Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[PORADNIK] Znikające tekstury podczas gry?


TheRealDizzy

Rekomendowane odpowiedzi

Elo, jako szary zjadacz chleba który miał spory problem ze znikającymi teksturami w trakcie gry, postanowiłem się tym trochę pobawić, finalnie doszedłem do momentu kiedy tekstury nie znikają, przybyło mi kilkanaście FPS a gra nie straciła na niczym

 

Rozwiązanie jest stosunkowo proste lecz wymagało trochę szperania oraz metody prób i błędów - możecie znać sposób z podkręcaniem procesów GTA 5 w celu uniknięcia znikania tekstur w singlu, tym się będziemy zajmować w celu poprawy tekstur, niestety podkręcanie wspomnianego procesu bez większej ingerencji powoduje spore opóźnienia między grą a serwerem, jest na to rozwiązanie które eliminuje jednocześnie znikanie tekstur oraz owe opóźnienie, jednocześnie przynosząc boost FPS.

 

1. Jeśli nie chce Ci się bawić w włączanie na nowo procesów, pobierz program PRIO

- Mówiąc w wielkim skrócie, instalujesz PRIO, ustawiasz procesy o których zaraz powiem i nie musisz się bawić w ustawiania ich na nowo co włączenie kompa, robicie to raz i zostaje co odpalenie ALTV. Niestety robiąc to bez programu, WINDOWS co ponowne uruchomienie się ustawia proces na normalny.

2. Wejdź na klimacika i postępuj zgodnie z instrukcją

Wchodząc na klimacika, już w momencie ładowania serwera, możecie zacząć działać, trzymacie CTRL + SHIFT + ESC, odpali się Wam menadżer zadań, wchodzicie w zakładkę SZCZEGÓŁY a następnie szukacie tam GTA 5, klikacie na niego prawym, następnie procesy i dajecie WYSOKI

((Wy nie będziecie mieli SET CPU, jeśli nie macie PRIO, będzie tam ustaw proces))

image.png.39b06a08d365f705efbea598051357b2.png

 po tym zabiegu Wasze tekstury już nie powinny znikać, lecz teraz pojawił się problem w postaci dużego opóźnienia z serwerem, żeby temu zaradzić, ponownie dajecie CTRL + SHIFT + ESC, szczegóły finalnie szukacie tych procesów 

Zależnie od Was, możecie mieć ich CZTERY lub PIĘĆ, tyle ile macie tyle ustawiacie, proste

!image.png.bb7fbe111f2326c4b856b3b6a5d3a732.png

Prócz tych, również jeszcze "framehost.exe" dajecie na powyżej normalnego.

Każdy z nich ustawiacie na POWYŻEJ NORMALNEGO żadne wysokie, poniżej normalnego czy co tam do głowy Wam przyjdzie.

3. Gotowe!

Jeśli wszystko zrobiłeś jak trzeba, dzięki wysokiemu procesowi GTA 5 znikną twoje problemy z znikającymi/ładującymi teksturami/obiektami a same procesy serwera, na powyżej normalnego, pozwalają uniknąć ogromnych opóźniej z serwerem które uniemożliwiają grę, pozdro

Edytowane przez TheRealDizzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, ZERO PAIN napisał:

Działa lecz opóźnienia czasami zaskakują

Opóźnienia są naprawdę niewielkie w porównaniu do tego, co się dzieje gdy ustawisz indeks serwerowych procesów na wysoki, pojazd skręca po 10 sekundach, tak samo odpala się chat - to co obecnie da się wykrzesać musi wystarczyć do czasu aż coś z tym ALTV zrobi, jak na moje - owiele lepiej i przyjemniej się gra nawet z tym pół sekundy dłużej w niektórych sytuacjach, niż jeździć w takim stylu

image.png?ex=6548210e&is=6535ac0e&hm=45740778788f9b1a7e2160e0c4c6c67e99ba66e2fd780c253c07bec50aa04319&

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, -... .- .-. .-. ..- napisał:

Nie mam problemu ze znikającymi teksturami czy samą ścinającą się grą, ale za to teraz serwerowy HUD i czat mi się mega ścina momentami. Masz na to jakiś pomysł?

Jest to coś, co sam mam - wynika to z tego, że serwer jest czymś innym niż samo GTA, musi swoje przetworzyć. Jeśli Ci mega ścina, zobacz ping zauważyłem, że ten sposób lubi sobie pingu podbić z niewiadomej mi przyczyny, moje opóźnienie widoczne jest jedynie kiedy naciskam T i muszę poczekać te 0.2 sekundy dłużej, lub też podczas jazdy gdy pasek od obrotów jest jakieś, ponownie 0.2 sek do tyłu wobec stanu faktycznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, -... .- .-. .-. ..- napisał:

Nie mam problemu ze znikającymi teksturami czy samą ścinającą się grą, ale za to teraz serwerowy HUD i czat mi się mega ścina momentami. Masz na to jakiś pomysł?

No i zauważyłem, że największy input lag jest w momencie poruszania pojazdem, w interiorze rzadko widzę różnice w gierce

Barru lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin