Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Le Lapidaire


unforgettable

Rekomendowane odpowiedzi

0BkSYgV.jpeg

"Le Lapidaire" to dom biżuteryjny narodzony wraz z początkiem XXI wieku. Symbolicznym ojcem francuskiej marki z siedzibą w Paryżu jest Josue Lasstere, wizjoner i miłośnik dobrej jakości wyrobów jubilerskich. Eksperymentując przy swoich arcydziełach, szczególną uwagę skupił na srebrze oraz diamentach, co z biegiem lat stworzyło charakterystyczny wizerunek produktów kojarzonych bezpośrednio z Lapidaire. Od debiutu na rynku marka skupia swoje działania na tworzeniu, promocji i dystrybucji wysokiej klasy biżuterii, do której zaliczane są m.in. bransoletki, zegarki, naszyjniki, pierścionki ślubne z obrączkami oraz inne subtelne akcesoria, które zgodnie z zamierzeniami projektantów emanują prostotą wykonania i stonowaną elegancją. Przedsiębiorstwo w swojej działalności pozostaje otwarte na nowe horyzonty i inne kontynenty, rozprzestrzeniając marketing na platformie globalnej.

cd75CPa.png

miejsce.png.b0547c2f25369c18d2effe81291979bc.pngBudynek położony przy Portolo Drive w dzielnicy Rockford Hills to miejsce, w którym rzemiosło jubilerskie i sztuka projektowania biżuterii łączą się, finalnie tworząc wyjątkowe dzieła sztuki. W amerykańskim oddziale domu biżuteryjnego każdy z etapów tworzenia jest starannie przemyślany i wykonywany z pełną dbałością i precyzją. Projektanci odpowiedzialni za wprowadzenie magii do oferty "Le Lapidaire" są twórczymi geniuszami, odpowiedzialnymi za unikalne wzory i nietuzinkowe koncepcje. To właśnie od idei w ich głowach rozpoczyna się proces produkcji, w którym uwzględnione zostają różnorodne inspiracje powstałe na bazie nowoczesnych trendów zmieszanych z szacunkiem oddanym ku bogatej tradycji jubilerskiej. Dalszy etap należy w pełni do kadry jubilerów złożonej z doświadczonych rzemieślników, którzy ręcznie wykonują każdy element biżuterii. Szlifowanie kamieni, montaż, zdobienie oraz formowanie metalu to procesy, które wymagają ogromnej staranności i wiedzy. Sercem większości biżuterii są kamienie szlachetne, które przed procesem produkcyjnym są starannie wybierane pod kątem jakości, szlifu, koloru i wielkości.

cd75CPa.png

Ponadto, "Le Lapidaire" oferuje bogate usługi serwisu posprzedażowego. Oznacza to, że wszyscy klienci mogą liczyć na profesjonalną pomoc w kwestiach związanych z konserwacją i naprawami swojej biżuterii niezależnie od jej wieku. Zobowiązanie do obsługi klienta po zakupie podkreśla troskę o zadowolenie klientów oraz pewność jakości oferowanych wyrobów. Dom biżuteryjny stale pozostaje na fali aktualnych trendów oraz innowacji szalejących w świecie biżuterii. Eksperymentowanie z nowymi materiałami, technologiami i technikami produkcji, aby zapewnić klientom biżuterię zgodną z najnowszymi osiągnięciami branżowymi, nie są dla personelu żadną nowością. Do kluczowych aspektów powiązanych z działalnością "Le Lapidaire" należy ponadto zarządzanie marketingiem zarówno globalnym, jak i poszczególnych oddziałów marki. Szczególny nacisk i dbałość stawiane są na rozpoznawalność idącą w parze z luksusem i wyjątkowością każdego z wyrobów. To sprawia, że biżuteria oferowana przez przedsiębiorstwo nie jest tylko ozdobą, ale także wyjątkowym dziełem sztuki, które niesie za sobą historię, emocje i unikalnością noszących je osób.

Spoiler

Nazwa: Le Lapidaire
Adres: Portolo Drive/ Rockford Hills
Numer konta grupy: 6439543148
Zarząd: CEO Montez Price - 95%
Udziałowiec Miles Tremani - 5%
Kapitał: $400,000

Link do Discord przedsiębiorstwa: https://discord.gg/JHgUyEgm9b

Edytowane przez unforgettable
Barru, 5000, Michigoon i 4 innych lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

logo.png.d00b10470cc7513f0c8daf31c3501de7.png

 Podsumowanie
 

 

- zwiększenie kapitału do 250.000$

 - Rozpoczęcie produkcji nad kolekcją RAPIDE przez złotników

 - Wyremontowanie starego budynku i wykończenie domu biżuteryjnego na Rockford Dr

 - Zatrudnienie dwóch menadżerów

 - Podpisanie umowy z LR Watch Company na sprzedaż zegarków z 1 kolekcji Le Lapidaire

 - Założenie profilu na Lifeinvader

- Produkcja oraz wydanie łańcuchów dla Aniyah Geovanney, Renee Tillery oraz Stormi Breedlove

- Rozpoczęcie produkcji serii luksusowych zegarków we współpracy ze spółką Globe OIL

- Produkcja kilku biżuterii na zamówienie oraz dla klientów specjalnych

- Ogłoszenie pierwszej kolekcji oraz wydanie zegarków na licytacje LR Watch

- Stworzenie stanowisk pracy dla fotografa oraz kierowcy

- Podpisanie umowy z Chuff Security Co. Na ochronę domu biżuteryjnego

- Podpisanie umowy z modelką spod szyldu Bloom

- Sesja zdjęciowa z Charlotte Rizzthly


 



Wydatki

 

Produkcje ~ 225.545$

Opłata za fotografa - 20.000$

245.545$

 

Edytowane przez Siarra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**Nowa na rynku marka zdobywa powoli swoich wielbicieli, a wszystko za sprawą live z udziałem Aniyah Geovanney i promocji łańcuchów. Klienci wyszukują jubilera w sieci po nazwie i cierpliwie oczekują na zapowiedzianą pierwszą kolekcję Le Lapidaire. Mają nadzieję sprawdzić jakość wykonania biżuterii Le Lapidaire, jednak wszystko to odbywa się głównie lokalnie. Przedsiębiorstwo rozwija się w dobrym kierunku, a wszystko co jest przygotowywane, wygląda obiecująco. Inwestorzy bacznie przyglądają się nowemu tworowi, zadając sobie pytanie: Czy biżuteria producenta okaże się być wysokiej klasy produktem?**

Kapitał: $250,000
Status: Nowe przeds.
Czynsz za budynek/tydz.: $10,000
Zysk pasywny: $60,000

Barru, 5000 i francuwa lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

obraz_2023-12-06_185116084.png.486cf37cc9bacc46da7b70a927171e22.png

Podsumowanie

- Zwiększenie kapitału do 400.000$

- Wypuszczeniu zegarków oraz bransoletek z pierwszej kolekcji RAPIDE

- Wykonanie sesji zdjęciowej nadchodzącej kolekcji

- Produkcja biżuterii na zamówienie

- Rozdanie prezentów dla osób zaznajomionych z marką oraz stałym klientom

- Zakończenie produkcji zegarków z RONOIL oraz ogłoszenie ich premiery na Lifeinvader

- Prezentacja nowych projektów marki które na dniach trafią do sprzedaży

- Stworzenie miejsc pracy dla asystenta oraz kierowcy

- Wypuszczenie zegarków we współpracy z RONOIL

Wydatki

Produkcje ~ 144.000$

Sesja zdjęciowa - 20.000$

Premia - 20.000$

184.000$

 

Edytowane przez Siarra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

**Wpływ na zyski przedsiębiorstwa miały:

  • Zakończenie produkcji zegarków z RONOIL oraz ogłoszenie ich premiery na Lifeinvader
  • Prezentacja nowych projektów marki które na dniach trafią do sprzedaży
  • Produkcja biżuterii na zamówienie**

Kapitał: $400,000
Status: Awans na ★
Czynsz za budynek/tydz.: $20,000
Zysk pasywny: $212,000

francuwa i 5000 lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

0BkSYgV.jpeg

PODSUMOWANIE

Przedsiębiorstwo po zmianie właściciela stanęło na lepsze tory, zdecydowanie lepsze. Po zaniedbaniach ze strony byłego CEO przedsiębiorstwo funkcjonowało mówiąc prościej - średnio. Nowy CEO zakontraktował wiele nowych twarzy, głównie to Stormi Breedlove oraz Zayuan Lights Out Monroe. Nowa kolekcja, która wystarowała nieco późno niż planowano została przyczyną pojawienia się nowych, wcześniej wspomnianych ambasadorów marki. Dom biżuteryjny, wywodzący się od Francuza działa - po prostu działa. Nie miesza się w konflikty, nie ubliża nikomu tak, jak inny biznes z innej części miasta 😉


- Zatrudnienie Katheryn Jeter, pomocniczki a jednocześnie asystentki, zdrowego rozsądku dla CEO, Montez Price.

- Zrealizowanie około 20 zamówień prywatnych osób na grillz, naszyjniki, pierścionki zaręczynowe etc.

- Wypuszczenie nowej kolekcji VERSEU.

- Zakontraktowanie ambasadora Stormi Breedlove oraz Zayuan Lights Out Monroe.

Spoiler

SCREENY:

STORMI: 

Ey0HyL4.png

pYJYDYO.png

sxtEqxI.png

image.png?ex=65dbab46&is=65c93646&hm=c9341fd75e61e57e38a7f01bbc3f2bbbe37bb63fd032e43dd60fc6336cb286f4&=

 

LIGHTS: 

MaoxQVw.png

- Wyprzedaże niesprzedanej wcześniej biżuterii po promocyjnych cenach.

- Le Lapidaire zostało oficjalnym sponsorem Los Santos Boxing Association  (Odnośnik do Lifeinvadera, niżej Screenshoty)

Spoiler

SCREENY: 

le1.png?ex=65da0c80&is=65c79780&hm=0679edole1.png?ex=65da0c83&is=65c79783&hm=ccf
le2.png?ex=65da0c88&is=65c79788&hm=615c3
dole2.png?ex=65da0c8c&is=65c7978c&hm=443
le3.png?ex=65da0c91&is=65c79791&hm=14265
dole3.png?ex=65da0ca2&is=65c797a2&hm=a28
le4.png?ex=65da0ca8&is=65c797a8&hm=6bc46
dole4.png?ex=65da0cab&is=65c797ab&hm=5b4

 

- Zakontraktowanie produkcji pucharów dla gali, która ma odbyć się 18.02.2024 

Spoiler

Wh46sGg.png

Odnośnik do tematu: 

 

- Organizacja sesji zdjęciowych dla modelek w celu promocji ww. kolekcji VERSEU. 

Spoiler

SCREENY:

- Sesja z Zayuan Monroe (wybrałem te istotne fragmenty, dobrze sie bawiliśmy podczas tej gry)
- Sesja z Stormi Breedlove (to samo co wyżej)

 

Wynajem studia fotograficznego od Ecstasy Angels (Odnośnik do screenów)

- Próba zgrania się w temacie umowy z Empire Management, nieudana.

- Promocja przedsiębiorstwa poprzez plakaty promujące wydarzenie White Collar Tournament II ze strony Los Santos Boxing Association (Logo - Le Lapidaire jest sponsorem)

- Wykup billboardów promujących nową kolekcję i przedsiębiorstwo (  Opłata trzech billboardów ( 1 ) ( 2 ) ( 3 )  ) 

- Zakup Lifeinvadera za $50.000 w celu promocji przedsiębiorstwa w sieci.

- Prężne prowadzenie Lifeinvadera, na którym CEO przedsiębiorstwa relacjonuje to, co dzieje sie aktualnie wewnątrz przedsiębiorstwa

- Le Lapidaire głównym tematem artykułu Daily Globe

- Promowanie firmy przez hasztagi #VERSEU oraz #LELAPIDAIRE na Lifeinvader

- Produkcja pucharów na White Collar Tournament II, który odbywa sie 18.02.2024. 
 

Spoiler

SCREENY:

oixRnE6.png

SwsXAJj.png

jhoBc04.png

gSVHxUd.png

0vIXv6P.png

D71UQb0.png


(Podziękowania dla @boa, który idealnie wczuł sie w rolę, którą mu opisałem.)

- Le Lapidaire pokrzywdzone przez konkurencje, odnośnik do Celebrity Preview!

WYDATKI NA CHWILE OBECNĄ: 

- Kolekcja VERSEU, która pochłonęła ---> 180.050

- Sponsoring Los Santos Boxing Association ---> $25.000

- Produkcja biżuterii dla osób prywatnych ---> $115.800

ŁĄCZNIE: $320.850

 

Edytowane przez unforgettable
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin