Skocz do zawartości
Gracze online

 

 

_raven

Gracz
  • Postów

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana _raven w dniu 26 Kwietnia 2022

Użytkownicy przyznają _raven punkty reputacji!

Informacje dodatkowe

  • Discord
    raven_

Plebiscyt VIBE

Ostatnie wizyty

9 039 wyświetleń profilu

Osiągnięcia _raven

  1. **Pojawiło się mieszkanie, którego cena kup teraz wynosi $250.000, jest o $75.000 niższa niż bezpośrednio od developerów tego obiektu** Lokalizacja: - DEL PERRO Dodatkowe informacje: - Blisko centrum. Kontakt: - [email protected] (PW) $250.000 Więcej fotek -> https://imgur.com/a/EnPObT0
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. _raven

    [GRA/Boxidro] Velma

    byłoby realne na kieszeń zwykłej początkującej laski z OF"To, ze kosztuje na serwerze coś tyle, nie znaczy, że pierwotnie utrzymanie czegoś IC będzie na twoją rękę. To nie jest dom mieszkalny, a wieżowiec, który pokrywa duży teren w najbardziej urbanizowanej części tego stanu. Gdybyśmy mieli iść za ciosem i wyznaczać realne kwoty, byłby płacz o to, że są tak wysokie kwoty za domostwa i wieżowce. To gra w której odgrywamy role, a tym samym, jeżeli kupujesz wieżowiec warty tyle, miej na uwadze, że jest to wieżowiec, a nie kamieniczka czy dom, gdzie utrzymanie czegoś takiego nie byłoby realne na kieszeń zwykłej początkującej laski z OF. Jest to naturalna kolej rzeczy, że będziemy przykuwać uwagę na to, jak prowadzisz postać, zarządzasz majątkiem i kreujesz w świecie gry, przede wszystkim po to, by ludzie, którzy umieją to grać, nie mieli pod górkę w grindzie, a zajęli się poprawną gra. Bo nie powiesz mi, że laska, która bawi się w OF, studiujesz i jest dziennikarką, która musi dorabiać w taki, a nie inny sposób, będzie umiała zająć się i stworzeniem podłoża pod prowadzenie wieżowca w formie apartamentowca. Już nie mówiąc, że ekonomia na serwerze w obecnym momencie jest tak skounstrowana, że gromadzenie gotówki nie jest czymś trudnym, a co za tym idzie, to, że kogoś stać na to w grze, nie znaczy, że realnie grając swój wątek byłoby Cię to stać poprzez to, co kreujesz i w jaki sposób. " Od dłuższego czasu sam się zacząłem gubić w serwerowych cenach, może to przez wzrost inflacji, nie wiem - kiedyś dostawałem (Parę miesięcy temu w WEAZEL NEWS 10 k za 3 artykuły i to było wow) A teraz zarobienie 100.000$ jest banalne? Nie rozumiem tej całej sytuacji z wieżowcem, większość osób wykupuje sobie wieżowce odgrywając wewnątrz 2/3 piętra wykorzystywane, a niżej "biznesy" i inne firmy, które sobie robią jakieś biura, czy cokolwiek, uh dobra. Nie wiem, jak można podejrzewać, że miałbym go całego na własnoć, od pierwszego do dziesiątego piętra - to chyba nawet dla czarnucha z Davis byłoby głupie, sam stworzyłem nawet projekt 2 pięter na samej górze do wykorzystania. " byłoby realne na kieszeń zwykłej początkującej laski z OF" Mogę zaznaczyć, że może i początkująca, ale bardzo boostowana przez osoby "celebrytów" dziennie wpłacające grube sumy..za prywatne sesje dla nich. Tak już wspomniałem na temat gospodarki, nie chwaliłem się tym, że miałem blisko milion dolarów na koncie, nie odgrywałem bananowej lali, nie składałem 40 pojazdów w wieżowcu na parkingu, wystarczał mi tylko jeden - pozwalałem sobie odgrywać tylko ciuchy z wyższej półki oraz kosmetyki. Nie bawiłem się w grindowanie kasy. " że realnie grając swój wątek byłoby Cię to stać poprzez to, co kreujesz i w jaki sposób. "" nie chcę tego opisywać od nowa, postać prowadzę już tą postać trochę, zaczynałem mieszkając w frakcyjnej chacie WN, plan na wieżowiec był od dawien dawna, pierw gra związana z @Siduu i nie udany związek z nim IC z jego postką, później nawet były plany stworzenia nagrywek na OF wraz z osobami pomagającymi mi przy nim, nie wymienię ich, bo może będą chciały utrzymać swoją anonimowość. Wieżowiec był planami, dalszej rozgrywki pociągnięcia tego OF dalej, no cóż - ja mam tyle na swoje wytłumaczenie.
  4. _raven

    [GRA/Boxidro] Velma

    "Owszem, grałeś praktykantkę w wieku 19 lat w US, która nie posiadała opiekuna w LS, więc przeszła do Weazel News jako praktykantka; mając bodajże 19-lat, co grałeś w tamtym czasie - później grałeś 20-latkę, która dostała się do zarządu Daily Globe, w między czasie nadal będąc niepełnoletnią nawet; która po "praktyce" w Weazel, nagle staje się udziałowcem/zarządcą największej spółki w LS z mediami.. Więc; sumując; 19latka przyjechała do wielkiego miasta LS; została praktykantką w Weazel News, studiując na ULSA; po tym, jak Weazel News przeszło pod Daily, dostała się do Daliy, po czym otrzymała tam zarząd, grając 20 latkę bodajże już wtedy; finalnie, kiedy nieco zarobiła kasy na /duty, kupiła wieżowiec, stała się kobietą niezależną, która działała jako freelancer, która w międzyczasie wieczorami prowadziła swój OF, gdzie wstawiała kontrowersyjny kontent.. " 20 lat*, posiadała opiekuna w Santos. ( @wiechu) Zaczęła praktyki we wrześniu w Weazel News, pisząc swoje teksty które chyba są teraz widoczne jeszcze w dziale DG, Car Test. 03.04 (w moje urodziny łatwiej spamiętać) Solvie skończyła 21 lat. Przed tym, zgadza się dołączyła do zarządu - nie wiem po co, ale w sumie bardziej ogarniałem czasami stricte wszystko OOC, aniżeli IC. Z własnego doświadczenia wiem, że studentka w zarządzie miałaby no.. za przeproszeniem (Ch*ja do gadania) Na ten temat to już wyłącznie może wypowiedzieć się @look at my eyes bieżący lider Daily Globe. Nigdy nie stała się udziałowcem/zarządzcą DG, nie miałem tego nigdy przedstawione tak samo, nigdy tego nie było na umowie. Z resztą, chodziły plotki IC, że była ulubienicą Ady, i to ona sobie ją wybrała do zarządu z reszty ochotników (pracowników). Nigdy nie grałem niezależnej 20-latki, ale niech Wam będzie - często gęsto wspierałem się budżetem rodziców. Nawet jeśli moja postać podczas 20 lat zarabiała niebotyczne pieniądze dla niej (bo dostawała dość sporo) " która w międzyczasie wieczorami prowadziła swój OF, gdzie wstawiała kontrowersyjny kontent.. "" Jeśli jest już problem do mojej postaci dziennikarki/zarządu co do OF, to przesłałem linka z gwiazdkami OF z filmów i celebrytów. https://pagesix.com/article/all-the-celebrities-with-an-onlyfans-account/ Mogę zaznaczyć, że znajdziemy tam nawet aktorkę filmów DISNEY, gdzie dzieci oglądają ją do spania, a po nocach dorabia sobie na OF?
  5. _raven

    [GRA/Boxidro] Velma

    Cześć, odnośnie tego. Screeny z mojego OF, wypowiem się to każda studenetka/dziewczyna prowadząca onlyfansa dobiera sobie swój kontent, niestety może dla niektórych był za "wulgarny" rozumiem to, przepraszam iż ktoś musiał na to patrzeć. Myślę, że takie zdjęcia są na porządku dziennym, mamy sporo przypadków gdzie syn x biznesmena dorabia przykładowo na handlu koksem, albo córka x polityka jest aktorką porno, i wrzuca materiały na OF. To raczej portal dla lasek, które mają kasę, chcąc się chwalić plus dla tych co już mają swoją sławę chcąc się dalej rozwijać. Tutaj już się malibu wypowiedziała wyżej. Masz panel dziennikarki, to jesteś tą dziennikarką i mogłeś to brać na /pay. Okay rozumiem. Ten awans, również mnie zaskoczył gdyż nie robiłem nic przez co mogłem być w zarządzie DG, ale spoko. Chyba bardziej pokazowo, niżeli.. Tak wieżowiec został zakupiony za bodajże $400 000, plus 60 000$ na zabezpieczenia, kasa przeważnie, która została wywalona na zabezpieczenia pochodziła od najwierniejszych fanów @Necro@Diego Z resztą nie oszukujmy się ten wieżowiec nie jest jakąś.. twierdzą wartą miliardy milionów, to zwykły szary wieżowiec gdzie ktoś może sobie zgrindować kasę z biznesu i go kupić... Jeśli pamiętam licytacja prowadzona przez @wiechuskończyła się wtedy na kwocie 450k $, więc nie był jakiś mega.. WOW? "ULSA jest dawno zamknięta i nie ma tam gry. To uczucie, kiedy masz matkę senator, ojca biznesmena, masz swój wieżowiec i pracujesz jako dziennikarka, a musisz dorabiać na Only Fans." Czyli nie mogę sobie grać, że studiuję od przykładowo od 9 do 14? Tylko jakimś cudem moja postać skończyła studia, chociaż przyjechała tutaj na wymianę między narodową specjalnie aby studiować? Wątek studiów grałem od samego początku jej od września zeszłego roku w Weazel News na stanowisku "Praktykantka" tamtejszym liderem był @Djabeu. "Jest wyraźnie podpis "zarząd Daily Globe", gdzie po prawej jest postać zablokowana. Osoby, które się tu wypowiedziały - nie rozumiecie, że to rozchodzi się o fakt, że pracowała jako dziennikarka, była w zarządzie Daily Globe, obecnie freelancerka, kupiła wieżowiec; zabezpieczyła go, bo po coś to robiła, prowadzi profil Only Fans, a w między czasie pracując jako dziennikarz freelancer + posiadając wieżowiec. To jest wasz problem, że nie rozumiecie podstaw blokady postaci; za co.. Rozumiecie fakt, że nie istnieje coś takiego jak "nijaczenie", bo w prawdziwym życiu, dziennikarka jakiejś znanej korporacji, wykupuje wieżowiec "po niższej cenie" posiadając pracę w korpo + wieżowiec, w między czasie wystawia zdjęcia na Only Fans, gdzie ktoś się na nią. . . mniejsza, nie kończę. " Okay, pracowałem jako praktykantka w WEAZEL NEWS, potem w DAILY GLOBE, zostałem nagrodzony na stanowisko zarządu. Uzbierałem przez ten czas nieco pieniedzy, tak samo dostawając kieszonkowe? Grałem od początku dwudziestolatkę, która wchodziła w Santos, w swoje motoświrowe arytkuły. Co do Only Fans, nie wiem gdzie widzicie problem wypowiadałem się już wyżej na ten temat, w Stanach OF prowadzony jest przez każdą kobietę, nie chcę wydawać pieniędzy ale mógłbym tu wstawić zdjęcia, gdzie nie tylko aktorki, modelki, pewnie i znalazłyby się dziennikarki wrzucają swoje softy, chwaląc się przy tym na internecie swoim ciałem - grałem kontrowersyjną postać większość znajomych Solveig wie, że miała problemy z dużym libido. Ps. Wrzucam stronkę z najbardziej rozpoznawanymi twarzami na OF. https://pagesix.com/article/all-the-celebrities-with-an-onlyfans-account/
  6. _raven

    [GRA/Boxidro] Velma

    @KUBV kazał pozostawać pod panelem, przez to abym wpisywał się na wyceny, oraz dostawał przelew za napisanie tekstu. Bo nie było możliwości bez..
  7. _raven

    [GRA/Boxidro] Velma

    Nazwa postaci na którą nałożono karę: Solveig Bjornson Rodzaj kary: Blokada Postaci Powód nałożenia kary: Boxidro 5 minut temu Postać ukryta Dziennikarka Daily Globe z własnym wieżowcem dorabiająca na Only Fans - nijaczenie postaci. Blokada postaci Członek ekipy nakładający karę: Boxidro Wyjaśnienie sytuacji: Witam serdecznie, nigdy nie myślałem że będę musiał apelować po osiągnieciu 1k h na serwisie, i bez problemowej gry, oraz braku kar, ale cóż nastał ten dziewiczy moment. Chciałbym odnieść się do mojej blokady. "Dziennikarka Daily Globe z własnym wieżowcem dorabiająca na Only Fans - nijaczenie postaci" Po pierwsze, nie gram dziennikarki Daily Globe, tylko piszę teksty specjalnie dla programu Car Test (copywriter) @KUBVoraz reszta zarządu może to potwierdzić. Jestem tylko pod grupą, oraz panelem w grze aby dostawać wynagrodzenie za napisany tekst. Wieżowiec? Kupiłem szmat czasu temu od mojego "ojczula" IC @wiechu, który sprzedał mi go stricte IC, po namowie Solvie za mniejszą kwotę, aby na swoje 21 urodziny dostała prezent, i wyprowadziła się na swoje. @wiechu oraz @styfixgrający moją "matule" IC może potwierdzić dany fakt, również ex-partnerka Solvie gracz @Siduu. Co do onlyfans, został założony gdyż większość studentek w Stanach zarabia sobie łatwą kasę na softach/nudesach udostępnianych w necie, nie widzę tu żadnego raczej problemu, i znijaczenia przez to postki - to chyba normalna rzecz, nieco kontrowersyjna dla innych użytkowników. Z resztą nie grałem pani lekkich obyczajów, czy eskortki - tylko stricte Solvie skupiała się na zdjęciach. Liczę na pozytywne rozpatrzenie mojej kary, dosyć sporo mam historii z tą postacią, oraz planów na grę. Nie widzę tu nijaczenia postaci. Pozdrawiam, dziękuję.
  8. Dzisiejszy artykuł to zarazem lekcja historii, brytyjski roadster pochodzący z 1959 roku. Dziś uchodzi za jeden z najpiękniejszych stylistycznie samochodów. Maxwell Mark 1 to prawdziwy samochód sportowy, które daje mega wrażenia, których nowoczesne sportowe fury z elektroniką mogą tylko pozazdrościć. Stworzone przez Solveig Bjornson, 24/04/2022 dla CAR TEST (DAILY GLOBE) Maxwell Mark 1 produkcję rozpoczęto już 1959 roku, zaś zakończono w 1967 roku (Maxwell Mark 3). Nasz model wyposażono w sześcio cylindrową jednostkę o pojemności trzech litrów, silnik zasilany był przez dwa gaźniki. Blok silnika oraz głowicę odlewano z żeliwa, gdzie przez to jednostka była podatna na modyfikacje, oraz praktycznie bezawaryjna. Serce tegoż roadstera osiąga zawrotne 148 koni mechanicznych (230 NM dostępnego już od 3500 RPM), dzięki czemu wóz w sprincie do setki potrzebował 12 sekund, zaś jego prędkość maksymalna to 185 km/h. Średnie zużycie paliwa wedle danych z pięćdziesiątego dziewiątego, to 13 litrów na sto kilometrów. Pierwsza generację, którą opisuje ma typowe bolączki wieku dziecięcego, paliwożerny silnik, problemy z synchronizacją gaźników, w wersjach Mark 2, Mark 3 zaczęto zmniejszać zużycie paliwa dokładając kolejny gaźnik, dzięki czemu brytyjscy inżynierowe podrasowali silnik do 160 koni mechanicznych, zaś sprint do setki odbywał się już tylko w 10 sekund. We wszystkich wersjach, napęd przekazywany był na tylną oś, wszystko to było sprzęgnięte z czterobiegową skrzynią biegów. Teraz nieco o wyposażeniu? W 1960 roku, Maxwell do swojego roadstera wrzucił system wspomagania hamowania, dodatkowe elementy chromowane na karoserii oraz zwiększono delikatne prześwit. Za dopłatą również mogliśmy dołożyć twardy dach, bądź mieć szmaciany dach w bagażniku. Pod indywidualne zamówienie deski rozdzielcze były tworzone z wybranych przez klienta rodzajów drewna - totalny wypas! Z jednych ciekawostek, Maxwell Mark 1 wychodził również w wyścigowej wersji, osiągający zawrotne 220 koni mechanicznych, brał udział w wyścigach w Europe Liege w 1960, gdzie zajął miejsce w pierwszej dziesiątce. Jednym z wielkich minusów Maxwell'a jest ramowe podwozie z usztywnieniem krzyżowym, które przebiega pod tylną osią. Rozwiązanie to przysparzało użytkownikowm wiele kłopotów, przechodzący układ wydechowy przy usztywnieniu lubiał się zaczepiać o nierówności na drodze, albo i nawet krawężniki! Przednie koła prowadzone są przez niezależny układ podwójnych wachaczy, zaś z tyłu znajduje się oś z resorami piórowymi z drążkiem. Kolejną ciekawostką efektywne hamulce tarczowe na każdym kole.
  9. _raven

    404 page not found

    404 page not found
  10. Peggasi to włoski producent super samochodów oraz motocykli. W swojej ofercie oprócz Infernusa możemy dla siebie dobrać Toros'a, Zentorno, bądź jednoślady jak Bati 801 bądź wersję torową 801RR. Peggasi działa od 1963 roku, pierwszy supersamochód spod flagi włoskiej, posiadał pod maską czterocylindrowy silnik, po kilkudziesięciu latach włoscy inżynierowie stworzyli model Infernus, poprzednik naszego Infernusa, była to dosyć udana konstrukcja, porównywana nawet do Turismo Classic - co więc zastaniemy przy nowym modelu? Stworzone przez Solveig Bjornson, 16/04/2022 dla CAR TEST (DAILY GLOBE) Przód jest nawiązaniem do historycznego już modelu Classic. Infernus, który Wam prezentuje pochodzi z 2010 roku, po poprzedniku zostało zmienione kilka nowych elementów, przeprojektowany cały tył, dodany spoiler, nowy układ wydechowy z końcówkami o dużym przekroju. (Jest głośny, serio). Pod pokrywą silnika, znajdziemy V12 o pojemności 6,5 litra o mocy 640 koni mechanicznych, wszystko sprzęgnięte z manualną skrzynią biegów (6 przełożeń), dzięki czemu ten potwór przyspiesza do pierwszej setki w tylko 3,4 sekundy, zaś maksymalna jego prędkość to 340 km/h. Jego średnie spalanie to tylko 21,5 l na 100 km. Z pierwszych ciekawostek, Infernus w tej wersji został tylko wyprodukowany w 4 tysiącach egzemplarzach, jak hołd dla poprzednika, którego było zaledwie 3 tysiące sztuk. Podstawą do budowy pojazdu była konstrukcja stworzona ze stali oraz włókna węglowego, co zapewniło niesamowitą sztywność oraz pozwoliło obniżyć masę. Tym razem panele karoserii nie były wykonane z aluminium, tylko z włókna węglowego, które na początku XXI wieku było coraz częściej stosowane w samochodach sportowych. Klimat lat osiemdziesiątych, nawet pasuje w nowoczesnym modelu. nfernus miał takie nowinki techniczne jak zawieszenie, którego charakterystykę mógł regulować kierowca, systemy zapobiegające przechyłom karoserii podczas ruszania i hamowania czy kontrolę trakcji TCS, którą na szczęście dało się całkowicie wyłączyć przytrzymując dłużej przycisk. Do całości wrzucono klasyczny spoiler, dosyć szkoda - większość konkurencyjnych modeli montowała już aktywną lotkę. Potężny minus dla inżynierów myślę, że poprawiłoby to docisk tylnej osi do podłoża podczas aktywnej lotki, oraz pracę nadwozia podczas dużych prędkości. Ciekawostką są także wloty powietrza do silnika, które mogą zwiększyć swoją wydajność, wysuwając się, kiedy jednostka robi się za gorąca. Jedną z kolejnych nowinek to przednie pióro wycieraczki mające aż, 68,5 cm długości, oraz nie zapominajmy o fleksujących się drzwiach, unoszących się do góry - czad, nie? To, co rzuca się w oczy podczas pierwszej jazdy Infernusem, to duży opór kierownicy. Wymaga użycia nieco więcej siły, ale dzięki temu poprawia się precyzja prowadzenia. Równie ciężko chodzi sprzęgło, jednak jest zaskakująco łatwe w obsłudze. Wystarczy odrobina gazu, by auto ruszyło z miejsca. Na początku problematyczny może być też ciężki tył auta. Stary napęd AWD oznacza, że kierowca czuje każdy kilogram z tyłu. Można się jednak do niego przyzwyczaić, a wtedy jazda daje już naprawdę wiele radości, oraz niezapomnianych wrażeń. Wygląda ponadczasowo, serio - przykuwa oko. Porównując Infernusa do pozostałych supersamochodów (nowoczesnych) możemy łatwo doświadczyć przeskoku, jaki nastąpił w motoryzacji w latach 2000-2010 pod względem technologicznym. Infernusa można nazwać już śmiało klasykiem. To auto, dzięki któremu marka Peggasi odrodziła się, dzięki (bohaterowi artykułu Infernusowi, oraz poprzedniej generacji Infernusa Classic) Jedno z kolejnych zdjęć do folderu "car porn"
  11. Grotti to włoski producent samochodów sportowych, luksusowych - w swojej ofercie mają również pojazdy morskie (jachty, sportowe łodzie) firma założona została w 1939 roku, we Włoszech. Pierwszy swój samochód osobowy zbudowali w 1940 roku, zaś 1947 został stworzony pierwszy wóz z logo Grotti. Przez ich osiemdziesiąt trzy lata historii, firma znacząco odnosiła sukcesy w Forumle 1. Teraz powracamy do głównego tematu czyli przed Wami przepiękny, nietuzinkowy, posiadający seksowne kształty, dodatkowo mokry sen dla Was ( oraz waszych rodziców) - Turismo Classic. Stworzone przez Solveig Bjornson, 02/04/2022 dla CAR TEST (DAILY GLOBE) Klasyka gatunku... Na samym starcie, rzekłabym że to najlepszy supersamochód swoich czasów. Grotti Turismo ma historyczne znaczenie, bo jako pierwszy przekroczył barierę 200 mil na godzinę. Wóz zadebiutował w 1987 roku, w którym firma Grotti obchodziła swoje 40 lecie. Kompozyty z których zostały wykonane panele nadwozia, to posklejane włókna węglowe dzięki czemu masa własny Turismo to zaledwie 1100kg. W 1987 pod pokrywą silnika mogliśmy ujrzeć centralnie włożoną włoską V12, doładowaną dwoma turbosprężarkami produkcji Japońskiej, auto osiąga 480 koni mechanicznych, pierwszą setkę robi w 4,5 sekundy - dość słabo, ale pamiętajcie - to szalone lata dziewięćdziesiąte. Potężna V12 zasysająca paliwo niczym Sasha Grey… nie dokończę - zaspokajana jest przez 120 litrowy zbiornik, auto wychodziło tylko i wyłącznie z manualną skrzynią (pięciobiegową), która napędza tylne koła. Zawieszenie oraz potężne tarcze hamulcowe (330 mm), współgrają z mocą, wóz idealnie wyhamowywuje w mrugnięciu oka, nie tracąc przy tym przyczepności. Chciałabym również Was oznajmić, iż Turismo nie posiadało jakichkolwiek systemów, ABS’u, ESP, kontroli startu, poduszek powietrznych - kierowca jest skazany tylko na siebie, i na swoje umiejętności. To wóz dla prawdziwych samców alfa! Dla niego mogłabym co chwilę tracić licencję, jest przepiękny. Chyba się zakochałam..? Chciałabym gorąco pozdrowić serdecznego zastępcę Berdy, gdy podczas mojego (kilkusekundowego) wciśnięcia gazu, zabrał nasze ukochane Turismo na parking policyjny (Miejmy nadzieję, że nie zostało zarysowane!) oraz wstrzymał moją licencję na trzy dni. (Świetny prezent urodzinowy) Wracając, jak powyżej wóz swoim dźwiękiem napędza Cię do wciśnięcia gazu, uwolnieniu tego przepięknego dźwięku i zostawieniu problemów za sobą. Nie potrafię opisać uczucia podczas tego, ale ówczesne supersamochody są po prostu samochodami? Niby Fajnie, trzy sekundy do setki..ale brakuje im takiego magicznego składnika - kierowca staje się jednością z maszyną, żadnych systemów wspomagających kierowcę, tylko V12 za twoimi plecami i ty za kierownicą Turismo, przemierzający przy zachodzie słońca. Dla ciekawostki w Santos znajdziemy tylko pięć sztuk tego modelu (Wedle informacji z internetu) Auto jest zbyt drogie do codziennego użytkowania, najlepiej wstawić go sobie do salonu, i podziwiać codziennie rano cudo techniki. Pamiętajmy tych wozów już nie będzie, to ostatnie egzemplarze, które są dopieszczone do granic możliwości. Zauważacie tą dbałość, o szczegóły..? Co do wnętrza? Wszystko co potrzebne, nic dodać nic ująć - czytelne zegary, zegary temperatury oleju, cieczy chłodzącej, ciśnienie doładowania wszystko wrzucone w deskę rozdzielczą, obszywaną skórą, smaczku dodaje biała nić, którą zauważymy również na kierownicy (również skórzanej) na fotelach, przeszyciach boczków. Z dodatkowego wyposażenia na pokładzie znajdziemy - radio z dwoma głośnikami oraz elektryczne otwieranie/domykanie szyb - surowo, no nie? Chociaż słuchanie jakiejkolwiek stacji radiowej, przy brzmieniu tego silnika powinno być karane. Bagażniki, schowki - nie istnieją, znajdziemy tylko schowek od strony pasażera na oryginalną książkę oraz certyfikat wydany podczas zakupu Turismo. Jakość wykończenia wnętrza jest celująca, na koniec końców naszym oczom ukazuje się przepiękna czarna welurowa podsufitka - wielki plus dla projektantów. Mokry sen dla każdego z Was... Coś od siebie? Grotti Turismo nadaje się tylko dla koneserów, jazda nim sprawia wiele zachwytu oraz radości, przeżytych orgazmów podczas przyspieszającej V12’tki, raz na miesiąc, dwa możemy wypuścić tą bestię na drogi publiczne. Jest jednym z charakterystycznych supersamochodów przełomu lat 80. i 90. Co do małej ciekawostki - zostało wyprodukowane tylko 1410 sztuk. Osobiście dziękuję za możliwość wykorzystania potencjału Turismo, to był dla mnie wielki zaszczyt, aby zasiąść za sterami tej legendy, zaś teraz, czekam na utraconą licencję oraz obiecuję poprawę mój drogi zastępco!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności Regulamin