Skocz do zawartości

Game Changelog

Nasi developerzy prężnie pracują nad rozwojem skryptu a nowości pojawiają się często. Zajrzyj więc do changelogu i dowiedz się, jakie zmiany zaszły!
Nowości!

VibeShop!

Wydawaj punkty zdobyte w grze i korzystaj z funkcjonalności naszego skryptu...
Szczegóły

Cougar Avenue Locals


Polecane posty

[Background.]

0aI7Z9J.pngSłużby porządkowe odnotowują coraz więcej popełnianych przestępstw w Obszarach sąsiadujących z Cougar Avenue i nie tylko. Drastyczny przyrost występków, nastąpił krótko po wyborach prezydenckich w 2016 roku. Według ustaleń, prowodyrem nagłych wydarzeń są osoby powiązane z białą supremacją w sferze politycznej, które nieoficjalnie akceptują i wspierają akcje przeprowadzane przez zwolenników odchodzącej już od trendów, ideologii neonazistowskiej. Zgodnie z informacjami zawartymi w The United States census, Morningwood zamieszkuje aż 73.46% białych, zaś Czarnych i Afro Amerykanów tylko 1.40%. Jest to Jeden z kilku sektorów w stanie San Andreas w których przeważa populacja białych. Cougar Avenue znane jest policji z licznych zgłoszeń dotyczących włamań, kradzieży i pobić chociaż niekoniecznie na tle rasowym. Największym problemem wspomnianej lokalizacji, jest handel narkotykami na które cierpi połowa Stanu. Neonazistowska formacja która wydaje się być najbardziej rozpoznawalna w Morningwood, nosi nazwę Cougar Avenue Locals i trudzi się w handlu narkotykami wszelkiej maści oraz organizowaniu nielegalnych wydarzeń, takich jak neonazistowskie koncerty na które zjeżdżają się suprematyści z sąsiednich stanów, Teksas, Arizona, Oregon. Wcześniej wspomniane ugrupowanie, oficjalnie zostało uformowane w latach 2008-2012, jednak nie zapisało się na kartach historii Morningwood. Formacje odświeżono dopiero we wrześniu, 2021 roku, za sprawą opuszczenia Afganistanu przez żołnierzy USA. W tym, Pete Gure i Michael Barlow, którzy w wąskim gronie uważani są za domniemanych członków zespołu Cougar Avenue. Zawarte przez agencje informacje, świadczą o tym, że Cougar Avenue Locals miało w przeszłości zatargi z Los Santos Death Squad, największym przedstawicielem gangów białej supremacji w San Andreas. Służby porządkowe odnotowują coraz więcej popełnianych przestępstw w Obszarach sąsiadujących z Cougar Avenue i nie tylko. Drastyczny przyrost występków, nastąpił krótko po wyborach prezydenckich w 2016 roku. Według ustaleń, prowodyrem nagłych wydarzeń są osoby powiązane z białą supremacją w sferze politycznej, które nieoficjalnie akceptują i wspierają akcje przeprowadzane przez zwolenników odchodzącej już od trendów, ideologii neonazistowskiej. Pete Gure w czasach szkolnych popisywał się swoimi znajomościami, przez co nabawił się opinii pozera i został tymczasowo odsunięty od dość luźnego ugrupowania dilerów z Cougar Avenue Locals. Ostatecznie wyjaśnił sprawę osobiście z jednym z topowych ludzi w Morningwood. W momencie w którym był gotowy porzucić stałą pracę na rzecz szybkiego zarobku z narkotyków, dowiedział się o ciąży swojej dziewczyny, w efekcie czego uciekł do US Army. Michael Barlow nieco starszy od Pete, neonazista nieafiszujący się ze swoimi poglądami na rzecz kariery wojskowej. Chcąc ustabilizować swoje życie, za radą CAL (Cougar Avenue Locals) podjął się odpowiedzialnej pracy w US Army. Dowiedziawszy się na pół roku przed wycofaniem wojsk z Afganistanu o planach powrotu do domu, pokazał swoje prawdziwe oblicze i zaatakował czarnoskórego żołnierza podczas pakowania w Bagram, za co został zatrzymany przez MP i wcześniej zrzucony do USA, gdzie aktualnie odbywa kare pozbawienia wolności. Pete Gure po powrocie z wojny w Afganistanie, podpadł dilerom przez swoje ego które zbudował na bliskim wschodzie, po czym został usunięty z Morningwood. Po aresztowaniu Michaela, podczas przeszukiwań znaleziono w jego prywatnych rzeczach flagę trzeciej rzeszy, co rzuciło na jego sprawę nowe światło. Wieść o jego dokonaniu szybko rozeszła się po hermetycznym gronie z CAL i stała się sensacją za sprawą ów zdjęcia w internecie. Osoby odpowiedzialne za podejmowanie kluczowych decyzji w gangu odsunęły się z interesu narkotykowego na krótki czas, zostawiając reszcie wolną rękę w działalności. Natomiast znacznie młodsza fala osób powiązanych, beztrosko zaczęła się afiszować z Cougar Avenue Locals. 

[Storyline]

Po wydarzeniach z sierpnia, topowi gangsterzy zakorzenieni w Cougar Avenue Locals przeszli w stan spoczynku, czując na swoich plecach prokuratora generalnego. Nieprzemyślane zachowania nieco młodszych wspólników gangu, wywołało niepotrzebny chaos w Morningwood City czego skutkiem była seria porannych rajdów departamentu na domy ważnych ludzi. Tymczasowo porzucają swoją działalność w organizacji, CAL zostawiło Scopes wolną rękę w działalności z wczesnym uzgodnieniem warunków podejmowanych kroków. W tym celu z pomocą Caddie ściągnęli wakacyjne długi u swoich stałych klientów i przygotowali bramkę między Bay Area a South Central. Kontaktując się szczepem Surenos zajmującymi obszar Conevant Avenue, ustalono dziewięć transportów kokainy z Vinewood. Aby usprawnić transport narkotyków na tak długim odcinku, Scopes i Caddie wciągnęli na pokład Gore i Sailor. Po aktualnych dokonaniach, trójka skinhead'ów zaczęła się afiszować z przynależnością do CAL. Z punktu widzenia starszyzny, całość wygląda na przegrupowanie.

liqDXQ2.png

[Character Guide]
Poniżej znajduje się spis potrzebnych informacji dotyczących stworzenia postaci i kreowania jej rozwoju. Więcej informacji i odpowiedzi na pytania, znajdziecie na naszym serwerze Discord - (https://discord.gg/AdQV4nEKxf)

UsPqtgN.png- Tworząc postać, musisz zachować pewne kryteria odnośnie imienia, nazwiska, ksywy(jeśli chcesz), wieku i pochodzenia. Na dobry początek odrzuć wszystkie abstrakcyjne opcje imion i nazwisk, takie jak Spider/Sniper/Panthera.. podstawowe informacje postaci powinny być przyziemne. Warto również wspomnieć o tym, że możecie ale nie musicie, zastosować hiszpańskie nazwisko. Nie należy tego interpretować jako "stworzenie postaci latynosa". Postać ma być biała, a hiszpańskie nazwisko mogłoby być efektem drugiego małżeństwa waszej matki z meksykaninem. Podczas wyboru lat postaci, domyślnie proponuje przedział wiekowy od 17-19 lat dla tych którzy chcą zacząć od całkowitego zera lub zabierają się za odgrywanie takich projektów pierwszy raz. Jeśli jednak chcesz nieco pominąć etap dorastania w środowisku West Coast Supremacy, zalecam wtedy grę w przedziale wiekowym postaci 19-23 lata. Pamiętaj o tym, że wraz z rozwojem postaci na tle gangu będzie ona dorastać In Character, co za tym idzie nie oblewajcie postaci tatuażami - przyjdzie na to czas. Postacie pochodzą z Cougar Avenue, urodziły się w tym miejscu i tutaj dorastają/dorastały. Dla dokładniejszych, State of San Andreas, Del Perro County, Morningwood City, Cougar Avenue 1107.

- Po stworzeniu postaci, należy się zastanowić nad jej życiową motywacją. Biorąc pod uwagę fakt, że Cougar Avenue Locals jest gangiem ulicznym typu West Coast Skinhead, to oznacza, że kieruje się ideologią neonazistowską i stawia ją na pierwszym miejscu, przed chęcią zarobku. Dlatego też taką rację będą wpajać wam gangsterzy tej formacji, poprzez propagowanie haseł neonazistowskich, zachęcaniem do supremacji, zapraszaniem na podziemne koncerty Nazi Punk i Hardcore Punk. Możecie ukierunkować postać w stronę skinhead'a lub peckerwood'a, czyli nieco luźniejszą formę odbierania nazizmu jako konieczności, bardziej kierując się dumą z bycia białym człowiekiem, tak jak czarni są dumni z bycia czarnymi. Warto wspomnieć o tym, że ta subkultura nie zachodzi o fanatyzm, dlatego częstym zjawiskiem Peckerwood jest środowisko Hip-Hop'owe, przez co wielu z nich otwarcie mówi o swoich znajomościach z czarnymi i azjatami.

- Motywem przewodnim rozgrywki są narkotyki i ich wpływ na środowisko które odgrywamy. Metamfetamina sprzyja działalności NeedleNazi, postarajcie nastawić się na grę w której największym elementem roleplay będzie zarobienie pieniędzy na narkotyki, naćpanie się, brak pieniędzy, zapożyczanie, naćpanie się i tak w kółko. Całość rozgrywki opiera się w głównej mierze na narkomanii i handlu narkotykami wśród społeczności którą budujemy. Weryfikując samych siebie pod kątem śmierci z przedawkowania czy rozrachunków.

- Sztuką jest odgrywanie nazizmu w taki sposób, żeby nie zaszkodzić reszcie serwera. Pierwszą bardzo ważną informacją jest to, że pewna część gangów białej supremacji pozwala wprowadzić w swoje szeregi osoby z hiszpańskim nazwiskiem oraz akceptuje związki partnerskie z meksykańskimi dziewczynami. Ponad to wiele informacji wskazuje na dość zorganizowaną współpracę między białymi gangami więziennymi a gangami surenos, jednak kreują ją wspólne interesy które trwają w więzieniach stanowych od kilkudziesięciu lat. Dlatego mimo dużej akceptacji i tolerancji meksykanów przez białych, wciąż istnieją przypadki w których poszczególne szczepy Skinhead'ów i Sureno mają ze sobą zatargi. Taka polityka również zauważalna jest między gangami białych. Mimo, że większość z nich wyznaje podobną tradycję i ideologie, to wciąż traktują siebie jak potencjalną konkurencję. Współpracę między nimi ustala więzienie. Ataki na tle rasowym przejawiają się na obszarze występowania gangu, poza nim pozostają neutralni, z różnych względów.
 

tcC020K.png-  Chociaż minęło sporo czasu od złotych lat białych gangów ulicznych które później przeobraziły się w gangi więzienne, to wciąż wyczuwalny jest ten sam trend ubioru i wyglądu osób powiązanych z wyżej opisanym środowiskiem. W szczególności bazuje on na czterech domyślnych kolorach, czerni, czerwieni, piasku i bieli, jednak nie jest to żadną regułą. Trampki zastąpiły ciężkie buty, a te zaś dobrze służą podczas koncertów. Tutaj należy przypomnieć, że podstawową różnicą między dwiema subkulturami (Skinhead/Peckerwood) jest taka, że peckerwoods nie chętnie ścinają włosy.

- Aby sprawnie wspinać się na szczyty gangu, musicie zapomnieć o jakiejkolwiek strukturze panującej w formacji. Wszystko co tworzy się w środku organizacji opiera się na zaufaniu, szacunku i dotrzymywaniu słowa. Gangi uliczne o charakterze białej supremacji nie mają wewnętrznych podziałów, są one prowadzone przez osobę która ma najwięcej do powiedzenia na podstawie swojej aktywności i dostępu do większości rzeczy. Jeśli takowa osoba nie jest naznaczona przez konkretną persone lub grupę związaną z polityką więzienną to zarabia na swój rachunek i ludzi którzy na niego pracują. Jeśli jednak znajdzie się ktoś znacznie większy od niego może związać jego przyszłość z którymś z gangów więziennych. Tradycyjna dyscyplina która zakrawa o fanatyzm, sprawiła, że dostęp do szerszej gammy informacji na temat gangów białej supremacji z Kalifornii jest znikomy, a dostępne WIĘKSZE materiały na ich temat są nieaktualne od ponad 15 lat. Jednak jedno jest pewne, że wszystkie organizacje w mniejszym lub większym stopniu powiązane z Bractwem Aryjskim, potrafią dochować tajemnic w taki sposób, że nie wiemy o nich praktycznie nic. Dla poprawnego działania całej organizacji, należy spodziewać się dość dużej umieralności postaci.

- Ustalając już podstawowe informacje na temat gry musicie wiedzieć, że postacie które nie zginęły na ulicy prędzej czy później trafią za kratki. Przenosząc stanowisko gry z ulicy do więzienia, zmieniają się również zasady rozgrywki. Porzucając zasady i przekonania których stosowano na zewnątrz, przyjmujemy nowe - więzienne. Biorąc udział w polityce więzienia, postacie mają szanse dołączyć do takich gangów więziennych jak Public Enemy Number 1 lub Nazi Lowriders, w zależności od upodobań i okoliczności dokonujemy wyboru który będzie miał ogromny wpływ na przyszłość postaci. W dalszym więziennym życiu albo po wyjściu na wolność. Członkostwo w wyżej wymienionych gangach oznacza w naszej grze o stanowczej samodzielności i predyspozycjach do bycia liderem grupy. Wedle naszej starej reguły, te postacie mają przyzwolenie na rozwinięcie własnej grupy w wybranym przez siebie miejscu, powrót do poprzedniej formacji lub działanie w pojedynkę na terenie całego stanu. Ostatnim przystankiem na drodze osiągów postaci, jest członkostwo w Aryan Brotherhood i będzie to oznaczało w większości przypadków dożywotnie pozbawienie wolności i bezpośredni dostęp do wszystkich szczepów które powstaną w naszym projekcie.

- Formatem rozgrywki jest hood play i character development. To one są podstawami naszej rozgrywki od dłuższego czasu i podoba nam się ten konkretny styl który jest powolny, opierający się na nawiązywaniu relacji i ich rozwoju. Założenie żywej społeczności i zapracowanego kontaktu ze wszystkimi jest pewnego rodzaju sztuką roleplay. Wtedy gra smakuje nam o wiele lepiej, proponuje kierować się podobnym stylem gry. Nie oferujemy frajdy z licznych strzelanin i codziennych dynamicznych akcji. Warto podejmować się alternatywnych rzeczy na swoich postaciach, chociażby założyć kapele punk'ową, nagrywać undergroundowe kawałki hip-hop'owe, zabrać się za uprawianie ekstremalnych sportów i innych czynności które podniosą wartość postaci. Nakręcanie ciekawych wątków zahaczających o problemy społeczne takie jak macierzyństwo, problemy finansowe, zwolenienie warunkowe są mile widziane.

Edytowano przez Bozmer
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Character Guide]
Poniżej znajduje się spis potrzebnych informacji dotyczących stworzenia postaci i kreowania jej rozwoju. Więcej informacji i odpowiedzi na pytania, znajdziecie na naszym serwerze Discord - (https://discord.gg/AdQV4nEKxf)


UsPqtgN.png- Tworząc postać, musisz zachować pewne kryteria odnośnie imienia, nazwiska, ksywy(jeśli chcesz), wieku i pochodzenia. Na dobry początek odrzuć wszystkie abstrakcyjne opcje imion i nazwisk, takie jak Spider/Sniper/Panthera.. podstawowe informacje postaci powinny być przyziemne. Warto również wspomnieć o tym, że możecie ale nie musicie, zastosować hiszpańskie nazwisko. Nie należy tego interpretować jako "stworzenie postaci latynosa". Postać ma być biała, a hiszpańskie nazwisko mogłoby być efektem drugiego małżeństwa waszej matki z meksykaninem. Podczas wyboru lat postaci, domyślnie proponuje przedział wiekowy od 17-19 lat dla tych którzy chcą zacząć od całkowitego zera lub zabierają się za odgrywanie takich projektów pierwszy raz. Jeśli jednak chcesz nieco pominąć etap dorastania w środowisku West Coast Supremacy, zalecam wtedy grę w przedziale wiekowym postaci 19-23 lata. Pamiętaj o tym, że wraz z rozwojem postaci na tle gangu będzie ona dorastać In Character, co za tym idzie nie oblewajcie postaci tatuażami - przyjdzie na to czas. Postacie pochodzą z Cougar Avenue, urodziły się w tym miejscu i tutaj dorastają/dorastały. Dla dokładniejszych, State of San Andreas, Del Perro County, Morningwood City, Cougar Avenue 1107.

- Po stworzeniu postaci, należy się zastanowić nad jej życiową motywacją. Biorąc pod uwagę fakt, że Cougar Avenue Locals jest gangiem ulicznym typu West Coast Skinhead, to oznacza, że kieruje się ideologią neonazistowską i stawia ją na pierwszym miejscu, przed chęcią zarobku. Dlatego też taką rację będą wpajać wam gangsterzy tej formacji, poprzez propagowanie haseł neonazistowskich, zachęcaniem do supremacji, zapraszaniem na podziemne koncerty Nazi Punk i Hardcore Punk. Możecie ukierunkować postać w stronę skinhead'a lub peckerwood'a, czyli nieco luźniejszą formę odbierania nazizmu jako konieczności, bardziej kierując się dumą z bycia białym człowiekiem, tak jak czarni są dumni z bycia czarnymi. Warto wspomnieć o tym, że ta subkultura nie zachodzi o fanatyzm, dlatego częstym zjawiskiem Peckerwood jest środowisko Hip-Hop'owe, przez co wielu z nich otwarcie mówi o swoich znajomościach z czarnymi i azjatami.

- Motywem przewodnim rozgrywki są narkotyki i ich wpływ na środowisko które odgrywamy. Metamfetamina sprzyja działalności NeedleNazi, postarajcie nastawić się na grę w której największym elementem roleplay będzie zarobienie pieniędzy na narkotyki, naćpanie się, brak pieniędzy, zapożyczanie, naćpanie się i tak w kółko. Całość rozgrywki opiera się w głównej mierze na narkomanii i handlu narkotykami wśród społeczności którą budujemy. Weryfikując samych siebie pod kątem śmierci z przedawkowania czy rozrachunków.

- Sztuką jest odgrywanie nazizmu w taki sposób, żeby nie zaszkodzić reszcie serwera. Pierwszą bardzo ważną informacją jest to, że pewna część gangów białej supremacji pozwala wprowadzić w swoje szeregi osoby z hiszpańskim nazwiskiem oraz akceptuje związki partnerskie z meksykańskimi dziewczynami. Ponad to wiele informacji wskazuje na dość zorganizowaną współpracę między białymi gangami więziennymi a gangami surenos, jednak kreują ją wspólne interesy które trwają w więzieniach stanowych od kilkudziesięciu lat. Dlatego mimo dużej akceptacji i tolerancji meksykanów przez białych, wciąż istnieją przypadki w których poszczególne szczepy Skinhead'ów i Sureno mają ze sobą zatargi. Taka polityka również zauważalna jest między gangami białych. Mimo, że większość z nich wyznaje podobną tradycję i ideologie, to wciąż traktują siebie jak potencjalną konkurencję. Współpracę między nimi ustala więzienie. Ataki na tle rasowym przejawiają się na obszarze występowania gangu, poza nim pozostają neutralni, z różnych względów.

 

tcC020K.png-  Chociaż minęło sporo czasu od złotych lat białych gangów ulicznych które później przeobraziły się w gangi więzienne, to wciąż wyczuwalny jest ten sam trend ubioru i wyglądu osób powiązanych z wyżej opisanym środowiskiem. W szczególności bazuje on na czterech domyślnych kolorach, czerni, czerwieni, piasku i bieli, jednak nie jest to żadną regułą. Trampki zastąpiły ciężkie buty, a te zaś dobrze służą podczas koncertów. Tutaj należy przypomnieć, że podstawową różnicą między dwiema subkulturami (Skinhead/Peckerwood) jest taka, że peckerwoods nie chętnie ścinają włosy.

- Aby sprawnie wspinać się na szczyty gangu, musicie zapomnieć o jakiejkolwiek strukturze panującej w formacji. Wszystko co tworzy się w środku organizacji opiera się na zaufaniu, szacunku i dotrzymywaniu słowa. Gangi uliczne o charakterze białej supremacji nie mają wewnętrznych podziałów, są one prowadzone przez osobę która ma najwięcej do powiedzenia na podstawie swojej aktywności i dostępu do większości rzeczy. Jeśli takowa osoba nie jest naznaczona przez konkretną persone lub grupę związaną z polityką więzienną to zarabia na swój rachunek i ludzi którzy na niego pracują. Jeśli jednak znajdzie się ktoś znacznie większy od niego może związać jego przyszłość z którymś z gangów więziennych. Tradycyjna dyscyplina która zakrawa o fanatyzm, sprawiła, że dostęp do szerszej gammy informacji na temat gangów białej supremacji z Kalifornii jest znikomy, a dostępne WIĘKSZE materiały na ich temat są nieaktualne od ponad 15 lat. Jednak jedno jest pewne, że wszystkie organizacje w mniejszym lub większym stopniu powiązane z Bractwem Aryjskim, potrafią dochować tajemnic w taki sposób, że nie wiemy o nich praktycznie nic. Dla poprawnego działania całej organizacji, należy spodziewać się dość dużej umieralności postaci.

- Ustalając już podstawowe informacje na temat gry musicie wiedzieć, że postacie które nie zginęły na ulicy prędzej czy później trafią za kratki. Przenosząc stanowisko gry z ulicy do więzienia, zmieniają się również zasady rozgrywki. Porzucając zasady i przekonania których stosowano na zewnątrz, przyjmujemy nowe - więzienne. Biorąc udział w polityce więzienia, postacie mają szanse dołączyć do takich gangów więziennych jak Public Enemy Number 1 lub Nazi Lowriders, w zależności od upodobań i okoliczności dokonujemy wyboru który będzie miał ogromny wpływ na przyszłość postaci. W dalszym więziennym życiu albo po wyjściu na wolność. Członkostwo w wyżej wymienionych gangach oznacza w naszej grze o stanowczej samodzielności i predyspozycjach do bycia liderem grupy. Wedle naszej starej reguły, te postacie mają przyzwolenie na rozwinięcie własnej grupy w wybranym przez siebie miejscu, powrót do poprzedniej formacji lub działanie w pojedynkę na terenie całego stanu. Ostatnim przystankiem na drodze osiągów postaci, jest członkostwo w Aryan Brotherhood i będzie to oznaczało w większości przypadków dożywotnie pozbawienie wolności i bezpośredni dostęp do wszystkich szczepów które powstaną w naszym projekcie.

- Formatem rozgrywki jest hood play i character development. To one są podstawami naszej rozgrywki od dłuższego czasu i podoba nam się ten konkretny styl który jest powolny, opierający się na nawiązywaniu relacji i ich rozwoju. Założenie żywej społeczności i zapracowanego kontaktu ze wszystkimi jest pewnego rodzaju sztuką roleplay. Wtedy gra smakuje nam o wiele lepiej, proponuje kierować się podobnym stylem gry. Nie oferujemy frajdy z licznych strzelanin i codziennych dynamicznych akcji. Warto podejmować się alternatywnych rzeczy na swoich postaciach, chociażby założyć kapele punk'ową, nagrywać undergroundowe kawałki hip-hop'owe, zabrać się za uprawianie ekstremalnych sportów i innych czynności które podniosą wartość postaci. Nakręcanie ciekawych wątków zahaczających o problemy społeczne takie jak macierzyństwo, problemy finansowe, zwolenienie warunkowe są mile widziane.

 

Edytowano przez Bozmer
Ajman, norbis, Kaniu i 14 innych lubią to
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności

Hej! Wygląda na to, że blokujesz reklamy. W porządku, my też czasem je blokujemy. Jeśli jednak chciałbyś nas wspomóc, rozważ dodanie strony do wyjątków.

W zamian otrzymasz unikatowy uścisk dłoni od @Kubas 🤝