Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Grizz1y

Gracz
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Grizz1y polubił odpowiedź w temacie przez Cwaniak w Most Hated Entertainment — Let us take care of you   
    Most Hated Entertainment — jest to swieżo powstała wytwórnia muzyczna z wyższej półki zrzeszająca w swoje szeregi tylko i wyłącznie utalentowane osoby. Jest prowadząca przez dwójkę doświadczonych osób, którzy chcą stworzyć miejsce gdzie twórczość, energia oraz zaangażowanie będą na pierwszym miejscu. W jej skład wchodzą realizatorzy, producenci muzyczni oraz sami artyści. Jej głównym celem jest odkrywanie, rozwijanie i promowanie talentów muzycznych z różnych gatunków i regionów. Chcą stworzyć miejsce dla osób, które lubią eksperymentować, chcą wyrażać swoje emocje poprzez muzyke a przede wszystkim chcą się rozwijać w wytwórni Most Hated Entertainment. Wytwórnia dąży do tego, aby być jedną z większych wytwórni w całym kraju, znanej głównie z "trafnych" talentów oraz wysokiej jakości produkcji muzycznej. Wytwórnia oferuje wiele możliwości dla każdego artysty, zaczynając od promocji nadchodzących materiałów. W jej skład wchodzi zespół, który na bieżąco śledzi rynek, trendy oraz mode. W samej wytwórni znajdą się również osoby, które będą odpowiedzialne za odkrywanie talentów z różnych gatunków muzycznych i wspieranie ich w ich rozwoju artystycznym. Most Hated Entertainment w przyszłości chce zaistnieć w całych Stanach Zjednoczonych, co przekłada się na ewentualne współprace z platformami streamingowymi, aby dotrzeć do jak największej ilości słuchaczy oraz do budowania marki wokół całej wytwórni. Nie zabraknie również tworzenia wydarzeń spod szyldu Most Hated Entertainment. Członkowie projektu aktywnie pracują nad organizacją wydarzeń, chociażby imprez branżowych, które mają na celu promowanie artystów wytwórni oraz budowania relacji z fanami i partnerami.
     
    Dane rejestracyjne przedsiębiorstwa:
    Nazwa: Most Hated Entertainment Adres: - Numer konta grupy: - Zarząd: Frank Calarco (50%), Eugene Zuccarelli (50%) Kapitał: $150,000 Lista zakontraktowanych osób:
    wkrótce.. Materiały artystów:
    wkrótce..  
     
  2. Grizz1y polubił odpowiedź w temacie przez Skrabek w [Projekt IC] Cremieux Visual Arts Gallery   
    Cześć. Zauważyłem, że sfera artystyczna na serwisie sprowadza się praktycznie wyłącznie do kwestii muzycznych dlatego postanowiłem ruszyć z projektem trochę odbiegającym od standardów. Moim pomysłem jest stworzenie galerii sztuki, a jej założenia przedstawię Wam w kolejnych akapitach.
    Na początek mały disclaimer — mój pomysł na galerię sztuki będzie opierać się na dwóch odnogach. Każda z nich angażuje oraz organizuje rozgrywkę dla graczy pochodzących z różnych środowisk na różne sposoby – jednak w zasadzie nie może odbyć się bez nich. Każda z nich przewiduje gratyfikację w postaci pieniędzy dla graczy, ale nie jestem w stanie zagwarantować chęci innych do uczestnictwa w tym projekcie.
    Sfera publiczna Backstory galerii wygląda tak, że jej finanse pozostają na lekkim minusie. Zamierzam odwrócić ten trend w rozgrywce IC poprzez organizowanie za pomocą forum konkursów fotograficznych (a w przyszłości być może i digital-artu) dla wszystkich chętnych uczestników.
    Tematyka prac będzie ogłaszana przez galerię, która będzie organizować konkurs. Gracze będą mogli poprzez rozgrywkę IC tworzyć zdjęcia za pomocą swoich telefonów (lub odgrywać, że robią zdjęcia za pomocą aparatów), a następnie po uiszczeniu wpisowego (nie planuję wygórowanych kwot, maksymalnie do $500 dolarów, jeśli pomysł się przyjmie) będą mogli zgłosić swoje zdjęcia do konkursu. Do fotografii będzie można dodać krótką notkę przybliżającą historię zdjęcia (przykładem World Press Photo oraz burnmagazine). Czas zgłoszeniowy będzie ograniczony, a zakwalifikowane prace zostaną wystawione na forum, by społeczność mogła samodzielnie zagłosować na swoje ulubione zdjęcie. Głosowanie odbędzie się albo za pomocą Google’a, albo za pomocą zewnętrznego narzędzia, które będzie zezwalać na głosowanie jednorazowe. 
    Planuję przygotować stosowny regulamin, aby nikt nie próbował oszukiwać lub nadwyrężać zabawy dla innych, ponieważ pula nagród dla zwycięzcy (lub osób na podium — w zależności od formuły konkursu) będzie pochodziła z wpisowego (im więcej osób zgłosi się do zabawy, tym pula nagród będzie większa), pomniejszona o 20% z ogólnej kwoty w formie opłat na działanie galerii. Tłumacząc obrazowo – jeśli pula pieniędzy wynikająca ze zgłoszeń wyniesie $1000,  to pula nagród dla uczestników wyniesie $800. Reszta kwoty zostanie potrącona na rzecz działania biura. 
    Wpisowe będzie można uiścić osobiście (kontaktując się z właścicielem galerii), lub poprzez przelew na wskazane w konkursie konto bankowe, z konkretnym tytułem przelewu. Do zgłoszenia będzie trzeba wysłać screen z potwierdzeniem uiszczenia opłaty (zwykły screen z przelewów lub /pay do właściciela/pracownika), aby praca mogła zostać zgłoszona. 
    Oczywiście nie zamykam się też na wszelkie inne formy rozgrywki. Przykładowo, jeśli jesteś celebrytą i chciałbyś poszerzyć swoje portfolio, lub chciałbyś stworzyć postać malarza, digital artu, rzeźbiarza, etc. i poszukujesz wsparcia, to z wielką chęcią wspomogę taką współpracę. Jeśli tylko masz pomysł i chciałbyś rozegrać coś ciekawego, to zapraszam do kontaktu zarówno OOC (forum/discord) jak i IC (mailowo/telefonicznie). 
     Sfera przestępcza Projekt galerii sztuki z problemami finansowymi aż prosi się o to, by skorzystać z możliwości poszerzenia zarobku i wpływów w przestępczej części miasta. 
    Dlatego planuję w niedługim czasie od publikacji tego tematu również udostępnienie projektu zarobkowego związanego z działaniem pasera oraz rozbudowy projektu o fałszowanie obrazów (w granicach rozsądku oczywiście).
    W jaki sposób mam zamiar zorganizować grę dla przestępczej części miasta? Otóż, zamierzam im płacić za rozegranie akcji kradzieży oraz dostarczenia obrazów/rzeźb/dzieł sztuki wizualnej. Za rozegranie stosownej akcji, udokumentowanie jej (screenami lub podrzuceniem mi tematu z działu “Przestępstwa”) oraz dokonanie wymiany zamierzam zapłacić e-dolary. 
    Zadacie sobie pewnie pytanie – no tak, ale w jaki sposób ma się to sfinansować? Przecież pieniędzy nie dostaniesz z nieba. To prawda, dlatego zamierzam skorzystać z możliwości Crime Supportu będącego częścią Event Teamu (z którym już jestem po słowie - m.in. z @boa oraz @siwysoprano), by sprzedać obrazy z zyskiem i otrzymać za to gratyfikację pieniężną. Dzięki temu procesowi otrzymam finansowanie dla kolejnych grup chcących dodatkowo dorobić do swojego włamania, bądź celujących konkretnie w kradzieże sztuki. 
    Jeżeli ktokolwiek ma pytania lub chciałby dowiedzieć się więcej w tej części to oczywiście zapraszam do kontaktu — chętnie odpowiem na wszystkie nieścisłości, z wielką przyjemnością przyjmę wszelką formę krytyki i propozycje działania. 
  3. Grizz1y polubił odpowiedź w temacie przez Adrian1 w [San Fierro Crime Family] Spanish Ave Boys   
    Richie, po co ty znowu w to grasz, co?
  4. Grizz1y polubił odpowiedź w temacie przez Eliteq w [San Fierro Crime Family] Spanish Ave Boys   
    Z pewnością nie jest to projekt dla każdego. Na początku wybijcie sobie z głowy jakiś speedrun po członkostwo w rodzinie przestępczej. Chcemy wam zobrazować długą i krętą drogę od współpracownika mafii (associated) do mianowanego członka rodziny (made-guy) ponad chęć szybkiego wzrostu pozycji w strukturach borgaty oraz jednocześnie przedstawić w jaki sposób może funkcjonować rodzina mafijna na miarę 2024 roku. Przede wszystkim styl grania tego projektu opieramy o film Gotti (1996), którym również się inspirujemy. Według wielu ludzi zaznajomionych z tematyką LCN (w tym m.in ex-mobsterów) jest to film/materiał, który NAJBARDZIEJ oddaje rzeczywistość powagi funkcjonowania rodziny mafijnej, natomiast 45-minutowy materiał z polskim lektorem na temat ekipy z Bath Avenue Crew ukazuje najbardziej dobitnie w jaki sposób funkcjonuje to wszystko w dolnym łańcuchu pokarmowym. Od 8 miesięcy gramy surowo, mocno. Nieustannie odstawiamy wszystkie znajomości OOC na bok i skupiamy się czysto na grze In Character. Dodatkowo, warto sobie uświadomić, że mafia amerykańska w LA już od ponad dwóch dekad nie jest wymieniana na liście zagrożeń departamentu sprawiedliwości w stanie Kalifornia. Odchyły od normy staramy się stosować tylko od czasu do czasu na potrzeby projektu. Tworzymy potrzebę zawiłości, rozwoju historii, wątków między postaciami ponad szybką chęć wzrostu rangi w hierarchii rodziny przestępczej z San Fierro. Stawiamy przede wszystkim na zrozumienie czym jest Cosa Nostra w 2024 roku. Spanish Ave Boys - to luźno powiązana koneksjami ze sobą załoga współpracowników, która odpowiada przed poszczególnymi mianowanymi członkami rodziny przestępczej Sacchetti. Faceci w tych ekipach mają wciąż wiele do udowodnienia na ulicy, przez to wydają się być prawdopodobnie bardziej niebezpieczni niż sami członkowie mafii. W porównaniu do mianowanych gangsterów, są młodzi, zazwyczaj do tego towarzystwa wchodzą osoby po 26 roku życia. Ich motorem napędowym do działania oprócz pieniędzy jest chęć upodobniania się do swoich idoli w szeregach borgaty. Niektórzy z tych chłopców pełnią funkcję posłańców, inni dopuszczają się aktów przemocy i wykonują wszelkie zadania jakie stawia przed nimi rodzina mafijna. Większość z nich cechuje arogancja, nadmierna pewność siebie, zarozumiałość. Czasami próbują wszczynać bójki i bywają rasistowscy. W 2024 roku w amerykańskiej Cosa Nostra dużo rzadziej dochodzi do morderstw aniżeli jeszcze w latach 90. To było istne szaleństwo. Było mnóstwo przemocy i zabójstw. Ulice zostały zalane narkotykami. Nic nie zdobywało tak wielkiego uznania w tym kręgu jak odebranie komuś życia. To był zaszczyt dla którego warto było zabić. 3 dekady później - wszystko sprowadza się tylko do jednego - zapachu forsy.
    Więc co dokładnie trzeba zrobić, żeby zostać uznanym za współpracownika? - w praktyce współpracownikiem jest osoba, która została "wpisana" do "rejestru" przez mianowanego członka mafii. Żołnierz rodziny przestępczej udający się do swojego kapitana informuje go, że od teraz ten współpracownik należy do niego. Współpracownik może zostać odebrany mianowanemu członkowi tylko wtedy, gdy ten członek dobrowolnie go zwolni lub jeśli kapitan / panel administracji do kierowania rodziny wydają rozkaz przeniesienia tego konkretnego współpracownika na inną osobę. Współpracownicy mogą być "zarejestrowani" z dowolnym członkiem, niezależnie od tego, czy jest to żołnierz, kapitan czy członek panelu zarządzającego rodziną mafijną. Od współpracowników oczekuje się regularnego przekazywania określonych kwot pieniężnych dla członka rodziny w zamian za protekcje na ulicy. Jeśli współpracownik coś "schrzani" - to winę poniesie on sam ale również mianowany członek rodziny który go reprezentuje i jest za niego odpowiedzialny. Zważając na okoliczności w jakich dzisiaj znajduje się amerykańska Cosa Nostra można łatwo dojść do wniosku, że na dłuższą metę wejście ustawy RICO sprawiło, że bardziej atrakcyjne jest bycie współpracownikiem niż członkostwo w mafii. W 2024 roku bycie w mafii to nie jest już prestiż. Spora odpowiedzialność. Wieczne ciepło od strony służb. Opłacanie się szefom. Niektórzy chcą pozostać wiecznymi współpracownikami i trudno im się dziwić. Ma to dużo więcej plusów niż może się to wydawać. Mają niski profil. Dzięki temu nie są aż tak na celowniku służb. Mogą spokojnie zarabiać. Nie muszą oddawać połowy daniny dla szefów. Przekazują tylko taką ilość pieniędzy, która zapewni im gwarancję bezpieczeństwa. Stawki też poszły w dół, nie zarabia się już tyle co kiedyś z racji rozwoju społeczeństwa/technologii, rozwoju służb. Kiedyś zbierano koperty co tydzień a teraz od zrobionego interesu albo raz w miesiącu. W dzisiejszych czasach odmowa zrobienia z siebie oficjalnego członka nie wiąże się z konsekwencjami a pełnoprawni członkowie rodzin mafijnych którzy sobie nie radzą, bądź są uwikłani w jakiś wewnętrzny spisek - zostają odstawieni na półkę, co jest dla nich gorsze niż zabójstwo. Tracą w ten sposób możliwość zarabiania pieniędzy w swoim 'zawodzie', poprzez utratę szacunku, władzy i koneksji. Świadkowie koronni również nie są zabijani, chyba że posiadają solidną wiedzę umożliwiająca wtrącić cały panel administracji rodziny mafijnej do więzienia. Są też „Connected guys”. Są to goście, którzy zazwyczaj przyjaźnią się z mianowanymi członkami rodziny i jej współpracownikami ale tak naprawdę nie chcą „wtrącać się” w codzienne życie mafii. Są to zazwyczaj odnoszący sukcesy biznesmeni lub uliczni handlarze. Connected guys są trochę jak „wolni agenci”, którzy robią interesy z mafią ale nie oddają jej części swoich zarobków i tym samym nie mają też zapewnionej protekcji na ulicy z ich strony podczas gdy współpracownicy są jak nowi rekruci. Jednak w obu przypadkach Connected guys i Associates mogą mieć naprawdę dużą władzę, w zależności od tego, kim oni są, jaki jest ich rodowód, ile pieniędzy potrafią zarobić dla rodziny i jakimi otaczają się przyjaciółmi.
    Nie przymykamy oka na zanizanie poziomu rozgrywki w naszych szeregach. Jeśli ktoś ewidentnie nie dojeżdża poziomem i nie chce popracować nad jakością trybu pomimo naszego feedbacku, to nie wahamy się usuwać tego typu jednostek z naszego projektu. Preferujemy zdecydowanie grono 8-10 osób, które mogą gwarantować solidną jakość gry niż kilkanaście osób, które spoczywają na laurach i grają na pół gwizdka.  --> Los Santos.Cosa Nostra
    news-room:
    Los Santos.Cosa Nostra Francis Buglione - kapitan lokalnej rodziny, skazany na 15 lat więzienia. Vincent Macaluso - Alleged Caporegime Of The Sacchetti Crime Family Get Shelved. [F B I] Takedown of Sacchetti Crime Family. Fatum nad lokalna rodzina mafijna Sacchetti wciąż trwa. Paul Orefice - gdy kota nie ma, myszy harcują. management: @oskarish @Assassynek @Eliteq
    cosa nostra san jose crime family san francisco crime family projects:
    L.S. VINEWOOD BOXING GYM Scandalous Studio Spanish Ave Pawnbrokers Inc. Torero Pills s it Illegal to Possess Steroids in San Andreas? Is There A Meth Lab Near You? discord:
    https://discord.gg/Ymfg3Ncuue
  5. Grizz1y polubił odpowiedź w temacie przez Naya w [San Fierro Crime Family] Spanish Ave Boys   
    The identified individuals on this surveillance footage are Kevin "Coco" Cocarelli (left) and William "Butchy" Marazzi (right). They are projected to be the new proxy owners of Raven Slaughterhouse.
     
  6. Grizz1y polubił odpowiedź w temacie przez Matimus w [San Fierro Crime Family] Spanish Ave Boys   
    Godzinę później:

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin