Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Towarzysz Niedźwiedź

Supporter
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Azzi_24 w Our Gameplay (MSI/AE)   
    . . . discover our gameplay . . .
     

     
    Marine Science Institute
    24/04/2024
    "the story of a mad scientist"
     
     

  2. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Azzi_24 w Our Gameplay (MSI/AE)   
    . . . discover our gameplay . . .
     
    We were where NASA wasn't
     
    power by @Zosia
  3. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Azzi_24 w Our Gameplay (MSI/AE)   
    . . . discover our gameplay . . .

    Marine Science Institute
    20/05/2024
    "the story of a mad scientist"
     





     
    . . . God knows got to make it on my own . . .


  4. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Azzi_24 w Our Gameplay (MSI/AE)   
    . . . discover our gameplay . . .

  5. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Azzi_24 w Our Gameplay (MSI/AE)   
    . . . discover our gameplay . . .
     

     
    Marine Science Institute
    23/04/2024
    "the story of a mad scientist"
     



     
    . . . and I'm feeling good . . .

  6. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Azzi_24 w Our Gameplay (MSI/AE)   
    . . . discover our gameplay . . .

  7. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Azzi_24 w Our Gameplay (MSI/AE)   
    . . . discover our gameplay . . .
     

    We were where NASA wasn't
    Dive: 07/04/2024, 12 m, 80 min, AE PB
    Specialization: Night Diving and Limited Visibility








  8. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Azzi_24 w Our Gameplay (MSI/AE)   
    . . . discover our gameplay . . .
     

    We were where NASA wasn't
    Dive: 05/04/2024, 12 m, 60 min, AE PB


  9. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Azzi_24 w Our Gameplay (MSI/AE)   
    . . . discover our gameplay . . .
     
     
     
     
     
     
  10. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Garrett w [Spółka] LLOYD   
    LLOYD - zdziwiło Was zniknięcie Investments? Wiecie co.. Rade Nadzorczą też to na początku dziwiło, ale rozjaśniło się im wszystko gdy doszło do finalnego spotkania zarządu z Radą Nadzorczą spółki. Bracia Lloyd postanowili przestać patyczkować się ze starymi dziadami, którzy blokowali każdą nową zmianę bo wpłacili część swoich pieniędzy by mogli się rozwijać. Tak też po Underwoodwskim krzyku Spencera i przenikliwym spojrzenia Luciusa Lloyda niczym Douglas Stamper, którzy stali się ikoną swoistego House of Cards - wykopano z gabinetu stagnacyjnych dziadków i przyjęto świeże, młode twarze pełne wizji i pomysłów, otwartych na nowe kierunki inwestycyjne. Tak też pomyślnie bracia Lloyd przeprowadzili reorganizacje swojego tworu tworząc nowy i silny twór brandowany jakże nie inaczej jak ich własnym nazwiskiem. Zapytacie co z resztą? Wiecie.. Całą roszadę o reorganizację zrobiły nowy twór - Lloyd Development a został on stworzony nie z chęci a z przymusu. Lokalne inwestycje z rządem sprawiły, że Lloyd musiał zweryfikować sytuacje rynkową i odpowiedzieć na zapotrzebowanie mieszkalne obywateli San Andreas. Tak też zmuszeni byli do utworzenia trzeciego podmiotu. Wzajemnie zazębiające się system podmiotów pod marką Lloyd rozpoczęły działanie niczym ludzki organizm, w którym każdy organ potrzebuje drugiego do życia i każdy organ dzięki drugiemu lepiej prosperuje. Oto pieprzony kapitalizm gdzie pieniądz goni pieniądz a bracia Lloyd dobitnie wbili to do łbów członków Rady Nadzorczej. Wiecie czym?  W zasadzie - zerknijcie na poniższy spis - to ich sukcesy przed zamknięciem się giełdy papierów wartościowych:
    Zakończono prace Lloyd Architecture nad budynkiem objętym patronatem przez markę Lloyd oraz Department of Regional Planning, przygotowano wstępny zarys marketingowy do rozpoczęcia reklamy kompleksu okraszonego nazwą "Projekt 13" jakim był średniej klasy apartamentowiec. Rozpoczęto wstępne rozmowy z Los Santos Fire Department celem dokonania generalnej renowacji stacji LSFD zlokalizowano na El Burro. Nawiązano wstępny kontakt z zarządem międzynarodowego portu lotniczego Los Santos celem odpowiedzi na zaprojektowanie przebudowy terminala lotniczego największego lotniska Ameryki Północnej. Nawiązano współpracę strategiczną z włodarzami Paradise Island w celu pomocy strategicznej i marketingowej wyspy oraz wyremontowania własności hacjendy i przyległych domków przez Lloyd Architecture. Nawiązano współpracę strategiczną ze startupem w branży Public Affairs i Public Realtions - Horizon Solutions - współpraca obejmuje strategiczne partnerstwo i wzajemne wsparcie na rynku oraz w mediach publicznych. Nawiązano współpracę strategiczną ze spółką akcyjną działającą na rynku logistycznym - DLT Incorporated - współpraca obejmuje strategiczne partnerstwo i wzajemne wsparcie logistyczne oraz rynkowe mające na celu zwiększenie możliwości ekspansji na rynkach. Przeprowadzono reorganizacje spółki - Lloyd Investments stało się jednym z trzech pionów nowego brandu marki jaką jest - LLOYD. Obecnie spółka składa się z trzech wzajemnie zazębiających się podmiotów - Lloyd Architecture, Lloyd Investments i Lloyd Development. Stworzenie LLOYD APP - aplikacje na telefon sygnowaną marką w celu szybszego kontaktu potencjalnych kontrahentów bądź interesantów z personelem spółki. Wydanie felietonów biznesowych przez Luciusa Lloyda na łamach gazety Venture - 01. Lucius Lloyd's Column - Znaczenie networkingu i relacji biznesowych oraz 02. Lucius Lloyd's Column - Fintech; rewolucja w Twoim portfelu. Przeprowadzenie wstępnych rozmów z Royal Car Museum na prośbę wcześniej wspomnianego tworu - poruszenie spraw wsparcia materialnego oraz pilotażowego ze strony marki LLOYD. Reorganizacja pracy w Lloyd Architecture - zainicjowanie systemu "Flippów" do wdrożenia przez architektów celem wzbogacenia oferty nowego tworu jakim jest Lloyd Development. Zatrudnienie nowej architekt do Lloyd Architecture celem zwiększenia mocy przerobowej biura. Spencer Lloyd został zaproszony jako ekspert panelu dyskusyjnego na organizowane w mieście Santos Business Expo, którego ma być jednym z wielu gości. Realizacja happeningu mającego na celu wykonanie lotów pomiędzy Paradise Islands a Los Santos na rzecz turnusu organizowanego przez Moon Incorporated. Jednym z kapitanów pokładu i głównych pilotów Milejta A231 był Spencer Lloyd.  
     

    Obecność Lloyd Investments:
    Branża paliwowa/petrochemiczna; Dziedzictwo kulturowe i miejsca użytku publicznego; Branża cukiernicza; Branża jubilerska; Lokalny rynek inwestycyjny; Tworzenie miejsc w sektorze biurowym i usługowym; Branża architektoniczna; Branża eventowa; Branża motoryzacyjna; Branża energetyczna; Branża deweloperska; Branża turystyczna; Public Affairs i Public Relations; Branża logistyczna.  
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Wydatki ($0.00):
     
    Materiały z gry:
     
     
     
  11. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    🎉🎉 Wielkie gratulacje dla zwycięzców naszego konkursu na unikalne animacje! 🎉🎉
     
    @skoyyyo wygrał nagrodę publiczności dzięki swojej dżdżownicy i zgarnia 1000 vP! 🙌 Jednak animacja jest na tyle niezdarna, że nie możemy jej wgrać w obecnej formie. Skoyyyo, proszę zgłoś się do mnie na PW i napisz, który z dwóch tańców przedstawionych na filmie chciałbyś umieścić na serwerze.
     
     
    @The_Danny zajmuje zaszczytne drugie miejsce dzięki swojemu Michaelowi Jacksonowi – świetny sposób na pokazanie, jak można kreatywnie wykorzystać unikalne animacje. 500 vP trafia do Ciebie, a animacja zostanie wgrana na serwer! 🕺
     

    @wujas zajmuje trzecie miejsce w konkursie, gratulacje! 🎉 Otrzymujesz 200 vP, a Twoja animacja również zostanie wgrana na serwer!
     
     
    Dziękujemy wszystkim za udział! 🚀
  12. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Juzi w [GUIDE] Architekci & Deweloperzy   
    Ogólne informacje
    Zapewne każda osoba, która rozpoczęła grę w sektorze cywilnym i posiada umiejętności interiormakera choć raz pomyślała nad tym, by stać się kiedyś właścicielem znanej w całym Los Santos firmy architektonicznej lub firmy deweloperskiej. Każdy gracz startuje od samej aplikacji na projekt IC (architekci) lub biznes (deweloper), opisując w niej w spójny sposób historię otwarcia marki. Pole do manewru jest ogromne, bo i rynek zarówno architektoniczny jak i deweloperski jest dosyć spory. Zanim jednak postanowisz stworzyć któryś z dwóch typów działalności, zastanów się, czy Twoja postać pasuje do świata biznesu, posiada odpowiednie predyspozycje do prowadzenia firmy, oraz czy twoje umiejętności interiormakera są wystarczające.
    Więcej o architektach czy deweloperach możecie przeczytać poniżej.

    Projektowanie budynków i wnętrz to skomplikowany proces, który wymaga uwzględnienia wielu różnych aspektów, aby finalny projekt był nie tylko estetycznie przyjemny, ale też funkcjonalny. Spójność wizualna odgrywa również istotną rolę. Projekt powinien prezentować spójny styl i kolorystykę, która odzwierciedla charakter przestrzeni i spełnia oczekiwania estetyczne. Detale takie jak wykończenia, oświetlenie, czy dekoracje mają ogromne znaczenie dla ostatecznego wrażenia.
    Biura architektoniczne mają ogromne pole do popisu w związku ze swoją działalnością. Ale  jest również kilka ograniczeń, do których należy się stosować. Jedną z kluczowych wytycznych jest limit za wykonane zlecenie, który wynosi $1.000.000. Podczas budowania interioru należy również pamiętać, aby nie dążyć ślepo do oczekiwań zleceniodawcy co do wnętrza domu, jeśli jego zewnętrzny wygląd nie jest spójny z wizją. Willa w starej ruderze nie jest możliwa. Pamiętajcie również, aby wasze interiory były dostosowane do realiów wielkości budynku na zewnątrz. Wszelkie odchyły w tym temacie mogą skutkować usunięciem interioru.
     

    Firmy deweloperskie odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu krajobrazu miejskiego, wnosząc nowe budynki mieszkalne i komercyjne. Zrozumienie, kim są użytkownicy (nabywcy) przestrzeni i jakie mają potrzeby, jest kluczowe w ich działalności. Obejmuje to wszystko, od podstawowej funkcjonalności przestrzeni (biurowiec, apartamentowiec, przestrzeń publiczna) po specyficzne wymagania użytkowników. Przestrzeń powinna być zaprojektowana tak, aby była maksymalnie funkcjonalna i elastyczna, z łatwym dostępem i przepływem między różnymi strefami (bez tworzenia zbędnych przejść). Każda inwestycja musi spełnić lokalne normy bezpieczeństwa w tym wymogi przeciwpożarowe. Zapewnienie bezpiecznych i skutecznych dróg ewakuacji w przypadku awarii lub katastrofy jest niezbędne. W ramach działalności deweloperskiej istnieje kilka istotnych zasad i wytycznych, które muszą być przestrzegane, aby zapewnić jakość, bezpieczeństwo i zrównoważony rozwój przestrzeni miejskiej.
    Każdy biznes deweloperski powinien zatrudniać firmę budowlaną, która posiada odpowiednie doświadczenie i kwalifikacje (nie jest to wymóg konieczny jeśli w danej chwili nie funkcjonuje żaden projekt tego typu). Kolejną ważną regulacją jest zakaz budowania ogromnych apartamentów w dużych ilościach na jednym piętrze. Tego rodzaju konstrukcje nie odwzorowują realiów zabudowy budynku, prowadzą do nadmiernego zagęszczenia, co z kolei wpływa na negatywną estetykę budynku.  Deweloperzy powinni dążyć do zrównoważonego rozkładu powierzchni mieszkalnej, zapewniając odpowiednią przestrzeń dla każdego lokatora oraz dbając o harmonię architektoniczną. Biura deweloperskie mogą skorzystać ze specjalnej zniżki w kwocie $50 per obiekt, co jest istotnym elementem wsparcia dla branży. Tego rodzaju zniżki mogą pomóc w obniżeniu kosztów operacyjnych i zachęcić do realizacji nowych projektów, co przynosi korzyści zarówno deweloperom, jak i przyszłym mieszkańcom. Oprócz tego każde biuro zobowiązane jest wnieść opłatę w postaci $5.000 za każde wybudowane mieszkanie. Dodatkowo nakłada się obowiązek montowania w apartamentowcach przynajmniej minimalnych zabezpieczeń, w tym kamer monitoringu oraz systemów ochrony przeciwpożarowej. Bezpieczeństwo mieszkańców jest priorytetem, a odpowiednie zabezpieczenia są kluczowe dla zapobiegania potencjalnym zagrożeniom.
     

    W branży deweloperskiej, budynki mieszkalne klasyfikowane są według czterech głównych kategorii: klasy niskiej, średniej, wysokiej oraz premium. Każda z tych klas charakteryzuje się odmiennymi cechami, które wpływają na wartość oraz cenę mieszkań w nich zawartych.
     
    Klasa niska obejmuje budynki, które zazwyczaj są starsze i mniej nowoczesne. Często są to nieruchomości, które wymagają pewnych napraw lub modernizacji. Mieszkania w budynkach klasy niskiej są przystępniejsze cenowo, co czyni je atrakcyjnymi dla osób dopiero rozpoczynających rozgrywkę na serwerze. W przypadku budynków tej klasy mogą występować pewne ograniczenia w zakresie udogodnień i standardów wykończenia. W budynkach tej klasy nie znajdziemy marmurów, basenów, tarasów czy luksusowego wykończenia wnętrz. Ceny budynków klasy niskiej oscylują między $30.000 - $80.000. Klasa średnia to budynki, które oferują balans między ceną a jakością, a standard ich wykończenia jest wyższy niż mieszka klasy niskiej. Budynki klasy średniej często znajdują się w bardziej atrakcyjnych lokalizacjach i oferują więcej udogodnień, takich jak windy, monitoring czy przestrzenie wspólne. Jednak nadal są to mieszkania bez większych udogodnień jak basen, windy (w środku interioru) i luksusowe wykończenia wnętrz. Ceny mieszkań w tych budynkach są wyższe niż w klasie niskiej, ale nadal pozostają przystępne dla szerokiego grona nabywców. Ceny budynków klasy średnie oscylują między $80.000 - $250.000. Klasa wysoka reprezentuje luksusowe budynki, które oferują najwyższy standard wykończenia i najnowocześniejsze udogodnienia. W skład tej klasy wchodzą często prestiżowe nieruchomości zlokalizowane w najbardziej poszukiwanych dzielnicach miasta. Budynki tej klasy wyposażone są w zaawansowane systemy bezpieczeństwa, takie jak całodobowy monitoring i ochrona, a także liczne udogodnienia dla mieszkańców, takie jak baseny, siłownie, czy przestrzenie rekreacyjne. Ceny mieszkań w budynkach tej klasy są wysokie, oscylują między $250.000 - $1.000.000, odzwierciedlając ekskluzywność i komfort, jaki oferują. Klasa premium (penthouse) to najwyższa klasa budynków mieszkalnych, charakteryzująca się najbardziej luksusowymi rozwiązaniami. Penthousy to wyjątkowe apartamenty zajmujące całe piętro, z prywatnymi tarasami, panoramicznymi widokami oraz unikalnymi udogodnieniami, takimi jak prywatne windy, ekskluzywne wnętrza zaprojektowane przez renomowanych architektów. Mieszkania w tej klasie są najdroższe, oferując nieporównywalny poziom prestiżu i komfortu, ich koszt to $1.000.000 i więcej.  
    Klasyfikacja budynków dokonywana jest przez opiekuna/pomocnika odpowiedzialnego za architektów/deweloperów. Opiekun ma za zadanie ocenić budynek na podstawie określonych kryteriów, takich jak wiek nieruchomości (z zewnątrz), standardy wykończenia, dostępne udogodnienia oraz lokalizacja. Na podstawie tej oceny budynek zostaje przypisany do jednej z czterech klas, co bezpośrednio wpływa na cenę mieszkań.
    Materiały przygotowane przez: @Juzi
    Opiekun/pomocnik odpowiedzialny za architektów/deweloperów: @Juzi& @Towarzysz Niedźwiedź
    Edytowany: 20.06.2024
  13. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Azzi_24 w Our Gameplay (MSI/AE)   
    . . . discover our gameplay . . .
     

    We were where NASA wasn't
     



     
    . . . "relax", said the night man . . .

  14. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Juzi w [Projekt IC] Floral Palette   
    Dla wszystkich zainteresowanych współpracą zapraszam na discord --> https://discord.gg/ajERp79eyk
  15. lownee polubił odpowiedź w temacie przez Towarzysz Niedźwiedź w Elo czego sluchasz mordo :)   
    Dzięki @KompanWilczur @lownee
     
    Już nie będę taki.

    Nominuje @Brtmss @Noiles @avepy @Azzi_24 @yeeciok @NiezależnaFretka @Haverex
  16. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Broom w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Mario odbija z Zarządu, dzięki za wkład w Vibe, trzymaj się.
  17. Noiles polubił odpowiedź w temacie przez Towarzysz Niedźwiedź w Elo czego sluchasz mordo :)   
    Dzięki @KompanWilczur @lownee
     
    Już nie będę taki.

    Nominuje @Brtmss @Noiles @avepy @Azzi_24 @yeeciok @NiezależnaFretka @Haverex
  18. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez KompanWilczur w Elo czego sluchasz mordo :)   
    Dzięki serdecznie @Vigdis
    Dla tych oto gitów @Towarzysz Niedźwiedź @miami @Xeenik @Krud @Mateuszovsky @Kbvcpr @Mr HoldmyGlock @oliwierr @domo978 @wujas @Warszawiak
  19. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @PlayboyLostyy opuszcza ekipa z własnych powodów, dzięki za wkład i powodzenia!
  20. Towarzysz Niedźwiedź polubił odpowiedź w temacie przez Warszawiak w Elo czego sluchasz mordo :)   
    Dzięki @Vigdis
     

    Ja to kurła nominuję znów: @mstrk @Vigdis @vvlvt @DxT no i jeszcze @Towarzysz Niedźwiedź
    Pozdro dla świrów!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin