-
Postów
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Hermess
-
MALINOWY polubił odpowiedź w temacie: Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay
-
Xeenik polubił odpowiedź w temacie: Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay
-
Krud polubił odpowiedź w temacie: Rekrutacja | Modder
-
mafineeek polubił odpowiedź w temacie: Rekrutacja | Modder
-
K4L3K polubił odpowiedź w temacie: Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay
-
Orzeł polubił odpowiedź w temacie: Rekrutacja | Modder
-
kamil2289 polubił odpowiedź w temacie: Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay
-
Jesus polubił odpowiedź w temacie: Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay
-
Sebek3335 polubił odpowiedź w temacie: Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay
-
@KoKo @Sebek3335 dołączają do ekipy Modderów
-
Obecnie rekrutacja do działów Handlingów oraz Pojazdów jest zamknięta. Najbardziej poszukiwane są teraz osoby do pracy w Ubraniach.
-
[Ubranie/Akcesorium] Howdy cowboy
Hermess odpowiedział(a) na Real Talker Facts Shooter temat w Zaakceptowane
Akceptuję. -
Odrzucam. Mamy obecnie przesyt męskich ubrań skierowanych głównie pod postacie czarnoskóre/gangi, poza tym kilka z tych modyfikacji jest już wgrane na serwer.
-
Akceptuję. Kilka modyfikacji z tej propozycji (nie wszystkie) zostanie dodane na serwer w przyszłości.
-
[ubrania] Sklejka ubrań dla facetów (MP MALE) oraz paczki ciuchów od użytkownika DRAKO.
Hermess odpowiedział(a) na losangelescounty temat w Odrzucone
Odrzucam. Powód ten sam co w propozycji Sidneyo. -
Odrzucam. Ubrania od Drako nie nadają się do wykorzystania na naszym serwerze z uwagi na zbyt wysoki poly count. Dodatkowo zaznaczę na ich przykładzie, że od tej pory wszystkie modyfikacje będące tworami Marvelousa lub konwertami z innych gier, które przekraczają 30k, są zrobione na złej palecie kolorów lub posiadają jakiekolwiek inne znaczące błędy - będą odrzucane z miejsca. Jesteśmy w stanie zoptymalizować i naprawić sporą część z rzeczy jakie nam proponujecie, ale nie będziemy już więcej poświęcać swoich sił przerobowych oraz czasu nad pracą przy modyfikacjach, które są fundamentalnie zepsute lub zwyczajnie nie nadają się do wykorzystania ich na serwerze. GTA 5 jest grą wydaną w 2013 i ma swoje konkretne ograniczenia oraz stylistykę, której chcemy się mniej więcej trzymać.
-
Odrzucam. Modyfikacja jest przystosowana wyłącznie do użytku w trybie single-player (podmieniana jest po prostu tekstura skóry postaci). Niewykluczone jest natomiast, że dodatki takie jak bielactwo będą mógłby trafić kiedyś na serwer w postaci chociażby tatuaży.
-
Odrzucam. Modyfikacja odbiega zbyt mocno stylistycznie od oryginalnego wyglądu GTA.
-
REKRUTACJA | MODDER | VIBE RP Z uwagi na ciągle rosnące zapotrzebowanie co do nowej zawartość na serwerze oraz chęci dostarczenia Wam jak najbardziej jakościowych modyfikacji, zdecydowaliśmy się otworzyć oficjalną rekrutacje do naszej ekipy Modderów. Jak będzie wyglądać współpraca? Po przejściu testu sprawdzającego zostanie Ci nadana ranga Junior Moddera, która stanowi pewnego rodzaju okres próbny. Następnie otrzymasz od nas dostęp do repozytorium oraz instrukcję instalacji środowiska lokalnego. Początkowy okres poświęcimy na wprowadzenie Cię we wszystkie aspekty moddingu GTA oraz nauczymy obsługi wymaganych wtyczek do pracy w nim. Jak pracujemy nad projektem? Naszą pracę organizujemy przy pomocy prostej tablicy Kanban korzystając z aplikacji Asana, continuous integration oraz delivery dostarcza nam Gitlab CI - do kontroli wersji korzystamy z GIT'a i serwera zdalnego GitLab. Dostarczamy również serwer testowy oraz grono testerów z którymi modder może cały czas się komunikować. No okej ale... kogo dokładnie potrzebujecie? Obecnie stosujemy podział ekipy na cztery działy: Ubrania, Obiekty, Handling oraz Pojazdy. Do pracy w każdym z tych działów wymagany jest nieco inny zestaw umiejętności, ale ich bazę powinny stanowić: - podstawy modelowania 3D - wiedza w zakresie tego jak powinna wyglądać prawidłowa topologia siatki (oraz umiejętność przeprowadzenia retopologii w przypadku chęci tworzenia całkowicie własnych modeli) - płynna obsługa przynajmniej jednego z tych trzech programów - Blender, 3ds Max, ZModeler oraz Photoshop i Paint.NET Wyjątkiem od tego jest jedynie dział Handlingów, który polega głównie na tworzeniu oraz edycji plików XML dla poszczególnych pojazdów. Co oferujemy? Konto premium Zestaw uprawnień supporterskich na serwerze Możliwość zaprezentowania projektu na rozmowach kwalifikacyjnych Możliwość zapoznania się z narzędziami wykorzystywanymi komercyjnie Możliwość wspólnego rozwoju w gronie doświadczonych modderów Przyjazną atmosferę, bez parcia na terminy, w kulturze ciągłego rozwoju Czego wymagamy? Konta Discord Podjęcia się zadania wstępnego Chęci do długofalowej współpracy Jak zaaplikować? Wejdź na nasz serwer Discord i stwórz ticket dotyczący rekrutacji - zamieść w nim link do Twojego profilu na forum oraz opisz swoje dotychczasowe doświadczenie z moddingiem lub samą grafiką 3D. Mile widziane są portfolia, nawet jeśli są to zwykłe wizualizacje 3D lub modele wykonane do użytku w innym środowisku.