Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

Bozmer

Community Manager
  • Postów

    200
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    17

Ostatnia wygrana Bozmer w dniu 15 Września

Użytkownicy przyznają Bozmer punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bozmer

  1. KREOWANIE POSTACI Tworząc postać, staraj się zachować pewne realia rozgrywki albo oddaj się prostocie. Nie wszystko musi być idealne i piękne, ale też nikt nie zmusza ciebie do czegoś grania skrajnie okropnego i paskudnego. Stwórz postać jaką chcesz, ale nie przesadzaj ani w jedną, ani w drugą stronę. Nie ważne jaką postać stworzysz - jest ona postacią która podlega pod sektor cywilny. Naturalnie więc odgrywasz mieszkańca miasta. Dopiero po stworzeniu i zalogowaniu się na serwer kreujesz ją w jedną z kilku stron które cię interesują. Możesz dalej grać wątki cywilne korzystając w pełni z sektora cywilnego, lub rozwinąć ją dalej w sektor porządkowy, przestępczy bądź rozrywkowy. Podczas gry nastaw się na kreowanie wątków dookoła siebie nie licząc na to, że ktoś wyjdzie do ciebie z ręką. W tej grze każdy gra sam dla siebie i chce być traktowany na równo. Każdy chce dobrze pograć swoje i z przyjaciółmi, wspólnie rywalizować i napędzać sobie rozgrywkę. Oczekiwanie i brak wyobraźni doprowadzi cię do niczego, a co najwyżej spotkasz się ze ścianą i w najgorszym wypadku zostaniesz zaciągnięty w kąt. To żadna tajemnica, że roleplay nie jest dla każdego. Rozgrywka wymaga wyobraźni na dane rzeczy i motywuje do wczucia się w odgrywaną rolę. Dlatego też grając w luźny wieczór, gdy zostaniesz napadnięty i pobity podczas przechadzania się ciemną uliczką to nie dlatego, że ktoś próbował cię po prostu wnerwić, ale tak po prostu się stało, taka jest kolejność rzeczy. Przestępca przerwał Twoją luźną grę i zostałeś wpleciony w jego wątki, Ty odegrasz rolę dla niego a on dla ciebie. Im szybciej sobie to uświadomisz, tym lepiej będzie ci się grało. SEKTOR CYWILNY Nie ważne jaką postać stworzysz, zawsze będzie ona podlegać pod sektor cywilny tego serwera. Co oznacza, że w późniejszym czasie po dołączeniu na swojej postaci do gry w sektorze porządkowym/przestępczym/rozrywkowym, dalej będzie ona mieszkańcem miasta i powinna uczestniczyć w jego egzystencji w mniejszym lub większym stopniu. Przy kreowaniu postaci stricte pod sektor cywilny musisz sobie odpowiedzieć na dwa pytania, czy chcesz rozwijać postać młodą czy starą. W przypadku młodej dobrze byłoby oprzeć kreowanie postaci o dwa istniejące projekty na serwerze, Davis High School & University of San Andreas, Los Santos. Są one odpowiednikami szkół z Los Angeles ale w lore serwera nie jedynymi, w sensie technicznym są to jedyne dwa dostępne projekty szkół na serwerze. To najlepsza alternatywa do gry nastolatka albo młodego dorosłego (max 24 lata) która jest w stanie napędzić mnóstwo gry zarówno dla sektora cywilnego poprzez transport komunikacją miejska (taxi/transit) przez uczestnictwo na wszystkich social eventach w mieście, koncertach czy zwykłym hangout w którymś z dostępnych biznesów. To zdecydowanie lepszy target dla postaci młodego cywila niż basic w postaci jeżdżenia supercarem nie mając prawa do picia alkoholu które dozwolone jest dla postaci po ukończeniu dwudziestu jeden lat. Ponad to, granie młodego Amerykanina daje szanse w świetle lore na możliwości zatrudnienia praktycznie wszędzie z różnych powodów, czesne, wakacje, etc. W przypadku odgrywania dorosłego Amerykanina warto zastanowić się w pierwszej kolejności nad klasą życia którą chcemy odgrywać. Widząc o istniejących trzech poziomach życia, tutaj zdecydowanie powinna górować klasa niska (biedota) i klasa średnia (klasa robotnicza) których jest znacznie więcej niż klasy wyższej. W takich okolicznościach nie warto się oszukiwać, postacie podlegające pod klase robotnicze powinny być kreowane w bardzo prosty sposób, zdobyć pracę, stworzyć rodzinę i wspinać się po szczebelkach karierowego życia w jednym z dostępnych biznesów w świecie gry, jeśli chodzi o klasę wyższą tutaj celujemy w materialne zyski, możliwy kontakt z celebrytami mieszkającymi w pobliżu bogatych regionów miasta, posiadanie ekskluzywnych marek samochodów i wille z dobrym widokiem na miasto. Klasę wyższą mogą odgrywać gracze którzy posiadają swój biznes lub korporacje albo niedługo po ich założeniu, bo takie są realia serwerowe. Grając postać szarego cywila również trzeba zwracać uwagę na szczegóły odnośnie gry, takie jak chęć uczestnictwa w lokalnym community, organizowanie weekendowych meetingów z sąsiadami, wspólne obchodzenie świąt i wydarzeń narodowych. W skrócie napędzać sobie i innym rozgrywkę opartą na faktach odnośnie gry i lore. Jednym z najważniejszych elementów tej całej układanki jest reagowanie na wydarzenia In Character, politykę miasta, chęć oddania swojego głosu dla politycznego miasta, zainteresowanie otoczeniem, wsparcie lokalnych lub blokowanie ich, reagowanie na celebrytów w miarę możliwości co w dużym stopniu wpływa na odgrywane przez graczy role znanych osób. SEKTOR PUBLICZNY Kreując postać w strefie publicznej należy uwzględnić fakt, że w większości przypadków zapewnia ona maksimum gry. Granie w organizacjach porządkowych i publicznych to w pełni zautomatyzowana gra w której zawsze coś się dzieje a kreowanie gry dla siebie i pozostałych graczy jest banalnie proste ale objęte wieloma punktami wewnętrznych regulaminów. Wasza postać w świecie gry może dołączyć do jednej z wielu agencji egzekwujących prawo stanowe, lokalne i federalne. Może zostać pracownikiem Fire Department lub stać się zwykłym profesorem zarówno w Davis High School jak i University of San Andreas. Po dołączeniu do rozgrywki w sektorze publicznym trzeba uwzględniać w swojej grze detale, przywiązanie do amerykańskich tradycji, dźwiganie honoru wiążącego się z departamentem - przynależności do niego. Dumnie obnosić się ze swoim tytułem. Nastawienie swojej gry w dużej mierze na chęć pomocy mieszkańcom lub uczniom w zależności od projektu który obraliśmy. Służba w instytucjach odpowiedzialnych za regulacje prawne oraz ogólne ratowanie życia czy też system edukacji w Los Santos (Los Angeles) uchodzą za elitarne, bardzo profesjonalne, a to ma pomóc wam zrozumieć istotę rozgrywki odnośnie odgrywania takiej roli na serwerze. Dlatego poprawnie kreowana postać lokalnego bohatera nie powinna opierać się tylko i wyłącznie na samej pracy w LEA ale też na bogatym, pełnym znajomości życiu prywatnym. Dzisiejsza popkultura wiele nas nauczyła, chociażby tego, że wszyscy gliniarze zawsze uchodzą za przewodników w sąsiedztwie i to oni organizują najlepsze meetingi w okolicy i zrzeszają wokół siebie lokalną społeczność. Wasza postać może również podjąć się stanowiska politycznego w mieście i konkurować z innymi reprezentantami na arenie politycznej hrabstwa, tworząc duży influence na wydarzenia w sektorze cywilnym. Poprawnie odgrywana rola polityka polega w głównej mierze na dużym kontakcie z grupami graczy odpowiedzialnymi za sektor cywilny i porządkowy, obmyślaniu sposobów nakręcenia rozgrywki dla działających przedsiębiorstw oraz próbach uzyskania poparcia wśród mieszkańców miasta, hrabstwa a nawet stanu. SEKTOR PRZESTĘPCZY Wybierając rozgrywkę nastawioną na przestępczość, trzeba wiedzieć chociaż podstawy półświatka przestępczego w Los Angeles. Wszystkie ugrupowania przestępcze a głównie są to gangi uliczne, są związane z Prison Politics. Całość egzystencji gangów w LA ma silne powiązania z Cars. Tych występuje głównie pięć w zależności od więzienia stanowego. Cary są dużymi formacjami przestępczymi, które tworzą konkretne rasy. Na przykład Afroamerykanie w większości przypadków działają pod Black Car. Nad każdym zespołem czuwa jedna osoba, która działa zgodnie z programem gangu więziennego i naturalnie ona decyduje o dalszych działaniach wozu. Decydując się już na stworzenie organizacji przestępczej trzeba uwzględnić wspomniane Prison Politics aby wkomponować się w Street Politics, idąc dalej tematem, najsłuszniejszym wyborem będzie tu odgrywanie czarnych gangów (szczepy Bloods & Crips), meksykańskich gangów (szczepy AP, Surenos & Nortenos, MS), białych gangów (szczepy Peckerwoods & Skinheads) czy azjatyckich gangów (szczepy Asian Crips & Bloods, Wah Ching etc.). W przypadku organizacji przestępczych typu Mob Like najsłuszniejszym wyborem będzie oparcie gry o Black Guerilla Family, La Eme, Nuestra Familia, Aryan Brotherhood, Asian Boyz czy West Coast Motorcycle Clubs (Hells Angels MC, Mongols MC etc.). Tworzenie organizacji przestępczych opartych o lore Rockstar jest niedozwolone na naszym serwerze a autorskie pomysły nie sprzyjają rozgrywce aż tak jak realnie występujące gangi przeniesione do świata gry dlatego będą one znacznie milej tutaj widziane. Podczas rozwoju postaci przestępcy musimy mieć na uwadze trzy rzeczy. Gangsterzy kończą zawsze na trzy sposoby - sześć metrów pod ziemią, zamknięci w szarej celi, bądź szczęściem dożywają sędziwego wieku gdzie pozostali gangsterzy uznają ich za idolów i udzielają swojego poparcia. Usilna próba ucieczki przed organami sprawiedliwości i zatajanie wszystkich możliwych faktów odnośnie popełnionych przestępstw zabiera grę LEA (głównie detektywom) dlatego nietolerowany będzie must win po stronie przestępców. Skazanie i wyrok pozbawienia wolności to dodatek do rozwoju postaci a czas spędzony w County Jail lub State Prison to dobry czas na nakręcenie sobie rozgrywki i uzupełnienie wątków a nie kara ooc. Kultura Narkotyków w Los Angeles jest bardzo obszerna a ilość epidemii narkotycznych takich jak fala Heroiny, Fentanylu, Metamfetaminy to znane miastu tragedie które pojawiły się na przestrzeni kilkudziesięciu ostatnich lat i miały ogromny influence na mieszkańców miasta aniołów. Miasta w którym nie stronią od trawki nawet oficerowie departamentu czy zastępcy szeryfa. Narkotyki lekkie i twarde w tym mieście są powszechne i zażywane przez wielu, niezależnie od pochodzenia i szczeblu życia. Można by powiedzieć, że takie okoliczności i warto to uwzględnić w grze, niezależnie kogo gramy, profesora, studenta, biznesmena, aktora itp. SEKTOR ROZRYWKOWY W sektorze rozrywkowym najważniejszą rzeczą o której trzeba pamiętać to sama gra. Prowadzenie wątków In-Character liczy się bardziej niż spędzone godziny nad tworzeniem "produktów" w postaci mixtape, grafik promocyjnych czy wymyślaniu tekstów do piosenek. Gra nie odbywa się na forum ale w samej grze i na to trzeba się nastawić, aby wykreować swoją postać celebryty zaczynając od całkowitego zera. Zanim jednak obierzecie jeden konkretny kierunek rozwoju swojej postaci musicie wiedzieć, że Los Santos to nie miasto tylko dla artystów muzycznych i aktorów. W tym miejscu celebrytami są chociażby profesjonalni skaterzy, surferzy, koszykarze, footballiści, malarze, astronauci, wynalazcy czy nawet projektanci mody dla zwierząt. Ukazuje to, że w tym miejscu każdy może stać się celebrytą, niekoniecznie poprzez tworzenie piosenek i filmów, które stają się popularne na całym świecie. Świat celebrytów z Vinewood (Hollywood) to niezwykle mroczne miejsce, ukryte daleko za obiektywami dziennikarzy. W świecie celebrytów egzystuje wiele kultów, sekt i mrocznych religii które od dekad manipulują /wpływowymi/ ludźmi, zrzeszają ich i niekiedy decydują o ich losie. Children of God (Joaquin Phoenix), Latihan (David & Patricia Arquette), The Seaside Sect (Keira Maguire), Full Circle (Andrew Keegan), NXIVM sex cult (Allison Mack). To tylko jedne z niezliczonych ilości przypadków w których celebryci udzielali się mniej lub bardziej aktywnie w sektach które realnie egzystują w mieście, w szczególności w regionach bogactwa i klasy wyższej. Prowadzenie aktywnej i przemyślanej gry IC na swojej postaci to coś co przyniesie wam najwięcej fanów, a nie wstawianie postów na forum i oczekiwanie poklasku in-game. Wstawienie materiału na forum jest tylko dodatkiem dla waszej kreowanej postaci, twórczością która wspomaga jej kierunkowanie i przekazuje jej generalny feeling graczom, ale nigdy jej głównym źródłem rozpoznawalności - większość osób nawet nie zauważy posta który wstawicie, a widząc was w miejscu publicznym pomyśli sobie, że jesteście kolejnym zwykłym szaraczkiem, bo nigdy nie rozegraliście in-game niczego w czym brali udział. Nawiązywanie kontaktów i tworzenie własnego otoczenia do rozgrywki (koncerty, comic-con, meetingi, recenzje, premiery, debiuty) to podstawowe zasady gry w branży rozrywkowej, dlatego nie jest ona prosta do odgrywania bo w większości przypadków jesteście zdani na siebie i to Wy musicie dawać coś od siebie dla innych, żeby stać się rozpoznawalnymi w grze. Nikt nie poprowadzi was tutaj za rękę przy tworzeniu wydarzeń, to Wy jesteście ich autorami i to Wy ponosicie odpowiedzialność za ich przebieg. Jest to jeden z najbardziej odpowiedzialnych sektorów rozgrywki, ponieważ nie gracie tutaj dla siebie, ale dla innych. Pamiętajcie, że napędzając rozgrywkę innym, napędzacie rozgrywkę również sobie. Żaden inny sektor nie weźmie tego zdania tak bardzo dosadnie jak właśnie rozrywkowy. Właśnie to dojrzałe i odpowiedzialne podejście do rozgrywki pomoże wam wyjść poza strefę komfortu w której będziecie w stanie faktycznie odzwierciedlić przykrości związane z bycia celebrytą - narkotyki, dramy, traumy, załamania a wraz z nimi wysokie wzloty i bolesne upadki. Spłycanie swojej gry do poziomu afer na Lifeinvader z innym celebrytą jest znacznie mniej interesujące niż przekroczenie pewnej granicy przyjaznego feelingu gry, na przykład znęcania się psychicznego nad swoją konkurencją, manipulowaniem fanami i próbami wygryzienia kogoś z interesu. Świat sław znamy głównie z trzech rzeczy, wydarzeń, osiągnięć i śmierci. Wielu celebrytów opuściło świat przez swoje uzależnienia do narkotyków lub samobójstwa (niesłynny klub 27). Branża rozrywkowa powinna nieść ze sobą duży dyskomfort gry, ciągłe przeczucie tego że ktoś może nas wygryźć, a jedyny ślad który pozostanie po nas w formie wypłowiałego plakatu na latarni niedługo zostanie do końca zmyty przez deszcz. Wszystko to oczywiście okraszone sztucznym i przyjacielskim contentem, który przykrywa prawdziwe brudy tego świata tak jak ma to miejsce w prawdziwym życiu.
  2. Bozmer

    Total Explode

    Jeśli jesteś zainteresowany tworzeniem community z Orange County na podstawach Punk/Kapeli/Klubu muzycznego/Skate, dołącz do biznesu - https://discord.gg/484CWZ7cst
  3. San Andreas (California), jest jednym z najbardziej rozchwytywanych rejonów Stanów Zjednoczonych, który przyciąga na siebie oczy z całego świata. Stan jest obiektem pożądań większości ludzi na świecie którzy mogliby dużo oddać za odrobine spędzonego czasu w miejscu sław, pieniędzy, kina i muzyki. Rozległy nad oceanem teren San Andreas, sąsiaduje z trzema innymi stanami, Oregon, Arizona, Nevada. Od południowej strony stanu, tworzy on granice z Meksykiem. Stan bogaty jest w wiele znanych miast, takich jak Los Santos (Los Angeles), które znane jest całemu światu z atrakcji które ma do zaoferowania poprzez Disneyland oraz The Vinewood (Hollywood) Movie Industry. W stanie który odgrywamy znajdują się też takie miasta jak San Francisco, Sacramento etc. W południowej części stanu w regionie Sandy Shores (Desert Shores) które sąsiaduje z granicą Meksyku. Natomiast najwyżej wysunięte miasto na północy stanu to Paleto Bay (Crescant City) które zostaje ostatnim przystankiem przed wjazdem do Oregonu od strony wybrzeża. San Andreas w świecie serwera jest Kalifornią. Ze względów technicznych stosujemy nazwę San Andreas mówiąc o Kalifornii, wyrzucamy do śmieci wyobrażenie Los Santos jako wyspy. to samo dotyczy nazw wyprzedzających instytucje, na przykład Los Santos Police Department. Pisząc Los Santos Police Department mamy na myśli Los Angeles Police Department ale nie mówimy tego bo zrobi się naturalny misz masz. W przypadku innych miast z lore GTA, nie stosujemy ich nazw. Las Venturas nieistnieje, za to Las Vegas już tak. Ta zasada obowiązuje pozostałe Rockstarowe miasta. Nie odgrywamy Vice City, zamiast tego używamy nazwy Miami, Floryda. Odgrywanie realiów prawdziwego stanu Kalifornia wymaga dokonywania researchu na własny koszt, staranności i dokładności aby każdemu z nas grało się jeszcze lepiej. Idąc dalej tym tematem, warto wiedzieć o kilku ważnych aspektach tego stanu, jego położenia, ważnych miejsc, odrobiny historii i tego dlaczego ten stan jest tak bardzo popularny i ma wiele odniesień w teraźniejszej popkulturze na świecie. _____________________________________________________________________________________________________________ Los Santos (Los Angeles) - Ogromna metropolia podzielona na wiele dystryktów, sektorów z wielofunkcyjnym systemem administracyjnym opartym na wielu departamentach które rozdzielone są na różne segmenty. Miasto Aniołów bo taką ma nazwę, poznało większość ludzi na świecie dzięki filmom, muzyce, programom rozrywkowym, życiu światowych gwiazd muzyki i kina. Obiekt pożądania każdego człowieka na planecie którego marzeniem jest chociaż raz polecieć do Ameryki i zatrzymać się na chwile w LS Miasto same w sobie jest bardzo mroczne, ma za sobą krwawą i długą historię jednak nie przeszkadza to jego mieszkańcom. Wszyscy w tym miejscu z reguły są uśmiechnięci i wszystko to co dziwne dla całego świata dla nich jest bardzo normalne. Miasto przepełnione jest osobami które są na tyle różne, że nie spotkamy drugiej takiej osoby w swoim życiu. Ludzie zajmują się tutaj wszystkim, począwszy od handlu narkotykami i żebraniu pieniędzmi, przez zwykłych szarych pracowników fizycznych takich jak brukarze, drogowcy, kasjerzy, kończąc na projektantach ubiorów dla psiaków, astronautach NASA i przewodniczących odmiennych kultów religijnych. Największy wpływ na mieszkańców Los Santos (Los Angeles) wywarł pewien seryjny morderca, Richard Ramirez znany bliżej jako /Nighstalker/. Nocny prześladowca uświadomił miasto o tym jak bardzo nieprzewidywalne i bestialskie potrafi być zachodnie wybrzeże. Mniej więcej w tych samych latach odnotowano szybko rosnące gangi uliczne na ulicach Los Angeles które dziś znamy jako Crips, Bloods, Surenos. W pozostałej części stanu występują też inne gangi o podobnej renomie, na przykład Nortenos. Jedną z najważniejszych nieodłącznych części tego miasta są narkotyki mottem sex, drugs, and rock 'n' roll. Ich obecność na ulicach LS wzrosła diametralnie po zakończeniu wojny w Wietnamie a sama metropolia uznawana jest za istną narkotyczną stolicę pełną wszystkich możliwych ich szczepów. Niektóre regiony miasta wypełnione są namiotami zamieszkanymi przez narkomanów. Los Santos tętni życiem przez całą dobę, studenci High Schools odwiedzają siebie nawzajem po lekcjach oglądając netflix, zwracając się do rodziców swoich przyjaciół po imieniu nie per pan. Gliniarze uznawani są za bohaterów mimo trudnych dla nich komercyjnych chwil i pełnią służbę zbyt profesjonalnie w tradycyjny sposób, przestępcy nie przechodzą do historii bo giną zbyt młodo a ci którzy trafią do więzienia przeżyją najgorszy pustynny koszmar. Celebryci dbają o swoją rozpoznawalność przez dramy, ekscesy i rozwody a zwykli szarzy ludzie którzy budują ten kraj po prostu przemijają. Sandy Shores (Desert Shores & Salton City) - Rejon pustynny znajdujący się kilka godzin jazdy samochodem od Los Santos. Położone w jednym z najgorętszych regionów stanu które latem sięga blisko czterdziestu stopni i bywa bardzo niebezpieczne bez dobrego przygotowania, będąc pieszo poza miastem. Miasto umiejscowione jest w taki sposób, że jest połączone z główną drogą do Mexicali, niesławnego miasta w Meksyku. Podróż z Sandy Shores do wspomnianego miasta za granicą zajmuje godzinę. Bezpośrednie połączenie dróg między USA a Meksykiem, sprawia, że w Sandy Shores przeważa obecność meksykanów, aż 70% populacji miasta stanowią Latynosi co wiąże się z tym, że popełniane przestępstwa w mieście są głównie popełniane przez nielegalnych imigrantów i lokalną meksykańską społeczność w której najzwyczajniej nie ma miejsca dla wieśniaków. Wielu lokalsów ma mniejszy lub większy kontakt z kartelem który korzysta z tej sieci połączeń między miastami do transportowania narkotyków z Meksyku do San Andreas ale nie każdy z amerykanów i meksykanów jest tego do końca świadomy. Sandy Shores jest miejscem niebezpiecznym nie tylko przez fakt, że jest przeludnione nielegalnymi imigrantami i ciężkimi warunkami do przeżycia. Pustynny region jest idealnym miejscem dla dzikiej zwierzyny a sama otoczka Kalifornijskiego odludzia sprawia, że przyciąga tam poszukiwanych przestępców. Mieszkańcy okolicy przyzwyczajeni są do widoków specjalnych grup uderzeniowych składających się zarówno z zastępców szeryfa jak i oficerów do spraw poszukiwań uciekinierów (fugative special teams). W tej części stanu znajduje się również więzienie stanowe Bolingbroke (Ironwood State Prison, CA), oddalone od Sandy Shores o jakieś dwie godziny jazdy samochodem. Ze względu na okoliczności i warunki życia, ponad 81% domów i parceli zostało niedokończona w Sandy Shores. Ponad to w mieście istnieje /ghost town/, pozostałości sprzed kilkudziesięciu lat którymi nikt do tej pory się nie zainteresował. Miasto i sąsiedzkie społeczności objęte są podziałem administracyjnym, równie złożonym jak w przypadku Los Santos. Porządek w tym miejscu utrzymuje znacznie więcej departamentów niż w Mieście Aniołów. Pustynna społeczność jest życzliwa, wierząca i wspiera siebie nawzajem w lepszych i gorszych chwilach. Z roku na rok, populacja Sandy Shores zwiększa się i rozrasta dzięki nowym inwestorom i deweloperom którzy zjeżdżają się na kraniec San Andreas z innych stanów, min. Nevada, Arizona, Utah. Paleto Bay (Crescent City) - Wysunięte portowe miasto na północ od Los Santos, będąc jednym z ostatnich przystanków w San Andreas przed wjazdem do Oregonu. Te zazwyczaj chłodne i mokre miejsce jest jednym z najzimniejszych miejsc w całym stanie, gdzie w letnim szczycie, temperatura odczuwalna do 28°C/30°C. Z wyjątkiem lipca i sierpnia przeważa tam chłód zaś od końca września do początku czerwca chodzi się tam w kurtce lub bluzie. Zimą, Crescent City nawiedzają sztormy od strony morza a temperatura spada do 5°C/10°C. Odnotowano nie jedne opady śniegu w mieście, szczególnie duże przez krótki okres czasu w 2021 roku. Malownicze krajobrazy miasta wcale nie przyciągają turystów, większość mieszkańców Los Santos nie ciągnie do mniejszych miast aby tam spędzić całe życie. Traktują te miasta jak zasłużony odpoczynek na starość, tak jest i w tym przypadku. Paleto Bay to miejsce wypełnione po brzeg flagami USA z bardzo silnym i zżytym community które spotyka się na comiesięcznym Rodeo zgodnie z lokalną tradycją. Bardzo patriotyczne miasto które przywiązało się do okolicznej kultury i wspiera siebie nawzajem pod głosem jedynego w swoim rodzaju pastora. Tak jak w przypadku innych miast w San Andreas, te również jest szczegółowo rozwinięte pod kątem administracyjnym ale przestępczość na ulicach jest niewielka, za sprawą okoliczności i charakterystyki regionu. Najchętniej podejmowane zawody w Paleto Bay to te związane z pracami na pokładach kutrów rybackich lub do połowu krabów, praca w tartaku, prace budowlane i branża typowo farmerska a wszystko to oparte o klasę średnią która przeważa w mieście. Brakuje tutaj i będzie jeszcze brakować przez kilka/kilkanaście kolejnych lat biurowców znanych korpo i wszystkiego co mogłoby się kojarzyć lub świadczyć o tym, że jest do duże miasto. Jadąc na południe z Paleto Bay, w połowie drogi do Los Santos podróżni przejadą blisko Fort Zacundo (Vandenberg Air Force Base). Portowe miasto znane jest głównie z dostępnych terenów do polowań. Polowania są jedną z najważniejszych rzeczy dla tego miasta. Kluby łowieckie występujące w nim posiadają bogatą i długą historie obyczajów związanych z okolicznymi lasami i parkami narodowymi. Paleto Bay jest też objęte kluczowymi federalnymi prawami związanymi z występującym tam rezerwatem rdzennych amerykanów którzy posiadają swoje własne prawa i podlegają regulacją przez FBI. Szczegóły rozgrywki; Prowadząc rozgrywkę uwzględniasz fakt, że odgrywasz mieszkańca miasta więc nie jesteś w scenie ty i gracz ale tłum ludzi dookoła jeśli odgrywasz roleplay na ulicach Los Santos. Musisz brać poprawkę na to, gdzie dokładnie grasz i jak mogą zareagować na ciebie ludzie. Jeśli dokonasz morderstwa w biały dzień na jednej z ulic miasta to spotkasz się z konsekwencjami IC, jeśli zamordujesz nieznaną ci osobę gdzieś na preriach, sprawiedliwość tak szybko cię nie dosięgnie. Oglądając filmiki różnych youtuberów z Los Angeles lub ogólnie Kalifornii zauważycie w jaki sposób zachowują się wobec siebie amerykanie z tego stanu. Z reguły są życzliwi, pomocni, mili, uśmiechnięci i potrafią się świetnie bawić, niezależnie od wieku. Wchodząc do gry musisz nastawić się na podobne zachowanie, nie próbuj być na siłę outsiderem zamkniętym w sobie który podpiera wiecznie ścianę, otwórz się na ludzi. Przychodząc na koncert, bierz udział pod sceną. Wchodząc do klubu nastaw się na to, żeby się upić a będąc na wydarzeniu socjalnym nie mów głośno, że jest nuda bo raczej nikt nie przyjeżdża na imprezę z końca miasta tylko po to, żeby podsumować wszystkich krótkim słowem przed smutnym powrotem do auta. Z dostępnych źródeł wiemy, ze USA jest krajem w którym czyha duże niebezpieczeństwo za każdym rogiem, jeśli w grze spotkasz się z niesprawiedliwością związaną z pobiciem, napadnięciem, postrzeleniem albo obrażeniem nie szukaj na siłę sposobu aby sprostować wszystko OOC. Odgrywamy kraj w którym dość normalne jest zjawisko strzelaniny w szkole, bo właściwie na dzień dzisiejszy dlaczego miałaby się nie odbyć. Odgrywając realia USA musicie się nastawić, że każdy event, mniejszy lub większy może zostać zepsuty i jest to normalne z punktu widzenia gry i ooc. Nie uciekaj od rozgrywki z graczami, jeśli wchodzisz do gry to z nastawieniem żeby pograć. Nie dziel ludzi na dobrych z którymi pograsz i głupich od których uciekniesz. W taki sposób to co głupie zostanie głupie a to co dobre zostanie dobre. Nam zależy na tym, żeby wszystko było dobre. Wchodząc w interakcje z graczami, niezależnie od tego w jakim sektorze grają, porządkowym/przestępczym/cywilnym/rozrywkowym podnosisz w ten sposób poziom rozgrywki i dajesz nadzieje na więcej lepszych i ciekawszych interakcji wśród graczy, pokazując im swoje chęci, wychodząc z inicjatywą. Odgrywając stosuj realne nazwy, FIB = FBI. Na serwerze panuje zasada odzwierciedlania dlatego każdemu graczu przysługuje prawo do stosowania realnych nazw organizacji i instytucji, zachęcamy graczy do odgrywania realnych rzeczy na naszym serwerze i będziemy wspierać projekty które są wzorowane na tych z prawdziwego świata chętniej niż jakby były autorskim tworem. Działa to pozytywnie na odgrywane przez nas realia i pobudza wyobraźnie, szczególnie, że nie każemy nikomu grać według konkretnych schematów ale jedynie trzymać się kryteriów aby nie wyszły poza absurdalną abstrakcję na przykład członek Hells Angels MC który pędzi bimber i jest synem cyrkowca. Wolimy przyziemne rozwiązania i prostotę rozgrywki. COVID i Wojna na Ukrainie nie występują na naszym serwerze. Tak staramy się odzwierciedlić coś prawdziwego i mamy z tyłu głowy problemy światowe ale w tym formacie rozgrywki nie uwzględniamy tych obu tragedii. Po prostu. Branie poprawki na szczegóły podczas rozgrywki jest bardzo ważne. Każdemu z was przyda się odrobina bezpłatnej wiedzy na temat tego, że rodzice waszych postaci płacą podatki a w nich uwzględniona jest przyszłość waszych postaci w formie edukacji. Więc przez pewien okres waszego życia opłacili oni pewną część czesnego za waszą naukę w College. Odgrywanie młodych postaci po 18 roku życia warto zahaczać o wątki uniwersytetu, jeśli nie to znajdźcie sobie sensowny background w którym rodzice waszej postaci tak po prostu zgodzili się na to, żeby duży procent ich pieniędzy przepadł na marne. Takim sensownym wątkiem może być fakt, że wasza postać nie miała rodziców a wychowywała was kuzynka a wy sami w młodym wieku zostaliście wciągnięci do jednego z gangów South Central. Inną ważną informacją jest to, że pracownicy agencji wymiaru sprawiedliwości nie nazywają się "panem władzą, funkcjonariuszem, policjantem, aspirantem". W zależności od rodzaju agencji, noszą inne nazwy, np. oficer, zastępca. Więcej szczegółów znajdziecie w każdej części forum, reasearch na własny rachunek wyjdzie wam na dobre. Pracownicy LEA uchodzą za lokalnych bohaterów dlatego wejście w pozytywne i spontaniczne interakcje z graczami biorącymi udział w projektach frakcji porządkowych wyjdzie nam wszystkim na plus. W USA gliniarze nie mają już teraz najlepszej renomy ze wszystkich ale wciąż przez wielu traktowani są jako bohaterowie, więc domyślnie nastawcie się do gry z nimi jakby mieli uratować wam życie w każdej chwili. Szczegółowe odgrywanie i reagowanie na wszystkie okoliczności wokół swojej postaci napędza rozgrywkę wszystkim uczestnikom serwera, popełnienie przestępstwa i doinformowanie LEA o dokonanym przestępstwie tworzy grę dla obu grup. Reagowanie na wypadek drogowy lub kreowanie spontanicznego wypadku i tragedii pobudza do gry frakcje medyczne. Uczestnictwo postaci sektora cywilnego w projektach przestępczych motywuje do gry postacie z półświatka a obecność wszystkich na wydarzeniach związanych z światem gwiazd branży rozrywkowej sprawia, że celebryci faktycznie widzą swoją widownie. Dbanie o szczegóły i wspólnota pomaga w poprawnym funkcjonowaniu serwera. Stosowanie angielskich słów i zdań jest okay, można je implementować w grze i według nas lepiej jest czasem napisać całe zdanie po angielsku niż starać się to napisać po polsku bo brzmi to po prostu śmiesznie. Wychodzimy z założenia, że język angielski oddaje klimatu tego co gramy a nie które słowa po prostu muszą zostać niezastąpione. Większość miejsc w Los Santos jest monitorowana więc nie łudźcie się, że wasze przestępstwo ujdzie płazem, nie ważne jakie by one nie było. Dzięki systemowi kamer prywatnych i CCTV prędzej czy później agencje porządkowe dojdą do waszych postaci i uświadomcie sobie to teraz niż potem macie się bulwersować. Nie każdy crime musi się kończyć uziemieniem waszej postaci a jeśli tak się zdarzy to macie szanse pograć parę dni w County Jail lub State Prison i to jest wasze prawo do tego z którego radze skorzystać. Nie zapominajcie o tym, że w tych czasach większość samochodów jest wyposażone w nagrywarki i jest to całkiem okay jeśli ktoś z tego korzysta przeciwko wam. Nie zapominajcie jednak, że obecność kamery nie czyni waszych postaci nieśmiertelnymi - przebywanie w ich pobliżu nie sprawia, że sprawca nie może odegrać na was zbrodni, a zostanie po prostu szybciej złapany. Ustalmy sprawę jasno, społeczność miasta dzieli się na trzy warstwy. Klasę niższą którą tworzy biedota, bezdomni.. poruszają się oni komunikacją miejską i nie mają pieniędzy. Klasę średnią czyli warstwę roboczą która pracuje w wszelakich firmach, fizycznie, umysłowo. Posiadają dom, rodzinę, stać ich na samochód, płacą podatki. Klasę wyższą czyli grupę mieszkańców piastującą pozycje kierownicze lub właścicieli biznesów którzy mogą sobie pozwolić na ekskluzywne samochody i wille z basenami. Nie inaczej, nie mniej, nie więcej. Implementowanie do gry zwrotów "hejcia, papatki, siemaneczko, elo" lub zdrobnienia imion angielskich na polskie na przykład "teresia, ania, aneczka" psują feeling tej rozgrywki. Każdy roleplay opiera się o konkretny storyline i wymaga wczucia się w to co się gra. Uśmiech na twarzy wywołują proste angielskie zamienniki slangowe albo zwyczajne, normalne takie jak "Hey, whats up?". W końcu wcielamy się w amerykanów, nie Polaków na wycieczce za granicę.
  4. Kradzieże tożsamości to jedne z najczęstszych dokonywanych przestępstw w Kalifornii. W momencie uzyskania czyjegoś ID można z łatwością je przerobić do własnych celów takich jak dokonywanie transakcji, podszywanie się w celu zysku finansowego lub ukrycia się. Częstym zjawiskiem jest przerabianie czyjegoś ID do stworzenia zupełnie nowej tożsamości którą można wykorzystać chociażby w wynajęciu mieszkania, kupna nowego samochodu czy postoju motelowego. Obcowanie z czyimś ID jest bardzo ryzykowne i z reguły kończy się wyrokiem pozbawienia wolności od roku do kilku lat w zależności od okoliczności sprawy. ID Theft jest bardzo dobrze znane światu przestępczemu Kalifornii a jego temat ciągnie się od kilkudziesięciu lat w historii Los Angeles. Handel informacjami jak i zarówno tworzenie nowych ID traktowane jest jak zwykła usługa i nie jest ona nadzwyczajną rzeczą w południowej Kalifornii. Ludzie z różnych płaszczyzn zleca komuś dokonanie podobnych przestępstw, chociażby dla głupiej możliwości kupna alkoholu poniżej 21 roku życia lub ułatwienia sobie korzystania z nocnego życia w mieście nie będąc pełnoletnim. _______________________________________________________________________ Chcąc wyjść na przeciw oczekiwaniom graczy, przygotowuje projekt specjalnie pod postacie które chcą za wszelką cenę uciec LEA spod celownika. Zostawiając wszystko w ramach rozgrywki In Character, będę ostrożnie dobierał sobie klientów w świecie gry jednocześnie nie odmówię żadnemu z nich na samym wstępie, bo inaczej projekt nie miałby najmniejszego sensu. Kryteria przestępstwa dobrze komponują się z grą roleplay, szczególnie dla osób które usilnie próbują uciec od odpowiedzialności za swoje konsekwencje. Sam temat ma posłużyć jako czysta informacja o tym, że organizacja przestępcza Golden Coast White Supremacy bierze odpowiedzialność za ten format rozgrywki i będzie oczekiwać chętnych do wątków na tle kradzieży tożsamości przeciwko innym graczom z których wyjdą beneifty w postaci zmiany ID dla postaci, uprzedzone rozgrywką In Character. Nikt od nas nie odmówi wam interakcji w tym kierunku, podobnie jak w sprawie narkotyków. Poniżej będę zamieszczać screenshoty związane z rozgrywką pod tło Identity Theft w oparciu o dokonany research.
  5. Los Santos Transit Agency to największa firma egzystująca w stanie San Andreas która świadczy usługi w większości miast odnośnie transportu miejskiego i między miastowego (County to County) oraz stanowego (State to State). Jej działalność skupia się zarówno na publicznych autobusach, autokarach, pociągach i metrze. Kilkadziesiąt lat temu w Los Santos egzystowały dwie agencje transportowe ale ostatecznie na początku lat dziewięćdziesiątych przystano tylko na jednej a cały fundusz stanowy wpompowano w działalność LSTA. Chociaż względnie praca kierowcy autobusu kojarzy nam się z radosnymi okolicznościami odwożenia uczniów High School pod próg szkoły lub przebijanie się przez ciasne ulice Beverly Hills to jest to jeden z najniebezpieczniejszych wykonywanych zawodów w mieście. W jaki sposób będziemy kreować rozgrywkę dla samych siebie i pozostałej części serwera? - Bardzo proste pytanie, biznes świadczy usługi transportowe w czterech możliwych liniach autobusowych. Pierwszą z nich, najbardziej korzystaną będzie linia autobusowa Vespucci Central która zabierze nas z samego środka plaży aż na pogranicze Davis i Vinewood. Przejeżdżając zarówno przez Buisness Center jak i azjatycką dzielnicę miasta, Little Seul. Drugą linią autobusową jest linia Vinewood która będzie zahaczać o takie ważne miejsca w mieście jak Univeristy of Los Santos, Vinewood, Rockford, Rockford Plaza i Mirror Park. Trzecią linią autobusową jest linia Davis która obejmuje obszar całego South Central. Ostatnią linią autobusową są kursy między trzema miastami, Los Santos - Sandy Shores - Paleto Bay. Aktywnie działające linie autobusowe pojawiać się będą na przystankach i będą zabierać ludzi kolejno przez następne przystanki aż w końcu trafią na swoją pozycje startową z której wyruszyli, będzie to zapętlone. W jaki Sposób przyciągniemy do siebie pracowników i utrzymamy ich przy sobie? Nie będziemy ukrywać faktu, że projekt sam w sobie przyciąga do siebie ludzi. Ma on ogromny impet na odgrywany świat i na to co widzimy z pozycji gry. Aktywnie działające linie autobusowe przyciągają do siebie graczy i podsuwają im naturalnie pomysł aby spróbować pograć to samemu. Dajemy taką możliwość graczom aby mogli wcielić się w rolę kierowcy i sprawić każdemu z graczy dzień. Oprócz samej rozgrywki w biznesie, oferujemy rozbudowaną rozgrywkę poza nim. Informacje na temat pomysłów związanych z rozgrywką dla całego budowanego przez siebie otoczenia, które projekt ma zbudować. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że temat jest dość śliski a brak porządku w nim może mieć odwrotne działanie na całym serwerze. Naszym zadaniem jest wyjść z otwartymi ramionami do chętnych graczy ale z założeniem przygotowania ich do gry w tym projekcie. Jest to jeden z tych projektów w których gracze będą mogli się nauczyć większości podstaw związanych z odgrywanym LORE oraz poznać realia serwerowe od podszewki. Nasz pomysł na rozgrywkę głównie opiera się na rekrutacji do biznesu, jazdach próbnych i kontrolowaniu jednostek w całym mieście. Wielowątkowości poza rozgrywką DUTY oraz sprawianie wrażenia osób z którymi można pograć luźny format strefy cywilnej w przerwie od własnych wątków. Dlaczego wybrana przez nas lokalizacja dobrze wpasowuje się do całokształtu naszego zamysłu. Obraliśmy za główną lokalizację zajezdnię autobusową w Mission Row (Old Los Santos) w którym przygotowany przez Rockstar spot jest przystosowany do trzymania tam wielkogabarytowych pojazdów takich jak autobusy, autokary. Oprócz tego na miejscu widnieją callsign nawiązujące do Bus Station. Jak dołączyć do biznesu? Najlepszym sposobem na dołączenie do biznesu nie będzie pojawienie się w nim drogą In Character ale uprzedzenie nas o waszych zamiarach na serwerze discord tego biznesu. Po wejściu na niego, skorzystajcie z zakładki /recruitment/ w której wpiszecie potrzebne do rozgrywki dane i oczekuje odpowiedzi od zarządu biznesu w odpowiedzi na discord. Po jej otrzymaniu wejdźcie do gry i umówcie się z kimś na rozmowę oraz jazde próbną. Jeśli zarząd wyrazi zielone światło na puszczenie was samemu w miasto? to znaczy, że otrzymaliście etat. LINK: https://discord.gg/CaKXdtVz7a
  6. W jaki sposób można dołączyć do projektu State Prison? - W momencie zatrzymania waszej postaci przez LEA, możecie powiadomić ich, że chcecie pograć w State Prison. Wtedy zostaniecie oddani w ręce frakcji porządkowej SADCR która przewiezie was do Bolingbroke i przedstawi warunki rozgrywki w projekcie In Character. Jak wygląda rozgrywka w State Prison? - Bolingbroke jest projektem In Character, co za tym idzie nie będziecie zmuszeni do odgrywania go przez nie wiadomo jak długi okres czasu. Jest to pewnego rodzaju alternatywa na dotychczasowy format więzienia. Gwarantujemy w tym miejscu stałą rozgrywkę w godzinach 21:00-23:30 ale też nie chcemy zbytnio przyzwyczajać graczy do kreowania dla nich rozgrywki. Gra w projekcie skupiona jest na wzajemnym napędzaniu sobie gry między więźniami/więźniarkami a frakcją porządkową San Andreas Department of Corrections and Rehabilitation. Czym różni się gra przestępcza w State Prison od tej na ulicy? - Gracze projektu nie dostają pozwolenia na budowanie własnych autorskich gangów więziennych. Idąc dalej tematem, nie mogą sprawić, że ich organizacje przestępcze będą traktowane jako te najpotężniejsze tylko dlatego, że jest ich liczebnie najwięcej ze wszystkich. W więzieniu stanowym istnieje pięć formacji o działalności przestępczej a gracze którzy trafią do State Prison będą utożsamiać się z nimi zgodnie z swoją przysłowiową rasą. Czarni z czarnymi, biali z białymi. Sporo wątków zostanie utrzymanych w formie narracyjnej póki każdy CAR nie będzie miał swojego Keyholdera w świecie gry. Jeśli gramy klub motocyklowy lub zorganizowaną grupę przestępczą to co się dzieje z naszymi postaciami w Bolingbroke? - Jeśli grasz Presidenta klubu motocyklowego to zapewne będziesz w mniejszym lub większym stopniu szanowanym człowiekiem za murami więzienia ale to nie zwolni cię z pracy dla gangów więziennych które stanowią najsilniejszą władzę na Zachodnim Wybrzeżu. W więzieniu istnieją trzy grupy ludzi. Pierwsza to ta która brudzi sobie ręce dla innych, druga która płaci komuś aby żyć a trzecia nie wtrąca się w gang related i unika wszelkich problemów. Jaki jest charakter rozgrywki w projekcie? - Projekt ma za zadanie odwzorować działalność więzienia stanowego, więc i rozgrywka w nim będzie brutalna, szybka i nieprzewidywalna. Całemu projektowi będzie towarzyszyć duża rotacja postaci i duża śmiertelność tych postaci. Od zawsze, więzienia stanowe w szczególności te na zachodnim wybrzeżu miały przypisaną łatkę areny gladiatorów. Nic mylnego ponieważ w niektórych więzieniach w Kalifornii dochodzi do przynajmniej jednego mordertwa co parę dni. Co wymagane jest do rozgrywki w projekcie? - Musisz wejść na serwer discord więzienia stanowego, żeby był na bieżąco z aktualizacjami i narracjami które przygotować będą wszyscy inni gracze tego projektu. To ułatwi nam rozgrywkę i napędzi wspólnie grę. LINK : https://discord.gg/jUEmXVA7zV
  7. Bolingbroke Penitentiary, (San Andreas State Prison) zostało otwarte w 1989 roku i docelowo służy jako placówka resocjalizacji dla mężczyzn i kobiet. Obejmuje 275 akrów (111 ha), a tereny i operacje są podzielone w zależności od tematu działań, które obejmuje cały teren kompleksu resocjalizacji. Budynki przeznaczone do osadzania więźniów w kształcie litery X stanowią jedną czwartą obiektów więzienia i są znane jako Security Housing Unit lub SHU. W pozostałych budynkach osadzeni II stopnia znajdują się w otwartej celi w stylu dormitorium, która znana jest bliżej jako "Gym" dla 500 osób, a więźniowie I stopnia (o minimalnym bezpieczeństwie) w zakładzie dla 400 osób zlokalizowanym poza głównym obwodem więzienia. Według stanu na marzec 2022 r. w więzieniu stanowym Bolingbroke osadzono 1852 osoby. 1112 (60%) z tych osadzonych stanowili więźniowie stopnia IV (o najwyższym stopniu bezpieczeństwa), z których 290 znajdowało się w Oddziale Zabezpieczeń Mieszkaniowych. Bolingbroke State Prison, zaraz przy Pelican Bay State Prison i San Quentin State Prison, stanowi trzecie najniebezpieczniejsze więzienie w systemie więziennym na zachodnim wybrzeżu. Te pustynne miejsce poza Los Santos uchodzi za pole bitwy między trzema największymi formacjami przestępczymi jakimi jest Sureno Car, zrzeszające pod ramieniem La Eme, wszystkie możliwe występujące gangi południowych meksykanów. Black Car które obejmuje rękoma Black Guerilla Family zarówno gangi Crips jak i Bloods, które pomimo spełniania instrukcji z góry wciąż prowadzi ze sobą wewnętrzne konflikty o wpływy w więziennej polityce oraz White Car które jako przewodniczące tworzy Aryan Brotherhood i od pamiętnych lat wysługuje się wszystkimi możliwymi gangami Peckerwood i Skinheads. Ze względu na fakt, iż więzienie stanowe Bolingbroke znajduje się w krzywym zwierciadle Południowej Kalifornii, polityka więzienna nie uwzględnia narracyjnie istnienia Nortenos Car, które przoduje dzięki Nuestra Familia. W odgrywanych realiach, Nortenos nie mają takiej siły przebicia, żeby stwarzać realne zagrożenie na więziennej arenie w regionie gdzie po prostu nie występują w takich ilościach. To nie oznacza oczywiście, że nie można tego grać. Piątą kolaboracje więzienną zwaną Other Car, stanowią Azjaci, Indianie i pozostali. Średnio każdego dnia, jeden z więźniów zostaje brutalnie zamordowany na terenie Bolingbroke. Department of Corrections and Rehabilitation, jako wyodrębniona frakcja której zadaniem jest sprawowanie władzy nad całym więzieniem stanowym w San Andreas. Jej sposób działania jest złożony i umożliwia skuteczność rozwiązywania wszystkich problemów które występują na terenie placówki. Każdy róg więzienia obsadzony jest przez oficerów (Corrections Officer) zaś w samym departamencie działają specjalne sekcje takie jak Gang Task Force, którego zadaniem jest kontrola nielegalnej działalności gangów, stopniowe likwidowanie handlu narkotykami i niwelowanie prawdopodobieństwa wybuchu zamieszek. Investigative Services Unit, pełni funkcję więziennych detektywów którzy przyglądają się sprawom morderstw, pobić i kradzieży dobytku więziennego i samych więźniów jeśli zachodzi taka potrzeba. Śledzą oni również działalność pozostałych oficerów doszukując się w nich współpracy z gangami więziennymi. Crisis Response Team, stanowi najważniejszą formację która w najgorszych chwilach "Ground Zero" wychodzi przed szereg, próbując przywrócić porządek więzienny spowrotem w ryzy. Grupa uderzeniowa składa się zarówna z oficerów przeszkolonych do zamieszek ale również odrębnie tworzona jest przez podopiecznych Navy Seals, bliżej znanych oficerom jako TEAMS, którzy reagują na sytuacje w których stawką jest życie uprowadzonego zakładnika. Głównymi założeniami frakcji porządkowej która sprawuje opiekę nad projektem State Prison jest kreowanie rozgrywki dla więźniów począwszy od prostego przemieszczania ich z scenerii na scenerię ale też przez dużą ilość interakcji na płaszczyznach życia w gangu, czy po prostu dzielenia się wątkami problemów codziennych więzienia. By @Bozmer @Kogut
  8. **Todd Raines przeszły prezes Sinnister MC który traktował Kyle Sand jak podopiecznego dowiedział się o jego losach z strony internetowej. Nie zainteresował się nim na tyle, żeby go odwiedzić z różnych okoliczności związanych z LEA. ****Todd Raines przeszły prezes Sinnister MC który traktował Kyle Sand jak podopiecznego dowiedział się o jego losach z strony internetowej. Nie zainteresował się nim na tyle, żeby go odwiedzić z różnych okoliczności związanych z LEA. ** **Po kilku dniach pewna kobieta odwiedza Kyle Sands i jego kobiete. Okazuje się, że jest to bliżej znana motocyklisom kobieta o ksywie Bubble. Po jej wizycie methlab na obrzeżach Los Santon staje w płomieniach. Jakby Sinnisters MC stopniowo przygotowywało by sie do policyjnych rajdów **
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin