Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

[ODRZUCONE] Lore Friendly jednostki


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Zmiana jednostek widniejących w interfejsie m.in. pojazdów na imperialne
Jezeli ceny na obiektach stacji paliw podane są jako ceny za galon, a znaki drogowe w milach to jaki jest sens forsowania na siłe europejskich jednostek i przeliczania tego? 
Dla zwykłego gracza jedyną różnicą będzie lepiej wyskalowany licznik i normalne ograniczenia predkosci na znakach (chyba ze ktos zamierza jezdzic 70km/h po autostradzie), dla ludzi którzy oczekują czegoś więcej będzie to świetny smaczek odróżniający ten serwer od pozostałych Warszawa-like serwerów z SAMPa
 

Sytuacja bliźniacza ze złotówkami i dolarami, niby to i to pieniądze ale jednak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana jak najbardziej na tak, poprawi rp, wierze.
Pojawią się pewnie komentarze że ooo po co to komu, tylko się będzie ludziom mieszać, i będzie ciężko ogarniać takie przeliczenie na szybko. Więc, krótki poradnik z google:
1 galon ~ 4 litry
3 stopy ~ 1 metr
1 mila ~ 1.6 kilometra.

Pozdrawiam i polecam propozycje.
 

Edytowane przez Kril
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czemu chcecie na siłę pchać w mile i inne wartości. Przeciętny gracz po prostu chcę sobie pograć zazwyczaj, z swoją ekipą lub z ludźmi, a nie dokładać sobie kłopotu ile to jest galon i jeździć w milach. Mi się przyjemniej prowadzi jak mam km/h i normalnie litry kwestia przyzwyczajenia dla każdego tak naprawdę. Galony i mph to już chyba, że wszystko chcesz grać jak w Stanach, a nie do końca wszystko da się tak przenieść, bo typowych zachowań ludzi jak w Stanach u wszystkich już nie uzmysłowisz. Za niedługo GPS zmienicie, zamiast metrów i kilometrów dacie łokcie lub stopy. A masę będziecie podawać w funtach, a wzrost podawany będzie w stopach (6''2 przykladowo)

Edytowane przez Daniel5204
GameKryst lubi to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Daniel5204 napisał:

Nie wiem, czemu chcecie na siłę pchać w mile i inne wartości. Przeciętny gracz po prostu chcę sobie pograć zazwyczaj, z swoją ekipą lub z ludźmi, a nie dokładać sobie kłopotu ile to jest galon i jeździć w milach. Mi się przyjemniej prowadzi jak mam km/h i normalnie litry kwestia przyzwyczajenia dla każdego tak naprawdę. Galony i mph to już chyba, że wszystko chcesz grać jak w Stanach, a nie do końca wszystko da się tak przenieść, bo typowych zachowań ludzi jak w Stanach u wszystkich już nie uzmysłowisz. Za niedługo GPS zmienicie, zamiast metrów i kilometrów dacie łokcie lub stopy. A masę będziecie podawać w funtach, a wzrost podawany będzie w calach (6''2 przykladowo)

Przez takie podejście na N4G płaciło sie za interiory w euro
Rozumiem, że tu wchodzi kwestia przyzwyczajenia do właśnie takich serwerów jak dev czy N4G w których różnica pomiędzy polską a miejscem które odgrywamy jest znikoma i nic do tego nie mam, każdy ma jakieś przyzwyczajenia
Ale co konkretnie zwykły gracz musiałby sobie przeliczać?
Stan zbiornika byłby podany w galonach i %, nie widze żadnego sensu przeliczania galonów na litry i z powrotem na galony
Taka sama kwestia z milami, licznik po prostu inaczej by sie skalował i właśnie tutaj nikt nie musiałby sobie liczyć że "Hm, skoro tutaj stoi znak ograniczenia prędkości do 70 mil to musze to pomnożyć przez 1.6, wyjdzie mi 112 kilometrów i tyle moge tą drogą jechać"


To troche argument w stylu 
"Po co mamy grać dolary skoro jesteśmy przyzwyczajeni do używania złotówek OOC"
Nikt nie przelicza swojego wirtualnego majątku razy 3 (czy ile teraz stoi dolar) by wiedzieć ile miałby w złotówkach, to samo jest z pozostałymi jednostkami
Ich sie po prostu używa, nie ma sensu ich przeliczania

Prawda jest taka że gdyby ta propozycja faktycznie została wprowadzona różnice zauważyli by jedynie ludzie którzy chcieliby ją zauważyć, jak ty to ująłes "Przeciętny gracz po prostu chcę sobie pograć zazwyczaj, z swoją ekipą lub z ludźmi" nawet by nie zwrócił na to uwagi i po prostu grał, bo to zmiana jedynie kosmetyczna.


//edit
A, no i wzrost który podałeś nie jest w calach tylko stopach xd Podawanie wzrostu i wagi w kg i cm jest o tyle wygodne że każdemu faktycznie łatwiej jest wpisać to po ichniemu, za to nie widzę żadnej przeszkody by system sam przeliczał te wartości i podawał je poprawnie w dokumentach IG

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo w zasadzie wzrost i wagę postaci podajesz w stopach i funtach - tak jak pewnie ma w swoim ID/licencji kierowcy. bo tj napisał lexiz - jak już używamy systemu metrycznego to bądźmy spójni i wypierdolmy jakieś zjebane dolary na złotówki i jakieś zjebane prawo stanowe zmieńmy na polski kodeks karny i będzie git immersja z ekipą, siema jestem nowy na wyspie
aha sory za jezyk ale jestem oszolomiony jakbym sie piwa napil tym co chlop napisal

Edytowane przez wojtek
huj
xDDD i FSO Enthusiast lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, lexiz napisał:

Przez takie podejście na N4G płaciło sie za interiory w euro

 

Nie rozumiem, co tutaj ma N4G I płacenie za interiory. Innymi słowami, co ma piernik do wiatraka. Granie dolara to jest czymś normalne, a nie w złotówkach i nie wiem czy wiesz, tak jest na każdym serwerze i ten raczej nie będzie bez wyjątku, moim zdaniem Developerzy czy Technicy zwał jak zwał powinni się skupić na bieżących nowościach czy naprawianiem błędów niż zmienianiem galonów zamiast litry, czy mph zamiast kph. Nie jest to zły pomysł i uważam, że po dłuższej rozgrywce nawet by już na to nikt nie zwracał uwagi czy są mile, czy galony zamiast europejskich dobrze znajomych wartości miar.. Na pewno by pomogło BCSO w egzekwowaniu przepisów drogowych, bo gdzie stoją przez R* postawione ograniczenia prędkości, tak samo mogłyby obowiązywać, zazwyczaj brane było po prostu te same prędkości tylko w km/h i dało większe wczucie się w klimat Stanów Zjednoczonych, które stale odgrywamy

Edytowane przez Daniel5204
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Daniel5204 napisał:

 

Nie rozumiem, co tutaj ma N4G I płacenie za interiory. Innymi słowami, co ma piernik do wiatraka. Granie dolara to jest czymś normalne, a nie w złotówkach i nie wiem czy wiesz, tak jest na każdym serwerze i ten raczej nie będzie bez wyjątku, moim zdaniem Developerzy czy Technicy zwał jak zwał powinni się skupić na bieżących nowościach czy naprawianiem błędów niż zmienianiem galonów zamiast litry, czy mph zamiast kph. Nie jest to zły pomysł i uważam, że po dłuższej rozgrywce nawet by już na to nikt nie zwracał uwagi czy są mile, czy galony. Na pewno by pomogło BCSO w egzekwowaniu przepisów drogowych, bo gdzie stoją przez R* postawione ograniczenia prędkości, tak samo mogłyby obowiązywać, zazwyczaj brane było po prostu te same prędkości tylko w km/h

Fakt, powinni skupić sie na naprawianiu błędów ale mówimy tutaj o zmianie trzech wartości w skrypcie, niczym więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imperialny system funkcjonowania jednostek w przestrzeni publicznej serwera, dodaje imersyjności do rozgrywki, która stara się symulować struktury życia w USA. Moim zdaniem funkcjonalność pozwoli nauczyć i doedukować społeczeństwo grające na serwisie, oraz dodatkowo pomóc w odpowiednim kreowaniu świadomości graczy. W pewien sposób takie wręcz kosmetyczne zmiany, doprowadzą do wprowadzenia gigantycznej różnicy w jakości działania rozgrywki na serwisie.

wojtek i FSO Enthusiast lubią to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem na tak, trzymanie się jednego systemu metrycznego to dobry sposób na oddzielenie OOC od świata, w którym znajduje się kontrolowana przez nas postać. Z własnego doświadczenia wiem, że sporo osób, które nie interesują się życiem w Stanach, może nawet nie wiedzieć lub nie pamiętać, ile to "stopa", "galon", "mila", "funt" a nawet "cal", gdyż większość nie stosuje tych jednostek na co dzień. Gra na serwerze pozwoli więc każdemu zdobyć tę wiedzę i nauczyć się z niej korzystać, również w rzeczywistości.

 

Edytowane przez dasAdi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin