Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

WHITEBOY313

Gracz
  • Postów

    2
  • Rejestracja

Aktywność reputacji

  1. WHITEBOY313 polubił odpowiedź w temacie przez Assassynek w The White Car   
    Aryan Brotherhood (Aryan Brotherhood of San Andreas) to jeden z najgroźniejszych gangów więziennych na zachodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych, odpowiednik Aryan Brotherhood of California i Aryan Brotherhood of Arizon oraz Aryan Brotherhood of Nevada.
     
    Bractwo aryjskie tworzy kilkudziesięciu przestępców przebywających na specjalnym bloku bezpieczeństwa w San Andreas State Prison (SASP). Wieloletnie śledztwa prowadzone przez FBI ukazały tajemnice oraz niezliczone rozkazy morderstw, a także innych przestępstw, które wychodziły prosto z murów więzienia stanowego na teren miasta Los Santos. Według nieoficjalnych źródeł, proces rekrutacji do Aryan Brotherhood of San Andreas trwa latami, a kandydaci aspirujący do wstąpienia w większości przypadków odsiadują wyroki dożywotniego pozbawienia wolności. Aryan Brotherhood swoich członków upatruje pośród gangów więziennych o największych notowaniach, przede wszystkim wśród PEN1. 
     
    Podczas okresów pozbawienia wolności w systemie więziennym, białe gangi przestrzegają instrukcji stworzony przez Bractwo Aryjskie, powstały pod koniec lat 70, gang NLR był wykorzystywany do egzekwowania polityki więziennej. Nazi Lowriders wykonywali polecenia Aryan Brotherhood oraz zbudowali reputację jako agresywnych wobec innych więźniów oraz personelu więziennego. w 1999, California Department of Corrections and Rehabilitation (CDCR) zaklasyfikowało NLR jako gang więzienny i oddzieliło jego członków od reszty ogólnej populacji. 
     

     
    Public Enemy Number One (PEN1, PENI Death Squad) jest hybrydą między gangiem ulicznym a gangiem więziennym. Jego powstanie datuje się na lata 80. XX wiek, Long Beach w Kalifornii, w niedługim czasie rozsprzestrzenił się do takich miejsc jak, Orange Country oraz San Andreas. PENI stopniowo ewoluowało i stawało się coraz większym zagrożeniem dla departamentu policji oraz lokalnej społeczności. Public Enemy Number One początkowo dzieliło się na dwa bloki - propagujący nazim oraz drugi na którego czele stał Donald "Popeye" Mazza, który skupiał się na zarabianiu pieniędzy oraz popychaniu członków swojej drużyny do coraz brutalniejszych działań, takich jak morderstwa, włamania, kradzieże tożsamości, handel metamfetaminą oraz oszustwa z kartami kredytowymi. 
     
     
    PENI Death Squad zyskało na popularności na początku lat 2000, gdy w 2002 roku organy ścigania hrabstwa Orange, odkryły w jednym z zaułków w Orange Country zwłoki Scotta "Scottish" Millera, jednego z założycieli PEN1. Został on zamordowany przez dwóch innych członków PENI, Michaela Lamba oraz Jacoba Rumpa, powodem morderstwa było wystąpienie "Scottish" w programie telewizyjnym, opowiedział on w nim o działalności swojego gangu, złamał tym zasadę "You talk, you die" którą przestrzegają gangsterzy PEN1. 
     

    Kiedy NLR przestało być żołnierzami pierwszego kontaktu Aryan Brotherhood, ta rola przypadła Public Enemy Number One, otrzymali oni klucze do dziedzińca (kontrolę) oraz liderzy PEN1 tacy jak Donald "Popeye" Mazza, założyciel gangu oraz zleceniodawca zabójstwa Scotta "Schottish" Millera, zostali wcieleni do bractwa aryjskiego, "Popeye" dokonał tego w 2005 roku, podczas odbywania wyroku w Pelican Bay SHU. 
     

     
    313 Vespucci City Stoners  jest najstarszym  gangiem "white power" funkcjonującym na terenie Los Santos, zrzesza nastolatków z subkultur punk oraz skate.  Jego początki sięgają lat 90. XX wieku, członkowie są utożsamiani z rasistowskimi poglądami, nadużywaniem narkotyków wszelkiej maści oraz ich dystrybucją - głównie metamfetaminy.  Działają oni pod skrzydłami Public Enemy Number One, dokonując morderstw, włamań, handlu narkotykami oraz przestępstw cyfrowych z których najbardziej charakterystycznym dla nich jest skimming oraz kradzież tożsamości.  Gang utożsamia się z sceną hardcore punk, zwłaszcza zespoły The Misfits, Dead Kennedys oraz Rudimentary PENI.
     
    Najbardziej znanym gangsterem pierwszej generacji 313 VCS był, Jay "Danger" Baker który w 2001 roku, dokonał napadu z bronią w ręku. Baker został ujęty po 4 dniach obławy. W czasie zatrzymania stawiał aktywny opór, ostrzeliwując się z funkcjonariuszami oraz raniąc jednego z nich. Podczas wymiany ognia, Baker został postrzelony co umożliwiło jego zatrzymanie. Po okresie rekonwalescencji  został przekazany w ręce departamentu policji, w procesie został skazany na 35 lat pozbawienia wolności. Według San Andreas Department of Corrections and Rehabilitation, między 2007 a 2010 rokiem, Danger dołączył do Public Enemy Number One, obecnie jest jednym z najbardziej wpływowych gangsterów tego gangu na terenie San Andreas State Prison. 
     
     

    Postal codes of Los Santos
     
    OOC;
     
    Cześć, razem z osobami doświadczonymi w klimatach american skinhead postanowiliśmy wystartować z organizacją w tych klimatach na tym serwerze, na nasz spot wybraliśmy Vespucci aby odgrywać gang uliczny prosto z wybrzeża Stanów Zjednoczonych.
    Główny nacisk w mojej organizacji będę kładł na character development oraz utrzymanie organizacji w klimatach lowmob, chciałbym aby każdy w mojej organizacji zaczynał tydzień od wyzbywania się wszystkich pieniędzy i zostawianiu sobie małej sumy w kieszeni, uwzględniając codzienny zakup jedzenia, utrzymania pojazdu czy nawet zaopatrzeniu się w narkotyki od których są uzależnieni. Aby przetrwać w wykreowanych warunkach będą odczuwać potrzebę dokonywania drobnych przestępstw oraz pożyczania pieniędzy od innych skinheadów i tonięcia w długach. 
     
    Ekipa;
    Assassynek
    Scorpio
    ngs wizzy
    Saren
    zZz
    Whiteboy313
    Nefarius
    LB Hate Culture
    Sylwester
    Zuane
    Rotini
     
     
  2. WHITEBOY313 polubił odpowiedź w temacie przez Karach w The White Car   
    Wpuszczę Was, ale mam cichą nadzieję, że nie dacie za bardzo popalić w tym Vespucci, bo z założenia to miała być ta spokojniejsza strefa rozgrywki. Lider niech mnie doda na discord.
  3. WHITEBOY313 polubił odpowiedź w temacie przez Kaizi w #5 | Welcome to LS!   
    Witajcie!
    Wiemy, że czekaliście na stanowisko z naszej strony i oto temat, który mamy nadzieje rozwieje Wasze wszelkie wątpliwości. Pierwszym, a zarazem najważniejszym jego aspektem jest przeniesienie rozgrywki do Los Santos. Sporo czasu zastanawialiśmy się nad odpowiednim miejscem do dalszej rozgrywki. Paleto Bay nauczyło nas wielu rzeczy, jedną z nich było brak wyraźnego rozdzielenia typowego "centrum" rozgrywki od miejsca dla organizacji przestępczych. Poniekąd okres gry w Paleto przysłużył nam się w dużej mierze do optymalizacji serwera, dzięki liczbie graczy, którzy aktywnie spędzali na nim czas oraz zgłaszali błędy. Widzieliśmy Wasze komentarze odnośnie notorycznego mijania się z gangsterami i innymi sytuacjami podchodzącymi pod stereotyp przestępczego życia.  Sporo osób również pisało, że chcieliby pograć w Los Santos, dlatego zdecydowaliśmy się na przenosiny. Chcemy w taki sposób wykreować rozgrywkę, aby organizacje przestępcze miały odpowiednią przestrzeń do gry, która będzie się sprawnie przenikać z pozostałymi mieszkańcami metropolii, tworząc całość naszej rozgrywki na serwerze.
     

     
    Vespucci (różowy) będzie miejscem typowo dla rozgrywki cywilnej i spokojnej. Ma służyć za typowe "centrum" serwera, które nadaje tętno miastu oraz sprawia, że nigdy nie zaśnie.

    Davis (czerwony) to miasto, która zawiera wszystkie istotne elementy to prowadzenia rozgrywki, jednak nie pasuje pod znaczną część postaci kreowanych przez graczy serwisu. Nie chcąc marnować jej potencjału, również udostępniamy ją do rozgrywki, bardziej będzie się ona kojarzyła z przestępczą częścią serwera.
     
     
    Organizacje publiczne, przestępcze, biznesy oraz projekty IC.
    W związku ze zmianą miejsca rozgrywki odpowiednią zmianę muszą przejść również frakcje porządkowe na serwisie.
    Blaine County Sheriff’s Office oraz San Andreas Highway Patrol połączą swoje siły pod banderą Los Santos Police Department @Wilku oraz @siarinho jako liderzy. Blaine County Fire Department zamieni się w Los Santos Fire Department i pozostanie pod @DIMITRI Blaine County Government przerodzi się w Los Santos Government i również pozostanie pod @Rukol Radio jako frakcja porządkowa, nie jest dobrym i przyszłościowym pomysłem, zdecydowaliśmy, że stanie się ona biznesem, by realnie konkurować o uwagę graczy i lepsze przychody.  
    Biznesy i projekty IC przejdą gruntowną zmianę, będziemy kładli nacisk, aby podstawą było miejsce rozgrywki oraz plan na jego rozwój. Nie mamy zamiaru powtórzyć błędu, który dał istnienie 32 biznesom, gdzie rozgrywka polegała na tym samym i w ogóle nie przyciągała do interakcji.

    Nowym opiekunem organizacji przestępczych zostaje @Karach. Poprzedni niestety nie miał wystarczająco czasu, aby zająć się tym aspektem rozgrywki w odpowiedni sposób. Już wkrótce nowy opiekun na pewno skontaktuje się ze wszystkimi organizacjami. 
     
     
    Zmiany skryptowe i nie tylko.
    Usuwamy system głodu, który w dużej mierze chcieliśmy przetestować. Otrzymując od Was negatywne opinie postanowiliśmy go wyłączyć. Biznesy mają swoim istnieniem zachęcać do grania, zamiast używać sztucznych skryptów mających na celu ratować brak kreatywności. Wprowadzimy system active roleplay oraz poprawimy działanie więzienia. Od teraz aktywna rozgrywka, będzie nagradzana szybszym przemijaniem odsiadywanej kary. Zmienimy działanie czasu wymaganego do prowadzenia pojazdu tak, aby zliczał czas ze wszystkich postaci użytkownika, oraz zmniejszymy go do 1 godziny online Wprowadzimy system radarowego pomiaru prędkości oraz identyfikacji tablic rejestracyjnych pojazdów poruszających się w pobliży radiowozu.  Dodamy resztę ubrań i dodatków takich jak kamizelki, akcesoria oraz torby. Dodamy skrypt fryzjera abyście jeszcze lepiej mogli personalizować swoją postać Usuwamy character development – nie sprawdził się i był nadużywany. Zresztą, jak zobaczycie dalej, nie będzie już na szczęście potrzebny. Obowiązki Gamemasterów ulegną zmianie. Od teraz nie będą oni zapchani zwykłymi zadaniami opiekuna, a całkowicie zajmą się kreacją rozgrywki. Stworzymy podstawy gospodarki mieszkaniowej z odpowiednią ilością lokali. Los Santos jest na tyle duże, że pozwala nam pomieścić Was bez obawy o brak miejsca zamieszkania. System wypłat na serwerze przejdzie odpowiednią zmianę, by sprostać Waszym wymaganiom. Przejście na Los Santos wiąże się z wymuszeniem decyzji, która wielu ucieszy. Każda z Waszych postaci będzie miała do dyspozycji pojazd. Musimy jednak wybrać formę w jakiej zrealizujemy ten pomysł, dlatego za kilka chwil dodamy do wglądu odpowiednią ankietę, aby poznać Wasze zdanie. LINK DO ANKIETY W naszej opinii pozwoli to zrezygnować z nieudanego Character Development oraz ograniczy wymuszanie grindu gotówki, by prowadzić swobodną rozgrywkę i kreację postaci.  
    I wiele innych, które pozostawimy sobie na niespodziankę 🙂
     
    Teraz mniej pozytywne informacje...
    Niestety z powodu licznych błędów związanych z gospodarką oraz buga umożliwiającego nieuczciwe wzbogacanie się graczy, zmuszeni jesteśmy zresetować gospodarkę. Ten zabieg daje nam ogromną możliwość zaadaptowania jej pod Wasze pomysły i uwagi. Tym samym zachęcamy Was do dalszego podsyłania spostrzeżeń dotyczących zmian. Na pewno ułatwi to nam pracę, a Wy będziecie mieć większy wpływ na wygląd serwera.
     
    Na poprawę nastrojów prezentujemy Wam poniżej kilka screenów z naszego smartfona.
     

     

     
     
    Dla fanów immersji też coś dzisiaj mamy
     
    Już niedługo widzimy się w Los Santos!
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin