Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Audycja na antenie LS Sensations | 09.21.2021


trendsetter

Rekomendowane odpowiedzi

**Jest to oficjalny zapis z audycji dostępny na stronie radia LS Sensations**

 

NN: Yoooooo, Noel Nease po raz kolejny przy mikrofonie. Zaraz dobijemy dziesiątą wieczorem, jednak nikt nie zbiera się jeszcze do spania. Uderzam z kolejna audycją, Santos. Radio LS Sensations i wasz ulubiony podcaster.

NN: Dzisiaj znowu nie skupimy się na pojedynczych jednostkach. Uderzamy w sporą korporację, 101. Jeżeli ktoś jeszcze nie słyszał o tej marce - musi żyć w innym świecie. Jednak dla tych, którzy nie słyszeli, korporacja działa w branży motoryzacyjnej.

NN: Ktoś może pomyśleć. Yooo, Noel - parę dni temu chwalisz się nowym autem, a dzisiaj nawijasz o jakimś studiu tuningowym, które pewnie stoi za tą robotą. Od razu to zdementuję. Mój lowrider, który każdego wieczora stoi pod moim studiem na Rockford Hills bądź Morningwood to robota gości z zupełnie innego miasta. Jeszcze się nie sprzedałem. Zaznaczam - jeszcze.

NN: Chociaż nie wiem, czy kiedykolwiek dorównam niektórym gościom z VFF, którzy zamiast częstować nas SOBĄ mieli całe tablice zawalone reklamami. No i postami dotyczącymi tego, że chętnie zareklamują jeszcze więcej.

NN: Jednak nie, VFF miało już swoje 5 minut na tej antenie. Dzisiaj skupiamy się na 101. Niejakimi CEO jest Blake Rawlings, Diego Conslotto i Dutch Pearson. Czym właściwie zasłynęła ta marka poza tuningowaniem aut?

NN: Dokładnie 19 dni temu korporacja zainicjowała akcję społeczną obleczoną hasztagiem #DontBeStupidDriveSafe. Akcja skupiła się na przestrzeganiu uczestników ruchu drogowego przed nieodpowiedzialną jazdą.

NN: Zostały wypuszczone dwa materiały filmowe. Pierwszy przedstawia masę wybajerzonych sportowych aut, które wypuszcza spod rąk swoich tunerów studio. Nie pojawiło się tam za dużo tekstu. Jedynie informacja o tym, że ich korporacja zajmuje się właśnie tuningowaniem pojazdów. Jak i oświadczenie, że osoby pracujące w tej korporacji używają tych pojazdów w sposób rozważny. Ile ma to w sobie prawdy?

NN: Z internetu dobiega trochę informacji, jakoby mechanicy pracujący w 101, jak i osoby należące do zarządu korporacji wcale nie byli tacy święci, jak chcą się zaprezentować przed światem. Pod ich postami pojawiły się drobne głosy sprzeciwu oskarżające 101 o zamydlanie oczu. W większości są to dosyć nowe konta, a głosy te nie posiadają żadnych dowodów na potwierdzenie na swojej tezy.

NN: Nasuwa się pytanie, czy konkurencja stara się szerzyć fałszywe informacje na ich temat? Czy w tych wszystkich głosach sprzeciwu jest ziarenko prawdy? Bez twardych dowodów musimy potraktować to co najwyżej jako plotki.

NN: Jednak akcja sama w sobie osiągnęła sukces. Wiele osób dołączyło się do promowania #DontBeStupidDriveSafe. W tym nawet agencje rządowe. O ile LSPD i LSFD oficjalnie podłączyło się do hasztagu, to Los Santos County Sheriff's Department wyraziło negatywną opinię na temat inicjatywy. Początkowo w poście zostały skomparowane statystyki dotyczące ilości zatrzymań drogowych w ciągu roku poprzez Traffic Divison.

NN: Meritum wypowiedzi było jednak to, aby nie wymuszać na uczestnikach ruchu drogowego ciągłego stanu szczególnej ostrożności, podsumowując to słowami „Nie w tym samym układzie słonecznym. Nie w tym samym wszechświecie." Dosyć solidny pstryczek w kierunku korporacji, nie uważacie? 101 nie odniosło się bezpośrednio do tych słów. Tylko dalej brnęło w promowanie akcji.

NN: Nie mogłem się jednak doszukać gdzie dokładnie korporacja użyła słów wymuszających na kierowcach ciągły stan szczególnej ostrożności. Może post został dosyć szybko edytowany? Tego chyba się nie dowiemy.

NN: Akcja zebrała głównie pozytywne głosy. Bo w sumie jak się nie zgodzić z tym, że bezpieczna jazda na drogach nie jest istotna patrząc chociażby na statystyki wypadków śmiertelnych.

NN: Diego Conslotto, jeden z CEO, także podłączył się do promowania akcji poprzez nagranie vloga, w którym odpowiadał na pytania fanów w trakcie prowadzenia auta. Co zabawne, w trakcie został zatrzymany przez jednostkę LSPD.

NN: Co by nie było - dzięki akcji korporacja zyskała zasięgi. Ich ludzie od marketingu pewnie mogą już zbijać piątki. Jednak liczę na to, że kolejne akcje marketingowe będą już w starym stylu.

NN: Dzięki wszystkim za uwagę i feedback, który dostawałem od was w trakcie audycji. Jesteście nieziemscy. Wpadajcie na mój profil na Lifeinvader jeżeli chcecie być na bieżąco z informacjami. Trzymajcie się. Nawijał Nelly, LS Sensations.

 

 

Posty, na które warto zerknąć:

https://li.v-rp.pl/posts/35296

https://li.v-rp.pl/posts/35630

https://li.v-rp.pl/posts/36149

https://li.v-rp.pl/posts/35664

 

Noel 'Nelly' Nease - https://li.v-rp.pl/nelly

Edytowane przez trendsetter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin