Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[WIB] whatinbusiness #014 - 14/01


kislu

Rekomendowane odpowiedzi

Bez_nazwy-5.png

Condor_Logistic.pngŚwietne ruchy ze strony Concords Logistics. Jak się prezentuje firma? Ocena!


Perspektywy rynku usług logistycznych wyglądają zarówno katastrofalnie, jak i obiecująco. W owym sektorze, z dnia na dzień, pojawiają się nowe podmioty walczące nieudolnie o przyszłych klientów , wielkie korporacje oraz średnie firmy, które od wielu lat funkcjonują w owym sektorze gospodarczym. Począwszy od wyludnionych siedzib i hangarów działalności, kończąc na pięknych lokalizacjach w największych aglomeracjach miejskich. Niewątpliwie ekonomia światowa pokazuje, że firmy transportowo-logistyczne mają coraz więcej zamówień i zleceń w dobie globalnego konsumpcjonizmu, a klient oczekuje najwyższej jakości, która poprzedzona jest szybką dostawą - kolokwialnie mówiąc; "pod same drzwi". W Los Santos jest mnóstwo podmiotów, które walczą o swoich przyszłych nabywców oraz próbują utrzymać przy sobie klientów, którzy chociaż raz skorzystali z ich usług. Każdy działający w owej branży zadaje sobie to pytanie. Co wpływa najkorzystniej na przyciągnięcie klientów właśnie do nas? Wielu ludzi wskazuje na dobrze zaprogramowane aplikacje, dzięki którym kupujący ma szybki dostęp do lokalizacji kierowcy dostaw, a także szybki i łatwy dostęp z obsługą klienta. Nie zapominajmy o stronach internetowych, które powinny przemawiać do nas swoim wyglądem i estetyką.. Czy tylko tyle wystarczy, aby osiągnąć wielki sukces i wybić się ponad tysiące innych firm? Prawdopodobnie NIE. Najważniejsza kwestią jest marketing oraz kształcenie dobrego wizerunku firmy - public relations. Od lat wszyscy w sektorze logistyki głowią się jak poprawić swój PR. Dlaczego? Chociażby zagłębiając się w opinie Internetowe można zauważyć, że w skali od 1 do 5 - większość firm posiada swoją ocenę w statystykach na poziomie 2 gwiazdek. Co może być powodem tak niskiej oceny tego sektora? Uważam, że jako główny powód trzeba podać żądzę posiadania i komercjalizm przez zwykłego człowieka, który zbyt szybko ocenia. Nie zastanawia się nad przyczyną problemów, z jakimi zmagają się obecni przedsiębiorcy w dobie wszystkich zawirowań i dylematów, jak pogodzić wymienione trzy wyrazy - jakość, wydajność i cena.

Chciałbym Wam zdradzić sekret, w jaki sposób radzi sobie jedna z wielu firm logistycznych, które są zarejestrowane w Los Santos. Mianowicie myślę, że ich PR z miesiąca na miesiąc zmierza w coraz lepszym kierunku, a research, który wykonałem pokazuje, że ich klienci są zadowoleni. Zadowolenie ukazane jest na najbardziej popularnych stronach Internetowych, które są związane stricte z logistyką. Concord Logistic swoją bazę transportową posiada w okolicy Los Santos International Airport. Taka lokalizacja umożliwia firmie łatwą i korzystną pozycję do odbioru oraz wysyłki towarów za pomocą maszyn przystosowanych do transportu lotniczego. Aktywne profile społecznościowe i imprezy biznesowe działają na plus firmy, bowiem mają za zadanie przyciągać nowych klientów. Pracownicy także mogą liczyć na odpowiednie miejsce pracy. Premie, ulepszone warunki, lepszą atmosferę w firmie i zapewnione kursy, które za zadanie mają doszlifować umiejętności kierowców, jak i magazynierów. Cel firmy pozostaje taki sam, bez zmian - szybki oraz bezpieczny transport i również przechowywanie całego towaru. Jednak Concord Logistic inwestuje w nowoczesne technologie oraz pomysłowe rozwiązania.

Marketing to bez apelacyjnie górująca kwestia w owej firmie. Z końcem grudnia i początkiem stycznia - zarząd postanowił zorganizować spontaniczną zbiórkę na rzecz poszkodowanych mieszkańców, których dotknęła klęska żywiołowa. Ogromne ciężarówki krążyły cały dzień zbierając żywność, ubrania i napoje od lokalnych przedsiębiorstw znajdujących się w Los Santos. Adam Sheep, CEO firmy, podzielił się z nami swoją wypowiedzią. Wypowiedź dotyczyła tego, że każdy mieszkaniec powinien wejść w ten nowy rok prawą nogą, z uśmiechem na twarzy i pozytywnymi emocjami. Nawet Ci mieszkańcy, których sytuacja życiowa jest trudna. Z tego też powodu została zorganizowana ta zbiórka. Wszystkie zgromadzone towary to ponad trzy pełne ciężarówki marki Boxville. Towary trafiły do lokalnych schronisk, gdzie zostały przekazane w ręce wolontariuszy. Adam Sheep podziękował wszystkim zaangażowanym biznesom i aktywnie biorącym udział personom. Zaapelował także o to, aby angażować się w takie akcje w przyszłości. W pełni zgadzamy się z CEO Concord Logistic. Podsumowując i kończąc, to jest właśnie kluczowy czynnik, który ukazuje nam jak odnieść sukces w branży logistycznej, dziękujemy!

(Written by Oscar Smith. Edited by Alyssa Mitchell)

sngine_d2decda0420ac4ac5ddf62eae65539f5.webpKolejne działania Fuzzy na tle marketingowym!


Na tle największych koncernów, niewątpliwie wiodącą korporacją w branży napojowej jest Fuzzy, które działa na terenie całego Red County. Ich głównym celem jest trafienie w gust konsumenta, jak każdej innej spółki zajmującej się wytworami podobnego typu. Zajmują się produkcją wszelakiej maści napojów - sody, soki oraz inne wyselekcjonowane trunki. Dodatkowo, według ustaleń stosują tylko i wyłącznie naturalne składniki podczas produkcji. Nieciężko zauważyć, że w obecnym czasie Fuzzy posiada dobrą, a nawet bardzo dobrą opinię wśród społeczności. Dodatkowo - świetnie spisują się współprace zawarte z Fuzzy, które mają na celu poprawić PR firmy. Skupiają wokół siebie świat celebrytów, sportowców, modelek, influencerów, jak i biznesmenów oferując napoje na spotkania, bankiety, koncerty - każdego rodzaju wydarzenia.

Ciężko się nie zgodzić, że rozwój jest najważniejszą kwestią, a zarząd spółki nie próżnuje i z dnia na dzień nawiązuje coraz to nowsze kolaboracje. Ostatnio zdołali nawiązać współpracę z gigantem pod nazwą ERIS, gdzie wypuścili napój izotoniczny, który pojawił się na półkach największych biznesów, sklepów i stacji benzynowych. Dodatkowo zorganizowali zbiórkę na rzecz lokalnego domu dziecka, co przyczyniło się do kolejnych sukcesów w kwestii public relations. Można zauważyć nowe smaki, które trafiają w usta większości imprezowiczów w Los Santos, ale także zapracowanych ludzi, którzy potrzebują zastrzyku energii podczas długich godzin pracy. Kolejną kwestią jest nawiązywanie współpracy z przedsiębiorstwami z tej niższej półki, jak i wyższej. Jest to ogromny sukces, że firma potrafi otworzyć się na wszystkich, a nie tylko na wybrane podmioty! Mianowicie - Birreria Davis Bar & Pub, Colosseum Gym, Murphy's Pub, Irish Pub oraz Metro Club. Dodatkowo różne mini wydarzenia otwierające się na społeczność miasta, a także zbiórki organizowane ze strony Fuzzy. Mowa tutaj o niedawnej, głośnej zbiórce w świątecznym nastroju - wielkie brawa!

Kończąc to wydanie whatinbusiness, chciałbym dorzucić jeszcze najnowsze działania owej firmy, czyli zorganizowanie hucznej imprezy spod nazwy "FUZZY PARTY", której hostami odpowiadającymi za zabawę byli DJ DOOM oraz DJ Nemesis. Wydarzenie to było skierowane w promocję najnowszej kolaboracji spółki, czyli FUZZY & THE MOUNT DISTILLING Co. Ową markę znamy z wysokiej klasy produktów alkoholowych. W ten sposób obie firmy zdołały pójść o krok do przodu oraz o wspólnych siłach stworzyli produkt alkoholowy z dodatkiem klasycznej Fuzzy Cola. Zostało ogłoszone, że produkt znajdzie się w sprzedaży w przeciągu kilku dni. Ponadto, media społecznościowe zapłonęły wskutek informacji o współpracy z .101 inc, gdzie owocem kolaboracji ma być napój energetyczny na bazie Fuzzy. Jeśli jesteś fanem napojów wyskokowych, które z łatwością postawią Cię na nogi, to koniecznie skorzystaj z ich oferty!

(Written by Oscar Smith. Edited by Alyssa Mitchell)


unknown.pngTOP 3 biznesy tego tygodnia - czyli recenzje!

1) PDM Pub - w dzisiejszym wydaniu whatinbusiness na pierwszej lokacie top biznesów tego tygodnia znajduję się pub pod nazwą PDM. Samo PDM Pub już było widywane w poprzednich rankingach wydania whatinbusiness. Jest to mocny zawodnik swojej kategorii na naszym rynku, ale nie bez powodu takim jest. PDM Pub to lokal gastronomiczny, który znajduje się na dzielnicy Del Perro / Bay Cite Ave. Miejsce wyłania się przede wszystkim tym, że panuje tam świetna atmosfera, która głównie jest skierowana do miłośników fanów motoryzacji, a także jest poprzedzona świetną kadrą pracowniczą. Nie zrozumcie mnie źle, ale dosłownie możecie wjechać do środka lokalu swoim autem, rozumiecie to? Swoim autem! Bez problemu możecie go pilnować mając go na swoim widoku, kiedy siedzicie przy barze i popijacie wyśmienite trunki, jakie są tam serwowane. Poważnie, musicie odwiedzić to miejsce i przekonać się na własnej skórze jak to jest!

2) Marlowe Restaurant - na drugim miejscu w top biznesów tego tygodnia znalazła się restauracją spod szyldu Marlowe. Marlowe znalazło się pierwszy raz w recenzjach biznesów na dość solidnej lokacie, jak można zauważyć. Czym to jest spowodowane? Przede wszystkim tym, że Marlowe to nie jest zwykła restauracja. Jest to restauracja, która wyłania się eleganckością spośród innych. Nakłada nacisk na profesjonalizm, prezentuje swoją ekskluzywność. Wchodząc do środka ujrzymy bogate wnętrze wypełnione naturą. Jeżeli mamy chęci zjeść na świeżym powietrzu to nie jest to problem, bowiem Marlowe wyposażone jest w swój taras, gdzie spokojnie możemy zjeść wpatrując się przy tym w naszą piękną metropolię Los Santos. Klimat jest prześwietny. Będziemy czuli się bezpiecznie, a nasze kubki smakowe w pełni zostaną zaspokojone świetnymi potrawami, a także wykwintnym winem, ponieważ z tego słynie też sam szyld - z pysznego i wytrawnego wina. Kadra pracownicza stara się o swoich klientów. Zapewnia im najlepszy pobyt, jaki mogą sobie wyobrazić. Bez argumentacyjnie jest to miejsce godne polecenia. Warto przykuć na nim oko, odwiedzić i spróbować świetnego menu dań!

3) Kilnayā Workshop - na trzecim miejscu uklasyfikował się warsztat samochodowy. Kilnayā występuje pierwszy raz w zestawieniu whatinbusiness i od razu ląduje wysoko - na trzecim miejscu. Myślę, że miejsce w rankingu zasłużone z kilku powodów. Kilnayā to nie jest zwykły warsztat samochodowy, tak jak każdy. Jest to warsztat, który wyróżnia się spośród innych swoim typem. Miejsce te kieruje się przede wszystkim tematem Japońskim. Japanese Domestic Market, w skrócie JDM, to w prostym tłumaczeniu wszystkie auta japońskie. Posiadasz takowe i chciałbyś je "wypieścić" na każdy najlepszy sposób? Myślę, że Kilnayā Cię nie zawiedzie i spełni Twoje wszystkie oczekiwania na każdym możliwym kroku. Kadra pracownicza jest w tym temacie wyszkolona, bowiem z tego słynie właśnie ten warsztat - japońskie samochody. Nie znasz się na pojazdach, ale chciałbyś podrasować swoją bestię? Nie szkodzi. Właśnie w tym przypadku też przychodzą z pomocą pracownicy, którzy bez problemu doradzą Ci w sprawie części objaśniając szczegółowo, ale w zrozumiały sposób dla klienta. Poważnie, jeżeli nie wiesz gdzie wstawić swojego "Japońca" to zajedź do Kilnayā! Jedno z lepszych, jak nie najlepsze dostępne miejsce w naszym pięknym mieście.

Edytowane przez kislu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin