Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Mniejsze "przetrzymki"


Szybki

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że bardzo rzadko wrzucam propozycje na serwerach co startują dopiero, ale czasem te propozycje mają większy sens niż "duty 3x". Zaczynając od tego że to nie będzie jakiś płacz o to, chciałbym aby nikt tego nie odbierał jako wylew hejtu czy coś podobnego. Głównie propozycją celuje w społeczność półświatka jak i z organizacji porządkowych moim zdaniem są one o wiele za dużo proponuje zrobić system dawać mniejsze kary od 2 do 3h za jakąś błachostke typu posiadania zbyt dużej ilości narkotyków (zależy od ilości oczywiście) czy ucieczkę, a już takie największe kary dawajcie od 25 do dożywocia (blokady postaci) za jakieś morderstwo czy próbę morderstwa. Jeżeli chodzi wtedy o zbijanie godzin zróbcie to tak aby postacie musiały być online by czas leciał, osobiście dla mnie bardziej jest w porządku załóżmy jakbym musiał zbijać te 3/5h będąc online, oczywiście jakby propozycja się przyjeła fajny jakby PD patrzyło jak ktoś gra przesłuchanie, jeżeli fajnie no to wiadomo kara niższa jeżeli na tak zwany "odpierdol" no to kara wyższa. Chciałbym również aby w tej propozycji wypowiadały się tylko i wyłącznie osoby z środowiska półświatka i organizacji publicznych, jak i oczywiście gamemasterzy.

Edytowane przez peterin

https://cdn.discordapp.com/attachments/782023933410017333/793277659140456498/unknown.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej się z tym zgadzam, kara za przestępstwo w grze powinna być częścią gry, a nie rzeczywistą karą. Mimo wszystko moje zdanie jest takie że sam system tego że nie musisz być w grze żeby zbić kare jest wporządku, lecz dalej jest on za długi mimo wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by mialo sens gdyby jail nie lecial offline, wiezienie jest ustalane na konkretna date i godzine a nie godziny ktore trzeba "przesiedziec" w grze, a dodanie takiego systemu byloby po prostu cofnieciem sie w rozwoju
obecny system zapobiega akcjom pokroju skuterzysty uciekajacego przed PD ktory tego samego wieczora wychodzi na wolnosc bo /do minely 2 lata

+ w momencie zastosowania tego co podales wyzej mielibysmy ta sama sytuacje, facet ktory dostal 24h za morderstwo wychodzi 2 dni pozniej bo zostawil kompa na noc

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym sensownym rozwiazaniem na skrócenie czasu jaila byloby dodanie "Active Roleplay Time" który zliczałby czas "aktywnego roleplayu" (naliczałoby go tylko gdy gracz wysłałby jedno /me, /do lub zwyczajnie powiedział coś na czacie IC raz na przynajmniej minute) i ustawienie że 1h "aktywnego roleplayu" zbijałoby nam dajmy na to 6 godzin jaila
Na ten sam system "Active Roleplay Time" powinny tez przejsc wszystkie /duty biznesow i frakcji by zamiast pojedynczego paydaya za przeafczenie 45 minut na /duty moznabylo nabijac nieograniczona ilosc paydayi dziennie, ale liczonych wlasnie systemem Active Roleplay Time na zasadzie 1h ACT = 1 payday (+ zakodzenie ze jezeli nie wyrobi sie pelnej godziny ACT to ilosc przegranych minut by sie zapisywala nawet na nastepny dzien)

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, lexiz napisał:

Jedynym sensownym rozwiazaniem na skrócenie czasu jaila byloby dodanie "Active Roleplay Time" który zliczałby czas "aktywnego roleplayu" (naliczałoby go tylko gdy gracz wysłałby jedno /me, /do lub zwyczajnie powiedział coś na czacie IC raz na przynajmniej minute) i ustawienie że 1h "aktywnego roleplayu" zbijałoby nam dajmy na to 6/12 godzin jaila
Na ten sam system "Active Roleplay Time" powinny tez przejsc wszystkie /duty biznesow i frakcji by zamiast pojedynczego paydaya za przeafczenie 45 minut na /duty moznabylo nabijac nieograniczona ilosc paydayi dziennie, ale liczonych wlasnie systemem Active Roleplay Time (+ zakodzenie ze jezeli nie wyrobi sie pelnej godziny ACT to ilosc przegranych minut by sie zapisywala nawet na nastepny dzien)

przecież to nie przejdzie, bo faktycznie wymaga interakcji z innym graczem

Sons lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest różnica czy zbijam czas jaila w grze na afku, czy z wyłączaną grą? Na GTA sa jeszcze nie był żadnego problemu żeby dać alttab i odpalić inną gierkę, ale tutaj w wielu przypadkach, tak jak moim przy włączonym gta ciężko już nawet odpalić przeglądarkę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ale bez przymusu bycia w grze, poprę moich przedmówcy, nie o to chodzi żeby w takim razie trafić do pierdla wieczorem a wyjść jescsze w nocy bo przeleciał czas gdy byliśmy afk to raz, a dwa - u niektórych w tym mnie zminimalizowanie gta 5 i działanie na przeglądarce czy nawet discordzie to dla komputera jest jak napierdalanka w Wietnamie. No ale czas kary możnaby zbalansować i zwracać uwagę na poziom łobuza podczas całej interakcji zapuszkowania co równałoby się z zmniejszeniem kary.

 

 

pls pet nie bij

Edytowane przez Bolec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Bolec napisał:

Ok ale bez przymusu bycia w grze, poprę moich przedmówcy, nie o to chodzi żeby w takim razie trafić do pierdla wieczorem a wyjść jescsze w nocy bo przeleciał czas gdy byliśmy afk to raz, a dwa - u niektórych w tym mnie zminimalizowanie gta 5 i działanie na przeglądarce czy nawet discordzie to dla komputera jest jak napierdalanka w Wietnamie. No ale czas kary możnaby zbalansować i zwracać uwagę na poziom łobuza podczas całej interakcji zapuszkowania co równałoby się z zmniejszeniem kary.

 

 

pls pet nie bij

przecież ten czas spada offline, po prostu przydałby się system który za active roleplay time zbijałby ten czas dużo szybciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez kitu, obecnie bardziej opłaca się strzelać do policji lub na siłę uciekać, bo jak dobrowolnie się poddasz to lecisz na tydzień do pudła w którym chuja się dzieje i masz na tydzień lub dłużej zablokowaną postać z gry. Serwer dopiero co wystartował a ludzie już dostają dłuższe wyroki niż czas istnienia serwera. Lexiz dobrze napisał o wprowadzeniu Active Roleplay Time, nakręciło by to rozgrywkę w więzieniu przy okazji skracając wyroki, a kto by miał w to wyjebane czekał by sobie ten tydzień offline.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Grower napisał:

Bez kitu, obecnie bardziej opłaca się strzelać do policji lub na siłę uciekać, bo jak dobrowolnie się poddasz to lecisz na tydzień do pudła w którym chuja się dzieje i masz na tydzień lub dłużej zablokowaną postać z gry. Serwer dopiero co wystartował a ludzie już dostają dłuższe wyroki niż czas istnienia serwera. Lexiz dobrze napisał o wprowadzeniu Active Roleplay Time, nakręciło by to rozgrywkę w więzieniu przy okazji skracając wyroki, a kto by miał w to wyjebane czekał by sobie ten tydzień offline.

 

ART w pigułce

/me wzdycha.   i tak co 10 sekund

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin