Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

xsciechax

Supporter
  • Postów

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Paciaaa w Paradise Island - screeny z gry   
    Czas pochwalić się swoimi łupami z Paradise Island! Pokażcie światu swoje imponujące zdobycze w postaci screenów z gry.
    [Temat przeznaczony do prezentacji multimediów z rozgrywki]
     
  2. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Paciaaa w [Spółka] DLT Incorporated   
    let's play game 





  3. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Azzi_24 w [PM] Place Maker - lista ekstrawaganckich miejsc rozgrywki (obowiązujące narracje interiorów PM)   
    temat: aktualizowany / wczesny dostęp
    twórca tematu: @Azzi_24

    "Ludzie tworzą miejsca a miejsce tworzy ludzi"
    John Green
     
    Poniżej przedstawiamy publiczne miejsca rozgrywki wykonane w ramach projektu Place Maker lub w charakterze wspierającym. Każdy z interiorów jest przeznaczony do rozgrywek dla społeczności. 
     
    [BUDYNKI]
     
    1. Sklep Zoologiczny (autor: @szeryfuwa)
    2. MZMC (autor: nieznany)
     
     
    [PRZYRODA]
     
    1. Obozowisko Góra Gordo
    (autor: @szeryfuwa)
    **Góra Gordo, majestatyczny szczyt górski w San Andreas. Cieszy się zasłużoną renomą jako obszar o wyjątkowej przyrodzie i unikalnej historii. Na jej zboczach rozkwitała różnorodność roślin i zwierząt, a krajobraz zapierał dech w piersiach. W samym sercu tych malowniczych krajobrazów istniało obozowisko. Było to miejsce, gdzie miłośnicy przyrody, wędrowcy i poszukiwacze spokoju mogli znaleźć schronienie, a jednocześnie szanować zasady ochrony środowiska. Obozowisko to było prawdziwym rajem dla tych, którzy pragnęli połączyć się z naturą, z dala od zgiełku miejskiego. Obozowisko oferowało różnorodne atrakcje edukacyjne, takie jak wędrówki po szlakach przyrodniczych, obserwacje ptaków, lekcje botaniki i nocne obserwacje gwiazd. Osoby korzystające z tego miejsca byli jak rodzina, zjednoczona miłością do przyrody i troską o środowisko.
    Każdy uczestnik obozowiska jest zobowiązany przestrzegać zasad zrównoważonej turystyki i szanować naturalne środowisko tego miejsca. Wszelkie ślady ludzkiej działalności były starannie monitorowane, a każdy uczestnik był zachęcany do pozostawienia miejsca takim, jakie je zastał. Pomimo tego, aby zachować całkowicie miejsce w porządku, za ochronę tego obszaru również odpowiada jurysdykcją San Andreas State Park, skrupulatnie starając się to to, aby miejsce pozostało częścią przyrody niezniszczoną przez ludzką rękę.
    Obozowisko oferuje kameralne miejsca pod namioty z widokiem na jeziorko. Otaczające je góry tworzą niepowtarzalną atmosferę, sprzyjającą relaksowi i odkrywaniu naturalnego piękna. Jezioro, z krystalicznie czystą wodą, zachęca do kąpieli i wędkowania. Na miejscu znajduje się również miejsce na ognisko, gdzie można spędzać wieczory przy romantycznym blasku płomieni. Dla aktywnych gości dostępne są szlaki turystyczne i ścieżki rowerowe, zapewniające możliwość eksploracji urokliwych okolic pod nadzorem przewodnika bądź na własną odpowiedzialność.
    Mimo otwartego dostępu dla gości spoza obszaru, harmonia przyrody w tym miejscu pozostaje nienaruszona. Stanowi ono naturalne siedlisko dla wielu gatunków zwierząt, w tym również tych o charakterze drapieżnym. Pomimo stałego nadzoru ze strony San Andreas State Park, większość zwierząt drapieżnych stanowi pewne wyzwanie dla turystów. Do tej grupy zaliczają się górskie pumy, kojoty, majestatyczne orły, różnorodne węże oraz inne istoty związane z tym ekosystemem.
    Oprócz tego miejsce to stanowi dom dla wielu innych gatunków zwierząt, takich jak dziki, sarny, jelenie, różnorodne ptaki i króliki. Pomimo obecności ludzi, fauna tego obszaru utrzymuje swoją naturalną równowagę, co świadczy o skuteczności działań State Park w ochronie środowiska i zachowaniu bioróżnorodności. Warto cieszyć się tym malowniczym zakątkiem, szanując jednocześnie dziką przyrodę, która w nim obfituje.
    Góra Gordo, dostępna dla turystów, stanowi wyjątkowe miejsce, gdzie dbałość o harmonię z przyrodą jest priorytetem. W trosce o ochronę środowiska i zachowanie naturalnego piękna tego obszaru, State Park podjął decyzję o całkowitym zakazie wjazdu samochodami, vanami dostosowanymi do terenu, oraz innymi pojazdami przeznaczonymi do pokonywania trudnych terenów.
    Jedynym zatwierdzonym środkiem transportu na szczyt są ekologiczne alternatywy, takie jak motocykle, rowery (w tym elektryczne), quady, oraz możliwość przemieszczania się pieszo. Ta zrównoważona polityka ma na celu minimalizację wpływu na środowisko, jednocześnie umożliwiając gościom pełne doświadczenie naturalnego piękna Góry Gordo. Dzięki temu podejściu, turystyka staje się bardziej ekologiczna, a obszar ten pozostaje dostępny dla wszystkich, zachowując swoją unikalność i dzikość.**
    IC monitorowane przez frakcję: SASP
    ((wskazówki OOC dla Graczy oraz wskazania dla Administracji))
     
    2. Jaskinia Reyot
    (autorzy: @Lilith @Azzi_24)
    **Obowiązująca narracja IC: Jeszcze przed zdarzeniami, przed końcem 2023 roku - mało znana jaskinia, ale odznaczona na mapach stanowych. Położona w południowych wzgórzach Great Chaparral. Wśród pasjonatów i miejscowych; okryta bardzo złą sławą. Na przełomie 2023/2024 roku miał w niej miejsce bardzo niebezpieczny wypadek, w którym uczestniczyła szóstka amatorskich grotołazów. Dwie osoby cudem przeżyły. Media transmitowały wydarzenia z tego dnia - na cały stan San Andreas. State Parks po zakończonej akcji dla bezpieczeństwa zaplombowało wejście do jaskini, więc by się dostać do jej wnętrza - trzeba ową blokadę zdemonotwać/zniszczyć. Wejście wtedy następuje na własną odpowiedzialność. Mówi się o częściowym zawaleniu dzikiej jaskini. To co od zawsze przyciąga zaawansowanych grotołazów to małe podziemne jeziorko, które znajduje się na końcu jaskini. Śmiałkowie za główny cel zawsze obierali sobie zejście na sam dół by w dowodzie przejścia jaskini - przynosili w naczyniach odrobinę wody z owego jeziorka. W żargonie okolicznościowych, jezioro nazwano "Jeziorkiem Księżycowym" od pewnego miejsca, pewnego serialu...
    Reyot Cave to jaskinia, gdzie światło dzienne nie sięga, a powietrze gęstnieje w ciemności. Wejście wydaje się niepozorne, bo wchodzi się do niej z drogi nieutwardzonej, która prowadzi między wzgórzami. Zaraz po wejściu do środka widać "drogę" w głąb jaskini oraz półkę skalną. Wewnątrz półki skalnej są pozostawione przedmioty grotołazów/ resztki sprzętu ratowniczego (liny, latarka itp.). Istnieje sposób by się do niej wspiąć. Ściany zaś są wygięte przez wieki erozji, wydają się grozić zawaleniem się. Sufit wiszący nisko nad głową sprawia, że czujesz się jakbyś przemierzał sklepienie diabelskiej pieczary. Cała jaskinia ma długość około 1 kilimetra. Z każdym krokiem w dół jej sklepienie i ściany zaciskają się na Tobie. Już w 1/3 drogi ciasność jaskini wymaga przeciskania się przez wąskie zakamarki. Skała w środku jest dość wilgotna, że łatwo się poślizgnąć i skręcić kostkę.
    Wewnątrz Reyot Cave można napotkać różne zwierzęta. Od małych gryzoni po różne owady i gady. Kryją się one w ciasnych szczelinach. Można powiedzieć, że niebezpieczeństwo czyha na każdym kroku, dlatego przed wypadkiem - jaskinia była zalecana tylko zaawansowanym grotołazom. W 1/2 drogi przejście jest na tyle wąskie, że tylko osoby ze szczupłą lub wysportowaną sylwetką, są w stanie dostać się dalej. Trzeba się naprawdę mocno napracować i po przeciskać przez wąskie szczeliny by dostać się do miejsca, gdzie robi się na chwilę "luźniej". Zaraz przed kolejną szczeliną prowadzącą do jeziorka - napotykasz zakręt. Jest tam miejsce na zatrzymanie się i złapanie oddechu. Trzeba jednak pamiętać, że na tym poziomie powietrze jest wyjątkowo wilgotne, a temperatura spada do kilkunastu stopni. Bez zewnętrznego źródła światła - nie ma co się tam zapuszczać. Na tym etapie musisz się wręcz na leżąco czołgać.
    Dochodząc do zakrętu należy uważać na głowę u luźno osuwające się kamienie. Po pokonaniu zakrętu - znajdujesz się na ostatniej prostej. Przed Twoimi oczami okazuje się podziemne jeziorko; upragnione serce jaskini. Sklepienie podnosi się na tyle, że istnieje możliwość swobodnego stania dla niskiej osoby. Samo jeziorko ma głębokość około 2-3 metrów. Nie jest duże.
    Poruszanie się po Reyot Cave jest WYJĄTKOWO wyczerpujące, ponieważ wymaga ona ciągłego przeciskania się, walczenia z budzącą się klaustrofobią w głowie i przezwyciężania swoich własnych słabości. Bez częstych przerw; nie istnieje możliwość pokonania jej "na raz". Wentylacja jaskini jest dość słaba, często ma się uczucie, że "nie ma czym oddychać", więc przydatne wydają się w niej niewielkie aparaty z butlą z powietrzem. Reyot Cave wymaga specjalistycznego ubrania, które będzie chronić głowę i stawy przed spotkaniem się ze skałą.
    Po wypadku, więc zawaleniu się pojedynczych odcinków trasy, niektóre miejsca mogą być nie do przejścia nawet dla wysportowanych osób. Szczeliny między kamieniami, które trzeba pokonać, miażdżą klatkę piersiową. Jedynie małe osoby na chwilę obecną są w stanie dostać się do jeziorka. Istnieje opcja odgruzowywania dla ambitnych.**
    IC monitorowane przez frakcję: SASP
    ((wskazówki OOC dla Graczy oraz wskazania dla Administracji))
    ((zdjęcia referencyjne))
     
    3. Jaskinia Iza
    (autorzy: @Towarzysz Niedźwiedź @Azzi_24 @szeryfuwa)
    **Obowiązująca narracja IC: Dobrze znana mieszkańcom Paleto Bay oraz okolic. Jaskinia o dość mrożącym krew w żyłach, charakterze. Oznaczona na mapach stanowych ze swoją wysublimowaną historią. Wejście do niej znajduje się w skalnej grocie, która jest zaraz pod Obozem Indian (Altruistów). Jej lokalizacja znajduje się na mapach na obszarze Chiliad Mountain State Wilderness. Podejście jest dość strome; poleca się podchodzić z ulicy bądź z okolic Tartaku. Znana jest jako miejsce zgromadzeń wiekowych sekt, miłośników okultyzmu i szeroko rozumianego kultu śmierci. Jej gośćmi nigdy nie byli ludzie pełni rozumu co sugerują przyniesione i zostawione przedmioty w niej. Iza Cave to labirynt skalnych korytarzy, gdzie ścieżki wydają się skręcać i wić bez końca, zwiastując niepewność i zagubienie.
    Po wejściu do środka widzisz rozwidlenie. Ścieżkę w prawo, na wprost oraz w lewo. Ciężko się zdecydować co wybrać. W przeciwieństwie Reyot Cave - tutaj jest pełna swoboda ruchu. Osoba o średnim wzroście i gabarytach jest w stanie pokonać korytarze pieszo przy lekkim pochyleniu się. Zaleca się uważać na głowę i pod nogi. Miejscami jaskinia jest oświetlona sztucznie; dbają o to okoliczni wyznawcy tego mistycznego miejsca, jednak znaczna jej część jest okryta zmrokiem.
    Na prawo od wejścia znajdziemy sieć tuneli, która prowadzi do wysublimowanej części zwanej "Kaplicą", bo faktycznie została tam wzniesiona mała kapliczka dla wyznawców okultyzmu. Miejsce mrozi krew w żyłach, ale jednocześnie zwraca uwagę odwiedzającego. Dopieszczenie detali wydaje się być zadziwiające. Historia Iza Cave opowiada o tym, że w XIX wieku swoją tajną siedzibę mieli w niej rdzenni mieszkańcy Ameryki. Miały tam miejsce różne narady i spotkania. Dopiero później miejsce zostało opuszczone i przejęte przez lokalną sektę.
    Na wprost od wejścia znajduje się "komin śmierci". Nie bez powodu. Jest to powiem gwałtowny spadek w dół w okresie deszczowym potrafi napełnić się wodą do mniej więcej połowy wysokości. Na co dzień jest jednak "suchy" i przypomina studnię. Jest dość wąski - wpadnięcie do niego grozi śmiercią lub trwałym kalectwem. Komin jest wąski, ale z drugiej strony na tyle szeroki, że spadek na sam dół zajmuje kilka sekund. Każdy odwiedzający ten tunel powinien wiedzieć, że zdecydowanie nie warto - iść prosto, a wręcz należy zawracać z tej ścieżki.
    Na lewo od wejścia również mamy system tuneli, które prowadzą do żłobień w skale, gdzie znajdują się mniejsze kapliczki. Pokonując zakręty i ciasnotę w końcu można dotrzeć do jeziorka podziemnego, które można obejść. Jest to jedyne "urokliwe" miejsce w Iza Cave, które zapiera dech w piersiach. W jeziorze znajduje się słodka woda, w której żyją różne mikroorganizmy. W samej jaskini - podobnie jak w Reyot Cave; mieszkają różne zwierzęta. W szczególności należy obawiać się pająków lub/i skorpionów. Przy jeziorku można zauważyć różne przedmioty świadczące o obecności ludzi w tym czasami żarzące się ognisko. Niech pozory nikogo nie zmylą - palenie w niej ogniska to beznadziejny pomysł. Jaskinia jest słabo wentylowana i może grozić to zaczadzeniem.
    Iza Cave jest dość łatwa do przejścia. Nie wymaga ona umiejętności czy sprzętu specjalistycznego. Wystarczy poruszać się ostrożnie i pochyloną głową. Warto nie zapuszczać się tam samemu ponieważ ciągle jest to miejsce spotkań różnych sekt i wyznawców "ciemnej strony". Przed jej wejściem zgaduje się tabliczka z numerem alarmowym do State Parks.**
    IC monitorowane przez frakcję: SASP
    ((wskazówki OOC dla Graczy oraz wskazania dla Administracji))
     
    4. Gorąca Laguna
    (autor: @szeryfuwa, pomysłodawca: @Xeest, wsparcie projektu: @Azzi_24)
     
    **Gorąca Laguna w Paleto Bay to oaza spokoju i urody, ukryta na pięknej plaży, otoczonej klifami oraz pięknem małego miasteczka. Kiedy stąpasz po miękkim piasku, w oddali rozpościera się spokojne ocean, zapraszając do kąpieli w swoich krystalicznie czystych wodach.
    W samym centrum tej malowniczej plaży znajduje się wypożyczalnia sprzętu do nurkowania, gdzie entuzjaści podwodnego świata mogą wynająć niezbędny sprzęt i wyruszyć na poszukiwanie ukrytych skarbów głęboko pod taflą wody. Molo z łódeczkami wznosi się nieco dalej, zachęcając do spokojnych wypadów na wodę lub romantycznych przejażdżek odkrywając piękno tego miejsca.
    Na brzegu plaży, pośród palm i egzotycznych roślin, znajduje się malutki parkiet z wyznaczonym miejscem dla DJ-a, gdzie wieczorami odbywają się animowane imprezy. Taniec na piasku pod gwiazdami, przy dźwiękach muzyki, to doświadczenie, które łączy dzikość natury z radością wspólnego spędzania czasu. Możesz również poczuć zapach świeżych owoców kokosowych unoszący się w powietrzu, dodając uroku i egzotycznego klimatu temu wyjątkowemu miejscu.
    Rozświetlone latarniami, plaża staje się magicznym miejscem, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie - od relaksu na leżaku z książką, po aktywny wypoczynek na wodzie czy zabawę na parkiecie. To idealne miejsce dla miłośników natury i poszukiwaczy przygód, którzy pragną odnaleźć harmonię pomiędzy dzikością otaczającego krajobrazu a przyjemnościami życia nad brzegiem wody.
    Gorąca Laguna jest bardzo popularnym miejscem odpoczynku dla okolicznych mieszkańców Paleto Bay. ale też i turystów. Oznacza to, że tam ciągle trwa zabawa, ciągle ktoś jest i to miejsce żyje własnym życiem. Plaża ma swój regulamin, który zobowiązuje jej Gości do zachowania kultury odpoczynku oraz dbania o jej mienie. Obiekt jest monitorowany i doglądany przez Lifegardów. Samych Lifeguardów można tam spotkać od godziny 09:00 do 22:00. Zapewniają oni bezpieczeństwo wypoczywającym.
    To magiczne miejsce oferuje kilka lokalizacji nurkowych. Pierwsza z nich to platforma otoczona różnymi rzeźbami. Tam najczęściej prowadzone są zajęcia nurkowe dla początkujących, gdzie uczą się podstaw tego wspaniałego spotu. Dla bardziej ambitnych nurków przewidziane są inne obiekty, takie jak: zabytkowy szkielet dinozaura, koparka, samolot czy pociąg. Te i inne miejsce nurkowe są oznaczona bojami, z których poprowadzone są bezpośrednio stalowe linki, które ułatwiają schodzenie do zatopionych eksponatów. Najgłębiej położony obiekt jest na głębokości około 30 metrów pod wodą.**
    IC monitorowane przez frakcję: SASP
    ((wskazówki OOC dla Graczy oraz wskazania dla Administracji))
     
    5. Podwodna jaskinia Ainah Lake Cave
    (autor: @Jesus)
    **Ainah Lake Cave to duża i urokliwa jaskinia znajdująca się w pobliżu Cassidy Creek. Popularna wśród miejscowych, a także wśród turystów z wielu zakątków świata. Sławę zdobyła dzięki swojemu urokowi; odwiedzający ją turyści publikowali w social mediach zdjęcia krystalicznego źródła znajdującego się w samym sercu jaskini. Widok już z samych zdjęć zapierał dech w piersiach tak bardzo, że zaczęło ją odwiedzać coraz więcej śmiałków.
    Co ciekawe, jaskinia Ainah Lake nie wyglądała zawsze tak samo, jak dziś. Swój niezwykły wygląd zawdzięcza mającym miejsce w 1994 roku ogromnym trzęsieniom ziemi, które znacznie wpłynęły na ukształtowanie jaskini. Woda z Cassidy Creek zaczęła stopniowo zalewać jaskinię, zalewając istniejące korytarze i tworząc nowe - tak powstała Ainah Lake Cave, którą znamy dziś, z malowniczym jeziorkiem pośrodku jaskini. Poziom wody w jaskini nie zagraża jej całkowitemu zalaniu, jednak według badań naukowców, w ciągu kolejnych kilkunastu lat poziom wody może podnieść się o kolejne 5-7 metrów.
    Jeszcze do niedawna jaskinia pozostawała niemal dzika, bardzo trudna do zdobycia nawet przez profesjonalnego nurka-grotołaza. Starsza część społeczeństwa Los Santos może jeszcze pamiętać co najmniej kilka tragicznych wypadków, które miały miejsce w jaskini - ginęli zazwyczaj młodzi, lekkomyślni ludzie, którzy na wskutek nieuwagi lub zbyt śliskiej nawierzchni, spadali z dużej wysokości na skały. W końcu, w 1998 roku, opiekę nad jaskinią objęło San Andreas State Parks, które zadbało o odpowiednie oświetlenie wewnątrz jaskini, a także zatroszczyło się o drabiny, schody i barierki, które do dziś w znacznym stopniu ułatwiają eksplorację.
    Zwiedzając Ainah Lake Cave należy mieć jednak w pamięci, że nie wszystkie konstrukcje, na które można się w niej natknąć, są całkowicie bezpieczne i zdatne do użytku. Wbrew zakazom i apelom SASP, na samym szczycie jeziorka entuzjaści sportów ekstremalnych tworzą rozmaite konstrukcje, umożliwiające im niebezpieczne skoki do wody. Mimo, że strażnicy regularnie demontują niebezpieczne budowle, na miejscu starych, wciąż tworzone są nowe prowizoryczne wyskocznie. Sam Andreas State Parks apeluje, by zgłaszać tego typu struktury i pod żadnym pozorem z nich nie korzystać.
    Znaczna część Ainah Lake Cave zalana jest wodą, dlatego aby dotrzeć w ciekawsze zakątki, konieczne jest przepłynięcie kilkunastu, a w niektórych miejscach nawet kilkudziesięciu metrów pod wodą. Aby więc w pełni zwiedzić całą jaskinię, konieczny jest specjalistyczny sprzęt do nurkowania, a także umiejętność nurkowania jaskiniowego. Zarówno pod taflą wody, jak i nad nią, znajduje się wiele różnych korytarzy, przez co nawet profesjonalni nurkowie i grotołazi mogą łatwo stracić orientację w terenie. Do odwiedzających apeluje się, by zwracali uwagę na tabliczki informacyjne, a także trzymali się głównego szlaku, który uznaje się za najbezpieczniejszy.
    Oprócz stosunkowo wąskich i ciasnych przejść, dodatkowym wyzwaniem dla zwiedzających jest panująca w całej jaskini ogromna wilgoć. Skały wokół źródeł porośnięte są mchem, a oprócz tego są wiecznie mokre, przez co łatwo o poślizgnięcie i wypadek. Z tego powodu oficerowie State Parks apelują, by zachować w jaskini szczególną ostrożność i rozwagę. W ścianach jaskini zamontowano specjalne splity, do których zwiedzający mogą podpiąć swój sprzęt wspinaczkowy. Nity te mają zminimalizować ryzyko wypadku.
    Panujące w jaskini warunki sprzyjają jednak rozmaitej faunie i florze, radośnie rozwijających się wokół jeziorka - w gęstym bluszczu kryją się rozmaite gatunki ślimaków, wij i pająków, zaś przy samym szczycie można niekiedy dostrzec zwisające, śpiące nietoperze. Do niedawna jeszcze w jeziorach żyły ryby jaskiniowe, chociaż mówi się, że ich populacja w jaskini Ainah Lake wymiera.**
    IC monitorowane przez frakcję: SASP
    ((wskazówki OOC dla Graczy oraz wskazania dla Administracji))
     
     
    6. Park dla psów
    **Na obrzeżach dzielnicy mieszkalnej na Chamberlain Hills, tuż obok boisk do koszykówki, powstał park dla psów. Wybieg jest całkowicie zagrodzony i zabezpieczony, dzięki czemu właściciele czworonogów mogą spuścić ze smyczy swoich podopiecznych bez obaw o ucieczkę.
    Na terenie parku znajdują się przeszkody typowe dla torów agility, umożliwiające trening właśnie w tym kierunku. Oprócz przeszkód, na terenie parku znajduje się sporo zielonej przestrzeni, pozwalającej na swobodne wybieganie psa, zabawę w aportowanie, freesbie, itd. W trosce o czworonożnych przyjaciół, na wybiegu ustawiono kilka misek z wodopojami, zaś dla ich właścicieli zainstalowano kilka ławek umożliwiających odpoczynek po wyczerpującym treningu.
    Władze miasta apelują o zachowanie czystości na terenie całego parku. Na terenie wybiegu umieszczono kilka skrzynek z workami na psie odchody, z których swobodnie można korzystać, by usunąć nieczystości po czworonogu. Aby zadbać o bezpieczeństwo czworonogów i ich właścicieli, na terenie parku rozmieszczono kilka kamer, zaś przy samym wejściu na wybieg znajduje się tabliczka z regulaminem. Każdy wchodzący na teren parku jest zobowiązany do przeczytania go i stosowanie się do niego.**
    REGULAMIN:
     
     
     
    [MUZEUM]
     
    1. Muzeum - Kopalnia Złota | Great Chaparral Mine 
    (autor: @Jesus)
    **Park Historyczny Great Chaparral - kopalnia złota.
    Miejsce, w którym znajduje się jedna z najstarszych, najgłębszych i najbogatszych kopalni złota w San Andreas. Park znajduje się w Great Chaparral, zjazd na 3 milii przy drodze 205 LS County; Mount Vinewood Drive. Działająca przez ponad 100 lat kopalnia wydobyła 5,8 miliona uncji złota, zanim została zamknięta w 1956 roku.
    Jedna z licznie rozsianych po całym stanie opuszczona kopalnia złota z XIX wieku. Jako jedna z pierwszych za sprawą środków z San Andreas State Parks Historic Place Program przeszła metamorfozę pod kątem bezpieczeństwa i infrastruktury. Jej ściany zostały zabezpieczone przed zawałem, zaś cała kopalnia jest wentylowana przez potężne wentylatory wtłaczające świeże powietrze do środka a wypychająca nieczystości ku powierzchni.
    Obecnie kopalnia służy jako muzeum i wiekową pamiątkę po gorączce złota, która dała życie i zarobek dla ludności, która zaczęła osiedlać okoliczne wioski wydobywcze, a dzisiejsze Los Santos i okolice.**
     
     
     
    [DoA&C]
     
    1. Department of Arts and Culture (kompleks interiorów)
    (autorzy: @lon3star (budowniczy) @Mixer (koordynacja/projekt) @Lilith (koordynacja/ projekt) @Azzi_24 (projekt))
    Muzeum Kompleks biur Kompleks sal warsztatowych Sala wykładowa DAC&ULSA 2. Opera Narodowa (autor: @Garrett (budowniczy/koordynator/projekt))
  4. Wiesiu polubił odpowiedź w temacie przez xsciechax w [GRA/xsciechax] WuuWuu   
    Pozwolę sobie na wypunktowanie całej sytuacji zarówno tej części która została wyjaśniona jak i tej która która nie do końca:
    Faktycznie został wyjaśniony temat użycia śmiertelnej sił wobec twojej osoby w formie IC o którą zrobiłeś dość mocną zadymę w połączeniu z tym że oskarżyłeś SD jak i mnie w roli osoby "Faworyzującej LEA" o to że od godziny wisi nad tobą helikopter + że "Widziałeś" jak specjalnie odleciał się zatankować przez ten czas robiąc ogromny spam wyzwisk na /b co było nie prawdą gdyż cała sytuacja rozpoczęła się o godzinie 22.25 a pościg skończył się o 22.52 więc cała akcja trwała 27 minut + 30/40 minut spamu na /b i próby wyjaśnienia z tobą sytuacji. Sam napisałeś że nie będziesz tego grał wręcz proszą kilkukrotnie o karę na /b bez możliwości wyjaśnienia całej sytuacji
     
    Podczas próby wyjaśnienia z tobą sytuacji nie padła żadna informacja że musisz wyjść bo jedziesz do szpitala czy cokolwiek, to nie moja sprawa czy ty musisz iść do sklepu czy jechać do szpitala. Wyrażasz chęć tego żeby jak najszybciej skończyć sytuacje i w tym momencie ja mówię "OK" wyjaśnijmy to szybko, dostaniesz jaila i możesz lecieć. Wolałeś przez kolejne 20/30 minut wykłócać się ze mną przy tym kilkukrotnie obrażając mnie jak i obecnych/byłych członków ekipy przy tym wzywając drugiego supportera bo ja jestem osobą "Nie wiarygodną" i "Faworyzuje LEA".
    " okłamał mnie wziąłbym na siebie wine IG" - W żadnym aspekcie cię nie okłamałem tylko dawałem suche fakty i również w Ticket który poruszyłeś na DC frakcji publicznych wyjaśniłem ci że źle zinterpretowałem logi gdyż helicam został włączony o godzinie 22.40 a wyłączony o godzinie 22.52 gdzie ja popełniłem błąd i napisałem ci o włączeniu helicama o godzinie 22.52 robiąc błąd gdyż o tej godzinie sytuacja stała na tym że zostałeś wytrącony przez SD. Dlatego też ja przyznaje się do błędu ale w żadnym momencie naszej debaty nie dokonałem "Celowego wprowadzenia cię w błąd celem Faworyzowania LEA bo to cały czas podkreślałeś podczas interwencji w grze jak i ticket na DC frakcji publicznych.
     
    Z mojej strony to tyle, jeżeli Mixer jako osoba prowadząca dział apelacji będzie przychylna to możemy zmienić blokadę postaci na 120 minut AJ ze względu na to iż wyraziłeś skruchę i przyznałeś się sam że poniosły cię emocje i że dało się to inaczej załatwić.
  5. WuuWuu polubił odpowiedź w temacie przez xsciechax w [GRA/xsciechax] WuuWuu   
    Pozwolę sobie na wypunktowanie całej sytuacji zarówno tej części która została wyjaśniona jak i tej która która nie do końca:
    Faktycznie został wyjaśniony temat użycia śmiertelnej sił wobec twojej osoby w formie IC o którą zrobiłeś dość mocną zadymę w połączeniu z tym że oskarżyłeś SD jak i mnie w roli osoby "Faworyzującej LEA" o to że od godziny wisi nad tobą helikopter + że "Widziałeś" jak specjalnie odleciał się zatankować przez ten czas robiąc ogromny spam wyzwisk na /b co było nie prawdą gdyż cała sytuacja rozpoczęła się o godzinie 22.25 a pościg skończył się o 22.52 więc cała akcja trwała 27 minut + 30/40 minut spamu na /b i próby wyjaśnienia z tobą sytuacji. Sam napisałeś że nie będziesz tego grał wręcz proszą kilkukrotnie o karę na /b bez możliwości wyjaśnienia całej sytuacji
     
    Podczas próby wyjaśnienia z tobą sytuacji nie padła żadna informacja że musisz wyjść bo jedziesz do szpitala czy cokolwiek, to nie moja sprawa czy ty musisz iść do sklepu czy jechać do szpitala. Wyrażasz chęć tego żeby jak najszybciej skończyć sytuacje i w tym momencie ja mówię "OK" wyjaśnijmy to szybko, dostaniesz jaila i możesz lecieć. Wolałeś przez kolejne 20/30 minut wykłócać się ze mną przy tym kilkukrotnie obrażając mnie jak i obecnych/byłych członków ekipy przy tym wzywając drugiego supportera bo ja jestem osobą "Nie wiarygodną" i "Faworyzuje LEA".
    " okłamał mnie wziąłbym na siebie wine IG" - W żadnym aspekcie cię nie okłamałem tylko dawałem suche fakty i również w Ticket który poruszyłeś na DC frakcji publicznych wyjaśniłem ci że źle zinterpretowałem logi gdyż helicam został włączony o godzinie 22.40 a wyłączony o godzinie 22.52 gdzie ja popełniłem błąd i napisałem ci o włączeniu helicama o godzinie 22.52 robiąc błąd gdyż o tej godzinie sytuacja stała na tym że zostałeś wytrącony przez SD. Dlatego też ja przyznaje się do błędu ale w żadnym momencie naszej debaty nie dokonałem "Celowego wprowadzenia cię w błąd celem Faworyzowania LEA bo to cały czas podkreślałeś podczas interwencji w grze jak i ticket na DC frakcji publicznych.
     
    Z mojej strony to tyle, jeżeli Mixer jako osoba prowadząca dział apelacji będzie przychylna to możemy zmienić blokadę postaci na 120 minut AJ ze względu na to iż wyraziłeś skruchę i przyznałeś się sam że poniosły cię emocje i że dało się to inaczej załatwić.
  6. mafineeek polubił odpowiedź w temacie przez xsciechax w [GRA/xsciechax] WuuWuu   
    Pozwolę sobie na wypunktowanie całej sytuacji zarówno tej części która została wyjaśniona jak i tej która która nie do końca:
    Faktycznie został wyjaśniony temat użycia śmiertelnej sił wobec twojej osoby w formie IC o którą zrobiłeś dość mocną zadymę w połączeniu z tym że oskarżyłeś SD jak i mnie w roli osoby "Faworyzującej LEA" o to że od godziny wisi nad tobą helikopter + że "Widziałeś" jak specjalnie odleciał się zatankować przez ten czas robiąc ogromny spam wyzwisk na /b co było nie prawdą gdyż cała sytuacja rozpoczęła się o godzinie 22.25 a pościg skończył się o 22.52 więc cała akcja trwała 27 minut + 30/40 minut spamu na /b i próby wyjaśnienia z tobą sytuacji. Sam napisałeś że nie będziesz tego grał wręcz proszą kilkukrotnie o karę na /b bez możliwości wyjaśnienia całej sytuacji
     
    Podczas próby wyjaśnienia z tobą sytuacji nie padła żadna informacja że musisz wyjść bo jedziesz do szpitala czy cokolwiek, to nie moja sprawa czy ty musisz iść do sklepu czy jechać do szpitala. Wyrażasz chęć tego żeby jak najszybciej skończyć sytuacje i w tym momencie ja mówię "OK" wyjaśnijmy to szybko, dostaniesz jaila i możesz lecieć. Wolałeś przez kolejne 20/30 minut wykłócać się ze mną przy tym kilkukrotnie obrażając mnie jak i obecnych/byłych członków ekipy przy tym wzywając drugiego supportera bo ja jestem osobą "Nie wiarygodną" i "Faworyzuje LEA".
    " okłamał mnie wziąłbym na siebie wine IG" - W żadnym aspekcie cię nie okłamałem tylko dawałem suche fakty i również w Ticket który poruszyłeś na DC frakcji publicznych wyjaśniłem ci że źle zinterpretowałem logi gdyż helicam został włączony o godzinie 22.40 a wyłączony o godzinie 22.52 gdzie ja popełniłem błąd i napisałem ci o włączeniu helicama o godzinie 22.52 robiąc błąd gdyż o tej godzinie sytuacja stała na tym że zostałeś wytrącony przez SD. Dlatego też ja przyznaje się do błędu ale w żadnym momencie naszej debaty nie dokonałem "Celowego wprowadzenia cię w błąd celem Faworyzowania LEA bo to cały czas podkreślałeś podczas interwencji w grze jak i ticket na DC frakcji publicznych.
     
    Z mojej strony to tyle, jeżeli Mixer jako osoba prowadząca dział apelacji będzie przychylna to możemy zmienić blokadę postaci na 120 minut AJ ze względu na to iż wyraziłeś skruchę i przyznałeś się sam że poniosły cię emocje i że dało się to inaczej załatwić.
  7. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Garrett zostaje kolejnym Team Supervisorem, pomoże Azzi i wuu w zarządzaniu ekipą
    @Mixer otrzymuje rangę Senior Gamemaster!
    Dodatkowo @Husio zostaje nowym moderem, zaś @mafineeek @csskrouble i @avepy nowymi Senior Developerami
  8. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Wiesiu w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Lukrownik wlatuje na drugiego lidera Sheriff's. Powodzonka!
  9. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Rezus w BEREZOVSKY OPG; Olo's close friends   
    Od dawna wiadomo, że Los Santos to miejsce istnienia wielu grup etnicznych. Jednak skupiając się na tych z urodą szorstko słowiańską lub kaukaską zauważymy, że zaczęły tam dominować drugie, a nawet trzecie pokolenia młodych, właściwie już częściowo zamerykanizowanych Rosjan. Wielu starszych pamięta jeszcze moment rozpadu ZSRR i wielki czas emigracji z tego kraju. To właśnie wtedy na ulicach Los Santos zaczęły pojawiać się nie za bardzo lubiane, grupy rosyjskich imigrantów. Rozpoczynający życie na nowo napotykali głód i upodlenie w ciasnych slumsach, co podzieliło ich na dwa odrębne podejścia. Albo zaciskali pięści, albo pracowali w warunkach zbliżonych do tych, jakie mieli w swoim rodzinnym kraju. Dlatego właśnie wśród tej grupy etnicznej młodzi zamiast nauki w szkołach brali „kursy” na czyszczenie kieszeni porządnych obywateli.
    Del Perro podzielone na dwie skrajnie różne części, stanowiło swego rodzaju mikrokosmos społeczeństwa Los Santos. Z jednej strony, część ekskluzywna, pełna luksusowych willi, drogich sklepów i zielonych parków, była oazą klasy średnio-wyższej. Z drugiej strony, uboższa część dzielnicy, która graniczyła z bardziej zaniedbanymi obszarami miasta, zmagała się z ubóstwem, bezrobociem i wzrastającą przestępczością.
    To właśnie w tym mniej znanym i zaniedbanym obszarze Del Perro rozwijała się przestępczość, przyspieszając rozwój korzeni lokalnych grup przestępczych. Kiedy grupa kontrolująca to terytorium utraciła swoje wpływy po licznych nagonkach od strony grup federalnych, pustkę tę umiejętnie zaczął wypełniać Olgierd Berezovsky wraz z grupą bliskich sobie przyjaciół.
     

     
    Olgierd Berezovsky, pochodzący z Czelabińska, przybył do Los Santos jako dziecko z rodziną emigrantów. Ich początki w Del Perro nie były łatwe, ale dzięki pracy rodziców w skromnym sklepie mięsnym, jaki udało im się założyć z resztek oszczędności rodziny, mieli szansę przetrwać. Jednak dla młodego Olgierda, ubogie otoczenie było polem do eksperymentowania z życiem na krawędzi. Przez lata zbierał doświadczenie, biorąc udział w różnych nielegalnych działaniach, od drobnych kradzieży po przemyty, a wszystko to pod okiem lokalnych zmobilizowanych grup przestępczych.
    Kiedy dotychczasowe grupy przestępcze straciły swoją moc, Berezovsky zebrał wokół siebie grupę lojalnych ludzi i przejął kontrolę nad miejscową przestępczością. Jego grupa skupiała się na szeroko rozumianym interesie importowym i eksportowym, popartym kradzieżami, ale nie stroniła również od wymuszeń, czy też handlu „miłością". Szybko zdobyli reputację bezwzględnych i bardzo temperamentnych, terroryzując lokalną społeczność i manipulując słabymi punktami systemu.
    Ludzie Berezovsky’ego nie stronią od interesów z innymi etnicznymi mniejszościami, czy też samymi Amerykanami. Ale ciężko nie stwierdzić, że zaufaniem na tyle wysokim, by wprowadzić kogoś w swoje szeregi, darzyli tylko ludzi korzeniami powiązanymi ze wschodnią Europą.
    Olgierd Berezovsky stał się symbolem czarnej strony Morningwood, która istniała równolegle z blaskiem i bogactwem, jakie reprezentowała ekskluzywna część dzielnicy. Mimo „złej” sławy Olgierd nie ma idealnej pozycji w lokalnym półświatku, ale za to ma charyzmę, którą zapewne spróbuje go podbić.
     

     
     
    Credits:
    tekst: Rezus, Pearce
    grafiki misyoa, marwaj
    korekta tekstu: Juzi
     
  10. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Broom w Changelog #76   
    Cześć! Oto kolejny miesiąc na Vibe RolePlay, a co za tym idzie kolejna dawka nowości i usprawnień od dev team'u. Zachęcamy serdecznie do przeczytania poniższych zmian i pozostawieniu feedbacku.

     
    System zużycia broni, oraz jej naprawy
    Aktualny system nie był zbyt realistyczny. Broń była na swój sposób niezniszczalna i można było z niej korzystać bez konserwacji przez długie lata.
    Doszliśmy więc do wniosku że czas to zmienić. Broń od nowej aktualizacji będzie się niszczyć, W jej konserwacji pomoże nowy typ przedmiotu - zestaw naprawczy - który zależnie od swojego rodzaju umożliwi amatorską lub profesjonalną konserwację broni. Poniżej trochę informacji dla nerdów 🥱
    Zestawy naprawcze:
    Amatorski zestaw naprawczy - możliwość użycia do do 85% pozostałej wytrzymałości broni Dobrej jakości zestaw na naprawczy - możliwość użycia do 70% pozostałej wytrzymałości broni Profesjonalny zestaw naprawczy - możliwość użycia do 0.1% pozostałej wytrzymałości broni (wymaga flagi grupy) Jeśli stan broni spadnie do 0%, wtedy broń będzie nadawała się tylko i wyłącznie do utylizacji. Informacje o spadku stanu broni:
    Bronie krótkie (pistolety) - 400 pocisków, 16 magazynków,  spadek per pocisk -0.25% Pistolety maszynowe (SMG) - 600 pocisków, 30 magazynków,  spadek per pocisk -0.17% Strzelby - 148 pocisków, 8 magazynków,  spadek per pocisk -0.68% Bronie długie - 1200 pocisków, 60 magazynków, spadek per pocisk -0.08% (Ceny, i wszystkie spadki zostały ustalone przez opiekunów organizacji przestępczych)
     
    System ELS
    Wprowadzamy Emergency Lighting System dla frakcji porządkowych. Pozwoli on na lepsze dostosowanie sygnałów świetlnych względem różnych sytuacji. Postanowiliśmy zaimplementować trzy presety oświetlenia, które mogą być zmieniane pod klawiszem 'N':
    Pełne oświetlenie, Back traffic advisor, Back traffic advisor + front steady burns Przejście na nowy system oświetlenia będzie wymagało zmian w obecnych wozach, więc z czasem liczba pojazdów obsługujących ELS będzie się zwiększać wraz z pracą Developerów 3D.
    Tryb Streamera
    W raz z aktualizacją na serwerze pojawi się tryb streamera. Korzystając z trybu streamera, wasza transmisja będzie widoczna na liście pod komendą /streams oraz każda osoba, która wyśle do was wiadomość otrzyma stosowny komunikat o tym, że streamujecie. Poza tym, na czas transmisji wasz nick zmieni kolor na różowy - wow.
    Aktualnie wspieramy trzy platformy takie jak: twitch.tv, kick.com, youtube.com
    Aby rozpocząć transmisję, wystarczy użyć komendy /live.
     
    Narracyjny system ran
    Ostatnią, a zarazem drobną skryptową nowością jest narracyjny system ran, który umożliwi z pomocą komendy /rany ustawienie naszej postaci narracji /do która wyświetli się każdej osobie jaka skorzysta na nas z komendy /stan [ID] - gratis status "Ranny" nad głową
     

     
    Spawnowanie wozów
    System spawnowania wozów przeszedł w tej aktualizacji całkiem duże zmiany odnośnie limitów zespawnowanych aut, które od teraz oddzielają auta zespawnowane na świecie głównym od tych znajdujących się w zaciszu naszego garażu.
    Obecnie zespawnowanie już jednego auta (bądź trzech w przypadku kont premium) blokowało nam możliwość spawnowania kolejnych aut, nawet jeśli te znajdowały się na innym wymiarze niż główny, co często było omijane poprzez zakup grupy rodziny i nielimitowany spawn aut grupowych.
    Dostosowaliśmy więc ten system tak by każdy gracz oprócz aut na świecie głównym mógł zespawnować również kilka na każdym innym, a oto nowe limity:
    Świat główny (VW1)
    Grupa rodziny: do 4 pojazdów (bez zmian)
    Konto Premium Gold: do 3 pojazdów (bez zmian)
    Konto Premium Standard: 1 pojazd (bez zmian)
    Konto non-premium: 1 pojazd (bez zmian)
    Światy poboczne
    Grupa rodziny: do 30 pojazdów per interior
    Konto Premium Gold: do 30 pojazdów per interior
    Konto Premium Standard: do 10 pojazdów per interior
    Konto non-premium: 2 pojazdy per interior
     

    Proces zgłoszeń 911
    Proces wysyłania zgłoszenia 911, czyli rozmowy z dyspozytorem został drobnie zmodyfikowany. Od teraz dyspozytor będzie pytał o więcej informacji podczas rozmowy takich jak imię i nazwisko naszej postaci czy lokalizacja. Powinno to umożliwić wysyłanie zgłoszeń anonimowych i podawanie bardziej precyzyjnych wskazówek dojazdu do naszej lokalizacji.
     
    Synchronizacja Encji
    Wraz z aktualizacją przepisaliśmy również ostatnie korzenie starego systemu synchronizacji Alt V w naszym kodzie w postaci grafitti, blackjack'a i pedów dialogowych.
    W praktyce oznacza to, że stary system wykorzystywany przez platformę trafił już w całości do kosza, a wymienione powyżej obiekty będą stream'ować się znacznie wydajniej i szybciej.
     
    Anonimowość przy ukrywaniu postaci
    Możliwość ukrycia postaci na forum od teraz ma również swoje odzwierciedlenie w grze. Oprócz tego, że postać pozostanie ukryta na naszym profilu jak dotychczas, to podczas przełączania pomiędzy postaciami czy opuszczania rozgrywki, pozostający po nas 3D Text, poda nazwę naszego konta jako ukryte, jeśli postać była oznaczona jako ukryta w panelu gracza.
     
    Zmiana tożsamości i auta startowe
    Zmiana tożsamości od swojego początku sprawiała wszystkim postaciom duży psikus w formie braku auta startowego co wymuszało na nas bieg do najbliższego salonu samochodowego celem uzyskania środka lokomocji. Poprawiliśmy tą niedogodność i wraz zakupem usługi, auto startowe które wybraliśmy podczas naszego poprzedniego żywota zostanie nam przywrócone. Auta startowe od teraz również spawnują się pierwszy raz w wyznaczonych do tego obszarach - nikt już nie spuści ich na naszą głowę.
     
    Aktualizacja LifeInvader
    Platforma LifeInvader została zaaktualizowana do najnowszej wersji, dzięki czemu zostało poprawione wiele zgłaszanych przez Was błędów

    Poprawiono błąd dotyczący namierzania pojazdów w wypadku gdy te znajdowały się na innym wymiarze. Od teraz pojazdy ukryte w garażach zawsze wskażą swoją lokalizację na pierwsze możliwe drzwi wyjściowe interioru, które prowadzą na główny wymiar (również w wypadku zagnieżdżenia interioru w interiorze). Poprawiono błąd, który powodował że w warsztatach można było tuningować pojazdy niespełniające kryteriów kategorii. Poprawiono błąd, który powodował że psy K9 nie mogły atakować innego gracza niż właściciel. Poprawiono błąd, który uniemożliwiał tworzenie pedów zgłoszeniowych dla agencji LEA. Poprawiono błąd, który uniemożliwiał przypisanie peda Oficera K9 do grupy. Psy K9 od teraz mają również żołądki ze stali i nigdy nie spada im głód. Poprawiono błąd, który powodował że piłka tworzyła łuski. Poprawiono błąd systemu Anticheat, który powodował że gracz otrzymywał kick jeśli ostatni pocisk w magazynku zranił gracza, a gracz nie posiadał już amunicji. Poprawiono błąd systemu Anticheat, który powodował że gracz otrzymywał kick jeśli ostatni pocisk w magazynku zranił gracza, a wytrzymałość broni spadła poniżej 0. Poprawiono błąd, który powodował że amunicja przenosiła się pomiędzy broniami o tym samym typie, umożliwiając pojedyńczy wystrzał z broni bez amunicji. Zmiana tożsamości od teraz poprawnie resetuje styl chodu postaci Zmiana tożsamości od teraz poprawnie usuwa ciuchy z naszej garderoby jeśli zaszła zmiana płci postaci Zmiana tożsamości od teraz poprawnie wyprasza nas z wszystkich interiorów oraz usuwa współdzielenie aut. Poprawiono rozbieżność dostępnych fryzur pomiędzy kreatorem postaci, a fryzjerem
     

    Poniżej lista zmian, które trafiły już na serwer produkcyjny pomiędzy changelogami:
     
    Poprawiono wyświetlanie podglądu wiadomości SMS na niskich rozdzielczościach ekranu, Poprawiono wydajność pobierania danych o pracownikach w panelu grup. Poprawiono błąd, który powodował że policyjny podsłuch działał tylko na SMS systemowe, a nie wysłane przez gracza. Zablokowano możliwość odkładania i podnoszenia przedmiotów podczas trwania statusu BW. Dodano system raportów do MDT. Przepisano okno /mandaty na generyczny dialog. Dodano interakcję z innym graczem "Pokaż dokładny opis", która wyświetla dane /examine osoby. Dodano /ame podczas przeszukiwania ciał. Poprawiono widoczność nametagów graczy w autach z przyciemnionymi szybami. Zmniejszono kompresje zdjęć na LifeInvader


    Przydałoby się również odświeżyć garderobę postaci, dlatego na serwer trafi nowa paczka ubrań skierowanych do płci pięknej, o całkiem sporym przekroju klasowym odbiorców. Znajdziecie w niej ciuchy zarówno mniej i bardziej formalne, koszule, kurtki, letnie sukienki, eleganckie suknie, stroje halloweenowe, akcesoria dla striptizerek i wiele, wiele więcej - każdy coś dla siebie odnajdzie, a poniżej trochę suchych liczb odnośnie paczki:
    110 nowych topów 51 nowych par spodni i spódniczek 2 nowe podkoszulki 14 par butów Ponad 20 nowych akcesoriów rozmieszczonych po pozostałych kategoriach  


    Oprócz ubrań, będziecie mogli znaleźć również 67 nowych fryzur w waszych katalogach fryzjerskich, które z pewnością pomogą wam dostosować się pod wyjścia zarówno formalne jak i imprezkę u swojej bestie - macie już swojego faworyta z ubrań lub ciuchów pośród zdjęć? Dajcie znać!

     

    Jako ostatni news tej aktualizacji, chcemy również ogłosić, że do panelu gracza zawita (o godzinie 4:00 wraz z resztą zmian) zakładka z corocznym Plebiscytem Vibe w którym będziecie mogli zagłosować na waszych faworytów wśród społeczności oraz członków ekipy. Zwycięzcy poszczególnych kategorii zostaną wyróżnieni poprzez otrzymanie unikatowej pamiątkowej plakietki na swoim profilu forum.
    Możliwość oddawania głosów w plebiscycie będzie dostępna do końca Marca, gdzie głos można oddać tylko jeden - wybierzcie mądrze!
    Paczka ubrań męskich również zostanie przygotowana na serwer, jednak ze względu na znacznie węższe pole wyboru wśród ubrań i często ich znacznie gorszą jakość, stanie się to w późniejszym czasie.
     
        
      Zmiany będą dostępne na serwerze od godziny 4:00 20.03.24  
    Credits
    System zużycia broni, oraz jej naprawy - @Broom @Sava @xd shaller  System ELS - @avepy @baryyy Raporty w MDT - @mafineeek Tryb streamera - @mafineeek Nowe okno /mandaty - @mafineeek Rework zgłoszeń alarmowych - @mafineeek Aktualizacja LifeInvader - @csskrouble Mniejsze zmiany - @Broom @avepy @csskrouble @mafineeek @Toyer  
  11. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez mafineeek w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @baryyy @Szychu zmieniają swoją rangę z Developera na Modder oraz dołącza do nich @Kbvcpr 
    Developer to jest osoba sprawująca opiekę nad skryptem serwera, a Modder nad modami, które widzicie. Wszystkie sprawy dotyczące ciuchów, pojazdów i tak dalej, kierujcie do Modderów, a nie Developerów.
  12. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Krzysiu dobija na S1.
  13. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Broom w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Brtmss wlatuje na stanowisko Moderator Forum; powodzenia.
  14. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Paciaaa oraz @Xeest wbijają na S1, powodzenia na okresie próbnym
    @Crunchips wbija się na JGM, pomoże Garretowi w projekcie Mirror Park.
     
  15. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Orzeł odbija od strefy cywilnej, na jego miejsce pomocnika wchodzi @Nemezis5854
  16. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Broom w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @JamaTo_ Wlatuje na S2; po okresie próbnym.
  17. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez mafineeek w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Broom nowy administrator od spraw technicznych, siema i powodzenia 
  18. D4EWNO polubił odpowiedź w temacie przez xsciechax w [Spółka] DLT Incorporated   
    **Dnia 22/02/2024 doszło do spotkania przedstawicieli firmy DLT Incorporated oraz Sweet Charlie, doszli oni do porozumienia w sprawie podpisania umowy na usługi transportowe które firma DLT Incorporated ma pełnić dla firmy Sweet Charlie w zakresie transportu słodyczy do ich klientów.**
     
     
  19. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Ostersky w [Spółka] DLT Incorporated   
    *DLT Inc. skorzystało z zaproszenia do współpracy ze strony FIA, zostając tym samym głównym partnerem technicznym; dbając o całą logistykę podczas organizacji wydarzeń spod szyldu FIA. Dodatkowo spółka stała się sponsorem jednego z teamów; Sprunk Racing, inwestując część ze swoich funduszy w doposażenie kierowców w najpotrzebniejsze systemy do wozów.**

     
  20. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Paciaaa w [Spółka] DLT Incorporated   
    **Zarząd DLT Inc. po wewnętrznych rozmowach podjął decyzje o wejściu szerzej na rynek eko. W tym celu podjęto się, wstępnych szacunków i rozplanowania umiejscowienia stacji ładowania pojazdów. Po poztywnej weryfikacji podpisano umowę ze spółką Green Energy celem realizacji zlecenia. Finalnie doszło do montażu dwóch stacji w centrum dystrybucyjnym oraz na placu w HQ spółki.**
     
  21. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Ostersky w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    Po ponad pół roku, odbijam od strefy zmotoryzowanej dzięki za czas i interakcje w które udało nam się wejść przez ten okres. @Furix wskakuje na moje miejsce i zostaje nowym opiekunem strefy, powodzenia kumpel. 
  22. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez Broom w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @JamaTo_ nowy S1, powodzenia.
  23. xsciechax polubił odpowiedź w temacie przez mafineeek w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Crunchips awansik na S3, gratki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin