Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Spółka] ERIS


DEJWuS

Rekomendowane odpowiedzi

* W godzinach wieczornych 13/11/2021 i 12/11/2021 (piątek, sobota) osoby przebywające w centralnym Vespucci zauważyły sterowiec DAILY GLOBE.
* Sterowiec reklamował kampanie /step it up with ERIS (wideo)/ stworzoną przez spółkę ERIS. To pierwsza taka akcja marketingowa DAILY GLOBE.

* wypuszczenie sterowca można uznać za zakończenie dużej kampanii z udziałem Ronnie West, która w sieci utrzymywała się jeszcze przez pewien okres *

43bc89e1a71044a93b7e5390d414e8b1.png

STEP IT UP. #ERIS sponsored by #DAILYGLOBE
step it up with ERIS / wideo
Los Santos zasypano billboardami ERIS we współpracy z DAILY GLOBE
Przelot sterowca zarejestrowany na filmach wideo stworzonych przez internautów

 

 

Globalne /do
unknown.png

Edytowane przez DEJWuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

erispudlko.png

* ERIS weszło w dużą współpracę z spółką EcoStyle, która polegać ma na wykorzystywaniu przez ERIS ekologicznych pudełek do swoich produktów. Pudełka zostały wykonane z poddanego recyklingowi papieru oraz bawełny organicznej, która została wyścielona wewnątrz opakowania, chroniąc odpowiednio obuwie przed uszkodzeniami podczas transportu. Produkt jest w 100 % biodegradowalny oraz w pełni nadaje się do recyklingu. Druk został wykonany za pomocą techniki zwanej ekowydrukiem pozwalającej nadrukować grafiki na zrecyklingowanym papierze. Każde pudełko zostało laminowane matowym olejem roślinnym w celu zapewnienia nieszablonowego wyglądu. *

 

* można zauważyć, że spółka przeprowadza szereg inwestycji i podejmuje się wielu współprac mających na celu poprawy wizerunku marki i wzniesienia jej na sam szczyt jak miało to miejsce przed laty *

unknown.pngunknown.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* przez kilka dni nad miastem unosił się wynajęty przez ERIS sterowiec, którego zasponsorowało DAILY GLOBE, zdjęcia zainteresowanych przechodniów trafiały przez jakiś czas do sieci *

GTA5_2021_11_15_18_48_42_298.pngGTA5_2021_11_15_18_51_48_469.png

((wrzucam podobną narracje jeszcze raz ze względu na autorską grafikę, a tamtego posta nie mogę zedytować))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* ERIS dołączyło się do konkursu wchodząc w współpracę z firmą Fuzzy*

 

**W mediach społecznościowych jak i z różnej maści środków masowego przekazu można było usłyszeć o konkursie organizowanym przez Fuzzy we współpracy ze stacjami benzynowymi Xero oraz takimi spółkami jak DIGIBYTE oraz ERIS, które również dołączyły do wydarzenia organizowanego przez Fuzzy, którego główna nagrodą jest kwota pieniężna w wysokości 100.000$ oraz liczne podarunki od partnerów biznesowych. DIGIBYTE ufundował zegarek męski lub damski do wyboru zależnie od wygranej osoby, natomiast Eris buty z najnowszej kolekcji, które można było zobaczyć w kampanii reklamowej ERIS z Ronniem Westem, dodatkowo do tego można wygrać autograf samego Ronnie'go West'a wraz z darmowym treningiem w Soulja Fighting Club**

unknown.png

unknown.png

Aby wziąć udział w konkursie należy polubić fanpage FuzzyDIGIBYTE oraz ERIS na LifeInvaderze oraz zakupić nasz produkt na jednej ze stacji benzynowych Xero i wpisać poniżej kod, będący na zawleczce puszki. Powodzenia!

 

WIĘCEJ INFORMACJI U FUZZY:

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytań+• ERIS



1. Zatrudnienie osoby odpowiedzialnej za prowadzenie social mediów, Stelle Lautier.
2. Wypuszczenie wraz z Daily Globe sterowca nad Vespucci, który reklamował kampanie z R. West.
3. Podjęcie współpracy z EcoStyle na nowe biodegradowalne pudełka do butów.
4. Podjęcie współpracy z FUZZY i zrobienie wspólnego konkursu.

• Spółka widoczna dla innych, inwestuje w innych.



* Kapitał spółki: $500 000

* Innowacyjne współprace z ręki ERIS są pozytywnie przyjęte wśród ludzi. Wizerunki sławnych ludzi na aktywnie prowadzony lifeinvader są traktowane dodatnio. Oczekuje się coraz więcej od ERIS, pojawiają się często komentarze dotyczące nowości w ERIS. Pudełka do butów obeszły się bez większego szumu, jednak przedsiębiorstwo na tym zyskało. Napoje fuzzy trafiają do coraz większej ilości odbiorców, wcześniejszy film promujący zachęcił ludzi do kupowania nowego napoju.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie 250 tysięcy tygodniowo przez następne dwa tygodnie.
* (W formule wycen co dwa tygodnie)


DEJWuS, arson i westconnect lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* ERIS zatrudniło dodatkową osobę odpowiedzialną za prowadzenie social medii Kiyomi Yuen*

  • koszta związane z zatrudnieniem nowej osoby - $25.000 tygodniowo.
     

* widać, że marka chce zaistnieć na social mediach inwestując w nowe osoby do prowadzenia ich portali społecznościowych czy też wchodząc w różne kolaboracje z innymi firmami biorąc udział w organizowaniu konkursów opartych na polubieniu ich strony, ERIS widzi duży potencjał reklamowy w aplikacji LifeInvander i w ten sposób próbuje docierać do nowych potencjalnych klientów *

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

unknown.png

Koszta związane z całą kampanią oraz dodatkowe koszta:

  • ambasadorzy - $100.000
  • graficy - $100.000
  • pracownicy korporacji - $50.000 (Social Media) (25.000 tygodniowo)

Co się działo w spółce:

  • aktywne prowadzenie social medii, próba docierania do nowych odbiorców
  • zatrudnienie nowej osoby do prowadzenia social medii
  • kampania reklamowa z udziałem czołowych postaci wspierająca osoba LGBT
  • nowa kolekcja butów w tęczowych barwach
  • podpisanie umowy z CROWN Holding
  • sprzedaż 40% udziałów Ada Grimes-Ferreira
  • zwiększenie kapitału do $1.000.000
  • sprzedaż produktów opartych o poprzednie kampanie i kolekcje.
  • oświetlony drapacz chmur Maze Bank Tower z kamapnią ERIS.
Edytowane przez DEJWuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 d55b96bb277b87be3615f4b4b558ce58.png


Deszczowy poniedziałek grudnia (13.12) dla środowisk LGBT zostanie zapamiętany na długo, w godzinach wieczornych Maze Bank Tower rozświetlił kolorami tęczy w samym centrum miasta - Downtown. Dzięki ERIS środowiska, które są wykluczane poprzez przeróźne ruchy homofobów dziś mogą celebrować ważny dzień w historii #LGBT. Czy akcja taka jak ta zapoczątkowała działania z nietolerancją wobec homoseksualizmu w Los Santos? Pozostaje czekać na rezultaty. 
Napisano przez Solveig Bjornson dla Blonded FM, 12/12/2021


W poniedziałek (13.12.2021) Maze Bank Tower przy Pillbox Hill w samym centrum miasta rozbłysł tęczą, zalewając kolorami, prawie że całe szare oraz dotknięte ponurością nocy - Downtown, możemy dzięki temu przyznać, że to jest jeden reprezentatywnych budynków Los Santos obok, którego codziennie zbiera się sporo osób. Sam wieżowiec został ukończony wedle podanych przez CROWN Development informacji w 1985 roku (Jednak informacje są niepotwierdzone) możemy również dodać, że to jeden z najwyższych budynków w Santos mierzy on, aż 1050 stóp! Po ostatniej współpracy Crown Development oraz EcoStyle - Maze Bank Tower został przebudowany zgodnie z najnowszymi technologiami systemów Eco Smart, a to wszystko dzięki specjalistom - Saint & Associates Architecture, którzy przekształcili przestarzałe wnętrze budynku. Wracając do głównego tematu, przez przepiękne kolory rozjaśniające Downtown, mogliśmy ujrzeć ostatnią akcję reklamową ERIS wspierającą środowisko #LGBT. Tym chcą przedstawić równość wszystkich ludzi, niezależnie od orientacji seksualnej oraz przekazać wsparcie dla wykluczonych społeczności przez zachowania homofobiczne. Czy akcja ERIS była jednorazowym wsparciem dla środowisk LGBT? Miejmy nadzieję, iż nie i to będzie pierwszy krok do dialogu z tak źle nastawionym społeczeństwem do osób homoseksualnych. W głębi duszy dzięki rozbłyskającym kolorom oraz wystawieniu dłoni do środowisk LGBT - czuję się pewniejsza w mieście Los Santos, pamiętacje - nie jesteście sami! Osobiście spotykam się z krytykowaniem homoseksualizmu, sama odbieram negatywne spojrzenia oraz uwagi, które kierowane są w moim kierunku myślę, że dzisiejszy dzień dla osób kochających inaczej to, rzetelne wsparcie oraz możliwość walki z takimi zachowaniami, ten dzień pozostanie zapamiętany przez większość obywateli Los Santos, to możliwość wsparcia oraz akceptacji tych osób, niż ciągłego krytykowania, walki z nimi. 

LPGT.png

 

 

 

unknown.png

Edytowane przez DEJWuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* sztab marketingowy ERIS wykorzystując duże echo po zorganizowanej kampanii reklamowej z udziałem osób LGBT - w tym Ady Grimes, która obecnie jest w centrum uwagi wypuszcza nowy produkt ERIS ISOTONIC DRINK, O ERIS mówione jest w większości niezależnych stacji m.in LS Sensations z udziałem takich gości jak Kealle /NIKSY/ Lought, która niezbyt przychylnie wypowiadała się na temat marki - kampania kosztem osób biorących w niej udział odnosi sukces taktyką /nie ważne jak byle mówili/ by wypuścić całkowicie odmienny dla ERIS produkt i zwiększyć tym samym jego sprzedaż, mając na uwadze fakt, że za kilka tygodni o kontrowersyjnej kampanii większość ludzi zapomni, a ERIS zostanie utrwalone w głowach mieszkańców *

 

**ERIS weszło w kolaboracje z producentem napojów niegazowanych Fuzzy, które coraz bardziej aktywnie działa tworząc coraz większe współprace ze znanymi spółkami z Los Santos. Efektem ich pracy było stworzenie indywidualnego napoju izotonicznego ERIS ISOTONIC FORMULA o smaku pomarańczowym oraz spersonalizowanych bidonów, które mogą służyć jako pojemniki do przechowywania ulubionego napoju podczas treningu czy dowolnego miejsca by go mieć odrazu pod ręką. Produkt wszedł na rynek i wszelakie lokale gastronomiczne współpracujące z Fuzzy zostały w niego zaopatrzone.**

unknown.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • ERIS

1. Wejście pod CROWN Holdings.

2. Wykupienie 40% udziałów przez FERREIRA Investments.

3. Zwiększenie kapitału z $500.000 do $1.000.000.

4. Zatrudnienie osoby zajmującej się socialmediami (Kiyomi Yuen).

5. Kampania ukazująca wsparcie dla osób ze środowiska LGBT+.

6. Wypuszczenie nowej kolekcji butów powiązanych z wcześniej wspomnianą kampanią.

7. Współpraca z Fuzzy, wypuszczenie napoju izotonicznego.


* Kapitał spółki: $1.000.000 (Holding: CROWN Holdings)

* Wejście przez spółkę pod CROWN Holding automatycznie wpłynęło na jej akcje które poszybowały w górę, staje się ona jeszcze bardziej zauważalna na rynku niż wcześniej. Nowa osoba zajmująca się socialmediami przynosi pozytywne efekty, zdobywają one nowych obserwujących a co za tym idzie jest bardziej popularna. Kampania jak i kolekcja butów skierowana w stronę wsparcia dla osób ze społeczności LGBT+ została przez większość osób odebrana w sposób negatywny. Wiele osób krytykuje publiczne spółkę, uważają że cała kampania została zorganizowana jedynie pod rozgłos. Z upływem czasu cały hejt zaczyna ucichać, mimo to wciąż pojawia się spora ilość postów na ten temat. Współpraca z Fuzzy przez małą promocję nie przynosi zbyt dużych zysków.

* Spółka może liczyć na wygenerowanie $280.000 tygodniowo przez następne dwa tygodnie.

arson i DEJWuS lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* ERIS nie ostaje na laurach i tworzy kolejne stanowiska pracy w swoich szeregach, tym razem zarząd spółki zatrudnił Yvette Katayama, biorąc pod uwagę przedsiębiorczość oraz zaradność kobiety, która potrafi od zalążka pomysłu przejść w sprawną realizację swojego planu, jest pomysłodawcą i wsparciem wielu kampanii reklamowych, pomaga również w oprawie graficznej czy designowaniu nowych butów. Sheng Huang w towarzystwie Yvette spotkał się z raperem DXE umawiając szczegóły nadchodzącej współpracy i nowej, limitowanej edycji butów sygnowanych artystą *

 

 

Cytat

**Wczoraj po godzinie 16:20 dwoje przedstawicieli firmy udało się na spontaniczny odpoczynek do Sauny znajdującej się w dzielnicy Mały Seul, ze zwykłego wyjścia rekreacyjnego owe wyjście stało się spotkaniem biznesowym. Przedstawiciele firmy Jie Recycling natrafili na przedstawiciela firmy ERIS, Pana Shenga Huanga do którego przyłączyli się w saunie. Pan Sheng powiadomił swoich towarzyszy o tym, że ma niedługo spotkanie i że mogą mu przy nim towarzyszyć. Po chwili spędzonej w saunie na spotkanie dojechał młody raper Demonare Keywon który opowiedział o swoim pomyśle współpracy z firmą ERIS. Po tej rozmowie przedstawiciele spółki recyklingowej porozmawiali o ofercie wykorzystania materiałów z recyklingu do produkcji butów w lokalnych fabrykach podlegających pod ERIS. W trakcie całej rozmowy jeszcze została poruszona kwestia zatrudnienia Yvette przez Shenga w kwestii graficznej dotyczącej designu butów zamówionych przez rapera, udało się znaleźć wszystkim wspólny język w tym temacie co wpłynęło pozytywnie na przebieg tejże rozmowy. Jako, że Pan Sheng jest przyjacielem przedstawicieli firmy recyklingowej oraz dysponował głównym wkładem w rozwój owej firmy został przedstawiony mu także kolejny pomysł na innowację którą chce wprowadzić spółka w przyszłym roku, jedna i druga strona entuzjastycznie podeszła do przedstawionego mu projektu, jest prawdopodobieństwo przełomu na rynku elektrycznym jeśli projekt będzie skuteczny. Cały przebieg spotkania przebiegł bardzo pomyślnie, można sądzić, że więzy współpracownicze między obiema firmami zostały jeszcze bardziej związane niż dotychczas.**

 

juZivrz.png

Edytowane przez DEJWuS
GrillowanyBekon i Adek lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

oLaYYpw.png?1

* Do właściciela ERIS skontaktował się artysta o pseudonimie DXE, zgłaszając swoją chęć w celu współpracy z marką. Spotkanie biznesowe w towarzystwie prawej ręki Yvette Katayama odbyte w saunie odniosło sukces dodając do współpracy artystkę Ava Velerez, ruszyły prace nad nową kolekcją butów, a finał projektu gotowy już był kolejnego dnia. Po zatwierdzeniu projektu przez artystów produkcja w fabryce znajdującej się w Wietnamie niskim kosztem wyprodukowała spory nakład. ERIS do produkcji butów wykorzystało osoby nieletnie płacąc im 50% mniej. *

Akh1oKN.png

* Sheng Huang zorganizował imprezę (bankieto-imprezę) dla bliskiego otoczenia, w której uczestniczyło blisko 50 osób, w tym wiele znanych postaci z branży, m.in Ava Alvarez, Quentin Little, Lucille Ferreira czy Kate Rose i wiele innych, przed posesją pokazało się wiele drogich samochodów, a nawet prywatna limuzyna więc otoczenie, sąsiedzi rozsiali plotki. Impreza na celu miała między innymi umocnić relacje biznesowe Shenga z swoimi wspólnikami biznesowymi i wzmocnienie jego pozycji na tym rynku. Po krótkim przemówieniu organizatora i podziękowaniu wszystkim za ich wkład w rozwój jego biznesów rozpoczęła się huczna impreza zakrapiana alkoholem i narkotykami *

Na imprezie goście mieli wiele atrakcje, tj.

  • prywatny DJ, NoName Music (Kris McLary)
  • darmowy alkohol
  • darmowe narkotyki
  • do dyspozycji 4 kelnerów
  • prywatna ochrona
  • basen

Koszta, które poniosła spółka w związku z zorganizowaniem imprezy:

DJ Kris McLary - $20.000 za występ.
Kelnerzy - $40.000 ($10.000 za kelnera)


 * Idąc za ciosem, po zawraciu i umocnieniu nowych znajomości przez chińczyka spółka ERIS weszła w dużą kolaboracje z artystami takimi jak Ava Velerez oraz DXE, wypuszczając tym samym limitowaną edycję butów sygnowanych ich nazwiskiem, cała akcja rozpoczęła się od wypuszczenia teledysku artystów pod tytułem /big dreams/ i wystąpieniu w nim w ich limitowanych butach. *
 

Koszta związane z kolaboracją:

7% zarobków związanych z sprzedaży butów na rzecz artystów.


Promocja związana z promocją butów:


* Biorąc pod uwagę zwrost popularności ERIS, spółka przy wsparciu Ferreira Inv. wykupiła nieużytkowany lokal w dzielnicy turystycznej Vespucci, tuż naprzeciwko dobrze prosperującego apartamentowca Del Puerta Sol. Niska kwota zakupu lokalu była spowodowana słabym stanem nieruchomości. Sheng Huang wykorzystując swoje znajomości zatrudnił firmę budowlaną do wyremontowania i przygotowania elewacji pod przyszły sklep. STD Constructions już tego samego dnia zaczęło prace budowlane dużym nakładem pracowników. *

Koszta związane z współpracy z STD Constrictions:

$30.000 na rzecz firmy.


* Dzięki współpracy artystów i nałożeniu się terminów wypuszczenia ich utworu z otwarciem sklepu sportowego ERIS wykorzystuje ten moment w celu promocji nowego lokalu i zwiększenia jego zainteresowania. W dniu premiery artyści odwiedzili lokal rozdając 100 swoich butów łącznie z wspólną płytą za darmo, a witryny ozdobione są ich wizerunkiem (Ava Velerez & DXE). *

QGNXE7H.png?1


* Oczekiwany efekt związany z dużym zainteresowaniem butów ERIS Velerez i ERIS DXE marka wykonuje kolejny zaplanowany ruch. ERIS otwiera stronę internetową z możliwym zakupem wszystkich swoich produktów online z dostawą w wskazany adres: eris.com informując o tym swoich wielbicieli na swoim Lifeinvanderze, dając do możliwości praktycznie wszystkie formy płatności. *

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Koszta związane z zaprojektowaniem strony:

$10.000 na rzecz Zixuan Tao - autora strony

* ERIS zostało wspomniane w whatinbussines.com i nazwane zostało gigantem, co uważa się za duży sukces *

Bez_nazwy-5.png

sngine_d2decda0420ac4ac5ddf62eae65539f5.webpKolejne działania Fuzzy na tle marketingowym!


Na tle największych koncernów, niewątpliwie wiodącą korporacją w branży napojowej jest Fuzzy, które działa na terenie całego Red County. Ich głównym celem jest trafienie w gust konsumenta, jak każdej innej spółki zajmującej się wytworami podobnego typu. Zajmują się produkcją wszelakiej maści napojów - sody, soki oraz inne wyselekcjonowane trunki. Dodatkowo, według ustaleń stosują tylko i wyłącznie naturalne składniki podczas produkcji. Nieciężko zauważyć, że w obecnym czasie Fuzzy posiada dobrą, a nawet bardzo dobrą opinię wśród społeczności. Dodatkowo - świetnie spisują się współprace zawarte z Fuzzy, które mają na celu poprawić PR firmy. Skupiają wokół siebie świat celebrytów, sportowców, modelek, influencerów, jak i biznesmenów oferując napoje na spotkania, bankiety, koncerty - każdego rodzaju wydarzenia.

Ciężko się nie zgodzić, że rozwój jest najważniejszą kwestią, a zarząd spółki nie próżnuje i z dnia na dzień nawiązuje coraz to nowsze kolaboracje. Ostatnio zdołali nawiązać współpracę z gigantem pod nazwą ERIS, gdzie wypuścili napój izotoniczny, który pojawił się na półkach największych biznesów, sklepów i stacji benzynowych. Dodatkowo zorganizowali zbiórkę na rzecz lokalnego domu dziecka, co przyczyniło się do kolejnych sukcesów w kwestii public relations. Można zauważyć nowe smaki, które trafiają w usta większości imprezowiczów w Los Santos, ale także zapracowanych ludzi, którzy potrzebują zastrzyku energii podczas długich godzin pracy. Kolejną kwestią jest nawiązywanie współpracy z przedsiębiorstwami z tej niższej półki, jak i wyższej. Jest to ogromny sukces, że firma potrafi otworzyć się na wszystkich, a nie tylko na wybrane podmioty! Mianowicie - Birreria Davis Bar & Pub, Colosseum Gym, Murphy's Pub, Irish Pub oraz Metro Club. Dodatkowo różne mini wydarzenia otwierające się na społeczność miasta, a także zbiórki organizowane ze strony Fuzzy. Mowa tutaj o niedawnej, głośnej zbiórce w świątecznym nastroju - wielkie brawa!

Kończąc to wydanie whatinbusiness, chciałbym dorzucić jeszcze najnowsze działania owej firmy, czyli zorganizowanie hucznej imprezy spod nazwy "FUZZY PARTY", której hostami odpowiadającymi za zabawę byli DJ DOOM oraz DJ Nemesis. Wydarzenie to było skierowane w promocję najnowszej kolaboracji spółki, czyli FUZZY & THE MOUNT DISTILLING Co. Ową markę znamy z wysokiej klasy produktów alkoholowych. W ten sposób obie firmy zdołały pójść o krok do przodu oraz o wspólnych siłach stworzyli produkt alkoholowy z dodatkiem klasycznej Fuzzy Cola. Zostało ogłoszone, że produkt znajdzie się w sprzedaży w przeciągu kilku dni. Ponadto, media społecznościowe zapłonęły wskutek informacji o współpracy z .101 inc, gdzie owocem kolaboracji ma być napój energetyczny na bazie Fuzzy. Jeśli jesteś fanem napojów wyskokowych, które z [..]

 

* ERIS w rankingu najlepszych spółek *

RLDBkaY.png
image.thumb.png.c03e4f78f692ff9c960a7e5984dbb4a7.png

* Ava Velerez mówi o ERIS w wywiadzie (#004 Ava Velerze i jej punkt widzenia) *

 

  • spotkanie z DXE, dogadanie szczegolow wspolpracy
  • spotkanie z Kate Rose i Velerez, dogadanie szczegolow wspolpracy
  • Spotkanie z Lucille Ferreira, wykupienie budynku pod przyszły sklep
  • zaprojektowanie butów przez Yvette Katayama, wstępne projekty.
  • realizacja projektu niskim nakładem, wykorzystywanie dzieci w fabryce Wietnamie.
  • impreza Sheng Huanga w celu umocnienia relacji z wspólnikami
  • Zatrudnienie STD Constructions w celu wyremontowania obiektu pod ERIS SPORT Shop
  • Zatrudnienie informatyka, stworzenie szablonu strony internetowej.
  • Spotkanie z Ada Grimes, dogadanie szczegołów promocji.
  • Utwór z teledyskiem, artyści występują w butach ERIS.
  • Otwarcie sklepu ERIS SPORT Shop
  • Promocja związana z wszystkim powyżej zawarta pod każdą z narracji.
  • wystąpienie w TOP 5 najlepiej prosperujących spółek
  • o ERIS w whatinbussines nazwane gigantem
  • Ava Velerez o ERIS w swoim wywiadzie

SSy z chatów jeśli potrzebujecie jako dowód gry IC:

 

 

Edytowane przez DEJWuS
Lamaritos, le dechet, Adek i 1 inny lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin