Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Papajek

Gracz
  • Postów

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Aktywność reputacji

  1. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez Łest w Disorder   
    Cześć wszystkim. 
    Z przykrością muszę poinformować, że postanowiliśmy zamknąć organizację.
    Ze względu na charakter non-profit i specyficzne podejście do gry, oraz naszą niedoskonałą aktywność mieliśmy ciężko żeby jakkolwiek rozruszać ten projekt do tego stopnia, o którym marzyliśmy. Mimo przeciwności udawało nam się w wąskim gronie budować konkretną grę, postacie które wbrew pozorom nie są tak bardzo oderwane od rzeczywistości patrząc na aktualne wydarzenia na świecie i zagraliśmy mnóstwo rzeczy, których nie da się przedstawić na screenach, a które wpływały na nasze charaktery i coraz bardziej je radykalizowały.
    Zdajemy sobie sprawę, bo trafiały do nas opinie ludzi, że tak naprawdę nie wiadomo do końca co my gramy i chyba lepiej jak to zostanie w sferze tajemnicy. Będzie można sobie dopowiedzieć własne teorie i wysnuć wnioski. Inspiracje były różne, każda postać miała własne pobudki by brać udział w projekcie, który nigdy IC nie został sprecyzowany jako organizacja przestępcza. Uważam, że to wyjątek spośród tego co aktualnie możemy zaobserwować w półświatku. Niektórzy nie potrafią pojąć, że w RP można grać coś innego niż kolejną mafię czy gang, ale zdawaliśmy sobie z tego sprawę od początku. Już kiedy @Mejaru  zastanawiał się w ogóle czy dać nam szansę gry. Okazało się, że pozwolił nam w to wejść za co wielkie dzięki bo mogliśmy na własnej skórze przekonać się, że to nie takie łatwe jak się wydawało.
    Jedyną konkretną akcją, którą jakkolwiek chcieliśmy zaznaczyć swoją obecność w świecie gry było porwanie postaci Kelly Velez. Mieliśmy na uwadze realia serwera, ale nie spodziewaliśmy się że to wydarzenie pójdzie całkowitym brakiem odzewu z jakiejkolwiek strony. Na samym początku Disorder założyłem, że w żadnym wypadku nie chcę nigdy nikomu odebrać przyjemności z gry, narzucać się swoimi czynami czy przeszkadzać w prowadzeniu rozgrywki, na którą ktoś ma ochotę. Do samego końca trzymaliśmy się tych założeń, wszystko było zawsze dogadywane do przodu, a jeżeli coś dla kogoś było niespodzianką to pytałem czy wyraża zgodę na grę z nami i konsekwencje dla postaci płynące ze wszystkiego co zamierzamy. Nie chcieliśmy nigdy wyjść na tych, którzy psują rozgrywkę innym.
    W ostatnich dniach dużo się u nas działo. Poprawiliśmy aktywność, skupiliśmy się na konkretnym wątku. FIB odkopało sprawę z porwaniem, chcieliśmy im podrzucić dalszy ciąg. Celowaliśmy wysoko - akcją, której serwer jeszcze nie widział. Położyliśmy losy organizacji na szali gry IC, podjęliśmy wielkie ryzyko i skupialiśmy się podczas rozgrywki tylko na tym jednym co od dawna nam się marzyło i planowaliśmy całość skrupulatnie. Odezwałem się do @Revo, @Bozmer, @Mejaru o zgodę na przeprowadzenia akcji wysokiego ryzyka. Dogadałem wszystkie warunki, chciałem jak najbardziej pójść na rękę wszystkim stronom, żeby nikt nie poczuł się pokrzywdzony. Dostałem zgodę od wszystkich trzech panów, poinformowałem zespół na discordzie. Dawno nie widziałem takiej radości wśród ludzi, z którymi gram. 
    Dzisiaj, godzinę przed przeprowadzeniem zamachu podczas festiwalu na plaży Vespucci zostałem poinformowany, że nie możemy tego zagrać bo ktoś się nie zgodził. Nie muszę pisać jak zareagowaliśmy na tą wiadomość po wszystkim co przeszliśmy by w ogóle do tego doprowadzić. Ustaliliśmy godzinę, o której mass shooting ma się wydarzyć, byliśmy fair wobec organizatora eventu, poprosiliśmy o zgodę, przedstawiłem cały plan jak mamy zamiar to przeprowadzić. @Revo, dzięki że próbowałeś, nie winimy Cię.
    Jak wspominałem wcześniej, nigdy nie stawiałem gry swojej organizacji nad czyjąś grą. Nie chciałem nikomu przeszkadzać, nie chciałem nikomu psuć nerwów. W związku z tym bardzo ograniczaliśmy swoje zapędy, ale jak widać nawet jeżeli podejdzie się do sprawy z szacunkiem dla innych to można zostać na lodzie.
    Jesteśmy po prostu zawiedzeni i nie widzimy sensu kontynuowania projektu. 
    Dzięki.
    @Besert @Nina @Okuyasu Billion @hadson @greatking @xcvrlos@yeti santana
  2. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez skibidi Wiktor w Pliki serwerowe - [08.08] - zewnętrzny link   
    Ostatnia aktualizacja:
    08.08.2023
    Link:
    pliki v-rp – Dysk Google

    Nazwa folderu może się różnic, w zależności jak wchodzicie na serwer. Pliki należy wrzucić do istniejącego folderu.
    W moim przypadku wygląda to tak:

     
    Pliki będą aktualizowane średnio raz w tygodniu, zależnie od zapotrzebowania oraz wychodzących poprawek i aktualizacji.

     
  3. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez Łest w [HP] Space Monkeys | Disorder   
    Otwieramy projekt za pomocą którego osoby chętne do interakcji z naszą organizacją będą mogły się zakręcić wokół naszych postaci. W dalszym ciągu droga jest dowolna, to są tylko przykładowe opcje, ale liczymy też poniekąd na to, że uda się stworzyć mini społeczność złożoną z ludzi, którzy grają postacie w dołku życiowym lub po prostu nie mają gdzie się podziać lub są skrzywdzone przez życie.

    Biorąc pod uwagę charakter DISORDER - nie każdy będzie brany pod uwagę jako członek organizacji czy w ogóle grę jako przestępca. Zależy nam na każdym kto chciałby po prostu przyjść i poodbijać piłeczkę słowną i poopowiadać jak to ma ciężko w życiu i pograć po prostu RP bez żadnej spiny. Możesz być kimkolwiek zechcesz i od Ciebie będą zależeć dalsze losy Twojej postaci. Wraz z uczestnictwem w naszym projekcie, możesz być hazardzistą, robolem wracającym zmęczony codziennie z pracy czy kimś na kim dość długo odbijają się blizny z przeszłości z ideologiami anarchistycznymi, które de facto są u nas mile widziane.
    Liczy się tylko i wyłącznie Twoja kreatywność.
    Aby rozpocząć grę z nami, zastanów się dobrze nad kreacja postaci oraz jej wszelakimi cechami i wadami, które w późniejszym czasie będą kluczowym elementem Twojej gry z nami. Po napisaniu krótkiej odpowiedzi w temacie odnośnie Twojej postaci, wybierz jeden ze dwóch możliwych scenariuszy w których chcesz rozpocząć rozgrywkę. Nie każda postać grająca to GEEK/HAKER komputerowy opanowujący te sprawy perfect - możesz poznać nasze postacie przez sieć i się tym zainteresować lub zakręcić się na jednym ze spotów który utworzyliśmy z myślą o graczach, którzy chcą zacząć /inaczej/ lub po prostu wejść z nami w jakąkolwiek interakcje.
     
     

     
    #1 Pillbox Hill Squat
    W Los Santos pełno jest miejsc, o których można powiedzieć, że zostały zapomniane przez Boga, a już na pewno przez władze miasta. Każdy logicznie myślący będzie je omijał nie patrząc nawet w tą stronę, bo dość ma swoich problemów, które zajmują mu myśli. Po co się przejmować innymi. To w takich miejscach właśnie najlepiej jest ukryć się przed wzrokiem innych, uciec przed bliskimi lub konsekwencjami swoich wyborów kiedy się coś poważnie spierdoliło. Tam nikt nie będzie Cię pytał o ID, może jedynie o drobniaki na śniadanie. Na Pillbox Hill jedna z klatek schodowych właśnie jest takim miejscem. Ciężko powiedzieć czy ktoś tam właściwie mieszka tak naprawdę, bo mieszkania są prawdę mówiąc miejscem noclegowym dla bezdomnych lub zagubionych osób.
     
     
    #2 Internet, darknet, fora tematyczne często dotykające politykę, gdzie panuje ciągła dyskusja, hejt jednej strony na drugą wobec zastanego systemu na świecie, aktualne wydarzenia na świecie są tam komentowane przez wszystkich od lewej do prawej. Nie brakuje też skrajnych głosów, w tym anarchistycznych. Pojawiają się również swego rodzaju manifesty pojedynczych ludzi lub całych grup. Z całą pewnością jest wiele takich miejsc, a użytkownicy chcąc nie chcąc klikając łapkę w górę czy plusa, lub po prostu odpowiadając komuś dają poklask tym, którzy często w zaciszu swojego mieszkania oczekują jedynie poklasku podobnym im anonom. Łatwo jest się utwierdzić w swoich przekonaniach i uznać je za jedyne słuszne kiedy licznik polubień wciąż nalicza cyferki. Samo czytanie treści, które wlewają do sieci niektórzy użytkownicy może namieszać w głowie - a co dopiero kiedy ktoś jest zagubiony i nie ma perspektyw.
     
    Wzór:
     
    Nickname postaci: Scenariusz: (#1, #2): Krótka koncepcja postaci(Opcjonalne): Discord:
  4. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez Ajman w Leo Apollo Industries   
    Jest jedno miejsce, do którego nie chciałbyś trafić mając do wyboru piekło. Jest nim Sandy Shores, niewielkie miasteczko będące częścią hrabstwa Blaine. Znajduje się ono po środku pustyni Grand Senora, zaraz obok zakładu karnego Bolingbroke. Przez większość mieszkańców stanu San Andreas, uważane jest za opuszczone przez Boga. Wjeżdżając do Sandy Shores musi zapomnieć o prawie które obowiązuje w stanie San Andreas, to miejsce rządzi się własnymi zasadami. Jest jak dziki zachód z pierwszej dekady XX wieku, podczas gdy bandyci wyjęci spod prawa musieli zetrzeć się z postępem cywilizacyjnym. Śmierć, używki, broń palna, prostytutki z HIV, bratobójstwo, kazirodztwo to synonimy tego miejsca, to wszystko znajdziesz w Sandy Shores. Z powodu niecodziennej lokalizacji, miasteczko jest rajem dla przestępców praktycznie każdego kalibru. Znajdziesz tu, zaczynając od zwykłych dilerów mety handlujących lokalnym produktem Apollo Meth po zabójców na zlecenie czy handlarzy bronią palną.
    Tylko w takich warunkach miała prawo uformować się i rozwijać grupa przestępcza, Leo Apollo Industries(LAI). Jest to firma jak sam lubi określać ją jej twórca Leo Apollo. Postać która jest znana w Sandy Shores a może nawet i całym stanie San Andreas. Jest to socjopata odpowiedzialny za wzrost wskaźników przestępczości i handlu narkotykami w miasteczku. Psychopata który wykorzystując swoja charyzmę, zwerbował i otoczył się ludźmi podobnymi do niego samego. Za czołowych członków będących jednocześnie protoplastami Leo Apollo Industries uważa się Harold Clattenburg, Moses Purcell, Joshua Turner(Zombie), Owen Anderson. Są to legendy przestępcze z Sandy Shores, które każda osoba będąca mieszkańcem tego miasteczka doskonale zna.
    Narracja:
    **Leo Apollo Industries to jedna z silniejszych grup przestępczych w hrabstwie Blaine, czasy starej gwardii w której skład wchodzili Leo Apollo, Harold Clattenburg, Moses Purcell, Joshua Turner, Owen Anderson minęły. Leo Apollo wspólnie z Moses Purell i Owen Anderson po zatrzymaniu przez SABI trafił do stanowego więzienia Bolingbroke w San Andreas z zarzutami próby morderstwa i porwania samolotu, otrzymali podwójne dożywocie. Joshua Turner, szerzej znany w Sandy Shores jako Zombie zginął podczas strzelaniny. L. Apollo od teraz kieruje z więzienia za pośrednictwem Harolda Clattenburga firmą, w tym samym czasie rozwijając nowe struktury w więzieniu. W Sandy Shores pośród narkomanów zaczyna rządzić lokalny produkt, Apollo Meth, wyprodukowany przez kucharzy spod szyldu Leo Apollo Industries**
     

    **Prohibition Pub to niewielka speluna w Sandy Shores, w sumie jest to stary sklep 24/7 który został przekształcony przez bandziorów z Leo Apollo Industries w pub. Miejsce do którego nikt normalny i o zdrowych zmysłach nie zagląda bez powodu. Jeśli jesteś czarny jak smoła, nie interesuje Cię produkt Apollo Meth czy nie chcesz wejść w współprace z L.A Industries, omijaj to miejsce szerokim łukiem. Znajdziesz w pobliżu tego miejsca lokalnych bandziorów, najczęściej nafaszerowanych regionalna metą czy nachlanych samogonem wyprodukowanym przez Clata, którzy podczas rozmowy wymachują kopytem na lewo i prawo.**
    Osoby zainteresowane grą w Leo Apollo Industries zapraszam do mnie na discorda(ajman#0016) bądź @m4cant


    Tematy powiązane z Leo Apollo Industries:
    [Leo Apollo Industries] Hunting - Projekty zarobkowe - Vibe Role Play (v-rp.pl)
    [Leo Apollo Industries] let it shine / bimber Clata - Projekty zarobkowe - Vibe Role Play (v-rp.pl)
    [Pub] Prohibition Pub - Biznesy - Vibe Role Play (v-rp.pl)
  5. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez kačalov w #6 | Nowy update, nowy VIBE!   
    nie rozumiem tej napinki na pojazdy startowe zamiast cieszyc sie ze wbijecie sobie do giery macie furke i od razu mozecie sobie grac co lubicie zamiast osiem dni zbierac na cos normalnego klepiac duty
     
    przeciez jak ktos gra 30 letniego kolesia to lepiej wyglada jak moze sobie od razu kreowac postac bo jednak w tej gierce pojazd jest tego istotnym elementem
  6. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez Kaizi w #5 | Welcome to LS!   
    Witajcie!
    Wiemy, że czekaliście na stanowisko z naszej strony i oto temat, który mamy nadzieje rozwieje Wasze wszelkie wątpliwości. Pierwszym, a zarazem najważniejszym jego aspektem jest przeniesienie rozgrywki do Los Santos. Sporo czasu zastanawialiśmy się nad odpowiednim miejscem do dalszej rozgrywki. Paleto Bay nauczyło nas wielu rzeczy, jedną z nich było brak wyraźnego rozdzielenia typowego "centrum" rozgrywki od miejsca dla organizacji przestępczych. Poniekąd okres gry w Paleto przysłużył nam się w dużej mierze do optymalizacji serwera, dzięki liczbie graczy, którzy aktywnie spędzali na nim czas oraz zgłaszali błędy. Widzieliśmy Wasze komentarze odnośnie notorycznego mijania się z gangsterami i innymi sytuacjami podchodzącymi pod stereotyp przestępczego życia.  Sporo osób również pisało, że chcieliby pograć w Los Santos, dlatego zdecydowaliśmy się na przenosiny. Chcemy w taki sposób wykreować rozgrywkę, aby organizacje przestępcze miały odpowiednią przestrzeń do gry, która będzie się sprawnie przenikać z pozostałymi mieszkańcami metropolii, tworząc całość naszej rozgrywki na serwerze.
     

     
    Vespucci (różowy) będzie miejscem typowo dla rozgrywki cywilnej i spokojnej. Ma służyć za typowe "centrum" serwera, które nadaje tętno miastu oraz sprawia, że nigdy nie zaśnie.

    Davis (czerwony) to miasto, która zawiera wszystkie istotne elementy to prowadzenia rozgrywki, jednak nie pasuje pod znaczną część postaci kreowanych przez graczy serwisu. Nie chcąc marnować jej potencjału, również udostępniamy ją do rozgrywki, bardziej będzie się ona kojarzyła z przestępczą częścią serwera.
     
     
    Organizacje publiczne, przestępcze, biznesy oraz projekty IC.
    W związku ze zmianą miejsca rozgrywki odpowiednią zmianę muszą przejść również frakcje porządkowe na serwisie.
    Blaine County Sheriff’s Office oraz San Andreas Highway Patrol połączą swoje siły pod banderą Los Santos Police Department @Wilku oraz @siarinho jako liderzy. Blaine County Fire Department zamieni się w Los Santos Fire Department i pozostanie pod @DIMITRI Blaine County Government przerodzi się w Los Santos Government i również pozostanie pod @Rukol Radio jako frakcja porządkowa, nie jest dobrym i przyszłościowym pomysłem, zdecydowaliśmy, że stanie się ona biznesem, by realnie konkurować o uwagę graczy i lepsze przychody.  
    Biznesy i projekty IC przejdą gruntowną zmianę, będziemy kładli nacisk, aby podstawą było miejsce rozgrywki oraz plan na jego rozwój. Nie mamy zamiaru powtórzyć błędu, który dał istnienie 32 biznesom, gdzie rozgrywka polegała na tym samym i w ogóle nie przyciągała do interakcji.

    Nowym opiekunem organizacji przestępczych zostaje @Karach. Poprzedni niestety nie miał wystarczająco czasu, aby zająć się tym aspektem rozgrywki w odpowiedni sposób. Już wkrótce nowy opiekun na pewno skontaktuje się ze wszystkimi organizacjami. 
     
     
    Zmiany skryptowe i nie tylko.
    Usuwamy system głodu, który w dużej mierze chcieliśmy przetestować. Otrzymując od Was negatywne opinie postanowiliśmy go wyłączyć. Biznesy mają swoim istnieniem zachęcać do grania, zamiast używać sztucznych skryptów mających na celu ratować brak kreatywności. Wprowadzimy system active roleplay oraz poprawimy działanie więzienia. Od teraz aktywna rozgrywka, będzie nagradzana szybszym przemijaniem odsiadywanej kary. Zmienimy działanie czasu wymaganego do prowadzenia pojazdu tak, aby zliczał czas ze wszystkich postaci użytkownika, oraz zmniejszymy go do 1 godziny online Wprowadzimy system radarowego pomiaru prędkości oraz identyfikacji tablic rejestracyjnych pojazdów poruszających się w pobliży radiowozu.  Dodamy resztę ubrań i dodatków takich jak kamizelki, akcesoria oraz torby. Dodamy skrypt fryzjera abyście jeszcze lepiej mogli personalizować swoją postać Usuwamy character development – nie sprawdził się i był nadużywany. Zresztą, jak zobaczycie dalej, nie będzie już na szczęście potrzebny. Obowiązki Gamemasterów ulegną zmianie. Od teraz nie będą oni zapchani zwykłymi zadaniami opiekuna, a całkowicie zajmą się kreacją rozgrywki. Stworzymy podstawy gospodarki mieszkaniowej z odpowiednią ilością lokali. Los Santos jest na tyle duże, że pozwala nam pomieścić Was bez obawy o brak miejsca zamieszkania. System wypłat na serwerze przejdzie odpowiednią zmianę, by sprostać Waszym wymaganiom. Przejście na Los Santos wiąże się z wymuszeniem decyzji, która wielu ucieszy. Każda z Waszych postaci będzie miała do dyspozycji pojazd. Musimy jednak wybrać formę w jakiej zrealizujemy ten pomysł, dlatego za kilka chwil dodamy do wglądu odpowiednią ankietę, aby poznać Wasze zdanie. LINK DO ANKIETY W naszej opinii pozwoli to zrezygnować z nieudanego Character Development oraz ograniczy wymuszanie grindu gotówki, by prowadzić swobodną rozgrywkę i kreację postaci.  
    I wiele innych, które pozostawimy sobie na niespodziankę 🙂
     
    Teraz mniej pozytywne informacje...
    Niestety z powodu licznych błędów związanych z gospodarką oraz buga umożliwiającego nieuczciwe wzbogacanie się graczy, zmuszeni jesteśmy zresetować gospodarkę. Ten zabieg daje nam ogromną możliwość zaadaptowania jej pod Wasze pomysły i uwagi. Tym samym zachęcamy Was do dalszego podsyłania spostrzeżeń dotyczących zmian. Na pewno ułatwi to nam pracę, a Wy będziecie mieć większy wpływ na wygląd serwera.
     
    Na poprawę nastrojów prezentujemy Wam poniżej kilka screenów z naszego smartfona.
     

     

     
     
    Dla fanów immersji też coś dzisiaj mamy
     
    Już niedługo widzimy się w Los Santos!
     
  7. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez wojtek w Dyskusje nt. organizacji porządkowych   
    super klimat i kreacja postaci trzydziestoletni oficer, który mieszka w kartonie a do roboty jeździ na rolkach bo nie ma samochodu
  8. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez 1lte w psycho skinheads   
    Psycho SkinHeads jest odłamem większego gangu PENI (Public Enemy Number 1) który działa na ulicy oraz za kratami. PEN1 oraz NLR (Nazi Lowriders) zostali wcieleni pod parasol więziennego gangu Aryan Brotherhood. Nikt nigdy nie udokumentował w jaki sposób przebiega proces rekrutacji za murami by stać się członkiem AB, jednak faktem jest, że proces ten liczy się w latach. Większość ubiegających się o członkostwo odsiaduje wyrok dożywocia. The Ride (NLR/Nazi Lowriders) jako pierwsi zostali wyznaczeni do zarządzania swoimi zasobami w różnych przemyślanach akcjach. Po latach naciągania prawa oraz walki z systemem więziennym NLR zostało rozbite oraz podzielone, ze względu na ilość przestępstw popełnionych przez osadzonych członków, przez nacisk służb więziennych Nazi Lowriders zostało zmuszone do złożenia rezygnacji z pełnionej funkcji, oraz przekazania pałeczki Public Enemy Number 1. Po przekazaniu władzy PEN1 zajęło się ściśle nałożonymi operacjami aby zasilić narkotykami więzienne mury, oraz tak jak NLR wchodzi w koalicję z The Brand (Aryan Brotherhood).  
    Według ustaleń departamentu policji gang pen1 dzieli się na dwie różne grupy, jeden z nich za swój cel przyjął szerzenie ideologii nazistowskiej, drugi skupił się na przestępczości zorganizowanej. Na czas teraźniejszy szacuje się, że PDS (PEN1 Death Squad) specjalizuje się w napadach, fałszerstwie, praniu brudnych pieniędzy oraz handlu narkotykami. Wielu powiązanych z PENI dilerów oraz sami członkowie PDS są uzależnieni od lodu (metaamfetaminy) który produkują sami lub zaopatrują się w niego od gangów spod szyldu trzynastej liczby, surenos. Ze względu współpracy za więziennymi kratami Aryan Brotherhood z La eMe.  

     
    Projekt odłamu rasistowskiego gangu PEN1, będziemy starać się odzwierciedlić na serwisie najlepiej jak potrafimy. Starając się uformować oddział w hrabstwie będziemy prowadzić rozgrywkę z różnymi postaciami epizodycznymi, którzy pomogą naszemu społeczeństwu objąć właściwą drogę, którą w dalszym etapie naszej rozgrywki będziemy trzymać. Ekipa która wyraziła chęć gry przy naszym boku wie co i jak, także nie będzie problemów wczucia się w narzucony przez organizacje klimat. Zamierzamy prowadzić agresywny sposób gry wobec organizacji, przedstawicieli innych ras z którymi gang prowadzi wojny na ulicach. Dobrani ludzie są sprawdzeni i doświadczeni. Swoją grę mamy zamiar prowadzić obok stacji Xero i pobliskich miejscówkach przy Valhalla Pub.  
     
     ekipa:
    ja
    flexin
    boskybenzo
    feta
    shoto
    przemo
    minister
     
  9. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez WaderQ w Sevilla Friends w podróży   
    Będę tu coś wrzucać co jakiś czas tak o

  10. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez Grower w eDolary środkiem do kreacji postaci   
    Na +

    Ja bym jeszcze zaproponował, żebyście wrzucili cenę mini cooperów i smartów w górę, a spuścili cenę suvów i pickupów. Zamiast dla klasy średniej dać typowo amerykańskie pojazdy, wrzuciliście po niskich cenach europejskie gówna którymi mało kto by jeździł w realiach US.
  11. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez wojtek w eDolary środkiem do kreacji postaci   
    to w chuj - smarty i coopery mają strasznie zawyżone ceny w usa (tak jak wszystkie europejskie auta), a wlasnie takie stare sedany i pickupy powinny chodzic za grosze
  12. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez wojtek w eDolary środkiem do kreacji postaci   
    w polsce ludzie dalej myślą, że roleplay nie jest zabawą konwencją, a symulatorem ameryki i zapierdalaniem 9 to 5 w biznesie
     
  13. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez verit w eDolary środkiem do kreacji postaci   
    za granica juz od dawna wyglada to tak, ze dostep do pieniedzy jest znacznie latwiejszy, a ceny rozsadniejsze w stosunku do wyplat. wystarczy kilka godzin gry, by zarobic pieniadze na jakies fajne auto i przyzwoite mieszkanie. to naprawde jest bardzo latwe, wystarczy obserwowac poczynania gracza i w momencie, gdy posluguje sie pieniedzmi w nieodpowiedni sposob, nie pasujacy do odgrywanej postaci, jest karany przed administracje.
     
    problemem polskich serwisow jest to, ze administracja nie wprowadza innowacyjnych rozwiazan, kwitujac takowe stwierdzeniem "polskie community nie jest na to gotowe" - skoro nikt nie wprowadza rewolucyjnych zmian i nie naprawia bledow, ktore notorycznie sa popelniane,  to kiedy ma byc gotowe?
  14. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez Smotar w eDolary środkiem do kreacji postaci   
    Obecna ekonomia serwera jest nastawiona na 200% grind, w innym wypadku nie będzie cię na nic stać. GOV dorzuca pierdyliardy koncesjii i opłat z którymi muszą mierzyć się właściciele biznesów (A taki np. klub to w ciągu dobrego dnia, jest w stanie zarobić ledwo tysiąc). Domy są cholernie drogie, pojazdy tym bardziej. Obecnie cena pokoju w motelu wynosi tyle co 10 pistoletów na czarnym rynku. 
  15. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez Amazur w eDolary środkiem do kreacji postaci   
    Nie mam czasu na granie. Gram tylko wtedy kiedy mam czas. Nie obchodzi mnie tak szczerze e-hajs, jeśli osoby jakieś nie są w organizacji która ma dostęp do pojazdów to mają przekićkane. Nie da się fajnie grać bez klimatu. A klimat weekendowego rajdu po górach nie zbuduje się siedząc 50 dni pod rząd na duty zbierając na jakiś GTA'owy odpowiednik Forda F150. Dla mnie jest to całkiem śmieszne, na wielu zagranicznych projektach kasa jest tak łatwa do zdobycia że głowa mała. Na powiedzmy takim Owl-Gaming na MTA istniał system tokenów. Każdy gracz który dobijał do gry mógł sobie kupić auto do 40k i dom do 50k. Przez parę dni miał spokój, potem musiał płacić hajs żeby to auto / dom utrzymać w postaci podatków.
  16. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez Smotar w Duty x3   
    No tak, każmy cywilom zapierdalać na trzy zmiany by po tygodniu mogli sobie kupić auto, bo o to chodzi w roleplayu - o mozolny grind bez końca. 
    Zmniejszyć ceny aut "zwykłych" i dać możliwość wbicia trzech wypłat na jednym duty - ekonomia zrobi resztę 
  17. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez VenonatWQ w Duty x3   
    Proponuje wprowadzenie możliwość wbicia duty 3 razy tak jak to było na poprzedniej edycji. Ceny większości aut trochę z kosmosu, są niezbalansowane i niedostosowane do zarobków. Zwiększenie ilosci wbicia duty poskutkuje tym, że pracownicy będą musieli dłużej stać w biznesie, co je zapełni i może nie będą stały puste jak to bywa na co dzień.
  18. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez Assassynek w Tatuaże dla białej supremacji   
    Siema, 
     
    Jak można zauważyć na serwerze zaczęliśmy tworzyć Public Enemy Number One. Kultura gangów białej supremacji związana jest również z tatuażami, dlatego sugeruje żeby powiększyć asortyment tatuaży o również tatuaże białej supremacji, ponieważ na razie na serwerze widzę tylko tatuaże stricte pod kluby motocyklowe a przyznam że do lepszej immersji naszych postaci również przydałyby się jakieś klimatyczne tatuaże tj. ssbolty, swastyki czy zwykłe 1488 które pomogą wyróżniać naszą organizację na tle innych.
     
     
  19. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez Rinu w Wrażenia po starcie.   
    Pomijając początkowe imprezy z bugami i tym podobnymi to wszystko wygląda spoko, nie podobała mi się próba zmiany Pay Day'ów, bo to nie ma sensu żeby na samochód za 6.5k robić 2 tygodnie, a co dalej na lepsze auta... Już teraz na jakiś godny samochód z klasy średniej trzeba robić dwa tygodnie nawet więcej. 
  20. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez tepesz.com w Animacja chodzenia   
    Polegałoby to na tym, że byłoby kilka animacji np. .idzm .idzk (mężczyzna i kobieta) i gdy to wpiszemy nasza postać automatycznie idzie bez przymusu wciskania "w".
    Pomoże to tak na prawdę na dłuższe trasy z buta lub np. wspólne spacery z innym graczem IC, bo nie trzeba będzie się co 2 sekundy zatrzymywać żeby coś napisać.
  21. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez wojtek w [ODRZUCONE] Najlepsze zabezpieczenie anti-cheat   
    Propozycja krótka, ale pewnie dla niektórych kontrowersyjna:
    Moim zdaniem warto przemyśleć wprowadzenie aplikacji na serwer - nic długiego ani skomplikowanego, ale żeby wymagało to na tyle wysiłku, aby skutecznie zniechęcać i odsiewać cheaterów, odwalaczy i wszelkiej maści osoby utrudniające rozgrywkę. Jeżeli serwer wystartuje przed konkurencją, to możecie być pewni, że będzie dużo chętnych do wbicia - obecnie nie ma na polskiej scenie tekstowego serwera rp w gta v i sporo osób jest spragnionych takiej rozgrywki. Stąd warto przygotować się na popularność nie tylko wśród normalnych graczy, ale także wśród tego niepożądanego elementu o którym wspomniałem wcześniej.
    I uprzedzając podjazdy, że to miałoby odstraszyć potencjalnych dobrych graczy - dlatego taka aplikacja powinna być na tyle przystępna, żeby ktoś ogarnięty napisał ją w pięć minut, ale na tyle upierdliwa dla cheatera, żeby nie chciało mu się za każdym razem pisać jej z multikonta.
    Oczywiście takie coś byłoby jednorazowe na każde konto - nie na postać, bo to byłoby zdecydowanie przesadą.
    Można by wtedy też odejść od sztucznego ograniczenia typu używanie pojazdów po X przegranych godzinach - bo właśnie takie rzeczy w teorii są do blokowania odwalaczy, a w praktyce ograniczają tych, którzy próbują grać normalnie.
  22. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez Th3Pitterr w [ODRZUCONE] Lepszy start   
    Słuszna sugestia. Czytając wypowiedzi niektórych graczy odnoszę wrażenie dziwnego przeświadczenia o Roleplayu. Wydaje mi się, że wiele osób wyobraża sobie ten tryb jako odwrotność "kreowania historii postaci". Sporo graczy powiela schemat dziwnego levelowania rodem z MMORPG. Start od kompletnego zera i grind wymuszający przejście po kolejnych szczeblach drabinki, czyli: zero w kieszeni -> duty -> samochód -> domek -> lepszy samochód -> lepszy samochód -> lepszy samochód.
     
    Dach nad głową jest fundamentem funkcjonowania każdego człowieka na całym świecie, dlatego na serwerze ten element powinien być kolejnym krokiem po kreatorze wyglądu. Oczywiście opcji powinno być przynajmniej kilka, by dopasować odpowieni wariant do kreowanej postaci.
    Moim zdaniem najlepszą opcją byłaby zamiana a raczej dodanie alternatywy motelu - Housing Project, po naszemu mieszkań socjalnych. W Stanach Zjednoczonych funkcjonują agencje, które we współpracy z władzami miasta/hrabstwa oferują pomoc finansową przy wynajmie mieszkań dla mieszkańców z niskim dochodem. Takim miejscem w Paleto Bay jest South Seas Apartments - https://gta.fandom.com/wiki/South_Seas_Apartments  
    Od strony technicznej to nic innego jak skrypt hotelu, tylko fabularnie posiadający więcej sensu. W Stanach Zjednoczonych stawki dobowe w hotelach i motelach są znacznie wyżesze od tych znanych nam w Europie. Hotel nie stanowi miejsca zamieszkania na dłużej niż kilka dni. Meldunek w mieszkaniu socjalnym odbywałby się w urzędzie miasta, a opłata pobierana byłaby automatycznie z konta bankowego postaci. Postaci bez meldunku nie mogłyby podejmować pracy w biznesach.
    Kolejna sprawa to pojazdy. Tutaj słuszną koncepcją mogłyby być kredyty. Odwzorowujemy rzeczywistość, a czy jest coś bardziej przyziemnego niż kredyt? Większość społeczeństwa to społeczeństwo zadłużone, nie zależnie od kraju.
    W przypadku Vibe sprawa jest o tyle prosta, że salon samochodowy to zautomatyzowany skrypt. Dlatego, nie będzie tutaj mowy o żadnym "przekręcie", omijaniu rat, itp. Przy każdym pojeździe dostępnym w salonie powinny widnieć dwie opcje - zapłata gotówką i opcja kredytu. Raty byłyby pobierane automatycznie z konta bankowego postaci. Gdy postać staje się bankrutem i nie stać jej na spłatę raty, pojazd automatycznie trafia na parking salonu, tam może zostać przez gracza odebrany, gdy ten znów "stanie na nogi". Wyobraźmy sobie scenę rodem z programów na Discovery 🙂 Windykator zawijający wóz z podjazdu 😄
    Taki system wydaje się być najbardziej "fair". Obie strony dyskusji powinny być usatysfakcjonowane takim systemem. Zwolennicy "lepszego startu" otrzymają możliwość posiadania zarówno mieszkania, jak i pojazdu, a przeciwnicy "rozdawnictwa" będą spać spokojnie wiedząc, że "itemki na start" nie będą prezentem i nadal trzeba będzie na nie zapracować. W tym przypadku nie będziemy musieli pracować na ich zdobycie a na ich utrzymanie i to powinno być kluczową kwestią całej mojej wypowiedzi.
     
    Sam jestem zdania, że kreowanie postaci i nakręcanie gry nie powinno wymagać kilkudziesięciu godzin grindu a wszystko co dzieje się na serwerze powinno iść w geście zdrowego rozsądku.
     
    Na jednym z serwerów na platformie MTA funkcjonują mieszkania socjalne i działają bardzo sprawnie, ponadto nie wymagają nawet specjalnie szytych na miarę skryptów, wszystko leży w rękach sprawnie działającej frakcji Government. Myślę, że Vibe może śmiało zaczerpnąć ten element z "konkurencyjnego" serwera. 
  23. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez FSO Enthusiast w [ODRZUCONE] Lepszy start   
    to jak ma sie 25-30 lat to sie raczej ma małe mieszkanie, tani samochód i jakąś przeszłość cnie?
  24. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez vinsu w [ZAAKCEPTOWANE]/l(ocal chat)   
    dodanie /l, które ignoruje używanie telefonu itd. gdyż aktualnie trzeba dopisywać podczas rozmowy *poza*
  25. Papajek polubił odpowiedź w temacie przez vinsu w Exiliados MC; from Mexico with love   
    System rekrutacji w Exiliados MC:
     
    - Dołączenie tylko i włącznie z polecenia pełnoprawnego członka klubu, chapteru,
    - Member polecający kandydata, bierze go na swoją odpowiedzialność i ręczy za jego postępowanie,
    - Jeśli kandydat na Prospecta otrzyma full vote in, wtedy zostaje obszyty i przechodzi na okres próbny,
    - Okres próbny wynosi 2-3 tygodnie ooc.
    - Prospect po okresie próbnym otrzymuje automatycznie naszywki,
    - Nie przeprowadza się ponownie full vote in, jeśli ten przeszedł go za pierwszym razem. Można w tej kwestii przedstawić swoje argumenty za przedłużeniem okresu lub wyrzuceniem kandydata ze stanowiska Prospecta i jeśli są one liczne, mocne i adekwatne, prospect może zostać przegłosowany celem wydalenia z klubu.
    - Klub może wydłużyć okres próbny, jeśli prospect spierdoli cokolwiek związanego z klubem lub nie posiada motocykla typu chopper/cruiser itp,
     
    Obowiązkowy materiał dla osób, które nigdy nie tworzyły postaci bajkera.
     
     
    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
     
    Ruszamy z organizacją MC, czyli tym, w czym czujemy się najlepiej. Założenia naszej małej grupy są proste. Klub tworzą postacie. Nigdy na odwrót. Co to oznacza? Nie ograniczamy się nigdy do żadnej ideologii wyznaniowej czy subkultury. Uważam, że całą kulturę klubu tworzą jego członkowie. I to jest piękne, gdy każdy może kreować postać w dowolny sposób o ile nie odbiega od realiów. Nudzą nas kluby, gdzie każdy zgrywa najlepszego brata, super zioma i BFF. Grając MC zawsze staramy się dobierać osoby, które dostosują swój styl gry pod siebie, nie pod nas. Dzięki temu tworzą się realne i silne relacje między danymi postaciami. To przekłada się na mocne roszady w hierarchii klubu oraz w relacjach między jego członkami.
     
    Stawiamy na: realną mobsterkę, przerabianie kradzionych motocykli, przebijanie numerów części, czarny rynek i handel ów częściami, przestępstwa cybernetyczne - wszelki handel przez dark net.
    Nie planujemy zabawy w hurtowy handel bronią czy stanie z dragami na rogu, gdyż uważam to za przeżytek i oklepany temat. Jest o wiele więcej ciekawych propozycji do grania.
     
    Nie grałeś nigdy MC? Nic straconego. Dołącz na nasz discord, gdzie porozmawiasz z członkami organizacji. Wymagamy dobrego podłoża fabularnego postaci oraz chęci tworzenia rozgrywki z jednym z członków /OMG/. Jak możesz dołączyć do klubu? Jest tylko i wyłącznie jedna opcja. Z polecenia członka klubu. Nieważne, czy jesteś jego kumplem, bratem, kuzynem, czy pracownikiem jego firmy. Jeśli zgodzi się zaopiekować Tobą - zostaniesz poddany głosowaniu. Nie planujemy masówki, liczba miejsc przy stole jest ograniczona. Hispanic/White only.
     
    Link discord: https://discord.gg/FWGMMzm

    vinsu https://forum.v-rp.pl/profile/516-vinsu/
    Arkadiusz https://forum.v-rp.pl/profile/527-arkadiusz/
    pbgzero https://forum.v-rp.pl/profile/511-pbgzero/
    v3rso https://forum.v-rp.pl/profile/41-v3rso/
    szpadziu https://forum.v-rp.pl/profile/623-szpadziu/
    zaxior https://forum.v-rp.pl/profile/631-zaxior/
    kuki_ https://forum.v-rp.pl/profile/777-kuki_/
    slippery https://forum.v-rp.pl/profile/512-slippery/
    WTX https://forum.v-rp.pl/profile/797-wtx
    Rynash https://forum.v-rp.pl/profile/801-rynash
    Grzejnik link do konta zjadły myszy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin