Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

001. Wywiad z Elijahem Einarssonem oraz Spencerem Lloydem o biznesie w Los Santos. Co jest przepisem na sukces?


mando

Rekomendowane odpowiedzi

voice_of_the_people.png?ex=667b65d7&is=667a1457&hm=8172918091d089139909db7d9b9bf78679bf1f35b37f9dd8a3bc958cb433ab84&=

**24 czerwca po godzinie 21:30 z siedziby głównej Weazel News rozpoczęła się transmisja na żywo wywiadu Tiny Mandeville wraz z goścmi tamtejszego wieczoru -  Elijahem Einarssonem oraz Spenserem Lloydem. Transmisja była transmitowana w telewizji, internecie oraz na częstotliwości radiowej**


Tina Mandeville: Dobry wieczór, Los Santos! Witamy Państwa tego wieczoru ze studia, z siedziby głównej Weazel News w Los Santos. Przed nami wyczekiwany wywiad z Elijahem Einarssonem oraz Spencerem Lloydem, to nasi dzisiejsi goście, serdecznie ich i Państwa witamy!

Elijah Einarsson: Dobry wieczór Pani redaktor, dobry wieczór Państwu. Cieszę się ogromnie mogąc znów gościć na antenie Weazel News.

Spencer Lloyd: Witaj Tina! I witam serdecznie wszystkich telewidzów oraz słuchaczy telewizji i radiostacji Weazel News - dziękuje, za zaproszenie do studia - świetnie dziś wyglądacie.

Tina Mandeville: Nasi słuchacze są głodni wrażeń i informacji z dzisiejszego wywiadu; może na początek Spencer - jakbyś streścił to, o czym będziemy dzisiaj rozmawiać, czego nasi drodzy słuchacze mogą się spodziewać?

Spencer Lloyd: Sądzę, że wielu soczystych informacji jak można z niczego stworzyć coś dużego, jak działać na rynku by nie dać się z niego wyorbitować, jak determinacja i szersze wizje wpływają na rozwój na rynku oraz jak ważna w całym segmencie działania jest konkurencja i jak determinuje nas ona do pracy.

Elijah Einarsson: Zawsze wychodzę z założenia, że najlepszym sposobem na przewidzenie przyszłości jest jej tworzenie. Taki właśnie powinien być biznes w Los Santos; pełen myślenia o niej. Nie wiem czy się ze mną zgodzisz Spencer, ale najistotniejsza zawsze pozostaje wizja i to po co to wszystko robimy.

Spencer Lloyd: W rzeczy samej Elijah - to wizja i cel naszego tworu jest wyznacznikiem jego istnienia jednakże jak sam dobrze wiesz, droga do tego celu bywa wyboista i utrudniona dlatego tak bardzo naciskam w swoim przypadku na wielowymiarowość i determinacje swoją jak i mojego personelu, którego jesteś członkiem.

Tina Mandeville: Może zacznijmy sobie od podstaw, gdyż wszystko, co powstaje, takowe też ma. Los Santos słynie z przedsiębiorczości, gdzie nie obejrzymy się, mamy takie działalności, ale tak jak wiele z nas, zastanawia się co jest przepisem na sukces? Czy Los Santos jest skierowane na jakieś sukcesy i porażki biorąc pod uwagę czynnik popularności rodzaju wybieranych działalności jako te najczęstsze w Los Santos?

Elijah Einarsson: Nie ma co ukrywać, że wszyscy na swój sposób żyjemy kampanią, która rozgrzewa nasze serca i umysły - elekcją do Białego Domu. Jednak w jej cieniu dzieje się coś znacznie bardziej poważnego; gospodarczy wyścig. Od wielu lat rywalizujemy o pierwszeństwo z Chinami w globalnej układance. Nie ma co ukrywać, że wszyscy na swój sposób żyjemy kampanią, która rozgrzewa nasze serca i umysły - elekcją do Białego Domu. Zawsze przeceniamy zmiany, które nastąpią w ciągu najbliższych dwóch lat, a nie doceniamy zmian, które nastąpią w ciągu następnych dziesięciu. Gospodarka jest systemem połączonych ze sobą naczyń. Zmierzam do tego, że po pierwsze nie możemy kategoryzować biznesów na te lepsze i gorsze. Jestem człowiekiem, który stara się udowodnić, że sukces osiągnąć można w każdej branży - nie ma znaczenia czym się zajmujemy. To co jest istotne, jak wspominał Spencer, to determinacja. Musimy sięgać do pokładów drzemiącej w nas siły, by naginać rzeczywistość do własnej woli. Po drugie, jeżeli zakładamy porażkę, to prędzej czy później niej zaznamy. Wiara w sukces, to podstawa - inaczej wszystko potrafi obrócić się w pył i nicość. Mówię to z poziomu makroekonomii; z perspektywy mikro więcej bez dwóch zdań doda Spencer.

Spencer Lloyd: W obecny momencie marka LLOYD z mikro przemieniła się w makro działając na rynku krajowym Stanów Zjednoczonych. Elijah dobrze tutaj ujął, że każdy z nas bierze udział w wyścigu gospodarczym o prym na naszym globie. Naszym zadaniem jest utrzymanie przy hegemonii Stanów Zjednoczonych i zapewnienie niskich kosztów importu, odpowiedniej wydalności produkcyjnej i pogłębiania przedsiębiorczości wśród Amerykanów. Statystycznie co trzeci Amerykanin odczuwa na własnej skórze żniwo cichej wojny handlowej - na przykład w sektorze półprzewodników - istotą jest udzielenie takich wskazówek i kierunków dla przyszłych przedsiębiorców by czuli nie tylko naturalną potrzebę bogacenia się i zwiększania konsumpcji, ale by ich twór oddziaływał na gospodarkę krajową a nawet globalną, dlatego marka LLOYD jest widoczna w wielu segmentach rynkowych, które zasadniczo są powiązane ale nie są tożsame z rynkiem inwesytycyjnym. Wspieramy markę Ron Oil w działaniach na rynku paliwowym, optujemy i wspieramy strategicznie markę Green Energy w stosowaniu OZE w naszym stanie, wspieramy wspólnie z Horizon Solutions Elijaha odpowiednie kierunki marketingowe i wizualne by zainteresować zagranicznych inwestorów do kooperacji - działamy na rynku logistycznym wspólnie z DLT Incorporated poszerzając ich możliwości ekspansywne na rynku logistycznym oraz wspieramy małych przedsiębiorców, którzy chcą mieć coś własnego, nie podbijać rynku ale być jego istotnym organem. Dlatego ważnym jest by nie bać się zwrócić z pomocą o radę, zaufać ekspertom na rynku i w pełni sił z niezachwianą wiarą podążać wytyczonym krokiem ku wyższym celom.

Tina Mandeville: Zwracacie tutaj uwagę na to, że do sukcesu wystarczy odpowiednia determinacja, to, że nie powinniśmy podbijać rynku, ale zdajemy sobie sprawę z bieżących analiz które pokazują nam to, jak konkurencja dzień za dniem rośnie w siłę. By walczyć o utrzymanie, musimy walczyć z konkurencją, być coraz to lepsi i wyróżniający się, widzimy wiele ogromnych działalności które dzień dzień walczą ze sobą, w kampanii promocyjnej czy o zaufanie i opinie publiczną, czy Waszym zdaniem jest to coś poprawnego, co przyczynia się do budowania naszego rynku, czy jest raczej tym negatywnym czynnikiem?

Spencer Lloyd: Kampanie marketingowe wpływają na ocenę marki wśród ludzi, niemniej nie zapominajmy o tym czym jest nasz biznes. Opinia jest istotna, ale czym jest opinia gdy nie produkujemy flagowych produktów? Meritum jest - wyważenie. Każdy segment jest równie istotny i jak wspomniał Elijah każdy z tych segmentów jest organizmem naczyń połączonych - produkcja, sprzedaż, logistyka, marketing, public affairs i relations - każdy z tych segmentów jest ważny ale musi działać w synergicznej harmonii. Jeśli chcesz założyć przedsiębiorstwo wpierw zacznij do tego co to ma właściwie być. Chcesz produkować smartfony? Okej! Wyprodukuj go, zrób próbę fokusową wśród społeczności i finalnie wydaj go do sprzedaży inwestując w marketing przy pozytywnym feedbacku, staraj się urządzać działania pro-sprzedażowe i pro-marketingowe i w przypadku tych naczyń - gwarantuje, że jeśli produkt jest dobry a nawet lepszy od konkurencji - to sama jego obecność się obroni a marketing umocni tylko jego pozycje na rynku na tyle mocno by móc myśleć o kolejnej nowości.

Elijah Einarsson: Powiem krótko. Marka nie jest logiem. Marka nie jest produktem. Marka nie jest obietnicą. Marka jest wynikiem emocjonalnym, który odczuwa odbiorca w kontakcie z firmą, produktem lub usługą. Co jest zatem naszym zadaniem? Wzbudzić emocje. Jeżeli to zrobiliśmy, sukces jest nasz.

Tina Mandeville: Wzbudzić emocje, mógłbyś to rozwinąć? na pewno słucha nas wielu przedsiębiorców, ale także zwykłych ludzi, którzy może mają w niedalekiej przyszłości wizję stworzenia własnej działalności? co zrobić, gdy widzimy jednak obecne standardy i poziom, narzucone przez dotychczasowe marki, które są nie oszukujmy się głównymi, takimi liderami w tym małym, wielkim świecie biznesowym, co zrobić, oprócz determinacji i dobrego pomysłu, żeby swój biznes stał się 'wielkim'? Wiemy, że to co powiedzieliście brzmi świetnie, ale chcemy zwrócić uwagę na smutne dla wielu realia, jak wiele tych biznesów i pomysłów nie spotyka się z dobrym odbiorem, wiemy, że te pozycje zbudowały także Chiny swoimi produktami, ale także wiele legendarnych firm, które od kilkudziesięciu lat budowały swoją pozycję, co wtedy?

Elijah Einarsson: Odpowiem w takim razie najbardziej prostym językiem. Marka jest tym, co mówią o Tobie ludzie, gdy wyjdziesz z pokoju. Jeżeli będą to pozytywne słowa, to znaczy, że idziesz w dobrym kierunku. Nie muszę chyba mówić jaki los spotyka tych, u których sytuacja jest odwrotna. Wreszcie to Mark Twain mówił, że sekret w posuwaniu się naprzód to zacząć. Sekret w zaczynaniu to podzielić twoje złożone, przytłaczające zadania na małe możliwe do zarządzania, a potem zacząć od pierwszego.

Tina Mandeville: Znamy cytat Richarda Bransona, który niegdyś powiedział, że w biznesie, kiedy zaczynamy walczyć, musimy być przygotowani na przegraną. Nie możemy zatem skupiać się wyłącznie na swoich produktach, ich jakości i ilości dystrybucji. Jeżeli mielibyście się wypowiedzieć na temat tego, co brakuje tutaj w Los Santos, co Wy byście widzieli, a może nawet co zaproponowali niektórym osobom, co by to było? Czy uważacie, że zgodnie z tym co powiedzieliście, jesteście przekonani o sukcesie takiego projektu, biznesu?

Spencer Lloyd: Ciągłe myślenie też "w jaki sposób mógłbym przegrać" też nie jest dobre w biznesie bo w tym momencie człowiek nie myśli o rozwoju tylko w kategoriach "być albo nie być" jak napisał Wiliam Szekspir. Istotą jest znanie własnej wartości oraz uzewnętrznianie jej konsumentom i klientom by pokazać silną twarz i silną osobowość. Konsekwentne podążanie punkt za punktem, ewentualne zmiany strategii, reflektowanie zmian na rynku i wśród grona konsumpcyjnego jest kluczem do zostania poważnym graczem na rynku - nie wiem czy zgodzisz się ze mną Elijah?

Elijah Einarsson: Trudno byłoby mi się z Tobą nie zgodzić. Nie jestem pewien czy to akurat Szekspir, ale co do zasady ze słów tych płynie prawda. W końcu w zewnętrznym odbiorze pozostajemy zawsze tacy, jakimi się kształtujemy. Przykład marki Lloyd jest tutaj chyba aż nadto widoczny. Silny lider pozwala jej mieć silną twarz. Jednak silny lider, to także lider, który dba o tych, którzy są pod jego wodzą. I takie jest właśnie Lloyd; dbające o wszystkich. Szeroko rozumiany CSR jest wszechobecny.

Tina Mandeville: Dzisiaj mieliśmy okazję dowiedzieć się wielu wartościowych rzeczy, cieszymy się także z Waszej inicjatywy i zachęcających rad dla naszych wielu sluchaczy, jesteśmy przekonani, że te cenne wskazówki pozwolą wielu osobom, które prowadzą swoje działalności wytrwać na rynku jako zdeterminowani i pełni optymizmu, nowych pomysłów i podążania za ustalonym przez siebie schematem. Bardzo Wam dziękujemy. A my już powoli żegnamy się z Państwem, wraz z Elijahem Einarssonem i Spencerem Lloydem, do usłyszenia, Los Santos!


qI00s97.png

Edytowane przez mando

Pierce Brosnan Drink GIF by James Bond 007

,,I’m sorry. That last hand… nearly killed me” 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin