-
Postów
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktywność reputacji
-
JamaTo_ polubił odpowiedź w temacie przez ZSW w Elo czego sluchasz mordo :)
Dzięki za nominacja. Poniżej wjeżdża potężna nuta
Nominuje @Kogucik, @Konik123, @xDolar
-
ZSW polubił odpowiedź w temacie przez Broom w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay
@JamaTo_ Wlatuje na S2; po okresie próbnym.
-
ZSW polubił odpowiedź w temacie przez El Fenomeno w Changelog #75 Tatuaże i fryzury
Ostatni raz byłem tak zaskoczony kiedy odkręciłem kran i zaczęła lecieć woda.
-
ZSW polubił odpowiedź w temacie przez Konik123 w Siema byku Jest relman to fajny gosc to podeslij swoja nute
@Piklo @ZSW Odpowiadam na nominacje
Nominuje @GOLDX @Teddy. @otisuwa
-
Lukaszewski polubił odpowiedź w temacie przez ZSW w Siema byku Jest relman to fajny gosc to podeslij swoja nute
Dawaj @Konik123 pochwal się jakiego soundtracka słuchasz
-
ZSW polubił odpowiedź w temacie przez charon w Morderstwo nie jest wyjściem!
Morderstwo nie jest wyjściem!
Czy zauważyliście, że wszystkie sytuacje konfliktowe pomiędzy postaciami skutkują wyjęciem broni i strzelaniną? Ludzie używają broni ze świadomością wysłania drugiej osoby na tamten świat, zapominając o dalszych konsekwencjach! Jest to nieprawidłowe podejście do gry i interakcji.
Twoja postać powinna zrozumieć, że morderstwo prędzej czy później doprowadzi ją do więzienia. Zostałeś pobity przez członka innego ugrupowania, a może cię obrażał? Zabij go! A jeśli pomyślisz bardziej kreatywnie, możesz rozpowszechnić jego nagie zdjęcia w internecie, zrobić mu konto na portalu randkowym dla gejów i to też rozpowszechnić, ośmieszając go w jego otoczeniu, dlaczego nie? Jeśli bardzo zaszedł ci za skórę spraw, aby następnego dnia facet leżał w szpitalu na intensywnej opiece. Obetnij mu uszy, okalecz twarz, uprzykrzaj mu życie. Ogranicza cię tylko twoja własna wyobraźnia. Żadnego zabijania, ponieważ nie jest to konieczne.
Oczywiście w prawdziwym życiu dochodzi do wielu strzelanin każdego dnia. Wiele gangsterów popełnia przestępstwa i zabija ludzi, ale jest ku temu duży powód i z dużym prawdopodobieństwem czeka na nich długa odsiadka w więzieniu. Twoja postać może dożyć trzydziestki nie krzywdząc nikogo, a gdy sytuacja mówi ci, że albo ty albo on, to wtedy możesz złapać za pistolet, i będzie pięknie, jeśli pokażesz rozwój postaci. Jego wątpliwości, zmiany w psychice, jego próby ukrywania się. nie możesz zapomnieć o strachu swojej postaci, nie tylko przed więzieniem, ale przed wszystkim. Wielu ludzi, którzy kogoś zamordowali starają się o wszystkim zapomnieć sięgając po alkohol lub narkotyki. Ten rodzaj rozwoju postaci jest bardzo interesujący do oglądania. Strach i wątpliwości są ważnym aspektem gry!
-
ZSW polubił odpowiedź w temacie przez dasAdi w Informacja na chatcie po wejściu do interioru
Cześć, krótka propozycja.
Całość polegałaby na tym, że po wejściu do interioru danego lokalu, na chatcie gracza pojawiałby się wcześniej ustalony przez właściciela/kogoś z ekipy tekst w stylu /do. Dla przykładu - wchodząc do baru, w interiorze którego domyślnie nie gra muzyka, ale IC jest tam impreza, każdy dostawałby informację w stylu **w lokalu słychać muzykę techno**, **na ścianach można zauważyć kamery** itp. Dzięki temu pewne fakty dotyczące otoczenia będą dla nas jasne już przy wejściu.
Zaimplementowanie tej funkcji zapewni unikanie nieporozumień i całościowo przełoży się na lepszą imersję.
Jeśli nie chcemy zaśmiecać chatu dodatkowymi linijkami tekstu, szczególnie przy częstym wchodzeniu i wychodzeniu do danego lokalu, tego typu komunikat zawsze może pojawiać się gdzie indziej, np. na dole ekranu, już w innej formie.