Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

#1 [Morderstwo] Cleo Menelopez i Tony Cross 27.09.2022


Borko

Rekomendowane odpowiedzi

**Dnia 27.09.2022 po meczu koszykówki w High School na Davis Cleo i Tony zostali na sali i spędzali razem czas, gdy siedzieli na trybunach momentalnie do środka wszedł napastnik i stanął przed nimi, gdy para się odwróciła takowy po chwili rzucił się na Ton'ego i wbijając mu nóż w klatkę piersiową zleciał wraz z mężczyzną na dół uderzając w podłogę. Po chwili wbiegł drugi napastnik tak samo ubrany i zaczął gonić kobietę po całej sali tak żeby ta przy próbie otwarcia drzwi (zamkniętych) została dźgnięta w klatkę piersiową, przy tym straciła przytomność a napastnik zaczął ciągnąć ją za włosy przez całą salę, następnie podszedł z nią do drugiego napastnika który zgubił mężczyznę i szukał go przez cały czas przy krzesłach, kiedy mężczyzna wybiegł z sali to pierwszy napastnik zaczął go gonić. Kiedy pierwszemu napastnikowi udało się złapać mężczyznę wbijając mu nóż w plecy i zaciągając go z powrotem na salę to drugi napastnik zadźgał kobietę kilkukrotnie i powiesił ją na koszu za pomocą liny. Pierwszy napastnik zaciągnął mężczyznę na salę i brutalnie rozpruł jego plecy w okolicach nerki, gdy to się stało na salę weszła sprzątaczka i zauważając sytuacje zaczęła uciekać przed napastnikiem pierwszym który zaczął biegnąć w jej stronę, gdy wybiegli napastnik spróbował się rzucić na kobietę lecz nieudolnie przewrócił się na ziemię pozwalając kobiecie uciec do departamentu. Kiedy departament pojawił się na miejscu mężczyzn nie było na miejscu**

unknown.png

Maska używana przez mężczyzn, można zakupić ją w każdym sklepie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crime6.png

 

**Na miejscu przestępstwa niezwłocznie zjawiły się jednostki lokalnego departamentu policji, w tym oddziały metropolitarne które weszły do budynku z bronią długą, czyszcząc swój perymetr krok po kroku, korytarz po korytarzu, salę po sali. Końcowo dotarli do sali gimnastycznej gdzie zastali takowy widok. Po kilku minutach za patrolami metropolitarnej zjawili się na miejscu detektywi oraz inne ważne persony. Rozpoczęło się śledztwo.**

**Dyrektor szkoły pojawił się na miejscu w przeciągu kilkudziesięciu minut od incydentu i udostępnił każdy możliwy zakamarek i każde osprzętowanie obecne w szkole dla służb które przybyły na miejsce.**

**Detektywi wezwali jednostki SID i techników na miejsce - Ci z kolei zaraz po rozpoczęciu pracy detektywów przystąpili do oględzin miejsca, przeprowadzenia wstepnego a późnij rozszerzonego wywiadu. Kolejnie też przeszli do zbierania jakichkolwiek śladów i pozostałości po napastnikach.**

 

**ŚLEDZTWO**

**1. Czy napastnicy kupili gotowe ubrania do wykonania zamachu, czy posłużyli się takimi, które mieli już wcześniej w swoim posiadaniu?**
                          **1.1 Jeśli posiadali takowe wcześniej - jakie ślady mógł zostawić napastnik który się przewrócił biegnąć za sprzątaczką?**

**2. Co mogli powiedzieć świadkowie obecni wtedy przed szkołą, reszta obsługi budynku szkoły? (Który jak wiadomo z procedur w USA monitorowany jest całodobowo, zwłaszcza takie miejsce jak DHS)**
                          **2.1. Jeśli świadkowie powiedzieli coś więcej - jak mogli określić napastników? Mogli wytypować jakieś znaki szczególne, podać akcent?**


**3.Sam incydent można było również zakwalifikować do tych możliwych z powodu konfliktu interesów.**
                          **3.1 Czy przedstawiciele drużyn którzy zostali po meczu w sali - mogli zostać zidentyfikowani przez detektywów w życiu prywatnym? (Zważając na to, że na miejscu jak i potem w wielu przypadkach pojawili się ich rodzice)**
                          **3.2 Z kim rozgrywająca drużyna mogła mieć konflikt interesów? Komu mogło być na rękę zlikwidowanie tych dzieciaków?**

**4. W którym momencie napastnicy założyli maski?**

                          **4.1 Czy mogli zostać zidentyfikowani przez kamery bezpieczeństwa w szkole lub poza jej terenem w okolicy?**
                          
**5. Systemy kamer bezpieczeństwa w takich obiektach jak szkoły, są wyposażone w możliwość nagrywania dźwięku AUDIO**
                          **5.1 Czy kamery mogły zarejestrować w głosie coś identyfikującego dla sprawców?**
                          **5.2 Czy można było uzyskać jakiś konkretny akcent w wypowiedziach złoczyńców szkolnych w trakcie incydentu?**

**6. Czy na miejscu można było znaleźć DNA przestępców?**
                          **6.1 Jeśli tak - do kogo należy DNA na miejscu?**

**7. Czy przestępcy mieli rękawiczki, czy mieli odkrytą jakąkolwiek część ciała?**
                          **7.1 Jeśli mieli rękawiczki - czy zostawili na nich ślady DNA ubierając je na siebie i czy mogli pozostawić rekawiczkami DNA na choćby klamkach drzwi w szkole?**

**8. Kto w ogóle wpuścił napastników do szkoły o tak późnej porze? Kto stacjonował przy wejściu, gdzie była wtedy ochrona obiektu, lub policja szkolna?**

**9. Jak wiadomo - każdy człowiek ma inną budowę ciała i wagę. Technicy zastosowali technikę zebrania śladów butów pozostawionych na miejscu zbrodni.**
                          **9.1. Czy napastnicy mieli różną budowę ciała i wagę? Jeśli tak, to o ile była ta różnica i jak mocne odciski butów zostawili na miejscu zbrodni?**
                          **9.2. Czy wcześniej w tych butach przebywali w domu/samochodzie któregoś ze sprawców - co mogłoby być szansą na wyłapanie DNA sprawców z ich własnych domów/samochodów i przyniesionych do szkoły na podeszwach?**

**10. Jeżeli sprawcy przyjechali na miejsce przestępstwa pojazdem - jaki to był pojazd?**
                          **10.1. Na kogo był zarejestrowany pojazd?**

**11. Jeżeli sprawcy uciekli ze szkoły na piechotę - w jakim kierunku pobiegli? Jeśli odjechali samochodem, to gdzie jechali i jaką trasą? (Do zaznaczenia na mapce na dole)**

image.png

 

**12. Jak wspomniano wcześniej - departament wielokrotnie miał doczynienia z rodzicami zamordowanych dzieci.**
                              **12.1. Co mogli powiedzieć rodzice? Czy dzieci miały jakieś konflikty?**

 

Edytowane przez nvr forgive
GetPower lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

**1. Czy napastnicy kupili gotowe ubrania do wykonania zamachu, czy posłużyli się takimi, które mieli już wcześniej w swoim posiadaniu?**
                          **1.1 Jeśli posiadali takowe wcześniej - jakie ślady mógł zostawić napastnik który się przewrócił biegnąć za sprzątaczką?**

1. Napastnicy posiadali takowe ubrania przed tym wszystkim, napastnik biegnąc za sprzątaczką mógł jedynie zostawić odciski podeszwy od buta 

**2. Co mogli powiedzieć świadkowie obecni wtedy przed szkołą, reszta obsługi budynku szkoły? (Który jak wiadomo z procedur w USA monitorowany jest całodobowo, zwłaszcza takie miejsce jak DHS)**
                          **2.1. Jeśli świadkowie powiedzieli coś więcej - jak mogli określić napastników? Mogli wytypować jakieś znaki szczególne, podać akcent?**

2. Świadkowie mogli zauważyć jedynie całe ubranie mężczyzn, kawałek szmatki na szyi który ją zasłonił, spodnie, kurtka i maska wraz z rękawiczkami.

**3.Sam incydent można było również zakwalifikować do tych możliwych z powodu konfliktu interesów.**
                          **3.1 Czy przedstawiciele drużyn którzy zostali po meczu w sali - mogli zostać zidentyfikowani przez detektywów w życiu prywatnym? (Zważając na to, że na miejscu jak i potem w wielu przypadkach pojawili się ich rodzice)**
                          **3.2 Z kim rozgrywająca drużyna mogła mieć konflikt interesów? Komu mogło być na rękę zlikwidowanie tych dzieciaków?**

3. Przedstawiciele drużyn wyszli idealnie po meczu, na sali została jedynie ta para. Nikt inny nie mógł mieć na rękę zabicia tych dzieciaków poprzez konflikt interesów, po przesłuchaniu można było dowiedzieć się że dziewczyna odrzuciła raz pewnego chłopaka w sprawie związku.


**4. W którym momencie napastnicy założyli maski?**
                          **4.1 Czy mogli zostać zidentyfikowani przez kamery bezpieczeństwa w szkole lub poza jej terenem w okolicy?**

4. Niestety, napastnicy założyli maski w uliczce bez kamer a pojawili się dopiero na zachodniej części szkoły widoczni na kamerach.

**5. Systemy kamer bezpieczeństwa w takich obiektach jak szkoły, są wyposażone w możliwość nagrywania dźwięku AUDIO**
                          **5.1 Czy kamery mogły zarejestrować w głosie coś identyfikującego dla sprawców?**
                          **5.2 Czy można było uzyskać jakiś konkretny akcent w wypowiedziach złoczyńców szkolnych w trakcie incydentu?**

5. Mogli usłyszeć dosyć znane slangi i głos młodszych osób (Prawdopodobnie uczniów). Akcent Amerykańców.

**6. Czy na miejscu można było znaleźć DNA przestępców?**
                          **6.1 Jeśli tak - do kogo należy DNA na miejscu?**

6. Nie, mieli rękawiczki i kaptury

**7. Czy przestępcy mieli rękawiczki, czy mieli odkrytą jakąkolwiek część ciała?**
                          **7.1 Jeśli mieli rękawiczki - czy zostawili na nich ślady DNA ubierając je na siebie i czy mogli pozostawić rekawiczkami DNA na choćby klamkach drzwi w szkole?**

7. Nie mieli odkrytych części ciała, rękawiczki zakładali z uwagą więc nie mieli jak zostawić na nich DNA

**8. Kto w ogóle wpuścił napastników do szkoły o tak późnej porze? Kto stacjonował przy wejściu, gdzie była wtedy ochrona obiektu, lub policja szkolna?**

   8. Prawdopodobnie po tym czasie wszystkie osoby pilnujące miejsce odjechały a uczennica i chłopak włamali się poprzez otwarte okno w sali gimnastycznej a później ją otworzyli od środka.

**9. Jak wiadomo - każdy człowiek ma inną budowę ciała i wagę. Technicy zastosowali technikę zebrania śladów butów pozostawionych na miejscu zbrodni.**
                          **9.1. Czy napastnicy mieli różną budowę ciała i wagę? Jeśli tak, to o ile była ta różnica i jak mocne odciski butów zostawili na miejscu zbrodni?**
                          **9.2. Czy wcześniej w tych butach przebywali w domu/samochodzie któregoś ze sprawców - co mogłoby być szansą na wyłapanie DNA sprawców z ich własnych domów/samochodów i przyniesionych do szkoły na podeszwach?**

9. Mieli normalną wagę typowego ucznia, była w normie. Mieli prawie taką samą wagę jak każdy normalny uczeń, odciski były średnie. Były to ciężkie buty ubrane dopiero podczas morderstwa osób także nie dało się tego sprawdzić.

**10. Jeżeli sprawcy przyjechali na miejsce przestępstwa pojazdem - jaki to był pojazd?**
                          **10.1. Na kogo był zarejestrowany pojazd?**

10. Na miejsce zbrodni nie przyjechali pojazdem, przyjechali nim do mniejszej uliczki a stamtąd przeszli na piechotę dosyć spory kawałek. Nie dało się dowiedzieć o pojeździe ze względu na ruch w tych godzinach.

**11. Jeżeli sprawcy uciekli ze szkoły na piechotę - w jakim kierunku pobiegli? Jeśli odjechali samochodem, to gdzie jechali i jaką trasą? (Do zaznaczenia na mapce na dole)** 

11. Uciekali w stronę zachodnią, wbiegli w stronę stacji a tam zniknęli. Kamery nie zarejestrowały ich w późniejszym etapie, jakby rozpłynęli się w powietrzu.

**12. Jak wspomniano wcześniej - departament wielokrotnie miał doczynienia z rodzicami zamordowanych dzieci.**

                                      **12.1. Co mogli powiedzieć rodzice? Czy dzieci miały jakieś konflikty?**

12. Rodzice mogli powiedzieć że dziewczyna zanim była w związku z Tony'm, prowadziła związek z Bruce Presscot który około tydzień później zmarł w napadzie na furgonetkę G6. Tony natomiast był rezerwowym w klubie koszykarskim.

Edytowane przez BorkOO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin