**
 

Spoiler

bdpzRtB.jpg


**Razem z pojawieniem się grzańca w ofercie pojawiła się również kampania świąteczna marki Marlowe, jej działania skupione są na mediach społecznościowych, poza tym cały czas kontynuuowana jest kampania #poznajMarlowe i regularnie publikowane są nowe treści, ciekawostki o winie. Kolejnym krokiem marki by zwiększyć swoją sprzedaż jest pakowanie win na prezent z możliwością personalizacji butelki. Wino można odbierać z Restauracji marki znajdującej się na Rockford Hills**
 

Spoiler

sOHealg.jpgHxcf4b7.jpg

ZPQmgFn.jpg


**Spółka słuchając głosów niekwestionowanych ekspertów w branży analitycznej poszła w ekspozycję w świecie celebrytów, z tego powodu do restauracji trafiły takie slawy jak M.Cardoso, N. De Mattia czy Tomas Domino. W sieci można znaleźć post celebrytki dotyczący bardzo udanej wizyty w restauracji Marlowe. Dla M.Cardoso i N. De Mattia została przeprowadzona degustacja win z Włoch, Francji i Gruzji, a także degustacja sera wraz z instrukcjami i opisem wykwalifikowanego znawcy**

Spoiler

7hiThC8.jpg

EoY5oUu.jpgGWNt6ZR.jpg



**Firma stara się poszerzać swoją kadrę pracowniczą, o co w tym mieście ciężko. Kusi potencjalnych pracowników  wysokimi premiami. Do tej pory udało im się dzięki temu zatrudnić aż 15 nowych osób, w samej restauracji moźna zauważyć liczne grono nowych pracowników**
 

Spoiler

lH4b8vl.jpgjIYMjwQ.jpg


**Szampan Marlowe witał gości na otwarciu prestiżowego butiku Pharaoh w Maze Banku**

Spoiler

9Nt7lXv.jpg


**Po zapadnięciu się pod ziemie Stelli Lautier i jej firmy Lautier PR & Managment spółka zatrudniła nową specjalistkę ds. Social Media i PR. Kiyomi Yuen to młoda i ambitna specjalistka, która może wiele zamieszać i wypełnić niszę po firmie panny Lautier****Produkty spółki zostały nominowane do prestiżowego rozdania nagród Daily Globe Awards w kategorii produkt roku!**

 

Spoiler

OS887Gi.jpg

 

**Produkty spółki zostały nominowane do rozdania nagród Daily Globe Business Awards w kategorii PRODUKT ROKU!**

Spoiler

 

 

**Włodarze marki zdecydowali się przedłużyć umowę z firmą Dragna & Gallo jednocześnie zapewniając sobie spokój i kompleksową opiekę prawną w przypadku jakichkolwiek problemów**

 

Spoiler

7LRcM46.jpg

 

 

Edytowane przez lon3star
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Marlowe Wine Company

1. Wypuszczenie partii Grzańca, rozprowadzanie go w restauracjach.
2. Regularne publikowanie ciekawostek o winie w socialmediach.
3. Rozpoczęcie sprzedaży wina z opcją personalizacji jego butelki.
4. Promowanie restauracji spółki przez znane persony takie jak Maddy Cardoso i Nunzia De Mattia.
5. Poszerzanie kadry, zatrudnianie nowych pracowników.
6. Zatrudnienie nowego specjalisty od PR (Kiyomi Yuen).
7. Nominacja w Daily Globe Business Awards 2021.
8. Przedłużenie umowy z Dragna & Gallo Law Firm.


* Kapitał spółki: $500.000

* Wypuszczony przez spółkę grzaniec dobrze przyjął się wśród fanów ich wina, jest częstym wyborem w zimniejsze wieczory. Ich socialmedia zyskują na popularności dzięki publikowanym ciekawostkom na temat wina, posty są odbierane pozytywnie. Pomysł ze sprzedażą wina w butelkach z możliwością personalizacji jest strzałem w dziesiątkę, szczególnie w okresie świątecznym - sporo osób korzysta z tej usługi w celu sprezentowania takiego wina swoim bliskim. Dzięki postowi Maddy Cardoso restauracja działająca pod spółką zyskała wielu nowych klientów, jednak ich sporej części wizyty skończyły się tylko na jednej.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $180,00 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

arson lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

 

**Anomalie pogodowe spowodowały chaos wśród mieszkańców, niektórzy zaczęli przygotowywać zapasy jedzenia na wypadek kataklizmu. Restauracja należąca do spółki przygotowała dla nich posiłki i dostarczyła we wskazane miejsca.**

Spoiler

ZC3wFN6.jpg

**Prowadzone były rozmowy z lokalnym biznesmanem, Terrym Yamadą, o hurtowych dostawach produktów spółki do jego licznych biznesów na Małym Seulu**

 

Spoiler

2JXPxsD.jpg

**Firma wygrała w kategorii Produkt Roku w prestiżowym konkursie organizowanym przez Daily Globe**

 

Spoiler

SaXVn2Z.jpg


**Spółka zainwestowała w sporty motorowe F1, drogą kupna weszła w posiadanie 2 bolidów i licencji na wyścigi w federacji SAFS, zatrudniła kierowców, Lewisa Younga i Alessandro Rossi, inżynierów oraz dyrektor sportową Nathalie Victorie**

 

Spoiler

 

NBCbeNl.jpg
2CQnTHK.jpgvKnxHNU.jpge2GTDg3.jpg



**Spółka podpisała umowę z warsztatem 77' Garage na świadczenie usług w ramach startów w Grand Prix Los Santos w sezonie 2021/2022, warsztat będzie świadczył usługi w trakcie i przed wyścigami**
 

Spoiler

4jD98Yo.jpg


**Spółka prowadzi rozmowy z zarządem F1, aby szampan Marlowe Platinum stał się oficjalnym alkoholem wyścigów**
 

Spoiler

xxSbFOB.jpg


**Restauracja należąca do spółki zdobyła 2 miejsce w zestawieniu TOP Biznesów tego tygodnia według cyklu WIB**

Spoiler

 

 

**Regularna współpraca z managerką PR przynosi kolejne posty na LI marki**

 

 

Edytowane przez lon3star
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Marlowe Wine Company

1. Gromadzenie żywnośc dla potrzebującychi w związku z anomalią pogodowej i rozprowadzenie produktów.

2. Wygrana w kategorii produkt roku w Daily Globe Business Awards 2021.

3. Powołanie zespołu F1 Marlowe.

4. Umowa z warsztatem 77, zatrudnienie kierowców, mechaników, inżynierów.

5. Drugie miejsce restauracji w zestawieniu top biznesów w WIB

6. Aktywność w socialmediach


* Kapitał spółki: $500.000

* Działania mające na celu pomocy potrzebującym w trakcie anomalii pogodowych pozytywnie wpłynęły na odbieranie spółki przez społeczeństwo. Aktywne prowadzenie swojego profilu w socialmediach umacnia pozycję spółki. Dzięki wygranej w Daily Globe Business Awards 2021 i zajęciu drugiego miejsca w zestawieniu WIB spółka generuje coraz większe przychody.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $180,00 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie

arson lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**W sieci pojawił się dedykowany spółce artykuł Whats in Business**
 

Spoiler

 


 

**Odbyło się spotkanie prezesa Marlowe Christiana Moore'a z początkującym zawodnikiem VFF. Na spotkaniu podpisano umowe sponsorską pomiędzy Marlowe, a zawodnikiem**

Spoiler

3WVSiXk.jpg


**Spółka nawiązała współpracę z przedsiębiorstwem Maracas, będzie dostarczać skrojony na miarę catering, alkohol i inne rarytasy do willi, w której trwają prace nad nowym projektem przedsiębiorstwa**

Spoiler

b4xZ4CI.jpg

 

**Stoisko spółki pojawiło się na wydarzeniu Fuzzy Festival, spółka promowała tam swoje wyroby sprzedając wino na kieliszki**

 

Spoiler

xqPrRKg.jpg

**Spółka poczyniła dalsze inwestycje w drużyne F1, kierowcy spółki znaleźli się w TOP10 w ciągu ostatniego Grand Prix. Prowadzone są także rozmowy mające na celu wyłonić kolejną firmę, która zajmie się wizerunkiem spółki, poprowadzi ich Social Media i kolejne kampanie z udziałem znanych osobistości**

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Marlowe Wine

1. Artykuł WiB w Daily Globe w ramach wygranej w DGBA.

2. Umowa sponsorska z początkującym zawodnikiem VFF.

3. Stoisko na Fuzzy Music Festival, promowanie wyrobów winiarskich.

4. Nawiązanie współpracy z Maracas.

5. Inwestycje w drużynę SAFS.


* Kapitał spółki: $500.000

Stoisko na Fuzzy Music Festival zostało pozytywnie odebrane wśród fanów wina. Prowadzenie inwestycji w drużynę SAFS również pozytywnie odbija się wśród fanów ligi. Fani Marlowe czekają na nowości związane z limitowanymi produktami.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 180 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

arson lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Marlowe zakończyło burzliwy sezon F1, mimo początkowych problemów z kadrą teamu pod koniec sezonu udało się sytuację ustabilizować. Kierowcy zatrudnieni w trakcie sezonu spisali się świetnie i udało im się zająć dość wysokie miejsca w klasyfikacji generalnej na koniec sezonu.**

**Marlowe podpisało kontrakt i wystawi swoją drużynę w zawodach GT3 w kolejnym sezonie**

**Marlowe wypuszcza nowe, limitowane butelki wina "Maze" na etykiecie wina widnieje wzór labiryntu, do opinii publicznej przebija się niewiele wiadomości o nowym produkcie, nie bardzo wiadomo jak stać się właścicielem jednej butelek, a chodzą słuchy, że jest ich bardzo niewiele**


**Spółka prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi, aby oddać swoje media społecznościowe pod ich opiekę**

**Zarząd spółki zainwestował mnóstwo pieniędzy w benefity pracownicze dla pracowników podmiotów zależnych od spółki, pojawiła się możliwość wynajęcia kampera za darmo, dla pracowników, a najbardziej aktywny pracownik tygodnia zdobywa możliwość mieszkania w apartamencie dla pracowników wybudowanym przy współpracy z Saints Architecture.**


****Sponsorowany przez Marlowe zawodnik na gali VFF 9 wygrał swoją pierwszą walkę, w jego social mediach pojawił się także post z podziękowaniami dla sponsorów, między innymi dla spółki Marlowe****

 

Spoiler

image.thumb.png.1d882289cac0198d61fbd5fc2909cc9b.png


 

Edytowane przez lon3star
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Marlowe Wine 

1. Marlowe ukończyło sezon SAFS zajmując zadowalające miejsca.

2. Podpisano kontrakt z ligą GT3 na kolejny sezon.

3. Wypuszczenie nowych limitowanych butelek wina o nazwie Maze.

4. Sponsorowany przez Marlowe zawodnik wygrał swoją pierwszą walkę podczas VFF 9.


* Kapitał spółki: $500.000

* Kibice SAFS są zadowoleni z dojechania zawodów do końca sezonu przez zespół Marlowe, dzięki czemu marka zyskała nowych klientów. Klienci bacznie przyglądają się limitowanym butelkom wina. Kibice sponsorowanego zawodnika zaczęli się interesować produktami spółki.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 180 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Przedstawiciele spółki zasiedli przy jednym stole wraz z zarządem Saint & Associates Architecture podejmując wspólną decyzję o inwestycji w rozwój miasta. Na sam początek został postawiony cel budowy nowego Domu dziecka, gdzie przeniesieni mieliby być podopieczni jednego z takich ośrodków, który wymaga rozbudowy ze względu na coraz większą ilość przyjmowanych sierot. Na ten cel Marlowe przeznaczyło 50.000$ na pokrycie materiałów budowlanych.**

Spoiler

image.png.7c9a3d32e72524f3dc677ee549864fd8.png

 

**Spółka podpisała umowę z zagranicznym podmiotem na dostawę bliżej nieznanego towaru, który jak głoszą plotki miałby przyczynić się do powstania nowego produktu od światowej klasy producenta win jakim jest Marlowe. W mediach pojawiły się także plotki o tym, aby Marlowe miało zająć się produkcją napojów energetycznych, lecz zostały szybko zdementowane przez zarząd spółki w oficjalnym wystąpieniu dla lokalnej gazety**

Spoiler

image.thumb.png.210eced3a9a616cad13aef37213574c7.png

image.png.6bc5d2d66e651517a516b3da80ce0546.png

 

**Spółka po zgromadzeniu walnym podjęła decyzję o uruchomieniu dodatkowego lokalu dla podmiotu restauracji, który miałby posłużyć mieszkańcom Los Santos i okolic jako sala weselna oraz miejsce przystosowane do ceremonii ślubnych. Dodatkowo w ofercie miałyby znaleźć się apartamenty dla nowożeńców oraz najbliższej rodziny.**

**W reklamach oraz pracach spółki Saint & Associates Architecture można zauważyć specjalnie wykonane i oznakowane barki wewnątrz budynków zawierające wysokiej klasy wina oraz szampany Marlowe, a także bliżej nieznany produkt, który został zablurowany. Prawdopodobnie jest to właśnie ten produkt, o którym jest tak głośno w ostatnim czasie, jedyne co można dostrzec to niewielki kawałek pozłacanej szyjki butelki oraz korek wysadzany kamieniami**

 

Edytowane przez Pabel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Marlowe Wine 

1. Modernizacja domu dziecka z Marlowe. - wydatek $50.000

2. Podpisanie umowy na dostawę nowego produktu.

3. Wstępne kroki do otwarcia drugiego lokalu.

4. Lokowanie produktu Marlowe w pracach i reklamach spółki Saints.


*Kapitał spółki: $500.000

*Osoby zainteresowane działalnością Marlowe są zaciekawieni najnowszym produktem marki. Modernizacja domu dziecka nie odbiła się szczególnie wśród społeczności z powodu braku rozgłosu o tym posunięciu. Klienci restauracji z pewnością ucieszą się z otwarcia kolejnego punktu, który będzie mógł im zapewnić dodatkowe atrakcje. Lokowanie produktów Marlowe w rezydencjach budowanych przez Saints sprawia zadowolenie wśród niektórych zleceniodawców.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 150 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Daniel5204 i Sebcool lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

**Spółka Marlowe zatrudniła nowego zarządce swojej restauracji, dyrektorowie spółki mają nadzieje, że przyniesie to pożądane ożywienie tego miejsca i wzmożony ruch klientów. Na drodze rekrutacji nowym zarządcą został Flynn Tremblay. Znany biznesmen od początku kwietnia prowadzi Marlowe Restaurant**

**Restauracja pod batutą nowego zarządcy zorganizowała wieczór jazzowy. Odbył się on 2 kwietnia 2022 i przyciągnął sympatyków muzyki jazz z całego Santos! **
 

Spoiler

plakacikmarlowe.png


**Spółka zatrudniła agencje reklamową do stworzenia plakatu na wydarzenie "Wieczorek Jazzowy w Marlowe" i wizerunku w przestrzeni publicznej**

Spoiler

ss3.png

ss2.png
ss2.png


 

Edytowane przez lon3star
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin