Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Sasha.

Gracz
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez mejfuj_ w [Projekt IC/Budowlanka] RCH Construction   
    W Los Santos, gdzie branża budowlana była przepełniona doświadczonymi firmami, trzech małolatów George, Lando i Clint - z braku zainteresowań postanowiło spróbować swoich sił w tym fachu. Każdy z nich miał ambicje, jednak brakowało im umiejętności i doświadczenia na rynku pracy. Bez perspektyw i możliwości aby zarejestrować firmę postanowili pracować na czarno, wykonując pomniejsze remonty i prace naprawcze. Brak im było profesjonalizmu i sprzętu, co często doprowadzało do niedociągnięć w wykonanej pracy. Nie potrafili się zorganizować, nie mieli planu oraz nie potrafili odnaleźć się w marketingu, który to jest kluczem, do pozyskania klientów Bez wykształcenia zawodowego i doświadczenia w budowlance, ich usługi nie zachwycały, przez co tracili klientów, a ich morale podupadały. George, Lando i Clint ciągle popełniali podstawowe błędy, które to wpływały na ich opinie w branży budowlanej Mimo trudności z jakimi się stykali oraz braku podstawowej wiedzy, troje znajomych nie potrafiło odpuścić. Zdali sobie sprawę, że muszą skupić się na poprawie umiejętności oraz podjąć naukę i szkolenia, które to będą niezbędne do rozszerzenia swoich aktualnych umiejętności budowlanych. Poprzez wytrwałość i determinację w szkoleniach, stopniowo zaczęli zdobywać potrzebne umiejętności i wiedzę, która to miała posłużyć im w rozwijaniu samych siebie. Zdobycie klientów nie było proste, ale renoma, oraz praca którą wykonywali stawała się rzetelniejsza i adekwatna do wymagań klientów. Po wielu latach, George, Lando i Clint w końcu zdobyli potrzebną im renomę, oraz wymaganą jakość usług. Zarejestrowali swoją firmę pod nazwą "RCH Construction" i zakupili potrzebny im sprzęt. Ich skromna działalność ciągle się rozwija przez co staje się coraz to bardziej profesjonalna i popularna wśród działalności budowlanych.





  2. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez Zgrywu w W/S Armenian Power 13   
    HYEWOOD BALKAN PASS PERMANENTLY REVOKED

  3. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez KoruS w Changelog #52: Design update!   
    Siema!
    Mamy przyjemność ogłosić, że nadszedł czas na spore zmiany! Przez ostatni miesiąc nasi developerzy szykowali dla Was dużą aktualizację po której poznacie VIBE całkowicie z nowej strony. Wszystko dlatego, że skupiliśmy się przede wszystkim na zmianach wizualnych serwera, ale nie tylko, ponieważ przychodzimy do Was również z całkowicie nowym systemem. Rzućcie okiem poniżej, aby poznać szczegóły! Czekamy również na Wasz feedback i mamy nadzieję, że pozytywnie przyjmiecie te zmiany!
    Nowy HUD i nie tylko.... Prezentację zaczniemy od największej części nadchodzących zmian. Tym razem zajęliśmy się szczególnie kwestią wizualną. Podjęliśmy się zadania ujednolicenia całego interfejsu użytkownika, który widnieje na Waszych ekranach przez większość rozgrywki. Chcieliśmy, aby był bardziej przyjazny i przyjemny dla oka. Pozwólcie, że po kolei omówimy wprowadzoną aktualizację wizualną.
    Startujemy od omówienia górnego prawego rogu naszego ekranu. Gruntowanie przerobiliśmy tę część ekranu. Nowy HUD jest przede wszystkim minimalistyczny i utrzymany w kolorystyce monochromatycznej z elementami prześwitującymi. Co do informacji, które znajdziecie w tej części ekranu, nic się nie zmieniło. Standardowo będzie to posiadana przez Waszą postać gotówka, aktualne duty oraz czas na nim spędzony i Wasze ID. Z nowości dodaliśmy w tym miejscu nick IC aktualnie ogrywanej przez Was postaci oraz adnotacje związane ze zmianami w jej portfelu. Przy każdorazowej aktualizacji stanu waszej gotówki, pod informacją ile jej posiadacie, zostanie wyświetlony monit informujący, jaka dokładnie jest to zmiana.
    W prawym dolnym rogu mamy nowy, zliftingowany prędkościomierz. W tej kwestii postanowiliśmy wrócić klimatem do tego, co starsi gracze mogą pamiętać sprzed około roku, lecz w znacznie unowocześnionej i usprawnionej odsłonie. Dodaliśmy także kilka ikonek informujących Was m.in. o stanie Waszego pojazdu (ikonka check engine podświetli się, gdy hp pojazdu spadnie poniżej 60% maksymalnego) czy włączonych aktualnie światłach. Nowe ikonki poinformują Was także o nieprawidłowym poziomie oleju w silniku lub temperaturze silnika - lecz aktualnie należy je traktować bardziej jako ciekawostkę, a nie w pełni działający element gry.
    Kolejnym elementem zmian jest kompas. Jest to jednak zupełna nowość, ponieważ poza dostosowaniem go do reszty GUI podjęliśmy się odwzorowania prawdziwego, działającego kompasu i... tak, udało się! Od teraz oczy wszystkich będzie cieszyć kręcąca się tarcza ze strzałką! Ważną zmianą w działaniu tego elementu jest to, że wskazywany kierunek nie jest zależny już od kierunku patrzenia naszej postaci, a rotacji kamery gracza! Na tarczy kompasu zobaczycie literowe oznaczenie kierunku, a dla tych bardziej wymagających jest możliwość odczytania dokładnej rotacji — każda z kresek, znajdująca się na tarczy to 5 stopni geograficznych. 
    Z dodatkowych zmian wizualnych z pewnością zauważycie odświeżony wygląd ofert, monitu informującego o statusie AFK, ekranów ze wskazówkami informujących Was o niektórych aktywnościach czy całkowicie przerobionego scoreboardu. Dodatkowo usprawniono progressbary - od teraz wszystkie będą wyglądać jak te przy aj/bw.

    Zaawansowany opis postaci — examine Nadchodząca aktualizacja wprowadza też system, który był wyczekiwany przez sporą część z Was, mianowicie system zaawansowanych opisów postaci — examine. W tym celu udostępniamy Wam komendę /examine, która uruchamia edytor Waszego opisu wraz z podglądem. Wspomniany edytor został wyposażony w dodatkowe możliwości zarządzania tekstem, abyście jeszcze bardziej dopracować opis i wyróżnić elementy, które są szczególnie ważne. Druga komenda jest bliźniaczo podobna do pierwszej: /examine [id]. Po jej wpisaniu zostanie wyświetlone okno z opisem podanego przez nas gracza, który znajduje się w pobliżu. Możecie posiadać opis zawierający 1536 znaków. Dla graczy premium ta liczba wzrasta aż do 4096!

    Nowy system tatuaży Kolejnym systemem, który uległ zmianom jest system tatuaży. Postanowiliśmy zrobić kompleksowy rework całości systemu, co pozwoliło na jego znaczne usprawnienia. Przygotowaliśmy specjalny kreator wraz z panelem wyboru tatuaży i miejsc ich wykonania. Interfejs ten jest Wam już dobrze znane z systemu barbera. Dodatkowo udostępniamy możliwość łatwego usunięcia konkretnego tatuażu, w tym celu należy udać się do pracownika kliniki medycznej.

    Pomniejsze zmiany Dodano komendę /worek [id], która pozwala założyć graczowi worek na głowę (gracz z założonym workiem ma kompletnie czarny ekran, nie widzi minimapy, nazw ulic, a wszystkie nicki na czacie wyświetlane są jako "nieznajomy") Gracz wrzucony do bagażnika otrzymuje taki sam efekt jak przy komendzie /worek [id] Komenda /worek [id] pozwala również na oddychanie w dymie utworzonym przez granaty BZ i łzawiące Poprawiono błąd, który powodował, że po wyjściu z edytora przyczepianych przedmiotów obiekt zostawał na naszej postaci Poprawiono błąd, który powodował, że podczas przechodzenia przez interior usuwała się animacja (oznacza to w praktyce, że teraz przechodząc przez interior z tarczą balistyczną, animacja nie zniknie) Naprawiono freeze animacji typu idź, aparat itd. Naprawiono spadanie z drążka do ćwiczeń Poprawiono usterki z kolizją i freezem przy wykonywaniu ćwiczeń na ławeczce Poprawiono błąd, który powodował, że pojazdy niekorzystające z stancera crashowały grę przy użyciu /o tuning Poprawiono błąd, który powodował, że synchronizacja pojazdów nie wykonywała się po stronie klienta Poprawiono panel garderoby grup Garderoba obsługuje teraz czapki, kolczyki i okulary Garderoba posiada teraz obrotową kamerę, podobnie jak sklep z ubraniami Garderoba przenosi gracza do garderoby, co oznacza, że inni gracze nie będą mogli już wejść w kadr i przesuwać nam postaci podczas zakupów Usunięto przycisk od edycji zestawu ubrań — od teraz wystarczy po prostu kliknąć nazwę, by go podejrzeć i edytować Menu interakcji i ekwipunek nie będą się już otwierać jeśli jesteśmy w trakcie korzystania z innego okna CEF typu edytor obiektu, czat itd. Poprawiono edycję cen w magazynach, od teraz ceny zapisują się poprawnie Zapisywanie cen w magazynach nie wymaga już rangi lidera, a odpowiednio nadanej permisji pozwalającej na ich modyfikację Dodano maksymalną cenę sprzedaży produktu Dla wszystkich istniejących produktów ustawiono maksymalną cenę jako obecną cenę minimalną + 25% Poprawiono błąd, który powodował, że była możliwość ustawienia ceny poniżej ceny minimalnej Poprawiono komunikaty związane z przerwaniem: malowania pojazdu, montażu tunningu/stancera i naprawy pojazdu Poprawiono i dodano dodatkowe zabezpieczenia przy /o wizytowka [id] Dodano monit informacyjny przy /report informujący o komendach /fix pos, /fix bw, /fix look Poprawiono bug powodujący blokowanie się części gry, jeśli niedezaktywowano focusa z pola w formularzu Usprawniono i dodano obsługę gamepada do systemu afk Zmniejszono ceny obiektów na serwerze o 15% (opcja zakupu za gotówkę IC) Dodano możliwość kupna obiektów przez biznesy automatycznie bez ingerencji opiekuna za stałą cenę $200 za obiekt Dodano nowe doładowania punktów w vShop Dodano usługę zmiana nicku postaci Dodano usługę zmiana tożsamości postaci Dodano usługę unikalny przedmiot doczepialny Dodano usługę usunięcie kar systemowych Dodano usługę paczka obiektów XS - 20 obiektów Zwiększono ilość obiektów oferowanych przez paczkę XL 400 -> 500 Aktualizacja dostępna od jutra (tj. 27.08.2022, sobota), godz. 4:00 Credits:
    hud, examine, tatuaże, speedometer, kompas, wskazówki, scoreboard, progressbary, afk - @KoruS
    tatuaże, examine, worek, maski p.gaz, garderoba, bugfixy, radia, panel i ceny maksymalne - @MyNick
    vShop - @Toyer
    oferty - @mafineeek
    obsługa gamepada - @csskrouble
  4. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez Zgrywu w west vinewood collective   
  5. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez Zgrywu w west vinewood collective   
  6. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez Ryochu w [Napad Rabunkowy] Napad na lokal Green House Coffee Shop 19.06.2022   
    Cześć, już wyjaśniam zaistniałą sytuacje.
    Mapka z naszej ucieczki;
     
     
    Jeśli chodzi o ,,Po całym incydencie uciekli w strone La Mesa,, zaszła pomyłka z mojej strony bo zdałem się na kolege mówiącego że ten kawałek należy do La Mesy, możliwe że na szybko przybliżył mapke i załapał La Mesa. Przyznaje się do błędu i w poprawnej wersji powinno być Ranczo.
     
     
     
     
  7. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez Ryochu w [Napad Rabunkowy] Napad na lokal Green House Coffee Shop 19.06.2022   
    **Dziewietnastego czerwca po 1AM do jednego z nielicznych Coffee Shop o nazwie Green House znajdującego sie w mieścinie Davis (LS County) wbiega czterech zamaskowanych mężczyzn pochodzenia meksykańskiego. Trzech z nich było uzbrojonych w broń osobista. Dokonują oni napadu rabunkowego na lokalu jak i osobach w środku którymi byli między innymi Chris Topher, Carl Aniston, Miles Kendrick, Rais Ravasi. Ofiarom skradziono rzeczy osobiste, głownie gotówka i biżuteria a z lokalu znikneło kilka sztuk najdroższych bongo. Wszystko zamkneło sie w dziesięciu minutach. Nie wiadomo czy ktokolwiek powiadomił służby bo w środku doszło do gróźb które mogły powstrzymać ofiary od zgłaszania tego, po całym incydencie uciekli Suvem w strone La Mesa**
    **Żadna kamera nie zarejestrowała w którą strone odjeżdzają.**
     
  8. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez xDDD w west vinewood collective   
    So many guns, no mass shooting

  9. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez EMVES_ w FOTKI MENYOO| Emves   
    Hejka!
    Robię foteczki w MENYOO! 🙂
    Poniżej wrzucam swoje obecne portfolio. a jeżeli ktoś jest zainteresowany i podobają mu się moje prace - można się ze mną skontaktować na DISCORDZIE - Emves#2067
     
    FOTKI BABECZEK 
    FOTKI MĘSKIE
    WSPÓLNE
    INNE
     
  10. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Changelog #46   
    Strzelnice
    Wraz z aktualizacją na serwer wprowadzony zostaje typ grupy strzelnica, który znacząco ułatwi sposób działania projektom powiązanymi z bronią palną. Członkowie grupy o typie strzelnica będą mogli wypożyczać w swoim interiorze za opłatą, dowolną broń innym graczom dzięki komendzie /o strzelnica [ID broni] [Cena] [Ilość amunicji].
    Wypożyczona broń istnieje w ekwipunku gracza do momentu opuszczenia przez niego gry lub interioru grupy, ale może zostać również zabrana przez członka grupy z pomocą komendy /sr takeweapon [ID]. Osoby pod panelem strzelnicy będą mogły także usuwać łuski znajdujące się w obrębie interioru z pomocą komendy /sr clearshells.


     
     

    Tymczasowe bronie
    Na serwer wprowadzony został także system tymczasowych broni, który pozwala administracji na utworzenie tymczasowych kopii broni znikających po wyjściu z gry lub przejściu przez interior.
    Domyślnie każda postać posiadać może ich tylko pięć sztuk, wyposażonych w 60 sztuk amunicji.
     
     


     
     
    Obrażenia pojazdów i ich naprawa 
    System obrażeń pojazdów został przerobiony, eliminując ich praktyczną niezniszczalność.
    Od teraz nieostrożni kierowcy będą musieli przywiązać większą wagę do sposobu jazdy, a także kosztów naprawy swoich samochodów, które zostały zwiększone o 2% wartości salonowej auta.
    Rozbicie drogiego samochodu będzie bolało teraz bardziej niż wcześniej, ale w ramach osłody poprawione zostały stawki ubezpieczeń aut, których ceny kalkulowane są teraz poprawnie.
     
     

     
    Holowanie
    Poprawiony został system holowania pojazdów. Nie lewitują już one na lawetach, a mocują się w zależności od kości ich modelu. Poprawione zostało również zrzucanie pojazdów z lawety, które teraz poprawnie lokują się w wolnym miejscu koło pojazdu.
    Dodatkowo Slamtruck i Mule F mogą od teraz też przewozić inne pojazdy. Końcową zmianą w systemie holowania jest dodanie uprawnień do holowania dla grup oraz poszczególnych rang.



     
     

    Wyszukiwarka ciuchów
    Do sklepu z ubraniami zawitała prosta wyszukiwarka, która ułatwi znacznie poszukiwanie konkretnego elementu ubioru. Wystarczy wpisać nazwę przedmiotu, aby filtr zrobił robotę, a w wypadku bardziej precyzyjnego wyszukiwania - skryptowe ID przedmiotu.
     
     
     
     
     
    Kupony zniżkowe
    Biznesy otrzymują nowy sposób promocji, którym są kupony zniżkowe. Osoba z odpowiednimi uprawnieniami w grupie będzie mogła wydać klientom kupon zniżkowy z pomocą komendy /g [slot] kupon [ID gracza] [wysokość zniżki w %], która utworzy w waszym ekwipunku przedmiot kuponu zniżkowego. Dla klarowności, kupon otrzymuje nazwę biznesu w którym może zostać wykorzystany, a jego użycie pokaże nam na ile % otrzymaliśmy zniżkę. Kiedy kupon jest aktywny w naszym ekwipunku, następny zakup przedmiotów z /podaj w tym biznesie zostanie zmniejszony o wysokość kuponu, a on sam zniknie z naszego ekwipunku.
     
     
     

    Przyciski paniki w interiorach 
    Do interiorów wprowadzone zostały tzw. przyciski paniki, które możemy zainstalować odkładając w naszym interiorze obiekt h4_prop_h4_casino_button_01b. Jeżeli przycisk jest połączony z grupą ochrony i był serwisowany w przeciągu ostatnich trzydziestu dni, powiadomi on po wpisaniu komendy /alarm graczy powiązanej z nim ochrony o incydencie, a w wypadku ich nieobecności na serwerze - frakcje porządkowe.
     

     
     
     
    Przeglądy okresowe systemów zabezpieczeń
    Aby przycisk paniki poprawnie działał, musi on zostać związany z grupą ochrony. Przycisk z grupą może powiązać osoba znajdująca się pod jej panelem z pomocą komendy /ochrona podlaczprzycisk. Ten sposób zabezpieczeń musi być również cyklicznie odświeżany przez grupę z pomocą komendy /ochrona serwisujprzycisk, która przedłuża działanie systemu o kolejny miesiąc.
    Systemy przeciwpożarowe budynków również wymagają od teraz cyklicznych przeglądów dokonywanych przez frakcję FD, ale o tym poniżej.
     
     
     
    Kontrole przeciwpożarowe
    Fire Department i jego wydzialy otrzymują narzędzia pozwalające na przeprowadzanie inspekcji systemów przeciwpożarowych w postaci komendy /fire kontrola, która pokaże im czy budynek wyposażony jest w system przeciwpożarowy lub zraszacze, oraz datę ostatniego przeglądu systemów ppoż. Przeglądów dokonywać będą mogli gracze FD z pomocą komendy /fire serwisujalarm, która przedłuży ważność systemów o miesiąc. W wypadku ich braku bądź utracie ważności, konsekwencje wyciągane będą drogą IC przez FPB.
     
     

     
    Jednostronne wizytówki
    Niektórzy cenią sobie prywatność, a obecna forma /o vcard im niefortunnie ją odbiera. Od teraz osoby przeprowadzające szemrane transakcje, bądź dbające o to by nie rzucać się w oczy, mogą skorzystać z komendy /o wizytowka [ID gracza] [Twoja nazwa] która uzupełni kontakty w telefonie drugiego gracza o ich numer i podaną przez nich nazwę kontaktu.
     
     
     


     
    Śluby
    Nie ma bardziej magicznego momentu niż ślub, którego urok często psuje brak możliwości dynamicznej zmiany nicków pary młodej. Dlatego osoby znajdujące się w grupie z odpowiednimi uprawnieniami będą mogły od teraz udzielać ślubów pozostałym graczom. Wystarczy że użyją komendy /o slub [Gracz 1] [Gracz 2], która automatycznie przekaże nazwisko Gracza 1, Graczowi 2 i odświeży wszystkie potrzebne dane tak, aby nowożeńcy mogli się cieszyć swoim nowym życiem.
     
     
     
    Pomniejsze zmiany i bugfixy

    - Dodano logi AFK
    - Poprawiono działanie systemu AFK
    - Poprawiono synchronizację i wydajność aut
    - Poprawiono stream extrasów pojazdu
    - ALPR w wypadku braku tablic nie wyświetla już reszty danych
    - Poprawiono wydajność renderu nicków
    - Poprawiono wydajność renderu nazw ulic
    - Poprawiono shotspotter spamujący zgłoszeniami
    - /o pojazd poprawnie przelewa teraz pieniądze na saldo grupy w wypadku komisów
    - Ustawiono predefiniowane pozycje okienkom ekwipunku, make-upu, skaz i neonów
    - Komenda /skaza już działa poprawnie i pozwala na zmianę cech twarzy postaci
    - Okienko wyboru neonów nie przesuwa się już w trakcie wyboru koloru
    - Neony ponownie działają pod klawiszem N
    - Naprawiono błędy związane z timerami animacji, które ponownie działają
    - Dodano ikonki zraszaczy i alarmów ppoż do drzwi
    - Naprawiono /news
    - Naprawiono informacje o zaakceptowaniu oferty tuningu
    - Pisanie na chat IC grupy nie wyświetla już ID gracza
    - Naprawiono bug pozwalający na świadczenie usług grupy poza jej interiorem bez odpowiedniej flagi
    - Uprawnienie dotyczące świadczenia usług grupy poza interiorem może zostać teraz przypisane tylko poszczególnym rangom w grupie
    - Otwarcie paletki z makijażem uruchamia teraz kamerę nacentrowaną na górną partię ciała. Nie trzeba już kombinować z ustawianiem kamery pod kątem.
    - Zgłoszenia na 911 poprawnie pobierają teraz pozycję gracza w interiorze, oznaczając lokalizację drzwi wejściowych do niego.
    - Przywrócono informacje o możliwości zakupu interioru podczas wchodzenia do miętowego markera.
    - Otrzymanie statusu PK synchronizuje się teraz poprawnie jeśli admin nada go ręcznie
    - Poprawiono czytelność statusu PK. Od teraz wszystkie pozostałe statusy zostają tymczasowo zdjęte z gracza, a sam status Martwy/Martwa wyświetla się na czerwono.
    - Dziuple samochodowe wypłacają teraz poprawnie pieniądze jeśli wypłata ma mieć miejsce po restarcie serwera.
     
  11. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez bartosz zapasowe w [Biznes/Coffee Shop] Stoners Weed Emporium   
    Z początkiem dwutysięcznego osiemnastego roku marihuana została zalegalizowana do celów rekreacyjnych na terenie stanu, dostępna jest do zakupu tylko i wyłącznie przez osoby pełnoletnie czyli te które ukończyły dwudziesty pierwszy rok życia. Ustawa reguluje, że ludzie mogą posiadać maksymalnie uncje (~28 gram) suszu oraz sześć krzaków krzaków marihuany. Mimo wszystko wciąż nielegalnym według stanowego Penal Code jest palenie marihuany w miejscu publicznym, oraz tam gdzie obowiązuje taki zakaz bo przykładowo właściciel lokalu tego zakazał. Do legalizacji przyczyniło się referendum mieszkańców w dwutysięcznym szesnastym. Dzięki tej decyzji stan zaczął jedynie zyskiwać, bo nie musi walczyć z czarnym rynkiem i wykładać na to pieniędzy, a dochodzą do tego jeszcze podatki.
    Stoners Weed Emporium jest lokalem sprzedającym osobom pełnoletnim najróżniejsze wyroby z zawartością THC. Sam sklep powstał w pierwszej połowie dwutysięcznego osiemnastego roku z celem sprzedaży marihuany w celach rekreacyjnych dla rezydentów miasta Davis. Za pierwotnego właściciela uznaje się matke jednego z członków lokalnego gangu ulicznego z programu Surenos. Ulokowany jest w wschodnio-południowym Davis, sąsiedztwo Rancho na Jamestown Street. Powodem niskich przychodów są względy reputacji samego miejsca i społeczeństwa stąd, nie było tu nigdy sporego ruchu. Jest umiejętnie używany przez gangsterów jako pralnia pieniędzy. Niedaleko lokalu znajduje się spot gdzie lokalni dilerzy Playboys 13 serwują twarde narkotyki. 
    Cennik nie odbiega od standardów West Coast, bo i tak nadrabiają monopolem na okolice i praniem pieniędzy z których lokal się też utrzymuje.
    ( uzupełnię punkt z cennikiem w momencie kiedy zorientuję się w cenach i odmianach marihuany jakie panują na serwerze dla biznesów tego typu )
     
     
    (( Siema. Wraz ze znajomymi z gangu chcemy rozruszać okolicę w której gramy jak pisaliśmy w notatce OOC w naszym temacie organizacji przestępczej. Davis samo w sobie jest ostatnio puste i nie ma ludzi do interakcji a tego nam brakuje. Chcemy też całości używać do fabularnego prania pieniędzy, rozstawienia dilerów heroiny w okolicy i sprzedawanie tam tego chętnym klientom którzy będą prawdziwymi graczami a nie /corner. Myślę, że nie ma sensu rozpisywania więcej tego, bo co chciałem to napisałem. Odnośnik do tematu naszej organizacji z którą będzie powiązany lokal. ))
  12. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez bartosz zapasowe w 🐰🏆 Rabbit Gang (ESPBS13/35ZR)   
    Wraz z @Drugs Are Good wystawiamy temat frakcji przestępczej która jest bazowana na rzeczywiście istniejącym gangu Surenos w Los Angeles. Stawiamy na rozgrywkę w klimacie low life, handel narkotykami z realnymi graczami na naszych spotach, czy imprezach, pobicia, wymuszenia, kradzieże i wszelakie rabunki. Sąsiedztwo które jest pod panowaniem brutalnego gangu który dla swojego community jest właściwie przyjaźnie nastawiony. Zależy nam na zbudowaniu w końcu jakiejś sensownej gry dla strefy porządkowej i nie tylko, chcemy aby okolica tętniła życiem a sama interakcja z nami była na wysokim poziomie. Wątki naszej organizacji przestępczej jak i postaci związanych z nią będzie można zaobserwować w tym temacie w postaci screenshotów.
    Szukamy tym samym postaci które będą grać community (dziewczyny gangsterów, ćpunów etc.) jak i takich charakterów które będą chciały wejść w szeregi Playboys 13. Chcemy aby wszystkie postacie w tej organizacji miały historię, cechy charakterystyczne, emocje związane z tym co się dookoła niej dzieje i zwłaszcza to, żeby z biegiem wątków się rozwijały w szeregach gangu i się starzały. Gangsterzy z zachodniego wybrzeża USA żyją szybkim życiem przesiąkniętym ulicą, szybko umierają walcząc z innymi gangami właściwie nie wiedząc czemu bo te konflikty przechodzą z pokolenia na pokolenie. Czasem umierają z naprawdę głupich powodów. Wymagamy w miarę czystej historii logów, brak zapędów do odwalania, trollingu, wczucie się i normalną rozgrywkę z inną częścią community serwisu nie zważając na to kim są Out Of Character. Ważnym jest abyście potrafili sobie zorganizować grę.
    Dodatkowo jeśli ktoś ogarnięty wraz ze swoimi ludźmi chce grać pod tą frakcją tworząc crew tagbangerski, czy inną podgrupę Playboys to zachęcam, odezwijcie się na Discord a na pewno to dogadamy.
    Kontakt do liderów w przypadku chęci dołączenia, czy innego pomysłu związanego z frakcją: realesteverlived#1821 plewa#0922 bądź hardcore#9874
    Odnośniki do tematów powiązanych z frakcją.
     
     
     
     
  13. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez bartosz zapasowe w 🐰🏆 Rabbit Gang (ESPBS13/35ZR)   
    Meksykańska Mafia to amerykańska zorganizowaną grupa przestępcza składająca się z mexican-americans. Jest ona uznawana za jeden z najstarszych i najpotężniejszych gangów więziennych w całych Stanach Zjednoczonych. Meksykańska mafia została utworzona pod koniec lat pięćdziesiątych ubiegłego wieku przez trzynastu latynosów, kilkoro z nich było członkami gangu ulicznego Maravilla. Za samego głównego założyciela uznaje się Luis "Huero Buff" Flores. Celem powstania gangu była protekcja w więzieniach przed innymi więźniami a także oficerami korekcyjnymi.
    Początkowo rekrutowano w jej szeregi samych agresywnych członków próbując postawić organizację której się obawiano i takiej która mogłaby kontrolować działalność. W związku na wzrost przemocy, stanowy departament korekcji i rehabilitacji stwierdził aby przenieść więźniów należących do meksykańskiej mafii do innych zakładów, w tym do słynnego San Quentin. Te działania nieumyślnie pomogły La eMe w rekrutacji nowych osób w więzieniach, nawet dla nieletnich.
    Obecnie zajmują się wymuszeniami, handlem narkotykami i bronią, morderstwami nawet tymi w programie więziennym. Według FBI, meksykańska mafia zorganizowała zabójstwa na zlecenie które miały zostać przeprowadzone przez bractwo aryjskie, czyli biały gang więzienny. Obie te grupy łączy wspólny wróg, afroamerykański gang Black Guerilla Family. Członkowie gangu zostają lojalni w więzieniu jak i poza nim, szczególnie w południowym dystrykcie stanu.
    Uważa się że obecnie gangiem nie kieruje ani jeden przywódca. Członkostwo więzienne składa się z conajmniej 150 osób upoważnionych do wydania rozkazu zabójstwa i co najmniej 1000 do ich wykonania. Szacuje się że w szeregach jest ponad 30000 osób na terenie całych Stanów Zjednoczonych.
    Sureños to termin określający program połączonych ze sobą gangów, które wspierają meksykańską mafię podczas między innymi pobytu w więzieniach stanowych. Sureños respektuje liczbę trzynastą którą w alfabecie jest "M", aby oddać wierność La eMe. Sporo gangów spod programu Sureño ze sobą rywalizuje, ale gdy trafiają już do więzienia to muszą ze sobą współpracować gdyż w więzieniu konflikt jest na linii rasa-rasa. Same gangi spod trzynastki identyfikują się z niebieskim kolorem i zazwyczaj zakrywają swoje ciało tatuażami aby pokazać swoją przynależność. W samej południowej California, w hrabstwie Los Angeles jest około dwadzieścia tysięcy zarejestrowanych osób reprezentujących Sureños.

    Playboys Gang (PBS), znani też jako Playboys 13 (PBS13), Rabbit Gang czy Conejos (z hiszpańskiego króliki) to gang uliczny ulokowany w Los Angeles, California. Zaadoptowali sobie symbol Playboya jako znak rozpoznawalny całego filaru który dzieli się na West Side, East Side oraz South Side. Pierwotnie istniał jako nieagresywny klub zrzeszający fanów motoryzacji "Southern Califas Latin Playboys Car Club". Czasami znajdują się w sporach o pieniądze, narkotyki i terytorium. Gang nie jest obcy w prowadzeniu nielegalnej działalności. East Side Playboys 13 (ESPBS13), czy też Evil Side Playboys 13 jest nadmiernie agresywnym i okrutnym gangiem który jest podzielony na kilka klik. Pod Eastside Playboys 13 powstała klika, która jako jedna z pierwszych gościła osoby z różnych grup etnicznych, pomimo ich pochodzenia jako czysto meksykańsko-amerykańskiego gangu ulicznego, jest to 35th Street Zoo Riders (35ZR), wcześniej znana klika jako klika Dukes. Naturalnym jest, że odprowadzają podatek Meksykańskiej Mafii.
    35th Street Zoo Riders (35ZR) a wcześniej Dukes z East Side Playboys 13 (ESPBS13) jest jedną z pierwszych działających klik, która została założona po rozwiązaniu Southern Califas Latin Playboys Car Club pod koniec lat siedemdziesiątych. Zoo Riders znajduje się na 35 ulicy. Dwóch członków kliki Zoo Riders, którzy są ściśle powiązani z przywództwem zostało skazanych za morderstwo niewinnej osoby. Klika dalej prężnie się rozwija. Gangsterzy budują nowe miejsca zbytu narkotyków, przejmują kolejne ulice i ustawiają sobie mocną pozycje w swojej sekcji.
     
    Pomimo tego, że sami są Sureños i są wierni meksykańskiej mafii, Playboys rywalizują z większością gangów z południa. Starsze pokolenie Playboyów manipuluje i wpływa na młodsze pokolenie, promując narkotyki i przemoc gangów. Obecne pokolenie Playboyów jest mniej zorganizowane i ma o wiele bardziej brutalną reputację niż starsze pokolenie. Jedną rzeczą, która jest wspólna dla wszystkich gangów ulicznych w LA, jest niefortunna utrata członków. Członkowie Playboys często są więzieni lub zabijani z powodów sprzeczek na linii gang-gang. Wielokrotnie kliki pod rządami Playboyów znikały po śmierci swoich przyjaciół lub członków rodziny. Niektóre kliki trzymają się razem, oferując opiekę i dochody dla tych, którzy pozostają. Zmarli członkowie Playboys są zwykle obrażani w sieci przez swoich rywali, aby ich sprowokować. 
    Pittsburgh Pirates to szczególne logo używane wśród Playboyów, reprezentujące literę „P” w nazwie gangu. Mieszkańcy i stróże prawa są w pełni świadomi aktywności ulicznych gangów. Członkowie gangów nadal nie wykazują wyrzutów sumienia z powodu ewidentnych morderstw i innych popełnionych działań przestępczych. Wielu desperacko potrzebuje pieniędzy, aby nie dopuścić do upadku swoich rodzin, robiąc wszystko, co konieczne, aby związać koniec z końcem.
     
    cred; ja + część przypisuje się gościowi z angielskiego gta:w o nicku crazyx35st.pbs
  14. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez xDDD w [Skarga/Malibudreams] Bambik Fortnite   
    Od razu odpuściliśmy zamiar gry na twojej osobie i potrafiliśmy się w tym dogadać, graliśmy tylko na twoim ziomalu Gracza z zewnątrz nie powinno obchodzić, że ktoś jest afk jeśli nie ma statusu nad głową, przypominam, że wystarczy wpisać /afk Sam perwix napisał Ci opcję, jak możesz dokończyć akcję, czyli usiąść w miejscu, w którym afczyłaś(przynajmniej tak mi przekazał). Niemniej ty wolałaś postawić na swoim bo ty wiesz lepiej niż COMMUNITY MENAGER PÓŁŚWIATKA PRZESTĘPCZEGO KTÓREGO SAMA WEZWAŁAŚ DO INTERWNECJI. Akcja nie odbywała się na drodze stanowej tylko na podjeździe twojego domku, który był na bocznej ulicy z domami jednorodzinnymi. Mimo, że Perwix nie napisał, że się nie zgadza na twoją wersję wydarzeń to napisał chociaż, że się zgodził, czy stwierdziłaś, że milczenie oznacza zgodę i zagrałaś sobie jak chciałaś? Dowody powinny być ukazane publicznie, ponieważ druga strona konfliktu nie może się do nich odnieść, nawet nie wiem co mam wyjaśniać. Jeśli jest też opcja i greenlight od @Karach prosiłbym o wypowiedź użytkownika @Perwixktóry jest CM i rozpatrywał ten konflikt jeszcze IG, gdzie jasno załączyłem screen jakie przesłanie dał wredotce. Przypomnę jeszcze, że my logów osób trzecich nie mamy jako zwykli gracze i nie wiedzieliśmy, że was nie ma 30 minut. Powtarzam się ale wytykasz mi brak znajomości regulaminu, doinformuj się jak wygląda sytuacja z grą na graczu, który nie ma statusu afk. Przez 6 miesięcy mojej kadencji każda taka akcja musiała być puszczana. Coś się zmieniło? Pokaż mi zapisek w jakiejś publikacji czy regulaminie.  

  15. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez xDDD w [Skarga/Malibudreams] Bambik Fortnite   
    Fakt, nie była to północ tylko 10:30. Kwestia półtorej godziny, była już noc na serwerze i nie wiem co to ma do rzeczy czy jest noc czy nie? Jak nie chcesz nic upubliczniać to nie musisz, dla mnie dalej nie dałaś żadnych dowodów, że byłaś przez tyle czasu afk, do tego chciałbym zauważyć, że mimo 30 minutowego bycia afk i naprawiania zepsutego kranu odpisałaś po dokładnie minucie na /b, masz komputer w kuchni czy jak? Dalej powtarzam, że jeśli ktoś nie ma statusu afk to można na nim grać, to są fakty i każda akcja zwykłego gracza, nie powiązanego z członkami ekipy byłaby puszczona. Kłótnia z tobą jest jak gra w szachy z gołębiem. To moja ostatnia wypowiedź bo nie ma sensu dłużej ciągnąć tej rozmowy. Ja przekazałem wszystko co miałem od siebie, ty dalej piszesz o swoich logach, które nikogo w sprawie nie obchodzą, ponieważ działaliśmy zgodnie z zasadami serwisu vibe rp.
    Nie wiem jak mam traktować odpowiedź Perwixa. Wydaje mi się, że mało kto domyśliłby się, że jego wypowiedź na discord do mojej osoby oznaczałaby to, że może grać co chce, a nie faktycznie akcje z pozycji siedzenia w pojeździe pół metra od nas.


    Ta, bez kitu.
     
  16. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez xDDD w [Skarga/Malibudreams] Bambik Fortnite   
    Link do Twojego konta: - https://forum.v-rp.pl/profile/92-bambik-fortnite/
    Link do konta oskarżonego: - https://forum.v-rp.pl/profile/846-malibudreams/
    Powód składania skargi:
    nadużywanie rangi must-win brak zdrowego podejścia do rozgrywki roleplay tragiczny przykład poprawnej gry jako tak wysoko postawiony członek ekipy(CM)
     
    Wyjaśnienie sprawy: 
    Witam, pierwszy raz w karierze RP doznałem takiego szoku jak i niekompetencji ze strony osoby, która stanowi tak ważną funkcję na serwerze. Podejście do gry Community Managera Malibudreams jest poniżej wszelkich standardów, a jak wiadomo, ktoś z taką rangą powinien być przykładem do naśladowania, nie obiektem drwin. 
     
    22 maja w godzinach wieczornych chcieliśmy z chłopakami z organizacji zrobić włamanie do domu. Przejeżdżając przez Chumash spotkaliśmy dwie osoby stojące przed jednym z domów(jedną z tych osób była wredotka). Stwierdziliśmy, że będzie to dobra okazja zarobkowa, jak i roleplayowa, ponieważ interakcja z obcą osobą jest zdecydowanie lepsza niż włam na pusty obiekt, tudzież dom.
     
    Jedno z aut, które brało udział w całej akcji napotkało właśnie dwie postacie cywili, z czego jeden nie miał statusu afk, drugiej postaci, czyli wredotki nie widzieli nicku, byli za daleko. Postanowiliśmy wpaść w nich pod pretekstem zarobkowym.[1] Już podczas kilku, pierwszych sekund zdarzenia wredotka przerwała akcję[2], zaczęła tłumaczyć się, że była afk przez 30 minut (status afk miała zarejestrowany na godzinę 20:12, akcję zaczęliśmy od 20:18, niestety nie mam screena, niemniej jeśli skryptowo jest to możliwe do sprawdzenia to bym o to prosił) i nie bierze w tym udziału. W tym też momencie do akcji wkroczył kolejny CM, Perwix próbując załagodzić cały spór ooc. Przystaliśmy na odpuszczenie gry na postaci Wredotki (Kamiya Miyuki), niemniej chcieliśmy dokończyć akcję na jej koledze, który nie miał na sobie statusu afk. Wredotka przez dobre 10 minut tłumaczyła się tym, że po prostu sprawdzał czy wróciła do komputera.[3]
     
    Chciałbym zauważyć, że jesteśmy na serwisie Vibe Roleplay więc gramy na zasadach ustalonych przez ekipę na Vibe Roleplay. Tłumaczenie się ooc, że ktoś sprawdzał czy druga osoba żyje nie zwalnia go z przeprowadzenia na nim akcji, jest to normalnie i jest to wdrożone nie od wczoraj. Po kilkunastu minutach lirycznej przepychanki z CM Wredotka udało nam się dojść do porozumienia, w między czasie wysłała te swoje logi do Perwixa żeby sprawdził, czy faktycznie ich nie było ale to nic nie dało. Sam gracz bez afka zgodził się na grę na nim, tak też zrobiliśmy. Cofnęliśmy się do sytuacji i zaczęliśmy grać od nowa, stwierdziliśmy, że wredotka aka malibudreams po prostu wejdzie na aninje i da nam przeprowadzić grę jak cywilizowani ludzie, jednak (nikogo to pewnie nie zaskakuje) było inaczej. Wredotka poszła za dom i pierwsze co zrobiła to zadzwoniła na PD, byle utrudnić nam akcje i spowodować żeby wyszło dla niej i jej koledze dobrze. [4]Ponownie przerwaliśmy akcję, ponieważ z chłopakami stwierdziliśmy, że to jest jakiś nieśmieszny żart i nieporozumienie, napisałem do Perwixa na Discord, ponieważ musiał wyjść z gry i przedstawiłem mu sytuację, Perwix napisał, że zezwolił jej grę, ponieważ o to prosiła ale w tym samym miejscu, w którym toczyła się akcja, czyli w aucie, będąc przez nas atakowana[5]. Jak już wcześniej powiedziałem - Wredotka zrobiła inaczej stawiając na swoim, zmieniając przebieg całej akcji tylko i wyłącznie dlatego, żeby wygrała, używając do tego możliwości ekipowicza. Dodatkowo zlała prośby osoby odpowiedzialnej za sektor przestępczy, czyli Perwixa, który wydał werdykt dalszego prowadzenia akcji.
     
    Samą skargą nie zamierzamy cofać tej akcji kolejny raz, ponieważ mało obchodzi nas zdarzenie. Po prostu przedstawiam kolejny powód, dlaczego wredotka nie powinna być w ekipie na tak wysokim stanowisku jak obecnie. Jest to już kolejna skarga na tą jednostkę, nie jesteśmy jedyni, nie wymyśliliśmy sobie tego “z czapy”. Wraz z moimi serdecznymi przyjaciółmi wierzymy, że skarga zrobi w końcu tą potrzebną dla serwisu roszadę w ekipie.
     
    Pozdrawiam,
    Były supporter lvl 3, Borys.
     
    Dowody w sprawie:
    [1]
    [2]
     
    [3]
    [4]
    [5]
     
  17. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez Zgrywu w west vinewood collective   
  18. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez Zgrywu w west vinewood collective   
  19. Kizzy polubił odpowiedź w temacie przez Sasha. w #18 Vibe Update 1.5   
    Te telefony to trochę nie wypał. Tak od siebie proponował bym zrobić coś podobnego do NoPixel'a - mają bardzo fajny system telefonów, gdzie gdy przychodzi powiadomienie telefon wyłania się lekko z dołu ekranu i można sprawdzić wiadomość bez wyciągania go. No i nie jest 3D, nie wiem komu jest to potrzebne do szczęścia.
  20. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez Kubas w Changelog #18: Blackjack   
    Czołem!

    Wraz z dzisiejszą aktualizacją (16.10) wprowadzamy na serwer skrypt Blackjacka oraz kilka pomniejszych zmian i bugfixów.

    Zacznijmy od przedstawienia samego blackjacka, który zagości w serwerowym kasynie, ulokowanym w samym sercu Vespucci.
    Drzwi kasyna otwarte będą dla was całodobowo, jednak zakłady pieniężne dostępne będą w godzinach od 18:00 do 2:00 Aby rozpocząć rozgrywkę należy podejść do wolnego stołu, przy którym znajduje się NPC krupiera i użyć klawisza E aby przy nim usiąść Pierwsza osoba która dosiada się do stołu rozpoczyna grę za pomocą przycisku Ctrl Maksymalna kwota zakładu wynosi $10 000 Wypłata w kasynie funkcjonuje w systemie 3:2 co oznacza, że w przypadku postawienia $10 000, zwycięzca otrzymuje $15 000  
     
     
     
    Pomniejsze zmiany i bugfixy
    Poprawiono błąd z /o tuning   Poprawiono błąd z oferowaniem itemów, gdy odbiorca nie ma wystarczającej ilości gotówki Pieniądze za aktywność klientów w budynku grupy będą teraz wypłacane nawet, gdy klient opuści grę Dodano /drzwi krzyk, które pozwala krzyknąć do wszystkich osób będących po drugiej stronie drzwi Dodano /drzwi do, które pozwala właścicielowi interioru (graczowi lub grupie) na wykonanie /do dla interioru. Dodano możliwość jazdy "na pace" pojazdów (klawisz Z) - pozwala to na sztywne przymocowanie się do pojazdu Dodano /tog powiadomienia dla administratorów  
  21. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez MyNick w Mods Changelog   
    Podróże czas zacząć


    Pośród pojazdów które wprowadzamy w aktualizacji, znalazły się customowe campery: Vapid Sandking RV, Vapid Sandroamer RV, Vapid Caracara RV, Vapid Guardian RV.
    Ich wnętrza będziecie mogli wykorzystywać do prowadzenia rozgrywki IC, dzięki możliwości otwarcia unikalnego wnętrza w każdym z nich.
    Aby otworzyć drzwi do campera należy użyć komendy /v bagażnik, która umożliwi wam wejście do środka pojazdu.
     
     
    Nowości w salonach

    Od czasu wprowadzenia tematu propozycji pojazdów uważnie przyglądaliśmy się temu co chcielibyście zobaczyć na serwerze i po długim czasie możemy przedstawić efekty pierwszej selekcji.

    Wśród waszych propozycji aut zdecydowaliśmy się na wybór głównie aut klasy średniej i ekonomicznej, aby wprowadzić auta które każdy będzie miał szansę zakupić (za wyjątkiem paru rodzynków, które zobaczycie w grze).

    Wśród aut które dodaliśmy będziecie mogli znaleźć aż 30 nowych pojazdów w tym: Dundreary Admiral, Übermacht Cypher Compact, Benefactor Scharman, Pfister Apollo i wiele więcej!
    Samochody trafią do salonów w godzinach porannych                
     
     
  22. Sasha. polubił odpowiedź w temacie przez przelot w Annis Roxanne   
    Nazwa: Annis Roxanne
    Typ: Sport
    Link: https://www.gta5-mods.com/vehicles/annis-roxanne-add-on-tuning-sounds-liveries


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin