Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Morderczy

Gracz
  • Postów

    15
  • Rejestracja

6 obserwujących

Informacje dodatkowe

  • Discord
    Morderczy#6225

Ostatnie wizyty

3 599 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Morderczy

  1. Morderczy

    Tony Lennox

    Tony Lennox pochodzi z dobrego domu, który od najmłodszych lat miał dostęp do najlepszych szkół dla elitarnego grona uczniów. Jego rodzice to ambitni i skoncentrowani karierowicze, ojciec prowadzi prężnie działającą kancelarię prawną, a matka ma własną specjalistyczną klinikę psychologiczną. Tony posiada o pięć lat starszą siostrę, która pracuje jako jako szanowana detektyw w Police Department i toczy z nią prywatną rywalizację. Po ukończeniu studiów z Administracji na specjalizacji zarządzania zasobami ludzkimi i materialnymi, Tony zaczął pracować jako instruktor strzelectwa wyborowego, gdzie zgłębił wiedzę na temat balistyki i działania ładunków wybuchowych. Jego ambicją było dołączenie do FIB, co udało mu się po intensywnych szkoleniach i egzaminach. Został przydzielony do biura terenowego w stanie Kalifornia, Los Santos, gdzie musiał przejść kolejne testy, w tym egzamin z znajomości prawa stanowego San Andreas. Tony zaczął działać pod okiem swojego FTO, ale szybko zauważył wiele błędów w pracy agencji federalnej, które postanowił skorygować. Jedną z pierwszych spraw, którą musiał rozwiązać, była wojna między Rosjanami a Irlandzkim mobem, która toczyła się w bogatszych dzielnicach miasta. Jednakże, Tony z czasem zaczął odczuwać coraz większą niechęć do pracy w FIB. Jego przełożeni zaniedbywali swoje obowiązki wobec niego, a on sam czuł, że ta instytucja nie jest dla niego odpowiednim miejscem. Z czasem zaczął popadać w stany depresyjno-psychotyczne, które łączył z analizą matematyczną i filozoficzną. Spędzał wieczory nad różnymi algorytmami komputerowymi, które mogły wpływać na ludzką psychikę. To właśnie w takim stanie doszedł do olśnienia przy dużej ilości alkoholu jak i drugiej takiej ilości wypalonych papierosów. Doszedł do konkluzji jeśli chce mieć szansę coś zarobić, osiągnąć i przetrwać musi trzymać się swojego planu polegając jedynie na sobie, żadnych komityw, grup jedynie luźna współpraca i sojusze jeśli będą pomocne w osiągnięciu celu. Odszedł z agencji przez ludzi, których traktował jako największe zatrucie Stanów Zjednoczonych - skorumpowanych agentów skorych do pijaństwa i nadużyć względem obywateli i współpracowników, które widział podczas służby. To zmieniło jego spojrzenie na otaczający go świat. Zrozumiał, że tak naprawdę nie ma dobra ani zła. Jest za to cholerna równowaga sił i wymieszanie białego z czarnym.Zaczął podróżować po stanie Kalifornii, gdzie poznawał metody różnych środowisk przestępczych. Od lokali różnych narodowości w konkretnych klimatach po cholerne Las Venturas, gdzie siedząc w kasynach obserwował zachowania ludzi oraz wsłuchiwał się w charakterystyczne kwestie wypowiadane przez nich po spożyciu nadmiernej ilości alkoholu. Po jakimś czasie wrócił do rodzinnego stanu Washington, gdzie spotkał się z rodziną i odpoczął od nadmiaru wrażeń, których dostarczyła mu niedawna tułaczka. spędzał sporo czasu z siostrą pomagając jej w dzieleniu i analizie śledztw i przestępstw, a jednocześnie z nudy i braku zajęć sam zaczął prowadzić swoje prywatne śledztwa, często osobiste. Wchodził tym samym w kolejne związki przestępcze, które trzęsły stanem Washington. Stopniowe wchodzenie do świata przestępczego zmieniało jego stany psychiczne. Stał się zimnokrwistym przestępcą zdolnym do analizy każdej sytuacji na jego korzyść a także pod względem zagrożeń, które mogą nieść jego najbliższym. Wiedział, że gdyby ktoś próbował skrzywdzić jego siostrę, byłby w stanie zamordować go z zimną krwią. Czas mijał spokojnie,a jego siostra nic nie wiedziała o działalności brata, ponieważ dla przykrywki Tony podjął pracę na strzelnicy, gdzie instruował ludzi w strzelectwie i doskonalił swoje umiejętności posługiwania się bronią palną od 9mm aż po .45 ACP do kultowego już Colt 1911 M. Pewnego wieczoru wchodząc do podziemnego zakątka, miał okazję sprawdzić swoje umiejętności analityczne. W lokalu siedziała grupa hazardzistów grających w popularnego Black-Jack'a. Lennox analizując możliwość przegrania, zastosował psychoczne metody wywoływania presji, aby skłonić większość graczy do wycofania się z gry. Pozostał sam z niejakim Nick'iem, zakapiorem mającym dużo na głowie. Niestety, Tony przegrał tą partię ze względu na oszustwo swojego przeciwnika, które polegało na wcześniejszym ustawieniu kart, aby przy rzuceniu wszystkie AS'y i korzystne karty trafiały Nickiego. Umiejętności analityczne Lennox'a nie umknęły uwadze Nickiego, który zaprosił go na szklankę whiskey i po krótkiej rozmowie zaczął wdrażać mężczyznę w swoje struktury. Pierwsze zlecenia były proste do momenty, gdy Nickey kazał Lennox'owi pozbyć się jednej z Detektywów, która mogła zagrozić jego działalności. Z wielokrotnych rozmów z siostrą dowiedział się, że chodziło o jej partnerkę w sprawach kryminalnych. Tony postanowił nie wkurzać Nicky'ego i przyjął zlecenie. Jednak nie miał pewności, czy na drodze nie stanie mu jego siostra. Lennox zdecydował więc, że wypowie cichą wojnę Nickiemu poprzez wywołanie wojny między grupami chętnymi na hazardowy rynek w Washingtonie. Do pojazdu Nicky'ego oraz Sony'ego podłożył ładunki wybuchowe wykonane z części, w które zaopatrzył się na złomowisku i zmontował z nich ładunek w formie akumulatora, którego Samowi włożył do bagażnika z odpowiednim zapalnikiem. Natomiast Nickiemu zamontował w pojeździe. Gdy Sam przekręciłby zapłon w stacyjce, doszłoby do eksplozji. Z racji, że był wrogiem Nicky'ego, całe podejrzenie spadłoby właśnie na niego. Wszelkie dowody wskazywałyby, że był to zamach dokonany przez konkurencję. Byłaby to jawna wiadomość, że z Nick'iem się nie zadziera. Obaj rywale byli bardzo narwani i mieli skoczyć sobie do gardeł. Jednak Nickey w ostatniej chwili opanował się i postanowił uspokoić sytuację z Samem. Lennox zaczął więc śledzić swojego Bossa. Gdy doszło do spotkania bossów, odpalił z oddali ładunki i w iście wybuchowy sposób pozbawił Nickeya życia, a także sam Sam "trochę się rozerwał". Po skończonej robocie Tony pozbył się swojego auta na złomowisku pod pretekstem poważanego uszkodzenia na skutek awarii. Wielkie wybuchy, o których usłyszała jego siostra sprawiły, że zaniepokoiła się o zdrowie Tony'ego, dlatego poprosiła go o zajęcie się sprawą. Tony z uśmiechem postanowił podjąć się zadania od siostry, wiedząc że ścigał samego siebie. Była to dla niego zabawną zagadka, aby odwieść od siebie wszelkie podejrzenia i wrobić kogoś innego. Zaczął więc działać na scenie crime. Drążył i manipulował w taki sposób, aby wina za zamach spadła na grupę jakiś Tajwańczyków, która chciała zniszczyć imperia obu grup.
  2. XIX wiek przyniósł stanowi San Andreas, poza oczywiście wielkimi zmianami dziejowymi ogromny rozwój. Odkrycie zasobów naturalnych, drzemiących w początkowo niesprzyjającym życiu gruncie wydało liczne grono odkrywców, poszukiwaczy przygód i angaż przemysłowców w eksploatację tamtejszych ziem. Dość powiedzieć, że z inicjatywy inwestorów powstały dziesiątki, a później setki połączeń kolejowych splatających całą infrastrukturę w jeden organizm. Poza ogromnym wzrostem potencjału inwestycyjnego w dotychczas nieznanych miasteczkach, z inicjatywy mieszkańców narodziły się setki nowych osad, okraszonych żądzami zapewnienia sobie na zachodzie innego, lepszego życia. Sandy Shores było początkowo oazą stworzoną na filarach prywatnego kapitału. Bogate złoża naturalne, a także całkiem intratne oferty pracy przyciągały nową potencjalną siłę roboczą, czyniąc wkrótce miejsce dla niszy uciekającej przed atutami nowego, rozwiniętego świata centrum lokalnego przemysłu. Zamieszkali tam Anglosasi wraz z imigrantami z Dolnej Kalifornii, następstwem tego było wprowadzenie agresywnej polityki wydobywczej. Wykształciło się pierwsze pokolenie roughnecków zatrudnianych przez koncerny, przez większość swojego życia oddając się ciężkiej pracy. Część z nich zaczęła lokować kapitał w Sandy, a to, dało wysyp kolejnych nowo-powstałych przedsiębiorstw w regionie. Wkrótce w hrabstwie można było dostrzec pierwsze objawy konkurencyjności lokalnych właścicieli biznesów, chcących sobie zapewnić jak największą liczbę ciągle napływających klientów. Kiedy w Sacramento rozrysowywał się zalążek stanowej polityki, większość starała się przeżyć, modelem życia z pewnością odstając od jakiejkolwiek, znanej ludziom i pożądanej idylli. Następstwa, w postaci między innymi zyskującej na popularności epidemii cholery są natomiast tematem innych, oderwanych od konspektu debat. Złomowisko w Sandy Shores(SS Junkyard), jeden z wielu biznesów narodzonych na fali nowego trendu. Założony przez Johna Edwarda Douglasa Juniora przez większość swego istnienia był kolebką innowacyjnego prowadzenia własnymi zasobami w postaci przedsiębiorstwa. Liberalna polityka finansowa przez pierwsze lata zaowocowała nabyciem nowych partnerów biznesowych, sam interes czyniąc bezpiecznym, dochodowym źródłem zarobków będących w stanie zapewnić właścicielowi godną starość. Biznes przekazywany był w ręce co to kolejnych właścicieli, niektórzy zarządzali nim tragicznie, inni całkiem dobrze. Faktem jest natomiast, że zarówno całe miasteczko jak i istniejące na nim biznesy coraz gorzej znoszą zmiany pokoleniowe. Od 2015 roku z ponad tysiąca zarejestrowanych osadników liczba ta skurczyła się do około czterystu. Niegdyś tętniąca życiem perła regionu, obecnie musi zmierzyć się z widmem nadchodzącej śmierci, tak jak niegdyś wiele jej podobnych. Pod koniec 2022 roku interes został przejęty przez dotychczas nieznanego w okolicy inwestora - Victora Thrope. Nowy inicjator wkrótce przystąpił do częściowej modernizacji i reorganizacji dotychczasowych zasad.
  3. Conan Exiles jest spoko, szczególnie dla kreatywnych ekip, które lubią budować, możecie postawić nawet kultowe budynki z popkultury.
  4. **1. Czy podejrzany, który uciekał na zachód był uchwycony na którejś z kamer monitoringu miejskiego?** **1.2 Jeśli tak to jakie kamery?**
  5. **Agenci z biura terenowego uzyskali dostep do kamer z .101 workshop.** **1. Czy na nagraniach można było ujrzeć napastnika?** **1.1 Jeśli tak, czy napastnik był zamaskowany?** **1.2 Jeśli napastnik był widziany, to w którą stronę skierował swoje dalsze kroki?**
  6. Morderczy

    [HP] THE BANJAXED

    Cześć od pojawienia się naszej aplikacji grupy grupy przestępczej "The Banjaxed", dostajemy od graczy zapytania dotyczące rozgrywki w naszych szeregach. Dlatego też postanowiliśmy wyjść z inicjatywą i stworzyć temat dla zainteresowanych. Poniżej znajdują się informacje dotyczące gry w naszej społeczności: Przedstawiciele naszej organizacji należą do społeczności american-irish (czwarte, piąte pokolenie irlandzkich imigrantów). Jeśli już chcesz grać imigranta akceptujemy tylko i wyłącznie legalnego, wyspiarskiego pochodzenia, który spędził co najmniej 5lat w Stanach (by był zaznajomiony z amerykańskimi realiami) i jest w trakcie uzyskania/bądź niedawno wyrobił sobie obywatelstwo. W chwili obecnej jesteśmy raczkującą grupą przestępczą, która wraz z postępem gry będzie się rozwijać. Nasze postacie to też posiadają swoje potrzeby i problemy, trzeba się w coś ubrać, czy coś wrzucić do garnka. Mamy też swoje wady i nałogi. To też fajnie gdyby zwracano uwagę podczas rozgrywki np.: jest hazardzistą, ma długi, płaci alimenty, uzależnienie od alkoholu, narkotyków, pomaga swojej biednej rodzinie z którą mieszka. Życie pisze bardzo fajne pomysły i scenariusze. Druga sprawa to wiek - chcąc z nami grać kimś starszym od naszych postaci, trzeba liczyć się z tym, że nikt nie będzie mu czapkować. Zaczynasz w naszych szeregach jako "świeżak", który zostaje wysyłany do najprostszych robót. Będzie musiał na każdym kroku to udowadniać. Podobnie jest w przypadku młodocianych postaci - licz się z tym, że nie wezmą młodziaka do poważnej pracy. Wątpliwe jest zostanie mędrcem i mistrzem zbrodni w tak młodym wieku. Bardziej prawdopodobna w zachowaniu takiej osoby jest arogancja, narwanie, pewność siebie, jak i nie oszukując się niewiedza. Zanim podbijecie do nas na osiedle wypełnijcie poniższy wzór, który wrzucicie w komentarzu. Zamieszczenie tutaj kandydatury łączy się z zgodną na FCK/FCJ postaci, którą będziecie grać. Miejmy w świadomości to, że jednak chcecie dołączyć do grupy przestępczej, gdzie występuje dosyć spore ryzyko uszczerbku na zdrowiu, bądź utraty życia. Wzór: Imię i nazwisko postaci: Wiek postaci: Działalność przestępcza: Pomysł na postać: Wiek OOC: Mamy nadzieję, że rozwialiśmy wasze wątpliwości co do gry z nami.
  7. Po długim czasie jaki miałem do przemyślenia, doszedłem do wniosku, że nie będę dalej kontynuował wątku tej postaci. Prosiłbym administracje o zamknięcie i odrzucenie tego tematu.
  8. Morderczy

    [Bar] - Darmody's

    Darmody's jest nowo powstałym pubem położonym na Devils Park. Lokal ten jest prowadzony w kierunku irlandzkim, zaś jego założycielem jest Jack Darmody. Sam pub charakteryzuje się w dość nietypowy sposób, gdzie przy włączonym telewizorze zawsze leci odpalony jakiś kanał sportowy, albo z głośnika leci rockowe granie, gdy po kanałach nie przewija się nic ciekawego i wartego uwagi. Głównymi bywalcami tego miejsca są obywatele o irlandzkich korzeniach, prości i dobrzy ludzie, którzy pomagają sobie świadcząc proste sąsiedzkie przysługi i żyją dniem codziennym chcąc związać koniec z końcem. W samym pubie jest też miejsce aby, jakiś utalentowany młody chłopak lub dziewczyna mogli wystąpić grając na scenie albo jakiś lokalny garażowy zespół młodzieżowy stara się pokazać światu. Miejsce gdzie przedstawiciele klasy robotniczej mogą przyjść i zapić swoje troski. Wystrój lokalu jest prosty i surowy. Zaś woń w lokalu jest mieszaniną whiskey, woni dobrego jedzenia z kuchni i dymu papierosów. Dla prostych ludzi nic bardziej nie cementuje przyjaźni niż wspólne przepicie części wypłaty w barze, a sam bar jest też centrum integracyjnym i rozrywkowym społeczności Devil's Parku, której przyda się na miejscu punkt gdzie będą mogli wypić i zapomnieć o troskach. Lokalizacja i zdjęcia budynku Menu i ceny: Siema projekt jest tworzony pod Farrels Gang oraz jako miejsce spotkań grupy jak i społeczności Devils Park. Sam bar ma być po prostu miejscem spotkań i centrum rozrywki czy plotek. Chcę też pomóc napędzić rozgrywkę tego projektu, aby to miejsce żyło, chcę aby gracze grających biednych bądź klasę robotniczą mieli miejsce spotkań z cenami dość adekawatnymi do ich stopy życia. Nie będzie to coś jak obecnie jest Vespucci Beach Pub czy inne puby i bary gdzie mamy kadrę menadżerską czy coś w ten deseń. Po prostu bar prowadzony przez parę narzeczonych. Ot cała filozofia i powstanie też na mapie jakiś inny punkt, aby coś działo się w okolicy.
  9. Link do Twojego konta globalnego: https://forum.v-rp.pl/profile/3440-żulspodżabki/ Nazwa postaci na którą nałożono karę: Jack Durden Rodzaj kary: Blokada postaci Powód nałożenia kary: Niesubordynacja względem zatrzymania przez FIB, dalsza gra. Członek ekipy nakładający karę: Kaizi Wyjaśnienie sytuacji: W związku z blokadą postaci związaną z dniem wczorajszym 05.04.2021 w Los Santos w Mirror's Park doszło do nieudanego szantażu przez lidera organizacji, a później nalot LSPD i FIB. Akcja została zawieszona do wyjaśnienia dnia dzisiejszego. Wczoraj w okolicy godziny 22 na głównym chacie Discord napisałem kto grał agenta FIB i miałem się skontaktować. Dzisiaj (06.04.2021) dostałem dezinformacje, że akcja jest cofnięta i nie wiedziałem o nieuzgodnieniu z administracją. Lider organizacji w której grałem napisał na discordzie organizacji, że wydarzenia które miały miejsce na Cayo Perico zostały anulowane, a później napisał, że możemy wrócić do normalnej gry. Nie chcę nikomu psuć rozgrywki i dostosowuję się do poleceń administracji. W związku z powyższym prosiłbym o zdjęcie blokady z postaci, ponieważ zostałem zmanipulowany do popełnienienia błędu, za co przepraszam i tego żałuję.
  10. Typ: Dom Lokalizacja (Dokładne miejsce): Dom na Roy Lowenstein Blvd Proponowane ID interioru: 42 Lokalizacja (SS z mapy): Wygląd domu oraz niżej lokalizacja. DODATKOWO: Wyjście dodatkowe na tyły domu.
  11. Kiwi coś się zepsuło, nie chce mi uploadu zrobić plików.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin