Skocz do zawartości

Game Changelog

Nasi developerzy prężnie pracują nad rozwojem skryptu a nowości pojawiają się często. Zajrzyj więc do changelogu i dowiedz się, jakie zmiany zaszły!
Nowości!

VibeShop!

Wydawaj punkty zdobyte w grze i korzystaj z funkcjonalności naszego skryptu...
Szczegóły

Tablica liderów

Popularna zawartość

Pokazuje najbardziej lubianą zawartość od 18.09.2021 we wszystkich miejscach

  1. Hej! Ostatni czas postanowiliśmy poświęcić naszemu ekwipunkowi, a dziś mamy przyjemność zaprezentować wam wyniki naszej pracy. Nowy ekwipunek poza ogólnym odświeżeniem interfejsu - zgodnym z naszym nowym stylem - zyskał również w kwestii funkcjonalności. Po wejściu aktualizacji na serwer, nie będzie potrzeby korzystania z kilku okienek, ponieważ z poziomu jednego okna zyskacie dostęp do przedmiotów, nie tylko w ekwipunku, ale także tych które znajdują się w torbach, pojeździe, schowku czy gdzieś w waszej okolicy na ziemi. Dodatkowo dodano możliwość zarządzania przedmiotem niezależnie od tego gdzie ten się znajduje. Dla przykładu, oznacza to, że możecie dzielić, łączyć i oferować przedmioty innym graczom już nie tylko w ekwipunku postaci, ale także jeśli macie je w torbie, schowku, pojeździe, a nawet na ziemi. Z momentem wejścia na serwer będziecie mogli także łatwiej przebrnąć przez wszystkie swoje przedmioty, dzięki wbudowanej w ekwipunek wyszukiwarce. Teraz poza podziałem na kategorie, będzie możliwość wprowadzenia nazwy przedmiotu, a nowy ekwipunek wyświetli jedynie te pasujące. Podziękowania za pomoc z backendem dla @Bart. Dostępne na serwerze: 26.09.2021 (jutro, tj. niedziela)
    100 likeów
  2. Dodano nowe okna dialogowe Dodano nowy prędkościomierz (pomoc w realizacji: @KoruS) - delikatnie poprawia FPS
    82 likeów
  3. Hej! Wraz z @Bart odświeżyliśmy okno wyboru spawu postaci. Dodatkowo, wprowadziliśmy nową opcję dla konta Premium Gold, jaką jest spawn w pojeździe. Wybierając tą opcję, po wejściu na serwer spawnujemy się na miejscu kierowcy w zaparkowanym pojeździe. W przypadku, gdy pojazd jest już zespawnowany przed naszym wejściem do gry pojawiamy się w miejscu, gdzie pojazd domyślnie jest zaparkowany. Nowe okno prezentuje się tak: Zmiana została wgrana na serwer z dzisiejszym restartem, więc jest już dostępna.
    77 likeów
  4. Witajcie. Z przyjemnością prezentujemy wam system, który można to śmiało powiedzieć, był jednym z najbardziej przez was wyczekiwanym. Player Kill jest systemem, który rozwiązuje wiele problemów i fikołków narracyjnych podczas akcji ofensynwych, zdajemy sobie sprawę, że jest też bardzo kontrowersyjny dlatego w tej publikacji przybliżymy wam działanie tego systemu oraz przedstawimy kilka punktów regulaminowych, których trzeba się trzymać podczas gry i używania systemu PK. PK W PIGUŁCE - OPIS DZIAŁANIA SYSTEMU (SKRYPT) System PK jest bezpośrednio połączony ze znany wam wszystkim BW. Po otrzymaniu statusu BW, po tej aktualizacji możemy dobić gracza z tym statusem przy użyciu broni palnej lub białej, nadając mu status PK. Gracz, który otrzyma status PK, po wpisaniu komendy /akceptujpk automatycznie respawnuje się w ustawionym przez siebie miejscu spawnu tracąc przy tym broń i narkotyki, które posiadał w swoim ekwipunku. W miejscu, w którym poprzednio leżał ze statusem BW, pojawia się ciało (ped) o losowym, generowanym przez system wyglądzie. Ciało, które leży na ziemi, może zostać przeciągnięte, aby to zrobić należy stanąć przy nim i wpisać komende /cialo ciagnij. Wasza postać automatycznie złapie i zacznie ciągnąć ciało w ustalonym przez was kierunku. Dzięki temu jesteście w stanie pozbyć się ciała i dowodów swojej zbrodni o ile macie na to wystarczająco czasu. Ciało możecie po prostu gdzieś ukryć bądź wepchnąć je do bagażnika samochodu. Pamiętajcie jednak, że nie zawsze w takich sytuacjach macie na to wystarczająco dużo czasu. Próbując pozbyć się dowodów waszej „zbrodni” jesteście narażeni na dodatkowe ryzyko przez utratę cennego na ucieczkę czasu i przyłapania na gorącym uczynku podczas przyjazdu jednostek departamentu. Aby schować ciało do bagażnika, należy przeciągnąć je pod wasze auto, następnie otworzyć bagażnik przy użyciu komendy /v bagaznik i wepchnąć ciało wpisując /cialo wepchnij, analogicznie do wyciągnięcia ciała należy wpisać /cialo wyciagnij. Ciało wepchnięte do bagażnika jest widoczne, nie znika oraz nie działa na zasadzie przedmiotu, który posiadacie w swoim ekwipunku co bezpośrednio przekłada się na potencjalne ryzyko w trasporcie i próbie pozbycia się ciała podczas "morderstwa". Warto wspomnieć o tym, że pozbycie się ciała (o ile jest to możliwe) może być kluczowym elementem utrudniającym śledztwo grupie LEA oraz wykryciu was i zatrzymaniu przez organy ścigania. Każde ciało może zostać przebadane przez koronera. Aby to zrobić wystarczy użyć komendy /identyfikuj, następnie po pięciu godzinach od przeprowadzenia badania, osoba wpisująca komende otrzyma sms z wynikami sekcji zwłok. Znajdują się tam informacje takie jak: Broń która została użyta do zabójstwa. Miejsce w które został zraniony denat - jest to część ciała możemy to jednak interpretować jako bezpośrednią przyczynę zgonu. DNA sprawcy o ile ten nie zabezpieczył się odpowiednio i zostawił ślady. Warto tutaj zaznaczyć, że nawet przygotowanie i użycie zabezpieczeń takich jak rękawiczki czy kominiarka nie daje stuprocentowej pewności na to, że pozostaniecie anonimowi. PODEJŚCIE DO SYSTEMU - JAK ZACHOWAĆ SIĘ NARRACYJNIE Przeprowadzając dyskusję na temat PK, pare miesięcy temu, wielu z was nie wiedziało jak się do tego wszystkiego o czym pisaliśmy ustosunkować. Padały pytania jak zachować się w danych sytuacjach, w tym punkcie wyjaśnimy wam do czego tak naprawdę może posłużyć wam Player Kill. Na wstępie musicie zrozumieć jedną podstawową kwestie - po otrzymaniu statusu PK, "śmierć" nie dotyczy bezpośrednio waszej postaci. Po otrzymaniu PK, respawnujecie się w miejscu swojego spawnu i nie jesteście zobowiązani do odgrywania ran, nie pamiętacie również sytuacji i okoliczności w których to wszystko się stało, po prostu waszej postaci tam nie było. Z pewnością po przeczytaniu tego akapitu wielu z was nadal tego nie rozumie, dlatego zobrazujemy wam sytuację konkretnym przykładem. Dwa wrogie gangi mają ze sobą zatarg, dajmy na to o teren czy wpływy. Między tymi grupami dochodzi do regularnej wymiany ognia, co jakiś czas padają trupy. Do tej pory wszystko było bardzo dziwne w takich sytuacjach do zagrania narracyjnie i tutaj z pomocą przychodzi nam Player Kill. Nie musimy odgrywać kolejnych ran czy postrzałów w to samo miejsce. Fabularnie w takich sytuacjach zginęli inni gangsterzy, wy natomiast mogliście o tym słyszeć, ale nie widzieliście akcji bezpośrednio i nie wiecie kto był tego sprawcą. Gra domysłów i wyobraźni pozwoli wam dobrze odnaleźć się w tej sytuacji i spowoduje spójność narracyjną w beefach między organizacjami. Nie tylko ofiara ale i morderca, w przypadku PK ma obowiązek zagrać że postrzelił i zabił przypadkową osobę. Jeżeli dajmy na to spotyka się dwóch gangsterów, dla przykładu nazwijmy ich John Doe i Danny Den, dochodzi między nimi do spięcia i jeden postanowi w afekcie zabić drugiego, osoba która wyciągnęla broń i pociągnęła za spust nie gra bezpośredniej styczności personalnej z drugą. John Doe nie może mówić że zabił Dannego Dena, zabił zupełnie inną, nie związaną z Dannym osobę. PONOSZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA MORDERSTWO - PODEJŚCIE LEA DO PK Po przeczytania tytułu tej części publikacji z pewnością zadajecie sobie pytanie "hej skoro moja postać zabija inną, fikcyjną narracyjnie osobe dlaczego ma za to ponosić odpowiedzialność?" i tutaj właśnie przechodzimy do sedna sprawy. Owszem, w przypadku PK zabijacie fikcyjną narracyjnie osobę, jednak dalej robi to wasza postać i dalej dopuszcza się ona morderstwa. Po rozmowach z @Szymon i @Spectre doszliśmy do wniosków, że błędem było by was poważnie karać za zabójstwo fikcyjnej postaci, jednak gra bez ponoszenia całkowitej odpowiedzialności mija się z celem. Jeżeli LEA dojdzie do tego kto zabił, wasza postać może ale nie musi ponieść za to odpowiedzialności karnej, jeżeli dojdzie do sytuacji w której zostaniecie złapani, wasza postać odbędzie symboliczną, krótką karę bez wpisu felony do waszej kartoteki ze sprawy zabójstwa. Zastrzegamy sobie jednak prawo, do skazania na dożywocie takich postaci, które zbyt często dopuszczają się morderstwa przez status PK. PODSUMOWANIE I OGÓLNE ZASADY - KIEDY UŻYWAĆ PK PK to narzędzie pozwalające na spójną narracyjnie rozgrywkę ofensywną między gangsterami. Aby ndać komuś status PK, należy go "dobić" podczas trwania statusu BW. Gracz który otrzymał PK respawnuje się w miejscu swojego spawnu dopiero po wpisaniu /akceptujpk - jest to dodatkowe zabezpieczenie przed szkodnikami chcącymi popsuć komuś grę. Jeżeli ktoś wbił wam PK niesłusznie, wystarczy z odpowiednimi dowodami zgłosić się do dowolnego członka ekipy, on zdejmie wam BW i wrócicie do gry niczego nie tracąc. Po otrzymaniu PK gracz traci całą broń i narkotyki które miał przy sobie - nie dotyczy to postaci posiadających grupę o typie LEA. Zabijając gracza, fabularnie nie dopuściliśmy się tego czynu bezpośrednio na jego postaci, była to inna, fikcyjna narracyjnie postać. Innymi słowy nadanie graczowi statusu BW obliguje go do odegrania ran i ciągłości akcji, dotyczy to bezpośrednio jego postaci, natomiast status PK nie dotyczy jego postaci bezpośrednio więc po prostu zapomina o danej sytuacji, nie było go tam. PK należy używać z rozwagą mając z tyłu głowy okoliczności i potencjalne konsekwencje jakie możecie za to ponieść. Jeżeli znacie się z kimś personalnie, chcecie go postrzelić i nie jest to akcja dla przykładu drive-by, nie powinniście używać PK by uniknąć potencjalnych konsekwencji swojej decyzji w przyszłości. Nie musicie, ale możecie ponieść konsekwencje ze strony LEA za popełnione czyny. Nagminne wbijanie innym statusu PK może zakończyć się dożywociem. Wprowadzenie statusu PK nie oznacza usunięcia wszystkim znanego FCK. Stawiamy na ciekawie kreowane charaktery i długofalowe wątki, dlatego baczniej będziemy się przyglądać wnioskom o FCK, nie oznacza to że będą one trudniejsze do otrzymania. Zanim jednak napiszecie wniosek o FCK bądź rozpoczniecie "wojnę" między sobą o to która organizacja przetrwa, pomyślcie czy PK nie załatwi sprawy i czy taka wojna na PK nie pchnie was fabularnie dalej, do rozwiązania w jakiś sposób konfliktu i kontynuacji wspólnej gry.
    63 likeów
  5. Czołem! Wraz z dzisiejszą aktualizacją (16.10) wprowadzamy na serwer skrypt Blackjacka oraz kilka pomniejszych zmian i bugfixów. Zacznijmy od przedstawienia samego blackjacka, który zagości w serwerowym kasynie, ulokowanym w samym sercu Vespucci. Drzwi kasyna otwarte będą dla was całodobowo, jednak zakłady pieniężne dostępne będą w godzinach od 18:00 do 2:00 Aby rozpocząć rozgrywkę należy podejść do wolnego stołu, przy którym znajduje się NPC krupiera i użyć klawisza E aby przy nim usiąść Pierwsza osoba która dosiada się do stołu rozpoczyna grę za pomocą przycisku Ctrl Maksymalna kwota zakładu wynosi $10 000 Wypłata w kasynie funkcjonuje w systemie 3:2 co oznacza, że w przypadku postawienia $10 000, zwycięzca otrzymuje $15 000 Pomniejsze zmiany i bugfixy Poprawiono błąd z /o tuning Poprawiono błąd z oferowaniem itemów, gdy odbiorca nie ma wystarczającej ilości gotówki Pieniądze za aktywność klientów w budynku grupy będą teraz wypłacane nawet, gdy klient opuści grę Dodano /drzwi krzyk, które pozwala krzyknąć do wszystkich osób będących po drugiej stronie drzwi Dodano /drzwi do, które pozwala właścicielowi interioru (graczowi lub grupie) na wykonanie /do dla interioru. Dodano możliwość jazdy "na pace" pojazdów (klawisz Z) - pozwala to na sztywne przymocowanie się do pojazdu Dodano /tog powiadomienia dla administratorów
    62 likeów
  6. MyNick

    Mods Changelog

    Podróże czas zacząć Pośród pojazdów które wprowadzamy w aktualizacji, znalazły się customowe campery: Vapid Sandking RV, Vapid Sandroamer RV, Vapid Caracara RV, Vapid Guardian RV. Ich wnętrza będziecie mogli wykorzystywać do prowadzenia rozgrywki IC, dzięki możliwości otwarcia unikalnego wnętrza w każdym z nich. Aby otworzyć drzwi do campera należy użyć komendy /v bagażnik, która umożliwi wam wejście do środka pojazdu. Nowości w salonach Od czasu wprowadzenia tematu propozycji pojazdów uważnie przyglądaliśmy się temu co chcielibyście zobaczyć na serwerze i po długim czasie możemy przedstawić efekty pierwszej selekcji. Wśród waszych propozycji aut zdecydowaliśmy się na wybór głównie aut klasy średniej i ekonomicznej, aby wprowadzić auta które każdy będzie miał szansę zakupić (za wyjątkiem paru rodzynków, które zobaczycie w grze). Wśród aut które dodaliśmy będziecie mogli znaleźć aż 30 nowych pojazdów w tym: Dundreary Admiral, Übermacht Cypher Compact, Benefactor Scharman, Pfister Apollo i wiele więcej! Samochody trafią do salonów w godzinach porannych
    57 likeów
  7. 1. Ofisiał nie ofisiał, unofisiał, a co to? A komu to potrzebne? Odpinamy! Jakiś czas temu wprowadzono do strefy przestępczej statusy organizacji oficjalnych, które miały wyróżniać w jakiś sposób dobrze prowadzone i aktywne projekty będące w prostym skrócie mówiąc wizytówkami serwera i wspomnianej wcześniej strefy, która jakby nie patrzeć jest najchętniej odwiedzaną ze stref w trybie Role Play i zrzesza na prawdę ogromne ilości graczy w wielu różnorodnych organizacjach. Pinezki obok Waszych tematów pozwoliły Wam na lepszą widoczność w bumpowaniu forumowego tematu, który powinien pełnić jedynie rolę informacji a nie sugerować nikomu przez forum kto rzeczywiście liczy się w przestępczym świecie naszego serwera i sugerować się również datami na zasadzie "dłużej istniejąca organizacja jest w jakikolwiek sposób ważniejsza od tej, która została założona wcześniej tylko dlatego, że istnieje dłużej" to absurdalne rozumowanie nigdy nie powinno mieć miejsca w świecie gry". Od tej pory status organizacji oficjalnej i nieoficjalnej zostaje zniesiony. Kwestia została przedyskutowana z liderami grup, którzy jednogłośnie podjęli decyzję i zgodzili się z pomysłem. Tak jak na zamieszczonym powyżej obrazku, półświatek przestępczy zostaje odseparowany od jakiegokolwiek forumowego postrzegania istniejących grup. Wszelkie statusy, dobra, ważność swoich postaci osiągacie od dzisiaj w grze. Prawdopodobnie nie dowiecie się niczego w sposób forumowy o gangsterach, chyba, że udostępnią Wam zrzuty ze swojej gry. Pamiętajcie, że tego nie powinno się wykorzystywać w grze In Character (jest to zwykły metagaming). Nie budujcie w sposób OOC niechęci dla innych grup poprzez swoje niesnaski z graczami konkurencyjnych grup, grajcie jak równy z równym, wszelkie ruchy IC zweryfikują inne organizacje. Żeby się dowiedzieć czegoś o danych przestępcach będzie trzeba podjąć się z nią interakcji lub zapytać innej grupy, która ze wspomnianymi obcuje. Rozwiązań na budowanie pozycji w półświatku jest wiele. My jako opiekunowie jedynie w sposób IC będziemy mogli reagować na wydarzenia i nagradzać Was poprzez rozgrywkę a nie umowne statusy. Nie ma od teraz łatwiejszych wniosków na FCK popartych argumentem (Jesteśmy oficjalną organizacją, powinniśmy móc łatwiej zabijać) Zabijanie w tej grze to usuwanie na zawsze komuś godzin gry, które kreował w przez krótszy lub dłuższy czas. Poświęcił i angażował się w stworzenie unikalnego w wirtualnym świecie charakteru. Jeśli ma iść do diabła to niech na to będą solidne powody popartę grą a nie domysłami, statusami czy pinezkami. Zdjęcie statusu również redefiniuje wnioskodawcom to w jaki sposób powinny wyglądać wnioski na konkurencyjne grupy. Spójny półświatek, to lepszy półświatek i ludzie traktowani sprawiedliwie ale zawsze z indywidualnym podejściem wydaje mi się kluczem do sukcesu i gwarantu dobrej zabawy. 2. Na Vespucci znów rzucono cień. Vespucci po poprzedniej publikacji zostało skategoryzowane jako green safe zone wolna od aktywności przestęczej bo dochodziło w tamtym miejscu do karygodnych zachowań ze strony graczy. No właśnie, zauważyliśmy tendencję do tego, że samo wykluczenie ludności cywilnej z możliwości grania przestępczy wyszło mocno na plus bo ograniczyło liczbę zgłoszeń o 90% (Do dziś zdarzają się niereformowalne przypadki, ale to nie jest zależne totalnie od nikogo). Nie widzę powodów by bardziej się nad tym rozpisywać. Od dzisiaj Vespucci nie pełni już roli żadnej bezpiecznej strefy w której można się schować przed odpowiedzialnością. Panują tam jednak zwyczaje i reguły, które nie pozwalają Wam na wszystko a samo miejsce jest z wielu punktów mocno obserwowane i monitorowane. Wielkie podziękowania dla @Grower za grafikę.
    56 likeów
  8. aikon

    crime.com -#5

    Opublikowano przez: VaMe, 22.09.2021 (12:32) Niewielki gang czy Zorganizowana Grupa Przestępcza? Gang Most Wanted Players 13 zasłynął w południowej części miasta ze względu na swoją brutalność oraz bezkompromisowość w rozstrzyganiu konfliktów. Ostatnią "medialną" strzelaniną jest ta z siódmego września w której śmierć poniósł nastolatek niepowiązany z wojną gangów, a w samej wymianie ognia brało udział ponad dziesięć osób z czego kilku strzelców było uzbrojonych w karabiny szturmowe - nie jest to jedyna medialna i zarazem szokująca sytuacja związana z tym ugrupowaniem. Jeszcze kilka miesięcy przed feralną strzelaniną media związane z branżą rozrywkową rozpisywały się. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Opublikowane przez: RizoBOY_LS 17:09:2021 (17:38) KOLEJNY KLUB MOTOCYKLOWY W LOS SANTOS. SMOKE BASTARDS MC WKRACZA W PIEKIELNYM DYMIE DO LOS SANTOS. Los Santos jest mieszkanką pełną różnych osobistości spod ciemnej gwiazdy, tak jest i również w tym przypadku. Coraz głośniej zaczyna być w okolicach Vinewood, gdzie według informacji klub motocyklowy Smoke Bastards MC wraca do San Andreas. Ostatnim razem można było usłyszeć na ich temat w październiku 2020 roku, gdzie na ulicach Sandy Shores doszło do incydentów wśród lokalnej społeczności, która zaowocowała wojną w Blaine Country, między oddziałami Smoke Bastards, a lokalnym klubem Angels of Death. Czy miasto wytrzyma kolejną ekipę w mieście? Pozostaje tylko czekać. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Opublikowane przez: JerryCapecci 26.08.2021 (19:32) Richie Manza - stara szkoła wraca z powrotem na ulice. Bohater dzisiejszego artykułu, jakiś czas temu skończył odbywać siedmioletni wyrok za oszustwa podatkowe, pobicia i paserstwo kradzionych samochodów. Mimo nacisku ze strony federalnych, facet nie podjął żadnej współpracy z organami ścigania. Mężczyzna odbębnił cały wyrok i wrócił z powrotem na lokalne podwórko. W kuluarach mówi się, jakoby w przeszłości zaczynał kręcić lody razem z Pagano i Roeca - choć mało kto chce w to wierzyć. Znany jest ze swojej porywczości oraz wyznawania starego kodeksu wartości, dlatego często między nim, a młodszymi facetami na ulicy dochodzi do ciągłych tarć i przeciągania liny. Z pewnych źródeł wiadomo, że zajmuje dosyć intratną funkcję w lokalnym porcie Ocean Docks - zasiadając na istotnym stanowisku w dziale przepływu towarów. Na mieście często jest widywany w towarzystwie gości z ferajny domniemanego kapitana lokalnej rodziny przestępczej - Avona Roeca. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Opublikowano przez: BlaineAlamo 15.09.2021 (21:37) Brutalne morderstwo policjanta i jego syna! David Benson i jego syn Kevin byli zapalonymi rybakami, oboje spędzali wiele godzin na łowisku przy jeziorze Alamo. W poniedziałek 13 września, według informacji jakimi dysponuje biuro szeryfa, miało dojść do tragedii na północnej części jeziora. Na miejscu zabezpieczono ślady motocykli, których ogumienie świadczy o ich przystosowaniu do jazdy w tego typu terenie. Łączna ilość pocisków, które zabezpieczono w ciałach jest zatrważająca. Funkcjonariusze będący na miejscu zdarzenia, podkreślają powagę sytuacji, dopisując śledztwu status 'brutalnego morderstwa'. Gdyby tego było mało, żona i matka, Pani Benson po otrzymaniu informacji o śmierci swojego męża i syna, targnęła się na swoje życie. Tragedia jaka spotkała rodzinę Benson, pozostawia wiele pytań. Znani i lubiani w okolicy mężczyźni, nie mający żadnych wrogów stali się przypadkowymi ofiarami? Czy może jak to często bywa i ta sprawa posiada drugie dno! ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Opublikowano przez: LSraportCrime 19.09.2021 (09:37) Ostatni taniec w Slavomir'a Vladic'a. Vanillia Unicorn kolejny raz w centrum uwagi! Wszyscy znają i kochają klub nocny Vanillia Unicorn, mieszkańcy Davis dobrze znają to miejsce. Davis? To miejsce zna chyba całe hrabstwo- powiedział zapytany przez nas jeden z agentów FIB. W ostatnich latach bowiem w klubie jak i przed doszło do wielu incydentów z użyciem broni palnej. Wielokrotnie ofiary tych zdarzeń wyjeżdżały z klubu w czarnych workach. Slavomir Vladic, powoli wyrastający na znaną personę w mieście był kolejną zdobyczą tego miejsca. Został zamordowany z zimną krwią przez zamaskowanego napastnika w środku klubu, wieczorem około godziny 19:00. Tego wieczora klub miał zostać ponownie otwarty, tym razem przez nowego właściciela. Sprawa jest owiana dużą tajemnicą, agenci FIB pojawili się na miejscu w kwadrans. Slavomir Vladic formalnie uważany był za głowę jednej z grup przestępczych, zrzeszających pod sobą Rosjan, Ormian, Białorusinów, Ukraińców, Polaków. Zebrane na miejscu dowody, łuski, nagrania z kamer nie wskazują jednoznacznie kto stoi za morderstwem gangstera. W nieoficjalnych informacjach jakie zaczęły krąży, wymienia się kilka osób, których śmierć Vladica była na rękę. Jedną z nich jest Aleksander Rashkovsky, syn skazanego na dożywocie Denysa Rashkovskiego, bosa amerykańsko- rosyjskiego podziemia. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Opublikowano przez: LSraportCrime 25.09.2021 (07:51) Agenci FIB świadkami egzekucji w Marlowe Restaurant. Nie żyje Arsen Avdalyan. Późnym wieczorem w restauracji zamaskowany mężczyzna przy użyciu pistoletu samopowtarzalnego Scorpion zabił Arsena Avdalyana. Zamordowany z zimną krwią Ormianin był przypisywany grupie Vladic'a. Egzekucja dokonana w ruchliwym o tej porze lokalu niewątpliwe nie jest niczym normalnym, a takie sytuacje może i były codziennością ale dwie, a nawet trzy dekady temu. Avdalyan siedział przy stoliku na tarasie widokowym w towarzystwie młodej Rosjanki, która została objęta dozorem FIB. Sprawca został zastrzelony podczas próby ucieczki z lokalu, przez agentów FIB, będących w tym samym czasie w lokalu po godzinach pracy. Można domniemywać czy śmierć Ormianina miała wspólne punkty z egzekucją Vladic'a kilka dni wcześniej, można i chyba trzeba. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Opublikowane przez: TheBlackGirl007 21.09.2021 (17:32) Dulilo Loya, gwałciciel z Lowensteine poszukiwany! Kobieta pracująca w Strawberry Tattoo Studio, padła ofiarą Dulilo Loya! Nie jest to pierwszy raz gdy mężczyzna okazując niezadowolenie z wykonanych dla niego usług, użył siły. Jednak jest to pierwsza sytuacja z jego udziałem gdzie doszło do gwałtu. Kobieta z raną głowy i licznymi siniakami trafiła do szpitala, gdzie pobrano materiał DNA. Loya nie był zamaskowany, monitoring miejski i opis świadków jasno wskazują właśnie na Dulilo Loya. Z informacji, które udało nam się uzyskać mężczyzna jest poszukiwany przez departament od dłuższego czasu i jego osoba jest aktywnym członkiem jednego z gangów! Śledztwo jest w toku, informacji o zatrzymaniu gwałciciela z Lowensteine, brak. Skrzywdzona kobieta to Lorella Marcuzzi, będąca w stałym związku z A. Raoca o którym mieliśmy okazje pisać we wcześniejszych artykułach! ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Opublikowane przez: Redaktor crime.com Joshua Reyes 26.09.2021 (14:56) Współpracując z Los Santos County Sheriff's Department udostępniamy na naszej stronie list gończy. Poszukiwany mężczyzna to LaMarcus Vergera, nagroda za informacje o miejscu jego pobytu to $10.000! Mężczyzna może być uzbrojony, a bezpośredni kontakt z nim może być zagrożeniem dla waszego życia lub zdrowia. Stosuj się do zaleceń Los Santos County Sheriff's Department, wezwij jednostkę!
    56 likeów
  9. Wpadłem na kilka pomysłów - wstępnie chciałbym z Wami podyskutować i złapać Wasz feedback. System więziennictwa - grywalne więzienie na długoterminową grę - interior więzienia stanowego przygotowanego na zakładanie w nim pełnoprawnych projektów / podgrup / organizacji przestępczych Dobrze płatne miejsca pracy dla ryzykownych posad takich jak naczelnik więzienia ( Stworzenie miejsc do długoterminowej gry) Alternatywy dla blokowania postaci przy wyrokach dożywotniego pozbawienia wolności Niezależny system sądownictwa przy podziale przestępstw grany eventowo przy przestępstwach wysokiej wagi na podstawie dowodów gromadzonych przez dłuższe okresy przez frakcje porządkowe Czy te pomysły brzmią dobrze? Jesteście pozytywnie nastawieni?
    45 likeów
  10. Jopas

    Los Santos Outfit

    CHICAGO OUTFIT (znany również jako Outfit, Chicago Mafia, Chicago Mob, Chicago Crime Family, South Side Gang lub The Organization) to włosko-amerykański syndykat przestępczości zorganizowanej z siedzibą w Chicago, Illinois, który utworzył się w 1910 roku. Chicago Mob doszedł do władzy w latach 20. XX wieku pod przywództwem takich postaci jak Johnny' Torrio i Al Capone, a okres ten był naznaczony krwawymi wojnami gangów o kontrolę nad dystrybucją nielegalnego alkoholu w latach prohibicji. Od tego czasu ugrupowanie było zaangażowane w szeroką gamę działań przestępczych, w tym lichwiarskie pożyczki, nielegalny hazard, prostytucję, wymuszenia, korupcję polityczną, czy morderstwa. Grupa nigdy nie miała całkowitego monopolu na przestępczość zorganizowaną w Chicago. Ta formacja przestępcza jest jedną z najpotężniejszych organizacji w Chicago i ogólnie na środkowym zachodzie. Jest utożsamiana z wyrachowaniem i brutalnością w swoich działaniach. W przeciwieństwie do ekip z NY, Chicago Outfit było zjednoczoną frakcją już od momentu jej powstania, a w szczytowym momencie wpływy sięgały aż do Kalifornii, Florydy i Nevady. Pomimo upływu lat, drużyna z Chicago jest jedną z głównych i najbardziej aktywnych zorganizowanych grup przestępczych w aglomeracji Chicago i nadal aktywnie działa w środkowo-zachodnich Stanach Zjednoczonych i południowej Florydzie, a także w Las Vegas i innych częściach południowo-zachodnich Stanów Zjednoczonych. — OOC Założenia projektu: Zaczynamy projekt w skromnym, wąskim, ale sprawdzonym gronie. Starsi graczę Role Play, mogą kojarzyć moją ksywkę z wymarłych już serwerów są:mp, gdyż prowadziłem takie projekty jak : The Pellegrino Crime Family, The Caivano Crime Family, itd. Starszych nie ma co wymieniać, bo przez te dziesięć lat, trochę się nazbierało, dziewięćdziesiąt dziewięć procent prowadzonych przeze mnie organizacji, to organizacje amerykańskiej Cosa Nostry, gdyż taki klimat mnie fascynuje. Celem i zadaniem, jakie przed nami stoi, oprócz zapewnienia wysokiej jakości rozgrywki, jest również odzwierciedlenie realiów Cosa Nostry, w jak największym stopniu. Wiedzę na ten temat czerpiemy z filmów dokumentalnych, książek oraz stron internetowych, poświęconych właśnie tej tematyce. Chcemy odnieść się do tego, jak wygląda codzienne życie, odbiegając trochę od sytuacji, przedstawionych nam w wysokobudżetowych produkcjach Hollywood. Tło Fabularne: Ludzie, którzy przeczytali cześć IC, mogą się zastanawiać, dlaczego nazwa projektu to Los Santos Outfit, a nie Chicago Outfit, skoro cała treść jest poświęcona, właśnie tej organizacji, już śpieszę z wyjaśnieniem. Fabularnie, odgrywamy osoby, które przyleciały do Los Santos, reprezentując interesy ekipy z Chicago, a widząc jaki potencjał drzemie w mieście aniołów, postanawiają rozkręcić swoją brygadę. Zupełnie jak Anthony "Tony the Ant" Spilotro, który przybył od Las Vegas w 1971 roku, aby reprezentować interesy frakcji, założył grupę, która była znana jako „The Hole in the Wall Gang”, ze względu na sposób, w jaki dokonywali włamań. Nasza grupa początkowo będzie składała się z dwóch oficjalnych członków Chicago Outfit, oraz kilku współpracowników. Cały rozwój organizacji, opieramy na wydarzeniach, które odbędą się na serwerze. Jak dołączyć: Na dniach powinien pojawić się temat związany z aplikowaniem do organizacji, ale już teraz, chciałbym zostawić, krótką notkę, dla przyszłych kandydatów. Pamiętajcie, że wyznacznikiem poziomu atrakcyjności waszej postaci, nie jest wyłącznie wasza zdolność do akumulacji gotówki, a tło fabularne związane z życiem postaci. Stawiamy przede wszystkim na klimat. Ekipa: Jopas, P4TOR, Fryzjer, Eliteq, Oskarish, Szymkowiak, Czechu Projekty powiązane z organizacją: The Way of the wiseguy Santos Building Union Al Dente's
    44 likeów
  11. [Background.] Służby porządkowe odnotowują coraz więcej popełnianych przestępstw w Obszarach sąsiadujących z Cougar Avenue i nie tylko. Drastyczny przyrost występków, nastąpił krótko po wyborach prezydenckich w 2016 roku. Według ustaleń, prowodyrem nagłych wydarzeń są osoby powiązane z białą supremacją w sferze politycznej, które nieoficjalnie akceptują i wspierają akcje przeprowadzane przez zwolenników odchodzącej już od trendów, ideologii neonazistowskiej. Zgodnie z informacjami zawartymi w The United States census, Morningwood zamieszkuje aż 73.46% białych, zaś Czarnych i Afro Amerykanów tylko 1.40%. Jest to Jeden z kilku sektorów w stanie San Andreas w których przeważa populacja białych. Cougar Avenue znane jest policji z licznych zgłoszeń dotyczących włamań, kradzieży i pobić chociaż niekoniecznie na tle rasowym. Największym problemem wspomnianej lokalizacji, jest handel narkotykami na które cierpi połowa Stanu. Neonazistowska formacja która wydaje się być najbardziej rozpoznawalna w Morningwood, nosi nazwę Cougar Avenue Locals i trudzi się w handlu narkotykami wszelkiej maści oraz organizowaniu nielegalnych wydarzeń, takich jak neonazistowskie koncerty na które zjeżdżają się suprematyści z sąsiednich stanów, Teksas, Arizona, Oregon. Wcześniej wspomniane ugrupowanie, oficjalnie zostało uformowane w latach 2008-2012, jednak nie zapisało się na kartach historii Morningwood. Formacje odświeżono dopiero we wrześniu, 2021 roku, za sprawą opuszczenia Afganistanu przez żołnierzy USA. W tym, Pete Gure i Michael Barlow, którzy w wąskim gronie uważani są za domniemanych członków zespołu Cougar Avenue. Zawarte przez agencje informacje, świadczą o tym, że Cougar Avenue Locals miało w przeszłości zatargi z Los Santos Death Squad, największym przedstawicielem gangów białej supremacji w San Andreas. Służby porządkowe odnotowują coraz więcej popełnianych przestępstw w Obszarach sąsiadujących z Cougar Avenue i nie tylko. Drastyczny przyrost występków, nastąpił krótko po wyborach prezydenckich w 2016 roku. Według ustaleń, prowodyrem nagłych wydarzeń są osoby powiązane z białą supremacją w sferze politycznej, które nieoficjalnie akceptują i wspierają akcje przeprowadzane przez zwolenników odchodzącej już od trendów, ideologii neonazistowskiej. Pete Gure w czasach szkolnych popisywał się swoimi znajomościami, przez co nabawił się opinii pozera i został tymczasowo odsunięty od dość luźnego ugrupowania dilerów z Cougar Avenue Locals. Ostatecznie wyjaśnił sprawę osobiście z jednym z topowych ludzi w Morningwood. W momencie w którym był gotowy porzucić stałą pracę na rzecz szybkiego zarobku z narkotyków, dowiedział się o ciąży swojej dziewczyny, w efekcie czego uciekł do US Army. Michael Barlow nieco starszy od Pete, neonazista nieafiszujący się ze swoimi poglądami na rzecz kariery wojskowej. Chcąc ustabilizować swoje życie, za radą CAL (Cougar Avenue Locals) podjął się odpowiedzialnej pracy w US Army. Dowiedziawszy się na pół roku przed wycofaniem wojsk z Afganistanu o planach powrotu do domu, pokazał swoje prawdziwe oblicze i zaatakował czarnoskórego żołnierza podczas pakowania w Bagram, za co został zatrzymany przez MP i wcześniej zrzucony do USA, gdzie aktualnie odbywa kare pozbawienia wolności. Pete Gure po powrocie z wojny w Afganistanie, podpadł dilerom przez swoje ego które zbudował na bliskim wschodzie, po czym został usunięty z Morningwood. Po aresztowaniu Michaela, podczas przeszukiwań znaleziono w jego prywatnych rzeczach flagę trzeciej rzeszy, co rzuciło na jego sprawę nowe światło. Wieść o jego dokonaniu szybko rozeszła się po hermetycznym gronie z CAL i stała się sensacją za sprawą ów zdjęcia w internecie. Osoby odpowiedzialne za podejmowanie kluczowych decyzji w gangu odsunęły się z interesu narkotykowego na krótki czas, zostawiając reszcie wolną rękę w działalności. Natomiast znacznie młodsza fala osób powiązanych, beztrosko zaczęła się afiszować z Cougar Avenue Locals. [Storyline] Po wydarzeniach z sierpnia, topowi gangsterzy zakorzenieni w Cougar Avenue Locals przeszli w stan spoczynku, czując na swoich plecach prokuratora generalnego. Nieprzemyślane zachowania nieco młodszych wspólników gangu, wywołało niepotrzebny chaos w Morningwood City czego skutkiem była seria porannych rajdów departamentu na domy ważnych ludzi. Tymczasowo porzucają swoją działalność w organizacji, CAL zostawiło Scopes wolną rękę w działalności z wczesnym uzgodnieniem warunków podejmowanych kroków. W tym celu z pomocą Caddie ściągnęli wakacyjne długi u swoich stałych klientów i przygotowali bramkę między Bay Area a South Central. Kontaktując się szczepem Surenos zajmującymi obszar Conevant Avenue, ustalono dziewięć transportów kokainy z Vinewood. Aby usprawnić transport narkotyków na tak długim odcinku, Scopes i Caddie wciągnęli na pokład Gore i Sailor. Po aktualnych dokonaniach, trójka skinhead'ów zaczęła się afiszować z przynależnością do CAL. Z punktu widzenia starszyzny, całość wygląda na przegrupowanie. [Character Guide] Poniżej znajduje się spis potrzebnych informacji dotyczących stworzenia postaci i kreowania jej rozwoju. Więcej informacji i odpowiedzi na pytania, znajdziecie na naszym serwerze Discord - (https://discord.gg/AdQV4nEKxf) - Tworząc postać, musisz zachować pewne kryteria odnośnie imienia, nazwiska, ksywy(jeśli chcesz), wieku i pochodzenia. Na dobry początek odrzuć wszystkie abstrakcyjne opcje imion i nazwisk, takie jak Spider/Sniper/Panthera.. podstawowe informacje postaci powinny być przyziemne. Warto również wspomnieć o tym, że możecie ale nie musicie, zastosować hiszpańskie nazwisko. Nie należy tego interpretować jako "stworzenie postaci latynosa". Postać ma być biała, a hiszpańskie nazwisko mogłoby być efektem drugiego małżeństwa waszej matki z meksykaninem. Podczas wyboru lat postaci, domyślnie proponuje przedział wiekowy od 17-19 lat dla tych którzy chcą zacząć od całkowitego zera lub zabierają się za odgrywanie takich projektów pierwszy raz. Jeśli jednak chcesz nieco pominąć etap dorastania w środowisku West Coast Supremacy, zalecam wtedy grę w przedziale wiekowym postaci 19-23 lata. Pamiętaj o tym, że wraz z rozwojem postaci na tle gangu będzie ona dorastać In Character, co za tym idzie nie oblewajcie postaci tatuażami - przyjdzie na to czas. Postacie pochodzą z Cougar Avenue, urodziły się w tym miejscu i tutaj dorastają/dorastały. Dla dokładniejszych, State of San Andreas, Del Perro County, Morningwood City, Cougar Avenue 1107. - Po stworzeniu postaci, należy się zastanowić nad jej życiową motywacją. Biorąc pod uwagę fakt, że Cougar Avenue Locals jest gangiem ulicznym typu West Coast Skinhead, to oznacza, że kieruje się ideologią neonazistowską i stawia ją na pierwszym miejscu, przed chęcią zarobku. Dlatego też taką rację będą wpajać wam gangsterzy tej formacji, poprzez propagowanie haseł neonazistowskich, zachęcaniem do supremacji, zapraszaniem na podziemne koncerty Nazi Punk i Hardcore Punk. Możecie ukierunkować postać w stronę skinhead'a lub peckerwood'a, czyli nieco luźniejszą formę odbierania nazizmu jako konieczności, bardziej kierując się dumą z bycia białym człowiekiem, tak jak czarni są dumni z bycia czarnymi. Warto wspomnieć o tym, że ta subkultura nie zachodzi o fanatyzm, dlatego częstym zjawiskiem Peckerwood jest środowisko Hip-Hop'owe, przez co wielu z nich otwarcie mówi o swoich znajomościach z czarnymi i azjatami. - Motywem przewodnim rozgrywki są narkotyki i ich wpływ na środowisko które odgrywamy. Metamfetamina sprzyja działalności NeedleNazi, postarajcie nastawić się na grę w której największym elementem roleplay będzie zarobienie pieniędzy na narkotyki, naćpanie się, brak pieniędzy, zapożyczanie, naćpanie się i tak w kółko. Całość rozgrywki opiera się w głównej mierze na narkomanii i handlu narkotykami wśród społeczności którą budujemy. Weryfikując samych siebie pod kątem śmierci z przedawkowania czy rozrachunków. - Sztuką jest odgrywanie nazizmu w taki sposób, żeby nie zaszkodzić reszcie serwera. Pierwszą bardzo ważną informacją jest to, że pewna część gangów białej supremacji pozwala wprowadzić w swoje szeregi osoby z hiszpańskim nazwiskiem oraz akceptuje związki partnerskie z meksykańskimi dziewczynami. Ponad to wiele informacji wskazuje na dość zorganizowaną współpracę między białymi gangami więziennymi a gangami surenos, jednak kreują ją wspólne interesy które trwają w więzieniach stanowych od kilkudziesięciu lat. Dlatego mimo dużej akceptacji i tolerancji meksykanów przez białych, wciąż istnieją przypadki w których poszczególne szczepy Skinhead'ów i Sureno mają ze sobą zatargi. Taka polityka również zauważalna jest między gangami białych. Mimo, że większość z nich wyznaje podobną tradycję i ideologie, to wciąż traktują siebie jak potencjalną konkurencję. Współpracę między nimi ustala więzienie. Ataki na tle rasowym przejawiają się na obszarze występowania gangu, poza nim pozostają neutralni, z różnych względów. - Chociaż minęło sporo czasu od złotych lat białych gangów ulicznych które później przeobraziły się w gangi więzienne, to wciąż wyczuwalny jest ten sam trend ubioru i wyglądu osób powiązanych z wyżej opisanym środowiskiem. W szczególności bazuje on na czterech domyślnych kolorach, czerni, czerwieni, piasku i bieli, jednak nie jest to żadną regułą. Trampki zastąpiły ciężkie buty, a te zaś dobrze służą podczas koncertów. Tutaj należy przypomnieć, że podstawową różnicą między dwiema subkulturami (Skinhead/Peckerwood) jest taka, że peckerwoods nie chętnie ścinają włosy. - Aby sprawnie wspinać się na szczyty gangu, musicie zapomnieć o jakiejkolwiek strukturze panującej w formacji. Wszystko co tworzy się w środku organizacji opiera się na zaufaniu, szacunku i dotrzymywaniu słowa. Gangi uliczne o charakterze białej supremacji nie mają wewnętrznych podziałów, są one prowadzone przez osobę która ma najwięcej do powiedzenia na podstawie swojej aktywności i dostępu do większości rzeczy. Jeśli takowa osoba nie jest naznaczona przez konkretną persone lub grupę związaną z polityką więzienną to zarabia na swój rachunek i ludzi którzy na niego pracują. Jeśli jednak znajdzie się ktoś znacznie większy od niego może związać jego przyszłość z którymś z gangów więziennych. Tradycyjna dyscyplina która zakrawa o fanatyzm, sprawiła, że dostęp do szerszej gammy informacji na temat gangów białej supremacji z Kalifornii jest znikomy, a dostępne WIĘKSZE materiały na ich temat są nieaktualne od ponad 15 lat. Jednak jedno jest pewne, że wszystkie organizacje w mniejszym lub większym stopniu powiązane z Bractwem Aryjskim, potrafią dochować tajemnic w taki sposób, że nie wiemy o nich praktycznie nic. Dla poprawnego działania całej organizacji, należy spodziewać się dość dużej umieralności postaci. - Ustalając już podstawowe informacje na temat gry musicie wiedzieć, że postacie które nie zginęły na ulicy prędzej czy później trafią za kratki. Przenosząc stanowisko gry z ulicy do więzienia, zmieniają się również zasady rozgrywki. Porzucając zasady i przekonania których stosowano na zewnątrz, przyjmujemy nowe - więzienne. Biorąc udział w polityce więzienia, postacie mają szanse dołączyć do takich gangów więziennych jak Public Enemy Number 1 lub Nazi Lowriders, w zależności od upodobań i okoliczności dokonujemy wyboru który będzie miał ogromny wpływ na przyszłość postaci. W dalszym więziennym życiu albo po wyjściu na wolność. Członkostwo w wyżej wymienionych gangach oznacza w naszej grze o stanowczej samodzielności i predyspozycjach do bycia liderem grupy. Wedle naszej starej reguły, te postacie mają przyzwolenie na rozwinięcie własnej grupy w wybranym przez siebie miejscu, powrót do poprzedniej formacji lub działanie w pojedynkę na terenie całego stanu. Ostatnim przystankiem na drodze osiągów postaci, jest członkostwo w Aryan Brotherhood i będzie to oznaczało w większości przypadków dożywotnie pozbawienie wolności i bezpośredni dostęp do wszystkich szczepów które powstaną w naszym projekcie. - Formatem rozgrywki jest hood play i character development. To one są podstawami naszej rozgrywki od dłuższego czasu i podoba nam się ten konkretny styl który jest powolny, opierający się na nawiązywaniu relacji i ich rozwoju. Założenie żywej społeczności i zapracowanego kontaktu ze wszystkimi jest pewnego rodzaju sztuką roleplay. Wtedy gra smakuje nam o wiele lepiej, proponuje kierować się podobnym stylem gry. Nie oferujemy frajdy z licznych strzelanin i codziennych dynamicznych akcji. Warto podejmować się alternatywnych rzeczy na swoich postaciach, chociażby założyć kapele punk'ową, nagrywać undergroundowe kawałki hip-hop'owe, zabrać się za uprawianie ekstremalnych sportów i innych czynności które podniosą wartość postaci. Nakręcanie ciekawych wątków zahaczających o problemy społeczne takie jak macierzyństwo, problemy finansowe, zwolenienie warunkowe są mile widziane.
    44 likeów
  12. mogiel

    Pacos Locos XIII

    "In fact, street gangs are the primary distributor of illegal drugs in the United States." D. Reichert, american politician, veteran, and former sheriff 2005-2019 Pacos Locos [PLX3, PACOSXIII,13] to uliczny gang sureño w południowym Los Santos. Powstał na początku lat 80. w pobliżu Covenant Avenue. Został utworzony w celu ochrony społeczności meksykańskiej przed sąsiadującymi gangami zrzeszającymi afro-amerykanów. W połowie lat 90. zarząd La Eme wydał decyzję, że wszystkie gangi sureño mają zaprzestać atakować się wzajemnie i powstrzymać przemoc sureño-on-sureño, a skoncentrować wszystkie wrogie działania na gangach afroamerykańskich i pozbyć się z wewnętrznych szeregów afro-amerykanów. Ta decyzja rzuciła zielone światło na większość sąsiadujących czarnych dzielnic, co trwa do dziś. Zaadaptowali w swojej kulturze w liczbę 13, która odpowiada literze „M” oznaczającej ich przynależność do meksykańskiej mafii (lub La EME). Gangsterzy nazywają się "rodziną", ale nie należy ich mylić z klubem towarzyskim, gang jest ich źródłem stałych dochodów. Organizacja działa jako tradycyjny gang sureño o jasnej hierarchii, a głównym celem działań jest zdobycie jak największej ilości pieniędzy. Ich siła nie miała pochodzić z liczebności, która została utracona wraz z poprzednim pokoleniem, ale z brutalności ich działań i zaangażowania zarówno w swoją sprawę, jak i w zbrodnicze przedsięwzięcie. Gangsterzy z Pacos Locos używają wszelkich środków niezbędnych do wykonania swojego zadania, a okazywanie oznak tchórzostwa lub wycofanie się nigdy nie jest tolerowane. PLX3 które widzimy dzisiaj, jest aktywnym gangiem na ulicach południowego Los Santos. Podczas gdy ich główne przestępstwa i dystrybucja narkotyków mają miejsce na ulicach Covenant Avenue/Roy Lowenstein Boulevard, nie waha się wyjść poza swój obszar, aby popełnić przestępstwa przeciwko rywalizującym gangom lub cywilom. Gang ma różne źródła dochodów, od dystrybucji narkotyków na poziomie ulicy po kradzieże pojazdów i rabunki domów. Morderstwa, napaści, podpalenia, wymuszenia, handel ludźmi, porwania, prostytucja, handel narkotykami i handel bronią również są powiązane z dobrze znanymi członkami gangu. Wysoko postawione osoby odpowiadające za przywództwo ugrupowania zostały aresztowane w roku 2018 i osądzone za „Capital Murder” z powodu brutalnego zabójstwa 15-letniego informatora. Ciało młodego mężczyzny zostało znalezione z dużymi obrażeniami na drodze, śledczy założyli, że został wyrzucony z pojazdu z dużą prędkością. Zarzuty przeciwko tym oskrażonym zostały ostatecznie wycofane, zanim procesy jeszcze w pełni się rozpoczęły, ponieważ biuro prokuratora okręgowego uznało, że nie ma wystarczających dowodów na wydanie wyroku skazującego. Rozbicie gangu było trudne dla organów ścigania, ponieważ dwie główne kliki gangu działające na Roy Lowenstein Boulevard były od siebie całkowicie niezależnie, a gang przestrzegał ścisłej hierarchii. Większość osób rekrutowanych do gangu lub zmuszanych do niego to osoby w wieku od 12 do 19 lat. Nastolatkowie są zwykle sprowadzani przez swoich krewnych lub zwabiani przez wytworny styl życia zaangażowanych osób. Osoby urodzone poza terenem gang nie mogą zasilić jego szeregów. Trzynastki aktywnie rekrutują członków zarówno ze szkół publicznych, jak i prywatnych w Davis oraz w okolicznych dzielnicach.
    42 likeów
  13. Heavyweight Dre the real one DeAndre Heavyweight Mills ur. 13 marca 1988 roku, to pochodzący ze Strawberry Los Santos amerykański gangster mający powiązania z największym w Los Santos setem spod bandery Piru jakim jest BB Lane Hell Gang, który po ekspansji w głąb miasta na wschodnie tereny Perrera Beach w mieście Del Perro zwanym przez członków gangu Hell Perro ewoluował w subset jakim jest Perrera Beach Hell Gang Piru. Set matka wykształcony został w pierwszej połowie lat siedemdziesiątych z inicjatywy jednej z największych ghetto stars Slima "Slime" Cousins w Chamberlain Hills na przecięciu Forum Drive i Carson Avenue. Mills wykształcił ramiona swojej gwiazdy pod pseudonimem Heavyweight, który został mu nadany dopiero po feralnej śpiączce w wyniku wojny ulicznej z setami 10-13 Sicarios, które wykształciły nowe ugrupowania w Jamestown konkurujące o wpływy na ulicach rozwijając gałąź przemysłu narkotykowego, który zalał ulice South Central i trwa do dziś w całkiem innej formie niż przed laty. Mówi się, że cięższy o kilka ołowianych pocisków nosi dziś na barkach kawał odpowiedzialności za poległych w wojnach gangów żołnierzy walczących u jego boku. Znany też ze swojego nieugiętego i twardego charakteru gdzie wiele czynników składa się na znaczenie jego pseudonimu, który w odniesieniu do profilu tej jednej z ikon półświatka nie jest gołosłowny i samozwańczy. Historia gangstera opiewa na długoletniej aktywności w rejonach Strawberry, który u boku takich postaci jak Robin Atlanta, Gabriel Beaudoin, Reese Reep, Marlboro Mackley, Taymore Rasmussen, Akira Chantel, Deontay Mack, Kobe Wardell, Theodor Bird czy bracia Mill trzymał w ryzach jedno ze skrzydeł biznesu pod bezpośrednim dowodzeniem S.Cousins. W wyniku śpiączki odcięty od wydarzeń w roku 2020ym miał przerwę w swojej aktywności przestępczej. Spisywany na straty po swojej rekonwalescencji zajął się handlem kokainą, do której dostęp spływał od setu Florencia X3 z inicjatywy kontaktów przedłożonych przez Gabriela Babyface Beaudoina, który pozwolił dzięki prężnie rozwijającym się koneksjom w branży rozrywkowej wejść zwykłemu gangbangerowi działać między ludźmi niedostępnych dla szarego zjadacza chleba. Na pierwsze inwestycje Mills zarobił jako gwiazdorski plug dostarczając mniejsze ilości kokainy dla świata polityki, biznesu, filmu, muzyki i całej szeroko pojętej branży rozrywkowej. Kolejnym krokiem w karierze przestępcy było zostanie udziałowcem jednej z największych imprezowni w Del Perro, którą prowadził Beaudoin pod nazwą Jixx Club, to właśnie tam inwestowane w narkotyki pieniądze stworzyły spójny cykl i z wielokrotnością wracały do kilku przestępców, którzy wspólne początki przestępcze zaczynali właśnie w ciemnych alejach wzgórz Chamberlain. Rozwijający się kokainowy biznes pozwolił zwabić kapitałem świeżą krew na osiedlach Perrera, które wykształciły czarnoskórą community chcącą żyć jak członkowie gangu, który na ich oczach rozszerzył swoje wpływy na resztę ulic miejskich. Mówi się, że pod skrzydłem Millsa przewinęło się nawet do kilkuset przestępców powiązanych z gangiem i kilkudziesięciu afilujących z setem. Dziś znany jako biznesmen i udziałowiec wielu wpływowych punktów w Del Perro mający kontakty w każdej części i gałęzi miasta. Widywany z największymi tuzami mody, ikonami muzyki, biznesmenami, przedsiębiorcami na milionowe kapitały i wieloma innymi. Do niedawna właściciel klubu Redlight, ówczesnego Jixx, które po śmierci wspólnika Millsa (G.Beaudoin) został przebranżowiony. Wciąż widniejący w casefiles jako aktywny członek gangu, który przez ogrom cudzych rąk spełnia cele setu i planuje rozszerzanie wpływów. Mówi się o jego obrzydliwie wielkim kapitale, który sprawnie został wprowadzony w bardzo opłacalne inwestycje pozwalające mu urosnąć do obecnej rangi w zaledwie kilka lat. Na ulicach mówi się o jego koneksjach z prawdopodobnie każdą istniejącą i liczącą się w półświatku grupą. Współpracował w South Central między innymi z G-Shiners, Playboys X3, Preston Liquor Gang, Fruit Town Pirus, Tree Top Pirus, Florencia X3, Most Wanted Players X3, Pesadillas 18, Crazy Town Satans. Po wyjściu z ghetto jego powiązania wymknęły się spod kontroli i ciężko utwierdzić gdzie swoje udziały ma wspomniany Heavy. Zbiór faktów i mitów o Heavyweight Dre: - Zgorzkniały weteran gangsterki, rzadko słucha, więcej mówi, nieugięty i nieuległy, zazwyczaj wie po co przyszedł i spełnia jedynie swoją rolę, bezkompromisowy w biznesie. Twierdzi, że tylko w ten sposób można zdobyć w okrutnym świecie narzędzia do realizacji celów. - Ma słabość do pięknych kobiet, wielokrotnie widywany w ich towarzystwie. W późniejszych latach właściciel Redlight Strip Club dowodzący flotą kilkunastu topowych tancerek erotycznych, które zapracowały na jego fortunę, którą zbił na tym miejscu. - Plotkuje się, że stoi za śmiercią Mailyn Grasham i osób z nią powiązanych, którą prowadził w karierze modelingowej. - Powiązany z gwiazdami Married to the Mop jako członek tego samego setu co artyści. - Kuzyn Kobe Wardell alias Splurge, który został osadzony za morderstwa w Bolinbroke State Prison (Medialna sprawa) - Udziałowiec holdingu 101 we współpracy z Diego Conslotto i Blake Rawlings - Wspólnik Meave Akker Atlanta pod banderą RLSC - Były partner Carmen Ledner, stylistki celebrytów, która otworzyła swój autorski salon urody w Vespucci. - Jego matka była meksykanką, wychowywany w sąsiedztwie latynoamerykańskiej społeczności - Mills zna język hiszpański w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym.
    41 likeów
  14. Organizacja zostaje zamknięta z powodu licznych nieścisłości w prowadzonej rozgrywce na poziomie lidera i jednego z ex członków organizacji przestępczej, który w udowodniony sposób wspomagał z poziomu frakcji szeryfa swoją byłą frakcję i przelewał pieniądze z postaci szeryfa na rzecz gangu powołując się na jakieś wyssane z palca wątki, które miały zataić praktykowane sposoby na wymiany gotówki przed administracją. Ponad to, zablokowane zostają postacie biorące udział w przyjmowaniu regularnego majątku bez sensownych wątków In Character co wykazały logi. Organizacja ląduje w archiwum bez możliwości kontynuacji. Macie to na własne życzenie a za krzywdę pozostałych członków odpowiada nieuczciwy lider, który wraz ze swoim kompanem zostaje odsunięty od możliwości składania aplikacji na organizacje przestępczą w charakterze lidera do odwołania. Druggy za liczne "fikoły" w swojej grze trafia na banicję.
    39 likeów
  15. KoruS

    Changelog #17

    możliwość składania w ofercie grupy przedmiotów wykorzystując system zaznaczania wielu: poprawiono wyszukiwarkę przedmiotów w ekwipunku, działa teraz dużo lepiej, przedmiot, na którym przytrzymamy LPM zostanie teraz automatycznie zaznaczony, już nie powinno występować więcej problemów z zaznaczaniem kilku przedmiotów, odblokowano używanie toreb Merged: 28.09.2021 (już dostępne w grze)
    39 likeów
  16. Wprowadzono na serwer system Playerkill - szczegóły w publikacji poniżej Wprowadzono możliwość ciągnięcia innych graczy za pomocą komendy /ciagnij Usprawniono komendę /wepchnij o możliwość wpychania gracza do bagażnika Wprowadzono komendę /wyciagnij służąca do wyciągania graczy z bagażnika Wprowadzono możliwość chowania ciał do bagażnika - /cialo wepchnij Wprowadzono możliwość wyciągania ciał z bagażnika - /cialo wyciagnij Wprowadzono możliwość ciągnięcia ciał - /cialo ciagnij Wprowadzono system identyfikacji zwłok dla frakcji porządkowych - /identyfikuj (pozwala na identyfikację sprawcy morderstwa - szczegóły w publikacji) Zmiany wprowadzono w życie z restartem o godzinie 4:00 (18.10)
    38 likeów
  17. Dodano możliwość siadania na wybranych ławkach i krzesłach za użyciem klawisza E Dodano możliwość stawiania kolczatek dla grup z odpowiednimi permisjami - /kolczatka stworz i /kolczatka usun Wszystkie zmiany weszły podczas dzisiejszego restartu serwera (16.10) o godzinie 4:00
    37 likeów
  18. ((Dzięki za SS @Deathcore))
    37 likeów
  19. Ludzie lubią gadać, mówić. Niby mamy nurt akceptacji, a wzajemne obgadywanie się jest w modzie. Media pisać. I wiecie co, misiaczki? To coś, co mnie w sumie nawet mnie nie zaskakuje, i zaskakiwać nigdy nie będzie. Zawsze lubiłem muzykę Ava Velerez, dosłownie od momentu jej wejścia na lokalny rynek muzyczny. Po prostu.. ta muzyka była dla mnie czymś, co mnie zaskakiwało. I pozwalało znaleźć mi, chociaż chwilowe ukojenie. Kochałam to traktując to dosłownie jak rozdzaj własnej, prywatnej autoterapii praktykowanej, dość często, przez różnych artystów muzycznych znajdujących się w głównym nurcie. To po prostu publikacja swoich problemów, przedstawiając je światu. I to sposób na radzenie sobie emocjonalnie, sposób na radzenie z sobie życiem. I to koniec, tyle. Zatrzymajmy się przy Ava Velerez. I w sumie... jej partnerze miłosnym, seksualnym. Duilio Loya, młodocianym członku zorganizowanej grupy ulicznej Most Wanted Player 13, skazanym za gwałt na Lorella M., partnerce jednego z dość wysoko postawionych mobsterów w Los Santos. Nie wiem, jak mógłbym to zinterpretować, zaczepić. Wydała piosenkę. Widzicie jej baner, po prawo. Widzisz? Raczej odbieram to jako nieumyślną wpadkę, uczucie. Dziewczyna nie ma dużego materiału ale ma potencjał, duży. Myślicie, że zniszczenie takiej szansy poprzez miłość to coś, co może wywołać negatywne skutki wobec kariery wschodzącej piosenkarki? My nie mamy wątpliwości. Wiemy to, sami po sobie. Ava, wiemy że to przeczytasz, prosimy. Nie zniszcz sobie kariery, szansy na rozwój poprzez dzieciaka. Jesteś atrakcyjna, masz szansę na miłość. Prawdziwą, a nie kompletnie wyimaginowaną. Ostatni okres w twoim życiu, Ava, był napięty. Bardzo. Powinnaś pomyśleć o odpoczynku od lokalnego rynku muzycznego, muzyki. Nie myślisz trzeźwo, zwłaszcza że ostatnio... jakaś dziewczyna zabiła się pod autem. Twoim, dziewczyno. Możesz potrzebować odpoczynku, ludzie i media będą mogli to zrozumieć. Wrócisz mocniejsza, kilkukrotnie. Przygotujesz materiał, wypuścisz go. Marzysz o tym, aby być seksuolożką, podejmij się tego. I przez pewien okres, skoncentruj się tylko na tym. To dobra rada abyś naprawiła swoją, negatywną passę medialną. Pamiętaj, kariera poczeka i nie ucieknie. Vinewood Hills stoi przed tobą otwarte, szeroko. Bardzo szeroko.
    33 likeów
  20. Restauracja założona przez Sheng Huanga, podstarzałego chińczyka z pasją do tradycyjnej kuchni. Lokal położony jest w dzielnicy La Puerta. Choć w bliskiej okolicy znaleźć można inne bistro i restauracje warto odwiedzić to miejsce przez sam pryzmat do sympatycznego starca. Lokal oferuje wiele popisowych dań, których aromat i łączenie smaków przyciągają wielu gości. Charakteryzuje się ona jednak klimatem chińskich restauracji. To miejsce zagwarantuje nie tylko smaczne jedzenie ale też poczucie, ciepła i bezpieczeństwa, ponieważ każdy z klientów jest bardzo dobrze traktowany. Już na samym wejściu do knajpy, goście częstowani są ciepłą herbatą. Restauracja Sheng Huanga oferuje również usługi cateringowe z dowozem do klienta. OOC: Cześć, chcę założyć swój biznes, który będzie backgroundem dla mojej postaci bossa chińskiej triady. Odgrywać będę starca, który jest miłośnikiem tradycyjnej kuchni i przyjaźnie nastawiony do każdego klienta. Mam na postać wielką zajawkę i pomysł na wiele wątków w tej restauracji. Chcę pokazać o wiele więcej w grze, niż w aplikacji, stworzyć naprawdę fajne miejsce z chińskim klimatem. Miejsce będzie też jednym z hangoutów organizacji, którą mamy w bliskiej przyszłości tworzyć ale bez obaw, że będzie w niej strzelane czy cokolwiek innego, wszystko mam dokładnie poukładane w swojej głowie.
    32 likeów
  21. Tak jak napisałem parę dni temu na discordzie - schodzę z pełnienia funkcji v-lidera. Poróżniliśmy się z @Wasiu_RPK w kwestii podejścia do prowadzenia organizacji. Reszta pozostaje w naszym kręgu. Grając aktywnie od 3 marca do 24 września, włożyłem tutaj swoje serducho, dlatego zastrzegam sobie prawo do ponownej reaktywacji TSCF w przyszłości, pod moim szyldem.(@Morfeusz) Z tego też miejsca, chciałem podziękować każdemu, kto dołożył swoją cegiełkę do budowy tego projektu. To była świetna przygoda! Dzięki za zaufanie: @Karach @Fryzjer
    32 likeów
  22. Ripper

    Pacos Locos XIII

    Jeśli mogę to prosiłbym samotnych gangsterów o nie podjeżdżanie /na pałę/ z promocyjnymi ofertami proszków hehe do prania tylko dlatego, że pojawił się nowy temat w przestępczych i jesteśmy tam teraz widywani. Jest to słabe, kompletnie zerowo kreatywne i może się jedynie skończyć niepotrzebnym kłopotem. To samo tyczy się jakichś przejazdów tylko po to, żeby postrzelać. Gramy ściśle określoną fabułę wprowadzającą nas do świata, więc jak chcecie się nakurwiać pistoletami to nie ma problemu, ale skontaktujcie się z nami celem ustalenia jakiegoś backgroundu. Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej gry.
    32 likeów
  23. Dzięki uprzejmości @MadeMan
    31 likeów
  24. QUILVE Model Agency to powstałe w 2021 roku przedsiębiorstwo zrzeszające i kontraktujące pod sobą modeli i modelki w Los Santos. Perspektywiczne miejsce otworzyła Lexie Quilve, której obycie z branżą modową sięga dość znacznej przeszłości. Starsza kobieta z doświadczeniem udostępniając innowacyjne miejsce dla wielu twarzy ze świata mody, zamierza wypełnić brakującą lukę na tle branży rozrywkowej. Projektantka mody poszukuje naturalnego piękna, a przede wszystkim unikalnych osobowości i charakteru. Agencja przyjmuje pod swoje skrzydła osoby bez żadnych podziałów, chociażby ze względu na kolor skóry, wyznanie religijne czy orientację. Działalność odbiega od niszowych, początkujących projektów zapewniając pełen profesjonalizm i współpracę z najlepszymi - zaczynając od celebrytów, poprzez stylistki, a kończąc na znanych nazwiskach w świecie fotografii. "Otwórz puszkę pandory, zobacz co Cię czeka?" lifeinvader.com/QMA projekty; - Los Santos Fashion Week - sesje zdjęciowe; - - podopieczni; - Maddy Cardoso - Ayumi Amaya - Candice Quilley - Kingsley Lacazette - Tzila Grossi
    30 likeów
  25. Termin „rosyjska przestępczość zorganizowana” (ROC) odnosi się do grup przestępczych z 15 republik wchodzących w skład byłego Związku Radzieckiego. ROC istniał przez 20 lat w Stanach Zjednoczonych, ale w ciągu ostatnich pięciu lat organy ścigania zaobserwowały wyraźny wzrost ich przestępczej aktywności. Przestępcy z byłego Związku Radzieckiego założyli swoje sieci w największych miastach Kalifornii, w tym w Los Angeles, San Diego, San Francisco, Sacramento, a także pojawiają się w niektórych mniejszych miastach. Grupy ROC są zaangażowane w morderstwa, pranie brudnych pieniędzy, wymuszenia, kradzieże samochodów, przemyt broni, handel narkotykami, prostytucja, podrabianie walut i wiele złożonych schematów oszustw. Rosyjska przestępczość zorganizowana w Stanach Zjednoczonych zadebiutowała pod koniec lat siedemdziesiątych. Wynikało to po części z nacisków ze strony administracji Nixona na Związek Radziecki, by w dobrej wierze zredukował swoje twarde stanowisko w sprawie imigracji. W wyniku tej liberalizacji do Stanów Zjednoczonych wyemigrowało ok. 200 tys. rosyjsko-żydowskich uchodźców. Hierarchia we współczesnych organizacjach przestępczych tworzy się w niemal identyczny sposób co na początku. Zasługi, wpływy, sposób rozwoju, charakter, działanie i obrotność mają duży wpływ na wysokość zajmowanego szczebla w rosyjskim półświatku. Dziś jednak gangsterzy nie eksponują swojego miejsca w drabince tak jak kiedyś, tatuaże będące niegdyś wizytówką, elementy ubioru, styl bycia i kultura ze wschodu to przeszłość. Trzeba o tym zapomnieć. Inwigilacja organów ścigania jest zbyt duża aby takie dodatki mogły zdradzać kim jest ich właściciel. Przestępczy fach w ręku to dodatek, a nie styl bycia. Nowoczesny rosyjsko-amerykański gangster to człowiek, który nie wyróżnia specyfiką swojego zachowania od rodowitego amerykanina. Ciężko po rozmowie z taką osobą ocenić czy mamy do czynienia z rozbujanym chłopakiem, który auto dostał od rodziców czy jednak jest to jednak jedna z wielu jednostek zasilająca jedną z grup przestępczych. Akcent, złote zęby, rozpięte dwa guziki od góry w gładkiej białej koszuli nie mogą i nie są przypisywane już tylko gangsterom ze wschodu. Mówiąc o rosyjsko - amerykańskim półświatku trzeba wspomnieć o jego sercu, Brooklyn Beach, nazywany powszechnie ‘Mała Odessa’. Przesiąknięci Amerykańskim stylem życia gangsterzy są zależni w pewnym stopniu od cennych głów, które nie bez powodu są przypisywane do tej dzielnicy w Nowym Jorku. Zamieszkują ją głównie rosyjscy imigranci, a sama dzielnica jest połączona z Coney Island. Idealne miejsce dla turystów i ludzi szukających rozrywki połączonej z relaksem. Niegdyś to raj dla rosyjskiej mafii, dziś nazywane potocznie ‘przyczółkiem Władimira Putina’. Około 80.000 tysięcy mieszkańców pochodzących z Rosji to spory wynik, biorąc pod uwagę, że Chicago nazywane jest Polskim miastem, a naszych rodaków w całym mieście jest około 180 tysięcy. Sama dzielnica stała się przestępczym przytułkiem dla rosyjskich imigrantów głównie dzięki niemu, Evsei Borisovich Agron. Znany ze swojego okrucieństwa nazywany był ojcem chrzestnym rosyjsko-amerykańskiej mafii. Jego osoba znana być może z oszustwa podatkowego, polegającego na obrocie paliwem (zwolniony z podatku olej opałowy sprzedawano jako napędowy). Został zamordowany pod swoim domem, egzekucja zakończona dwoma strzałami w głowę na Brooklynie rozniosła się szerokim echem. Jego przestępczy ster przejął Marat Yakovlevich Balagula, który był bliskim współpracownikiem rodziny przestępczej Lucchese i rodziny Colombo. Znany ze swojej brutalności przejął władzę jako najpotężniejszy gangster na Brooklynie. Mówiono o nim ściszonym głosem, powodem tego było jego życie w ‘starym kraju’ gdzie ludzie szczerze się go bali. Balagula trząsł biznesem paliwowym, dobrała się do tego rodzina Colombo, która mocno szarpnęła jego głównym źródłem dochodu. Zorganizował spotkanie z consigliere rodziny Lucchese, Christopherem Furnarim w jednym z klubów na Brooklynie. To spotkanie dało ‘pięciu rodzinom’ dwuprocentowy podatek, co przerosło ich zyski z handlu narkotykami. Rosyjskie zorganizowane grupy przestępcze stają się coraz bardziej aktywne w Kalifornii i potrzebne są skoordynowane działania organów ścigania, aby je zwalczać, tak donosi treść raportu prokuratora generalnego. Z tego samego raportu wynika, że rosyjskie grupy przestępcze były również zamieszane w wyłudzenia, narkotyki, morderstwa, kradzieże samochodów, łamanie pożyczek, prostytucję, a także ubezpieczenia, oszustwa związane z telefonami komórkowymi i kartami kredytowymi . Aktualnie gangsterzy formują się w grupy, które w mniejszy bądź większy sposób można nazwać zorganizowanymi. Mieszanka etniczna nie jest duża, zdarzają się wyjątki jednak to rzadkość. Członkami takich grup są zazwyczaj emigranci dawnego bloku wschodniego. Takie grupy aktywują się w przestępczym procederze bardzo szybko i staje się to w wyniku szkodliwych działań, które różnią się od tych wykorzystywanych w przeszłości, głównie przez sposób wprowadzania ich ‘w życie’. Jawność wykonywanego przez nich fachu staje się rzadkością, ci ambitniejsi stawiają na zaufane sobie grono ludzi, którzy zakres swoich działań ograniczają do konkretnego fachu. Co oczywiste, materiałów na temat takich ludzi w Internecie jest bardzo, bardzo mało. Za odwrotny przykład może posłużyć nam Leonid Gershman i Aleksey Tsvetkov. Obaj przyjmowali rozkazy od swoich szefów w byłym Związku Radzieckim w latach 2011-2017, prowadzili oni pokerowy ring na wysokie stawki w Coney Island, który przynosił nawet $800.000 dolarów za noc – i uciekali się do przemocy wobec swoich ofiar. Po trzytygodniowym procesie ławnicy w sądzie federalnym na Brooklynie uznali Leonida „Lenny” Gershmana i Aleksieja Tsvetkova winnymi: haraczy, nielegalnego hazardu, lichwiarstwa, wymuszenia, podpalenia i dystrybucji marihuany. W przypadku Gershmana mówi się o jego kontaktach w Rosji, co w dzisiejszych czasach jest asem w rękawie rosyjskich gangsterów. Kontakt ze swoimi odpowiednikami na wschodzie ma bowiem mały procent wszystkich przestępców, którzy mogą pochwalić się rosyjskimi korzeniami. Coraz częściej organizacje euroazjatyckie otwierają się na kontakt ze swoimi odpowiednikami w kraju, w USA według informacji znalezionych w sieci istnieje 26 takich grup. Można uznać więc, że drobny procent rosyjsko-amerykańskiego półświatka, utrzymuje aktywny kontakt z przestępcami z Eurazji.
    28 likeów
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować. Warunki korzystania z serwisu Polityka prywatności

Hej! Wygląda na to, że blokujesz reklamy. W porządku, my też czasem je blokujemy. Jeśli jednak chciałbyś nas wspomóc, rozważ dodanie strony do wyjątków.

W zamian otrzymasz unikatowy uścisk dłoni od @Kubas 🤝