Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

mati.

Premium Standard
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. mati. polubił odpowiedź w temacie przez mafineeek w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    dobre
  2. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Toyer w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    .news-hr { margin-top: 0; padding-top: 0; --hr-line-offset: 25%; --hr-color: #ff5757; --hr-text-color: #efefef; --hr-text-offset: 2ch; --hr-thickness: 4px; --hr-line-color: var(--hr-color); display: grid; place-items: center; border-image-slice: 1; border-image-source: linear-gradient( to right, var(--hr-line-color), #8b52ff, transparent, transparent, transparent, transparent ); } .news-hr-2 { margin-top: 0; padding-top: 0; --hr-line-offset: 25%; --hr-color: #ff5757; --hr-text-color: #efefef; --hr-text-offset: 2ch; --hr-thickness: 4px; --hr-line-color: var(--hr-color); display: grid; place-items: center; border-image-slice: 1; border-image-source: linear-gradient( to right, transparent, var(--hr-line-color) calc(50% - var(--hr-line-offset)), #8b52ff calc(50% - var(--hr-text-offset)), #8b52ff calc(50% - var(--hr-text-offset)), var(--hr-line-color) calc(50% + var(--hr-line-offset)), transparent ); } Cześć! Dzisiejszy changelog poświęcony jest długo zapowiadanej przez nas funkcjonalności dzięki której będziecie w stanie wgrać swoje własne unikalne animacje na serwer! Możliwość ta jest zapewniana dzięki modelowi AI, który analizuje Wasze nagranie wideo i tworzy z niego animację, która jest możliwa do wykorzystania bezpośrednio w grze.

    Aby przesłać nagranie wideo które zostanie przekonwertowane na animację najpierw musicie zaopatrzyć się w sloty w naszym sklepie premium - można to zrobić na 2 sposoby:
    Zakupić konto premium i otrzymać sloty gratis - dla naszych użytkowników premium przygotowaliśmy dodatkowy benefit w postaci slotów naliczanych każdorazowo przy zakupie każdego miesiąca premium Konto premium gold - 3 sloty za każdy zakupiony miesiąc Konto premium standard - 1 slot za każdy zakupiony miesiąc Zakupić produkt w vShopie o liczbie slotów jaka Was interesuje, nazwa produktu to: Własna animacja Darmowe sloty przyznawane w gratisie dla kont premium są częścią eksperymentu, który przeprowadzamy wspólnie z Kinetix. Chcemy sprawdzić, jak ten model wpłynie na Wasz odbiór tej funkcjonalności. Pamiętajcie, że jest to test i w przyszłości zasady mogą ulec zmianie! Na ten moment darmowe sloty są dostępne w ramach przyszłych zakupów premium, za historyczne zakupy sloty nie są naliczane.

    Kiedy już jesteście posiadaczami slotu na unikalną animację zapraszamy Was do nowo otwartej zakładki "Moje unikalne animacje" gdzie po kliknięciu "+" zostaniecie postawieni przed wyborem:
    Jeśli chcecie nagrać film telefonem - zeskanujcie kod QR Jeśli chcecie wrzucić gotowy plik video z YT, TikTok lub innego miejsca - kliknijcie "Uruchom w przeglądarce" Pamiętajcie, aby plik wideo, który wgrywacie do portalu kinetix był możliwie jak najlepszej jakości, oraz zawierał możliwie jak najwięcej sylwetki postaci której ruchy chcecie odwzorować. Pozwoli to AI przetwarzającemu Wasz plik na poprawne działanie.
    Maksymalna długość wideo możliwa do przetworzenia przez kinetix to 10 sekund, w przypadku wrzucenia dłuższego wideo mamy możliwość jego przycięcia.
    Po przejściu całego procesu na stronie kinetix będziecie musieli poczekać chwilę aż model AI przetworzy Waszą animację - proces ten może potrwać do 15 minut. 
    Po odczekaniu tego czasu Wasza unikalna animacja będzie miała status "Oczekuje na walidację".  Po kliknięciu guzika "Zweryfikuj" po prawej stronie wyświetli Wam się modal w którym będziecie musieli zdecydować czy obecna unikalna animacja Was zadowala czy chcecie całkowicie za darmo ponowić ten proces. Liczba ponownych wygenerowań jakie są dostępne za darmo to 3.


    Po tym jak zatwierdzicie daną unikalną animację otrzyma ona status "Oczekuje na restart serwera" - oznacza to, że wszystko przebiegło pomyślnie i animacja została zakolejkowana do wgrania o 4:00 wraz z kolejnym restartem. Wygenerowane w ten sposób animacje są na stałe przypisywane do Waszego konta - nie ma tutaj mowy o żadnym miesięcznej subskrypcji, płacicie raz a korzystacie już zawsze.
    Następnego dnia po restarcie animacja pojawi się w zakładce dashboardu "Unikalne animacje" (dashboard otwieracie klawiszem "HOME"). W zakładce tej możecie zarządzać Waszymi unikalnymi animacjami, zbindować je na komendę, np. ".superanimacja", zmienić flagi lub dodać do ulubionych. Animacje dodane do ulubionych wyświetlą się w kole animacji po kliknięciu klawisza "M".
     
    Dashboard Koło animacji Poniższa grafika przedstawia cały proces dodawania animacji na serwer krok po kroku od A do Z.

     

    W sklepie premium przygotowaliśmy różne pakiety slotów na animacje możliwe do zakupienia na małe i duże potrzeby, są to: 1, 5 oraz 10. Różnią się one ceną oraz ilością slotów jaki otrzymujecie po zakupie.
    Pakiet 1 slot - 100 vPoints Pakiet 5 slotów - 400 vPoints, 1 animacja gratis Pakiet 10 slotów - 700 vPoints, 3 animacje gratis Rezerwujemy sobie prawo do zmiany cen oraz ilości slotów oferowanych przez pakiety w przyszłości.
     

    W związku z wprowadzeniem usługi zapraszamy wszystkich do wzięcia w konkursie! Aby wziąć udział napiszcie komentarz który będzie zawierał wideo lub gif z tego jak wygląda przygotowana przez Was animacja. Trzy komentarze z największą ilością like'ów wygrywają nagrody oraz ich animacje zostaną wgrane jako oficjalne na serwer z możliwością używania ich przez każdego!
     

    Zasady konkursu
    Konkurs kończy się 08.06.2024 r. Liczba polubień komentarzy zostanie zapiasna tego dnia i zostaną wtedy ogłoszeni zwycięzcy konkursu. Każdy użytkownik może wstawić dowolną liczbę komentarzy zawierających wideo z animacjami Aby komentarz był brany pod uwagę musi zawierać dokładnie jedno wideo/gif - komentarze zawierające więcej plików nie będą brały udziału w konkursie Aby komentarz był brany pod uwagę musi zawierać wideo/gif nagrane na serwerze Vibe Role Play dostępny pod adresem altv://connect/prod.v-rp.pl:443 W konkursie biorą udział wyłącznie komentarze dodane w tym temacie Animacje zostaną wgrane jako oficjalne na serwer po zakończeniu konkursu i przygotowaniu paczki animacji przez zespół modderski co może potrwać kilka do kilkunastu dni.  

    Dochodzą do nas sygnały o tym, że wiele osób obawia się że przez dodanie funkcjonalności nowej animacji ucierpi na tym immersja i serwer zacznie zmierzać w kierunku RPG - nie mamy tego w planach. Unikalne animacje powinny być dopełnieniem Waszej rozgrywki i możliwością wyrażenia siebie w jeszcze bardziej ekspresywny sposób, wszelkie próby zaszkodzenia innym osobom poprzez użycie unikalnych animacji w inwazyjny i niesmaczny sposób będą karane. 
    Przed wygenerowaniem unikalnej animacji do zaakceptowania będzie następujące oświadczenie:
    "Wszelkie animacje łamiące regulamin serwera a w szczególności nawiązujące do tematyk nazistowskich i innych zabronionych przez Polskie prawo będą usuwane bez możliwości odzyskania vP."
    Przykłady złego użycia unikalnych animacji które będzie karane:
    Wykonywanie tańca fortnite na spawnie Wykonywanie gestów nazistwoskich Wykonywanie erotycznych gestów na środku vespucci i w innych zaludnionych miejscach Wykonywanie prowokacyjnych gestów do członków gangu będąc cywilem Wykonywanie prowokacyjnych gestów do członków frakcji LEA I inne nieopisane, które przekraczają granice dobrego smaku...  

    W tym changelogu skupiliśmy się głównie na poprawie istniejących błędów i problemów oraz optymalizacji kodu tak, aby rozgrywka była płynniejsza i bardziej dynamiczna. Wyeliminowaliśmy dużą część wywołań funkcji natywnych GTA V co na pewno odczujecie podczas rozgrywki na serwerze!
    Poprawiono działanie /g [x] respawn Dodano zarezerwowaną pulę virtual worldów do logowania co oznacza, że nie będziecie słyszeli już muzyki z intków podczas logowania Zaktualizowano domyślne flagi nadawane dla świeżo utworzonych grup Naprawiono /spray zmyj - komendą do zmywania graffiti Poprawiono system przyczepiania broni do postaci Naprawiono literówkę w panelu postaci Kraj urodzenia -> Kraj pochodzenia Usprawniono synchronizację metadanych gracza - wpłynie to na wydajność i większą stabilność połączenia z serwerem Po restarcie propy w interiorach nie będą się już przesuwały o milimetry Usprawniono działanie prędkościomierza - jest on teraz lżejszy, działa płynniej i nie powoduje micro freeze podczas wsiadania do pojazdu Naprawiono wpychanie innych graczy do auta Naprawiono działanie lornerek w samochodzie Naprawiono rotację podczas używania lornetki Wyłączono zadawanie krytycznych obrażeń podczas trafienia w głowę Poprawiono sortowanie w panelu gracza Usprawniono kajdanki Dodano opcjonalny parametr który decyduje czy kajdanki mają być założone z przodu czy z tyłu /skuj [id] lub /skuj [id] 1 Skuty gracz nie może już strzelać z broni Skuty gracz nie może już korzystać z osłon i drabin Skuty gracz nie traci już animacji skucia po otrzymaniu BW Skuty gracz nie traci już animacji skucia po wejściu do pojazdu Poprawiono zadawanie damage przez psy k9 Naprawiono błąd który pozwalał na otwarcie pojazdów podczas autochodzenia Poprawiono działanie przedmiotów doczepianych Dodano możliwość zamrożenia helikoptera w powietrzu przyciskiem "G" Naprawiono błąd pozwalający na używanie "rapid punch" w trakcie walki z innym graczem  

     
    Porady - jaki filmik wysłać aby AI dobrze go przetworzyło
    Stabilny ruch kamery: upewnij się, że kamera jest umieszczona na płaskiej, stabilnej powierzchni. Stabilność jest kluczowa dla uzyskania wyraźnego, spójnego nagrania, co jest niezbędne do tworzenia wysokiej jakości emotek bez zniekształceń i przerw.
    Całe ciało w kadrze: upewnij się, że wszystkie ruchy są w pełni uchwycone w kadrze kamery. Jeśli nagrywasz siebie, ustaw się centralnie i zachowaj stałą odległość od kamery, zapewniając, że wszystkie twoje ruchy – od stóp po głowę i ramiona – są wyraźnie widoczne i dokładnie uchwycone.
    Pojedyncza postać: zalecamy umieszczenie tylko jednej osoby w kadrze, nawet jeśli nasz system obsługuje nagrania wieloosobowe. Taka praktyka pozwala AI skupić się na ruchach jednej osoby, unikając pomyłek przy rozpoznawaniu aktorów. Posiadanie tylko jednego wykonawcy w kadrze minimalizuje potencjalne zakłócenia. Jeśli używasz nagrania z Internetu zawierającego wiele osób, zalecamy przycięcie wideo, aby skupić się na wybranym wykonawcy.
    Obszar ruchu: upewnij się, że ruchy są zawarte w dobrze zdefiniowanej przestrzeni, najlepiej utrzymując całą aktywność w promieniu 1 metra od centralnego punktu.
    Stabilny początek: rozpocznij nagranie w stabilnej pozycji. Upewnij się, że twoja początkowa pozycja jest stabilna na ziemi, ponieważ rozpoczęcie w powietrzu lub w podwyższonej pozycji może utrudniać AI dokładne interpretowanie twoich ruchów.
    Odzież: jeśli to możliwe, wybieraj dobrze dopasowane ubrania, unikając luźnych lub workowatych strojów. Przylegająca odzież zapewnia dokładne i wyraźne uchwycenie ruchów, co ułatwia precyzyjne przekształcenie ich w emotki.
    Kolory: uważaj, aby nie nosić ubrań i butów w tym samym kolorze co tło. Ważne jest, aby odróżniać każdą część ciała od innych i od tła.
     
     
    Zdolności AI do rozpoznawania ciała
    Ruch całego ciała: obsługiwane.
    Ruchy palców / rąk: obsługiwane. Obecnie Kinetix AI rozpoznaje, czy pięści są zaciśnięte, ręce i palce są otwarte, czy palce są rozdzielone (na przykład podczas celebrowania zwycięstwa ✌️). Bardziej skomplikowane ruchy rąk są nadal trudne do wykrycia, ale Kinetix pracuje nad tym, aby było to możliwe.
    Ekspresje twarzy: nieobsługiwane na ten moment.
    Połowa ciała: nieobsługiwane. Wyniki dla nagrań obejmujących tylko połowę ciała są nieprzewidywalne. Zdecydowanie zalecamy używanie nagrań, w których widoczne jest całe ciało, aby zapewnić niezawodne i dokładne wyniki.
    Wiele postaci: nieobsługiwane. Optymalne wyniki uzyskuje się przy użyciu nagrań z jedną postacią. Zdecydowanie zalecamy używanie nagrań, w których widoczna jest tylko jedna osoba, aby zapewnić niezawodne i dokładne wyniki.
     
                 Aktualizacja wejdzie na serwer 28.05.2024 o godzinie 9:00!     


  3. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Krud w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    polepszy rp
  4. mati. polubił odpowiedź w temacie przez v4kk4 w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    dzienkujemy Toyerku
  5. mati. polubił odpowiedź w temacie przez GroooVek w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    Dobra pierwszy! 

    Edit: Jednak nie
  6. mati. polubił odpowiedź w temacie przez DxT w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    gif fortnite 2024
  7. mati. polubił odpowiedź w temacie przez fly w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    kocham, polepszy rp
  8. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Warszawiak w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    Podniesie poziom RP w górę i to bardzo, super zmiany.
  9. mati. polubił odpowiedź w temacie przez skoyyyo w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    polepszy eseksy
  10. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Sen. w Changelog #79 | Unikalne animacje   
  11. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Spectre w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    elo xd
  12. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Ksunix w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    jutro na serwerze .

  13. mati. polubił odpowiedź w temacie przez DxT w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    @doozanjuz kupuje perwersyjne animki do eseks
  14. mati. polubił odpowiedź w temacie przez mafineeek w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    XD
  15. mati. polubił odpowiedź w temacie przez DxT w Changelog #79 | Unikalne animacje   
    @Furixto prawda ze kupujesz jakies gejowskie animki dzisiaj za cala wyplate no nie
  16. mati. polubił odpowiedź w temacie przez 172NERVO w GEES GANG 13   
  17. mati. polubił odpowiedź w temacie przez poludnik w GEES GANG 13   
  18. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Wojtek koko Marsylia Kwiek w GEES GANG 13   
    Free my nigga ShoDawg, he a real life menace
    Playin' with some racks, I ain't talkin' 'bout no tennis
    Shout out my nigga Youngsta from that Westside, Venice
  19. mati. polubił odpowiedź w temacie przez poludnik w GEES GANG 13   
  20. mati. polubił odpowiedź w temacie przez poludnik w GEES GANG 13   
    "Venice" Oznaczają affilacje do Venice 13 Gang/Gees Gang
     
     
     
    Sureño, Southsider i Sur mogą być najczęstszymi tatuażami wskazującymi na lojalność lub związek z meksykańską mafią. „Sureño” odnosi się do żołnierzy piechoty, którzy wykonują rozkazy meksykańskiej mafii; „Południowcy płacą tylko podatki, a „SUR”, po hiszpańsku „południe”, oznacza wierność meksykańskiej mafii. (Zdjęcia: Departament szeryfa hrabstwa Los Angeles) 
     
     

     
    Tylko bracia la EME mogą otrzymać tatuaż z czarną ręką. Pokazywanie czarnej ręki jest uważane za zaszczytny przywilej, ale nie jest wymogiem. Zainspirowany Czarną Ręką Śmierci La Costra Nostra (włoska mafia).
     
     
    M Oznacza 13. literę alfabetu, którą po hiszpańsku wymawia się jako „la EME”. Może być również zapisane jako „trece”.
     
     
     

     
    Skrót może być potencjalnym wskazaniem przynależności do meksykańskiej mafii bez bezpośredniego identyfikowania organizacji.
     
     
     
    Kanpol-bezpośrednio tłumacząc jako „wielkie odniesienia na południe” numeracja aztecka, „Sureño i Linie w numeracji azteckiej oznaczają 5, a kropki oznaczają 1; dwie linie i trzy kropki sumują się do 13. Można również użyć tatuaży z azteckim słowem „matlactomei”, które tłumaczy się jako trzynaście.
     

     
    Zarówno Norteños, jak i Sureños identyfikują się z kulturą i wierzeniami Azteków, ale tarcza wojownika Azteków jest najczęściej spotykana na Sureños. Opowiada się za ideologią, zgodnie z którą Sureños to raczej wojownicy lub żołnierze niż przestępcy, uczestniczący w słusznej sprawie swojej rasy i kultury.
     
     
    Prawdopodobnie tajna metoda, która może oznaczać 13 i lojalność wobec meksykańskiej mafii: dolna warga ma kształt podobny do 1, podczas gdy górna warga ma kształt podobny do 3. Kolor niebieski wskazuje na lojalność wobec meksykańskiej Mafii.
     
     

     
    Może wskazywać na związek lub członkostwo w meksykańskiej mafii, ponieważ inicjały Marilyn Monroe oznaczają „MM”. Ostatnie doniesienia sugerują, że ten tatuaż jest najprawdopodobniej spotykany u niezweryfikowanych współpracowników.
     
     
    Pojawiające się doniesienia sugerują zmianę w kierunku używania tatuaży kolibrów do przedstawiania Huitzilopochtli, azteckiego boga wojny, jako żołnierza meksykańskiej mafii. Mariposy mogą również wskazywać na powiązania lub członkostwo w meksykańskiej mafii. Zakrzywienie skrzydeł motyla może oznaczać „MM”. Najprawdopodobniej można go zobaczyć u współpracowników meksykańskiej mafii „pierwszego pokolenia”.
  21. mati. polubił odpowiedź w temacie przez poludnik w GEES GANG 13   
  22. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Krzysiu w GEES GANG 13   
    Spróbujmy. Niech lider zgłosi się do nas na discordzie po range i panel. Powodzenia!
  23. mati. polubił odpowiedź w temacie przez Eastern Block Zendy w GEES GANG 13   
    Several Individuals Associated with Venice Street Gangs Charged for Roles in Narcotics Distribution Ring; Arrests Made This Morning

    Dziś rano w ramach skoordynowanej operacji ponad 200 agentów federalnych i funkcjonariuszy policji wykonało 28 nakazów aresztowania i przeszukania, w wyniku których zatrzymano kilku członków Venice Shoreline Crips i Venice 13 w związku z ich rzekomą rolą w kierowaniu siatką narkotykową w Venice w Kalifornii, ogłosili Thomas P. O'Brien, prokurator w Los Angeles, Salvador Hernandez, zastępca dyrektora odpowiedzialnego za FBI w Los Angeles i szef William Bratton z LAPD. Oświadczenie zostało ogłoszone w imieniu wielu agencji, które uczestniczyły w dochodzeniu, aby pomóc formalnej grupie zadaniowej FBI/LAPD, w tym Departamentu Policji Culver City, Służby Inspekcji Poczty Stanów Zjednoczonych i „Projektu T.O.U.G.H” biura prokuratora miasta Los Angeles. Zgodnie z wieloma aktami oskarżenia złożonymi pod pieczą w amerykańskim Sądzie Los Angeles, dziewięciu członków lub współpracowników ulicznego gangu znanego jako Venice Shoreline Crips i jeden członek Venice 13 zostało oskarżonych na szczeblu federalnym o spisek mający na celu dystrybucję i/lub lub dystrybucja bazy kokainowej w postaci cracku, substancji należącej do wykazu II i objętej kontrolą wśród innych opłat. Zgodnie z aktem oskarżenia, który został otwarty 9 czerwca 2009 roku, część oskarżonych przyjęła zapłatę za pośrednictwo w transakcjach pomiędzy dostawcami i nabywcami cracku, natomiast pozostali oskarżeni dostarczali kokainę nabywcom. Dziesięciu dodatkowych członków gangu, w tym nieletni, zostało postawionych w stanowych zarzutach postawionych przed Sądem Najwyższym w Los Angeles w związku z ich rolą w nielegalnej dystrybucji narkotyków. Przeprowadzono około 10 rewizji w sprawie zwolnienia warunkowego i zawieszenia, w wyniku których doszło do kilku dodatkowych aresztowań.
    W 2008 roku grupa zadaniowa FBI/LAPD wszczęła dochodzenie, które zajmuje się przestępczością związaną z gangami w Los Angeles i dotyczyło przemocy zgłaszanej przez różne agencje pilnujące zachodniej części Los Angeles, w tym Santa Monica, Venice, Culver City i Inglewood. Dochodzenie prowadzone przez federalną grupę zadaniową skupiało się na identyfikacji i zakłócaniu działania głównych dostawców i dystrybutorów narkotyków na tych obszarach. Podczas porannej operacji na obszarach zachodniego i południowego Los Angeles, a także Santa Monica i Inglewood agenci i policja wykonali kilka federalnych i stanowych nakazów aresztowania oskarżonych członków gangu i/lub współpracowników, z których większość jest powiązana z Venice Shoreline Crips bądź Venice 13.
    Zatrzymani oskarżeni staneli przed amerykańskim sądem w Los Angeles. W przypadku skazania większości oskarżonych, z których wielu ma bogatą przeszłość kryminalną, grozi maksymalna kara dożywotniego więzienia. Oskarżonym Stormowi i Cardenas grozi ustawowy maksymalny wyrok czterdziestu lat więzienia federalnego. Dochodzenie to zostało przeprowadzone przez FBI i wydział Pacyfiku LAPD, a także kilka agencji, które udzieliły nieocenionej pomocy podczas śledztwa i dzisiejszych aresztowań, w tym Departament Policji Culver City, Służba Inspekcji Poczty Stanów Zjednoczonych, Departament Policji Santa Monica, Kalifornijski Departament ds. Poprawki, „Projekt T.O.U.G.H” biura prokuratora miasta Los Angeles oraz Departament Kuracji Hrabstwa Los Angeles. Oskarżeni wymienieni powyżej będą ścigani przez Biuro Prokuratora Stanów Zjednoczonych w Los Angeles. Prokurator w Los Angeles będzie ścigał osoby, którym stawiane są zarzuty przez stan. Grupa zadaniowa FBI/LAPD to jedna z wielu grup zadaniowych FBI ds. bezpiecznych ulic w całych Stanach Zjednoczonych, finansowanych w celu wspierania lokalnej policji w identyfikowaniu i zwalczaniu brutalnych przestępstw w Ameryce.
    Venice 13 lub West Side Venice 13, w skrócie V13 lub VX3, to meksykańsko-amerykański gang uliczny zlokalizowany w dzielnicy Oakwood (znanej również jako „Ghost Town”, taki przydomek został przybity w latach 90 gdy w dzielnicy nie było jeszcze pięknych bajkowych plaż a były po prostu mokradła) na Venice w Los Angeles (La) w Kalifornii (Ca). Początki gangu sięgają lat dwudziestych lub trzydziestych XX wieku. Był to jeden z pierwszych meksykańskich gangów, który toczył wojny z gangami afroamerykańskimi, zwłaszcza z Venice Shoreline Crips, które zostały założone w połowie lat siedemdziesiątych. Na ogół całe Venice 13 jest powiązane z Sureños i meksykańską mafią (La'eme) przez które płacą "tax". Co ciekawe w latach 90 Venice 13 miało przyjemne stosunki z Culver City Boys 13 i wzajemnie dojeżdżali Shoreline Crips, jakiś czas później Venice 13 zbiło pione z Shoreline Crips i wzajemnie aż do tej pory piętnują Culver City.
    Członkowie Gees Gang przykładają o wiele mniejszą uwagę co do drużyn bejsbolowych niż afroamerykańskie gangi. Jednakże jest kilka drużyn które reprezentują a sa nimi miedzyinnymi, Georgetown Hoyas (od Gangsters/Ghost Town) Greenbay Packers (również od Gangsters i Ghost Town) Detroit Tigers (od Dukes) i Los Angeles Dodgers (również od Dukes) Gangsigns V13 to "G" (od Gangsters) "13, V" (od Venice 13) i "W" (od Westside).
    W Stanach Zjednoczonych VX3 nie jest gangiem z dużą ilością beefów zapewne tylko dlatego że stacjonują w Venice. Aczkolwiek G'S konkuruje i jest znana z konfliktów z różnymi afroamerykańskimi i latynoskimi gangami. Najbardziej znanymi przeciwnikami Gees Gang na rok 2024 rok są, Culver City Boys 13 (Cacas), Santa Monica 13 (Smacks) i 18th Street (FakeTeens). 
    Ogólnie Venice 13, składa się z szeregu klik takich jak:
    Dukes (DKS) subset, działający głównie w latach 80-tych i wczesnych 90-tych, w skład kliki wchodzą starsi członkowie. Członkowie Duke często noszą ubrania z czapkami Blue Devil z Duke University lub niebieskimi Detroit Tigers na znak "Dukes".
      Gangsters (G'S, GEES) największy i najbardziej aktywny subset składający się z kilku dużych G. Klika odnotowała szybki wzrost liczby członków i aktywności, na miarę lat gdy coraz więcej młodych ludzi dorastało i reprezentowali set przy tym zastępując wielu byłych członków, którzy byli specjalnie objęci zakazami. GEES podziwia klikę Dukesów ze względu na jej dobrze znaną gangową działalność „w dawnych czasach". Członkowie Gangsters, często noszą fullcapy drużyn Georgetown Hoyas oraz Greenbay Packers (dla kliki Gangsters).
      Lil Jokers (LJKS L'Js) aktywny podset składający się z młodszych gangsterów w głównej mierze nowej generacji.
      Malos (MLS) aktywni głównie na wschód od Lincoln Blvd, w rejonie Oakwood i oraz we wschodnim Venice.
      Lil Locos (LLS') i Big Locos (L'S), kliki działające w Oakwood i na obrzeżach Venice. Wspomniani w oryginalnym scenariuszu slasherowego filmu "American History X. Mają też mniejsze spin offy takie jak: Asesinos (ASNS) i klikę Jokers (JKS).
    Naszym głównym celem jest przedewszystkim odwzorowanie gangu Venice 13 (a dokładniej kliki Gangsters która przejeła pałeczkę po dominacji kliki Dukes z życia realnego) jak i również pobudzenie handlu narkotykami na linii gracz <--> gracz ze względu na miejsce w którym zamierzamy kreować swoją grę, chcemy aby do waszych postaci tańczących w klubie za każdym razem podbijał malołat z asortymentem do jeszcze lepszego enchantu imprezy. Każda postać powinna mieć przemyślaną grę u boku naszej organizacji inaczej to nie przejdzie. Wcielasz się w postac która dorasta w jednej z najniebezpieczniejszych części Los Santos w środku kryzysu związanego z przemocą gangów. Gramy również ta młodsza generacje w przedziale wiekowym 14-17 która aktualnie aktywnie claimuje ten gang, jestesmy po sporym reserchu nt tego gangu i wiemy co chcemy grać. Żeby urozmaicić grę dodamy sporo rzeczy z realnego świata do świata In Character. Osoby związane z gangiem, Ulice, parki itp. W ekipie są osoby które napisały mi już swój plan na grę i są zaznajomione z całym tematem. Przyjmiemy do naszej organizacji wszystkie osoby chetne do gry z rozsadnym pomyslem na postac. Nauczymy grac tych niedoswiadczonych, pomozemy z rozwojem postaci i zebraniem wiedzy i informacji na temat organizacji przestepczych w LA. Ostatnimi czasy ciezko z regularna i schematyczna gra w naszych frakcjach, zazwyczaj umawiamy sie na gre o jakiejkolwiek godzinie i po prostu gramy ze soba, dlatego osoby ktore przywykly do schematu gry: logowanie o 21 > deathmatch na opozycje >codziennie te same dialogi >qs i ciezko jest im zmienic ten schemat moga sobie podarowac aplikowanie. Pozdrawiam i zachecam do rozgrywki z nami, a takze do gry jako czlonkowie innych grup/cywile.
    ja, mati, demonchild, BadDay, lamtall, buccimane, klimat, jozekk, sportowawarszawka
  24. mati. polubił odpowiedź w temacie przez 172NERVO w GEES GANG 13   
  25. mati. polubił odpowiedź w temacie przez poludnik w GEES GANG 13   
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin