Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] ERIS


DEJWuS

Rekomendowane odpowiedzi

* ERIS zostało jednym z oficjalnych sponsorów nadchodzącego wydarzenia SideDreams Festival *
 

XQRtncR.png1WoTHsU.png

 

* ERIS oparło całą swoją sprzedaż na poprzednich produktach związane z współpracą z artystką Diddy, która wypuściła ostatnimi czasy najnowszy album, w który spółka zainwestowała dużo pieniędzy, a sama artystka zaangażowała się w kolaboracje z ERIS reklamując markę swoją osobą (wszystko w poście niżej) *

 

* o ERIS wspominane jest praktycznie na każdym kroku, a sama firma figuruje jako oficjalny sponsor artystki *
* Artystka Diddy widywana na mieście w drogim aucie za ponad $1.000.000 sfinansowanym przez ERIS oklejony w logotypy ERIS *

 

- sponsoring nadchodzącego eventu festiwalu $150.000
riZRQi8.png?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ERIS

1. Wstępne plany dotyczące wypuszczenia spadochronów

2. Jeden z oficjalnych sponsorów Side Dreams Festival - $150.000

3. Reklamowanie ERIS przez Diddy w albumie

4. Wypożyczenie samochodu artystce z logotypem ERIS, w którym poruszała się po mieście


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją:


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

*Inwestorzy bacznie oglądają plany dotyczące wypuszczenia spadochronów. Społeczność oczekuje na nadchodzący Side Dreams Festival. Reklamy Diddy przyniosły oczekiwany efekt, dzięki czemu społeczność zainteresowała się jej kolekcją. Głównie to miało wpływ dzięki wypożyczonemu samochodowi, którym piosenkarka zwracała na siebie uwagę mediów promując przy tym obuwie.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 280 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Lamaritos lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wand_5_phs.png

**W okolicach północy z dnia 11.06 na 12.06 doczekaliśmy się dwóch premier w jednym momencie. Pierwszą rzeczą jest oficjalny drop bluz hoodie 'Wants And Needs' sygnowanych przez raperów Little oraz Diddy ze współpracą z  ERIS. Wcześniejszym punktem promocyjnym odzienia były fotki przedstawiające parę w swoich ciuchach, ponadto oficjalna zapowiedź wspólnego albumu oraz koncert pary na Los Santos Food And Wine Festival. Klienci mogą zamawiać bluze tylko poprzez oficjalną stronę internetową, a jej nakład jest limitowany, jednak nie jest podana ilość w której nakład się wyczerpuje, poprostu w pewnym momencie ciuch zniknie ze strony internetowej pozostając jedynie na rynku wtórnym. Hoodie dostępne jest tylko w jednym kolorze i wzorze - biała bluza z kolorowym napisem w opcji męskiej oraz damskiej. Dostępne są wszystkie rozmiary, a cena jednej sztuki dla obu płci to $49.99 bez wysyłki. Drugą istotną premierą jest wraz z ciuchami wypuszczony utwór od Diddy, a właściwie cover znanego utworu Ariany Grande pt. 7 Rings. Jakość audio stoi na najwyższym poziomie, jednak zaciekawieni słuchacze wychwycą brak jakiegokolwiek masteringu w utworze. Kawałek to swojego rodzaju exclusive, również zaprezentowany na koncercie LS Food And Wine.**

 

 

 

Lamaritos i Suro lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ERIS

1. Oficjalny sponsoring ULSA Spirit Squad.

2. Merch Little & Diddy we współpracy z ERIS.

3. Zapowiedź limitowanej kolekcji na koncercie LSF&WF przez artystów.

4. Promocja marki przez artystkę w coverze piosenki.


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją:


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

*Oficjalny sponsoring ULSA Spirit Squad wpłynął pozytywnie na sprzedaż produktów Eris wśród lokalnej społeczności studenckiej. To samo tyczy się akcji skierowanej do fanów Little oraz Diddy. Krytycy zarzucają spółce pazerność w kwestii inwestycji środków pieniężnych co niezbyt dobrze wpływa na jej marketing.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 280 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

**ERIS zostalo jednym ze sponsorów wydarzenia Sprunk Shower**

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

**ERIS zostało również sponsorem wydarzenia Patriot Day w Paleto Bay**

 

**ERIS nawiązało współprace ze znanym raperem Little w celach promocyjnych i marketingowych. Spółka widzi w nim twarz swojej przyszłej kolekcji mającej związek z zawarciem wspólpracy z Grotti oraz umieszczono jego wizerunek na kilku billboardach

Spoiler

 

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

 

 

 

 

**ERIS wsparlo również 1st Charity Run organizowany przez Eugenics**

Spoiler

unknown.png

**ERIS nawiązało również współpracę z jednym z zawodników RSF, a dokładniej Fionnem Wardem*

**ERIS zawarło również współprace z Birdy Creative Agency i wspiera ich ta spółka w celach promocyjnych, co do przedsięwzięcia związanego z Grotti X ERIS**

**ERIS wypuściło również zapowiedź na własnym Lifeinvader nowej kolekcji**

 

 

Wydatki:

Spoiler

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

400,000$

 

 

 

Edytowane przez Daniel5204
Lamaritos, kiemon, mako i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ERIS

1. Sponsor wydarzenia Sprunk Shower - wydatek $50.000

2. Sponsor wydarzenia Patriot Day - wydatek $30.000

3. Nawiązanie współpracy z raperem Little. - wydatek $100.000

4. Promocja marki za pomocą billboardów reklamowych. - wydatek $30.000

5. Wsparcie wydarzenia 1st Charity Run - wydatek $30.000

6. Podjęcie współpracy z zawodnikiem RSF - Fionnem Wardem. - wydatek $20.000

7. Podjęcie współpracy z Birdy Creative Agency. - wydatek $140.000

8. Promowanie najnowszej kolekcji za pomocą social mediów.


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją:


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

*Sponsoring wydarzeń dla mieszkańców Los Santos bardzo pozytywnie wpływa na marketing spółki, co odbiło się na zwiększeniu sprzedaży. Współpraca z Little zachęciła jego fanów do zakupu obuwia marki. Promocja za pomocą billboardów reklamowych pozytywnie wpłynęła na rozpoznawalność, to samo tyczy się inwestycji w marketing. Warto się zastanowić nad nowym produktem, gdzie inwestycja w marketing mogłaby mieć pozytywny wpływ na sprzedaż nowego produktu.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 300 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

DEJWuS lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

**Zostały zamontowane zabezpieczenia przez firmę Digibyte w sklepie mieszczącym się na Vespucci oraz biurze na Rockford Hills zgodnie z najwyższymi standardami**

Spoiler

unknown.png- 260,000$

**Opracowanie wizualne oraz rozwiązania kolorystyczne w kolekcji ERIS x Grotti wspomaganej przez Birdy Creative Agency**

Spoiler

unknown.png

 

**Wypuszczenie na oficjalną stronę ERIS kolekcji ERIS x Grotti, której ambasadorami zostali Q.Little oraz D.Daji-Little**

Spoiler

 

**ERIS postanowiło wesprzeć Davis High School pozostając ich darczyńcą oraz postanowiło wspomóc ich lokalną drużynę stając się partnerem technicznym szkoły dbając o odzież związaną z róznymi dyscyplinami sportu** 

Spoiler

unknown.png

**Post opublikowany przez swoich ambasadorów na wlasnych social-mediach promujący najnowszą kolekcję ERIS x Grotti**

Wydatki:

Spoiler

unknown.png

unknown.png+ 20,000$ dodatkowa praca

unknown.png - 260.000$

Podsumowanie = 50+140+260 = 450.000$

 

Edytowane przez Daniel5204
Lamaritos, DEJWuS i kiemon lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ERIS

1. Montaż zabezpieczeń - wydatek $260.000

2. Wypuszczenie kolekcji Eris x Grotti z ambasadorami Little oraz DIDDY - wydatek $120.000

3. Wsparcie Davis High School - wydatek $50.000

4. Promocja za pomocą social mediów


Screeny z gry:
Gra z biznesami/branżą:
Dokumentacja wydatków:
Opłaty związane z produkcją:


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

*Narracje później.

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 300 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

DEJWuS lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

* ERIS kontynuuje program wspierania młodych talentów (post wyżej)
 

 

* duża współpraca z AIKO, która przyniosła spółce sporo rozgłosu ale również kontrowersji

 

FyUeQZw.png

* mimo wywołanych przez współpracę kontrowersji marka konsekwentnie wspiera artystkę podczas kolaboracji i wypuszcza pierwszy projekt koszulek po zapowiedziach, produkt jest uzupełnieniem kolaboracji z zmarłą już Ava Velerez - SuperNova. #zwiedzaj kosmos z ERIS.

dwefwef.png

* jednocześnie na jednym z bloków pojawił się duży bilbord reklamujący ową współpracę 

QsU7HPv.png

 

kT5PtWH.png

* o ERIS głośno zrobiło się również na mediach społecznościowych, a całą kontrowersje wielka korporacja chce obrócić na swoją korzyść praktykując metodę - nie ważne jak, byle mówili bazując na doświadczeniach przy okazji współpracy z również kontrowersyjną artystką Diddy, która przynosiła spółce ogromne zasięgi *

https://li.v-rp.pl/pages/ERIS_Sportwear?ref=qs

https://li.v-rp.pl/posts/77132

mOSzMmA.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowanie:
- rozpoczęta nowa współpraca z Byron Montez przy okazji programu wspierania młodych/nowych talentów.
- rozpoczęta nowa współpraca z artystką o pseudonimie AIKO - nowy produkt.
- nowy produkt, koszulki - uzupełnienie kolekcji Supernova z Ava Velerez. Buty supernova + koszulki z wizerunkiem gwiazd.
- współpraca rozeszła się dużym echem w mediach społecznościowych, powstały artykuły, które stawiały pytania i tezy.
- ogólna kontrowersja, która spółka chce wykorzystać.
- wykupiony bilbord na jednym z bloków (dowód z wpłaty wyżej)
- rozmowa w radiu z AIKO, która mówi o ERIS. (ssy dostarczyć musi radiostacja, nie było mnie na serwerze)
- album AIKO promujący również produkt z kolaboracji ERIS x AIKO.
 

Wydatki:
10% z całej przyszłej wyceny dla artystki, wynikający z współpracy i nowego produktu.
$20.000 - wykupienie bilbordu.

OOC: 
Przepraszam za tak chaotyczny post, niestety tymczasowo nie mam dostępu do internetu, piszę wszystko z telefonu.

Edytowane przez DEJWuS
Mafio i Lamaritos lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ERIS

W dniu 27.08.2022 o 22:08, DEJWuS napisał:

Podsumowanie:
- rozpoczęta nowa współpraca z Byron Montez przy okazji programu wspierania młodych/nowych talentów.
- rozpoczęta nowa współpraca z artystką o pseudonimie AIKO - nowy produkt.
- nowy produkt, koszulki - uzupełnienie kolekcji Supernova z Ava Velerez. Buty supernova + koszulki z wizerunkiem gwiazd.
- współpraca rozeszła się dużym echem w mediach społecznościowych, powstały artykuły, które stawiały pytania i tezy.
- ogólna kontrowersja, która spółka chce wykorzystać.
- wykupiony bilbord na jednym z bloków (dowód z wpłaty wyżej)
- rozmowa w radiu z AIKO, która mówi o ERIS. (ssy dostarczyć musi radiostacja, nie było mnie na serwerze)
- album AIKO promujący również produkt z kolaboracji ERIS x AIKO.
 

Wydatki:
10% z całej przyszłej wyceny dla artystki, wynikający z współpracy i nowego produktu.
$20.000 - wykupienie bilbordu.

OOC: 
Przepraszam za tak chaotyczny post, niestety tymczasowo nie mam dostępu do internetu, piszę wszystko z telefonu.

 


Wydatki: $20.000


Screeny z gry: ✅
Gra z biznesami/branżą: ✅
Dokumentacja wydatków: ✅
Opłaty związane z produkcją: ✅


*Kapitał spółki: $1.000.000 (Staż: Długi)

*Kontrowersja nie zawsze musi być dobrze odbierana, o czym w ostatnim czasie przekonała się spółka Pixel. To samo tyczy się ERIS w przypadku ostatnich trzech tygodni. Kolekcja i współpraca w odbiła się dużym echem w mediach społecznościowych, jednak w negatywnym stopniu, gdzie marka nie może być zadowolona ze sprzedaży najnowszych produktów, które były znacznie niższe niż przy poprzednich artystach. Sama marka również się nie popisała inwestując nikłe środki w promocję całej kampanii. ERIS powinno wybrać czy woli promować innych artystów kosztem własnej sprzedaży, czy wybierać sławy, które wypromują kolekcję będącą hitem sprzedażowym. 

*Spółka może liczyć na wygenerowanie 25 procent swojego kapitału, co daje 250 tysięcy tygodniowo przez następne trzy tygodnie.

DEJWuS i Lamaritos lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin