Hej, witamy was w kolejnym changelogu z naszej strony i jak zawsze liczymy na wasz feedback!
Dodano komendę /komis tuning
Wpisanie /komis tuning obok pojazdu wystawionego na sprzedaż przez komis, wyświetli okno dialogowe z zamontowanym tuningiem
Dodano narracje grupowe
Od teraz opiekunowie sektora mogą ustawiać narrację na daną grupę, która wyśle się do ich członków oraz podczas wejścia na serwer.
Przerobiono /det monitoring
Rozdzielono zwykły shoot-out od drive-by shooting
Dodano nowe wezwanie nt. drive-by shooting
Dodano specjalną narracje do itemu Nagranie CCTV, która dotyczy drive-by shooting
Rozdzielono County Jail na męskie i żeńskie
Dodano możliwość wykupienia wynajmowanego budynku
Stojąc w blipie wynajmowanego budynku, możemy wpisać /dom wykup. Serwer wyśle do nas ofertę, po zaakceptowaniu której wynajem zostanie zakończony i zostaniesz pełnoprawnym właścicielem interioru.
Czołową ze zmian tej aktualizacji jest poprawienie kreatora postaci. Otrzymał on delikatną zmianę głównego designu, która z pewnością poprawi jego użytkowanie.
Poprawiony również został import z menyoo, który od teraz koryguje nieprawidłowe wartości do najbliższego poprawnego zakresu obsługiwanego przez GTA, a także daje informację zwrotną co zostało przekształcone. Oznacza to, że od teraz nie utkniecie ze swoim plikiem bez żadnej świadomości, ani informacji co mogło pójść nie tak, jak to bywało dotychczas.
Ostatnią zmianą jest poprawienie systemu podglądu postaci. Zrezygnowaliśmy z różnych pozycji kamer i możliwości rotacji klawiszami na rzecz możliwości obracania postaci i zmiany wysokości kamery za pomocą myszki. Najechanie kursorem na naszą postać i przeciągnięcie jej w lewo lub prawo będzie skutkowało rotacją postaci, a kółko myszy pozwoli na dostosowanie wysokości kamery.
Wprowadzony został również znaczący bugfix, który sprawi że wasze postacie będą wyglądały 1:1 jak w kreatorze, gdzie dotychczas było to niemożliwe ze względu na błędy w synchronizacji dwóch wartości - długości i wysokości podbródka. Oznacza to, że wasze obecne twarze ulegną zmianie tak by były dopasowane do wyglądu, który zapisaliście podczas korzystania z kreatora postaci.
Osoby, które przyzwyczaiły się jednak do obecnego, niepoprawnego wyglądu, będą mogły go przywrócić poprzez skorzystanie z chirurgii plastycznej i zamiany wartości długości podbródka na wysokość i vice versa.
Ze względu na tą zmianę, wraz z wejściem changeloga odblokowany zostanie tymczasowo dla wszystkich dostęp do chirurgii plastycznej u peda chirurga.
Zablokowano możliwość okradania interiorów stworzonych w ciągu ostatnich trzech dni.
Zablokowano przejazd przez drzwi podczas duty taksówkarza
Dodano wsparcie dla argumentu callsign w komendzie /namierz
Wiadomości prowadzącego wywiad, będą teraz pokazywać się jego autorowi
Dodano powiadomienie dla gracza, gdy administrator przejmie jego report
Dodano powiadomienie dla mechanika, gdy gracz postanowił stuningować pojazd i ten został w warsztacie na jakiś czas
Dodano powiadomienie dla mechanika wysyłającego ofertę /o tuning do gracza, że ten ją przyjął
Dodano możliwość utylizacji ciał dla LEA
Od teraz myjnia samochodowa nie będzie uruchamiać się automatycznie, a za pomocą komendy /myjnia
Po użyciu komendy pojawi się wybór trybu mycia oraz jego cena z możliwością potwierdzenia lub anulowania
Dostosowano marker dodając do niego podpowiedź komendy
Dodano opcję woskowania, która sprawi, że zabrudzenia będą nakładać się po dłuższym czasie
Przepisano system keybindów. Od teraz nie keybindy przypisane do otwierania interfejsów nie otworzą innego interfejsu jeśli korzystamy już z jednego. Oznacza to w praktyce, że już nigdy nie otworzycie przypadkiem ekwipunku, menu interakcji lub innego okna wpisując coś w wyszukiwarce innego elementu. Dodane zostały również wskazówki dotyczące klawiszologii dla pojazdów oraz drzwi.
Zablokowano /tt podczas BW
Naprawiono synchronizację statusów nad głową, od teraz statusy takie jak AFK | BW itp. będą wyświetlać się poprawnie
Poprawiono błąd, przez który pojazd na holowniku znikał po przejeździe przez drzwi
Naprawiono synchronizację silnika po wyjściu z pojazdu, nie będzie on już gasnąć, jeśli wcześniej był włączony
Poprawiono błąd, który powodował że liderzy nie mogli korzystać z spawnu grupy.
Poprawiono błąd, który blokował możliwość skorzystania z usługi zmiany tożsamości w określonych przypadkach.
Zwłoki, pedy interaktywne, pedy podglądowe nie reagują już na wybuchy, potrącenia i inne eventy.
Poprawiono błąd, który powodował że areszt przenosił się pomiędzy postaciami.
Dodano kategorię broni specjalnych, które omijają system wytrzymałości i uzupełniona ją o gaśnice.
Poprawiono błąd, który powodował że niektóre elementy HUD'u nie były zsynchronizowane z jego stanem, doprowadzając do sytuacji gdzie połowa HUD'u była widoczna, a druga nie.
Poprawiono błąd, który powodował skickowanie gracza jeśli ten wykonał kontrę na ciosie z pięści.
Poprawiono błąd, który powodował że kreator postaci oferował niewłaściwą liczbę tatuaży na start.
Credits:
/komis tuning, narracje grupowe, /det monitoring, blokada kradzieży, county jail, ważne OOC, narracje grupowe - @mafineeek
Pomniejsze zmiany - @mafineeek @ZAW @Broom
Synchronizacja silnika oraz statusów nad głową, myjnia, poprawki holowania, reporty - @avepy
Wykup wynajmu - @KoruS
Written by Richard Sutliff - DAILY GLOBE, 06/03/2024
W niedzielę, trzeciego marca, około godziny 9 PM pod jedną z posiadłości na Procopio Drive w Paleto Bay świadkowie dojrzeli jednostki San Andreas State Parks. Oficerowie stanowi (w tym jeden z przeszkoleniem Special Enforcement Team) weszli do domu i aresztowali kobietę. Nieoficjalnie mówiło się, że aresztowaną była oficer pokoju - udało nam się skontaktować z Media Contacts and Resources SASP. Jak informuje Jemery Dillon, Public Information Officer - incydent został poprowadzony w całości przez San Andreas State Parks bez udziału innych organów ścigania. Wejście do domu związane było z wydanym przez DA's Office nakazem aresztowania w związku z podejrzeniem popełnienia przestępstwa opisanego w Penal Code jako 5-28.1 PC - Nadużycie uprawnień oficera pokoju. Oficjalnie potwierdzono nam także, że aresztowaną rzeczywiście była oficer pokoju.
Na początku Media Contacts and Resources próbowało uniknąć odpowiedzi na pytanie w jakiej agencji jest zatrudniona ta kobieta, tłumacząc się procedurami. Dopiero po uprzejmym wskazaniu faktu, że opinia publiczna ma prawo wiedzieć w jakiej agencji pracowała aresztowana (w związku z wykonywaniem zawodu zaufania publicznego, jak i z zarzutami) dostaliśmy informację, że niezidentyfikowana kobieta (nie podano nam jej danych) była oficerem pokoju właśnie San Andreas State Parks, dokładniej Channel Coast District. Cała ta sytuacja rodzi dwa pytania - dlaczego agencji zależało na zatajeniu tej informacji oraz co jeszcze jest skrywane?
FOTORELACJA: