Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Pavvlo

Gracz
  • Postów

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Pavvlo polubił odpowiedź w temacie przez Girion w #022 Skrajnie populistyczny program Partii Republikańskiej   
    Skrajnie populistyczny program Partii Republikańskiej

    (Źródło: GOP)
    W sieci wrze po opublikowaniu przez lokalne struktury Partii Republikańskiej ich programu, a raczej bliżej nieokreślonych postulatów, z których prawie każdy z nich wymaga wyjaśnienia. Pozwolę sobie poddać analizie każdy z nich i zadać pytania. Odpowiedzi zaś z pewnością oczekuję nie tylko ja, ale także wyborcy - przede wszystkim Ci umiarkowani, których możliwości pozyskania, Republikanie praktycznie się pozbawili. Nie można tego nazwać inaczej, niż kolejnym strzałem w stopę. 
    Demokraci pod przewodnictwem Astrid Nillson nie muszę robić praktycznie nic, bo Republikanie sami postanowili dać się medialnie "wystrzelać". Dlatego dzisiaj ani słowem o Demokratach, a o politycznym harakiri prawej sceny politycznej. Zdaje się, że prawicowym politykom brakuje nie tylko samozachowawczości, ale także rozeznania w sprawach krajowych. Gabinet prezydenta Bidena liczy się dzisiaj ze znaczącymi problemami gospodarczymi, co przekłada się na straty poparcia w prawie każdym stanie. Nawet w bastionach. Tymczasem lokalni Republikanie zamiast próbować w jakikolwiek sposób wykorzystać obecny w krajowych mediach temat galopującej inflacji, po prostu kładą sobie kłody pod nogi, znowu narzucając światopoglądowy konflikt, gdy większość amerykanów drży o zasobność swoich portfeli. I tak - wiem, że w w punktach poniżej znajdują się również te dotyczące gospodarki, ale delikatnie mówiąc pozostawiają one wiele do życzenia. Nie chcę być brutalniejszy, bo przypuszczam, że większość moich kolegów po fachu najzwyczajniej w świecie postanowiłaby je wyśmiać. Zacznijmy więc od polityki społecznej, by nad gospodarką pochylić się w następnej - o zgrozo! - kolejności. 
    "Zmniejszenie ograniczeń dotyczących licencjonowania broni i ulepszenia systemu nabywania posiadania broni na poziomie lokalnym", brzmi pierwszy z postulatów. Nie do końca jestem w stanie cokolwiek z tego wyciągnąć - przypuszczam, nie tylko ja. Rozumiem zaś intencje, które może i szczytne, nie niosą za sobą żadnych proponowanych regulacji. Jeśli to miał być "konkret na wejście", to nie wyszło.
    "Sprzeciw wobec akcjom afirmatywnym na rzecz kobiet i niektórych mniejszości, często opisując je jako "system kwotowy", czytamy dalej. Na Boga, w jaki sposób zmniejszanie różnic w społeczeństwie ma być złym zjawiskiem? Po prostu gratuluję pozbycia się większości głosów kobiet, a także mniejszości. 
    "Wojna z narkotykami, Republikanie sprzeciwiają się legalizacji narkotyków", świetnie brzmi, fakt. Tylko jakich narkotyków? 
    "Rodziny samowystarczalne, oparte na tradycyjnym małżeństwie naturalnego mężczyzny i cielesnej kobiety", tutaj autor postulatów po prostu odpłynął. Nie sposób odnieść wrażenia, że jest to wprost kolejne uderzenie w mniejszości seksualne. Właśnie Republikanie pozyskali elektorat skrajnie prawicowy, który już przy nich był. Sukces. Tylko co z umiarkowanymi? No właśnie. Żegnajcie karty wyborcze. Pozwolę sobie zapytać jeszcze co w ogóle kryje się pod dość - nie będąc uszczypliwym - nietypowymi epitetami. Naturalny mężczyzna, to taki obnoszący się ze swoim ciałem, a może wręcz przeciwnie? Kobiety niecielesnej zaś jeszcze nie widziałem. Jeśli któryś z naszych czytelników takową spotkał - nie wiem, choćby nocą na cmentarzu, to proszę się odezwać w wiadomości prywatnej na Lifeinvaderze.
    "Ochrona suwerenności i wolności", nie będę się rozpisywał. Nie wiadomo o co chodzi. Przed kim mamy się chronić? Rozumiem bowiem, że lokalne struktury nie wchodzą w geopolityczną układankę między USA a Chinami. Chyba, że ktoś nagle otrzymał wyższe uprawnienia, albo po prostu znowu o czymś nie wiem. Dużo tego "nie wiem" dzisiaj, ale uwierzcie, że niestety będę się musiał jeszcze nie raz powtórzyć.
    "Budowa nowych mieszkań, aby pomóc w rozwiązaniu problemu niedoboru mieszkań w naszym hrabstwie", nareszcie coś sensownego, ale brakuje konkretów. Oceniam neutralnie.
    "Poprawa obecnych standardów społecznych, organizując bezpłatne wydarzenia dla ludności", patrz punkt "sprzeciw wobec akcjom afirmatywnym" i zadaj sobie pytanie jak jedno ma się do drugiego. 
    "Skuteczne zwalczanie zorganizowanych 'grub' (pisownia oryginalna, nikt nawet nie zadbał o prawidłową korektę co przyprawie o śmieszność) przestępczych i ogólnie pojętej przestępczości i terroryzmu", zważając na wcześniejsze punkty, powiem tylko jedno, w nawiązaniu do angielskiego hymnu - Boże chroń nasze służby!
    Przedostatniego punktu nie zacytuję, bo nie leży on w ogóle w kompetencjach i nie jest przedmiotem debaty na tym szczeblu polityki. ("Rozwój armii krajowej" - dla dociekliwych. Przepraszam tych zorientowanych).
    No i ostatnie co serwują nam Republikanie, to "zwalczanie środowisk LGBTQ+". Na litość, można się z kimś nie zgadzać, ale jak w ogóle można zestawiać w prezentowanym przez siebie programie słowo "zwalczać" przy jakiejkolwiek grupie społecznej? Nad tym sugeruję pochylić się organizacjom pozarządowym. Idealny materiał na wniosek do sądu. Republikanie mierzą do samych siebie ze światopoglądowego pistoletu, którym już w siebie wypalili przy okazji wyborów prezydenckich. 
    Mało? Teraz gospodarka. 
    "Dofinansowanie instytucji publicznych", świetnie, ale jakich konkretnie? Które z nich wymagają dodatkowego finansowania? Przy okazji o jakich w ogóle kwotach mówimy? Przejdę od razu do "wsparcia nowych i innowacyjnych przedsiębiorstw oraz projektów" i właściwie zadam takie same pytanie. Nie trzeba się tutaj rozwijać.
    "Znieść licencje biznesowe na poziomie całego hrabstwa, ludzie powinni mieć swobodę działania, jak im się podoba, bez ingerencji rządu. Firmy powinny być kontrolowane z zakresu bezpieczeństwa, upewniając się, że jest ona odpowiednio wyposażona w sprzęt przeciwpożarowy i inne urządzenia awaryjne", chciałoby się rzec "postaw na milion", ale w takim przypadku najlepiej zabrzmi jednak "postaw na chaos".
    "Przedsiębiorstwa powinny mieć możliwość działania zgodnie z prawem i konstytucją, bez przeszkód ze strony nielegalnych związków zawodowych", otóż jakie związki zawodowe są nielegalne, bo nie do końca rozumiem? Ja przyznam szczerze - nie wiem. Larsen chyba nie przepada za elektoratem ludzi pracy. Zabawne, bo stanowi trzon wyborców jego ugrupowania.
    "Ograniczenie wydatków na pomoc socjalną", i tutaj znowu zestawmy to z polityką społeczną, gdzie ten sam program mówi "Poprawa obecnych standardów społecznych, organizując bezpłatne wydarzenia dla ludności". Przyznacie Państwo, że to całkiem zabawne, prawda?
    "Obniżenie podatków", no, tutaj Republikanie się postarali. Przy galopującej inflacji faktycznie jest to dobry pomysł. Już bym prawie pochwalił ten punkt programu, ale... nie zrobię tego. Znów pozostanę neutralny. Pierw proszę o konkrety w jaki sposób uzupełnić lukę budżetową, którą to wywoła. Przecież Republikanie nie wpadną na pomysł zadłużania lokalnych społeczności, bo w końcu na szczeblu krajowym są temu całkowicie przeciwni, prawda? Prawda?
    Powyższe pozostawiam do Państwa oceny. Gdybym nie zaczął o tym myśleć, to przeczytanie całego "programu" zajęłoby mi co najwyżej minutę. Chyba warto się bardziej postarać, jeśli ma się ochotę w ogóle pomarzyć o nawiązaniu równej walki wyborczej z Demokratami. 
    Nicholas Conell || San News
     
  2. Pavvlo polubił odpowiedź w temacie przez krystian w MARACAS   
    MARACAS to agencja początkowo produkująca zawartość ogólno-modową, rozbijająca się potem na pomniejsze gałęzie branży kreatywnej. W 2017 rozwinęła swoje filie, by pokrywać rynki związane z kulturą, lifestyle, high-endowymi produktami i wydarzeniami. Jej główna siedziba na Portola Drive zawiera w sobie luksusowy sklep, biuro i przestrzeń rozrywkową, która z biegiem lat zmienia swoje cele. Okna wystawowe bogate są w plakaty, świetnie ubrane manekiny i monogram marki.

    STORY

    MARACAS w planach ma ekspansję, by zaspokoić potrzeby różnych grup docelowych z klas średnich i wyższych. Dzięki temu zapewnia pracę całym sztabom kreatywnym, menedżerskim, a również pracownikom rzemiosła, którzy zajmują się szyciem, projektowaniem tkanin, czy też zasobami magazynowymi.
     


     
     
    TEAM

    Jeżeli chcesz z nami pograć, nie ograniczaj się do podanych stanowisk. Masz ciekawy pomysł, by to dopełnić? Luźno napisz wiadomość, porozmawiamy. Przy okazji powiem, że wewnątrz zupełnie nie zamierzamy grać krawaciarskiego korpo, chociaż stoimy pod taką strukturą.
    Główne zapotrzebowanie:


     
    Zgłoszenia:
    Pozostawiam otwartą rękę. Chcesz wysłać maila IC na PW? Śmiało, wyślij do mnie. Jak nie chcesz marnować czasu na śmieszne mailowanie to napisz do mnie na discord; krystian#7532.
    Każde zgłoszenie i tak będzie mocno przerobione IC, możesz napisać kiedy masz czas na grę przy okazji.
    +500 do szacunku jeżeli uda ci się mnie wyłapać IC i w ten sposób umówić na rozmowę.



     
    PROJECTS
     
  3. Pavvlo polubił odpowiedź w temacie przez Deaglee w SPPO | Multimedia   
  4. Pavvlo polubił odpowiedź w temacie przez Piklo w SPPO | Multimedia   
  5. Pavvlo polubił odpowiedź w temacie przez boa w Podatek od nieruchomości   
    Bez sensu. Powszechnie stosowana metoda przez graczy polega na zalogowaniu na chwile postać jedynie po to żeby nie przepadły interiory. Według Twojej propozycji utrudnisz im jedynie życie że będą musieli podjechać do urzędu. Do póki gracz nie straci emoney to nic się nie zmieni.
     
    Skoro półświatek przestępczy stać na karabiny żeby urządzać Bagdad, a fryzjerów na superauta to będzie ich stać na odprowadzenie podatku. To prawda, że jakaś część graczy może dostać po dupie przez wprowadzenie takich zmian ale ich odsetek w porównaniu do ludzi, którzy tracą przez przetrzymywanie nieruchomości/interiorow powinien być wystarczającym argumentem.
     
    Kwintesencją roleplay zawsze była możliwość kreacji postaci od zera i stopniowe dążenie do sukcesu, który znacznie lepiej smakuje po przebyciu ciężkiej drogi. Czytając niektórych komentarze mam wrażenie że chcą iść na łatwiznę, a tryb który gramy to role play a nie ots exp 200 i fast attack. Z roku na rok ta tendencja wzrasta i robi coraz to bardziej upośledzone jednostki, które ograniczają się do skryptu i /duty. Vibe to serwer dający masę różnych innych opcji na zarobek aniżeli tylko duty i każdy bardziej rozgarnięty myślący człowiek korzysta z tych opcji. Niestety a może stety ludzie nie są równi i nie powinno podcinać się skrzydeł tym, którzy sobie radzą stosując jakieś ulgi dla tych którzy sobie nie radzą.
  6. Pavvlo polubił odpowiedź w temacie przez Mjud w Podatek od nieruchomości   
    aktualnie rynek nieruchomości to koszmar i to pod względem mieszkań/lokali biznesowych trzeba w końcu jakoś sensownie rozwiązać ten problem dlatego jestem na tak
  7. Pavvlo polubił odpowiedź w temacie przez chinaski is dead w Podatek od nieruchomości   
    Ciekawy pomysł, który sprawi, że zwolni się wiele zbędnie stojących interiorów w których nikt nie gra, fajną opcją jest również udostępnienie komendy, która pozwoli graczom wystawić ogłoszenie z poziomu gry, w przypadku wejściu w blipa wyświetliłaby się informacja o możliwości zakupu mieszkania i kontaktu na przykład pod numer telefonu, który podamy w ogłoszeniu. Jednocześnie przydałaby się też opcja sprzedania posiadłości miastu (tak aby inny gracz potem mógł to kupić) lub ewentualnie usunięcie markera z jednoczesnym zwrotem jakiegoś mniejszego procentu gotówki za którą kupiliśmy drzwi bo kilkukrotnie trafiłem na to, że niektórych mieszkań po prostu nikt nie chciał kupić i taki interior stoi i zalega mi na liście bo nie istnieje żadna opcja pozbycia się go.
  8. Pavvlo polubił odpowiedź w temacie przez abc w Podatek od nieruchomości   
    Podatek musiałby być spory aby to uderzało po kieszeniach chociaż troszke, bo sam system jak widać usuwania drzwi po nieaktywności ileś czasu postaci nie sprawdza sie do końca, bo gracze pewnie mają tych drzwi pełno. Wiem, że ten system na innych serwerach sie nie sprawdzał, bo podatek wynosił np. 1k na miesiąc, czyli śmieszna kwota. W takim wypadku możnaby odejść całkowicie z systemu usuwania po nieaktywności, a wprowadzić usuwanie tylko od niezapłaconego podatku bądź zablokowania postaci ownera (z jakimś opóźnieniem, aby współlokatorzy mogli sobie tam powyjmować co trzeba o ile mogą).
    5% co dwa tygodnie myśle że byłoby spoko, z tym że jednak jakieś przypomnienie o tym też jest potrzebne, np. za 72 godziny Twój dom (uid drzwi) zostanie zajęty - przy wejściu na serwer.
  9. Pavvlo polubił odpowiedź w temacie przez Czechu w Podatek od nieruchomości   
    To nie jest głupi pomysł. Największym problemem jeśli chodzi o nieruchomości jest chomikowanie ich przez 'nieużywane' postacie graczy. Mają po 3 domy w dobrych lokalizacjach i stoją nieużywane. Można by coś pomyśleć w tym kierunku.
  10. Pavvlo polubił odpowiedź w temacie przez boa w Podatek od nieruchomości   
    Moja propozycja to wprowadzenie podatku od nieruchomości. Obecnie na serwerze nie ponosimy żadnych kosztów z tytułu posiadania nieruchomości co przekłada się na to, że ludzie mają po kilkanaście interiorow, które czasami najzwyczajniej w świecie nie są używane blokując tym samym niektórym możliwość aranżacji nieruchomości na jakiś projekt lub przystosować go na mieszkanie.
    Sam fakt wprowadzenia podatku doda smaczku i zmusi ludzi do mądrego zarządzania swoimi finansami, bo uważam że relatywnie za większą i lepiej usytuowaną nieruchomość powinno odprowadzać się większe opłaty. 
    Pieniądze z tego źródła można by poświęcić choćby na inwestycje w szpital i straż pożarna lub inne ciekawe projekty w których nakład pracy wkładany przez graczy nie jest adekwatnie wynagradzany.
    Dodam jeszcze że moim skromnym zdaniem jest to dobry sposób na nałożenie pewnych sankcji na handlarzy nieruchomości oraz sposób na fabularne wytłumaczenie, dlaczego nieruchomość znikają z postaci po dłuższym czasie nielogowania się w grze. Nie płacenie podatków = zabraniem nieruchomości.
  11. Pavvlo polubił odpowiedź w temacie przez Vesa w Cennik pojazdów V-rp v3 z ss'ami   
    Witam, wklejam tu cennik pojazdów mojego wykonania z pomocą poprzedniego cennika pojazdów.
    Wzór:
    Nazwa salonu
    ((Cytat)) =
    Nazwa pojazdu z przekierowaniem na stronę z pojazdem
    (Spoiler z ceną, lekkim ukazaniem)
    Powinno działać wyszukiwanie po nazwie.
     
    Calabrone Cyclery

     
     
    Scrapyard

     
    Sanders Motorcycles

     
     
     
    YouTool (Auta transportowe)


     
    Pillbox Hill Car Dealership

    Benny Custom

    Vinewood Car Dealership


     
    Prodigy Motorsports

     
     
    Premium Deluxe Motorsports

     
     
  12. Pavvlo polubił odpowiedź w temacie przez Boxidro w [GRA/Boxidro] Wacha   
    Witaj. 

    Twoje nagrania trochę mijają się z prawdą. Nagranie z wyścigów oraz z jazdy testowej dają wyraźny przykład różnicy, jaki Ty zaprezentowałeś, a jaki my uzyskaliśmy.

    To jest jeden przykład, zaś drugi sam pokazałeś. https://streamable.com/2lwlmn 

    Na nagraniu, które zostało wrzucone na streamable jest pokazane, jak stockowy comet SR jedzie maksymalnie 240 km/h. Wszystko okej, ale ta trasa i samochód został sprawdzony dwukrotnie przeze mnie oraz innego supportera i więcej niż 220 km/h nie pojechał. Nie wiem, skąd taki rezultat prędkości, ale to nagranie oraz pozostałe widzieli administratorzy, było sprawdzane pod każdym kątem i nie udało się uzyskać takiego samego wyniku. Jest to bardzo podejrzane, że stockowym pojazdem wyprzedziłeś arianta, który ma jeden z największych v-maxów na serwerze, a on był zrobiony na full tuning. Dodatkowo sam wykonałem test tej trasy, którą jechałeś w tamtym dniu i to Twoim cometem, którego do siebie przywołałem i jakiś świetnych osiągów nie potrafił zrobić, by wyprzedzić niestandardowe samochody, które potrafią o wiele większą prędkość uzyskać + to są też długo grający gracze w tym środowisku i wszyscy doświadczyli tego, jak jechałeś. Co do ss'a z godzin, to nie wnosi nic do tego, bo jest przycięty i pokazuje tylko fakt, że to GTA 5 i ma prawie 5,000 godzin, ale nie widać, żeby to było Twoje konto. Także ten argument jest beznadziejny. Co do Simpula, którego wymieniłeś tutaj - tak, dostał bana na 7 dni po weryfikacji z osobą odpowiedzialną za strefę motoryzacyjną. Ban mu został ściągnięty po tym, jak inni gracze, którzy grają jako ściganci wyjaśnili całe zajście, było zweryfikowane i ten ban został mu ściągnięty. W Twoim przypadku nie możemy sobie pozwolić na takie zachowania ze względu na to, że masz brać udział w evencie ligii F1, a to by zepsuło cały feeling z rozgrywki. Dodatkowo już były wcześniej sygnały, że w dziwny sposób radziłeś sobie w innych wyścigach, gdzie zawsze przodowałeś + miałeś już epizod z podobną sprawą, jak ta. Nie wiem, w jaki sposób chcesz ukazać swoją niewinność, skoro wszelkie testy i próby są zupełnie inne niż te, które Ty uzyskałeś - jest wyraźna różnica w prędkościach i zwykły Comet SR nie jest w stanie osiągnąć prędkości takich, jakie są podane na nagraniach. Ode mnie tyle na chwilę obecną.
     
  13. Pavvlo polubił odpowiedź w temacie przez Specter w Formula Series Training & Innovation Center   
    Los Santos Innovation Center - dawniej Formula Series Training & Innovation Center - to profesjonalny kompleks znajdujący się przy Heritage Way w Los Santos. Założony w styczniu 2022 roku przygotowany z myślą o nowo powstających jak i istniejących teamach należących do San Andreas Formula Series. Założony w styczniu 2022 roku, powstał z myślą o wdrażaniu prototypowych i udoskonalaniu istniejących komponentów aerodynamicznych dla bolidów. Po reorganizacji otwarto kolejne piony badań i rozwoju oraz innowacji, które zajmują się szeroko pojętą dziedziną inżynierii w zakresie nie tylko motorsportu ale również innych gałęzi niezwiązanych stricte z pojazdami.
     
     
     
     
     
    W skład pionu treningowego wchodzą dwa profesjonalnie przygotowane i odwzorowane miejsca serwisowe, w których mechanicy zespołów mogą przyswajać potrzebna wiedzę oraz ćwiczyć swoją pamięć mięśniową, jakże ważną przy szybkich działaniach w strefie serwisowej. Zmiana kół, wymiana elementów bolidu czy prawidłowe wpięcie do tankowania - te wszystkie umiejętności mogą zostać sprawdzone i doszlifowane. O inżynierach zespołowych nie zapomniano. FSTIC oferuje możliwość przeprowadzenia testów w nowoczesnej i innowacyjnej komorze aerodynamicznej, w której możliwe będzie zebranie wszystkich potrzebnych informacji do dalszej optymalizacji przed wyścigiem.
     
    Poza działalnością treningową w FSTIC na kolejnych piętrach powstało laboratorium stworzone z myślą o tworzeniu jak i udoskonalaniu obecnych komponentów. Najnowszej klasy sprzęt do wyrobu z tworzyw sztucznych wszelkiej maści zapewnia szerokie spektrum możliwości. Fiberglass, kevlar, carbon, krzem, ultralekkie stopy aluminium - to wszystko dzięki wykwalifikowanej kadrze wyposażonej w najnowocześniejsze nowinki techniczne sprawiło, że produkty spod szyldu Formula Series Training & Innovation Center otrzymały oficjalną homologację IFA, a co za tym idzie - kompleks stał się producentem na rynku lokalnym.
     
    Jednakże czym jest sam bolid i wszelkie optymalizacje bez kierowcy...

     W Formula Series Training & Innovation Center powstał najwyższej jakości symulator treningowy oparty o najnowsze nowinki techniczne, a sam kadłub bazuje na prawdziwej konstrukcji bolidu BR8. 
     
     
    OOC:
    Wychodzimy z projektem centrum treningowego i rozwojowego działającego dla fajnie rozwijającej się ligi San Andreas Formula Series. Projekt ten ma na celu dać możliwość stworzenia ciekawych interakcji oraz wspomóc ewentualne nowe teamy, które niekoniecznie mają fundusze czy umiejętności na stworzenie własnego miejsca do gry. Nie zamykamy się na żadne współprace i projekty, wręcz przeciwnie - jesteśmy do waszej dyspozycji i zawsze chętni do gry. 
    Projekt prowadzony będzie na postaci jak wspomniałem wyżej - Inżyniera Teamu Satterfield Benefactor F1 Team więc zapewne pojawią się zaraz z tyłu głowy obawy, że IC mogę wykorzystać jakoś pozyskane informacje z rozgrywki. Otóż pędzę z wyjaśnieniem. Z racji tego jak obszerny ma być to projekt nie zamierzam tworzyć drugiej postaci gdyż po prostu nie będę miał na to czasu. Pamiętajmy również, że jest to rozgrywka czysto IC, a wszelki tuning związany z bolidami narzuca nam R*. Ja tylko dorabiam do tego pewny smaczek IC. Każdy wchodzący w interakcję z projektem otrzyma IC umowę poufności, która na początku spotkanie zostanie podpisana, a IC wszelkie materiały z sesji treningowych przekazane zostaną teamowi i przy nich skasowane z serwerów FSTIC aby zachować ciągłość fabularną. Pamiętajmy, że gra jest dla nas, a nie my dla gry i podchodźmy do tego z rozsądkiem.
    Co do produkcji części aero do bolidów i ich udoskonalaniu - to po prostu gra czysto IC ukierunkowana tym, że OOC zajmuję się również produkcją z tworzyw takich jak żywice, włókno węglowe i tak dalej. Nie nabędziecie przynajmniej na chwilę obecną żadnych komponentów wizualnych do bolidów w tym projekcie.
    Niedługo powstanie Discord centrum, na którym będzie można sprawdzić harmonogram, zarezerwować sobie termin na sesję treningową, kabinę aerodynamiczną czy po prostu symulator. Kwestie funduszy i pobierania opłat za grę zostawiam jak zawsze wam. Ja tylko oferuję możliwość ciekawej gry, nie otrzymujecie nic skryptowo poza myślę, że ciekawym interiorem.

    Kontakt w sprawie projeku - @Specter @boadusiciel @Boxidro
  14. Pavvlo polubił odpowiedź w temacie przez Alyx w Luna / HENTAIWAREZ   
    W połowie 2018 roku organizacji SOIG ((w tamtych czasach serwerowe NSA)) udało się schwytać niejaką "Lunę" - hakerkę odpowiedzialną za liczne włamania do systemów lokalnego monitoringu, serwerów BCSO i LSPD, handlowanie nielegalnym oprogramowaniem oraz elektroniką (zakłócacze, tzw. "walizki" do kradzieży aut i inne) i sukcesy wielu zorganizowanych grup przestępczych w regionie poprzez udzielaną im pomoc.
    Co dziwne - przeciwko Lunie nie potoczyło się żadne postępowanie - nawet nie postawiono jej zarzutów. Lokalne media nie wspomniały na jej temat ani słowa czy to za czasów jej aktywności czy to po jej schwytaniu, bo jest ono raczej brudnym sekretem USA.
     


    W schwytaniu Luny pomagał niejaki Gabriel "Evil" Wright - również znany i szanowany haker, który podobnie do Luny został "zatrudniony" przez SOIG do odwalania brudnej roboty. Po tym jak cyberprzestępczość w regionie upadła strasznie nisko, stało się coś dziwnego. Strona HENTAIWAREZ znowu wstała na nogi, co nieźle namieszało w głowach fanom oraz osobom siedzącym w temacie. Opcji było kilka, albo Luna uciekła od SOIG i od nowa zaczęła się bawić w hakerkę, albo SOIG zauważyło, że cyberprzestępczość upadła tak nisko, że równie dobrze można pozwolić istnieć grupie HENTAIWAREZ i wykorzystywać ją do brudnej roboty.
    W rzeczywistości stało się to drugie, jednakże SOIG w ogóle nie przejmowało się grupą po jej wypuszczeniu, i aż po dziś dzień nie kontaktowali się z nią w żadnej sprawie.
     

     
    HENTAIWAREZ powstało od nowa w Los Santos i składało się z trzech osób: Luny, Evil'a i trzeciego hakera - Void'a -  o którym mało wiadomo, podobno był specem od sieci i kodzenia. Evil zaś, podobno miał romans z Luną i stąd też znalazł się razem z nią w grupie. HENTAIWAREZ działało w podziemiach w obawie o ponowne schwytanie, sama Luna zaś po raz drugi zmieniła swoją tożsamość, zamawiając z darknetu fałszywe dokumenty oraz zmieniając swoje dane w rządowym systemie.
     

     
    Sukcesami Luny są między innymi:
    - zdobycie poszanowania wśród grup przestępczych w Blaine County i całych Stanach Zjednoczonych. Świetnie radziła sobie jako haker, potrafiła załatwić odpowiedni sprzęt oraz pozbyć się dowodów w sprawach;
    - włamanie do BCSO, którym chwaliła się zresztą na swoim profilu na Lifeinvaderze;
    - zdobycie monopolu w regionie - HENTAIWAREZ było grupą, która miała ostateczne zdanie i władzę absolutną w świecie cyberprzestępczości w Blaine County;
    - uzyskanie tytułu hakera #1 i znalezienie się na liście Most Wanted organów ścigania (w tym Interpolu);
    - infiltracja biur Lifeinvadera i pozostawienie w nich własnej furtki.
    - legenda miejska głosi że jeden z detektywów BCSO również poprosił Lunę o pomoc w schwytaniu kogoś w San Andreas, ale nie zostało to potwierdzone przez żadną ze stron.
     

     
    Siemanko, kilka słów od autora.
     
    Mam zamiar kontynuować postać na VibeRP ze zmienionymi danymi - ostatnio znana na LSVRP jako "Alina Golubinaya" Luna będzie teraz tą samą postacią ze zmienionymi danymi. Jeżeli będę prowadzić projekt przestępczy/freelancera Luny, wówczas w odpowiednim temacie będę ciągnąć dalej historię.
    Nie wiem jak na projekt zareaguje nowa administracja i opiekunowie, także jak na razie nie nastawiam się za bardzo na grę, ale Luna jest postacią z której jestem bardzo dumny i na której bardzo dobrze mi się grało, stąd też wrzucam tą biografię do obczajenia przez wszystkich.
    Biografię najprawdopodobniej rozszerzę po znalezieniu screenów i poukładaniu sobie w głowie chronologii - nie za bardzo pamiętam kiedy co się stało jak chodzi o poszczególne akcje, ale to kwestia obgadania ze znajomymi z ostatniej edycji LSVRP.

    Osoby uprawnione do wrzucania tu screenów z rozgrywki lub postów o historii grupy i postaci z nią związanych:

    - ja (Luna)
    - thaZu (Evil)
    - Grzes (Void)

    Komentarze są oczywiście mile widziane i może je wrzucać każdy. Jeżeli jednak chcecie tu wrzucać screeny z gry z nami, napiszcie do mnie na PW lub na Discordzie hentai!#1157.
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin