Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

vendi bandzior

Premium Gold
  • Postów

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Krzysiu dobija na S1.
  2. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Garrett zostaje kolejnym Team Supervisorem, pomoże Azzi i wuu w zarządzaniu ekipą
    @Mixer otrzymuje rangę Senior Gamemaster!
    Dodatkowo @Husio zostaje nowym moderem, zaś @mafineeek @csskrouble i @avepy nowymi Senior Developerami
  3. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez avepy w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Beloved dołącza do teamu modderów 🤩
  4. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez Wiesiu w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Lukrownik wlatuje na drugiego lidera Sheriff's. Powodzonka!
  5. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez avepy w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Beloved odbija z ekipy, dzięki za poświęcony czas!
  6. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez Madeleine w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Mith opuszcza ekipę, jak i branżę rozrywkową jako CM. Dziękuję w imieniu ekipy za współpracę 🥰 Do zobaczenia!
  7. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @I3uLwers awansuje na S6!
    @theProdiger wbija na niebieską S3-kę i bedzie pomagal przy branzy i zmotoryzowanej.
  8. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Paciaaa@Xeest@Krzysiu ---> S2
  9. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez mafineeek w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @XaaN nowy Modder.
  10. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez wuuu w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    Zgodnie z ustaleniami @Matieusz schodzi z tymczasowego opiekuna strefy porządkowej, zostawiając pod sobą system sądownictwa w który włożył masę swojego czasu, jako projekt GameMasterski, a na jego miejsce wraca @Garbowniczek z ukierunkowaniem na LEA.
    Dodatkowo @oliwierr obejmie funkcje trzeciego opiekuna strefy porządkowej z ukierunkowaniem na RESCUE
  11. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez wuuu w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Krzysiu wspomoże brtmss na moderatorze forum
  12. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez Juzi w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Towarzysz Niedźwiedź wspomoże nas w Strefie Cywilnej
  13. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez mafineeek w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @xd shalleropuszcza ekipe, dzięki za włożony czas!
  14. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez Krzysiu w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @aikon @JamaTo_ @sprunk @V1ruSsSs - wskakują na S3

    @Deathcore @KasiuLa - awans z JGM na GM
  15. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez Nemezis5854 w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Krzysiu oraz @V1ruSsSs dobijają jako pomocnik strefy przestępczej. Powodzenia!
  16. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez Krzysiu w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @5element oraz @Sava opuszczają ekipę. Dziękujemy za Wasz wkład 🙏

    @boa nowym opiekunem crime
    @WrZASKUUU wraca na supporta i zostaje pomocnikiem strefy przestępczej.
  17. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez Madeleine w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    Po dwóch latach @Nexisten bez rangi lidera Weazel News (dawniej Self Radio). Będziemy informować o dalszych losach drugiego medium serwera w dziale Media.
  18. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez Brtmss w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @aikon opuszcza ekipe, dzięki za wkład!
  19. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez Krzysiu w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Kubas odbija od projektu. W imieniu całej administracji dziękujemy za Twój poświęcony czas i cały wkład w serwer 🙏
  20. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez wuuu w Ekipa oraz liderzy projektu Vibe Roleplay   
    @Madeleine rezygnuje z CM Branży Rozrywkowej. Dziękujemy za całe zaangażowanie w sektor, włożoną prace oraz działanie w ekipie przez dobre dwa lata. 
  21. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez mafineeek w Changelog #77   
    Hej, witamy was w kolejnym changelogu z naszej strony i jak zawsze liczymy na wasz feedback!

    Dodano komendę /komis tuning Wpisanie /komis tuning obok pojazdu wystawionego na sprzedaż przez komis, wyświetli okno dialogowe z zamontowanym tuningiem Dodano narracje grupowe Od teraz opiekunowie sektora mogą ustawiać narrację na daną grupę, która wyśle się do ich członków oraz podczas wejścia na serwer. Przerobiono /det monitoring Rozdzielono zwykły shoot-out od drive-by shooting Dodano nowe wezwanie nt. drive-by shooting Dodano specjalną narracje do itemu Nagranie CCTV, która dotyczy drive-by shooting Rozdzielono County Jail na męskie i żeńskie Dodano możliwość wykupienia wynajmowanego budynku Stojąc w blipie wynajmowanego budynku, możemy wpisać /dom wykup. Serwer wyśle do nas ofertę, po zaakceptowaniu której wynajem zostanie zakończony i zostaniesz pełnoprawnym właścicielem interioru.

    Czołową ze zmian tej aktualizacji jest poprawienie kreatora postaci. Otrzymał on delikatną zmianę głównego designu, która z pewnością poprawi jego użytkowanie.
    Poprawiony również został import z menyoo, który od teraz koryguje nieprawidłowe wartości do najbliższego poprawnego zakresu obsługiwanego przez GTA, a także daje informację zwrotną co zostało przekształcone. Oznacza to, że od teraz nie utkniecie ze swoim plikiem bez żadnej świadomości, ani informacji co mogło pójść nie tak, jak to bywało dotychczas.
    Ostatnią zmianą jest poprawienie systemu podglądu postaci. Zrezygnowaliśmy z różnych pozycji kamer i możliwości rotacji klawiszami na rzecz możliwości obracania postaci i zmiany wysokości kamery za pomocą myszki. Najechanie kursorem na naszą postać i przeciągnięcie jej w lewo lub prawo będzie skutkowało rotacją postaci, a kółko myszy pozwoli na dostosowanie wysokości kamery.
    Wprowadzony został również znaczący bugfix, który sprawi że wasze postacie będą wyglądały 1:1 jak w kreatorze, gdzie dotychczas było to niemożliwe ze względu na błędy w synchronizacji dwóch wartości - długości i wysokości podbródka. Oznacza to, że wasze obecne twarze ulegną zmianie tak by były dopasowane do wyglądu, który zapisaliście podczas korzystania z kreatora postaci.
    Osoby, które przyzwyczaiły się jednak do obecnego, niepoprawnego wyglądu, będą mogły go przywrócić poprzez skorzystanie z chirurgii plastycznej i zamiany wartości długości podbródka na wysokość i vice versa.
    Ze względu na tą zmianę, wraz z wejściem changeloga odblokowany zostanie tymczasowo dla wszystkich dostęp do chirurgii plastycznej u peda chirurga.
    Zablokowano możliwość okradania interiorów stworzonych w ciągu ostatnich trzech dni. Zablokowano przejazd przez drzwi podczas duty taksówkarza Dodano wsparcie dla argumentu callsign w komendzie /namierz Wiadomości prowadzącego wywiad, będą teraz pokazywać się jego autorowi Dodano powiadomienie dla gracza, gdy administrator przejmie jego report Dodano powiadomienie dla mechanika, gdy gracz postanowił stuningować pojazd i ten został w warsztacie na jakiś czas Dodano powiadomienie dla mechanika wysyłającego ofertę /o tuning do gracza, że ten ją przyjął Dodano możliwość utylizacji ciał dla LEA Od teraz myjnia samochodowa nie będzie uruchamiać się automatycznie, a za pomocą komendy /myjnia Po użyciu komendy pojawi się wybór trybu mycia oraz jego cena z możliwością potwierdzenia lub anulowania Dostosowano marker dodając do niego podpowiedź komendy Dodano opcję woskowania, która sprawi, że zabrudzenia będą nakładać się po dłuższym czasie
    Przepisano system keybindów. Od teraz nie keybindy przypisane do otwierania interfejsów nie otworzą innego interfejsu jeśli korzystamy już z jednego. Oznacza to w praktyce, że już nigdy nie otworzycie przypadkiem ekwipunku, menu interakcji lub innego okna wpisując coś w wyszukiwarce innego elementu. Dodane zostały również wskazówki dotyczące klawiszologii dla pojazdów oraz drzwi.
    Zablokowano /tt podczas BW Naprawiono synchronizację statusów nad głową, od teraz statusy takie jak AFK | BW itp. będą wyświetlać się poprawnie Poprawiono błąd, przez który pojazd na holowniku znikał po przejeździe przez drzwi Naprawiono synchronizację silnika po wyjściu z pojazdu, nie będzie on już gasnąć, jeśli wcześniej był włączony Poprawiono błąd, który powodował że liderzy nie mogli korzystać z spawnu grupy. Poprawiono błąd, który blokował możliwość skorzystania z usługi zmiany tożsamości w określonych przypadkach. Zwłoki, pedy interaktywne, pedy podglądowe nie reagują już na wybuchy, potrącenia i inne eventy. Poprawiono błąd, który powodował że areszt przenosił się pomiędzy postaciami. Dodano kategorię broni specjalnych, które omijają system wytrzymałości i uzupełniona ją o gaśnice. Poprawiono błąd, który powodował że niektóre elementy HUD'u nie były zsynchronizowane z jego stanem, doprowadzając do sytuacji gdzie połowa HUD'u była widoczna, a druga nie. Poprawiono błąd, który powodował skickowanie gracza jeśli ten wykonał kontrę na ciosie z pięści. Poprawiono błąd, który powodował że kreator postaci oferował niewłaściwą liczbę tatuaży na start.  
    Credits:
    /komis tuning, narracje grupowe, /det monitoring, blokada kradzieży, county jail, ważne OOC, narracje grupowe - @mafineeek Pomniejsze zmiany - @mafineeek @ZAW @Broom Synchronizacja silnika oraz statusów nad głową, myjnia, poprawki holowania, reporty - @avepy Wykup wynajmu - @KoruS
  22. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez kuzyn w 005# - SYGNALIZACJA ŚWIETLNA   
    Cześć. W związku z ostatnim zamieszaniem dookoła sygnalizacji świetlnej, wraz z ekipą postanowiliśmy wprowadzić regulację, która powinna rozjaśnić ten temat:
    na serwerze nie stosujemy się do kolorów świateł w sygnalizacji drogowej z uwagi na błędy w synchronizacji między graczami. Skrzyżowania z sygnalizacją świetlną traktujemy więc jak wszystkie inne skrzyżowania, przed którymi należy się zatrzymać (traktując sygnalizację jako znak STOP).
      na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną stosujemy się do zasady "kto pierwszy ten lepszy" - czyli pierwszeństwo ma ten gracz, który jako pierwszy zbliżył się do skrzyżowania
      przejechanie przez skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną bez uprzedniego zatrzymania się będzie traktowane jako wykroczenie drogowe, będące podstawą do zatrzymania przez odpowiednie służby. Nie przyjmujemy tłumaczeń "ale ja miałem zielone". Każde skrzyżowanie to nakaz zatrzymania się, bezapelacyjnie. Przypominamy, że dalej będziemy karać was za miasto duchów, jeżeli będziecie jeździć nierealistycznie.
  23. 187wiechu polubił odpowiedź w temacie przez vendi bandzior w [ Szukam] simki dla mojego sima   
    Dobrze kręcę szejka na huju
  24. vendi bandzior polubił odpowiedź w temacie przez 187wiechu w [ Szukam] simki dla mojego sima   
    jak dla czarnuszka to polecam @Barru@vendi bandzior
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin