Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] Fuzzy


SchouDK

Rekomendowane odpowiedzi

fuzzy2.png?ex=65fc5b1e&is=65e9e61e&hm=ddd3a9e1e0ff4e7c1f6441c2252c47e77216c109840fa99c671ed0bfcaedde07&=

 

🔴 Opis:

Firma Fuzzy od lat cieszy się uznaniem na rynku Los Santos jako lider w branży napojów bezalkoholowych. Ich wyjątkowe trunki, głównie sody, soki i inne orzeźwiające napoje, oparte są na starannie wyselekcjonowanych naturalnych składnikach, podbija serca mieszkańców miasta. Po kilku latach rozwoju firma poszerzyła swoją ofertę o słodycze i przekąski, stając się kompleksowym dostawcą rozrywki kulinarnej. Dzięki strategicznym partnerstwom Fuzzy zdobyła uznanie celebrytów, sportowców i biznesmenów, stając się nieodłącznym elementem najważniejszych wydarzeń kulturalnych, biznesowych i sportowych w Los Santos. 


🔴 Historia: 

Kate Rose myśląc nad kolejnymi potencjalnymi ruchami razem ze swoim podopiecznym Quentinem Little, doszła do wniosku o próbie stworzenia spółki mającej się zajmować produkcją oraz dystrybucją wszelakiej maści napoi bezalkoholowych. Przygotowała ku temu solidne fundamenty w postaci planu działania przedsiębiorstwa, które opiera się na ulokowaniu swoich środków w niewielkiej fabryce i przekształcenia jej do swoich potrzeb oraz wyposażenia w najnowocześniejsze urządzenia mające pomóc w maksymalizacji produkcji, oraz zachowaniu wszelakich norm mających zachować pełny smak gotowego już wyrobu. Spółka zanotowała imponujące sukcesy, wprowadzając na rynek wiele kultowych produktów, takich jak Fuzzy Cola. Mimo przetasowań w zarządzie, to Coco i Valerie Choate miały największy wpływ na losy firmy, prowadząc ją przez okres znaczącego rozwoju. Ich strategie doprowadziły do zakupu takich ikonicznych nieruchomości jak budynek wieżowca Arcadius oraz placówka Human Labs. Po dwóch latach Fabrizio Bonventre, włoski biznesmen, objął kontrolę nad spółką. W ciągu kolejnych czterech miesięcy dokonał istotnych zmian, w tym ekspansji firmy na rynek słodyczy i przekąsek. Jego działania otworzyły nowe perspektywy dla rozwoju przedsiębiorstwa.

 

🔴 Dane Spółki:

Nazwa:
Fuzzy

Adres spółki:
Arcadius Business Center

Członkowie zarządu:

CEO: Fabrizio Bonventre

Udziałowcy:

Fabrizio Bonventre - 100%

Kapitał początkowy: $1,500,000.00

 🔴 Sposób reprezentowania spółki:

Spoiler

I. Oświadczenie w imieniu spółki:

§1 Do składania oświadczenia upoważniony jest:

- Prezes wraz z wiceprezesem.

- Wiceprezes z zarządem niższego szczebla.

§2 Członek zarządu spółki składający oświadczenie zobowiązany jest do poinformowania wszystkich członków zarządu (włączając w tym prezesa oraz wiceprezesa). 

II. Prokura: 

§1 Prokura nadawana jest prokurentowi przez prezesa za jednomyślnym poparciem zarządu (Wiceprezes oraz członkowie zarządu)

§2 Prokurent jest upoważniony do prowadzenia czynności związanych ze sprawnym zarządzaniem spółką.

§3 Zakres obowiązków oraz korzyści płynące z nadanych uprawnień określane są przez prezesa w indywidualnie przygotowywanym dokumencie.

III. Kapitał spółki:

§1 Do zarządzania kapitałem spółki uprawniony jest tylko założyciel spółki - Fabrizio Bonventre.

§2 Przy zmianach w kapitale spółki, prezes zobowiązany jest do poinformowania wszystkich członków zarządu.

 

Edytowane przez SchouDK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**Fuzzy pojawiło się na rynku stosunkowo niedawno, lecz od razu postanowiło działać w temacie opracowania własnej receptury napoi bezalkoholowych w swojej fabryce oraz wypuszczenia ich i zapewnienia im dobrej pozycji na rynku już na starcie. W pierwszej kolejności CEO Fuzzy – Kate Rose oraz Quentin Little odbyli rozmowę z Laurą Hetfield, czyli CEO EcoStyle oraz Rose’s Diet, która dotyczyła opracowania specjalnych, organicznych butelek przyjaznym środowisku. **

kG95Ard.png

Spoiler

0t3EReq.png

aIWMJ0F.png

I0lLDZe.png

DHiI1Zx.png

MUlIUvW.png

AlYmcU6.png

AJITfGv.png

BRbh5hm.png

**Nie minęło kilka dni, a Fuzzy po czasie spędzonym w fabryce i opracowywaniu receptury mogli zaprezentować światu swoje pierwsze produkty, bo aż nie jeden. Spółka postanowiła wypuścić produkt o nazwie Fuzzy Cola która ma stanowić główny trzon produktów tej spółki, napój który gra główne skrzypce w promowaniu marki oraz jest dzięki niej najbardziej rozpoznawana i rozchwytywana. Fuzzy Cola nie ma zbyt wielu haczyków i niecodziennych rozwiązań – to po prostu produkt który ma stanowić konkurencję dla gigantów na rynku takich jak np. eCola. Poza tym – Fuzzy do Cola Original wypuściło aż trzy inne wariacje smakowe aby zachować różnorodność i trafić w różne upodobania klientów. Nie można zapomnieć o wcześniej opisanej współpracy między Fuzzy a EcoStyle. Jak widać na załączonych obrazkach niżej, butelki z napojami na pewno wyróżniają się na tle konkurentów – posiadają oryginalne, organiczne butelki – nie uświadczymy tutaj typowych dla tego typu produktów puszek czy opakowań ze sztucznego tworzywa, taniego tworzywa.**

Spoiler

lxsZKIA.png

Et6vMle.png

 

Fuzzy Cola (Original)

Xn0KuGc.png

 

Fuzzy Cola Cherry

FYnCGnK.png

 

Fuzzy Cola Orange

m2Y6fE2.png

 

Fuzzy Cola Lime

TjW1xVm.png

 

**Pewnego dnia do CEO Fuzzy zawitała Claudia Pavlin która przedstawiła się jako przedstawicielka firmy spedycyjnej Roja Spedition Center, która specjalizuje się w transporcie oraz dowozie produktów na zamówienie. Rozmowa była dość prosta i zwięzła, a opiewała na dostarczanie przez firmę produktów marki Fuzzy do przeróżnych źródeł oraz ogólnej spedycji. Z czasem Fuzzy na pewno bardziej się rozwinie i będzie potrzebować kompleksowej i bardzo płynnej spedycji, dlatego możliwe że współpraca zacisnąć może się nawet na stałe.**

VLTYlKK.png

Spoiler

nmAnrrd.png

jdMO5jh.png

qrWkUOE.png

ruqZWm4.png

Ez99hzQ.png

L6TKzdU.png

aqeQd6b.png

XOFlz6B.png

1EGhGSh.png

 

 

**Fuzzy postanowiło zakupić dwa pojazdy marki Cheval Surge, jak wiadomo pojazdy te są w pełni elektryczne i nie potrzebują żadnego rodzaju paliwa aby się poruszać – jest to niejako ruch w stronę działań Eco i ekologizacji środowiska. Poza tym samochody Surge mają spełniać rolę promocyjną dla marki, bowiem oklejone zostały w logotyp Fuzzy a poruszać się nimi będą między innymi przedstawiciel handlowy w którego m.in. Fuzzy również zainwestowało aby rozpromowywać się i ingerować w biznesy działające w Los Santos – spółka planuje skupić się na wprowadzaniu Fuzzy Cola w działalności serwujące drinki i inne wszelkiego rodzaju napoje, poza tym szły słuchy jakoby marka ma wprowadzić produkty dla sportowców i ogólnie budować wizerunek Eco spółki i szerzyć to. Pozostając jeszcze w temacie pojazdów Cheval, zostały one oklejone przez studio wrapingowe 101 WrapZone, z którym również CEO Fuzzy przebyło krótką rozmowę omawiającą detale okleiny etc.**

IEprYh4.png

Spoiler

34cugbF.png

sTkQEDu.png

T3I3exa.png

i4nwKC2.png

74kRaED.png

CjezNmV.png

SJ5D6Vt.png

2kfrzO9.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* Kapitał spółki: $500 000

* Spółka Fuzzy rozpoczyna swoją przygodę w Los Santos z przytupem wchodząc we współpracę z marką EcoStyle. Taki ruch przyciągnie zwolenników ekologii do marki, o ile Fuzzy zacznie działać również w kierunku większej promocji swoich produktów. Na ten moment o napojach słyszymy tylko od samej marki, pytanie kiedy znajdą się w gastronomiach miasta Los Santos?

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $80 000 w tym i następnym tygodniu (16% wielkości swojego kapitału).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ZB41Vgb.png

**Spółka Fuzzy z racji na bardzo dobrą bazę pod promocję swoich produktów ruszyło w zaparte właśnie w te stronę, dlatego CEO spółki Kate Rose oraz Quentin Little pewnego dnia spotkali się z Shinsaku Tezuka czyli aktualnym CEO gali Violent Fighting Federation aby omówić szczegóły tejże współpracy. Po ustaleniach, dyskusji dogadano szczegóły, dlatego już na konferencji do gali VFF 6 zawodnicy dostali na stole po sztuce ekologicznej butelki napoju Fuzzy Cola Original, poza tym konferansjer (osoba prowadząca konferencje) wspomniała o spółce jako jednym z głównych sponsorów gali VFF6, a w internecie zagościło wiele plakatów promujących galę na których widnieje logo Fuzzy, wstawiono także osobny post opowiadający o produkcie.**

Spoiler

WFh2Ely.png

SsPlDDI.png

 

Wydatek związany ze sponsoringiem gali VFF 6

kXCJezJ.png

 

LcsmUa7.png

robEPdQ.png

gxjBNT8.png

MLWxk85.png

RKoUunh.png

igaGKVq.png

flFeUDk.png

eLsSAa1.png

0q1mmRT.png

lQGGpwr.png

w9zGpXr.png

cWps1gK.png

CjbpT1h.png

Cd0dZcR.png

syJlaFt.png

 

 

2kU9PvD.jpg

** Z początkiem października CEO’s spółki spotkali się z modelką Ayumi Amaya, po której doszło do stałej współpracy między spółką a Ayumi. Już kilka dni po dogadaniu szczegółów modelkę można było zauważyć na wielu bilbordach w najbardziej zagęszczonych częściach Los Santos, które nie dość że promują Fuzzy Cola Zero to jeszcze samą modelkę dążąc do tego aby persona stała się symbolem oraz twarzą marki Fuzzy.**

Spoiler

Kosztorys najęcia bilbordów

C3SWDkB.png

 

jYBAt3T.jpg

CIfz9KY.jpg

sx7K0ah.jpg

rIL7iXl.png

bvnlARL.png

QuMmUYv.png

 

Wydatek związany ze współpracą z modelką

Y0XqI9B.png

 

RNK6dBa.png

yoI3thu.png

cReMRGY.png

xfXNEsf.png

xu5oUIu.png

7UtZ48w.png

ngMaRKT.png

ZPsURoN.png

dKF0UqP.png

**Fuzzy nawiązało współpracę ze spółką Digibyte tym samym dogadując szczegóły na rozmowie – mówi się o wypuszczeniu w kolaboracji między spółkami nowoczesnego automatu z napojami Fuzzy, który w założeniu powinien posiadać takie udogodnienia jak możliwość płatności kartą, możliwość płatności w USD a nawet BTC oraz panel dotykowy zamiast standardowych przycisków przyjętych dla bazowych automatów z napojami. Wstępne plany zostały omówione na rozmowie, kwestia kilku tygodni a automat zasili galę VFF 6 oraz większość zaludnionych placówek w Los Santos.**

Spoiler

zPnImsc.png

iXiRy1V.png

PNKKMim.png

iSpozfI.png

Lje6X3M.png

Z3A4M2p.png

a7TRB1b.jpg

**Jako że Fuzzy posiada w swoich szeregach przedstawicieli marki – uaktywnili oni swoje działania i dzięki Veronice Peterson czy Madeline Cleverly napoje Fuzzy w końcu sprzedawane są w gastronomiach na terenie Los Santos. Różnych smaków produktów możemy uświadczyć w menu barowym w trzech klubach – jest to Amnesia Club, Number One Club oraz Killer Queen. Spółka dalej pozyskuje swoich sprzymierzeńców i otwiera się na wszelkie biznesy gastronomiczne. Poza tym produkty Fuzzy możemy także znaleźć w wielu sklepach wielobranżowych, stacjach paliw czy wszelkiego rodzaju sklepach spożywczych.**

Spoiler

FNEnxAN.png

6D3JkjH.png

**Spółka szeroko otwiera się na promocję medialność na LifeInvader. Stąd sam CEO spółki Quentin Little – który jest dość rozpoznawalną osobą w branży muzycznej wykorzystał nieco swojego wizerunku dla promocji swoich produktów i zamieścił fotografię prezentującą produkty Fuzzy -warto dodać że wszelkie posty boostowane są dzięki LI PRO. Ponadto spółka zawiązała współpracę z Si Daoming, który w mediach społecznościowych jest znany z postów lifestyle’owych dogadał się ze spółką i zamieścił krótką recenzję na temat produktów Fuzzy oraz fotografie. Nie zabrakło także wcześniej wspominanej modelki Ayumi Amaya, która również zamieściła fotografie na tablice promującą produkty Fuzzy Zero – czyli napoju bez zawartości cukru.**

Spoiler

P1A9CZK.png

UBRxfQj.png

E0FYdR1.png

 

Edytowane przez kiemon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* Kapitał spółki: $500 000

 

* Fuzzy i jego kadra nadzorcza wystrzelili jak z procy. Duże współprace dla raczkującej spółki (tj. VFF oraz DIGIBYTE) są kluczem do wyjścia z underground. Współprace z większymi klubami (np. Amnesia Club) są kolejną ścieżką promocji napojów spółki. Reklama wykonana na gali VFF spowodowała niewielkie dyskusje w mediach społecznościowych, gdzie internauci prześwietlali Fuzzy i jego produkty. Promowanie Fuzzy na medium jakim jest LifeInvader wychodzi na duży plus dla spółki.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $140 000 tygodniowo przez najbliższe trzy tygodnie. (28% wielkości swojego kapitału).

* (Format wycen - 3 tygodnie)

arson lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Fuzzy dalej nie przestaje działać na rynku a wręcz tylko rozrasta się i poszerza swoje horyzonty – jednym z większych sukcesów na pewno jest dołączenie do CROWN Holding, a tym samym spółka zaliczyła wzlot swojego kapitału do $1.000.000. Poza tym przedstawiciele Fuzzy szybują po kolejnych przedsiębiorstwach, przez co przez okres tych ostatnich trzech tygodni, napoi Fuzzy możemy skosztować w następujących lokalach:**

+PDM Pub
+Street Pub
+Wigwam
+Next Level
+Paulie's Bistro

**Fuzzy postanowiło wesprzeć charytatywne wydarzenie organizowane przez Eugenics Medical Center i przelało kwotę w wysokości $50.000 na ten właśnie event, tym samym zostając jednym ze sponsorów obok takich spółek jak EcoStyle czy Stronzo.**

Spoiler

unknown.png

 

**Quentin Little oraz Kate Rose spotkali się w siedzibie Fuzzy z Gregory Russell czyli CEO Stronzo, rozmawiali oni na temat planów współpracy w najbliższym czasie, a konkretnie na temat opracowania własnego produktu Stronzo x Fuzzy**

Spoiler

CLcYW6T.png

hDDvPbm.png

ov8fsYb.png

2BSF2pi.png

Z5Fmu2O.png

Z4EyzKd.png

fz55bF8.png

JnGnypO.png

EQC511E.png

**Quentin Little poszedł w bardziej personalną współpracę ze Stronzo, lecz w tym przypadku bardziej jako ceniony artysta rapowy, z tego tez powodu powstały banery/bilbordy/szyldy przedstawiające samego Little z butelką Stronzo która jest reklamą produkty. Poza tym na banerach widnieje logotyp Fuzzy co oznacza, że doszło do większej kolaboracji w tym wypadku, a korzystają obie strony spółek.**

Spoiler

uL0zKSr.png

 

sngine_0e791a7458b3ac940a184e43da9a3bf1.png

**W ubiegłych tygodniach mogliśmy być świadkami rozmów Fuzzy z Digibyte na temat przyszłych planów marketingowych czy też kolaboracji, dlatego ostatnio plany zostały wcielone w życie i zostały wypuszczone na światło dzienne nowoczesne automaty napoi bezalkoholowych Fuzzy, a za stroną techniczną sprzętu stoi właśnie Digibyte, w automacie możemy płacić banknotami, w walucie USD, kartą płatniczą a nawet w formie kryptowaluty BTC. Poza tym na automacie zamiast normalnych przycisków widnieje panel dotykowy, a całość konstrukcji sprawia wrażenie solidnego i dopracowanego sprzętu. Obecnie automaty znajdują się w siedzibach VFF, Maple oraz Satterfield Corporation.**

 

unknown.png

 

**Skoro rozgłos oraz renoma Fuzzy na rynku się zgadzają najwyższa pora zacisnąć współprace z gwiazdami w Los Santos. Stąd CEOs spółki odbyli rozmowę z Tomasem Domino, Vesper Andromeda oraz Ronnie West z którymi dogadali współprace, bardzo możliwe że to zapowiedź większej współpracy a nawet wypuszczenia nowego produkty spod stajni Fuzzy skierowanego bardziej w stronę zdrowszego trybu życia. Fuzzy nadal współpracuje z modelką Ayumi Amaya która ostatnio została wcielona w CROWN.**

Spoiler

unknown.png

 

sngine_a6d7206cc787c92ceb36547ae6b05621.png

**Na oficjalną strone Fuzzy po kilku dniach od omówienia współpracy wleciał plakat na którym przedstawieni są Ayumi Amaya, Vesper Andromeda, Tomas Domino oraz Ronnie West, a sama fotografia jest główną zapowiedzią tej współpracy w dodatku promowaną przez LI PRO. Celebryci udostępnili post na swoich tabliach.**

Spoiler

pmpZYkx.png

image.png.9211bf958632c36b4d25723a5ded5657.png

image.png.71e78060885540b6a3269f7810fe8d2b.png

image.png.822db10a371eb2e33bec3b24530e930e.png

image.png.012345ad4025a71fa7eb94984ac196eb.png

image.png.60c3026043c528a9b6eace71bcd7ba13.png

 

**Fuzzy zajęło czwartą pozycję w zestawieniu przedsiębiorstw za miesiąc październik tego roku, dodatkowo zostało opisane w wydaniu what in business #001, what in business #002,  a także w wydaniu przegląd lokalnych spółek tym samym coraz bardziej zapewniając sobie gruntowną i stabilną pozycję na rynku.**

**Spółka w obawie, a raczej trosce o swoje dobra i pozycje postanowiła zająć się zastrzeżeniem swojego znaku towarowego i taki ruch również wykonała.**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

 

Edytowane przez kiemon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

• FUZZY


1. Dołączenie spółki pod jeden z największych holdingów czyli CROWN Holdings.
2. Współprace z kolejnymi lokalnymi przedsiębiorstwami, gdzie zostały umieszczone napoje.
3. Wsparcie charytatywne na Eugenics Medical Center
4. Wstępne rozmowy odnośnie współpracy z STRONZO
5. Dalsza współpraca na linii FUZZY - DIGIBYTE.
6. Rozmowy ze znanymi nazwiskami w VFF, Domino, Andromeda czy West.
7. Zajęcie 4 miejsca w TOP 5 rankingu miesiąca spółek Los Santos.
8. FUZZY na językach, zostało wspomniane w kilku artykułach
9. Zastrzeżenie swojego znaku towarowego.

* Spółka widoczna dla innych graczy.


* Kapitał spółki: $1 000 000 (Holding: CROWN Holdings)

* FUZZY chyba zrozumiało co oznacza dobry marketing, grafikę która pojawiła się na oficjalnym profilu z pewnością dostrzegła spora ilość osób, a to ze względu na znane twarze takie jak T. Domino, V. Andromeda czy R. West. Współpraca zapowiedziana przez grafikę może okazać się strzałem w dziesiątkę, co wpłynie na dobry wizerunek marki FUZZY. Rozmieszczenie swoich napoi w kolejnych przedsiębiorstwach to zdecydowanie dobre posunięcie, gdyż już w większości lokali gastronomicznych można ujrzeć napoje FUZZY.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $250 000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.
* (W formule wycen do trzy tygodnie)

arson lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

**Fuzzy podpisało współpracę ze stacjami benzynowymi Xero które mają swoje stacje między innymi w Los Santos, Paleto Bay i Harmony. Głównym celem, a napewno jednym z nich było poszerzenie horyzontów spółki - co warto zaznaczyć - napoje Fuzzy są od sprzedawane właśnie na tych stacjach dla każdego. Warto wspomnieć że stacje Xero to jeden z większych dystrybutorów San Andreas.**

**Owocem współpracy na linii Fuzzy x Xero okazał się być konkurs organizowany właśnie przez Fuzzy przy partnerstwie z dwiema innymi spółkami DIGIBYTE oraz ERIS. Spółka Fuzzy ufundowała na rzecz konkursu kwotę w wysokości $100.000, spółka DIGIBYTE postanowiła dorzucić cegiełkę i zafundowała smartwatch męski lub damski, a ERIS model butów z najnowszej kolekcji prezentowany na zwiastunie w którym twarzą był Ronnie West.** ((kilk w konkurs))

Spoiler

 

unknown.png

image.png.f0e211c95debf9bc1c1cd4abd6687d51.png

 

**Gala Violent Fighting Federation rośnie w siłę a partnerzy federacji nie odpuszczają - podobnie jak Fuzzy które po raz kolejny zostało sponsorem tym razem siódmej edycji gali, ponownie pojawiając się na plakatach, bilbordach. Również konferansjer podczas konferencji wyczytywał Fuzzy jako głównego sponsora, a także podczas samej gali.**

Spoiler

Wydatek: 

unknown.png

 

unknown.png

 

sngine_dd97f5606ee47d018a78cf077b7b9346.png

 

**Spółka poszła o krok dalej wychodząc ponad napoje typu Cola. Już od niedawna Fuzzy może się cieszyć nowo opracowanymi produktami jakimi jest linia napoi Fuzzy Vitamin. Wypuszczone zostały cztery odmiany napoi izotonicznych, każdy o różnym smaku i każdy ze zdjęciem oraz autografem znanych twarzy w Los Santos, głównie ze scen sportów walk VFF. Stąd możemy możemy zakupić Fuzzy Vitamin z motywem: Tomas Domino o smaku smoczego owocu, Ronnie West o smaku limonki, Vesper Andromeda o smaku granatu oraz Ayumi Amaya o smaku maliny. Napoje ukazały się we wszystkich lokalach w których do tej pory było sprzedawane Fuzzy Cola, w automatach m.in na gali VFF oraz wszystkich sklepach lokalnych 24/7. Warto wspomnieć też, że przy okazji współpracy na linii Fuzzy - Digibyte zostały dostarczone kolejne dwie lodówki z napojami, konkretniej do placówki Domino Fighting & Fitness oraz Soulja Fighting Club. Każdy z celebrytów zareklamował napój izotoniczny na swojej tablicy na LifeInvader, stąd grono odbiorców było napewno szerokie.**

Spoiler

Wydatki

unknown.png

unknown.png

 

 

 

image.thumb.png.e13d0d980949ce816b0bfeb5be6fd2c1.png

image.png.7ff726d80b348ac420cd065122985d98.png

image.thumb.png.f581e0b9e0e5e629ef9b0688b57cd06a.png

image.thumb.png.7e4b3959fea0b7575b951b404d3b19c1.png

 

 

**Jakiś czas temu Fuzzy na swój profil wrzuciło fotografię przedstawiającą każdego z wyżej wymienionych celebrytów którzy mieli reklamować Fuzzy Vitamin poprzez swoje profile, a zdjęcie dopełniał napis "Coming Soon...". W dniu 15.11.2021 na profil wleciała taka sama fotografia, jednak z zakrytymi uczestnikami oraz tłem, a napis Coming Soon zamienił się na datę dnia następnego czyli 16.11.2021 - dokładnie tego dnia w godzinach popołudniowych Ronnie West jako pierwszy wstawił fotkę prezentującą Fuzzy Vitamin o smaku limonki. Spółce chodziło o zapewnienie większego hype'u nowym produktom jak i skłonienie konsumentów do teorii - co to może być.**

Spoiler

image.png.5e9faa76530c104fcfdcdc6198d57807.png

image.png.a1dd2c779dfc82100b9de29dfa659d91.png

 

 

**Zapowiedzi kolaboracji na linii Fuzzy x Stronzo mieliśmy już jakiś czas temu kiedy Quentin Little występował na bilbordach i szyldach promujących linie browarów. Tym razem spółki poszły o krok dalej i przy współpracy opracowali finalny produkt jakim jest smakowy browar wypuszczany pod logiem Stronzo i Fuzzy o smaku wiśni, a jego twarzą ponownie został Quentin Little.**

Spoiler

unknown_2.png

 

Pomniejsze ruchy:

1. Fuzzy zainwestowało w pewną grupę grafików która opracowywuje dla nich wszelaką działalność plastyczno-graficzną w tym design butelek, puszek, logotypy, itd.
2. Każdy post na tablicy Fuzzy na LifeInvader jest promowany przy użyciu LI PRO. Ponadto dzięki LI PRO jest promowane Fuzzy Vitamin przez celebrytów.
3. Napoje Fuzzy znajdziemy w ogromnej większości lokali w Los Santos, ostatnio doszedł Cow's Burger.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FUZZY



1. Podjęcie współpracy ze stacjami benzynowymi XERO, gdzie będą sprzedawane napoje FUZZY.
2. Organizacja konkursu wraz ze spółkami ERIS i DigiByte.
3. Bycie sponsorem kolejnej gali VFF, pojawianie się na grafikach, billboardach oraz spółka została wymieniona przez konferansjera.
4. Wypuszczenie nowego produktu jakim są napoje izotoniczne w 4 smakach.
5. Kampania reklamowa napoi izotonicznych wraz z gwiazdami: T. Domino, V. Andromeda, R. West oraz A. Amaya.
6. Owoc współpracy ze spółką STRONZO to wypuszczenie wspólnego produktu smakowego piwa.
7. Inwestycja w grafików, kolejne lokale dołączają do sprzedaży napojów FUZZY.

• Spółka widoczna w grze, inwestuje w grze.



* Kapitał spółki: $1 000 000 (Holding: CROWN Holdings)

* Akcje FUZZY podbiły na przestrzeni ostatnich trzech tygodni. Spółka zarabia bardzo zadowalające pieniądze. Analitycy twierdzą, że tylko polepsza swoje stanowisko na całym rynku. Dużo osób wstawia zdjęcia z różnymi smakami ich napojów. Pojawia się wiele zdjęć kolekcjonerów. Reklamy napojów z celebrytami to dobry ruch ze strony spółki kapitałowej. Wokół składu napojów zaczęli kręcić się badacze niezrzeszeni z żadną organizacją.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 250 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.
* (W formule wycen co trzy tygodnie)


arson lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**ERIS weszło w kolaboracje z producentem napojów niegazowanych Fuzzy, które coraz bardziej aktywnie działa tworząc coraz większe współprace ze znanymi spółkami z Los Santos. Efektem ich pracy było stworzenie indywidualnego napoju izotonicznego ERIS ISOTONIC FORMULA o smaku pomarańczowym oraz spersonalizowanych bidonów, które mogą służyć jako pojemniki do przechowywania ulubionego napoju podczas treningu czy dowolnego miejsca by go mieć odrazu pod ręką. Produkt wszedł na rynek i wszelakie lokale gastronomiczne współpracujące z Fuzzy zostały w niego zaopatrzone.**

Spoiler

unknown.png

**W mediach społecznościowych została umieszczona fotografia ze znanymi osobistościami ze świata sportu, całość opiera się na motywie świątecznym, której główne hasło głosi #FuzzyBeTheSanta zachęcająca do wsparcia akcji, której głównym celem jest niesienie pomocy osobom, które spędzają czas w domu dziecka oraz zachęceniem innych osób by również do niej dołączyli nawołując, że oni również mogą podarować cząstkę siebie, czyniąc te święta lepszymi . Cała akcja opiera się na zbiórce pieniędzy, która zostanie przeznaczona w całości na wydatki funkcjonowania placówki oraz prezentów dla jej podopiecznych. W akcję zaangażowano osoby ze świata sportu takich jak: Tomas Domino czy Vesper Andromeda, którzy wspierają akcję oraz biorą czynny udział przy jej realizacji. Fuzzy w celach dobrej promocji akcji charytatywnej #FuzzyBeTheSanta zadbało o wynajęcie bilbordów w zaludnionych częściach miasta oraz zaangażowało Daily Globe do promowania akcji poprzez reklamy.** (( link do zbiórki ))

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

image.png.339dd6131bd8e5dd513c687345b83496.png

fuzzydonationcan.png

unknown.png

 

 

** Na oficjalnym profilu Fuzzy na LifeInvader, że zdjęcie w tle oraz zdjęcie profilowe spółki zostało zmienione tak samo jak cała strona przybrała motyw mocno świąteczny. Spółka opublikowała fotografię podpisaną m.in "Feel The Christmas Spirit With Fuzzy Soda", a na tej samym zdjęciu zaprezentowała swój najnowszy produkt opiewający w tematyce świąt - jakimi jest nowy napój słodzony o smaku wiśni oraz imbiru z cynamonem. Mówi się, że całość zysków ze sprzedaży napoju zostanie przesłana na akcje charytatywną związaną z domem dziecka. Napoje dostępne są już do kupienia w wielu sklepach oraz punktach gastronomicznych w praktycznie całym Los Santos. Warto zaznaczyć, że informacja o wypuszczanych produktach doczekała się wzmianki w dziesiątym wydaniu artykułu What In Business #10.**

Spoiler

image.png.8e7f105c56b7cf16d4935fc8faf1ceff.png

 

** Fuzzy wyszło w dniu 21.12.2021 do ludzi, konkretniej na parking Vespucci, na który podjechał czerwony Van oznakowany logotypami Fuzzy, a po którym zostały zbierane datki do skrzynki związane z akcją charytatywną domu dziecka przeprowadzaną ostatnio przez spółkę. Osoby które dołączyły się do zbiórki otrzymywały w zamian napój Fuzzy Soda, czyli nowość od Fuzzy, a do wyboru mieli dwa smaki wiśnii oraz imbiru z cynamonem. Spółka zakończyła finalnie działania charytatywne, a o tym jak i o zebranej kwocie w wysokości $401.300 poinforowała na swoim profilu na LifeInvader. Akcje podłapały media, a akcja została opisana w jedenastym wydaniu whatinbusiness, oraz w najnowszym wydaniu audycji LS Sensations**

Spoiler

unknown.png

unknown.png?width=960&height=533

unknown.png

 

 

** Kolejni, nowi partnerzy gastronomiczni dołączyli do Fuzzy poszerzając tym samym jeszcze bardziej rozmach produktów spółki, od dziś napoje cola oraz izotoniczne dostaniemy w lokalach: **

+Birreria Davis Bar & Pub
+Colosseum Gym
+Murphy's Pub
+Irish Pub
+Metro Club

Edytowane przez kiemon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • FUZZY

1. Nawiązanie współpracy z ERIS, wypuszczenie napoju izotonicznego.

2. Zorganizowanie zbiórki na rzecz domu dziecka, promowanie jej przez persony znane w świecie sportu.

3. Wypuszczenie do sprzedaży nowych napojów o smaku wiśni i imbiru z cynamonem.

4. Pojawienie się w artykule What In Business.

5. Nawiązanie współpracy z wieloma przedsiębiorstwami (tj. Birreria Davis Bar & Pub, Colosseum Gym, Murphy's Pub, Irish Pub, Metro Club).

6. Prowadzenie stacjonarnej zbiórki na parkingu Vespucci, stosując świąteczną aranżację (strój + czerwony van).


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Spółka posiada aktualnie stabilną pozycję na rynku, jej akcje wahają się cały czas w tych samych okolicach. W dalszym ciągu zarabia ona zadowalające pieniądze. Cała współpraca z ERIS nie odbiła się sporym echem, głównym tego powodem jest mała promocja nowego produktu. Zbiórka charytatywna na rzecz domu dziecka jest odbierana w dobry sposób na rynku, dzięki promowaniu jej przez znane osoby (Vesper Andromeda, Tomas Domino) cieszy się ona sporym rozgłosem jak i poparciem ludzi. Wzmianka na ich temat w artykule wydanym przez What In Business dała jeszcze większą popularność napojom produkowanym przez spółkę, więcej osób decyduje się na wybieranie ich napojów.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $270.000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

arson i Daniel5204 lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

**Spółka wtoczyła się we współprace z prestiżową marką zajmującą się produkcją alkoholu typu whisky o nazwie The Mout Destilling Co., czego owocem jest wspólny produkt alkoholowy whisky w dwóch odsłonach, sygnowany logotypem The Mout oraz Fuzzy. Produkty doczekały się szerszej promocji, a to za sprawą prestiżu obu marek na rynku oraz imprezy Fuzzy Party promującej kolaboracje w Amnesia Club, której hostami byli DJ DOOM oraz DJ Nemesis. Na wydarzeniu zebrało się wielu fanów produktu oraz klimatu imprezowego w którym otaczają się wypuszczane przez marki produkty whisky. The Mout & Fuzzy sprzedawane są na terenie całego San Andreas oraz poza jego stanem, w wielu sklepach, pubach czy klubach. Kolaboracja została opisana w ostatnim, czternastym już wydaniu What In Business.**

Spoiler

unknown.png.ea1a4532b368483628d807411b788989.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

**Fuzzy wdrożyło się w kolejny ruch marketingowy oraz kolaboracyjny – z ostatnimi dniami mogliśmy się dowiedzieć, że spółka weszła w kolaboracje ze 101 inc., której owocem jest wspólny napój energetyczny 101 Energy Drink opracowany przez Fuzzy, wypuszczony w trzech odmianiach smakowych, klasycznej – 101 ENERGY DRINK, bez curku – ZERO SUGAR, o smaku mango – CRAZY MANGO. Napój możemy zakupić z dniem 15.01 we wszystkich placówkach w których oferowane są produkty Fuzzy, w wielu sklepach na terenie całego San Andreas oraz w wielu placówkach gastronomicznych w których znajduje się automat Fuzzy. Kolaboracja, jak i ta związana z The Mount Distilling została opisana w czternastym wydaniu What In Business.**

Spoiler

101_energy_classic2.png

101_energy_mango.png

101drink_sugarfree.png

 

 

 

**Spółka Fuzzy nieustannie jest sponsorem kolejnej edycji gali VFF8, oraz warto wspomnieć iż od dnia 05.01.2022 jest oficjalnym sponsorem ligi hokeja UMHL. Z najnowszych informacji wiadomo, iż spółka wdrożyła się w sponsoring ligi Formuły 1, a konkretniej drużyny Stronzo Team – logotyp Fuzzy widoczny jest we wszelkich wzmiankach związanych ze Stronzo Team oraz na oficjalnym bolidzie wyścigowym drużyny.**

Spoiler

unknown.png

 

**Fuzzy nawiązało współprace z Jie Recycling, oznacza to iż do Fuzzy został wprowadzony systemy zmniejszający produkcje odpadów, a same puszki oddawane są do recyklingu w imię dbania o planetę. W dalszych planach współpracy na linii Jie Recycling – Fuzzy jest opracowanie planu strategii redukcji odpadów przy produkcji puszek, które później poddawane są recyklingowi aby nadać puszkom drugie życie. **

 

WYDATKI

 

 

unknown-90.png.de89543ebe147119122022e2664507ae.png

 

unknown-231.png.943d37b4b4b4e05dbb42a71eedd18de2.png

unknown-86.png.692e0649202f9b27b35644453d5bd1f4.png

unknown-136.png.d44e94139b644c593a01cbc505a08628.png

Edytowane przez kiemon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Fuzzy

1. Współpraca z prestiżową marką alkoholową The Mout Destiling Co. + wydanie wspólnego produktu.- wydatek $50.000

2. Artykuł w WIB dotyczący współpracy Fuzzy.

3. Wydanie wspólnego energetyka ze 101 w kilku wariantach smakowych.

4. Sponsor kolejnej gali VFF oraz ligi hokejowej UMHL. - wydatek $45.000

5. Sponsor drużyny F1 Stronzo. - wydatek $200.000

6. Nawiązanie współpracy z Jie Recycling


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Podjęcie się współpracy z The Mout Destiling Co. było głośnym krokiem, wypuszczenie ich wspólnego produktu było czymś czym interesuje się sporo osób. Ciągłe pojawianie się w artykułach WIB sprawia, że o spółce cały czas się mówi. Większość podejmowanych przez nią kroków są tymi dobrymi, jej akcje mogą w najbliższym czasie wybić się - jeżeli passa Fuzzy będzie podtrzymywana.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $270.000 tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

arson lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin