Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[Warsztat] Fuentes Workshop


GEBI

Rekomendowane odpowiedzi

1241162506_fuenteswrokshop-Kopia.png.c2f20d1e2cc266497ab82492c31f3c4f.png
Dźwięk pracujących pomp i ryk silników V8 - to właśnie Fuentes Workshop.

''Somos siempre los primeros''

 

 

Warsztat samochodowy założony w 2022 roku przez Roberta Fuentes. Były pracownik poważanego warsztatu na Davis postanowił opuścić dotychczasowe miejsce pracy i spełnić swoje marzenie o przeróbce samochodów na skaczące potwory. Cukierkowe barwy, bogato zdobione wnętrza, lśniące w słońcu szprychy a wszystko to z rąk ludzi z pasją. Początkowo warsztat nie przynosił ogromnych kokosów - najpierw trzeba było wbić się na scenę tuningową pod inne, wcześniej otwarte biznesy. Jednak z czasem mieszkańcy Santos, widzący kolumny przyjeżdżających na trzech kołach samochodów zainteresowali się tematem low' co przyniosło pierwsze, poważne zyski. 

                                           GTA-V-a.jpg.0db238538bfcc63af3cf6540e9badc45.jpg

Zacznijmy od tego co to jest lowrider i skąd się wywiódł...


Samochód o niskim zawieszeniu posiadający zmodyfikowany układ hydrauliczny.
Tak przerobiony układ pozwala na dosłowne ''położenia'' pojazdu na ziemi.
Hydraulika pozwala na skoki pojazdu przez to lowridery są nazywane ''skaczącymi samochodami''.
275359764.jpg.2044448a410616a939830414b0f71a5d.jpg
Lo-lo pojawiły się w USA na początku lat 30-tych za sprawą meksykańskich emigrantów, którzy zmieniając wygląd samochodów chcieli pokazać swoją latynoską odrębność w społeczeństwie.




Lowrider często otrzymuje wizualnie wiele zmian od swojego właściciela, ale prawdziwy lowrider jest identyfikowany przez jego technikę i umiejętności. Podczas konwersji osie pojazdu są najpierw stabilizowane, aby później mogły amortyzować skoki i inne obciążenia. Po zakończeniu tego pierwszego kroku na każdym kole zamontowane są pompy elektryczne, które można obsługiwać niezależnie od siebie. Dzięki tym indywidualnie adresowalnym pompom można podnieść tylko jedną oś, a nawet tylko jedno koło, aby pojazd podskoczył.




 

Ale czy to koniec możliwości  Fuentes Workshop?

 

Klasyczne, skaczące samochody to nie wszystko.
Czym byłoby życie bez wyróżniającego się motocykla w starym dobrym stylu?
Są jeszcze na świecie ludzie, którzy stanowią przysłowiowy procent w pewnych kręgach motoryzacji.

0986e-16138141260269.jpg.de3b9a3a97c4c62345772c1975be1a21.jpgDla wielu, wśród motocyklistów jeżdżących codziennie po drogach, gwiazdy sportu są wzorem.
Wielu chce ich naśladować, lub choćby się do nich upodobnić.
Dlatego twórcy maszyn customowych często szukają inspiracji w świecie motosportu.
Już pierwsze amerykańskie cut-downy i bobbery przypominały ówczesne motocykle flatrackowe.

Były po prostu połączeniem lekkiego i sprawnego podwozia z mocnym silnikiem i atrakcyjnym, nowoczesnym wyglądem.
Amerykańskie Harleye i Indiany znacznie cięższe i wyposażone jeszcze w ręczną zmianę biegów i nożne sprzęgło wyglądały na ich tle jak relikt minionej epoki.
Ale i one miały swoje zalety, pancerna budowa powodowała, że można je było naprawiać bez końca.
Starą maszynę z demobilu albo z policyjnej wyprzedaży można było kupić prawie za grosze, a i części zamiennych było w bród.
Harleye kupowano więc z pobudek patriotycznych albo ekonomicznych lub z obu powodów jednocześnie.
Jak już miałeś takiego Harleya musiałeś zrobić z nim coś, by był szybszy.
Najprostszym sposobem było pozbycie się zbędnego balastu, czyli ciężkich błotników, wielkich lamp i reflektorów i ewentualnie zastąpienie ich lżejszymi częściami z mniejszych motocykli.

Przeróbki prowadzono oczywiście mając za wzór maszyny, które rywalizowały na amerykańskich owalnych torach.

 

 

Przerabianie motocykli było szczególnie popularne w amerykańskich nieformalnych klubach motocyklowych, których członkowie rekrutowali się ze zdemobilizowanych żołnierzy i młodzieży z robotniczych osiedli.
Byli to ludzie, którzy lubili wspólne wypady, ostrą jazdę i ostrą zabawę.
By pogłębić swój wizerunek buntownika, dosiadali przerabianych motocykli.
Początkowo zmiany miały na celu, jak wspomniałem wyżej, sprawienie, by motocykl stał się lżejszy i szybszy, z czasem ważne było również, by szokował swą formą.
Przeróbki zaczęły przybierać coraz bardziej ekstremalne formy, a kiedy w latach 60. nastała era dzieci kwiatów.
Niezwykle barwne malowania, psychodeliczne motywy zastąpiły wcześniejszy, właściwy dla bobberów brudny styl, gdzie maszyny malowano głównie podkładem lub inn
ZombieChopper-GTAO-front.png.2850df1e3d851c99605cabb1d5bfe3db.pngymi matowymi farbami i stosowano proste motywy ozdobne  formie scallopów, płomieni i klubowych emblematów.
Powiedzmy sobie jeszcze czym różni się chopper od bobbera.
Przede wszystkim oba te gatunki wywodzą się z tej samej bazy, czyli typowego ciężkiego amerykańskiego motocykla turystycznego.
W bobberze przeróbki ograniczają się zazwyczaj do ulżenia konstrukcji przez usunięcie ciężkich elementów karoseryjnych i turystycznego wyposażenia.
Bobber zachowuje seryjną postać ramy i w tamtych latach były to przeważnie ramy ze sztywnym tyłem, bo takie miała większość amerykańskich motocykli.
Bobber ma też przeważnie koła i opony o jednakowej szerokości, choć jak zawsze zdarzają się wyjątki.
Charakterystyczne dla bobberów są szerokie i lekko podwyższone kierownice, jak w motocyklach flattrackowych oraz takich, które ścigały się w rajdach przełajowych w latach 30. i 40.
Chopper ma już zmodyfikowaną ramę, najczęściej również ze sztywnym tyłem, wydłużony widelec i jeszcze bardziej zredukowane elementy karoseryjne.
Kierownica może przyjmować bardzo różne formy - może być szerokim i bardzo wysokim ape hangerem, prostym i węższym drag barem.
We wczesnych chopperach popularne były małe siodełka zawieszone na sprężynach dla kierowcy i wyścigowe "poduszeczki" przymocowane wprost do tylnego błotnika dla pasażera.

Rury wydechowe bardzo często zadarte są wysoko do góry, a do mocowania bagażu i oparcie pasażera służy, często wysoki pałąk zwany sissy barem.

 

Lokalizacja warsztatu.
 

Budynek warsztatu mieści się przy Innocence Blvd w dzielnicy Strawberry. W godzinach wieczornych słuchać z budynku cięcia stali oraz warkot silników. 
Przez okna błyskają promienie pracujących spawarek zaś z tyłu budynku chodzą wentylatory filtrujące powietrze w budynku.

warek.jpg.2453adec1281b1bb7eacee6459529419.jpg


''Somos siempre los primeros''
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Późnym wieczorem po pracy, Sean włączył komputer w domu, zalogował się na stronę firmy Fuentes Workshop zamieszczając informacje, a także kilka zdjęć. Kontynuacją pracy nad Declasse Tornado Mariachi**

**Wczoraj Sean Wraz z pracownikiem warsztatu rozebrali częściowo samochód, przygotowując go tym samym do kolejnych prac rozbiórkowych**

Chciałbym bardzo podziękować Rosicie za pomocy przy tym pięknym klasyku!

TornadoPrezentacja1.gif

quW0mHu.png
KpFkZNr.png
Ul82EcS.png
mpS1OA4.png
dr3O32k.png
A0jG6Kl.png
2uBgbuY.pngKlwQaX3.pngzSC8hlR.pngFIGgEPI.pngSTfNqfe.pngu82zaKL.pngTjyP9lq.pngS5IvcGs.jpeg

Prezentacjatornado2.thumb.gif.2345431500d23cc998ef30af07052b6e.gif

**tak jak wspominałem wcześniej, co jakiś czas będę wrzucać screenshoty z renowacji ,rozumiem że czas miedzy tymi akcjami jest różny, jak wiadomo, nie sama gra człowiek żyje! Na dniach pojawią się kolejne screenshot'y z prac nad Declasse Tornado Mariachi**
 

Edytowane przez Krime
GEBI i DraQonPL lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Kontynuacja pracy nad Tornado! **


75zQWAF.png

**Wizyta Roberta w siedzibie Shearer Renovation**

aAQSg4n.pngFgwSkHb.pngLIWeFUd.pngTQmFGpi.pngPCoMsiV.pngU1bmckU.pngdXVANE5.png

ooc.png.aadf4fedf75463f324dc3298997b8ada.png
Siemaneczko! wiem, odstęp czasowy miedzy tymi akcjami jest aktualnie spory, z racji iż w chwili obecnej mam bardzo mało czasu na grę, to także projekt jest opóźniony
postaram sie jak najszybciej skończyć ten projekt! i zabrać sie za następny! aktualnie pracuje w Nowej siedzibie Shearer Renovation! odnosnie S.Renovation za niedługo pojawi sie stosowna informacja! Co to jest? oraz czym dokładnie sie zajmuje!
                                                                                   pozdrawiam Krime!

Edytowane przez Krime
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**Przechodząc obok Warsztatu można usłyszeć hałasy wydobywajace się tuż za uchylonej bramy warsztatu Fuentes Workshop, zagladajacc przez brame można dostrzec kobiete pracująca przy jednym z wielu najadujacych się samochodów srodku warsztatu**

rosita.thumb.png.c93169254aca1ef4d72f6ea2a43f669a.png

GEBI lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**kolejne prace nad pięknym Declasse Tornado Mariachi, już niebawem będzie zakończenie **

h1vOAZw.pngc00yyay.pngkolejnaczesctornado3.thumb.png.5204a4fcb0a13e033728033644b1355a.pngj1m5Mkh.png

**nie oczekiwanie w chwili gdy Sean zrobił sobie mała przerwie w pracy nad tornado, zadzwonił jeden z kontrahentów Sean'a, aby poprosić go o wymianie hamulców**

FygRfka.png
ooc.png
Siemano! pozostałą część z prac wymiany hamulców wleci jutro! ze względów na późną godzinę, i brak obrobionych screenshotów  jestem do tego zmuszony! Piona

 

 

Edytowane przez Krime
GEBI lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin