Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] Rose's Diet


Mitsu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Rose's Diet

1. Ułożenie diety na okres świąteczny, promocja jej wizerunkiem Ayumi Amaya na bilbordach i Lifeinvader.

2. Umieszczenie na stronie spółki porad świątecznych mających na celu pomóc pozostać fit.

3. Ciągłe, aktywne umieszczanie postów edukujących na Lifeinvader.

4. Pojawianie się w hasztagach postów ligi hokejowej, korzystanie przez jej zawodników z usług spółki.

5. Pojawiające się banery reklamowe w artykułach Daily Globe.

6. Udział w akcji charytatywnej Fuzzy.


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Współpraca z Ayumi Amaya przynosi spółce spory rozgłos, staje się ona z każdym dniem popularniejsza wśród nastoletnich fanek modelki dzięki czemu te chętnie korzystają z jej usług. Promocja wśród sportowców przez ligę hokejową i jej zawodnika (Artem Vinogrodov) wciąż wpływa pozytywnie na spółkę, cieszy się ona popularnością wśród fanów hokeja. Wiele osób przestało interesować się losami spółki widząc ich banery pod artykułami Daily Globe, wszystko przez ostatnie afery z nimi związane.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $225.000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

**Podczas anomalii pogodowej, która nawiedziła miasto Los Santos, przedstawicielka Rose's Diet – Laura Hetfield wsparła senator Astrid Nillson, w akcji znajdującej się przy urzędzie miasta. Rozdawano potrzebującym ciepłą odzież, gorące pożywienie oraz gorące napoje. Zlecono produkcję koców wyprodukowanych z poliestru, które dostarczono na miejsce akcji. Pomoc ze strony Rose's Diet została doceniona przez samą senator, która podziękowała na swoim profilu oznaczając hasztag związany ze spółką.**

Spoiler

Pomoc organizowana przez senator pod urzędem

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.png

Wydatki związane ze wsparciem pod urzędem - $40.000

unknown.png

Post senator Astrid Nillson

unknown.png

Link do postu

unknown.png

Link do postu

**Rose's Diet zainwestowało w rozbudowę infrastruktury gastronomicznej rozbudowując główny obiekt o kolejne kuchnie, w których można przygotować diety. Został również dokupiony sprzęt kuchenny oraz chłodziarki w celu odpowiedniej konserwacji produktów. W najbliższym czasie planowane są kolejne inwestycje związane z rozbudową infrastruktury transportowej, w celu szybszego dostępu do klienta.**

Spoiler

Wydatki związane z rozbudową infrastruktury

unknown.png

**Rose's Diet nawiązało współpracę z Jie Recycling. Współpraca ma obejmować dostarczanie do fabryki użytych już pudełek, które finalnie miałyby trafić do recyclingu, a następnie materiał z nich miałby trafić do fabryki odpowiedzialnej za produkcje pudełek dla Rose's Diet. Zabieg ten znacząco obniży koszta transportu, a odległość dostawy będzie stosunkowo krótka. Współpraca została nawiązana podczas spotkania, na którym omówiono wszystkie szczegóły.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

((niestety jednorazowo w takiej formie, bo zapomniałem zrobić screeny))

**Spółka Rose’s Diet jest nieprzerwanie jednym ze sponsorów gali VFF. Logo ukazało się w poście dotyczącym samego wydarzenia oraz zostało wyczytane przez konferansjera podczas konferencji oraz gali. Logo Rose's Diet ukazało się na plakacie zapowiadającym wydarzenie na Lifeinvanderze, gdzie post był udostępniany na profilach przez samych zawodników, jak również ludzi związanych z organizacją. Była to czwarta z kolei gala sponsorowana przez Rose’s Diet, które odpowiada za opiekę dietetyczną zawodników federacji. **

Spoiler

**W mediach społecznościowych Rose’s Diet na bieżąco pojawiają się nowe posty dotyczące pokarmów, napojów, suplementacji czy dietetycznego jedzenia. W ostatnim czasie upubliczniono informacje na temat pokarmów takich jak drób, ciemnych i liściastych zieleni, ryb, krewetek i ostryg, wegetariańskie przysmaki, płatki śniadaniowe, jajka, orzechach i suszonych owocach, czekoladzie, jogurcie greckim, quinoa, cynamonie, ostrych paprykach, grejpfrucie, arbuzie, gruszkach i jabłkach oraz jagodach.

**Baner Rose’s Diet ukazał się w popularnym artykule dotyczącym wielkiego projektu modernizacji Maze Bank Tower.**

W lidze hokejowej UMHL pojawiły się banery reklamowe Rose's Diet, a na socialmediach LI związanych z ligą hokejową pojawiły się #RosesDiet.

Ksunix i Lamaritos lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rose Diet's

1. Pomoc podczas anomalii pogodowej mieszkańcom Los Santos. - wydatek: $40.000 

2. Rozbudowa infrastruktury gastronomicznej - wydatek: $30.000

3. Współpraca z Jie Recycling

4. Edukowanie społeczności na Lifeinvanderze i bardzo aktywnie prowadzone socialmedia.

5. Jeden z ważniejszych sponsorów VFF od kilku edycji.

6. Pojawiające się banery reklamowe w artykułach Daily Globe.

7. Pojawianie się w hasztagach postów ligi hokejowych


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

Pomoc potrzebującym w trakcie anomalii pogodowych pozytywnie wpłynęła na PR spółki. Wiele osób dzięki temu zdecydowało się skorzystać z oferowanych przez nią usług. Sponsorowanie VFF przynosi spółce spory rozgłos wśród społeczności fanów sportu, to samo jest w przypadku współprac z ligą hokejową.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $225.000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

arson i Mitsu lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Rose’s Diet zostało jednym z głównych sponsorów ligi hokejowej UMHL, dzięki czemu baner spółki został wyświetlany na głównym planie na reklamach stadionu, w którym odbywają się rozgrywki, socialmediach ligi i na ekranach w środku stadionu.**

Spoiler

Kolejka 1
Kolejka 2
Kolejka 3

Posty na LI

Post 1
Post 2

Post 3
Post 4

Wydatki związane ze sponsorowaniem ligi

unknown.png

**W mediach społecznościowych Rose’s Diet pojawiają się nowe posty dotyczące pokarmów, napojów, suplementacji czy dietetycznego jedzenia. W ostatnim czasie upubliczniono informacje na temat pokarmów takich jak słodkie ziemniaki, surowe warzywa, jajka, kawa, owsianka, pieczywo chrupkie, sałatka Tabouli, ocet, orzechy i odtłuszczone mleko.**

**Rose’s Diet zostało jednym ze sponsorów Fuzzy Music Festival, co można zobaczyć na reklamach festiwalu, na terenie samego festiwalu, gdzie znajdowało się stoisko Rose’s Diet na którym można było pobrać darmowe próbki do przetestowania dietetycznych przekąsek. **

Spoiler

image.png

***

unknown.png

***

unknown.png

Wydatki związane ze sponsoringiem

unknown.png

**Spółka Rose’s Diet jest nieprzerwanie jednym ze sponsorów gali VFF. Logo ukazało się w poście dotyczącym samego wydarzenia oraz zostało wyczytane przez konferansjera podczas. Logo Rose's Diet ukazało się na plakacie zapowiadającym wydarzenie na Lifeinvanderze. Jest to piąta z kolei gala sponsorowana przez Rose’s Diet, które odpowiada za opiekę dietetyczną zawodników federacji. **

Spoiler

unknown.png

**Na Arcadius Business Center pojawiła się reklama na której widnieje bilbord z ekranami LED przedstawiający wizerunek modelki Ayumi Amaya, który jest zapowiedzią do nadchodzącej współpracy między Rose's Diet, a Sessanta Nove. Zwiastuje to między innymi ubiór modelki oraz pudełko Rose's Diet leżące obok. Drugim aspektem jest nadchodząca kampania reklamowa, która została zapoczątkowana na profilu Lifeinvander pod hasłem "Eat like a model", która jest prowadzona pod patronatem modelki Ayumi Amaya. Wielka reklama na jednym z najbardziej wyeksponowanych budynków w Los Santos jest dopiero początkiem kampanii. Baner reklamowy jest zasilany przy pomocy paneli fotowoltaicznych znajdujących się na dachu budynku.**

Spoiler

unknown.png

Post na LI

rosesdietsds.png

Link do tematu z reklamą

Wydatki związane z kampanią reklamową

unknown.png

**Zakupiono dziesięć banerów reklamowych wykupując miejsce pod artykułami Daily Globe. Na banerze znajduje się hasło reklamowe o treści Eat tasty - live healthy, co ukazuje, że z Rose's Diet można smacznie jeść i zdrowo żyć, dzięki zbilansowanym i indywidualnym zestawom dietetycznym.**

Spoiler

0dpX39v.png

Wydatki związane z kupnem banerów - $14.000
unknown.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rose’s Diet

1. Jeden z głównych sponsorów ligi hokejowej UMHL, promocja w meczach ligi hokejowej - inwestycja $100.000

2. Edukowanie społeczności na LI i aktywnie prowadzone social media.

3. Jeden ze sponsorów na Fuzzy Music Festival, własne stoisko podczas festiwalu z produktami marki, sponsor ogłoszony na antenie DG. - inwestycja $100.000

4. Jeden z ważniejszych sponsorów VFF od kilku edycji.

5. Reklama Rose’s Diet na Arcadius Business Center przedstawiająca wizerunek Ayumi Amaya, zapowiedź współpracy z Sessanta Nove, oraz kampaniil z patronatem modelki. - inwestycja $100.000

6. Banery reklamowe w Daily Globe. - inwestycja $14.000

Spółka inwestuje


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

Sponsoring VFF oraz ligi hokejowej pozytywnie odbił się wśród fanów tych dyscyplin sportowych, którzy zaczęli wybierać produkty Rose’s Diet. Sponsorowanie Fuzzy Music Festival również odbiło się pozytywnie. Fani modelki Ayumi Amaya wyczekują kolejnych nowinek związanych z kampanią reklamową.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 225 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

 

Mitsu i arson lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 **Rose's Diet przyłączyło się do wsparcia zbiórki charytatywnej organizowanej przez modelkę Ayumi Amaya. Przekazano datek pieniężny na zbiórkę, jak również wysłano do fundacji wyspecjalizowanych dietetyków, którzy mają za zadanie pomóc podopiecznym. Celem zbiórki jest zebranie jak największej kwoty pieniężnej, która zostanie przekazana na walkę z anoreksją. Według informacji podanych przez modelkę, kwota jaką zgromadzono była rekordowa, a wyniosła 1 milion dolarów. Modelka zapowiedziała zbiórkę podczas odebrania zwycięskiej statuetki podczas gali rozdania nagród Celebirty Awards. Ponadto na temat samej zbiórki pojawił się artykuł w Daily Globe, gdzie wspomniano Rose's Diet jako spółkę biorącą udział w tym przedsięwzięciu. CEO Rose's Diet razem z Ayumi Amayą spotkała się z jedną z pacjentek będącą pod fundacją, jak również ustaliła terminy z przedstawicielką fundacji, w sprawie wizyt dietetyków, jak również dostarczenia jedzenia dietetycznego.**

Spoiler

unknown.png

Post na LI

unknown.png

Artykuł w Daily Globe

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Wpłata na rzecz składki

unknown.png

Koszty z dietetykami

unknown.png

**Zamówiono sponsorowany artykuł w rozpoznawalnym magazynie lifestylowym Fancy Magazine, w którym przedstawiono Ayumi Amayę, jej diety wywodzące się z Rose's Diet i treningi. Ponadto ulokowano w nim reklamy i materiały promujące diety z Rose's Diet. Dziennikarz towarzyszył Ayumi Amayi podczas wydarzeń biorących udział w artykule. Jest to kolejny element kampanii promocyjnej diety Eat like a model.**

Spoiler

fanc22y.png

Link do artykułu

Wydatki związane z artykułem

unknown.png

***

unknown.png

unknown.png

 ***

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.png

unknown.png

unknown.pngunknown.png

**Nawiązano zapowiedzianą współpracę z Sessanta Nove, która polega na dostarczaniu żywności dietetycznej, jak również zapewnieniu opieki dietetycznej ambasadorom oraz modelkom współpracującym z domem mody.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

**W dwóch artykułach Daily Globe pojawiły się banery reklamowe Rose's Diet, ponadto zainwestowano w banery reklamowe pod artykułami Celebrity Hunted. **

**W mediach społecznościowych Rose’s Diet pojawiają się nowe posty dotyczące pokarmów, napojów, suplementacji czy dietetycznego jedzenia. W ostatnim czasie upubliczniono informacje na temat pokarmów takich jak chude mięso, ryba, fasolek oraz mitów na temat wody, napojów energetycznych, małych posiłków, chili, białka, kofeiny, brązowego ryżu i zielonej herbaty. Podano również wskazówki na temat kaloryczności. **

**Spółka Rose’s Diet jest nieprzerwanie jednym ze sponsorów gali VFF. Logo ukazało się w poście konferencję VFF, natomiast podczas gali VFF9 zostało wyczytane przez konferansjera podczas gali. Logo . Jest to piąta z kolei gala sponsorowana przez Rose’s Diet, które odpowiada za opiekę dietetyczną zawodników federacji. **

Spoiler

VFF 9

unknown.png

VFF 10

Post VFF

**Rose’s Diet jest jednym z głównych sponsorów ligi hokejowej UMHL, dzięki czemu baner spółki jest wyświetlany na głównym planie na reklamach stadionu, w którym odbywają się rozgrywki, socialmediach ligi i na ekranach w środku stadionu.**

Edytowane przez Mitsu
Ksunix, kiemon i Daniel5204 lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rose’s Diet

1. Przyłączenie się do wsparcia zbiórki charytatywnej A.Amaya dotyczącej walki z anoreksją, artykuł w Daily Globe, spotkanie z jedną z pacjentek, wysłanie dietetyków do pomocy fundacji, współpraca z Eugenics Foundation. - wydatki $150.000

2. Zamówienie sponsorowanego artykułu w rozpoznawalnym magazynie lifestylowym Fancy Magazine, kampania Eat Like a Model z A.Amaya. - wydatki $100.000

3. Współpraca z Sessanta Nove.

4. Banery reklamowe w Daily Globe oraz Celebrity Hunted.

5. Edukowanie społeczności na LI i aktywnie prowadzone social media.

6. Jeden z ważniejszych sponsorów VFF od kilku edycji.

7. Promocja spółki w meczach ligi hokejowej.


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Wsparcie zbiórki związanej ze znaną modelką pozytywnie odbiło się wśród klientów marki. Wiele młodych klientek chce pójść śladami Ayumi Amayi po przeczytaniu artykułu, stąd część z nich zdecydowała się skorzystać z oferty spółki. Inwestorzy bacznie przyglądają się następnym ruchom związanym z promocją marki.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 270 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Przedstawicielka Rose’s Diet spotkała się ze znaną modelką Ayumi Amayą w celu omówienia działalności z aplikacją Ayumi App, do której patronatów należy między innymi Rose’s Diet. Ustalono, że do aplikacji będą trafiać specjalne posty, które nie będą pojawiać się na socialmediach Rose’s Diet. Cały zabieg ma zwrócić uwagę na aplikację modelki. Ponadto w aplikacji mają się znaleźć specjalne „darmowe” diety dla niektórych użytkowników oraz zniżki na cały asortyment. Informacja o patronacie przy aplikacji znalazła się przy wszystkich reklamach, które zostały zamieszczone na budynkach CROWN oraz w sieci.**

Spoiler

Screen z gry:

unknown.png
unknown.png

***

unknown.png

Link do tematu

**Podczas spotkania z Ayumi Amayą poruszono kwestie najnowszego produktu Rose’s Diet jakim ma być zdrowa i dietetyczna przekąski z pieczonej ciecierzycy. Przekąski mają być przygotowane w kliku smakach, a zamiarem jest wprowadzenie ich do barów oraz klubów usytuowanych w Los Santos. Rose’s Diet chce dać wybór klubowiczom wybrania tej mniej kalorycznej opcji. Cała akcja ma być połączona z aplikacją Ayumi App, z którą ma być powiązany konkurs polegający na wpisaniu kodu z papierka do aplikacji. Cała akcja ma wpłynąć między innymi na popularność aplikacji, a tym samym pozyskaniu nowych zainteresowanych do dietetycznych przysmaków marki.**

Spoiler

Screeny z gry:

unknown.png
unknown.png

**W artykułach Daily Globe pojawiło się kilka banerów reklamowych Rose’s Diet.**

**W mediach społecznościowych Rose’s Diet pojawiają się nowe posty dotyczące pokarmów, napojów, suplementacji czy dietetycznego jedzenia. W ostatnim czasie upubliczniono informacje na temat różnych odmian ryżu.**

**Spółka Rose’s Diet jest nieprzerwanie jednym ze sponsorów gali VFF. Logo ukazało się w poście konferencję VFF, natomiast podczas gali VFF10 zostało wyczytane przez konferansjera podczas gali. Logo . Jest to szósta z kolei gala sponsorowana przez Rose’s Diet, która jest tą dziesiątą jubileuszową.**

**Rose’s Diet jest jednym z głównych sponsorów ligi hokejowej UMHL, baner reklamowy spółki był wyświetlany podczas ostatnich meczy hokejowych.**

Spoiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rose’s Diet


1. Jedna ze spółek obejmujących patronat nad aplikacją Ayumi App.

2. Konsultacja z Ayumi Amayą w sprawie najnowszego produktu wypuszczonego z ramienia Rose’s Diet.

3. Banery reklamowe w Daily Globe

4. Aktywne media społecznościowe.

5. Jeden z głównych sponsorów VFF podczas jubileuszowej gali.

6. Reklamy podczas meczów ligi hokejowej, gdzie spółka jest sponsorem.


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Patronat aplikacji Ayumi App spotkał się z pozytywną opinią społeczności, która oczekuje na jakieś nowinki związane właśnie z tym faktem. Na medialność marki z pewnością dobrze wpływają banery reklamowe oraz social media, które są regularnie odwiedzane przez obserwatorów profilu. Kibice VFF przyzwyczaili się do logotypu marki i cieszą się, że spółka widnieje wśród sponsorów.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 240 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Lamaritos lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Rose's Diet nawiązało współpracę z Digibyte, której podmiotem jest limitowana edycja smartwatchy. Całą akcję polegającą na współpracy można zauważyć po zamieszczeniu banerów reklamowych w centrum miasta Los Santos. W najbliższym czasie planowane są kolejne nowinki marketingowe związane ze współpracą, jak również szersze przedstawienie produktu i zamieszczenie go w sklepach stacjonarnych. Aktualnie produkt ten dostępny jest na zamówienie w wersji pre-order.**

Spoiler

RosesDigi.png

***

rosesdigi3.thumb.png.0801e8f54c596898996adeb10dd7419b.png

Link do tematu z bilboardami

Wydatki związane z bilboardami

unknown.png

***

Screeny z gry:

unknown.png

unknown.pngunknown.png

***

unknown.png

**W Los Santos pojawiły się reklamy przedstawiające wielkie pudełka z suplementami diety sygnowane Ayumi Amayą, które zostały rozmieszczone w różnych punktach Los Santos. Jest to pierwszy taki typ reklamy, który nie został dotychczas spotkany w LS. Dociekliwi mogą zauważyć, że umiejscowienie reklam znajduje się tuż przy budynkach należących lub powiązanych z CROWN. W najbliższym czasie mają być zaprezentowane kolejne produkty, które zostaną oficjalnie wypuszczone do sprzedaży. Na chwilę obecną suplementy można zamówić jedynie przez internet w wersji pre-order. Pudełka na suplementy zostały przygotowane we współpracy z EcoStyle i są w pełni biodegradowalne, co potwierdza certyfikat na spodzie. Suplementy są o smaku malinowym i wizualnie nawiązują do innych produktów sygnowanych Ayumi Amayą, w którym tematem przewodnim jest kwiat wiśni. Mianowicie do kolekcji perfum, jak również mydła w płynie. **

Spoiler

unknown.png

Link do tematu z reklamami

Koszta związane z reklamami

unknown.png

Koszta związane z produkcją suplementów

unknown.png

Screeny z gry:

unknown.png

unknown.png

**Na stronie rosesdiet.com oraz w aplikacji AYUMI APP pojawił się atykuł związany ze światowym dniem zdrowia. W artykule dietetyczka Rose's Diet - Nicole Lanzia udziela porad dietetycznych związanych właśnie z obchodzonym świętem, jak również z trendami stosowanymi w 2022 roku.**

Spoiler

**Rose's Diet wsparło zbiórkę charytatywną związaną z Charity Run po ówczesnym otrzymaniu zaproszenia do wzięcia udziału w akcji.**

Spoiler

unknown.png

**W mediach społecznościowych Rose’s Diet pojawiają się nowe posty dotyczące arszeniku oraz szczegółów na temat retinoidów oraz miodu.**

**W artykułach Daily Globe pojawiło się kilka banerów reklamowych Rose’s Diet.**

Spoiler

 

**Rose's Diet pojawiło się w wywiadzie Talks with Ponds - Ayumi Amaya, gdzie sławna modelka pochwaliła spółkę oraz opiekę żywieniową, z której na bieżąco korzysta. Modelka podkreśliła, że gdyby nie oni to mogłaby nie zauważyć zmian w samej sobie i popaść w anoreksję. **

Spoiler

Od początku swojej kariery opiekę żywieniową sprawowała nade mną Rose's Diet. Gdyby nie oni, mogłabym sama nie zauważyć zmian w sobie i popaść w anoreksję. ~ A.Amaya

Link do artykułu

 

 

Ksunix lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rose’s Diet

1. Współpraca z Digibyte, limitowane smartwatche.

2. Wypuszczenie suplementów diety sygnowanych modelką Ayumi Amaya.- wydatek $30.000

3. Porady z racji światowego dnia zdrowia

4. Wsparcie zbiórki charytatywnej - wydatek $75.000

5. Aktywne social media

6. Banery w Daily Globe

7. Pochwalenie przez Ayumi Amayę marki w Talks with Ponds.

8. Pojawiające się w mieście reklamy i bilboardy promujące markę. - łączny wydatek $100.000


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* ((Narracja później))

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 250 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin